Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Nie, nie przeskoczył. Ale dobrze, że chcesz pomóc. A czy Twoim zdaniem może być winna sonda lambda?
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Witam Problem z paleniem został rozwiązany w sumie przez przypadek ale skutecznie. Okazało się że parownik był już zepsuty a mianowicie membrana puszczała gaz . Po wymianie parownika na nowy auto pali od strzała. Pozdrawism
Niestety również obawiam się problemu z pompkami. Ale miałem nadzieję na inne - czytaj tańsze - rozwiązanie tego problemu. Zrobiłem dzisiaj rano logi statyczne dla zimnego silnika. Temp. na dworze -6 do -7 stopni (odczyt na termometrze za oknem i w aucie pokazuje tyle samo): Blok 01 - grupa 007: temp. paliwa -4,2 temp. zasys.powietrza -4,5 temp.płynu...
sprawdź regulację zaworów
Witam serdecznie. Posiadam Peugeota 406 2.0 HDI po lifcie (2001r) Auto sprawowało się bardzo dobrze przez około 4 lata, niestety ostatnim czasem pojawiły się problemy mianowicie dość ciężki rozruch (zimnego) silnika, a po rozruchu nierówna praca silnika (falowanie na obrotach). Falowanie jest moim zdaniem bardzo duże w plus i minus 100 obrotów, silnik...
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
Olej po wymianie chlodniczki przestał się dostawac do płynu chłodniczego. Ponadto udało się naprawić ciężki rozruch po zagrzaniu silnika. Wcześniej odpalał na cyk na zimnym. Jak się zagrzał to ciężko palił. Jeden rozrusznik już trafiło. Problemem okazała się plecionka masy na łapie silnika . Po jej wymianie pali jak złoto.
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
W takim razie odwiedź innego, omów problem z ciężkim rozruchem zimnego silnika, ze dymi na biało podczas odpalania, jak zacznie temat o ustawieniu rozrządu, umów się na wizytę, jak będzie coś kręcił że może świece, czy paliwo czy filtr to szukaj następnego.
Z przekaźnikiem świec to normalna sprawa, lampka pali jakąś sekunde świece blisko 10s.Uczulam zawsze na to właścieli. Cofanie paliwa sprawdziłem zaraz na początku, jest ok zero pęcherzyków. Po odpaleniu na 2-3 sekundy jak zimny można go zgasić poczekać koło minuty i następny rozruch znowu jest ciężki. Sprawdze dzisiaj obroty rozrusznika podczas rozruchu.
Myślę że tak będzie, gdyż po 500m nadal jeździ na bogatej mieszance, przy tym odpaleniu nadal jest bogato + bogato na rozruch i tak będzie dopóki nie przepali tego co sobie narzucał.
Sprawdż świece żarowe nadchodzi zima może któraś jest przepalona i dlatego jest ciężki rozruch. Najlepiej sprawdzać wymontowane by ocenić czy naprawdę jest sprawna.
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Kurde... czyli pompa walnięta? Dziwne ze auto jeździ normalnie i na zimnym pali zawsze ok.
Witam, mam następujący problem z moim esiokiem. W silniku andoria 1hc102 (s-15) z filtra powietrza nie tylko ciągnie powietrze, ale też silnik wydmuchuje powietrze na filtr. Przypuszczam, że może to być wina pękniętej głowicy lub nietrzymającego zaworu. Dodatkowo traktor ciężko pali na zimnym silniku. Szukam potwierdzenia i ewentualnie wytłumaczenia...
Bez pokazania logów, ciężko będzie coś powiedzieć.
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Później uszczelniacze wtrysków Wrzuć zdjęcie albo numer katalogowy. - z okolic filtra paliwa po nagrzaniu się silnika słychać szum. Skupiłbym się na przewodach paliwowych przed pompą i samym filtrze. Nie masz pompki w zbiorniku, więc nie ma widocznego wycieku pomimo nie szczelnośći. Wtryskiwacz nie powinien się pocić, ale to może wpływać jedynie na...
