Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Wylatuje filtr powietrza. 3 śruby myk, przewody i targasz go do góry. 15min.
To sprawdź akumulator i bezpieczniki na nim.A rozrusznik wyciąg do kontroli.
Jeżeli to Xsara 2 - to masz BSM (skrzynka bezpieczników pod maską) i tam jest bezpiecznik od rozrusznika. Jeżeli jest cały, sprawdź czy w trakcie rozruchu pojawia się na nim napięcie.
A czy przez stłuczkę nie zostały wyrwane lub ucięte przewody w pobliżu alternatora i rozrusznika?
Czyszczenie mas nic nie da , szczotki w rozruszniku.
Pompę paliwa słychać ?, włącza się później podczas kręcenia rozrusznikiem ?
Masz lexię to zasteruj pompkę i będzie jasność. Jakie masz ciśnienie na "listwie" jak kręcisz rozrusznikiem?
Wg mnie najbardziej sensownym pomysłem jest wślizgnięcie się pod samochód i podanie plusa na przewód idący od alternatora albo do rozrusznika.
Sprawdziłem przewody, jest przejście z czujnika do komputera, podwójnego przekaźnika również sprawdziłem przejścia. Pytanie zasadnicze to dlaczego przekaźnik nie podaje napięcia na pompę paliwa, i czym jest sterowany? Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa nie działa, zaczyna działać dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem.
Trzeba się podłączyć pod auto a Lexia to sprzęt diagnostyczny konstruktora
I co było zepsute? Ja mam problem że po odpaleniu silnika dmuchawa działa na max obrotach cały czas niezależnie jak ustawione jest pokrętło auto,0,1,2,3,4. Wyłącza się wraz ze zgaszeniem silnika. Jeśli kluczyk jest ustawiony na zapłon i świecom się czerwone kontrolki to dmuchawa nie działa. uruchomi się dopiero po przekręceniu rozrusznikiem.
auto kupione w salonie, i wytrzymał 11 lat;) Gratuluję długowieczności :) Każdy akumulator prawidłowo eksploatowany też powoli się zasiarcza. Jeżeli ma większą pojemność wyjściową to dłużej utrzyma minimum pojemności niezbędne do zakręcenia rozrusznika.
To jest 90 km Dodano po 1 Oki jutro zabieram się do roboty czujnik jest pod obudową termostatu podobno wyjdzie bez ściągania obudowy przed chwilą pojechałem na miasto silnik się nagrzał i znowu to samo tylko już nie mogłem go wgl odpalić pomogłem sobie i udało mi się go odpalić na rozruszniku
Rozrusznik odmowil posluszenstwa .
Witam. Temat trochę stary ale zapytam czy awaria usunięta.
Naprawić rozrusznik jak tyka.
Z opisu Twojej kontrolki wynika że brak możliwości uruchomienia samochodu wynika z odcięcia immo, a po drugie to sprawdź akumulator i rozrusznik skoro przegasają kontrolki. W bezpiecznikach nie masz czego szukać.
Jest pod kolektorem dolotowym, przykręcony do skrzyni biegów.
To podobna sprawa jak u mnie tyle, że moje auto zapala po dłuższym kręceniu tyle, że ile tak można i jak długo wytrzyma rozrusznik i akumulator.
Tylko moc. Oba pasuja do DW10.
Rozumiem ze bezpieczniki sprawdzone pod maską oraz w kabinie ? Sprawdz na poczatek skrzynkę bezpieczników pod maską od strony kierowcy , pod wzgledem zielonych kostek/styków oraz wiązkę elektryczną nad lewym nadkolem ( czy nie jest naderwana/utleniona)wiązka która wchodzi z tej skrzynki pod maską do BSI w kabinie. Pozniej pozostaloby do sprawdzenia...
Włącz zapłon,daj zasilanie na sterowanie rozrusznika i będziesz wiedział gdzie szukać,
Wyrywaj rozrusznik bo pewnie na 90% siedzi tam Mitsubishi. I miłego urywania jego szpilek :)
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
Witam Problem z autem wygląda następująco: auto podczas jazdy samoczynnie gasło zapalała się kontrolka od komputera i pod wpływem pędu zapalało i jechało dalej, działo się to sporadycznie jednak od jakiegoś czasu na odcinku 8km gasło około trzech razy teraz auto nie odpala wcale po przekręceniu kluczyka świeci tylko kontrolka od ciśnienia oleju i (P),...
Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na odpalenie silnika (wtyczka trochę popękana) Ma wpływ, jeśli rozrusznik kręci, a silnik nie odpala. Wtedy wyjmij i sprawdź czy nie ma na nim opiłków.
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Witam Przecież można kostkę rozebrać i naprawić uszkodzenie instalacji. Można też poszukać np. ana allegro nową dokupić i zainstalować. Jak ją usuniesz to w przyszłości będziesz musiał ciąć kable wcześniej lub później.
Witam czy próbowałeś odpalać z plaka ?
Dzień dobry wszystkim forumowiczom, mam problem z moim Citroenem Xsarą. Otóż ostatnio wpadłem moim autem w dużą wyrwę w jezdni (norma), prócz pokrzywionych obydwu felg przednich silnik od razu mi zgasł. Od tamtej pory silnik nie odpala, rozrusznik kręci ale nic z tego nie wynika. Najprawdopodobniej jest to wyłącznik bezpieczeństwa (bezwładnościowy),...
Xsara zgasła podczas jazdy. po przekręceniu kluczyka i próbie zapalenia rozrusznik kręci , miga kontrolka STOP i pika sygnał .
jaki to ma wpływ na uruchomienie silnika w przypadku silnika diesel HDI 2.0 Taki że jeśli masz10 ''zębów'' a założysz rozrusznik 11 ''zębów'' to bryki możesz nie odpalić.
Patrzyłem na bezpieczniki wszystkie są ok sprawdzałem też klemy czy dobrze dociskają , akumulator ładowałem całą noc tak więc wydaje mi się że powinien ruszyć rozrusznikiem. Macie jeszcze jakieś pomysły ;) ??
Witam, mam taki problem z citroenem xsara 1.9D 2003r, mianowicie nie ma masy do automatu rozrusznika. Automat sprawny bo nowy, stacyjka też dobra bo sprawdzałem ją miernikiem podpinając sie pod kostkę, ze stacyjki idą 2 przewody do rozrusznika czarny i żółty a już przy samym automacie rozrusznika jest tylko żółty przewód. I pytanie takie czy po drodze...
To jest fabryczne, to jest prawdopodobnie coś w stylu CPH (przed BSI).
Jaki system zasilania masz bosch czy siemens ? jak jest zimno kręci tak jak by był słaby akumulator ile obr/min?? . Jesli organoleptycznie uwazasz, ze za wolno , to sprawdz rozrusznik okablowanie ,klemy.
Napisz coś więcej na początek, czy to diesel czy benzyna kiedy zgasł, czy coś przy nim robiłeś i przestał palić?. W jakim celu wymieniałeś akumulator, czy dlatego że nie kręci rozrusznikiem, czy kręci i nie odpala?
Rozrusznik kręci, po prostu nie idzie prąd Wytłumacz to jaśniej, bo nie rozumiem. Jeżeli rozrusznik kręci to jak może "prąd nie iść".
Dzięki za informację. Czyli dobrze wydedukowałem. Pozdrawiam
sprawdzic przewody aku-rozrusznik aku-alternator napiecie ladowania a masy. dokladnie przebicia ?? :)
"rozrusznik kręci ale bez reakcji" to kreci czy nie kreci?
zawory całe na 100%, połamały się dźwigienki zaworowe, wymień wszystkie(8) blokada wału za rozrusznikiem kołek średnica 8mm,przy wymianie dźwigienek sprawdź czy hydro regulatory nie są zblokowane w głowicy jak coś to pisz, zrobiłem niezliczoną ilość HDI ,z przygodami rozrządowymi dźwigienki cena w ASO ok 80 PLN 1szt wymień pompę płynu chłodzącego
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
- Świece sprawdzamy za pomocą multimetra i funkcji omomierza oraz amperomierza, te dwa pomiary będą miarodajne. Wykręcanie świec jest ryzykowne (zerwanie), świece wykręcamy tylko i wyłącznie do wymiany (wtedy już musimy). Zapieczone świece się często zrywają i można niepotrzebnie narobić sobie dodatkowej roboty, nawet jak świece były sprawne. - jeżeli...
