Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
Witam, Nie chcę rozpoczynać drugiego tematu, bo mam podobny problem, ale mam pewne wątpliwości. Problem dotyczy Volvo S40 II 2.0D więc to to samo co V50. Znalazłem schemat elektryczny, który jest w załączniku. Oczywiście problem dotyczy braku reakcji rozrusznika na położenia kluczyka w pozycji III. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 3, słyszę w stacyjcę...
Czy po wymianie rozrusznik był sprawdzany na stole (przed zamontowaniem w ciągniku)? Nie miał problemów, że cos się ocierało w elektromagnesie i może sprężyna nie dała rady powrócić. Czy przy podłączeniu klemy rozrusznik się kręci czy także zasprzęgla i próbuje uruchomić silnik? Czy po zamontowaniu wszystkie przewody są podłączone tak jak były? Odłącz...
Witam Panowie. Podepne się pod temat. Mam podobny problem z odpalaniem auta kolegi. Dziś sprawdziliśmy i za każdym razem odpalal. Opisze jak to jest z napięciem w naszym przypadku. Po włączeniu zapłonu na cewce na 2 cienkich przewodach pojawia się po 12V. W chwili rozruchu na lewym tzn brązowym napięcie zanika do 0 A w tym samym czasie na drugim cienkim...
Wczoraj wszystko dokładnie sprawdziłem Wszystkie wtyczki i połączenia przeczyściłem i zakonserwowałem KONTAKTEM do styków. Po złożeniu pojawiła się iskra. Była bardzo mocna i jasna. Skuter odpalał z rozrusznika i z 'kopniaka'. Zrobiłem kilka kilometrów o odstawiłem go. Po 3 godzinach chciałem sprawdzić czy działa i tu moje zdziwienie - znowu brak iskry....
Bezpieczniki sprawdzone, po właczeniu zapłonu brak napięcia na cewce i rozrusznik kręci 3 sekundy. Stacyjka normalna, rozrusznik włączamy przekręcając kluczyk. Czasami pojawi się plus na cewce i odezwie się pompka paliwa ale już w czasie kręcenia rozrusznika znika. Na dwóch kluczykach dzieje się tak samo. Auto nie odpala, reszta sprawna. Przed chwilą...
Witam wszystkich. Taki problem: Polonez '93, gażnik, gaz, immobilizer. Z popychu odpala, z rozrusznika nie. W momencie rozruchu brak iskry, w ostatniej chwili, gdy juz rozrusznik nie kręci - jest jedna iskra. Po włączeniu rozrusznika zanika napięcie na cewce, przełączniku benzyna/gaz, elektrozaworach..... Puszcza rozrusznik - napięcie wraca. Akumulator...
Po przekręceniu zapłonu pompa paliwa działa, napięcie na cewce jest. Na czujnik Halla dochodzi "+" i "-" po zwarciu na krótko środkowego pinu "0" na hallu iskra się pojawia ( wyciągnąłem kabel z wysokiego napięcia z kopułki i wsadziłem do niego świece ). Rozrusznik kręci samochód nie odpala. Wcześniej samochód jeżdził i zapalał bez problemu. Auto ma...
Koledzy dziękuje za zainteresowanie a więc powiem tak zawiozłem auto do mechanika najpierw twierdził że cewka potem że czujnik hala i to wymieniał ale efekt zerowy po czym stwierdził że nie ma czasu więc postanowiłem zrobić to sam bo 2tygodnie u mechanika i auto dalej nie pali. Mam w aucie immobilizer i zastanawiam się czy to nie on jest przyczyną....
Witam mam problem z elektryką w golfie 2. Po przełożeniu silnika z golfa 3 2.0 8v 115km nie potrafię uruchomić silnika. Auto nie chce odpalać oraz nie świecą kontrolki na liczniku. Po wymianie kostki stacyjki rozrusznik kręci lecz nie ma napięcia na kablach, niestety obd nie jest podłączone więc nie jestem w stanie sprawdzić tego w komputerze dodam...
