Zobacz ,czy podczas kręcenia nie zanika napięcie na cewce.
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
Nie gdy kręcę rozrusznikiem napięcia na cewce nie ma.
Tak, czytałem. Ale nie znajduje tam odpowiedzi. Czy ten sterownik steruje cewką przekaźnika ? Czy takie napięcie na cewce może wynikać z uszkodzenia sterownika ?
z kostki stacyjki wychodzi napiecie, takze jest ok mam jeszcze jedno pytanie czy czasem cewka WN ni jest polaczona w szereh z innymi rzeczami ? Wtedy jak cewka jest walnieta to nic innego nie zadziala... Dodano po 1 Jan Miś jak wyglada jaki ma kolor ten przewod oporowy ?
Sprawdż przede wszystkim czy w momencie kręcenia rozrusznikiem masz napięcie na cewce zapłonowej.Jeżeli to jest ok to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału korbowego[po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem w bloku silnika].
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
110ccm zapłon CDI, normalnie kreci rozrusznikiem, ale nie odpala. Na pych, bez problemu. Okazuje się ze przy kręceniu rozrusznikiem, brak iskry na świecy. Napięcie na cewce zasilającej moduł CDI wynosi ok 30V przy kręceniu rozrusznikiem, przy wolnym kręceniu kołem, na biegu, napięcie jest podobne i również brak iskry. Dopiero jak się szybciej zakręci...
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Wiec kontrola napięcia +12V na cewce podczas kręcenia rozrusznika też wszystko wyjaśni :). Też miałem taki przypadek, iskra była, ale jak rozrusznik nie kręcił, lecz nie w samochodzie, tylko motorówce (nie można było odpalić na popych). Pozdrawiam
Witam. Czy sprawdzałeś sygnał wchodzący na uzwojenie pierwotne cewki podczas kręcenia rozrusznikiem? Jakie napięcie masz na biegunach akumulatora podczas kręcenia rozrusznikiem?
Walki z żółtym nieszczesciem czesc kolejna :D A wiec w momencie kręcenia rozrusznikiem napięcie na cewce jak i na module spada do zera 8-O . Kolega powiedzial mi ze jak on mial taki sam problem to wymienił jakąś wiązke od stacyjki i pomogło.
Po co ma iść do cewki przez rezystory ? Ideą tego połączenia jest jak najmniejszy spadek napięcia na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, po to aby uzyskać silną iskrę. Jak silnik już zapali, alternator zacznie ładować i napięcie w instalacji wzrośnie do 14V to rezystor szeregowy w obwodzie uzwojenia pierwotnego cewki ma jak najbardziej sens.
Tą próbę na stacyjce , która wykonałeś jest niemiarodajna. Masz sprawdzać w czasie kręcenia rozrusznikiem , czy masz napięcie na cewce i pompie.
Ja to przerabiałem za pomocą diod krzemowych łączonych w szereg. 4 sztuki powinny załatwić sprawę, jeśli cewka by się grzała zbyt mocno, dodaj piątą. Warto pomyśleć o odczepie w połowie linii diod, żeby wykonać połączenie z przewodem od automatu/przekaźnika rozrusznika, by w chwili kręcenia rozrusznikiem, nie dochodziło do nadmiernego spadku napięcia...
W czasie pomiaru oporności cewki nie możesz kręcić rozrusznikiem, tam wtedy indukuje się napięcie i wyniki pomiarów będą z "kosmosu". To samo tyczy się pomiarów impulsatora.
Aparat się kręci ponieważ sprawdzałem. Jak sprawdzić czy nie znika napięcie w cewce multimetrem?
Witam wszystkich. Taki problem: Polonez '93, gażnik, gaz, immobilizer. Z popychu odpala, z rozrusznika nie. W momencie rozruchu brak iskry, w ostatniej chwili, gdy juz rozrusznik nie kręci - jest jedna iskra. Po włączeniu rozrusznika zanika napięcie na cewce, przełączniku benzyna/gaz, elektrozaworach..... Puszcza rozrusznik - napięcie wraca. Akumulator...
Jak już rozrusznik kręci jak szalony zmierz napięcie jakie jest na cewce zapłonowej bodajże przewód koloru czarnego. A ten mechanior przeczyścił ci styki wewnątrz kopułki bo zapewne były zaśniedziałe. Zrób to sam.
Może tylko stacyjka- nie ma "15" Sprawdż kontrolką czy na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie/nie gaśnie kontrolka/.