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
To może być: -rozciągnięty łańcuch i problem z synchronizacją rozrządu -pompa paliwa, zbyt niskie ciśnienie -stare świece -czujnik temperatury, psują sie tak, że sterownik cały czas "widzi" 70°C i daje zbyt małą dawkę na rozruch zimnego silnika Jak widzisz możliwości jest sporo i ciężko wyrokować bez podłączenia komputera diagnostycznego
Jeśli widocznie wolniej kręci to coś blokuje silnik. Spotkałem się z opisem przypadku, gdzie rozrusznik nie był w stanie obrócić wału gorącego silnika, przyczyną okazały się tam wytarte krzywki wałka rozrządu, które na zimnym silniku jeszcze otwierały zawory, ale na gorącym już nie.
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz 2011 f. Silnik z rana przy niskich temperaturach miał ciężko zapalić i musiałem do długo kręcić tak, jakby paliwo się cofało. Związku z tym wymieniłem pompkę paliwa problem z długim kręceniem z rana zniknął, ale wciąż pozostało, że silnik przy rozruchu chodził nierówno (jakby nie palił na wszystkich cylindrach),...
Ja bym sprawdził czujnik tem.płynu chłodzącego.Może podaje ,że zimny i auto dostaje zabogatą mieszankę.
Witam. Kupiłem Audi A4 1,9Tdi i nie świeci kontrolka świec żarowych i i przy zimnym silniku ciężko odpala. Od czego zacząć sprawdzanie?
sam nic nie sprawdzałem, bo mnie auto zaskakiwało zawsze na wyjeździe z rodziną i brałem taksówkę na powrót, na drugi dzien przyjeżdżalem i odpalałem jakby nigdy nic :?: Spostrzegłem że jak auto na słońcu postoi to ma problem. W sobotę daje auto do elektryka. Naczytałem sie tu o automacie, może w tym tkwi problem albo w stacyjce. Opisałem tu jeszcze...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Witam wszystkich ponownie. Jakiś czas temu pisałem na temat ciężkiego rozruchu zimnego silnika w moim samochodzie. Później sytuacja nieco się poprawiła, ale teraz wszystko wróciło na nowo, a może jest jeszcze gorzej. Powiem co wiem do tej pory: -silnik uruchamia się ale po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, a czas kręcenia jest proporcjonalny do czasu...
Witam! Myślę, że objawy wskazują na słabą iskrę (czarna świeca, ciężki rozruch). Jeśli w tym modelu jest dostęp do pierwotnego uzwojenia cewki (lub cewek) zapłonowych, to można podłączyć oscyloskop i sprawdzić przebieg, oraz długość trwania iskry. Cześć!
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
Witam.Ciężki rozruch zimnego silnika przez chwile brak ładowania i brak reakcji pedału gazu.
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Co do przekręcania stacyjki 3 razy czy więcej to czepiłbym się pompy paliwa lub przekaźnika za nią odpowiadającego . Natomiast kołysanie silnika to sprawdź pompowtryski kanał 13 ,18 , 23 dodatkowo sprawdź vagiem egr jego działanie Czy są jakieś błędy na kompie ?
Cytat z instrukcji obsługi Altistarta ATS48: Altistart 48 musi zostać dobrany w zależności od warunków pracy („normalne” lub „ciężkie”) oraz znamionowej mocy silnika. „Normalne” lub „ciężkie” warunki pracy określają graniczne wartości prądu i cykle pracy dla rodzajów pracy S1 i S4 silnika. Rodzaj pracy...
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
Czyli, że jak silnik pracuje to świece są także włączone? Jak mocno wciśniesz gaz na zimnym to załaczą się.Zacznij od pompy-ustawienia.