Zobacz czy przychodzi napięcie na automat przy rozruszniku po przekręceniu kluczyka na start. Jeśli napięcie 12V jest to wina rozrusznika, a jeśli nie ma to kostka w stacyjce, i sprawdzić to można kontrolką.
W tym modelu najczęściej winna jest wiązka silnika w okolicy pompy wtryskowej, dochodzi do zwarć i przetarcia izolacji. Warto sprawdzić też wiązkę (taka przedłużenie, przejściówkę) do czujnika ciśnienia paliwa za rozrusznikiem lubi dotykać do masy i stąd problemy. Tylko trzeba dokładnie to przestudiować, nie na oko jest okey.
Witam kupiłem dzisiaj Citroen Xsara nie działa mi : świtła ,kierunki,kontrolki od licznika ,wycieraczki kompletnie nic. Jedynie kręci rozrusznik i świeci sie kontrolka ładowania .Co może być przyczyną? Pomóżcie Z góry dzięki
Jeżeli po cyt:..."dosłownie 3 sek podłącZeniu prostownika ..."samochód odpala,to powodem może być słaby,utleniony styk połączenia kabli do akumulatora lub samych kabli do klem zaciskowych albo kabla minusowego do karoserii samochodu.Ponieważ jałowe napięcie nie obciążonego prostownika jest większe niż 12V może ono powodować przepalenie tlenków na stykach...
Witam. Citroen Xsara 2,0HDi 2000r odpala tylko na somostarcie lub podczas bardzo długiego kręcenia rozrusznikiem około 12- 20 sekund, błąd w komputerze silnika jest :brak komunikacji z imobilajzerem (diagnoza ST-6000) niestety innego nie mam. Ciśnienie na listwie podczas kręcenia około 380-400barów. Prosze o pomoc.
traci komunikacje bo napięcie w instalacji spada(pobiera prąd rozrusznik) mialem problem taki jak Ty winny był czujnik cisnienia paliwa.Pokazywał fałszywe dane.
Połączenia kablowe przejrzałem prawie wszystkie. Rozłączałem także dwa duże okrągłe poączenia wtykowe , które prowadzą z komory silnika do kabiny. Są one bardzo trudno dostępne, ale udało sie je rozłączyć i wyczyścić chociaż nie było widać tam jakiś specjalnych oznak zaśniedzenia. Rozłączyłem i wyczyściłem także takie duże podłużne złacze umiejscowione...
Zdejmujesz pasek osprzętu, odkrecasz jedną centralna śrubę przy kole pasowym i masz zdjęte. Najlepiej podkręcać kluczem udarowym bo inaczej przydała by się druga osoba do przyblokowania silnika. Metody z rozrusznikiem nie polecam. http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?t...
Ta dźwignia służy do ręcznego pompowania paliwa w przypadku wyjeżdżenia do zera i zapowietrzenia. Żeby nie chechłać rozrusznikiem zbyt długo. A spalanie 10l/100km, o ile dobrze sprawdziłeś, to rzeczywiście dużo.
Cudów nie ma....rozrusznik potrzebuje diagnostyki. Tak więc po pierwsze to amperomierzem cęgowym zmierzyć pobór prądu rozrusznika podczas pracy. Po drugie równolegle zmierzyć spadek napięcia akumulatora podczas jego pracy. Ale w ciemno to bym ten rozrusznik wymontował z auta rozłożył go , wyczyścił i nasmarował , i wtedy go do elektryka i niech go puści...
Proste jak drut, nawet nie luzuj koła wałka rozrządu. Po co instrukcje, blokady już kombinujesz czymś zastąpić. Paćkaj pisakiem, będzie co robić dla innych. Co rozumiesz przez instrukcję, rysuneczki z AD wystarczą? Kolego, Takie rady zachowaj dla siebie. Swiadczy to tylko o twoich niewielkich kompetencjach. Jesli skomplikowano system wtrysku do tego...
Przecież pompa jest napędzana z wałka rozrządu i nie da jej się inaczej zamontować. Rozrząd na blokady, jedna w koło wałka, druga w koło zamachowe (dziurka Φ3mm za rozrusznikiem), na wale jest koło z pływającym klinem, samo się ustawi przy napinaniu paska
nie nie paliwko jest dochodzi nie zapowietszony jest równiez jeżeli kręce rozrusznikiem to pojawia się lampka od imobilajzera , może to to że ta skrzynka bezpieczników którą zmieniłem moze byc inna ?.
