Sterowanie rozrusznika wychodzi z body Nie ma w blokach pomiarowych parametru odpowiedzialnego za rozruch?
Przekaznik rozrusznika sprawdz pod maską , w parametrach widzi przekrecenie w pozycje rozruch?
To może być problem z kostką stacyjki, w momencie przekręcania w pozycję rozruch zanika zasilanie obwodów zapłonu
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka na rozruch masz prąd na małym przewodzie na rozruszniku.
A napięcie na elektromagnes masz po przekreceniu kluczyka w pozycje rozruch
Rozrusznik popsuty, szczotki zjechane, bendiks nie odbijal
Przypadków przestawienia się rozrządu było wiele ale skoro po odpaleniu nie ma więcej problemów problemów więc rozrząd jest OK. Pozostaje więc do sprawdzenia: pompa - czy trzyma ciśnienie na wylocie ? - czy paliwo na dolocie jest cały czas lub cofa się do filtra ? oraz rozrusznik.
sztuką tu jest znalezienie nieszczelności i usunięcie jej, jeżeli nie możesz dać sobie z tym rady to zlec to komuś kto to zrobi. napewno będzie taniej niż wymiana wykończonego rozrusznika lub akumulatora
Obejrzyj dokładnie wiązkę w okolicach rozrusznika .
Z dużym prawdopodobieństwem uszkodzony jest włącznik elektromagnetyczny rozrusznika przy sprawnej cewce elektromagnesu, ewentualnie wypracowane szczotki. Jak sprawdzić - to już musisz poszukać na forum ( a jest b. łatwo). Gdyby był słaby styk z masą - kontrolki na tablicy przygasałyby po przekręceniu kluczyka na rozruch.
rozważ jeszcze dokładne sprawdzenie akumulatora co ci pisałem... obserwuj jak rozrusznik kręci (czy na zimnym tak samo jak na ciepłym)
Posiadam golfa 4 1.9 TDI ASZ 2004 rok wariant i mam problem z odpalaniem rano nawet nieraz na ciepłym silniku rozrusznik mój ma strasznego doła tak jakby nie miał siły ale jak odpalę i pochodzi z 3 minuty to ponowne odpalenie jest już bezproblemowe akumulator w 100 % sprawny rozrusznik wyjmowałem z 4 razy wymieniłem wirnik szczotki jeszcze polowa jest...
Witam. Pomogło czyszczenie masy i plusa od rozrusznika, dodatkowo przeczyściłem pilniczkiem bezpieczniki od pompy, ABS itp., oraz przekaźniki - ich nóżki też przeczyściłem i jest na razie ok :) Dzięki wielkie!
tylko jak ciepły ( ale nie zawsze długo kreci ) Proponowałbym sprawdzić akumulator, czy ma odpowiedni prąd rozruchowy - w każdym serwisie powinni mieć, jeżeli ma to rozrusznik.
(at)Piko A kolega czytał post? po przekręceniu kluczyka na zapłon i odróżnia pozycję zapłon od rozruch? Pozdrawiam :)
To dlaczego gdy podam napięcie bezpośrednio z akumulatora, to kręci od razu? Dodam, że czasem występuje sytuacja, że rozrusznik zaczyna kręcić chwilę po tym jak przekręcę kluczyk na rozruch. Nie dzieje się to równocześnie, tylko np 2 sekundy później.
Więc zadzwoń po egzorcystę. W momencie przełączenia stacyjki na "rozruch" na górnej śrubie elektromagnesu masz nadal 12V?
Witam. Posiadam Golfa 3 1,8 w benzynie (gaz). Mam problem z odpaleniem. Jakiś czas temu (w lutym, było średnio zimno) odpaliłem auto bez problemu, podjechałem ok. 100 metrów i nagle samochód zgasł. Po czym już nie odpalił. Akumulator jest ok. Światła i centralny zamek działają. Przekręcając kluczyk zapalają się kontrolki i nic. Rozruch nie kręci. Tak...
