Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
W częściach zamiennych widnieje to cudo jako czujnik ssania, wspomaga rozruch zimnego silnika
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
Czujnik którego szukasz masz na zdjęciu 3A.
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
Posiadam ten sam model, u mnie częściowo pomogła wymiana świec żarowych na Beru, wcześniej były Bosch i też były wszystkie sprawne. Ale problem nie do końca rozwiązałem, tzn. po dłuższym postoju po przekręceniu zapłonu, nie odpalam zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych, tylko czekam jeszcze około 7-10 sekund i wtedy dopiero przekręcam na rozruch,...
Wydech rozepnij i się przejedź.
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
nie napisałeś jaki był błąd w sterowniku.W tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów więc przy dobrze zestrojoną instalacją nie powinno sie nic stać.Problem przez ciebie opisany raczej nie ma związku z zaworami.
Dzięki za sugestie. Mech który ustawiał kąt wtrysku stwierdził że koło pasowe jest OK. Czyli podejrzenie pada na pompę lub rozrząd. Tylko się zastanawiam czy rozrząd może się sam przestawić. Dodam że po odpaleniu auto zachowuje się bez zarzutu czyli przyśpiesza, równo pracuje nie kopci tym bardziej dziwne te problemy z odpaleniem.:::?:
sprobuj zdiac kontakt od czujnika temperatury i zobacz czy pomoze , pamietaj zaindykuje blad w systemie , ale jesli odpali bez problemu to masz przyczyne ewentualnie podlacz pod kompa i sprawdz czy pokazuje mniejwiecej dobra temperature jak jest -200 lub +200 to moze byc problem
Opel Vectra j.w przerobiony anglik. Przez 3 lata wszystko grało. Od pewnego czasu zaczęły falować obroty, tak w zakresie od 500 do 1000, a ostatnio doszedł jeszcze jeden mankament, mianowicie, rano nie można odpalić silnika. Bywa że zaskoczy na 1 sekundę i zgaśnie.Po odpaleniu na holu nie wchodzi na obroty, dopiero po kilkunastu sekundach. Potem pracuje...
Jeśli przy obciążeniu ledwie 100A spada tak napięcie, to nie ma prawa odpalać porządnie.
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
To co w takim razie potrzeba ?
Witam Problem z paleniem został rozwiązany w sumie przez przypadek ale skutecznie. Okazało się że parownik był już zepsuty a mianowicie membrana puszczała gaz . Po wymianie parownika na nowy auto pali od strzała. Pozdrawism
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
tak pewnie ktoś odcią przekaźnikiem jak gaz zakładali - papraki Raczej nie zgodzę się, gaz jest zamontowany poprawnie (to pewne), natomiast usterka ta występowała już przed montażem gazu. WN również jest w porządku. przeprowadzić diagnoatyke na diagnoskopie z pomiarem parametrów mierzonych czy podłączenie do kompa wystarczy, czy to jakieś bardziej...
Temat śliski,to nie vw czy MB na komorze wstępnej Jesteś pewien że w MB wychodziły tak łatwo. Wykręcałem trzy po urwani z silnika 2.5. A co do odkręcania ostatnio gdzieś zobaczyłem klucz pneumatyczny przystosowany specjalnie do zapieczonych świec. I tak jak pisałem jak ma się urwać to się urwie. Ja osobiście już na to nie zważam, bo szybciej wykręcę...
Na samo odpalanie nie.ad1 sterowanie dopływem powietrza do gaźnika (ciepłe-zimne) ad.2 przewód wyrównania ciśnienia w nastawniku przepustnicy czyli połączenie z atmosferą.
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Panowie mam pytanko . Uszkodzilem sonde lambde, auto zachowuje sie normalnie, czy moge jezdzic z uszkodzoną?? Czy uszkodzona sonda ma wplyw na rozruch zimnego silnika?
Radziłbym sprawdzić amperomierzem pobór prądu przez to urządzenie
jezeli jedna jest spalona to jak odpalisz na zimnym silniku to bedzie ci szarpal dopuki si enierozgrzeje.