Układ zapłonowy jest tak zbudowany, że cewka zapłonowa pracuje pod napięciem ok. 7V a na przewodzie oporowym odkłada się pozostałe 5V. Tak działa w czasie normalnej pracy. W czasie rozruchu kabel diodowy ma za zadanie podać na moment pełne napięcie w sieci, omijając przewód oporowy - by napięcie na cewce i siła iskry wzrosły. Dlaczego cewka na 7V nie...
Gdy jest ciepły nie odpala rozrusznik nie reaguje Gdy zewrę przekaźnik kręci i odpala bez problemu Wykonaj pomiary próbnikiem z żarówką w gnieździe przekaźnika rozrusznika. Czy podczas próby zapalania przekaźnik "stuka" a rozrusznik nie kręci ? Czy w chwili gdy nie odpala - pojawia się napięcie sterujące na cewce przekaźnika ? Czy na jednym ze styków...
Podczas kręcenia rozrusznikiem. Bez przekręcenia kluczykiem nie będzie napięcia na cewce, bo i jakim cudem ma być skoro to cewka zapłonowa?
Dzięki niniejszym jutro uczynię. Czyli klasyczny sposób. Wykręcam świecę i przykładam do silnika i kręcę rozrusznikiem? A może spróbować zmierzyć napięcie na cewce? Czy mogę zmierzyć je zwykłym woltomierzem? Jakie zakresy ustawić. To chyba bedzie prąd zmienny?
Czyli puszka od immo, ale jak pojawia się napięcie na cewce to dlaczego nie kręci? Sprawdź rozrusznik i masy jeszcze raz.
Bezpieczniki sprawdzone, po właczeniu zapłonu brak napięcia na cewce i rozrusznik kręci 3 sekundy. Stacyjka normalna, rozrusznik włączamy przekręcając kluczyk. Czasami pojawi się plus na cewce i odezwie się pompka paliwa ale już w czasie kręcenia rozrusznika znika. Na dwóch kluczykach dzieje się tak samo. Auto nie odpala, reszta sprawna. Przed chwilą...
Cewka w aparacie,brak napięcia na cewce WN w trakcie kręcenia rozrusznikiem(kostka). Lużna część aparatu pracująca w cewce... Uszkodzony wałek napędowy aparatu...
do cewki dochodzą 2 przewody w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem na jednym jest napięcie z cewki w magnecie +12V(tak wnioskuje po opisie) a na drugim ma się pojawiać impuls masy który jest podawany z modułu.
Jeśli na pych jest wszystko ok, to sprawdź jeszcze jakie jest napięcie na cewce odcinającej paliwo w momencie jak się kręci rozrusznikiem, może silnik ma zła masę albo akumulator słaby/klemy zaśniedziałe i to napięcie jest zbyt niskie.
Witam, Mam taki problem. Brat ma Fiata Mareę Weekend 1.6 16v. Samochód przestał odpalać. Sprawdziłem i stwierdziłem brak iskry na świecach. Po przekręceniu stacyjki słychać przez około 5 sekund pompę paliwa. W tym samym czasie pokazuje się napięcie na kostce dochodzącej do cewki zapłonowej. Auto jednak nie odpala. Podczas kręcenia rozrusznikiem brak...
no ok ale kiedy pojawi się napięcie na cewce bo jak włączyłem zapłon bez rozruchu to na przewodach nie było napięcia jak kręciłem rozrusznikiem też nic do cewki dochodzą dwa przewody ze schematu wynika że jeden jest zasilający a drugi idzie na sądę lambda po drodze jest przekaźnik ale ale nie wiem jak go sprawdzic bo w ksiazce tego nie ma. Może podłaczyć...
Błażej, to skrót myślowy, a chodziło mi o to że hamulec zezwala na pracę rozrusznika, a nie odblokowuje CDI... Co do braku iskry, autor powinien podać troszkę więcej informacji, napięcie akumulatora podczas kręcenia, napięcie na cewce CDI (jeśli jest)
Koledzy dziękuje za zainteresowanie a więc powiem tak zawiozłem auto do mechanika najpierw twierdził że cewka potem że czujnik hala i to wymieniał ale efekt zerowy po czym stwierdził że nie ma czasu więc postanowiłem zrobić to sam bo 2tygodnie u mechanika i auto dalej nie pali. Mam w aucie immobilizer i zastanawiam się czy to nie on jest przyczyną....