Witam serdecznie pacjent to astra 1.4 8v problem polega na tym że nie mogę francy odpalić, rozrusznik kręci i nic.Kontrolka check po zapłonie się nie świeci, nie słychać też przekaźnika pompy. Posprawdzałem parę rzeczy i tak: napięcie na ecu na pinie A6 po zapłonie jest, na pinach B1 i C16 z akumulatora jest ok 2V, napięcia na pompie nie ma iskry brak,...
Posiadam Peugeota 306 1.4 z rocz. 1998. Jak do tej pory spisywał się bez zarzutu.3 tygodnie temu postawiłem go w garażu i wyjechałem na ferie.Dodam a to wydaje mi się bardzo ważne że zostawiłem go z kluczykiem w stacyjce, ale nie żeby był przekręcony tylko wsunięty.Teraz wróciłem próbuję zapalić rozrusznik kręci a silnik bez reakcji.Posprawdzałem to...
Pomocy! Mam problem z Seatem Cordoba a mianowicie nie chce zapalić. Rozrusznik kręci jak głupi ale nie chce zaskoczyć, nawet nie ma chęci. Na zasadzie eliminacji wykluczyłem: Immobiliser (nie ma fabrycznego) obszedłem go, stacyjka wszystkie napięcia pojawiają się tam gdzie powinny, pompka paliwa po przekręceniu kluczyka pracuje 1-1,5s. Utknąłem na cewce...
Mam problem z pugiem, otóż przyprowadził go klient po wizycie w kilku warsztatach i nikt nie poradził sobie ze znalezieniem iskry... podobno nie widzieli napięcia na cewce zapł. - a ono tam jest. Dysponuję KTS-em, więc najnormalniej podłączyłem moduł i... nic. O co chodzi, kilkakrotnie już podłączałem 206-ki i nie było z tym problemów, a tym razem lipa....
Witam, Padł mi rozrusznik. ........... Ale... działa zarówno po podaniu napięcia na zacisk główny zacisk 12v i połączeniu ze stykiem bendiksa jak i po podaniu napięcia na sam styk bendiksa (aczkolwiek wolniej wtedy kręci), a tak chyba nie powinno być, zgadza się? Powinien zadziałać sam elektromagnes bez kręcenia rozrusznikiem. Co może być powodem?...
do cewki dochodzą 2 przewody w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem na jednym jest napięcie z cewki w magnecie +12V(tak wnioskuje po opisie) a na drugim ma się pojawiać impuls masy który jest podawany z modułu.
Zobacz ,czy podczas kręcenia nie zanika napięcie na cewce.
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
Niestety obowiązuje reguła że klient zawsze kłamie. Chyba, że naocznie widziałeś to auto jeżdżące. Pompa paliwa też się pewnoe ni włącza przy kręceniu rozrusznikiem.
żle zrozumiałeś kabel podłaczony do cewki elektromagnesu pojawienie sie napięcia na tym przewodzie powoduje zadziałanie elektromagnesu i rozrusznika
Zrób ten eksperyment z plusem od akumulatora do cewki,przynajmniej wyeliminujesz że to spadki napięcia jak się nic nie zmieni.
Tak, czytałem. Ale nie znajduje tam odpowiedzi. Czy ten sterownik steruje cewką przekaźnika ? Czy takie napięcie na cewce może wynikać z uszkodzenia sterownika ?
Nie gdy kręcę rozrusznikiem napięcia na cewce nie ma.
Witam Co kolega pisze, że nie ruszał przewodów, jak rozrusznik nie miał przewodów? Rozrusznik ma zazwyczaj dwa przewody: jeden sterujący, drugi zasilający. Niech kolega poda napięcia bezpośrednio na cewkę elektromagnesu, kręci?
W czasie pomiaru oporności cewki nie możesz kręcić rozrusznikiem, tam wtedy indukuje się napięcie i wyniki pomiarów będą z "kosmosu". To samo tyczy się pomiarów impulsatora.
z kostki stacyjki wychodzi napiecie, takze jest ok mam jeszcze jedno pytanie czy czasem cewka WN ni jest polaczona w szereh z innymi rzeczami ? Wtedy jak cewka jest walnieta to nic innego nie zadziala... Dodano po 1 Jan Miś jak wyglada jaki ma kolor ten przewod oporowy ?