Pompka kruszeje i wtedy nie pompuje paliwa na rozruch zimnego silnika.
Świece i przewody były wymieniane w zeszłym roku, obroty na zimnym silniku są ok 1100 a na ciepłym 900 ale nie falują
Witam Mam passat´a 1.8T ktory kiepsko rano pali tzn. dławi go i zaraz gaśnie bo ma obroty rzędu 500-600. Jak silnik ciepły to pali "na tyk". Sytuacja jest tylko rano gdy silnik jest całkiem zimny.Powymieniane filtry i świece, olej i czujnik temperatury. Mimo że jest to benzyna podejrzewam przepływomierz który dziś odkreciłem i okazało się że jest cały...
A kontrolka świec żarowych działa?
Wężyki służą do diagnozy. Jedna osoba kręci a druga patrzy czy do pompy idą bąbelki czy z pompy. Jak do pompy do nieszczelność przed pompą. Jak z pompy to na samej pompie.
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
na początek doradzę chłopakowi żeby zalał więcej benzyny i zobaczymy czy coś się zmieni, I to jest prawdopodobnie strzał w dziesiątkę, wg mnie powinno to na jakiś czas zniwelować problem. Jakoś mi to umknęło, albo nie doczytałem, że silnik jest zagazowany i to właśnie może stwarzać ten problem. Jeżdżenie na gazie może powodować to, że benzyna w baku...
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
No nie jeżdzić tylko uruchomić silnik,zobacz co się będzie działo.
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Żeby przełączanie odbyło się automatycznie, musi to być UPS. Do tego UPS posiada często coś, czego przetwornica nie ma. Łagodny rozruch przy "zimnym starcie". Napięcie nie skacze od razu do pełnej wartości tylko powoli narasta, tak by dać zabezpieczeniom czas na zadziałanie w przypadku zwarcia. Z tego co zauważyłem, UPSy Evera zdają się mieć taką funkcję....
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Nie, nie przeskoczył. Ale dobrze, że chcesz pomóc. A czy Twoim zdaniem może być winna sonda lambda?
wtryski ok. egr delikatnie przycinał a co do rozruchu dalej uważam, że coś jest na linii paliwowej - ma ktoś dokładny schemat układu paliwowego? gdzie jest dokładnie zawór jednokierunkowy?
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
No to niestety ten modul do Twojego sie nie nadaje raczej, bo jest wlasnie sterowany przerywaczem, a tutaj przerywacza nie masz. Ale cewke mozesz wyprobowac, a noz-widelec okaze sie ze na tej bedzie ok. Ale najpierw jednak regulacja, to nie zaszkodzi :)
Mam Escorta 1,8 Disel i miałem podobny problem i przyczyną było zapowietrzanie sie filtra paliwa . po uszczelnieniu zaczął startować szybciej. Bardzo wazne sa swiece żarowe i dobry akumulator, czysty filtr i dobre paliwo oraz dobry rozrusznik. Silnik powinien sie kręcić w chwili rozruchu zdecydowanie a nie skokami.
Opisz czynności jakie wykonujesz przy rozruchu zimnego silnika krok po kroku. 1. Biorę pilarkę i przełącznik daje na sam dół (rozruch zimnego silnika) (przytrzymując w tym momencie gaz, bo inaczej się nie da przełączyć). 2. Ciągnę linką rozrusznika 25-45 razy, aż zapali na moment i zgaśnie. 3. Przełączam o jeden stopień w górę przełącznik (ciepły silnik),...
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
Może być i zasilanie. Musisz pomiary zrobić.
Pokrywa od zaworów na pewno nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika.