Witam Kolegów... Ręce mi już opadły. Nie mam siły. Problem dotyczy Audi 80 B4 - 2.0E - silnik ABK (pełny wtrysk, Digifant 1.75) Podczas próby rozruchu rozrusznikiem nie ma iskry. Z popychu zapala od razu. Co sprawdziłem: - napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem na cewce jest prawidłowe - podstawiany czujnik halla - jeśli ręcznie podam masę na środkowy...
Witam, Padł mi rozrusznik. ........... Ale... działa zarówno po podaniu napięcia na zacisk główny zacisk 12v i połączeniu ze stykiem bendiksa jak i po podaniu napięcia na sam styk bendiksa (aczkolwiek wolniej wtedy kręci), a tak chyba nie powinno być, zgadza się? Powinien zadziałać sam elektromagnes bez kręcenia rozrusznikiem. Co może być powodem?...
Na 100% nie imo ponieważ go nie ma ;) Ja mam jeden z pierwszych modeli w których jeszcze nie montowano. Nie ma też nic wrzeźbionego, przy skrzynce bezpiecznikowej czysto, jedynie przewody do wskaźnika LPG przeciągnięte. Aaaa znalazłem ostatnio pod spodem przycisk do odpalania wpięty na przewodach od stacyjki między +za stacyjką a wyjście na rozrusznik,...
witam, niedawno popsuł mi się skuter 4t, i zauważyłem że nie ma iskry, podłączyłem multimetr (minus do ramy/silnika a plus do kabelka który dochodzi do świecy(mocno izolowany) ) i przestawiłem na pomiar napięcia AC i napięcie wskazywało 0,98v gdy kręciłem rozrusznikiem. jakie napięcie tam powinno być i co mogło się uszkodzić (cewka chyba jest dobra...
Już to wszystko wcześniej sprawdziłem, napięcie na cewce jest tak samo masa modułu też jest, kabel od czujnika też jest ok, i w tym problem że te wszystkie popularne usterki nie wystąpiły, a iskry brak. :cry: Nawet sprawdzałem czy podczas kręcenia rozrusznikiem nie występują zaniki napięcia na cewce i module, niestety nic takiego się nie dzieje. Zgodnie...
Ja również podejrzewałbym moduł zapłonu.Na kompie nic ci nie pokaże jeżeli w momencie sprawdzania usterka nie występuje.Tak jak CI sugerowano wcześniej sprawdż iskrę w momencie kiedy auta nie możesz odpalić.Jednocześnie sprawdż czy w chwili awarii jest napięcie na cewce zapłonowej kiedy kręcisz rozrusznikiem.
Napięcie na cewce pojawia się w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Zasilanie na cewce sprawdzone żarówką? Kluczowanie cewki sprawdzone? Zasilanie sterownika również sprawdź żarówką. Nie ma opcji, żeby immo blokowało iskrę a puszczało wtryski. Komunikacja sprawdzona od strony auta i od strony sterownika? Diagnostyka tym Twoim wynalazkiem, jest dla mnie...
Jeżeli pali na "pych" a nie na rozrusznik (zakładamy, że rozrusznik sprawny) to sprawdzić czy w momencie kręcenia jast napięcie na cewce zapłonowej (+15) i czy nadmiernie spada jego wartość. Jak to jest OK to sprawdzić cewkę zapłonową. Czy ta "pszczółka" ma rozdzielacz i przerywacz czy już lepszy wypas na module i czujniku magnetycznym
Czy po wymianie rozrusznik był sprawdzany na stole (przed zamontowaniem w ciągniku)? Nie miał problemów, że cos się ocierało w elektromagnesie i może sprężyna nie dała rady powrócić. Czy przy podłączeniu klemy rozrusznik się kręci czy także zasprzęgla i próbuje uruchomić silnik? Czy po zamontowaniu wszystkie przewody są podłączone tak jak były? Odłącz...
witam już skrzynka zamontowana po lutowaniu i kuku auto ani drgnęło po włączeniu zapłonu napięcie na cewce 12v a przy kręceniu rozrusznikiem napięcie spada na 9.5v gdy podam napięcie z akumulatora to dyga jak odłączę to zdycha .Teraz jest niby ok po podaniu napięcia z akumulatora po raz chyba setny auto nie gaśnie chodzi jakieś 20 kilometrów i zdycha...
Sprawdż napięcie na cewce wn podczas kręcenia rozrusznkiem.