Układ zapłonowy jest tak zbudowany, że cewka zapłonowa pracuje pod napięciem ok. 7V a na przewodzie oporowym odkłada się pozostałe 5V. Tak działa w czasie normalnej pracy. W czasie rozruchu kabel diodowy ma za zadanie podać na moment pełne napięcie w sieci, omijając przewód oporowy - by napięcie na cewce i siła iskry wzrosły. Dlaczego cewka na 7V nie...
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu na zacisku 15 cewki masz napięcie(≈napięcie akumulatora).Jeżeli nie to padł moduł. Jak masz napięcie to przewód WN od cewki do rozdzielacza odłącz od rozdzielacza i zewrzyj do masy. Następnie podłaczdo zacisków cewki 1 i 15 lampke kontrolną. Przy kręceniu rozrusznikiem lampka musi migać. Jeżeli nie miga to czujnik...
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
Impulsator miernikiem na pomiarze napięcia zobacz przy kręceniu rozrusznikiem, jak sprawdzić cewkę WN to raczej nie trzeba pisać, cewka zasilająca tak samo jak impulsator zobaczyć czy daje napięcie przy kręceniu. Moduł prosta sprawa, jeżeli dostaje sterowanie i zasilanie a nie kluczuje cewki to padnięty
Prawdopodobnie zasilanie na cewki jest razem z zasilaniem pompy. Pojawia się na kilka sekund po włączeniu zapłonu i wyłącza. Następny raz włącza się, jak czujnik wału widzi obroty (przy kręceniu rozrusznikiem) włóż końcówkę pomiarową „od tyłu” wtyczki, wtyczka zapięta na cewce. Albo zamiast miernika użyj żarówki 21W. Sprawdzanie miernikiem na otwartym...
Witam. Czy sprawdzałeś sygnał wchodzący na uzwojenie pierwotne cewki podczas kręcenia rozrusznikiem? Jakie napięcie masz na biegunach akumulatora podczas kręcenia rozrusznikiem?
ale pomimo to jest dość niska, a więc chyba ok? Najlepiej po prostu zewrzyj na krótko dwa najgrubsze przewody, które do niego wchodzą. Bez podania rezystencji to możemy tylko gdybać. A jak masz kiepskie przewody do multimetru to musisz je zewrzeć, odczytać wynik i potem odjąć go od wyniku pomiaru. Oczywiście pomiar przy zamkniętych stykach przez cewkę,...
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Po co ma iść do cewki przez rezystory ? Ideą tego połączenia jest jak najmniejszy spadek napięcia na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, po to aby uzyskać silną iskrę. Jak silnik już zapali, alternator zacznie ładować i napięcie w instalacji wzrośnie do 14V to rezystor szeregowy w obwodzie uzwojenia pierwotnego cewki ma jak najbardziej sens.
Jeśli nic nie tyka to znaczy, że niema napięcia na cewkę, lub jest uszkodzona. Jeżeli słychać puknięcie prawdopodobnie uszkodzony jest wyłącznik pod cewką załączający główny prąd. To się wymienia razem z cewką o ile dobrze pamiętam.Często jak się puknie czymś w rozrusznik to zadziała.
Wiec kontrola napięcia +12V na cewce podczas kręcenia rozrusznika też wszystko wyjaśni :). Też miałem taki przypadek, iskra była, ale jak rozrusznik nie kręcił, lecz nie w samochodzie, tylko motorówce (nie można było odpalić na popych). Pozdrawiam
110ccm zapłon CDI, normalnie kreci rozrusznikiem, ale nie odpala. Na pych, bez problemu. Okazuje się ze przy kręceniu rozrusznikiem, brak iskry na świecy. Napięcie na cewce zasilającej moduł CDI wynosi ok 30V przy kręceniu rozrusznikiem, przy wolnym kręceniu kołem, na biegu, napięcie jest podobne i również brak iskry. Dopiero jak się szybciej zakręci...
