1. Ale nie chcę w ogóle kręcić rozrusznikiem czy kręci ale ma ciężko odpalić? 2. Trzeba by sprawdzić czy rzeczywiście ubyło gazu czy to problem czujnika poziomu bądź instalacji elektrycznej.
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
a jak rozrusznik i akumulator sprawdzany lekko kręci
Przy odpalaniu na zimnym silniku, silnik się stawia, ciężko kręci. Rozrusznik ok świece ok czy by mógł być jeszcze zapłon przestawiony?
Ciężkie życie w trudnych warunkach. Prawdopodobnie oberwały się płyty od uderzenia.
Jak się rozsypała izolacja na kabelku od czujnika w aparacie i zwiera do masy, to na zamontowanym nie będzie iskry, a na trzymanym w ręce będzie, tak ciężko się domyślić ?
Eeee, to by musiał mieć strasznie niskie to obroty. Ładowanie potrafi nawet na kręceniu rozrusznikiem zgasnąć.
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
No ja rozumiem że nie lekko ale jak są świece wykręcone to jest opór ale nie aż taki że kluczem jest ciężko obrócić a rozrusznikiem to tak kręci jakby był padnięty akumulator Dodano po 1 [quote="mar-kom"]No ja rozumiem że nie lekko ale jak są świece wykręcone to jest opór ale nie aż taki że kluczem jest ciężko obrócić a rozrusznikiem to tak kręci jakby...
Pompa w baku pracuje określony czas po włączeniu zapłonu (przy braku impulsów z czujnika obrotu silnika). Ten silnik musi mieć sprawne świece i dobry rozrusznik/akumulator. Jak słabo kręci to nie chce zapalić. Bez podgrzania świec ma ciężko odpalić nawet latem.
Ale komputer nie wykazuje zadnych błędów na innych grupach mówią ze rozrusznik ale rozrusznik bylo by słychać. Wczoraj tak samo. Kręciłem dluzej i tak raz załapywał raz nie i jak załapał troche lepiej to dodałem gazu i normalnie chodzil
Popieram "cursor" zaloz wężyk przezroczysty przed i za filtrem paliwa uruchom silnik i obserwuj. Sprawdź jak ciężko sie zaciąga paliwo że zbiornika i czy nie robi sie podcisnienie. Filt paliwa jest wymieniony?i prawidłowo złożony ?***
i cieszko zaczynał odpalać Ciężko tz. Jak? Rozrusznik kręcił normalnie (chodzi o obroty), a motor nie odpalał? Może rozrusznik kręcił ale wolno? Może wogle nie kręcił? Jeśli takie były objawy, to do sprawdzenia stan akumulatora (jakie jest napięcie w stanie normalnym, a jakie podczas próby odpalenia? Jeśli napięcie aku będzie prawidłowe, to do sprawdzenia...
Witam mam problem z astra g z silnikiem x17dtl ciężko pali rano otóż problem nastał jak przyszedł mróz ciężko odpalała Po jakimś czasie kręcenia odpala ale to nie tak jak powinna kręci rozrusznik tak jakby już auto chciało zapalic ale trochę brakuje jakieś pomysły gruszkę już mam założona przed filtrem paliwa
Auto od czasu do czasu ciężko odpala. Muszę kręcić rozrusznikiem nawet kilka razy po 5 - 10s. Często się zdarza, że załapie jak odpuszczam kręcenie rozrusznikiem. Po około 8 godzinach stania odpala po 5s kręcenia rozrusznikiem. Jak już odpali ma moc i nie szarpie. Na benzynie i na LPG. Spalanie w normie. Bywa też, że przez dłuższy czas odpala idealnie...
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
Opel astra 1.7 td przy odpalaniu zakopci na biało , podczas jazdy również zauważyłem że kopci, nieraz czuć w kabinie zapach spalonego oleju. Zauważyłem również że po przejechaniu szybką jazdą ok 100 km po krótkim postoju , przy ponownym odpalaniu- ciężko kręci tak jak by coś blokowało rozrusznik- PROSZE O JAKIEŚ RADY , NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA CO SIĘ...