Witam po długim czasie wróciłem do tematu Opla omegi był silnik 2.0i a teraz jest 1.8i ale też od omegi.Jedynym problemem jest brak iskry ,wymieniona cewka w/n ,czyjnik położenia wału,sprawdzone okablowanie ,wymieniony tranzystor w ECU Bosch 0 261 200 368 90 351 650 GG wszystko działa czyli słychać prace wtryskiwaczy ,prace przekażnika głównego a iskry...
Sprawa jest prosta. Jeżeli nie podajesz pod wątpliwość naprawy rozrusznika ani alternatora (maiłem raz taki przypadek że w rozruszniku znajdował się wirnik od 24v a cała instalacja była na 12 v był podobny przypadek ze ciężko kręcił) Masz pewnych gości którzy na pewno nie spartolili roboty to winy możesz szukać w :\ - zaśniedziałych złączach, - ugnita...
Jak zimny to na ssaniu jeszcze odpali z rozrusznika ale jak odpale na popych bo tak pali za każdym razem to jak sie zagrzeje to juz nie odpali, kręci kręci i nic, co może być? Rozrusznik kręci, ale może zbyt wolno. Warto sprawdzić spadek napięcia podczas rozruchu na akumulatorze oraz na cewce. Nie piszesz jaki to rocznik, więc układ zapłonowy może...
Problem dotyczy samochodu żuk A13B z 1978 r, wersja z alternatorem 9. diodowym. Kilka dni temu ruszyłem temat braku ładowania w tym aucie, amperomierz pokazywał tylko minus. Okazało się, że przyczyną nie jest brak ładowania, ale uszkodzenie amperomierza. Po założeniu osprzętu ładowania alternator i regulator mechaniczny okazało się, że auto nie chce...
Dzień dobry, próbuję naprawić quada Arctic Cat Ace Trade 376 cc, 2004r,z automatyczną skrzynią biegów, w którym nie ma iskry. Poniżej wypiszę rzeczy, które do tej pory sprawdziłem/zmierzyłem. Odnosił będę się do załączonego schematu, a dokładniej do kostki przyłączeniowej modułu CDI oznaczonego numerem 11. 1.Przewód czerwono-niebieski RED/BLU (Brake...
Przecież odpala Ci na rozruszniku. Prąd na cewkę idzie w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem. Po puszczeniu kluczyka w pozycji zapłon musisz mieć ładowanie żeby było podtrzymanie przekaźnika. Proste sprawdzenie podłącz wszystko tak jak było i przytrzymaj chwilę dłużej na rozrusznika, a zobaczysz że silnik będzie pracował do momentu puszczenia kluczyka....
1 zdjęcie - przewód czerwono-czarny i masa? Mierzysz napięcie prądu DC, masz zmierzyć AC, bo będą bzdury, a nie wyniki. Miałeś zmierzyć też rezystancję tego przewodu czerwono-czarnego z masą, ale nie doczekam się. 2 zdjęcie - rezystancja impulsatora prawidłowa. Niestety widzę, że nie masz bladego pojęcia o budowie motocyklowego układu zapłonowego. Mierzysz...
Plus na cewkę pokaże się dopiero jak będziesz kręcił rozrusznikiem bo załączany jest przez przekażnik pompy -sprawdz czy jest ten plus przy kreceniu no i czy są 2 minusy z kompa na cewkę.
Nie doczytałem rocznika. Sprawdz napięcie na cewce WN i impulsy kluczowania na module zapłonu. Nie odpowiedziałeś odnośnie alarmu.
Witam, Nie chcę rozpoczynać drugiego tematu, bo mam podobny problem, ale mam pewne wątpliwości. Problem dotyczy Volvo S40 II 2.0D więc to to samo co V50. Znalazłem schemat elektryczny, który jest w załączniku. Oczywiście problem dotyczy braku reakcji rozrusznika na położenia kluczyka w pozycji III. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 3, słyszę w stacyjcę...
Witam Panowie. Podepne się pod temat. Mam podobny problem z odpalaniem auta kolegi. Dziś sprawdziliśmy i za każdym razem odpalal. Opisze jak to jest z napięciem w naszym przypadku. Po włączeniu zapłonu na cewce na 2 cienkich przewodach pojawia się po 12V. W chwili rozruchu na lewym tzn brązowym napięcie zanika do 0 A w tym samym czasie na drugim cienkim...