Witam Mam problem z CC700 ,gdy samochód dłużej stoi na zimnym silniku po przekręceniu stacyjki pali na raz ale tak go przymula jakby miał ledwie zakręcić a akumlator nowy a za drugim razem pali normalnie ,jaka moze byc przyczyna proszę o pomoc
sprawdź regulację zaworów
tylko taka mała uwaga jeszcze - może się okazać, że czujników temp jest kilka. mogą być np 4 - osobno do uruchomienia wentylatora chłodnicy, osobno dla wskaźnika temperatury, kolejny to informacja dla ECU - i o ten chodzi - tylko tu sprawa też może się skomplikować, bo jeden może odpowiadać za informacje o temp jako takiej, a drugi właśnie za rozruch...
tam nie ma wtryskiwacza rozruchowego. jak nie masz o tym pojęcia to po co piszesz.
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
mam takie pytanie co można zrobić w rozruszniku by lepiej i i szybciej odpalał a odpalam na benzynie jak jest zimny to kreci dość długo czy to mogą być tulejki i szczotki jak to można zrobić stwierdzająć że posiadacz auta czyli ja jestem lajikiem w spawach samochodu a jak jest ciepły to odpala na dotyk dałoby sie to żeby to ktoś wytłumaczył lub dał...
Ciepły 55.
Zazwyczaj utrudniony rozruch jest spowodowany zimnym olejem-większe opory obracania wałem. Mierzyłem i jest dobre i jaki wynik?
jest to czyjnik temperatury odpowiadajacy za rozruch zimnego silnika koszt ok 30-40zl
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
popychacze wymienione na nowe .awaria jednego spowodowała uszkodzenie wałka , rozrząd i pompki ustawione , głowica była planowana . po zdjęciu przewodów z pompek jedna podaje mniejszą ilość paliwa jest to widoczne na oko .rozruch zimnego silnika jest delikatnie utrudniony przez ok 10 sekund silnik pracuje nierównomiernie
Niestety ale temat nie został rozwiązany wydaje mi się że to problem gazu bo na benzynie tego niema. pzdr.
Witam, Auto jak w opisie świeci się chek błąd p1421 Układ sterowania rozruchem zimnego silnika, oprócz świecącego się cheka wszystko pracuje bez zarzutu. Ktoś spotkał się z tym błędem i podpowie gdzie szukać przyczyny czytałem coś o przełączniku termicznym, rozruch zimnego silnika tylko nie mogę go nigdzie namierzyć.
Silnik uratowany, Xado Antykoks Anticarbon, później płukanka długodystansowa XADO Total Flush na ponad 200km, zmiana oleju na 5w40 + MANNOL Molibden Additive. Kompresja wyrównała się, efekt utrzymuje się od kilku miesięcy, praca silnika równiejsza, lepszy rozruch na zimnym. Mocy to nie dodało, odczyty sondy bez zmian, ale akceptuję jak jest.
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Problem jest taki iż silnik bardzo cieżko pali. zarówno jak jest ciepły tak jak i zimny. Dokładnie chodzi o to że przy próbie rozruchu chwile nic nie łapie pózniej zaczyna na jednego tłoka drugiego itd. Całość zanim zapali trwa jakieś 20 sekund. jak już zapali to chwile go poszarpie i wtedy jest już dobrze.
Kolego moim zdaniem nie grzeją Ci świece żarowe. Miałem takie objawy w Passacie np. lecie przy uszkodzonej jednej świecy, są prawie niewyczuwalne, natomiast w zimie wyraźnie odczuwalne i dlatego proszę wziąć pod uwagę wskazówki Sztomela.
Nie przeceniał bym na twoim miejscu roli tego zaworka. On powinien wspomagać tylko rozruch zimnego silnika. To badziewie pada jak mucha. Użytkowałem kilka takich pomp z uszkodzonymi zaworkami i nie było odczuwalnej różnicy w rozruchu czy pracy zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Zreszta możesz go wykrecić i zamontować w pozycji na stałe otwartej...
zły rozruch zimnego silnika może wskazywać na uszkodzenie świec żarowych lub ich stycznika, lejące końcówki wtryskiwaczy, brak ciśnienia na cylindrach lub uszkodzenie pompy wtryskowej.