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
W jakich okolicznościach silnik przestał palić? Stało się to podczas jazdy, czy np po dłuższym postoju? możliwe przyczyny to: - immo- ale wtedy nie było by też sygnału wtrysku. - czujnik położenia wału korbowego - uszkodzona cewka WN Skoro napięcie pojawia się ale tylko na chwile po przekręceniu kluczyka to tak ma być myśle. Sprawdż czy jest napięcie...
Jak napięcie cewki jest takie samo to na chwilę i na próbę możesz spróbować.
przekaźnik rozrusznika (ten w desce bezpieczników) może szwankować lub przewód pomiędzy tym przekaźnikiem a VIC-em ma przerwę. Przekaźnik rozrusznika - jak każdy przekaźnik- ma w sobie przełącznik.Kiedy jest uruchomiony przełącza się tak, aby połączyć zacisk 30 z zaciskiem 87, ale i wówczas rozłącza stałe połączenie z 30 do 87a. Zacisk 87 połączony...
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
Sprawdż przede wszystkim czy w momencie kręcenia rozrusznikiem masz napięcie na cewce zapłonowej.Jeżeli to jest ok to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału korbowego[po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem w bloku silnika].
Man TGM automat, problem z odpaleniem, po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik. Bębenek stacyjki wymieniony na nowy. Rozrusznik ok po podaniu napięcia na cewkę zapala.
Napięcia po zapłonie nie ma, nawet przy kręceniu rozrusznikiem. To rozumiem . Później piszesz Przekaźniki stykają-dzialaja tego już nie kumam Przekaźniki stykają-dzialaja ale jak badam omomierzem to wszędzie z 1. zmienia się na 0.0 tzn tak zmienia się ta wartość aż końcowi spada do 0.0- czy on jest sprawny ? Czy ten przekaźnik cyka podczas kręcenia...
Mam problem golfik przyjechal na parking a po 5 godzinach juz nie zapalił. Sprawdziłem iskrę okazało się że nie ma. Do cewki dochodzi napięcie, rozrusznik kręci. Mam pytanie czego to moze byc wina (cewki, modułu?) i ewentualnie jak to sprawdzić.
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia.Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie.Rozrusznik nowy,akumulator...
Ja to przerabiałem za pomocą diod krzemowych łączonych w szereg. 4 sztuki powinny załatwić sprawę, jeśli cewka by się grzała zbyt mocno, dodaj piątą. Warto pomyśleć o odczepie w połowie linii diod, żeby wykonać połączenie z przewodem od automatu/przekaźnika rozrusznika, by w chwili kręcenia rozrusznikiem, nie dochodziło do nadmiernego spadku napięcia...
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Po awarii alternatora w Kia Ceed 1,6 2007 przestał kręcić rozrusznik. Po wysterowaniu przekaźnika w skrzynce pod maską rozrusznik kręci, auto odpala. Po przekreceniu stacyjką pojawia się napięcie na wyjściu stacyjki, bezpieczniki całe ale napięcie nie trafia na cewkę przekaźnika. Wszystkie podpowiedzi mile widziane.
Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
A co z akumulatorem , sprawdz na krótko , czy kręci rozrusznik.
Zwykle jak był rezystor w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, na którym napięcie było w czasie kręcenia i zasilało cewkę z pominięciem rezystora.
Komutator. Stojan to dwie cewki wewnątrz obudowy rozrusznika. Wirnik to ten, co się kręci i napędza silnik. Jest jeszcze tzw. bendix - kółko zębate sprzęgające rozrusznik z kołem zmachowym i włącznik rozrusznika, czyli elektromagnes, który podaje napięcie z akumulatora do stojana i szczotek oraz popycha kółko zębate do koła zamachowego. Solidna konstrukcja...
Chodzi Ci o ten cały nanoplex? Tak. Jeżeli z czujnik podczas kręcenia daje sygnał, to tylko on może być padnięty. Przypuszczam, że padł w nim tyrystor - u mnie w agregacie tak było. Ponieważ nie mogłem znaleźć oryginału ani zamiennika, więc moduł rozebrałem i po usunięciu żywicy wymieniłem tyrystor i moduł ożył. podczas kręcenia napięcie trochę spada...