Sorki, za tak obszerne pliki ale nagrałem co było domyślnie zaznaczone w op-com, faktycznie może ten rozrusznik kręci wolno to znaczy wolno wchodzi ciśnienie do 24. Na słuch kręci ładnie, ale to na słuch. Mam porównanie z drugą astrą słabszy akumulator wolniej kręci ale załapuje jak zimny dużo szybciej a jak ciepły to praktycznie 1-2 obroty i chodzi....
...problem masz z tym, że nie pali czy nie kręci bo nie mogę wywnioskować. Jeżeli chodzi o kręcenie to mogą być uwalone np. tuleje w rozruszniku, albo np. zalewa silnik i rozrusznik nie daje rady. Jeśli chodzi o to, że nie pali to może być właściwie wszystko (aparat zapłonowy, przewody w/n, ecu, okablowanie, immo, pompa paliwa, filtr paliwa itd.) Napisz...
Witam proszę o podpowiedź co zrobić aby odpalanie w moim autku polepszyło się. Po nocy - dłuższym postoju, samochód ciężko odpala, kiedyś miałem taki problem i była spalona ale tym razem jest to coś innego. Świece mam na 100% dobre. Samochód odpala po ok. 4-5 kręceniach rozrusznikiem.
no koledzy ja mam też ten problem w opel astra ,ale tylko z rana i tylko jak jest mocny mróz wydaje mi się że to coś się tam kurczy od mrozu, bo jak jest ciepły to wszystko ok
Auto kupione w maju, poprzedni właściciel twierdzi że akumulator dwuletni. Mam nowy w drugim aucie, mogę podmienić i sprawdzę jaki rezultat. A ten zamontowany w aucie sprawdzę u kumpla na testerze. Dałem dodatkową masę na silnik, klemy czyste. Jest coś takiego że po trasie, rozrusznik kręci o wiele szybciej i zarazem auto odpala bezproblemowo. Jeżeli...
Witam mam problem z moim skuterkiem zipp steed 50 a więc został w nim wymieniony tłok i cylinder na 60 cc.Po przejechaniu jakichś 90 km skuterek zaczął ciężko palić z rozrusznika ale nie że kręci tylko tak jakby nie miał siły przekręcić po podłączeniu do prostownika skuterek pali lub po podłączeniu akumulatora od samochodu (opel astra) . Akumulator...
Chodziło mi o to że trzeba mieć dobry aku żeby było czym kręcić i że długie kręcenie nie wpływa znacząco na trwałość rozrusznika. Co do reduktora to niestety częsta przypadłość Tomasetto i innych tanich - albo się ułoży albo tak zostanie, jeśli ogólnie jedzie dobrze i nie pali za dużo to ja bym sobie radził tak jak napisałem wcześniej.
Witam Posiadam Opla Astrę 1.6 8V Ben+LPG sekwencja. Pojawił mi się od jakiegoś czasu bardzo dziwny i ciężki do zdiagnozowania problem. Po normalnym odpaleniu silnika i rozgrzaniu go, gaszę auto i zostawiam na: - chwilę: auto normalnie odpala - kilkanaście minut: rozrusznik dość długo kręci, ale po lekkim przytrzymaniu gazu od razu odpala - kilka godzin...
Witam! Opel Astra G, 98r, 2.0DTL 16V. Przebieg ponoć 250tys km, olej 15W40. Auto bardzo głosno chodziło,ale miało moc i nie kopciło, spalanie w normie. Jadąc, nagle lekko straciło moc i zgasło. Po próbie odpalenia zero reakcji. Wymieniony filtr paliwa i dalej nie pali. Rozrusznik raz kręci, a innymi razem w ogole nie kręci i słychać tylko stuk elektromagnesu....