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
Nic nie kombinuj z tym czujnikiem pisałem wcześniej że tak ma być.Mam takie samo audi jak ty i świece grzeją dopiero w okolicach 0 stopni.Pewnie u ciebie ktoś wymieniał rozrząd i nie sprawdził i nie ustawił dynamicznego kąta wtrysku który wpływa na rozruch zimnego silnika.U mnie było to samo ciężko palił a po regulacji nie ma problemu.Fakt że ze sterownikiem...
jeżeli auto masz 2 lata i nie było problemu z rozruchem to problem leży po stronie mechanicznej: sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa (miałem takiego Opla tylko 1.6 D - żeby w zimę odpalić musiałem wstawać 3 razy w środku nocy i go przepalać inaczej rano tylko sznurek) jeżeli zapłon jest za wczesny będzie ciężko palił. Sprawdź wtryski - zużyte końcówki...
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Tak, po wykasowaniu błąd powraca, za każdym razem długość jest taka sama, odpalenia nie ma znaczenia, czy silnik jest ciepły, czy zimny, jakby problem był z nietrzymaniem paliwa przy wtrysku i musiałbyś się za każdym razem ponownie odpowietrzać. Wtryski, jak i uszczelki czy oringi na wtryskach były wymienione, a wtryski sprawdzone. Całość jest po sprawdzeniu...
przyczyna ciężkiego odpalania był przepalony bezpiecznik w przekazniku za akumulatorem i kontrolka od abs też przestała się świecić .dzięki za posty!!!!pozdrawiam wszystkich
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
Witam mam pytanie czy jak Przepływomierz powietrza jest uszkodzony czy może być powodem ciężkiego odpalania samochodu na ciepłym silniku? około 90°,po odpaleniu równe obroty samochód chodzi jak zegarek, na zimnym odpala od pierwszego.Vag pokazał mi takie błędy 00553 - mass air flow sensor (g70),31-10 - open or short to ground - intermittent,Readiness...
ten elektrozawór co opisałeś to jest do zapalania i gaszenia silnika i imobilaizera ale jest jeszcze jeden do rozruch na zimno na dole pompy wtryskowej i to właśnie w tym niema zasilania i jak jest zimny to ciężko zapala zasada działania tego elektrozaworu podomna do twojego opisu wysówa sie bolec zatyka otwór w pompie wtryskowej pewnie zwiększa ciśnienie...
Wracając do tematu ciężkiego rozruchu myślałem, że jak temperatura będzie dodatnia będzie gładki rozruch, jednak pierwsze uruchomienie zimnego silnika kreci z oporem ale zaskakuje za 1 razem i na drugi dzień również tak niemrawo kręci rozrusznik, napięcie na akumulatorze 12,5 V. Sprawdziłem ładowanie akumulatora jest na poziomie 14 V. Sprawdzałem tez...
symbol klucza i dalej 860km Co to oznacza..?? Stanie mi auto na bahnie za te 860km czy się rozleci..? Za dużo nowoczesności jak dla mnie.. Ee to tylko serwis olejowy,olej to. Informacja wyskakuje co 20-30tkm. Po mojemu masz uszkodzona min.1 świecę żarową(ciężki rozruch i telepanie na zimnym) ale to i tak nie ma wpływu na osiągi, Na wakacjach raczej...
Witam, w w/w aucie problem polega na tym, że żądane ciśnienie doładowania na wolnych obrotach wynosi aż 1.85bar i praktycznie w całym zakresie obrotów podczas próby dynamicznej się nie zmienia, sprężarka ładuje do ok. 1.95 auto trafiło na warsztat ponieważ jest niemrawe w dolnym zakresie obrotów i ciężko się uruchamia na zimnym silniku. Dawka paliwa...
Na zimnym silniku ciężko zapala . Diagnostyka wykazała "czujnik temperatury paliwa " .Gdzie znajduje się ten czujnik i czy ten objaw może być spowodowany uszkodzeniem czujnika ?