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Witam. Posiadam Golfa 3 1,8 w benzynie (gaz). Mam problem z odpaleniem. Jakiś czas temu (w lutym, było średnio zimno) odpaliłem auto bez problemu, podjechałem ok. 100 metrów i nagle samochód zgasł. Po czym już nie odpalił. Akumulator jest ok. Światła i centralny zamek działają. Przekręcając kluczyk zapalają się kontrolki i nic. Rozruch nie kręci. Tak...
witam mam takie pytanko bo zauważyłem dziwne zachowanie się stacyjki w golfie z 94 roku otóż po przekręceniu stacyjki zapalają się kontrolki i powoli dalej kręcąc na rozruch one zaraz gasną a rozrusznik zaczyna kręcić a auto nie zapala i mogę go tak piłować do śmierci dopiero gdy mocniej przekręcę stacyjkę do końca do oporu to na końcu zapalają sie...
Witam... Posiadam Golfa 3, 1.9TDI, 90KM, 1997 r Wymieniałem w samochodzie elektromagnes z rozrusznika. Teraz przy odpalaniu na zimnym silniku kiedy trzeba pokręcić troszkę dłużej coś przerywa rozruch, kręci 5 sekund, słychać jakby spięcie, pracę jakiegoś silniczka. Odpaliłem w pojedynke samostartem i to też nie od razu tylko po trzeciej próbie. Z popychu...
Witam.A nie masz czasem zbyt dużego spadku napięcia przy rozruchu z rozrusznika?
To nie tak działa. Podgląd parametrów i sprawdzenie przekaźnika Akurat up! I jego kopię mają jeszcze kostkę stacyjki rodem z golfa 4.
Ja testowałem rozruch powerbankiem. Padnięty akumulator w Scenicu 2004 rocznik. Auto nie odpalane 2 tygodnie. Powerbank to Bosma 12.000 mAh. I sorry, ale nie było szans ruszyć. Na youtube pięknie odpalało, a w rzeczywistości nie było szans na odpalenie. Nawet na pół obrotu silnika nie dawał rady. Potem marketowymi kablami (właśnie takimi za 25 zł) próbowaliśmy...
Po załączeniu zapłonu napięcie na zaworze n 109 jest przez około 3 sekundy , napięcie o wartości 12V . W pozycji rozruch 0V na zaworze i na rozruszniku .:cry: Dodano po 4
Witam, posiadam Skodę Octavię 1,8T i od jakiegoś czasu jest problem z zimnym rozruchem. Jeśli auto stoi kilka dni to kręci się rozrusznikiem i słabo odpala tzn za którymś razem ale to jest ileś tych obrotów. Ciepły pali bardzo ładnie. Z forum Audi TT 8N (bo te same silniki) polecił ktoś lekko nacisnąć na gaz, no ale jest przecież automatyczne ssanie?...
Nie chciałbym krakać ale podejrzewam że może być uszkodzona "skrzynka" z bezpiecznikami. Tam schodzi się większość kabli (kostki włożone od tyłu). Miałem kiedyś troszkę podobny problem w Golfie II. Przy mrugnięciu światłami drogowymi odzywał się rozrusznik i odwrotnie - gdy przekręciłem stacyjkę na rozruch to oprócz załączania rozrusznika zaświecały...
Rozrusznik nie kręci a tu regulator wymieniają, dobrze że nie krokowy Jakie napięcie na rozruszniku a jakie na akumulatorze (przy rozruchu)?
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Jestem na etapie powrotnego montażu turbosprężarki po regeneracji. We wszystkich opisach dotyczących rozruchu turbosprężarki czytam, że należy ją zalać olejem po czym " zakręcić silnikiem za pomocą rozrusznika jednak bez doprowadzenia do zapłonu" . W benzyniaku zdjąłbym kołpaki ze świec, a jak w dieslu ?
Te 60A prądu ładowania akumulatorów jest go w stanie zagotować, powodując opad masy czynnej i deformacje płyt. Łatwo można tą niedoskonałość urządzenia naprawić - włącznik sieciowy na kablu zasilającym w formie przycisku, uruchamianego drugą ręką, na czas pracy rozrusznika. Ewentualnie konstrukcja bardziej wyrafinowana - ze sterowaniem transformatora...
mase raczej masz na obudowie wiec to jest zapewne kabel napieciowy z reduły to splot płaski miedziany wechodzący z izolowanej kostki na obudowie. Przewód ten mógł być lużny i poprostu od dłużcszego czasu iskrzył wiec sie nadpalił Nie zapomnij ze na rozruch idzie duzy potencjał Nic nie napisałes o szczotkach a mając rozrusznik na stole błędem jest ich...