Witam. Do jakiej prędkości obrotowej powinien rozkręcić silnik rozrusznik żeby zapalił? Zimny pali ok, ale po rozgrzaniu trzeba długo kręcić - opcom pokazuje ok 250 obrotów i nie zawsze zapala. Czujnik prędkości obrotowej wymieniony na nowy oryginalny. Rozrusznik po regeneracji. Akumulator sprawny. Egr wyczyszczony. Nie gaśnie, nie szarpie, nie kopci,...
No więc udało mi się w ramach testu załatwić używany/sprawny moduł do świec. Jego wymiana jednak nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to co było. Zacząłem troszeczkę szperać i testować i zauważyłem ciekawą rzecz. Wczoraj po przejechaniu około 40 km silnik zagrzał się do 85 stopni ( tak pokazywał licznik na desce rozdzielczej ) i nagle temperatura zaczęła...
Witam wszystkich. Mam Opla Astrę II. Mam problem z odpalaniem. Gdy silnik jest ciepły, to pali jak benzyna od ręki, a gdy jest zimny to odpali błyskawicznie i po 3-4 sekundach gaśnie; później muszę długo kręcić rozrusznikiem, aby odpalił, ale gdy odpala, to bardzo ciężko i muszę mu dodać od razu gazu do 2500 obrotów, bo inaczej zgaśnie. Na warsztacie...
Odgrzeję temat. Jesień trwa a zima tuż tuż i problemy z zapalaniem również powrócą. Moja <iskierka> to astra td 1.7 (silnik opla) 68 KM z roku 1996 więc już nie młódka. Zegar pokazuje 230 000 ale ile to przejechało tego nikt nie wie.Na zimnym silniku zawsze musiałem 2 do 4 razy kręcić rozrusznikiem po 10-15 sek. Po odpaleniu walnęła z rury czarnym...
Witam! Wymieniłem w mojej Astrze stacyjkę, bo poprzednia bardzo ciężko chodziła. Jednak podczas wymiany (niepotrzebnie, jak się później okazało) odłączyłem kable od stacyjki. Po założeniu nowej stacyjki, podłączeniu kabla okazuje się, że samochód nie chce się uruchomić. Tj. dokładnie - rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala, ew. czasami na pół sekundy...
Nie wiem jakie są to wartości bo to mechanicy sprawdzali i to w raczej dobrym warsztacie więc nie byli z pierwszej łapanki i myślę ,że znają sie na rzeczy pamietam ,że mówili iż ciśnienie wzrasta... Dziś auto poszło na kolejne testy i bedzie do jutra jak odbiorę to dam znać. Co do aku to ma rok i nie sadzę by był do dupy z resztą już go w grudniu wraz...
Witam problem jest następujący ,samochód ciężko odpala gdy jest zimny 10sek kręcenia rozrusznikiem .Gdy odpali to już potem nie ma problemu z ponownym uruchomieniem silnika ,jednak nie pracuje równo gdy dodam gazu ,potrafi strzelić od czasu do czasu nie pracuje na wszystkie cylindry ,cewka nowa,świece nowe ,jednak na gazie chodzi ok .Podpiąłem op com...
Witam. W aucie kumpeli padł rozrusznik. Na styku wysokoprądowym jest napięcie akumulatora ale na styku niskoprądowym od elektromagnesu po przekręceniu stacyjki nie pojawia się żadne napięcie. Mimo to podłączyłem kablami drugi aku i zwarłem styk wysokoprądowy i niskoprądowy ale elektromagnes newet nie zajęknął tylko szły iskry przy zwieraniu styku. Na...
Witam, mój problem z Astra II 2.0 16v wygląda tak: Kiedy auto się zagrzeje, zaczynają falowac obroty od 1.5 tys do 3 tys.Normalnie auto ma trochę za Niskie obroty około 600 obr/min. Kiedy obroty zaczynają falowac czujnik temperatury pokazuje że temperatura silnika spada do minimum (na wskazniku). Jak auto zacznie normalnie pracować Czujnik pokazuje...