Zdjęcie modułu wstaw, jeśli jest jakiś opis to zdjęcie od strony opisu. Zmierz oporność czujnika położenia wału. Powinien mieć około 50 om, zmierz napięcie cewki zasilającej moduł gdy kręcisz silnik z rozrusznika z wyjętą świecą.
Witam, cewka powinna mieć trochę więcej około 460-550 Ohm. Mierzyłeś jakie daje napięcie ta cewka przy kręceniu rozrusznikiem?
Aparat się kręci ponieważ sprawdzałem. Jak sprawdzić czy nie znika napięcie w cewce multimetrem?
1. spróbuj sprawdzić czy po załączeniu rozrusznika kluczykiem stycznik się zamyka, powinien zadziałać elektromagnes i stycznik, będzie słychać stuknięcie. 2. Jeżeli nie pracują to znaczy że problem jest po stronie sterowania rozrusznikiem, weź próbnik z żarówką podłącz do +12V w akumulatorze i sprawdź czy cewka ma przejście następnie możesz rozłączyć...
Jest to całkiem normalne. Rezystancja cewki "wciągającej" jest niska i przy małych oporach tarcia wirnik spokojnie może się obracać, ale nieco wolniej bo jest spadek napięcia na rezystancji cewki. To jest tak jak szeregowe połączenie silnika i rezystora. Jeśli prąd wywoła moment większy od momentu tarcia to wirnik zacznie się obracać. "Praw fizyki Pan...
witam, niedawno popsuł mi się skuter 4t, i zauważyłem że nie ma iskry, podłączyłem multimetr (minus do ramy/silnika a plus do kabelka który dochodzi do świecy(mocno izolowany) ) i przestawiłem na pomiar napięcia AC i napięcie wskazywało 0,98v gdy kręciłem rozrusznikiem. jakie napięcie tam powinno być i co mogło się uszkodzić (cewka chyba jest dobra...
A sprawdzałeś czy prąd na cewkę zapłonową i moduł jest w momencie kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli jest to sprawdż miernikem jakie jest napięcie zasilania kiedy kręcisz rozrusznikiem.
Gdy jest ciepły nie odpala rozrusznik nie reaguje Gdy zewrę przekaźnik kręci i odpala bez problemu Wykonaj pomiary próbnikiem z żarówką w gnieździe przekaźnika rozrusznika. Czy podczas próby zapalania przekaźnik "stuka" a rozrusznik nie kręci ? Czy w chwili gdy nie odpala - pojawia się napięcie sterujące na cewce przekaźnika ? Czy na jednym ze styków...
Tą próbę na stacyjce , która wykonałeś jest niemiarodajna. Masz sprawdzać w czasie kręcenia rozrusznikiem , czy masz napięcie na cewce i pompie.
Dzień dobry, próbuję naprawić quada Arctic Cat Ace Trade 376 cc, 2004r,z automatyczną skrzynią biegów, w którym nie ma iskry. Poniżej wypiszę rzeczy, które do tej pory sprawdziłem/zmierzyłem. Odnosił będę się do załączonego schematu, a dokładniej do kostki przyłączeniowej modułu CDI oznaczonego numerem 11. 1.Przewód czerwono-niebieski RED/BLU (Brake...
Walki z żółtym nieszczesciem czesc kolejna :D A wiec w momencie kręcenia rozrusznikiem napięcie na cewce jak i na module spada do zera 8-O . Kolega powiedzial mi ze jak on mial taki sam problem to wymienił jakąś wiązke od stacyjki i pomogło.
Problem z układem zapłonu: upewnij się, że układ zapłonu działa poprawnie (świece, przewody WN, cewka). Nonsens. Prócz silników zasilanych benzyną mamy też silniki zasilane olejem napędowy. W tym drugim rodzaju nie mamy przewodów wysokiego napięcia ani cewek z nimi wspótworzących układ zapłonowy jak to ma miejsce w przypadku silników zasilanych benzyną....
