Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Co do rozrusznika to zobacz czy na tym cienkim przewodzie który do niego idzie jest zasilanie jak włączasz rozrusznik. Jak nie ma to raczej kostka stacyjki uszkodzona a jak jest to rozrusznik do naprawy. Nie masz czasem zbyt mało płynu hamulcowego?
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
To będzie coś z rozrusznikiem, najlepiej zawieź auto do elektryka, lub jeśli masz możliwość wymontuj rozrusznik i daj do regeneracji
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
wg katalogu pasować będzie taki: 02T911023H albo szukaj po boschu, bo Twój zamienia się jeszcze na takie: 0001125021 0001125022 0001125051 0001125052 0986018500
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia.
Mam pytanko w sprawie Skoda fabia 1 z silnikiem 1.2 Mpi mianowicie Auto przestało odpalać dziś auto normalnie odpalało jeździło po czym zgasiłem go pod sklepem i po ponownej próbie odpalenia auto nie odpaliło rozrusznik kręci lecz silnik nie odpala i nie mam pojęcia co może być przyczyną
Nie nie stukałem w rozrusznik zaraz do pracy jutro spróbuję postukać po nim dam znać co wyszło
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Alternator wygląda na sprawny. A jak wygląda niesprawny ? Podczas jazdy, przyspieszania - 12,2V. Włączenie dmuchawy na najwyższy bieg z włączoną klimatyzacją powoduje wzrost napięcia do 13,5V i tak trzyma. Czyli wszystko OK. bo po postawieniu na moment nie odpala Tzn nie może zakręcić wałem, czy rozrusznik w ogóle nie łapie ? I co oznacza "chwila"....
Witam wszystkich serdecznie . Problem dotyczy skoda fabia 1.9 SDI silnik ASY 2004 r. Przebieg 500.000 km. Otóż od jakiegoś czasu zaczął się pojawiać błąd zacisk DF + alternatora. Pojawiał się sporadycznie w międzyczasie został zregenerowany alternator i rozrusznik w jednej z dobrych firm w Warszawie . Ale problem w zasadzie dotyczy przekładni kierowniczej....
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r. Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...
Wszystkie kontrolki zapalają się i gasną po kilku sekundach, gdy rozrusznik jeszcze obraca wałem silnika. Więc jak usunięto usterkę, co wymieniono?
A jest szansa że to samo wyskoczy jak tylko temperatura się podniesie? Mam obawy że znowu mnie czeka wydatek bo wczoraj zostawiłem prawie 500 zl za rozrusznik
1. Podpiąłem laptopa na kablu żeby sprawdzić błędy, wyszło coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/5770668200_... Nie świecił się check, to tylko po ostatnich kilku szarpnięciach. Póki co błędy nie powróciły, więc pewnie pojawiają się dopiero po dławieniu. 2. Dzisiaj z rana po przymrozku auto miało focha - kilka razy silnik odpalał...
Cześć Mam problem z odpalaniem samochodu rano około 5. Nie odpala, rozrusznik normalnie kręci. Po kilku próbach wyskakuje kontrolka z olejem. Samochód był u kilku mechaników, elektromechaników i nikt nie może dojść do przyczyny. W godzinach popołudniowych auto normalnie pali. Czy to zima czy lato, bez różnicy. Zwróciłem uwagę, że tak jakby różnica temperatury...
Witam Mój sąsiad ma taką samą skodę i parkuje pod gołym niebem.W ostatnie mrozy przy mnie rano (-25^C) odpalił ją bez problemowo.Olej w silniku to pełny syntetyk 5W/50 Mobil 1 .Akumulator nie wyjmowany,a rozrusznik kręcił ciutke wolniej.Też pokonuje krótkie trasy.Tak że u ciebie chyba siedzi rozrusznik.
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Dziękuję za obszerne rady. Czujnik odłączałem od pompy (po wyjęciu lewego halogena) - rozrusznik nie kręci. Rozpiąłem bezpiecznik od pompy wspomagania (nr 3 przy akumulatorze) rozrusznik nie kręci.
a czy silnik w okole kręci bo jeżeli nie to czynnników może być wiele,np.wadlowy alternator, rozrusznik
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Cześć, mam problem z odpaleniem mojej skody fabii 1, 1,4 mpi, po przekręceniu kluczyka rozrusznik nawet nie rusza. Wymieniłem do tej pory szczotki w rozruszniku i auto mogę odpalić na "krótko" zwierając "+" na rozruszniku ze stykiem tam, gdzie podchodzi ten cienki przewód. Mam w aucie 3 przekaźniki, dwa z nich sprawdziłem, ale fiesty trzeciego nie wiem...