Witam. Mam Astre 1.4 92' benz. i mam problem z uruchomieniem auta po dł. postoju(powyżej 6 godzin.) Kręcę rozrusznikiem reakcja jest taka że, tak jakby zaskakiwał i znowu nic. Po około 5min kręcenia wrońcu ciężko wchodzi na obroty i silnik zaczyna pracować. Ostatnio też słyszałem odgłosy jakby bąbelków powietrza przy pompie paliwowej. Po odpaleniu(...
Mam ten sam problem z odpalaniem na ciepłym. Posiadam astre 1,7 tds 96r od prawie 2 lat. Od samego poczatku samochod ciezko odpalał na ciepłym silniku, ale nigdy nie zawodził, ciężko kręcił ale odpalał. Jednak ostanio zdarza mu się nie odpalić jak jest ciepły, kręce, kręci wolno aż rozładuwuje akumulator. Po rozebraniu: szczotki OK, nadpaleń komutatora...
Witam.. mam oto taki ciężki problem do zgryzienia.. Posiadam Opla Astre H 1.8 w benzynie.. auto zgasło na postoju i juz nie odpaliło zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem i check ,, elm 327 nie pokazał blędu ale sposobem "gaz i hamulec" wyszedł bład z Abs/TC jeszcze raz skasowałem blędy i kontrolki pogasły ..rozrusznik kręci ale nie odpala .. po...
Ok. Musisz trochę poczekać.... Dodano po 11 Więc tak. Zdjąłem ten garnek plastikowy a w środku ukazała się sucha taka mała studnia. Ściągnąłem potem jeden przewód paliwowy ten co jest bliżej silnika i wyciekło z niego trochę paliwa tyle co kot zapłakał. Drugi przewód od strony przedniej szyby ciężko jest zdjąć....mam go spróbować zdjąć z opaską? I dlaczego...
Witam . Tak jak w temacie , mam problem z moją astra f 1.6 8v (c16nz) . Otóż owy problem zaczął sie jakies dwa miesiace temu , gdy przejade około 15km i zgasze auto to ponowna probóba od razu kończy sie fiaskiem , silnik ledwo kreci , kontrolki gasną i nie ma mowy o odpalenu. Wystarczy jednak poczekac 10min i auto pali na strzal . Dodam tez wlasnie...
Witam! Osobiście tym autem nie jeżdżę za często, ale kto inny tak. Wyszukiwanie problemów zaczęło się gdy zaczął brać olej. Wiejski mechanik tłumaczył że ciężko pali ponieważ jest nagar z oleju i że zalewa świece olejem. I tak się jeździło ponad rok. W lecie na benzynie odpalał na dotyk, ale gdy się go gasiło rozgrzanego i po chwili znowu paliło to...
Wskaźnik działa prawidłowo nie wiem czy można po tym stwierdzić w jakim stanie czujnik może spróbować odpalić po zdjęciu przewodu z czujnika? Po wskaźniku nie stwierdzisz bo w Astrze F jest jeden do sterownika silnika a drugi na wskaźniki.Ciebie bardziej interesuje ten od sterownika.Jest on w kolektorze ssącym od strony rozrządu wtyczka na 2piny.Możesz...
Witam Astra G X16xel(PB/GAZ) na PB raz pali dobrze raz muszę kręcić bardzo długo, nie ma to znaczenia czy ciepły czy zimny .Pompa paliwa i filtr wymieniany kilka miesiecy temu,w rozrządzie nic nie grzebane,czujnik temperatury cieczy sprawdzony ,chek sie nie zapala błędów w sterowniku nie ma.Wydaje mi się ze regulator ciśnienia jest ok bo auto na benzynie...
To już wiemy więcej, czy masz tam gaz bo nie doszukałem się tego w postach. Jakie miałeś ciśnienie sprężania? Jak przerywa na którymś cylindrze to albo kopułka albo brak kompresji - może się zawieszać któryś z zaworów - nie wykluczone też są przewody zapłonowe nie wspomnę już że świece to masz na pewno nowe...? Jak auto przestanie jechać , zdejmij jeden...