Robiłeś w niedzielę grzeszniku jeden? :lol: Powiem Ci że jak byś był w takiej desperacji jak ja to tez byś zrobił;P:P:P Bo od póltora tygodnia rowerem jeżdżę.:) i po nocach śni mi się rozrusznik jak go sładan i rozkładam oraz jak go montuje do auta..:):) Teraz moge przy zgaszonym świetle zamontowaś rozruch przy tym silniku bez rzadnego problemu w niecałe...
Witam http://obrazki.elektroda.net/41_12210423... Na fotografii widac wtyczke niebieska, jest ona nad rozrusznikiem, jedne kabelki ida w dol a z drugiej jej strony do alternatora. Sprawa jest taka, jesli ja odepne nie mam kontrolki ladowania aku ale mam lepszy rozruch, gdy jest podpieta to jest kontrolka aku na liczniku ale rozruch jest gorszy.Dlaczego??...
Po pierwsze, zwróć uwagę, czy kopci na biało podczas kręcenia, jak tak dostaje paliwo, jak nie, prawdopodobnie zapowietrza się. Kolejna sprawa to rozrusznik i połączenia, zwłaszcza masa. I kąt wtrysku, nawet jak jest prawidłowy, lekkie przyśpieszenie znacznie poprawia rozruch. A to, że strzelił wąż, to może być po prostu ze starości.
Kompresja sprawdzona? przepustnica sie otwiera? Auto sie nie zadusza przypadkiem jak przy zatkanum wydechu? im dluzej odczekasz tym minimalnie dluzej pracuje? mogla sie kostka katalizatora przekrecic 90 stopni. Bylo cos robione przy silniku? Kiedys golf z takim silnikiem dal mi popalic 3h zanim doszlem ze zawory sie podwiesily, podalem rozruch pokrecilem...
Mam pytanie do fachowców, może ktoś pomoże. Obecnie mam Golfa 1,9 SDI z 1996 r, przedtem jeździłem Peugeotem. Chciałbym się dowiedzieć jak długo powinna świecić lampka świec żarowych po przekręceniu kluczyka stacyjki ? U mnie trwa to około 30 sek. Ponadto rozruch bardzo zimnego silnika w zimowy poranek (mimo iż auto jest w garażu) wymaga dłuższego kręcenia...
mechanicznie stacyjka ma "przewidziany jeden rozruch" a później trzeba wrócić o jedną pozycję. Ze względów bezpieczeństwa rozrusznika i koła zamachowego lepiej usterkę usunąć od razu. Ciekawe jaki miał zamysł zawodnik, który celowo zażyczył usunięcie takowej blokady? Za słaby silnik i próbował nadrobić parę kW z rozrusznika? :D
Witam Mam problem z golfem IV 98 rok 1,6 benzyna Dziś była sytuacja że podczas jazdy zaczeły migać kontrolki gdy samochód zgasiłem już go uruchomić nie mogłem, wszystko podczas przekręcania kluczyka kontrolki gasną i licznik resetuje się. a rozrusznik nic. pomogło jedy nie rozruch przez kable z innym autem oraz nie świeci mi sie kontrolka od ładowania....
A może trzeba czegoś szukac w jakichś przekaźnikach? Pompka paliwa działa, bo tak jak w golfach sie to dzieje, słychać ja głośno. Jedynie co moge powiedziec ze zaobserwowałem, to to że wydaje mi sie że przepustnica jakos dziwnie chodzi. Wydaje mi sie ze innaczej chodziła przed zwarciem, jak przekręciłem zapłon. Dodano po 3 A nie powinno być tak że sterowanie...
Także myślałem o rozruszniku, ale skoro tak się dzieje za pierwszym rozruchem a potem w ciągu dnia problem nie występuje to może być rozrusznik?
... Po podłączeniu pod ładowanie akumulatora samochód odpalił. Jeżdżąc kilka dni na krótkie trasy miejskie, już znowu zaczyna słabo palić. I co nic a nic nie daje ci to do myślenia. . Dodam, że wcześniej nigdy nie było problemu z odpalaniem, czy to w zimie, czy w lecie, Więc powinieneś kupić sobie auto firmy perpetuum mobile, a nie VW. Bo te jednak...
Przeciętny rozrusznik ma 3 wyprowadzenia. Z rguły 2 są w postaci śrub a trzecie w postaci małej śrubki lub wsówki. Pierwsze wyprowadzenie to taki gruby kabel z wnętrza rozrusznika. Tu powinien pojawić się "+" po załączeniu się elektromagnesu. Do drugiego wyprowadzenia idzie gruby kabel zasilania bezpośrednio z akumulatora - sprawdź czy jest tam napięcie....