Citroen xsara 1.4 z 2000r przy niższych temperaturach zapala dopiero po wielokrotnych próbach dobrze działającego rozrusznika. Jak już zapali to potem działa poprawnie. Obawiam się że przy dalszej obniżce temp.powietrza w ogóle nie zapali bo wyczerpie akumulator. Serwis wymienił świece i nic nie pomogło. Proszę o wskazówki co można jeszcze zrobić?
Witam. Urodził się problem. Dziś rano przy temperaturze -14 odpaliłem Xsarę bezproblemowo jak zawsze zresztą i wziąłem się za skrobanie szyb. Xsara po 5 minutach zgasła i już nie chce odpalić. Myślałem że zamarzł przewód paliwowy ale odpiąłem przewód pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia i ręcznie (gruszką) napompowałem do słoika około 1 litr...
Witam, mam problem z imobilazerem. Pierwsze odpalanie samochodu bez zarzutow, drugie zaś to masakra. Miga lampka i piszczy przez co najmniej 15 sekund po czyn gasnie, rozrusznik chodzi ale nie odpala. Po odczekaniu od godziny do 2 samochód odpali. Potrzebuje pomocy, naprowadzania co robic ?
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
Witam.Potrzebuję porady jak odkręcić od korpusu silnika filtr paliwa. Chciałbym uzyskać dostęp do rozrusznika i filtr paliwa zdecydowanie w tym przeszkadza. Nie mam pojęcia w jaki sposób jest mocowany a nie chciałbym czegoś uszkodzić.
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
Mam taką samą przypadłość te liczniki to kupa jeśli chodzi o wykonanie, u mnie jak siądzie aku i bede próbował kręcić rozrusznikiem to powywija wskazówkami i zostają na dole. Jedynie co da sie zrobić to wykręcić licznik i obrócić go do góry nogami i wskazówka wróci do następnego razu.
Czy gdyby nie było tej diody to na 100% przyczyniłoby się to do zepsucia BSI? - przyczyniłoby się to raczej do ewentualnego uszkodzenia wyjścia w alarmie, jeżeli odcięcie jest na głównym po stacyjce. To, że nie można robić odcięcia w citroenie to jakieś bajki. Nie można robić odcięcia czego?. Pompy paliwa w benzynie?, głównego +15?, czy może sterowania...
Po przekreceniu stacyjki na pompe powinien isc 2 sekundowy plus po czym napiecie powinno spac, natomiast podczas kreceni rozrusznikiem napiecie powinno byc cały czas. A odpowietrzaliscie układ paliwowy przed kolejna próba po naprawie pompy? Jesli problem z nia bedzie sie powtarzał, nalezało bedzie ja wymienic.
xsara picasso 2.0 HDI 2002/3 poniżej zera kręci dość długo - nowy aku 780 rozruch 750 temp -9 - dziś kręciłem z 30 sekund i załapał - poprzedni akumulator zajeżdżałem z 5 razy przez te kręcenie - świece sprawdzone 2 wymienione - po tamtym roku kiedy było słabo ale przetrwałem - będę jeździł działał z mechanikami i opisze rozwiązanie o ile takie nastąpi......
Jeszcze mam takie pytanie jak gaszę citroena nieraz radio mi się nie wyłącza ani nie mogę wyłączyć dopiero muszę zakręcić rozrusznikiem i wtedy gaśnie jak to naprawić ??
Trochę dziwny ten pomiar. Przy takim napięciu silnik by nie pracował a już na pewno nie zadziałał by rozrusznik. Odpięcie klem przy pracującym silniku to bardzo zły pomysł szczególnie w przypadku citroena. Objaw, który opisujesz wskazuje na tryb Economy Mode czyli brak ładowania, złe styki w jego obwodzie lub uszkodzone BSI, chociaż to ostatnie rzadko...
Skoro masz za niskie ciśnienie w sytuacji kiedy nie odpala to masz zawężone pole poszukiwania usterki. Tak jak Ci wcześniej napisano inaczej spręża się zimne paliwo a inaczej cieple. Przy tak niskim ciśnieniu nie ma zezwolenia na sterowanie wtryskami. Napisano Ci wyżej co należy sprawdzić, ja natomiast przyjrzałbym się rozrusznikowi, jakie osiąga obroty...