Do tej pory gdy napięcie bywało poniżej 20v z powodu słabych ako ale było stabilne, to też kręcił i upuszczał , ale kręcił dłużej zanim odpuścił. Rozrusznik podmieniany od innego ,przekaźniki też podmieniane, bez rezultatu . Dodano po 2 Teraz to w ogóle pokazuje komputer tylko 5v. Deska działa wszystko działa świece grzeją ale zero reakcji rozrusznika....
Witam, pacjent to land rover discovery 2,5tdi 97r, pompa elektroniczna (EDC), rano wsiadam przekręcam kluczy a tu nie odpala, pilot też nie działa, domyślam sieze alarm odcina rozrusznik, więc dałem bezpośrednie napięcie na cewkę rozrusznika, zaczął kręcić ale dalej nie odpala, myślę ze jest gdzieś jakieś zabezpieczenie, dodam że nie ma imma w kluczyku,...
Jaki moduł? " kręcąc rozrusznikiem mam napięcie rzędu 12v AC" a powinno być wyższe bez obciążenia ~70V, z obciążeniem np.żaróweczka próbnika o napięciu 24V, ~30V. Przy podłączeniu trafo myślę , że napięcie zasilania nie powinno przekraczać 30v ( napięcie z oryginalnej cewki zasilającej bardzo spada pod wpływem obciążenia a z trafo nie), nie wiem jak...
Witam dziękuję za odpowiedź stacyjkę sprawdzałem i jest ok cewka ta id świecy wykazuje rezystacje pierwotna natomiast wtórnej brak z silnika natomiast jak mówiłem wychodzą 4 przewody 3 mają przejscie między sobą a 4 biały niema przejścia z żadnym chyba będzie ten gaszący natomiast modol nie wykazuje żadnego napięcia ani oporności nawet podczas kręcenia...
Sprawdz , czy na pinie nr. 7 sterownika masz kluczowanie , tz, czy zmienia się napięcie podczas kręcenie rozrusznikiem. Masz immo , gasnie?
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
w rozruszniku prąd nie płynie przez bendiks. Małe sprostowanie, a czy kiedykolwiek prąd w rozrusznikach płynie przez bendiks ? ... To jest kwestia nazewnictwa, jedni twierdzą że bendiks to tylko to sprzęgiełko z zębatką, inni pod tym hasłem sprzedają cewki, wg innych to jest tylko ten palec cewki, chyba nie warto się przekomarzać bo co sklep to inna...
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Przy przekręceniu na zapłon podaje 12v i od razu znika. Przy kręceniu rozrusznikiem zero napięcia na kostce do cewki(sprawdzone przy podłączonej kostce).
Jak już rozrusznik kręci jak szalony zmierz napięcie jakie jest na cewce zapłonowej bodajże przewód koloru czarnego. A ten mechanior przeczyścił ci styki wewnątrz kopułki bo zapewne były zaśniedziałe. Zrób to sam.
Witam mam problem z fordem orionem 1.8 dohc z 92 roku.Nie ma iskry obrotomierz nie działa podczas kręcenia rozrusznikiem . Napięcie na środkowym pinie cewki wynosi 5.5 V. Pomocy
Sprawa jest prosta. Jeżeli nie podajesz pod wątpliwość naprawy rozrusznika ani alternatora (maiłem raz taki przypadek że w rozruszniku znajdował się wirnik od 24v a cała instalacja była na 12 v był podobny przypadek ze ciężko kręcił) Masz pewnych gości którzy na pewno nie spartolili roboty to winy możesz szukać w :\ - zaśniedziałych złączach, - ugnita...
Trzeba sprawdzić czy w momencie kręcenia rozrusznikiem nie zdejmuje się napięcie z zacisku 15 cewki
Przecież odpala Ci na rozruszniku. Prąd na cewkę idzie w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem. Po puszczeniu kluczyka w pozycji zapłon musisz mieć ładowanie żeby było podtrzymanie przekaźnika. Proste sprawdzenie podłącz wszystko tak jak było i przytrzymaj chwilę dłużej na rozrusznika, a zobaczysz że silnik będzie pracował do momentu puszczenia kluczyka....
Brak napięcia na przewodzie od sterowania cewką rozrusznika.