Świece zaczną grzać gdzieś w październiku a trudny rozruch zimnego silnika to: zły kąt wtrysku, słaby akumulator, zużyty rozrusznik itd.
Działanie ssania można regulować obracając obudową z bimetalem,ale w tym wypadku radzę sprawdzić regulację gazu i zapłonu oraz ustawienie rozrządu bo wyłączenie ssania utrudni rozruch zimnego silnika.
Jaki to jest typ gaźnika? W starych gaźnikach był przelew ręczny ułatwiający rozruch zimnego silnika, jeśli silnik pracuje normalnie i do gaźnika dochodzi paliwo z kranika to nie widzę problemu w twoim poście.
W takim razie dlaczego w silniku z bezpośrednim wtryskiem paliwa ,ciekły gas zdąży się rozprężyć przy rozruchu zimnego silnika? Przestań dyskutować, pogrążając się coraz bardziej - doczytaj jak "to" działa i dopiero zabieraj głos. Zdąży się rozprężyć albo i nie zdąży, pokaż mi gdzie i kto pozwala na rozruch zimnego silnika na gazie?
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
Może masy. Zawsze poranny rozruch zimnego silnika to większy prąd i wieksze spadki napięć na kablach i połączeniach mas. Sprawdź punkty akumulator/silnik, akumulator/nadwozie, moduł/nadwozie, pompa abs/nadwozie lub silnik.
Mam problem z uruchomieniem silnika. Można go uruchomić w momencie popuszczania pedału przyspieszenia po uprzednim jego wciśnięciu do oporu. Nadmieniem, że miałem stłuczkę i jest widoczne zgięcie sondy Lambda. Czy uszkodzenie sondy może mieć wpływ na rozruch zimnego silnika?
pasek rozrzadu wymieniany byl jakies 1-1,5 tys km temu.
To może być: -rozciągnięty łańcuch i problem z synchronizacją rozrządu -pompa paliwa, zbyt niskie ciśnienie -stare świece -czujnik temperatury, psują sie tak, że sterownik cały czas "widzi" 70°C i daje zbyt małą dawkę na rozruch zimnego silnika Jak widzisz możliwości jest sporo i ciężko wyrokować bez podłączenia komputera diagnostycznego
Rozruch zimnego silnika przebiega prawidłowo.Sam silnik oraz ciągłość jego przewodów również ok.Mam jeszcze pytanko - czy jest tylko jeden czujnik temperatury? No i jeszcze jedno - czy taki sterownik jest rozbieralny a jeśli nie to ile takie coś może kosztować ?
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej oraz powietrza dolotowego (jak masz). Dodatkowe objawy uszkodzeń tych elementów to *utrudniony rozruch zimnego silnika *pływanie na wolnych obrotach *duże spalanie *zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka. Na zimnym silniku podłącz pod komputer i porównaj wskazania z temperaturą w przedziale silnika. Powinna...
no niestety przyjacielu auto nadal nie pali... Dodano po 5 czy czujnik położenia przepustnicy ma znaczący wpływ na rozruch zimnego silnika?
A co powoduje uszkodzona świeca? Tylko czemu układ mógł się zapowietrzyć? Świece umożliwiają rozruch zimnego silnika, uszkodzenie jednej skutkuje utrudnionym rozruchem i nierówna praca przez chwilę, po uruchomieniu. A co do hamulcy rozbierałeś też tył?
Ja mam taki opis. Skrzynka na 35 bezpieczników. Spójrz na klapkę bezpieczników, to będziesz mieć pewność. 1 - 7,5A - Tylne swiatlo przeciwmgielne 2 - ---------------------------------- 3 - 10A - Prawe swiatlo pozycyjne 4 - ---------------------------------- 5 - 15A - Lewe swiatlo drogowe 6 - 15A - Prawe swiatlo drogowe, Reflektory dodatkowe 7 - 3A -...