Nie ma żadnych błędów, auto jeździło został wyłączony silnik na 30 min i już nie zapalił na początku auto robiło maksymalnie 2 obroty silnikiem i wylaczało prąd w samochodzie, wyciągiem rozrusznik sprawdzili go w regeneracji i mówią że dobry, poczyscilem masy i auto zaczęło kręcić normalnie ale dalej nie odpala
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie. W jaki sposób sprawdzałeś radio? Sprawdź również obwody niezabiezpieczone bezpiecznikami, czyli rozrusznik i alternator.
Dziękuję za odpowiedź. W moim wypadku gdy komora silnika jest nagrzana od słońca a sam silnik jest zimny, to przy rozruchu jakby mu paliwa brakowało. Pierwszą sekundę rozrusznik pracuje normalnie, a później już jakby na sucho, bez paliwa.
Witam, chciałem dziś odpalić samochód skoda fabia (dodam ze stał przez dwa tygodnie nie ruszany), niestety rozrusznik nawet nie zakrecił, a wszystkie lamki na stacyjce zapalały się i odrazu gasły. Pomyślałem ze rozładował się całkiem akumulator. Podjechałem więc z koleżanką jej samochodem, fiatem Seicento pod swoją skodę. Akumulatro już był tak rozładowany...
Rozrusznik nowy pół roku ma, prąd do niego nie dochodzi czyli gdzieś wcześniej ginie.
Witam ponownie, okazało się, że wszystkiemu winny był akumulator. System start/stop prawdopodobnie był powodem tego, iż po długiej pracy w akumulatorze spadało napięcie, rozrusznik się sklejał i auto nie odpalało. Po podłączeniu boostera Fabia odpaliła, po odłączeniu nie chciała odpalić. Nie wiem czy napisałem to tak jak przekazał mi elektryk, ale finał...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Kiedy czyściłeś przepustnicę?? Od kupna samochodu nie była czyszczona. Nie było tam zaglądane. Krokowiec pewno zatarty? Nie wiem. Powiedz czy Ciebie rozrusznik parzy w rękę, czy nie wiesz jak to trzeba robić? Rozrusznik mnie nie parzy. Samochód odpalam normalnie, puszczam rozrusznik wtedy jak usłyszę, że silnik załapie a w tym przypadku słychać i widać,...
Według mnie alternator i rozrusznik odpada alternator ezeli by pobierał prąd to 10 razy więcej
Witam, kontrolka ładowania tak. Jak pisałem wcześniej ona jedyna się pali. Co do drugiego pytania, zapłon i kontrolki funkcjonują normalnie. Zapalają się kontrolki, czekam aż zgasną, odpalam, rozrusznik kreci i tyle. Fotka będzie jutro - miałem ciężki dzień w robocie, a jeżdżę już drugim autem
około 12,5 V
Akumulator jest dobry, nie ma nawet roku. Co do rozrusznika.... hmm.... trudno mi powiedzieć ale jak już wspomniałem auto po zgaszeniu silnika na czas do kilku minut odpala za każdym razem wzorowo bez zarzutu. Dopiero jak postoi kilkadziesiąt minut, godzinkę czy kilka godzin to przy próbie odpalania rozrusznik kręci bez zarzutu tylko nie ma zapłonu...
Witam. Od jakiś 2 miesięcy mam problem ze Skodą Fabią 3 1.0 60KM LPG. Czasami rozrusznik musi bardzo długo kręcić, aby odpalić auto. Zauważyłem że dzieje się tak po dłuższym postoju, gdy temperatura przekracza jakieś 20-25 stopni. Im cieplej tym dłużej silnik zapala. Jak jest chłodno problem nie występuje. Byłem dwa razy w ASO Skody. Samochód stał u...
Skoda Fabia 1, 1.4 8V 44kW Mpi 2001r. Kod silnika AZE . Przebieg 166000km Podczas próby uruchomienia silnika, rozrusznik robi jeden obrót wałem i silnik się zatrzymuje jakby go cofało. Iskra jest na wszystkich świecach. Świece wymienione na nowe. Paliwo dochodzi. Dźwigienki zaworów poruszają się po odkręceniu pokrywy zaworów. Kompresja sprawdzona "palcem"...
Ja zacznę po prostu banować za takie pytania. Jak nie chce zapalić?Kręci rozrusznik czy nie?Jak kręci-szybko,wolno?Kręci i silnik nie chce zaskoczyć?Jak ty myślisz,to jakieś stowarzyszenie jasnowidzów,co na podstawie lakonicznych informacji postawi 100 procentową diagnozę?
Dzięki za odpowiedź. Postaram się dokładnie opisać problem. Samochód przy zimnym silniku i temperaturze otoczenia poniżej zera ma problem z odpaleniem.Trzeba dłużej trzymać rozrusznik i silnik nie równo pracuje. Dodatkowo włącza się na stałe lampka układu przeciwpoślizgowego - taki rysunek auto w poślizgu - gdy go zgaszę i zapalę drugi raz silnik pracuje...