Witam . Mam problem z moim samochodem, bardzo ciężko odpala. Samochód ma instalacje gazowa i gdy wrócę do domu i gaszę samochód to później ciężko jest mi odpalić... samochód zawsze odpalany na benzynie ale gaszony na gazie. Gdy odpalam najpierw kręcę rozrusznikiem z 15 sekund odpali wejdą obroty na 1000 później zaraz spadają na 400 i gaśnie samochód....
Witam wszystkich Mam problemy z odpaleniem Astry G Z16SE. A więc zacznijmy od początku. Auto od jakiegoś czasu zaczęło być coraz słabsze, co starałem się wytłumaczyć wiekiem auta. Aż ostatnio zaczęło gasnąć na wolnych i ciężko chciało się odpalało. Dojechałem do garażu i już nie ruszyło. Po długiej diagnostyce okazało się, że został ścięty klin na kole...
Witam, Szukałem identycznego problemu ale niestety znalazłem tylko podobne i masa różnych odpowiedzi.Może ktoś miał taki sam problem i może poratować rozwiązaniem.Kilka dni temu wyjechałem normalnie spod bloku,po drodze postój przy sklepie i...próbuje odpalić a tu nic.Zachowanie jakby rozrusznik.Kontrolki przygasają i nie kręci,żadnego stukania.Przepchanie...
Witam. Mam problem z moją Asterką. Jest to Opel Astra Classic 1.4 benz.(zawsze leję 95 oktanów) 60 km, 1999rok, sedan, przebieg autentyczny (posiadam auto od nowości) 55 000 km. Astra stoi cały czas na dworze. W te mrozy także. Nigdy z nią nie było najmniejszego problemu. Jednej nocy mróz sięgnął -30 st... i rano nie zarzuciła. Kręciłem kilka razy,...
Witam, podczas jazdy pękł przewód od pompy do raila i samochód zgasł. Po wymianie uruchomiłem auto, przejechałem i zgasiłem. Po 10 min ciężko odpalił a potem na biegu jałowym zgasł. Do wymiany przewodu musiałem wyjąć kolektor dolotowy, pompę i rail bo pourywało szpilki od raila. Dzisiaj dałem wtryski do sprawdzenia i niby ok, 2 mają trochę zwiększone...
Podłączam się pod problem... Mam opla astrę h 1.6 105 KM - sama benzyna. Od dłuższego czasu mam problem gaśnięcia samochodu podczas hamowania. Dodatkowo na luzie falują obroty (dwukrotnie w ostatnich 2 l. wymieniany czujnik położenia wałka). Auto raz na jakis czas gasnie, zawsze na rozgrzanym silniku. Ostatnio po tym jak zgasł, był problem z jego odpaleniem...
Witam. Mam problem z ASTRA H 1.9 DTL 100KM z 2007 roku. Auto słabo zapala, tzn za drugim, trzecim lub jeszcze którymś tam razem. Błąd jaki pokazuje się w OP-COM to P0340-28 "Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem". W aucie było wymienione: - rozrusznik, ponieważ rozpadła się tulejka i ciężko kręcił; - świece...
Witam problem z włączaniem zimnego silnika powrócił. Jak za pierwszym razem lekko "przygazować"(nie za dużo) nieraz uda się że zaskoczy dusząc się przy tym klekocząc wchodzi na obroty trochę postęka, trochę popracuje lekko dodając "gazu" jakby się rozgrzeje lub coś przedmucha, załącza się pompa dodatkowego powietrza ale niepewnie jak silnik wejdzie...
Może się paliwo cofa ? Załóz zaworek zwrotny. Jest założony zaworek zwrotny a gdzie musi być? na zasilaniu od filtra? Dodano po 11 Świece, kompresja, źle ustawiona pompa lub uszkodzona, problem z dolotem powietrza. Według mnie do sprawdzenia to wszystko. W takim przypadku dobrze też sprawdzić cisninienie na zimno I porównać ewentualne rozbieżności....