Mój ELM nie wskazuję ciśnienie na szynie wtryskowej, więc nie wiem. A tu może być problem. Miałem i mam nadal podobny problem z uruchamianiem Corolli. Stało się to nagle, że zimna, nie chciała odpalić na benzynie (jest zagazowana), a jak już odpaliła to chodziła tylko na wolnych obrotach. Przy próbach jazdy gasła. Też mój PCMScan nie pokazuje ciśnienia...
Świece sprawdziłem jeszcze raz i są ok, firma ngk. Pod komputer postaram sie podłączyć jutro samochód. wydaje mi się że oleju teraz nie bierze, gdyby palił olej to by kopcił na czarno albo niebiesko, a on tylko zakopci na siwo kiedy go odpalam na zimnym silniku. Kiedy auto już zagrzane to normalnie pali na dotyk i nic nie kopci. Może to mieć związek...
Na odległość to niestety ciężko postawić diagnozę ;) A zimny po nocy zawsze odpala Ci od razu czy też zdarza się, że musisz niekiedy kręcić kilka razy?
Witam, mam problem z Clio. Trudny rozruch - na zimnym silniku nawet do minuty. Problem zaczął się jeszcze w zeszłym roku, ale nie zwracałem na to uwagi bo nie było to częste i długotrwałe - najczęściej odpalał od kopa. Teraz stopnowo jest coraz gorzej. Ostatnio na gorącym silniku gaśnie czasem na wolnych obrotach. Ciężko go potem uruchomić - do niedawna...
no ok to widze ze pozostaje mi warsztat myslałem ze tego unikne i będe mogł coś sam naprawić. A takie moje pytanie czy nikski stan płynu chłodniczego może mieć wpływ na falowanie obrotów silnika w początkowym procesie jego rozruchu?
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
Program pokazuje że nie masz zezwolenia na rozruch silnika , pierwsza sonda ubogo ale w pętli zamkniętej, druga sonda bogato ale w pętli otwartej. Kod elektroniczny nie otrzymany- coś z immobiliserem? Dlatego nie zezwala na rozruch silnika, mimo to odpalił. Nie jestem wróżem ale kto wie czy sterownik się nie posypał i procesor sam nie wie jak interpretować...
Witam mam podobny problem z e34 jak silnik rozgrzany to czasami nie chce zapalić a rano na zimnym trzeba długo kręcić może ktoś pomoże czytałem że to jest ich wada
Odświeżam temat, bo wciąż nie rozwiązałem problemu. Auto wróciło od miechanika i niestety problem sie powtarza. Auto ma trudności z odpaleniem na zimnym silniku w temperaturach od 0 do 8 stopni. Jak stoi całą noc a na dworze jest -4 to odpala bez najmniejszego problemu. Na ciepłym silniku dobrze odpala, jednak gdy sie silnik schłodzi to znów pojawia...
Jeszcze przepływka była podmieniana bez rezultatu. Wtryski wyciągałem i na podłączonych kręciłem rozrusznikiem. Tak organoleptycznie wszystkie działały i dość sporo paliwa rozpylały i wszystkie podobnie. Poza tym chyba na rozgrzanym silniku wtryski dalej były by zapieczone, a w tym przypadku po rozgrzaniu jest prawie ok. czasem strzeli i może nie idealnie...
jak ci ciężko pali na zimnym silniku to podgrzej mu świece dwa lub trzy razy ja tak miałem w passacie, może to być wina paliwa, a na pewno tej jednej zepsutej świecy pozdrawiam
Witam! Posiadam Adiu 1.8 KE Jetronic. Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Na pewno był zepsuty czujnik temperatury chłodzenia. Wymieniłem go na nowy i dalej ciężko pali. Oprócz tego czujnika jest jeszcze jeden który wg. programu INFO-TECH odpowiada za rozruch na zimnym silniku "Zegarowy przełącznik termiczny reguluje pracę wtryskiwacza...