Dziś, przez przypadek, po zakończonej jeździe, zauważyłem nadtopienia bezpieczników jak na zdjęciach. Kable są nienaturalnie powykręcane. Nakrętka przewodu rozruchowego gorąca. Nadtopiona jest tylko górna obudowa i najbardziej wokół przewodu rozruchowego. Od spodu obudowa wygląda na nienaruszoną. Co może być powodem tego nadtopienia ? Samochód odpala...
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
Witam, od 2 dni nie mogę odpalić auta po ok. 24h postoju. Akumulator jest dobry, rozrusznik też (wszytko zostało już sprawdzone poprawnie). Podczas zamykania obwodu (przykręcania klemy) zauważyłem że drgnęła przednia wycieraczka, a po odpaleniu auta wycieraczka włączyła sie. Gdy zamontowałem akumulator i wyjąłem bezpiecznik od przedniej wycieraczki...
Witam koledzy mam taki prooblem zeswoja skoda, do tej pory chodzila bez zarzutow, gdy ja wstawilem wczoraj do garazu, rano nie moglem jej odpalic, tzn rozrusznik kreci odpala ale nie chce wejsc na obroty i gasnie, moze to silnik krokowy padł pomózcie?????
Witam wszystkich....mam maly problem z moim samochodem.... przestał odpalac.... Rozrusznik normalnie kreci.... Podłaczylem auto do komputera i wyskoczyl nastepujacy bład Moduł sterujacy-bład kodu do diagnozy uzywałem auto com.... dzieki za kazde info pozdrawiam
Witam . Mam problem ze Skoda Fabia 2004 1,2 6V . Poluzowało się koło pasowe na wale , w związku z tym nie chodziła pompa oleju. Auto było odpalone ok. 10-15min. I po lekkim przygazowaniu coś trzasło i zgasł. Kręci rozrusznik ale nie ma sprężania. Rozrząd ustawiony jest na nowo ( blokadami ) ale nadal kręci i nie ma sprężania. Czy regulatory w tym silniku...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu gdy silnik się zagrzeje do ok. 85 stopni. Chodzi o samochod Skoda Fabia I 1.9TDi wersja na pompowtryskiwaczach (kod silnika ATD) rocznik 2002. Otóż zdarzyło się to nagle, bez wcześniejszych objawów, stanąłem pod Lidlem i już nie mogłem odpalić. Po prostu póki nie przestygnie to nie odpali. Podpiąłem kompa i...
Rozrusznik kręci , wszystkie kontrolki po przekręceniu kluczyka zachowuja sie normalnie check gaśnie . Dodano po 3 Kontrolki gasną normalnie , rozrusznik kręci. Z tą komunikacją jest chyba coś nie tak , wyskakuje napis że sterownik nie zezwala na ich odczytanie lub ich nie ma dziwne , czytane KTS i ACTIA .VCDS pożyczyłem koledze ale jutro postaram się...
Aby nastąpił zapłon w silniku diesla w niskich temperaturach, wcale nie musi być on wyposażony w świece żarowe.Rację ma kolega jta, bardzo ważny jest stan instalacji zasilającej.Wtryskiwacze nie mogą,, lać,, tzn.muszą utrzymywać zadane ciśnienie pracy i rozpylać wtryskiwane paliwo,pompa wtryskowa musi podać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem. Stan tłoków...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Witam! Wczoraj Skoda 1.2 benz. 3 cyl. 2002r. chodziła bez problemu. Dziś wsiadam i nic nie gada. Kontrolki się palą, paliwo dostaje, iskra jest, rozrusznik kręci. Błędy jak w opisie według VAGa obwód przekaźnika silnika J271 otwarty. Pytanie: czy ktoś wie gdzie jest ten przekaźnik? Jak sprawdzić jeso obwód? Reg. pkt 10.1,10.9 i 11. Przeniosłem z: Samochody...
Sprawdził bym jednak rozrusznik.
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
a auto ma start/stop... Komputer "widzi" słaby akumulator i podwyższonymi obrotami chce go doładować. Podstaw nowy/pewny akumulator i zobaczymy. Częsta "usterka" w Vag'ach. Co dziwne to ten sam akumulator po przełożeniu do normalnego samochodu (bez S&S) kręci rozrusznikiem aż miło.
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Na początek proponuje sprawdzić rozrusznik(szczotki).