Cześć a ja mam diesla staruszka vweja po szlifie, nowe tloczki i pierscienie z powodu małych fubduszy bo musiałem się zmieścic w 600zł ;) przy -20 zapalił z bólem bo akumulator z powodów funduszy też starcza mi maksymalnie na 2 próby zapłonu ehhe, ale jak było -25 to akumulator zrobił może 5 razy hłe hłe hłe i po zabawie :( skończyło się na lince i...
No raczej te prostowniki nie są bardzo zaawansowane elektronicznie ale żeby sie nie okazało że w środku jest jeszcze słabsze trafo i popularny mostek 50A. Dlatego pytam może ktoś to ma lub widział na żywo, odpalać tym traktorów i diesli 3.0 nie będe tylko benzyniaka z rozrusznikiem 0.8kW ewentualnie poczciwego golfa 1.6TD
Witam. Dokonałem zakupu systemu alarmowego Exus V3100 i mam zamiar zamontować go w samochodzie Vw Golf 2 1.3NZ na wielopunkcie. Chciałbym wykożystać całkowicie jego funkcje i mam pare pytań. Pierwsze moje pytanie to kabel kontrolki wejścia oleju jak podłączyć go pod tablice rozdzielczą- tablica z diodami led, w tablicy zabudowany jest sterownik kontrolki...
Powiem Ci jak zlokalizować usterkę. ale musisz wyłapać moment, kiedy rozrusznik zawodzi i mieć kogoś do pomocy : Kolega przekręca stacyjkę w położenie rozruch. Słychać jak automat się załącza.rozrusznik się nie kręci. Kolega cały czas trzyma stacyjkę w położeniu rozruch. Ty wykonujesz pomiary: masa miernika(próbnika,żarówki) na klemę minusową, drugą...
Witam VW Golf IV 1.9 TDI 90 km 2000r. Dzisiaj mam takie nie typowe pytanie od jakiegoś czasu trapi mnie przygoda, mianowicie wsiadam do samochodu przekręcam kluczyk w stacyjce, zapalają się kontrolki gasną przekręcam kluczyk do końca i cisza..... nic nie cyka rozrusznik nie kręci po wyciągnięciu kluczyka i powtórce tych samych czynności to samo. Po...
Panowie, napisze jak to wyglądało u mnie... Dwa auta ten sam problem, mianowicie ciężki rozruch na ciepło. Pierwsze auto skoda octavia silnik 1,9TDI AHF 110kM kombinacja z czujnikami temperatury i temu podobne zabiegi dodam że auto z przebiegiem trochę ponad 300tys km :), pomogła regeneracja ROZRUSZNIKA (za mały moment obrotowy). Drugie auto całkiem...
Jeszcze nie, nie wiem czy będzie taka potrzeba, jeśli tak to rozbiorę nowszy od golfa i przewinę. Znalazłem coś takiego: [url=http://sprzedajemy.pl/przekaznik-st... Tylko to jest na pewno chińszczyzna i z fotki nie mogę rozszyfrować jaki tam jest gwint M6 czy M8. Quada jeszcze tak blisko nie...
Z reguly winna jest kostka pod stacyjka, w momencie przekrecenia jej w pozycje rozruch gdy kreci rozrusznik to elektrozawor sie otwiera i jest wszystko ok tylko gdy sie pusci kluczyk i wroci do nrmalnej pozycji stacyjka ( gdy silnik powinien pracowac ) wtedy sie zamyka ze wzgledu na usterke wlasnie kostki. Pozdrawiam.
Długo mi to zajęło żeby się zebrać i pojechać do elektryka, ale dzisiaj w końcu mogę powiedzieć, że rozrusznik naprawiony i jak ręką odjął. Samochód zapala na dotyk i mam wrażenie że rozruch jest cichszy. W rozruszniku wymieniono 2 tulejki, a najważniejsze to, że gdzieś przy stojanie znajdował się przewód, który po otworzeniu rozrusznika po prostu się...
Tez bym sprawdził kostkę pod stacyjka oraz zmienił na próbę najpierw na inny akumulator a także sprawdził bym bezpiecznik rozruchu.