Zbyt dużo tu możliwości do diagnozy przez internet. Normalny warsztat zajmujący się diagnostyką silników zrobi to bez problemów ponieważ usterka występuje permanentnie i wystarczy zostawić samochód na drugi dzień a rano sprawdzić. Ty nie masz takich możliwości bo brak Ci narzędzi i wiedzy jak przeprowadzać kontrole. Dla przykładu, czy potrafisz wykonać...
Dzisiaj wykręciłem wtrysk i co zauważyłem że jak kręcę rozrusznikiem paliwo nie idzie wogóle wydaje mi sie że to chyba pompa bo widocznie z samostartu jest wieksze uderzenie i samochod odpala i chodzi może ktoś miał wiecej doczynienia z tym silnikiem i coś mi pomoże
Witam. Mam problem z Citroen Xsara I 2000r 1.4 benzyna. Gdy silnik jest zimny, chociaż to nie jest regułą, mam problem z odpaleniem. Polega on na tym: rozrusznik kręci dobrze ale nie odpala, od razu czasami, trzeba trochę poczekać. Wrażenie jest takie jak odpali, że skacze na obrotach i kopci niebieskim dymem. Gdy chcę dodać gazu to ma taki miejsce...
Witam! Autko to citroen xsara 2.0 benzyna z 2003 roku. Objawy to: Wlaczamy zaplon, kontrolki swieca normalnie, ale ta z kluczykiem tez swieci i nie gasnie, oczywiscie auto kreci rozrusznikiem ale nie odpala. Oprocz tego, nie dzialaja szyby, radio, nawiew, lusterka i central z pilota i kilka innych dupereli. Central z kluczyka dziala, oswietlenie wewnatrz...
Bo zawsze przepisuje ten większy. Możesz przełożyć 100 liczników i na każdym będzie 9999999 a co lepsze jak wsadzisz tamten licznik do innego auta po takiej operacji to też zrobisz w nim 999999 . Ta usterka to najczęściej wynik oszczędzania na wymianie akumulatora lub naprawie rozrusznika , A teraz to problemy są dwa bo trzeba zaprogramować bsi i ilicznik...
Witam forumowiczów. Od jakiegoś czasu mam problem z citroen Xsara 1.6 z 2002 roku. Po jakiejkolwiek dłuższej trasie gdy tylko zgaszę silnik i chce go ponownie odpalić to słychać tylko "klik". Po jakimś czasie średnio pół godziny postoju odpala ale silnik przez chwilę nierówno pracuje. Potem jest ok. Wymieniałam rozrusznik, cewkę i świece ale problem...
Witam, dzisiaj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że nie mam napięcia w gnieździe zapalniczki - stwierdziłem uszkodzenie zasilacza od nawigacji. Chcąc znaleźć przepalony bezpiecznik zacząłem wyciągać kolejno bezpieczniki ze skrzynki. Znalazłem uszkodzony, jednak przy próbie zamknięcia samochodu z pilota, samochód nie reagował. Wszystko inne działało....
Nie znalazłem tematu z podobnym problemem, więc tworzę nowy. Pacjent: Citroen Xsara II, 5-drzwiowy Hatchback, rocznik 2001, silnik 1.9D DW8 Zimny silnik odpala praktycznie od razu po zakręceniu rozrusznikiem, ale przez dwie sekundy po odpaleniu trzęsie, tzn chodzi jak traktor najpierw na 1-2 cylindry, potem dopiero załącza się trzeci i czwarty. Po dwóch...
Xsara II 1.6 2002 r. Grzebałem przy radiu i coś strzeliło, niby bezpiecznik, ale wszystkie bezpieczniki na tablicy są całe. No i wygląda na to, że przestało działać BSI, rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala, nie działa podnośnik szyb, centralny zamek z pilota (działa z kluczyka), nie zapalają się żadne kontrolki tablicy, ale działa oświetlenie wnętrza...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Xsarze 1.4i z 1997 - po wymianie akumulatora silnik odpalił i zgasł. Rozrusznik kręci a silnik nie odpala. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 świecą się kontrolki i cisza. Nic nie słychać do tej pory słychać było, że coś "brzęczy" a teraz cisza. Poradźcie co i jak sprawdzić bo nawet do warsztatu nie mogę...