Przepływomierz nie ma wpływu na to ze silnik jest ciężko uruchomić.... . No a jak nie chce odpalić to sprawdzałeś czy paliwo dochodzi , czy jest iskra?? Dodano po 2 Jeszcze bym sprawdził wydajność pompy paliwowej . W ogóle to nie podałeś jaki masz silnik ..... Popraw pisownię w poście.
Witam Odswiezam watek Otoz auto na zimnym pali od strzala Gdy sie rozgrzeje do 90 stopni i go zgasze i proboje zapalic po przekreceniu kluczyka juz na rozruch kreci rozrusznik cos strzela stuka przeskakuje pod maska i nie rusza, za drugim trzecim razem odpala. Dodam ze wczesniej bylo wymieniane kolo pasowe i kolko alternatora bo dochodzilo dziwne stukanie...
Silnik ma problemy z odpaleniem 1) albo ciężko odpala, 2) lub nie odpala wcale- wtedy trzeba go uruchamiac wtryskujac start, 3) albo pali od kopa na zimnym silniku, 4)na cieplym zawsze zapali ale tez dlugo kreci, 5)czasem tez na cieplym pali od kopa. Świece żarowe sprawne - grzeją, dostaja prad. Filtr paliwa nowy, zawor zwrotny paliwa zalozony, diagnostyka...
Witam Słuchajcie gdy mam zimny silnik trochę ciężko pali i gdy zapali obroty wskakują na 1500 i po chwili są w normie, do tego kłąb białego dymu z tłumika. Auto podpinam pod Vag i jest błąd : 00626 Światło indykatora świecy żarowej nie da się go usunąć i nie wiem co robić ;/ Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc :)
Witam Pacjent jak w tytule Audi A6 C5 98' 1.8T AEB 150KM Objawy: Utrudniony rozruch silnika -Nie zauważyłem wpływu ciepły/zimny -Nie za każdym razem -Trzeba kręcic z kilkanaście sekund Przerywanie na niskich obrotach -Wydaje mi się że stracił moc -Na niskich obrotach potrafi "czknąć" Jedyny bład to: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity...
- no przy 230 tyś km wiadomo, że jest lekkie zużycie silnika - stan pompowtryskiwaczów; właśnie o tym mówię, może to są właśnie objawy, że trzeba się nimi zająć, a nie zmieniać dawki startowej czy cokolwiek innego jako "leczenie syfa za pomocą pudru" - co ma stan rozrusznika ? jeżeli na zimnym jest ok, a na ciepłym odpala normalnie ?? aku również uważam,...
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z dziwną usterką w moim Oplu. Silnik x12xe 1.2 16v 1998r. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na biegu jałowym bardzo szybko skaczą obroty przy ok 1500 rpm, jakby go zalewało oraz szarpie mi na każdym biegu gdy zmieniam poniżej 2000 rpm. W komputerze wyszły błędy sondy lambda (prawdopodobnie zła mieszanka wywołana...
Witam. Miałem podobnie. Ciężki rozruch rano lub po kilu godzinnym postoju. Jeśli w czasie gdy w końcu zaczyna łapać telepie silnikiem to nie mam dobrych wieści. U mnie był zasyfiony rdzą cały układ wtryskowy. Paliwo z BLISKIEJ musiało być odbarwianym olejem opałowym a odbarwia się go jakimiś kwasami. Kompletny układ wtryskowy poszedł do śmieci. Zbiornik...
Wybaczcie, że długo nie odpisywałem, natłok rzeczy i zrobiłem kilka testów. Wygląda to następująco: 1. Wymieniłem zawór wariatora i błędy zniknęły, bo jeszcze pokazywał błąd (chyba) P0023 o złym ustawieniu wałka rozrządu. Przejechałem kilkanaście km i nic nie pokazuje, ale za to przy mocnym przyspieszaniu teraz słychać jakby uderzenia kamieni (wcześniej...