No właśnie nie ma osłony pod silnikiem ale też dzięki temu dobrze widać czy coś się nie dzieje czy nie ma przecieków itd. Muszę gdzieś zerknąć jakie jeszcze zabawki są przy tym silniku przy tym aucie, czujnik wałka, wału, wiadomo świece cewki, pompa paliwa, sterownik silnika, ale chodzi mi o takie klasyki rozrusznik, alternator, no i pasek z napinaczem?...
to jest to urządzenie z ząbkami w rozruszniku:)
Witam. Mam taki problem. W związku z majowymi przymrozkami w nocy rozładował mi się kompletnie akumulator. Wsiadłem do auta przekręciłem na zapłon kontrolki zgasły. Rozrusznik zakręcił możne 2raz i padł akumulator, wyzerował się licznik trasy oraz zniknęła godzina. Wymontowałem akumulator i na noc poszedł na prostownik. Dzisiaj wsadzam akumulator do...
wybierak skrzyni rozlacza obwod rozrusznika problem z kontrolkami czesciej spowodowany jest zle dzialajaca kostka stacyjki
Wepnij rezystor o znanej wartości. Po drugie możesz mieć czipa na przewodach - ułatwiającego rozruch. Sprawdź po odpaleniu czy wartość nie wskoczy na odpowiednia po chwili, jak nie to szukaj co podpowiadają wyżej. Jak naprawisz temperaturę to szykuj się na naprawę rozrusznika i dwumasy :) Sprawdź jeszcze kodowanie czy czasem nie masz automatu wkodowanego.
Wiemy, że przy tej jeździe jego akumulator jest niedoładowany i wiemy, tu już w własnych doświadczeń jakie tego mogą być skutki. Przyczyn niedoładowania może być wiele a dłuższa jazda to rekompensuje. 70-80% moich jazd to rozruch, 35 km (40 min) w jedną stronę i powtórka przy powrocie. W mojej ocenie (przy sprawnej instalacji) wystarczy przejechać...
Wiesz coś sobie przypomniałem, mam też MK2 i kiedyś padła mi kostka od stacyjki. Z tego co pamiętam to efekt był podobny. To znaczy jak silnik odpalił to było wszystko ok. , ale były jakieś problemy z zapaleniem. Poprostu styki w stacyjce były wyrobione w taki sposób że w pozycji "zapłon" było ok. ale po przekręceniu do pozycji "rozruch" kręcił się...
na 28 i 43 bezpieczniku nie ma podczas kręcenia rozrusznikiem prądu. Sprawdzane na borze i powinno być dopiero przy kręceniu rozrusznikiem
Ktoś kiedyś na innym forum miał podobny problem. Winny był rozrusznik-wywoływał chwilowe zwarcia-wszystko glupialo. Po wymianie jak ręka odjął. Nie bardzo rozumiem jak uszkodzony rozrusznik może zgasić silnik. Tutaj objawy nie pasują w żaden sposób do rozrusznika. Nie chodzi o gaszenie pracującego silnika, tylko o uniemożliwienie jego rozruchu. Rozrusznik...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Golfa IV, rocznik 2001, silniki benzynowy 1.4L Mam nadzieję rozwiać swoje wątpliwości dotyczące kontrolek na desce w/w samochodu. Wygląda to tak: po włączeniu zapłonu na desce zapalają się kontrolki, po chwili większość z nich gaśnie, zostają tylko 3: - EPC - Check Engine (silnik z piorunkiem) - Trzecią można opdpuścić...
Witam. Mam znajomego który ma drobny problem z Golfem 1,6 z 94r. Po przekręceniu kluczyka w pozycję "rozruch" brak odzewu. Dopiero po kilku próbach udaje mu się zapalić. Zauwałyłem, że po przekręceniu kluczyka poza pozycję "zapłon" dasną kontrolki i spada do zera wskazówka paliwomierza. Osobiście obstawiałbym kostkę stacyjnki która nie podaje zapłonu...
Mógł ćwierkać pasek micro v z powodu dużego obciążenia alternatora po rozruchu, spowodowane stanem akumulatora i rozrusznika .
no i problem został rozwiązany i tkwił w stacyjce, jest tam zasilanie i wyjście na rozrusznik które zamyka stacyjka po przyczymaniu kluczykim (rozruch silnika), kolejnie są jeszcze 2 wyjścia, jedno zamyka się jak przekręcimy kluczyk do pierwszej zapadki (i wtedy załanczamy pozycyjne itd), a ten drugi kabelek zamyka stacyjka w momencie prześcia kluczyka...