Witam, samochód jak w temacie przyjechałem pod dom zgasiłem go, za 1h już nie zapalił. Nigdy wcześniej nie było problemu. Sprawdzone zostały: -świece żarowe i ich zasilanie -pompa wtryskowa zaciąga paliwo, po popuszczeniu przewodów wysokiego ciśnienia widać że podaje na paliwo (na wtryskiwacze) -rozrusznik normalnie kręci, jednak auto nie zapala (tak...
Ostatni raz była odpalana 2 miesiące temu - bez problemu. Rozrusznik kręci, pompa paliwowa ok, na listwę benzyna dochodzi, immobiliser ok, na kompie nie ma żadnych błędów. Wpuszczony samostart - nie ma żadnej różnicy. Cały czas to samo, kręci i raz na jakiś czas tak jakby już miał chwycić. Silnik 1.8 benzyna. Rocznik 2000. Raczej nie ma sensu jej przeciągnąć...
Witam. Nie dawno stałem się właścicielem xsary w kombiaku 1999r 1.6 w benzynie co dziwne w dowodzie mam 80 kW. Cena była okazyjna ale trochę do roboty . Klamki nawiewy połamany fotel itd . To wszystko sobie ogarnołem . Ale kilka dni po zakupie zaczął się inny problem . Zimny pali jak strzałka ( na dotyk ) zawsze . Gorzej jak silnik jest ciepły . Zaraz...
Witam, Mam ten samochód prawie 2 lata, ostatnio pojawił się problem ze skrzynią biegów, były sprawdzane półosie. Po złożeniu samochód odpalony po 50 m zgasł, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Wiem już, że pompa nie podaje paliwa. Czy to może być związane z z usterkami czy błędami w komputerze, po uprzednim sprawdzaniu skrzyni biegów, czy jeżeli są...
Witam. Mam od roku Citroena Xsarę 1999, silnik 1,9 D; DW8 na pompie Lucasa. Przez okrągły rok nie było problemów z odpalaniem samochodu, nawet w mrozy ubiegłoroczne. Jesienią zauważyłem duży wyciek paliwa z pompy, dokładnie spod rozdzielacza. Jesienią auto przy porannym uruchomieniu odpalało troszkę gorzej i przez chwile kulało, po paru sekundach było...
Witam. Mam ten sam problem z prędkościomierzem w mojej xsarze 98 combi 1.4B. Tyle tylko że mój problem powstał tak przynajmniej mi się wydaje że w pewnym czasie miałem słabą masę między silnikiem a nadwoziem co powodowało kiepskie palenie. Rozrusznik słabo kręcił a wskazówki prędkościomierza i obrotomierza skakały od minimum do maksimum i czasem zostawały...
Witam wszystkich obecnych na forum. Mam dość duży problem z moją xsarą picasso 2.0 hdi 2002r A mianowicie po tygodniowym postoju probuje odpalic autko i wszystko na wyświetlaczu znikło auto nie chce zapalić ,po przekręceniu kluczyka wyświetlają się tylko dwie kontrolki od poduszek i nic poza tym ,rozrusznik kreci .pompka podaje paliwo a na zegarach...
(at)777dyzio nie zawsze artykuły są prawdomówne ;) Jeśli chodzi o czujnik położenia wału to http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod... Jeśli jest uszkodzony czujnik położenia wału (na zdjęciu poniżej oznaczony jako nr 8) to objawami jest że auto nie chce zapalić, nawet rozrusznik...
Witam. Autko jak w temacie. Brak połączenia ze wszystkimi modułami(brak zasilania na OBD), na zapłonie wycieraczki pracują w trybie przerywanym, świecą światła mijania i mruga kontrolka od nich(bez ingerencji w oprzyrządowanie). Rozrusznik kręci, immo trzyma. Zasilania i masy bsi ok. Podejrzewam padnięte bsi.
Witam zwracam się do Was z problemem alarmu firmy Texalarm e11 który jest zainstalowany fabrycznie w mojej Xsarze Picasso 2000 rok 2,0 HDI. Zaczęło się to objawiać najpierw zamykaniem centralnego od razu po otwarciu, czyli otwieram auto z pilota po czym od automatycznie się zamyka po kilku sekundach. W sobotę podczas chłodzenia turbiny silnik się po...