No i iskry brak :( Aparat sprawdziłem, czujnik Halla ok ,podłączyłem miernik pod aparat i pokazuje napięcie podczas kręcenia rozdzielaczem... Podłączyłem pod cewkę kabel wysokiego napięcia ze świecą ,zmasowałem z silnikiem,kręciłem rozrusznikiem i nic...żadnej iskry. Zamówiłem nowiutką cewkę , ale będzie dopiero za dwa dni...więc na razie pozostaje...
zmierz napięcie akumulatorów i zasil cewkę rozruchową wprost ze śruby prądowej przy rozruszniku. aku naładowany , napięcie podane bezpośrednio na cewkę nic nie zmienia. Raz kręci normalnie silnikiem, innym razem słychać tylko rozrusznik bez zgrzytów , trzasków itp. Za którymś razem w końcu łapie. Czyżby ten świeży bendiks już szwankował ? Na 90% zyżyte...
Może tylko stacyjka- nie ma "15" Sprawdż kontrolką czy na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie/nie gaśnie kontrolka/.
Napięcie pokazane na zdjęciu jest podczas kręcenia rozrusznikiem z czerwono czarnego przewodu. Są jeszcze biało czarny, który odłączyłem , biało czerwony, pomarańczowy do cewki zapłonowe i zielony- masa
Nie podajesz lub nie sprawdziłeś: czy po podaniu napięcia na cewkę automatu rozrusznik kręci ? Jeżeli tak , to szukaj nowej kostki / a nie całej stacyjki/ stacyjki.
Witam. BMW E70 X-5 3.0xd, nie kręci rozrusznikiem. Samochód zgaszony i już nie odpalił. Akumulator wymieniony na nowy. Prąd na przewodzie + jest. Na przewodzie sterującym cewką rozrusznika przy naciśnięciu START też pojawia się napięcie.
Czyli puszka od immo, ale jak pojawia się napięcie na cewce to dlaczego nie kręci? Sprawdź rozrusznik i masy jeszcze raz.
Cewka w aparacie,brak napięcia na cewce WN w trakcie kręcenia rozrusznikiem(kostka). Lużna część aparatu pracująca w cewce... Uszkodzony wałek napędowy aparatu...
Hmmmm? Rozrusznik? Przecież po przekręceniu kluczyka w stacyjce najpierw zapalają sie kontrolki a dopiero potem kręci rozrusznik? A właśnie kontrolki nie świecą a rozrusznik kręci... Czyli kontrolki nie świecą po włączeniu zapłonu, a przed włączeniem rozrusznika. Sprawdź, czy po włączeniu zapłonu dochodzi napięcie na zacisk "15" cewki zapłonowej. Rozumiesz,...
A więc ustaliłem ,że podczas kręcenia rozrusznikiem czy z kopnika dochodzi napięcie do cewki lecz nadal nie ma iskry. Cewke która pożyczyłem na podmiane musiałem oddac ale coś czuje ze winna będzie cewka.
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Podczas kręcenia rozrusznikiem. Bez przekręcenia kluczykiem nie będzie napięcia na cewce, bo i jakim cudem ma być skoro to cewka zapłonowa?
Musi być cienki kabel do sterowania cewką , napięcie na nim pojawia się gdy przekręcisz stacyjkę na kręcenie rozrusznikiem.
Witam. Czy ma ktoś schemat elektryczny : stacyjka, blokada kierownicy do UCH. Mam błąd stały: kod zabezpieczenia między UCH a elektrycznym układem wspomagania DF048. Ciągle swieci sie immo. Nie podaje napięcia na cewkę przekaznika rozrusznika.
Plus na cewkę pokaże się dopiero jak będziesz kręcił rozrusznikiem bo załączany jest przez przekażnik pompy -sprawdz czy jest ten plus przy kreceniu no i czy są 2 minusy z kompa na cewkę.
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
napięcia cewce procesora napięcia cewce zapłonowej rover napięcia cewce
migać wszystek dioda pralka falowanie wolnych obrotow piasta koła roweru
wideodomofon hikvision programowanie motorola gp340
Dziwny zapach po uruchomieniu kotła gazowego – przyczyny i rozwiązania Instrukcja obsługi Puxing PX-888 po polsku