Witam serdecznie. Zakładam nowy temat bo szukanie nie przyniosło wskazówek odnośnie mojego problemu. Dostałem do naprawy w/w samochód. Problem polega na tym, ze auto czasami ma problem zapaleniem, rozrusznik kręci, auto nie pali, czasami trzeba dłużej kręcić czasami chwilę i odpala. Jak zapali chodzi w miarę przyzwoicie, nie kopci, ma moc no i żadnych...
Panowie sądzę że najprostsze rzeczy zostały sprawdzone : świeczki ,filtr paliwa , aku , zdrowe paliwo , co do samego rozruchu to wygląda to tak , gdy kręci rozrusznik ecu liczy obroty wału korbowego , sprawdza ciśnienie na listwie cr i temperaturę płynu chłodzącego (to wszystko w wielkim skrócie) wystarczy słaby aku i mamy problem z odpaleniem , po...
Witam Elektroradców, Znalazłem się tutaj ponieważ szukam porady, otóż mam Opla Astre 1 F Sedan, samochód jest ze mną od ponad roku i zawsze był nie zawodny, lecz niestety od pewnego czasu coś mu dolega i aż się prosi o remoncik. Otóż problem wygląda tak, że Astra już od dłuższego czasu zawsze mi trochę szarpała podczas jazdy, szarpanie wygląda tak jak...
Po jak długim postoju występuje ten problem??? Jak zapala w chwili gdy jest problem?? Jest jakiś problem z zapalaniem?? Jakie jest ciśnienie paliwa?? Może po prostu masz problem z zaworkiem zwrotnym i dlatego to ograniczenie mocy bo brakuje paliwa po zapaleniu, a potem działa ok. Zazwyczaj po każdym dłuższym postoju wychładzającym samochód do temperatury...
Witam Serdecznie. Posiadam Astre II z 2001 z silnikiem 1.7 DTI, aktualnie ma ponad 175 tyś przebiegu. Od pewnego czasu miałem problemy z odpalaniem tego auta, tzn. ciepły odpalał bez najmniejszego kłopotu przy każdych temperaturach. Z odpalaniem na zimnym silniku już nie było tak kolorowo. Temperatura na poziomie -7 stopni C i niżej i już nie miałem...
Witam mam straszny problem otóż pewnego dnia wracałem z uczelni i jak zwykle zapaliłem silnik odpalił bez problemu zacząłem jechać (oczywiście na benzynie) i podczas jazdy poczułem dziwne szarpanie. Następnie dodawałem gazu by nie zgasł ale jednak zgasł i potem już w ogóle nie odpalał kręciłem cały czas rozrusznikiem a on zero reakcji. Następnie zadzwoniłem...
Witam mam do was pytanie? Wiec zaczniemy od tego; Autko Asterka zaczęła ciężko odpalać Myślałem ze to swiece żarowe są przyczyną swiece sprawdzone wszystko ok.Pomyślałem doszedłem do wniosku że przyczyną może być długo nie wymieniany filtr paliwa.Wymieniłem go oczywiście dosyć brudny był lecz to nic nadal nie dało.Przy odpalaniu były też dziwne obiawy...
Witam. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem bo juz tracę rozum. Problem zaczął się od wymiany silnika (auto jak w temacie). Przedtem wszystko było w najlepszym porządku. Mechanicy przy wymianie silnika uszkodzili jak się później okazało gniazdo pompy wtryskowej i jej piny. W samochodzie jest pompa z dwoma wtyczkami czyli sterownik pompy i silnika...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
ciężka kręcić rozrusznik ciężka kręcić rozrusznik ciepłym silnik ciężka kręcić
silnik briggs zawora generator sygnału radiowego licznik zwojów nawijarki
dimplex akumulacyjny samsung le40n87bd
Lokalizacja sterownika silnika w Ford Galaxy 2.3 Mk1 2002 Kolory przewodów drzwi Mercedes W208 Coupe