Powinni sprawdzić też ciśnienie sprężania doprowadzenie paliwa i przede wszystkim ciśnienie w zasobniku przy rozruchu min 18mpa.
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
przyjmijmy, że kolega ma silnik o mocy 90 KM o oznaczeniu ALH (PD o tej mocy też były - ANU - ale montowane w innych samochodach koncernu VAG, kolega się pomylił i już, nic wielkiego się nie stało); jeśli chodzi o dawkę startową to podniesienie jej wartości vagiem odbywa się tylko w niewielkim zakresie jej wartości i może ona być niewystarczająca, wtedy...
Witam Mam problem z moją Viki C. Rocznik 2002 silnik 2.0 Diesel Ostatnio kilka dni temu zaczęła ciężko odpalać. Od wczoraj jest jeszcze gorzej ciężko pali na zimnym a na rozgrzanym jest praktycznie nie do odpalenia (jedynie z użyciem plaku). Przy tym jeszcze bardzo dymi i w kabinie czuć palony olej lub paliwo. komputer u elektryka samochodowego nie...
Witam, Mam problem z wolnymi obrotami, gdy silnik ma 90 stopni. Przy zimnym silniku samochód odpala normalnie, a przy ciepłym pali ciężko. Wyświetla na komputerze EGR. Jest możliwość, że nie ma podłączenie z drugiej strony od EGR, jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć gdzie to ma być podłączone. VW polo 1.4 16V benzyna+LPG. W razie potrzeby więcej informacji...
Silnik masz sprawny. Prędkość obrotowa silnika podczas rozruchu ma znaczenie, czy w ogóle odpali. Jakie jest zachowanie po przyspieszeniu zapłonu?
Witam, Posiadam Audi A3 z silnikiem 2.0 TDI BMM końcówka 2007, ostatnio auto po dłuższym postoju coraz ciężej zapalało, wymieniłem wiec wszystkie filtry ( oleju, paliwa itd) oraz olej. Do tego wymieniłem świece żarowe na nowe ponieważ mechanik stwierdził że 2 świece już bardzo słabo grzeją, dodam że około pól roku temu wymieniane były pierścienie oraz...
Witam, mam problem z cytryną, ciężko odpala, trzeba kręcić długo i nie ma różnicy, czy ciepły, czy zimny. Mam błąd grzania świec p1351, po odliczeniu czujnika temperatury silnika świece grzeją, ale dalej ciężko odpala, czy to może być wina wtrysków? Common rail Delphi R01001A. Węże paliwowe przepatrzone na lewą strone, zdjęcie z przelewów wtrysków po...
Witam mam dokładnie taki sam problem jak u kolegi. Mianowicie samochód postoi kilka godzin i nie zapali. Rozruch kręci akumulator nowy. Świece sprawdzone. Ciężko powiedzieć coś więcej ponieważ samochód mam a w posiadaniu kilka dni. Jutro przeprowadzę diagnostykę a już wiem, że z jakiegoś powodu nie ma kontrolki check. Samochód odpalimy po 2 metrach...
Wygląda na to że pracuje na wszystkie cylindry tylko jak jest zimny to muszę przez około pół minuty trzymać nogę na gazie aby nie zgasł po ciężkim rozruchu .
Witam, problem pojawia się podczas rozruchu zimnego silnika na lpg (dodam, że jest to instalacja sekwencyjna GSI). Przebiega to w następujący sposób: odpalam silnik, po chwili zostaje on zadławiony i gaśnie. Ponowny jego rozruch na gazie jest praktycznie niemożliwy, a na benzynie udaje się to z trudem (objaw jak by świece zostały zalane).Gdy silnik...
