Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
A czy któryś z was słyszał o pomiarze poboru prądu przez rozrusznik ?
To może być wina albo rozrusznika albo akumulatora nic innego nie jest w stanie przejąć takiego prądu Dodam jeszcze że rozrusznik zawsze powoduje znaczny spadek napięcia i pobór "całego prądu".
Sprawdź pobór prądu przez rozrusznik i popraw masy. pozdrawiam
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie. W jaki sposób sprawdzałeś radio? Sprawdź również obwody niezabiezpieczone bezpiecznikami, czyli rozrusznik i alternator.
Według mnie alternator i rozrusznik odpada alternator ezeli by pobierał prąd to 10 razy więcej
Dziękuję wszystkim. Pozostaje w wolnej chwili do sprawdzenia rozrusznik i alternator, gdyż pomimo prawidłowego już poboru prądu ciężko kręci po nocy gdzie temperatura nie spada poniżej -2 °C
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Być może że rozrusznik już woła o remont-wirnik ociera o stojan i są duże pobory prądu
Miałem podobny problem w swoim fordzie focusie. Nawalił mi kabel doprowadzający prąd do rozrusznika (+). Należałoby sprawdzić jego stan. A jeśli chodzi o zwarcie (jeśli jesteś święcie przekonany, że to to, musisz psrawdzić sam rozrusznik, ponieważ on pobiera bardzo dużo mocy i jeśli jest w nim zwarcie, to może doprowadzać do rozładowania akumulatora.
wyciągnij wszystkie bezpieczniki i pomierz obwód nie zabezpieczony to alernator i rozrusznik łatwo dojdziesz co ci zabiera prąd a aku sprawdz odłacz kleme na 3 dni i zobacz czy uruchomisz pozdrawiam
Witam. Ja właśnie odnośnie tego bezpiecznika 200 A. Ostatnio po 4 dniach na postoju padł mi nowo kupiony akumulator. Więc pomyślałem, aby zmierzyć pobór prądu na postoju. Wychodzi na to, że jest za duży, ponieważ jest to 0.2 A, dokładnie 00.260 mA. Postanowiłem znaleźć powód. I gdy odpiąłem właśnie ten bezpiecznik, prąd spadł do 00.057 mA. Stąd moje...
Jeżeli klemy są oczyszczone i masa dobrze przewodzi to zostaje tylko wina samego rozrusznika . :| Dodano po 1 Rozrusznik do wyjęcia i sprawdzenia . Pomiar poboru prądu na biegu jałowym na początek . :| Dodano po 1 Może robić nawet zwarcie . :|
A próbowałeś z innym akumulatorem ? Wygląda na to ze kłopot występuje w momencie dużego poboru prądu. Twój aku może nie wyrabiać - mimo naładowania. Dobry rozrusznik będzie kręcił jeszcze nawet przy dużym spadku napięcia - a dla elekroniki może już być za mało.
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
Liczymy więc, zakładam pobór prądu rozrusznika 300A. Czas odpalania auta to około 2 sekund maks. Więc z prawie pełnego akumulatora ( prawie bo coś tam miliampery na postoju brało no i chłodno ) wybraliśmy 300As co daje w przybliżeniu niecałe 2Ah. Czyli ładowanie akumulatora prądem 2A przezgodzinę jazdy. To wielkie uproszczenie ale nawet wstarym polonezie...
Sprawdź najpierw instalację czy nie ma poboru na postoju, rozrusznik oraz ładowanie czy jest 14,2 V na niskich i wysokich obrotach. Jeśli jest wszystko ok to nie powinno być potrzeby dodatkowego doładowywania chyba że samochód stoi w zimie nie odpalany. Ładowanie zbyt dużym prądem skróci znacznie jego żywotność.
http://obrazki.elektroda.net/56_11545154... Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje niepotrzebnie pracę rozrusznika na bardzo dużych obrotach i przyspieszone...
Witam, Wiem, że w tym samochodzie +12v po stacyjce to po prostu zapłon, chciałbym zrobić tak, żeby +12v pojawiało się też po przekręceniu kluczyka tylko raz w prawo, czyli jeszcze przed włączeniem zapłonu. Chce zrobić sobie automatyczne włączanie i wyłączanie radia i zapalniczki, jeśli chodzi o radio to +12v w pozycji zapłonu odpada bo wyłączenie silnika...
Z jednej strony autor ma racje, zadał pytanie a wy mu odpowiadacie na co innego, z drugiej strony to i wy macie racje, problem trzeba usunąć a nie zamaskować i udawać, że jest ok. Wtrącę swoje trzy grosze i napiszę, że u mnie przy częstym odłączaniu akumulatora objaw był taki, że świeciła mi się potem kontrolka poduszki, trzeba było błąd skasować. Przy...
Nie wiem jak z wiedzą Kolegi w temacie, ja od 1981 robiłem Fiaciki i wiem, co wiem - może niech inni ocenią co piszę (może Moderator ?), bo mnie samemu niezręcznie. Można polemizować ze zdaniem Kolegi, np czy kontrolki przygasną wówczas znacznie bardziej niż przy normalnym rozruchu ??? Chodzi bowiem o to, że zacinający się bendix, nie pozwalający włączyć...
Podstaw inny akumulator i sprawdź . Jeśli będzie to samo to problem z poborem prądu przez rozrusznik , ale obstawiam kiepski akumulator pomimo pomiarów .
czemu twierdzicie ze slabe cisnienie lub regulacje zaworow mozna rozwiazac poprzez podmiane akumulatora? skoro "po podłączeniu drugiego akumulatora zapali" to mozna stwierdzic ze brakuje pradu a skoro akumulator jest nowy to raczej dobry ale moze nie jest ladowany (alternator do sprawdzenia) albo cos kradnie prad na postoju (sprawdzic pobor pradu w...
rozrusznik pobór prąd pobór prąd rozrusznik pobór prąd przez rozrusznik
z18xe wymiana silnika przewod ethernet prądnica pierścieniowa
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Podłączenie alternatora w Ursus C-360 - schemat i instrukcje Fiat Panda 1.1 - Brak zasilania pompy paliwa