Podjedź gdzieś gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą ci prąd rozruchu, poza tym 0,4A to spory pobór. Akumulator raczej do wymiany.
Dlaczego napisałem że to optimum? Bo: 1. Jak zwiększysz napięcie ładowania powyżej 14,7, szczególnie w wysokich temperaturach, usmażysz go. Dopuszczalne jest to tylko na początku ładowania w zimie i pod koniec ładowania prostownikiem (kontrolowany - niski - prąd). Inaczej opad masy czynnej i ołów znajdzie się w elektrolicie. 2. Jak zmniejszysz napięcie...
Witam mam problem z moim Golfem II gti z silnikiem na wtrysku digifant PB bez katalizatora. Auto sporo pali dymi na czarno rura wydechowa i świece są pokryte czarną sadzą. Jak się przyśpiesza w czasie jazdy to obroty wchodzą na max i auto samoczynnie się rozpędza mimo iż nie naciskam na pedał gazu. Zimny silnik zapala na dotyk ale rozgrzany trzeba długo...
Sprawdź czy problem odpalania w Seicento to nie czasem wina rozrusznika, bo co prawda to było w 1,1 ale tam były te Denso fatalne i one stawały po prostu, akumulator nie miał siły tym obrócić, pomimo że był ok ciężkie do kitu te rozruszniki. Znam przypadek że ta mała kostka fiatowska 40Ah odpalała spokojnie 2,0 TDI a z Seicento był problem z odpalaniem,...
Znowu LEDem, tylko chyba zrobię kolejny tester LED, żeby sprawdzić zachowanie się czujników wałka i wału w tym samym czasie. Przewody posprawdzam multimetrem. Mam rozpiskę pinów sterownika, mogę podpiąć zepsuty sterownik i przedzwaniać przewody bezpośrednio na sterowniku. Po prostu poprzednio robiłem jeden test dziennie, a teraz zamierzam sprawdzić...
50a łączy dodatkowo cewkę zapłonową w chwili startu, omijając stosowany wówczas opornik. Taki układ był (bez takiego włącznika ale tzw. kabelek z diodą, takie samo działanie) w 126p FL, w pierwszych Golfach (50a było z elektromagnesu rozrusznika), Ładach. Normalnie cewka jest zasilana około połową napięcia nominalnego (ok. 7V) przez rezystor. W chwili...
Generalnie jeśli silnik jest zimny (mam audi 1.9TDI) to komputer daje większą dawkę paliwa i jest ok. Gdy jest ciepły to ja np. muszę kręcić dłużej rozrusznikiem, ale też normalnie odpala. Twój objaw jest dziwny co najmniej. Ja bym stawiał na coś z pompą. Od dawna ci się tak dzieje? Objaw gaśnięcia kontrolki jest dobry. U mnie gdy jest powyżej zera...
Witam mam golfa 2 GTD. Mam pytanie dotyczące tego czy podczas samego rozruchu(załączony rozrusznik) mają grzac świece żarowe, bo u mnie tak jest. Poczytałem kilka watków i doczytałem się że nie, ale po przeczytaniu ksiązki serwisowej zbłądziłem bo tam było napisane że się palą. W takim razie jak dziła końcówka 50 przekaźnika świec żarowych? Dzięki.
Nie da się. Nie da się określić prądu pobieranego przez rozrusznik. Umówmy się że mówimy o silnikach benzynowych o pojemności 1000cm³. Prąd rozruchowy będzie zależał od stopnia "zużycia" danego silnika (panewki, pierścienie, kompresja itd itp) a przede wszystkim od gęstości oleju (czyt: temperatury ). Na przykład: mierząc baaardzo starego golfa...
Przekaźnik 18 nie ma nic z tym wspólnego, on odłącza zbędne odbiorniki podczas rozruchu.
Zapalił normalnie, ale chodzi mi o to że od zawsze pamiętam tak było i chyba jest że jak po przekręceniu kluczyka gasną kontrolki i świeci się tylko akumulator i chyba coś jeszcze to nie powinno się nic zapalać w trakcie odpalania auta jak rozrusznik pracuje a tutaj to ma miejsce, to chyba jest tak że poniżej jakieś wartości napięcia sterownik odcina...