Napięcia na cewce, wtryskiwaczach itp. pojawia się w momencie włączenia zapłonu na około 2s (tyle co słychać pracę pompy) potem obwód jest rozłączany i napięcia nie ma do momentu pojawienia się impulsów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego. Dlatego napisałem, że pomiaru trzeba dokonać podczas kręcenia rozrusznikiem. Proponuję podłączyć żarówkę...
Witam, poproszę o wyjaśnieniai: 1. sprawa immobilajzera, czytam na forum, że niektóre wersje mają immobilajzer, a inne nie - jak to rozpoznać - wyjaśnię, moja Vespa jest na kluczyk 2. moduł cewki wysokiego napięcia, czytam na forum, że są: blokowana - nie blokowana, jak to rozpoznać 3. moduł z foto nie daje iskry - jaki zamiennik? Napięcia AC na wtyku...
Jak podłączyłem płytkę i włączyłem napięcie poszedł z niego dymek. Później go sprawdzałem i zwarty jest na cewce. To przekaźnik obok bezpiecznika i wtyczki na 4 pin.
Zastanawiam się, czy to nie alternator Po pierwsze jest to prądnica, na cewce zasilającej moduł podczas kręcenia rozrusznikiem powinno się pojawiać napięcie rzędu 80V (<100V). Jeśli mierzysz multimetrem to ustaw zakres pomiarowy na 750VAC i wtedy zobacz czy... Mam jeszcze pytanie w jaki sposób następuje zgaszenie pracującego silnika w tym modelu....
Na początku sprawdź,czy po przekręceniu kluczyka w pozycję START jest napięcie na cewce elektromagnesu rozrusznika.Jeśli jest a rozrusznik nadal nie włącza się,prawdopodobnie szczotki są za krótkie.
Nie świeci się też żadna kontrolka. z początku myślałem ze to może wina stacyjki, ale wykluczyłem już tą usterkę. Skoro nie świeci się żadna kontrolka, to albo zanika ci +12 V po stacyjce, albo w czasie rozruchu jest tak duży pobór prądu, że aż gasną kontrolki. Jak sprawdzałeś stacyjkę??? Sprawdź spadek napięcia na cewce zapłonowej (na zacisku "15")...
Witam, problemem jest brak iskry i zdiagnozowanie co konkretnie jest przyczyną tego. Pacjent: Yamaha TZR 50 z modułem CDI 5WX-00 Zrobiłem pomiary: Napięcie idące na cewke pomarańczowym przewodem -2,3V - po przekreceniu kluczyka ( tylko przez sekundę ) - 0,04V - przy kręceniu rozrusznikiem ( pomiary robione na odpiętym przewodzie od cewki, przy podłączonym...
Wczoraj wszystko dokładnie sprawdziłem Wszystkie wtyczki i połączenia przeczyściłem i zakonserwowałem KONTAKTEM do styków. Po złożeniu pojawiła się iskra. Była bardzo mocna i jasna. Skuter odpalał z rozrusznika i z 'kopniaka'. Zrobiłem kilka kilometrów o odstawiłem go. Po 3 godzinach chciałem sprawdzić czy działa i tu moje zdziwienie - znowu brak iskry....
Witam ponownie! Wczoraj rozebrałem ten aparat ale optyka była czysta. Ze względu na to, że nie mogłem dłużej czekać bo samochud był mi niezbędny do pracy pojechałem do serwisu. Przyczyną mojej usterki był rozładowany akumulator. Wymienili i chodzi bez problemu. Faktycznie akumlator był wyczerpany bo podczas holowania nie miał ładowania ale następnego...
Podczas kręcenia rozrusznikiem drastycznie spada napięcie akumulatora i skutkiem jest słabsza iskra. To dlatego zastosowano cewki 6V z przewodem oporowym bocznikowanym w czasie pracy rozrusznika. Jak akumulator jest w dobrej kondycji to na 12V cewce sprawny silnik odpali bez problemu.
Witam Na aparacie zapłonowym przy włączonym zapłonie i powolnym kręceniu ośką aparatu na środkowym pinie wtyczki (0) powinno pojawiać się i zanikać napięcie ( ok. 10V) jest to napięcie sterujące do modułu zapłonowego. Na cewce można sprawdzić działanie podłączając zamiast cewki zarówkę. Podczas kręcenia rozrusznikiem żarówka musi błyskać.