Przyjrzałem się bliżej kablom z kostki zasilającej silnik i doszedłem że dwa z nich oznaczone cyframi 41 ( gruby czerwony) i 42 (gruby czarny) dochodzą do kostki pod kierownicą ( koło pedału hamulca) i następnie przechodzą w kolor zielony z żółtym paskiem i biały skąd wchodzą gdzieś w wiązkę pod zegar i dalej nic nie widać. W każdym razie gdy rozłączyłem...
Cześć. Zwracam się z pytaniem do was czy po wymianie BSI można bezproblemowo zakodowac Immo ( Oczywiście mam stare BSI) Chodzi o Citroena Xsare Picasso 2.0HDI z 2001 roku o numerach Bsi nr PSA 9642409480 Chodzi mi o to że chce wiedzieć czy jest to możliwe ponieważ posiadam zestaw kluczy z pilotami które były sparowane z starym bsi i czy można zakodowac...
Miałem kiedyś przypadek Peugeota 306 96r. Zamówiona część w serwisie w/g VIN i nie pasuje. W serwisie mają go jako 1,6 a ja przed nosem mam 1,8. Klient pierwszy właściciel kobieta. Czyli co? Wygląda, że ktoś tu coś kręci? Mogło by tak być, gdyby nie to, że to nie klient tylko moja matka! Wiem w którym salonie odbierała itd. Więc wybaczcie panowie, że...
Filtr wymieniałem 7,11 2016 z wszystkimi filtrami i olejem wycieku nie zauważyłem na połączeniach ale zaraz pójdę posprawdzam wszystkie spinki. Ale jest jeden dziwny przeciek na pompie ale tylko wtedy jak nie odpali a będę długo kręcił rozrusznikiem to po odpaleniu jest przeciek Dodano po 4 jestem z powrotem wszystkie połączenia sprawdziłem jest ok...
Witam Któregoś dnia, po przyjeździe z pracy na drugi dzień rano zauważyłem, iż po przekręceniu kluczyka nie załącza się kontrolka od świec żarowych. Jednak spróbowałem odpalić samochód. Niestety po dosyć długim kręceniu rozrusznika, silnik nawet się nie odezwał. Nadmieniam, że do tej pory palił od "strzała" nigdy nie było z nim problemu. Przestudiowałem...
ludzie podlaczam sie do tego postu z tym ze autem jest tu xsara picass 2002 rok 2.0hdi 110km i teraz problem jest taki wczoraj wymienilem sprezyne na amorku i wymienilem filter paliwa wczesniej zalewajc go magic cleanerem do wtryskow czyszczenia bo dzien wczessniej auto nie zdalo egzaminu na emisje spalin kopcilo na czarno jak sie dawalo w rure filtry...
Witam! Niestety na dniach moje auto (Punto 2 1.2 8v) uległo wypadkowi (wjechał we mnie facet), i będzie zezłomowane. Obecnie szukam innego auta, kwota do 4 tyś. Szukam raczej PB/PB+LPG. Co byście polecili? Zastanawiam się nad: Innym punto 2 (niestety auta przed FL mają już rdzę na progach, swoje punto kupiłem już z wymienionymi progami), silniki proste...
Witam ponownie niestety problem jeszcze nie został rozwiązany, ale mam nowe spostrzeżenia . Elektryk znalazl pobór na obwodzie oświetlenia wnętrza, w zeszłym tygodniu odłączył to oświetlenie ale po dwudziestu godzinach znowu akumulator był rozładowany. przypomnę że była wymieniana kostka stacyjki jakaś china za 50 zł. Problem jednak leży chyba w samej...
xsara II 1.4i 2000r problem: nagle zgasl i nie dal sie odpalic (nie jestem uzytkownikiem tego auta, nie wiem jak to dokladnie wygladalo, podobno zdarzalo sie to wczesniej, zapalal sie check engine ale udawalo sie auto po chwili odpalic, teraz jest kaplica) po przekreceniu kluczyka: swieci sie tylko check engine, nie dziala pompa paliwa, rozrusznik kreci,...
citroen xsara rozrusznik citroen xsara picasso rozrusznik xsara rozrusznik
instrukcje pralek gorenje danfoss głowica termostatyczny dmuchawa wtyczka
licznik rowerowy bezprzewodowy licznik rowerowy bezprzewodowy
Przekształcenie generatora 3-fazowego na 1-fazowy Komputer pokładowy pokazuje błąd Engine Fault - diagnostyka i rozwiązania