Jeżeli silnik nie uruchamia się po nagrzaniu to jedną z przyczyn może być zużycie silnika- za niskie ciśnienie sprężania lub uszkodzenie pompy wtryskowej (niskie ciśnienie wtrysku). Jedynym wyjściem jest kontrola warsztatowa tych dwóch parametrów. Jeżeli natomiast silnik po nagrzaniu uruchamia się trudniej (rozrusznik musi kręcić dłużej), to rozruch...
Fakt! Oczywistych rzeczy najtrudniej się domyśleć. Dzięki Twojej odpowiedzi udało się mi rozwiązać problem, ale nie na długo. W sumie całe to zamieszanie spowodowane było z niedziałeniem rozrusznika z winy kostki stacyjki, którą wymieniłem - chyba niestety na toprana. Po zmontowaniu wszystkiego problem z uruchamianiem silnika jak ręką odjął. Ale, na...
czujniki kabla idącego do niego akurat mam blisko rozrusznika, więc wszystko powinno ładnie wyjść. Samochód to Golf 3.
Pod dużym szarym polem, czyli obrazem skrzynki bezpieczników - są oznaczenia np. G2/5 , G2/6 , U1/8 itd. Według tej: http://www.a2resource.com/electrical/CE2... strony, znajduje Kolega odpowiednie wtyki a w nich piny. I tak przykładowo: symbol G2/6 to biały wtyk G2 , pin 6 czyli trzeci z góry po prawej we wtyku. Jeśli od danego punktu nie jest poprowadzony...
wiesz bardzo ciężko zdiagnozować niesprawność pojazdu mając jako jedyne dane diagnostyczne onomatopeje. oczywiście nie chcę tym przekazać że są one niepotrzebne ale potrzebne nam będzie coś więcej. zadam może kilka pytań: 1. czy podczas rozruchu gasną wszystkie kontrolki zegara? czy licznik przebiegu dziennego się zeruje? czy gaśnie lampka sufitowa?...
Robiłem kilka podejrzanych eksperymentów w kierunku pomiaru prądu ładowania akumulatora. Ciężko będzie jednoznacznie określić wartość w km. Przede wszystkim nie napisałeś jaki to akumulator i jaki samochód. Osobiście uważam (mogę się mylić oczywiście) że instalacja samochodowa (czytaj alternator) traktuje nasz akumulator po macoszemu, bo regulator utrzymuje...
Przy blokadzie na oryginalnym immo samochód odpala i gaśnie, dlatego mówię ,że to nie immo. Sprawdż akumulator rozrusznik i kostkę stacyjki.
Niestety również obawiam się problemu z pompkami. Ale miałem nadzieję na inne - czytaj tańsze - rozwiązanie tego problemu. Zrobiłem dzisiaj rano logi statyczne dla zimnego silnika. Temp. na dworze -6 do -7 stopni (odczyt na termometrze za oknem i w aucie pokazuje tyle samo): Blok 01 - grupa 007: temp. paliwa -4,2 temp. zasys.powietrza -4,5 temp.płynu...
Kup zestaw "HP102 855" za 10zł i drążek od biegów będzie działał jak nowy. Najgorsze tylko że wydech trzeba rozpinać do wymiany. Buczenie siłownika od ssania to normalne w tym modelu. Rozrusznik to w moich okolicach koszt 150zł za regenerowany z gwarancją.
przyjmijmy, że kolega ma silnik o mocy 90 KM o oznaczeniu ALH (PD o tej mocy też były - ANU - ale montowane w innych samochodach koncernu VAG, kolega się pomylił i już, nic wielkiego się nie stało); jeśli chodzi o dawkę startową to podniesienie jej wartości vagiem odbywa się tylko w niewielkim zakresie jej wartości i może ona być niewystarczająca, wtedy...
Na kostce jeden masz oznaczony jako "15", i drugi "X" na tym drugim napięcie zanika podczas kręcenia rozrusznikiem żeby wyłączyć zbędne odbiorniki podczas rozruchu, to sobie wybierz który wolisz.
DOTYCZY: Modyfikacja rozruchu na LPG {U mnie zapala od razu przy ujemych temperaturach!} WARUNEK Pojazd nie pali z benzyny. Jeśli pali nie da sie zastosować. Może wtedy zrobić coś żeby benzyny nie podawał. DISCLAIMER: Informacja sporzadzona jako EDUKACYJNA, wszelkie konsekwencje samowolnych przeróbek ponosi ich dokonujący. TYP INSTALACJI: W moim samochodzie...