Modul zaplonu dostaje impulsy na 1 2 4 5 pinie. Czyli czujnik położenia wału działa. Z modulu wzmacniacza wychodzi napiecie. Jak napięcie? Do cewek powinien podawać impulsy podczas kręcenia rozrusznikiem. Wtyczka 3 pinowa przy cewce(cewkach) powinno być +12V, masa i impuls z modułu. Czego brakuje przy wtyczce?
Wydłubałem częściowo masę zalwową z tego modułu, tak że mam już dostęp do tego największego kondensatorka ceramicznego. Podczas kręcenia rozrusznikiem, czyli w momencie zasilania modułu na kondziołku pojawia się napięcie w okolicach 16-18V, czy takie napięcie jest prawidłowe ?
Tak,jest w kluczyku, ale po włączeniu pracuje pompa paliwa i jest napięcie na cewce. Próbowałem też drugim kluczykiem, bo ten jest wyrobiony. Poza tym błąd immo ma swój kod, a tu błyska tylko 12 (czyli O.K.) Kod wyłapie gdy jest uszkodzone, a tak jak pisałem to reaguje jakby był obcy kluczyk. To nie zostaje w pamięci błędów. U mnie też chodiła pompa...
Witam. Mam problem z rover 200 1.4 mianowicie w trakcie jazdy silnik zgasł i zapaliła się elektryka między cewka zapłonowa a kolektorem. Wszystkie kable zostały powymieniane i poizolowane. Rozrusznik kręci paliwo dostaje, brak iskry. Świece, palec, czujnik położenia walu i cewka zostały sprawdzone i są sprawne. Nie dochodzi napięcie do cewki. Gdzie...
Cewka jest razem z modułem. Wiesz może przez który bezpiecznik idzie zasilanie na tą cewkę? Myślałem, że to wina kostki stacyjki ale teraz zaczynam wątpić bo pompę paliwa załącza. Kontrolki nie przygasają, jak kręce rozrusznikiem to nie rusza sie wskazówka obrotomierza, zanim wszystko działało to przy kręceniu wskazówka drgała.
Niestety obowiązuje reguła że klient zawsze kłamie. Chyba, że naocznie widziałeś to auto jeżdżące. Pompa paliwa też się pewnoe ni włącza przy kręceniu rozrusznikiem.
Może to być wina stacyjki. zakorodowane zestyki w stacyjce powodują spadek napięcia wyzwalającego cewkę - i będzie tylko pykać. Miałem kilka takich przypadków. Jeżeli masz dostęp do rozrusznika spróbój wyzwolić cewke kawałkiem przewodu, zwierając gruby kabel od akumulatora ze złączką konektorową na cewce. Będziesz wiedział po której stronie jest problem.
Witam serdecznie pacjent to astra 1.4 8v problem polega na tym że nie mogę francy odpalić, rozrusznik kręci i nic.Kontrolka check po zapłonie się nie świeci, nie słychać też przekaźnika pompy. Posprawdzałem parę rzeczy i tak: napięcie na ecu na pinie A6 po zapłonie jest, na pinach B1 i C16 z akumulatora jest ok 2V, napięcia na pompie nie ma iskry brak,...
Zrób tak: 1. Włącz zapłon i sprawdź, czy na kabelku przy cewce jest napięcie. (odkręć kabelek i sprawdź żąrówką) Powinna się jasno świecić. 2. Przykręć kabelek z (+) do cewki. 3. Odkręć od aparatu zapłonowego kabelek idący do cewki, końcówkę przewodu WN cewki zbliż do masy a przewodem masowym dotykaj masy. Powinna być iskra. 3. Jeśli jest iskra, to...
Łatwo sprawdzić. Włącz zapłon i zacznij kręcić rozrusznikiem poprzez zwarcie końcówki elektromagnesu do plusa - robi się to wkrętakiem. Sprawdź napięcie na cewce. Potem pomiń stacyjkę. Wyciągnij przewód WN z kopułki i przyłóż bezpośrednio do świecy. Świecę umocuj do masy silnika. Zapnij plus do cewki bezpośrednio z akumulatora (obwód zapłonu i tak nie...
Witam, czytalem pare tematow o moim problemie lecz żaden nie pomógł. Więc opisze mój problem. Po w jechaniu w kaluże golf słabł aż wkońcu zgasł i nie chciał odpalić. Po paru godzinach zajechałem na miejsce gdzie pozostawilem samochód i odpalił bez problemu. Więc zajechalem do domu i zacząłem sprawdzać za pomocą spryskiwacza z wodą czy gdzieś jakieś...