Co wy wypisujecie. Pewnie żaden z Was (z całym szacunkiem) nie posiada auta z takim silnikiem. Po pierwsze jeśli Ci nie dogrzewa przez dłuższy okres czasu i trwa to bardzo długo zanim osiągnie 90 stopni to w pierwszej kolejności można postawić na termostat. Zasada jest prosta termostat przy zimnym silniku musi być zamknięty, wówczas nie puszcza obiegu...
Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad (zrobiony kompletny) -kąt wtrysku (ustawiony) -siwiece...
Problem mam taki w moim dieslu. Na zimno ciężko pali trzeba go trzymać na rozruszniku dobre 40 sek żeby załapał. Jak już odpali brak mocy zdecydowanie wyczuwalny jakby mu ktoś ze 40 kucy zajumał. Co ciekawe kiedy silnik się rozgrzeje objawy ustępują. A teraz mały eksperyment na zimnym silniku: Kiedy już go odpalę gaszę i próbuję drugi raz a więc przekręcam...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Witam mam problem a w zasadzie mój znajomy ma problem z golfem 3 1.9 TDI oznaczenia silnika niestety nie znam ale wiem ze jest na elektronicznej pompie bez linki. Mianowicie samochód gdy jest ciepły czy zimny ma ciężko zapalić - świece były sprawdzone. Po odłączeniu czujnika tem. świece grzeją bardzo długo ale nie przekłada sie to na pożądany efekt!...
Istnieje możliwość podciekania gazu z pod "grzybka" ,i wtedy objawq jest taki ,że ma ciężko odpalić.A z tą emulacją sondy to trzeba sprawdzić podłączając do kompa i w menu -parametry-emulacja sondy.A w golfinie 1 punktowym to za wolne odpowiada nastawnik wolnych obrotów , tam żadnej przepustnicy nie kalibruje się. Dodano po 1 ostatnio trafł się mi taki...
Witam ! Mam taki problem z Fiatem G. Punto 1,2 8V auto ciężko pali gdy jest zimny silnik, a teraz problem narasta, Rano trzeba długo kręcić, 2-3 razy zanim odpali, przez kilka sekund pracuje nierówno, nie wchodzi na obroty, wypadają zapłony. Wymieniłem : świece, kable, pompę paliwa, map-sensor (czujnik temp. pow. zasysanego), sprawdziłem luzy zaworowe...
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
ja rozwiązałem problem za 46 zł,zamówiłem na allegro urządzenie wspomagające silniki które mają problem rozruchu na ciepłym,troszkę jest problemów z montażem tak jak nakazuje instrukcja,ale ja zrobiłem to w troszkę inny sposób,ale zgodny z instrukcją,i od tej pory czytam z usmiechem na twarzy posty osób które zmieniają akumulatory,rozruszniki,nowe mapy...
Witam posiadam Opla Zafirę z 2001 r z silnikiem Diesla 2.0 DTI Od pewnego czasu zauważyłem że kontrolka od podgrzewania świec nie włącza się w ogóle . Auto pali lecz bardzo ciężko jak jest zimny świece żarowe wszystkie 4 zostały wymienione. Byłem u mechanika który podłączył auto do komputera i powiedział że przekaźnik oraz kontrolka od podgrzewania...
Witam Rodzicie wczoraj wymieniali rozrząd kompletny w lt 2.5 tdi ANJ . Przed wymianą strasznie ciężko palił i nie ważne było czy był ciepły czy zimny. Po podpięciu go pod vcds'a w basic settings w komórce 02 - 000 , w komórce 09 - 125 Czyli totalnie przestawiony jest kąt wtrysku. Ludzie którzy robili rozrząd nie mieli przyrządu do blokowania pompy wtryskowej...
rozruch ciężki rozruch zimnym ciężki rozruch silnika
z18xe wymiana silnika schemat elektryczny układu zapłonu marshall footswitch
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Końcówka mocy Sony STR – po wymianie triaka nadal pali bezpiecznik, zwarcie tranzystorów, diagnostyka VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB – wymiana oleju, czy zalewać filtr olejem?