Powiedzcie mi proszę, czym steruje przekaźnik 458 ( w skrzynce obok akumulatora pod maską )? Wiem, że na pewno pompą paliwa w zbiorniku, ale czym jeszcze, czy może podaje zasilanie lub masę na ECU? Badałem napięcie na wtyczkach od pompo wtrysków miernikiem, pokazuje 2,29V, w czasie kręcenia rozrusznikiem to w tym czasie też pokazuje taką samą wartość...
Sprostowując, byłem u 3 różnych mechaników, pierwszy mechanik grzebał, (z tego co mówił) dał rozrusznik do regeneracji, wymienił przepalone świecę, sprawdził przewody paliwowe, sprawdził auto komputerem, wyregulował kąt wtrysku oraz zapłon, dał turbinę do regeneracji. Po odebraniu auta pojechałem na reklamacje ponieważ nie chciał mi odpalić dopiero...
Funkcja peak nic nie da bo rozrusznik w chwili rozruchu jest opornikiem wraz z przewodem zasilającym i stykami automatu.
Takie zdjęcie znalazłem ( tak wygląda zepsuty przekaźnik 109 ). Zrobiłem mały test ( póki odpala auto ) wyciągnąłem ten przekaźnik i włączyłem stacyjkę, kontrolka od świec świeci . Przekręcam zapłon, rozrusznik kręci ale samochód nie odpala bo nie ma przekaźnika 109. to rozumie . Ja mam zaś inaczej to co pisałem na samym początku o tym mruganiu kontrolki...
W sumie na postoju działa tylko zabezpieczenie pojazdu i komputer wiec pobiera niewiele .Zawsze należy wałczyć radio itp. odbiorniki lub dodatkowe bajery. Można na długim nie użytkowani u zdjąć minus akumulatora, również należy podłączyć najpierw po długi postoju prostownik i dopiero podłączać minus. Masz w necie na pewno instrukcje obsługi auta tam...
Panowie, zrobiony test ale taki trochę odwrotny tj. wymontowałem aku z Fiata SC, umówiłem się z kolegą parę uliczek dalej, stojący na ulicy Golf VI 1,6 TDI 2008 rok, wsadziliśmy tę centrę i tak odpala stojącego od wigilii golfa w dieslu: https://obrazki.elektroda.pl/7190367000_... on ma funkcję podtrzymywania i konserwacji czy coś.....
Ale piszecie głupoty. Po pierwsze prostowniki rozruchowe mają napięcie około 13V i nie służą do ładowania lecz do awaryjnego rozruchu. Ma on na zadanie dostarczyć duży prąd do rozrusznika czasem przekraczający wartość 300A co spowodowane jest dużymi oporami zimnego silnika zwłaszcza w zimę. Tu trzeba pamiętać ze sprawność takiego prostownika nie określa...
Heja :) Mam problem z elektryką w golfie II. Zacznę od początku. Wsadziłem 2.0 2e wraz z wiązką do golfa II (89' 1.8 rp). Kostki podpiąłem do skrzyneczki cyk i silnik pali. Pracował elegancko, odpalał itp itp. Jakiś czas później schodzę do golfika by go odpalić i nagle rozrusznik tylko cykał, a nie kręcił Więc pomyślałem, że rozrusznik do wymiany. Wyciągam...
Hmm Po zmianie świec lepiej z rozruchem, ale na krótko muszę długo katować rozrusznik, żeby odpalił. Hmm Muszę koniecznie do mechanika podjechać, bo to poważniejsza usterka.
Witam, Mój problem polega na rozruchu golfa po całkowitym ostygnięciu. Objawy przypominają rozładowany akumulator, auto kręci bardzo wolno, jak by akumulator był praktycznie rozładowany, jak się uda odpalić, to pali od strzała, jak nie to rozładowuje akumulator i trzeba ładować i kręcić aż odpali. Akumulator Centra Futura, dobrany z katalogu nowy. Na...
rozrusznik golfa zegary golfa golfa prąd rozrusznik rozruch silnik
zamontować płytę indukcyjną wyświetlacz amplituner pioneer wybić bęben
licznik czasu pracy podłączenie licznika czasu
Akumulator do Mitsubishi ASX 1.6 benzyna: Wybór i specyfikacja Podłączenie zasilania 1-fazowego do falownika 3-fazowego