Jeżeli odebrałeś rozrusznik od mechanika to może być źle złożony. Polecam demontaż z samochodu i podpięcie na krótko. Minus na obudowę. Pus na śrubę bliżej rozrusznika. Powinien kręcić się sam wirnik, ale nie trzymaj go tak zbyt długo. Jeżeli hula to główną część masz sprawną. Drugie podpięcie: plusik do styku na cewce elektromagnesu. Powinno wyrzucić...
Witam. Znajomego auto raz kręciło raz nie. W końcu przestało. Na początku pomyślałem, że przekaźnik. Sprawny. Przy rozruszniku brał napięcia sterującego. Na krótko rozrusznik chodzi. Sprawdziłem wszystkie Bezpieczniki bo wydaje mi się, że gdzieś musi być. Ten sterujący kabel idzie bezpośrednio do kostki w stacyjce. Sprawdzone miernikiem na ciągłość....
Witam Co kolega pisze, że nie ruszał przewodów, jak rozrusznik nie miał przewodów? Rozrusznik ma zazwyczaj dwa przewody: jeden sterujący, drugi zasilający. Niech kolega poda napięcia bezpośrednio na cewkę elektromagnesu, kręci?
Jak nie chce zapalic to trzeba sprawdzic mase miedz silnikiem a akumulatorem i akumultorem a nadwoziem na bank ze jest zle duzy spadek napiecia . Dla przkonania wez podlacz miernik jak krecisz rozrusznikiem do zasilnia cewki i zobacz jakie masz napiecie w zycu na takim nie zapali Racja posprawdzaj masy, często tam jest uzkodzenie. Przy cewce sprawdź...
Witam! Proszę o pomoc w naprawie Peugeot 307 1,6 benz rok 2003, auto podczas jazdy zgasło i już nie odpala. Lewa szyba jak była otwarta tak została, nie działa nadmuch, szyby, wycieraczki spryskiwacze, światła mijania i drogowe. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są dobre, jedyne co to brak napięcia na F2 F1 zaznaczone na rysunku. Pompa paliwowa rusza...
Po przekręceniu zapłonu pompa paliwa działa, napięcie na cewce jest. Na czujnik Halla dochodzi "+" i "-" po zwarciu na krótko środkowego pinu "0" na hallu iskra się pojawia ( wyciągnąłem kabel z wysokiego napięcia z kopułki i wsadziłem do niego świece ). Rozrusznik kręci samochód nie odpala. Wcześniej samochód jeżdził i zapalał bez problemu. Auto ma...
Impulsator miernikiem na pomiarze napięcia zobacz przy kręceniu rozrusznikiem, jak sprawdzić cewkę WN to raczej nie trzeba pisać, cewka zasilająca tak samo jak impulsator zobaczyć czy daje napięcie przy kręceniu. Moduł prosta sprawa, jeżeli dostaje sterowanie i zasilanie a nie kluczuje cewki to padnięty
Ja sam nie wiem który przewód w cewce do czego :(. Mogę jakieś kolory podać etc. Brakuje jeszcze pomiaru względem masy o które prosiłem Podpowiesz jak to zrobić ? Przepraszam, ale zielonkawy jestem w tych sprawach :( Po drugie napięcie na cewce zasilającej mierzy się miernikiem ustawionym na pomiar napięcia zmiennego. Okej. Zrobię tak jak napisałeś...
Witam mam problem z elektryką w golfie 2. Po przełożeniu silnika z golfa 3 2.0 8v 115km nie potrafię uruchomić silnika. Auto nie chce odpalać oraz nie świecą kontrolki na liczniku. Po wymianie kostki stacyjki rozrusznik kręci lecz nie ma napięcia na kablach, niestety obd nie jest podłączone więc nie jestem w stanie sprawdzić tego w komputerze dodam...
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
A co z akumulatorem , sprawdz na krótko , czy kręci rozrusznik.
na obudowie na 1000% minus ( inaczej by silnik kręcił odwrotnie i nie wyskakiwał by bendiks) zwarcia nie ma !!!! tak sie zastanawiam- przewody są dość długie ok.2,5 m i biegną wspólnie w jednej rurce- czy przypadkiem po załączeniu rozrusznika jakieś pole elektryczne wokól przewodów nie indukuje napięcia w przewodzie gaszenia i czy to nie uszkadza elektroniki...