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Ciekawi mnie jeszcze czujnik o nazwie Cold start valve znajduje sie w bloku kolo czujnika cisnienia oleju. to jest bimetaliczny zawór rozruchu zimnego silnika ,jest zasilany tak jak pompa paliwa.
Witam , pacjent A6 C5 2.5 TDI V6 180 Q z 01r. Problem z zimnym rozruchem długo kręci zanim odpali,świece sprawdzone dobre ,napięcie dochodzi ,jak czujnik temperatury odłączyłem to świece grzało chwilę dłużej ale auto odpaliło na strzała,auto nie za powietrza się nie widać pęcherzy powietrza w przewodzie. Wymieniałem uszczelki pod klawiaturami wałki...
Temperatura na procku nie przekracza 50stopni w stresie(Pentagram Karakorum) na płycie nigdy nie było wiecej jak 45 stopni, napięcia w normie i stabilne. Poza tym niezależnie czy jest to rozruch zimnego czy ciepłego kompa, po prostu błąd pojawia się przypadkowo i zawsze za pierwszym resetem już startuje.
Zacznijmy od tego, że w tym samochodzie nie ma ssania. Sterownik decyduje o wydłużeniu czasu otwarcia wtryskiwaczy na podstawie danych, między innymi ECT. Jest to najważniejszy czujnik jeżeli chodzi o rozruch zimnego silnika. Pogadamy na takim poziomie czy napiszesz co jeszcze wymieniałeś czy czyściłeś?
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
czyli,że w mondeo czasy są krótsze,więc tak: rozruch zimnego silnika polega na wydłużonym czasie wtrysku(ssanie w gaźnikach) i jeśli masz dłuższe czasy to komputer może "widzieć" rozgrzany silnik jako zimny,odpowiada za to czujnik temperatury płynu chłodzącego.Albo walnięty jest termostat,albo sam czujnik.
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Kolego, olej w dolocie z odpowietrznika występuje zawsze. Nie ma idealnych separatorów oleju, które pozwolą w 100% oddzielić olej od wyziewów z komory silnika. Jeżeli silnik zapala dobrze, to ja bym sobie dał spokój i przestał się niepotrzebnie stresować. Napisz tylko czy dymienie ustało, jak z mocą i rozruch zimnego silnika.
Witam wszystkich. Mam nissana primerę 2.0 slx z gazem, wtrysk jednopunktowy. Od niedawna pojawił się problem z rozruchem zimnego silnika, tzn. zapala, ale po dłuższym kręceniu. Do tej pory palił wręcz na dotyk, poprzedniej zimy też. Wymieniłem już świece, palec oraz kopułkę aparatu zapłonowego, a także przewody wysokiego napięcia i... nic. Silnik nadal...
Dla Twoich zastosowań ładowarka 12V 1 A będzie wystarczająca, pod warunkiem, ze akumulator nie jest mocno rozładowany. Zakładam, ze obwód ładowania w samochodzie jest sprawny... W przeciwnym wypadku ładowanie takim prądem potrwa dobrych kilkadziesiąt godzin. Ważne jest także aby ładowarka ta nie ładowała akumulatora do napięcia wyższego jak 13.9V bo...
Uszkodzony czy zabrudzony?
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
tylko dlaczego turbo się zawiesza jak dobrze zepnę a jak źle spięty to chodzi bez problemu? A co Ciebie to interesuje? Doprowadź wpierw do porządku mechanikę, czyli rozrząd i kąt wtrysku, dopiero będziemy się martwić co się dzieje z turbem. Bo na razie to nawet nie wiesz czy przeładowuje czy blokuje bypass nie wiadomo czemu.
trudny rozruch zimnym ciężki rozruch zimnym silniku astra zimnym
czerwona kamera przewodność mosiądzu schemat elektryczny układu zapłonu
normstahl ultra falownik danfoss
Radio JVC RA-431B nie zapisuje stacji - przyczyny i rozwiązania Obciążalność kabla miedzianego 4x185 mm²: moc i warunki