Masz rację, nie zauważyłem pod spodem. Wychodzi na problemy z zasilaniem. Np przekaźnik w BSM. Dlaczego nie podasz normalnie danych auta? Już ktoś by zerknął na schemat. Citroen C4 Coupe 2L benzyna, 2005r., 100kW VIN: VF7LARFNC74268069 Mam nadzieję że te dane wystarczą. Dodano po 3 Sprawdź bezpiecznik Coś mi się wydaje że te elementy są na jednym bezpieczniku...
Sprawdź napięcie na rozruszniku podczas kręcenia. Sporo już naprawiałem usterek że rozrusznik regenerowany i smarowany pod razy a problemem by nieprawidłowy styk na masie albo zasilaniu. Niestety rozrusznik pobiera setki A i tu oporności rzędu mili omów mają znaczenie. Najlepiej jakby ci się udało podłączyć miernik po śrubę mocowania rozrusznika oraz...
Witam Skuter Kingway 4suwowy nie chce zapalić. Akumulator jest naładowany, gaźnik i dysze przeczyszczone, iskra na świecy bardzo dobra, i zawory poustawiane na 0,05mm. Wszystko niby jest ok a nie chce odpalić ani z rozrusznika ani z kopki. Czytałem różne fora i wykręciłem tą cewkę z gaźnika od ssania i z tego co widzę to działa to na takiej zasadzie...
Mam problem golfik przyjechal na parking a po 5 godzinach juz nie zapalił. Sprawdziłem iskrę okazało się że nie ma. Do cewki dochodzi napięcie, rozrusznik kręci. Mam pytanie czego to moze byc wina (cewki, modułu?) i ewentualnie jak to sprawdzić.
Witam Auto nie odpala. Rozrusznik kręci, zapłon jest (świecą kontrolki), ale nie ma iskry . Napięcie dochodzi do cewki zapłonowej ale iskry nie ma. Czyżby cewka siadła? Jakie powinny być wartości rezystancji uzwojeń?? Chyba że coś innego jest powodem ale raczej to. Może sterowanie cewką jest walnięte. Był post podobny ale zero odpowiedzi podobnych do...
Odmian maluszków było trochę. Skoro do cewki idą dwa przewody to domniemywam, że może być to wersja z kablem oporowym, które to były w wersjach z rozrusznikiem w stacyjce. Było to ułatwienie rozruchu - przez cewkę szedł wyższy prąd podczas kręcenia rozrusznikiem. Tam powinna być specjalna cewka, która po podłączeniu 12V (np z alternatora) powodowała...
Posiadam Peugeota 306 1.4 z rocz. 1998. Jak do tej pory spisywał się bez zarzutu.3 tygodnie temu postawiłem go w garażu i wyjechałem na ferie.Dodam a to wydaje mi się bardzo ważne że zostawiłem go z kluczykiem w stacyjce, ale nie żeby był przekręcony tylko wsunięty.Teraz wróciłem próbuję zapalić rozrusznik kręci a silnik bez reakcji.Posprawdzałem to...
Cześć, Mam pewien nietypowy problem z maluchem (EL z roku 1994). Auto nie chce zapalić za pomocą rozrusznika, natomiast na zapych chodzi jak szwajcarski zegarek, pracuje równo, bez przerw i nie brak mu mocy jak na to auto. Przy próbie odpalenia rozrusznik żwawo kręci silnikiem, jednak jedynym efektem jest co kilka chwil mniej lub bardziej efektowny...
Witam mam pytanko. Wczoraj golfik jeździł tak jak powinien. Dzisiaj jednak nie chciał juz odpalić. Rozrusznik kręci, kable, kopułka, świece i cewka były wymieniane. Odłączyłem kabel od cewki i po zakręceniu nie pojawiła sie iskra. Rozrusznik kręcił, ale samochód nie zapalił. Tak samo było na zapasowej cewce. Silnik kręcił, ale iskry z kabla nie było....
Zwykle jak był rezystor w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, na którym napięcie było w czasie kręcenia i zasilało cewkę z pominięciem rezystora.
Witam, cewka powinna mieć trochę więcej około 460-550 Ohm. Mierzyłeś jakie daje napięcie ta cewka przy kręceniu rozrusznikiem?
napięcia cewce procesora napięcia cewce zapłonowej rover napięcia cewce
corsa zaplon emulator android zadajnik falownika
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Kolory przewodów otwierania klapy Audi A8 D4 Serwis i naprawa wideodomofonu Kantich 855