Problem polega na tym, że fabia nie odpala, nawet nie kręci rozrusznik. Do auta zostało wrzucone przez boczną szybę coś co zapaliło fotel. Plastikowa zaślepka na podsufitce się stopiła i instalacja idąca do prawej kurtyny się podtopiła, poszło zwarcie i kurtyna wystrzeliła. Teraz samochód nie odpala, nie kręci, nie działa również podnoszenie lewej przedniej...
witam mam taki problem samochod mi nie pali akumulator sie rozladowal nie slychac rozrusznika co mogl byc przyczyna ??
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Niekiedy przyczyną może być prozaiczna. Warto zmierzyć obroty rozrusznika na zimnym i ciepłym silniku.
A sam zamek bagażnika działa? Może problem jest właśnie w samym zamku klapy. Co do odpalania, to zobacz za pomocą kontrolki czy masz zasilanie na ciękim przewodzie rozrusznika gdy przekręcasz stacyjki na rozruch.
Sprawdź pompę paliwa(spróbuj przekręcić kluczyk z dwa razy na 5 sek w pozycję włączony nie kręć rozrusznikiem i za 3 razem odpalaj). Jeśli masz możliwość dobrzy byłoby zrobić diagnostykę komputerową.
Jeśli wycieraczka uruchamia się w momencie kręcenia rozrusznika to wina niskiego napięcia akumulatora.
Dziękuje bardzo za odpowiedzi, mam teraz przestrogę na przyszłość. Człowiek uczy się na błędach przez całe życie. Temat zamknięty.
Fabia 1.2 12 V kod AZQ rok 2004 Witam czy po wymianie łańcucha rozrządu jak cewki leżały na głowicy ktoś zakręcił rozrusznikiem mogły się spalić wszystkie cewki.Rozrząd dobrze ustawiony brak jakichkolwiek błędów w sterowniku a iskry nie ma na żadnej świecy(na cewkę przychodzi 12 V ,masa.masa , i sygnałowy ze sterownia )Podpiołem oscyloskop pod sygnałowy...
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Zdejmij wężyk zasilanie paliwem silnika. Włacz pompkę chwila i wypompowany bak. Rozumiem, że pompkę paliwa. W jaki sposób ją włączyć? Wystarczy przekręcić w pozycję zapłon, czy trzeba piłować rozrusznikiem?
Oj przepraszam bardzo, kolega wiatajek miał rację. AZQ silnik. Problem już rozwiązany- masa była, nie było +! Winnym okazał się bezpiecznik w skrzynce bezpieczników od strony kierowcy. Jeśli ktoś będzie miał taki problem to sprawdzić bezpieczniki całkowicie po prawej stronie(nie pamiętam numeru) Trzeba kręcić rozrusznikiem i szukać bezpiecznika. Później...
power boxa Dobry kawał. Miałeś rezystor sterowany z kontrolki ładowania. Poszukaj kostki nad rozrusznikiem, z niebieskim przewodem i prześledz jego ciągłość.
Witam, jestem posiadaczem Skody Fabii II 1.2 benzyna z 2004 r. Mam taki problem, że Skoda rano odpaliła bez problemu, zaparkowałem pod pracą i jak wróciłem po 8 h do auta, nie odpala. Kręci rozrusznikiem prawidłowo, żadnego błędu nie pokazuje, check się nie świeci. Mam takie wrażenie, jakby nie dochodziło paliwo. Bardzo bym prosił o jakieś porady, bo...
błędów silnika nie ma?Filtr paliwa wymieniales?Ostatnio mialem tak problem z skoda fabia filtr był cały zapchany po wymianie bylo ok
Zobacz jeszcze na zaciski rozrusznika, nie pamiętam, czy u Ciebie nie jest to standardowa usterka połączenia przewodów na tym zacisku.
W tym silniku nie ma przewodów na każdą świece przypada jedna cewka do której doprowadzone są 4 przewody w tym 2 masy i na żadnej nie ma iskry Dodano po 9 Sprawdziłem przewody które wchodzą do poszczególnych cewek 4 na każda cewkę I i II pin to masa III pin ma zasilanie po zapłonie i ono jest na wszystkich a na IV nawet jak kręce rozrusznikiem to nie...
Dzień dobry, Jakim momentem dokręcać docisk sprzęgła w skodzie fabi II 1,6 TDI 90km, jakim momentem skrzynie biegów i rozrusznik? Dodano po 1 jeszcze jedno pytanie, czy wymieniać śruby na nowe - te którymi dokręcam docisk do koła zamachowego?
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Pod rozrusznikiem masz dwie kostki na 100% bedzie tam jeden przewodzik od zacisku D+ urwany zajżyj tam a twoje problemy się skończą.
w FABI kontrolka ładowania jest łączona przez ECU , nie dotykałbym przewodów do masy,jak nie kostka przy rozruszniku to przegniłe przewody no lewym nadkolu -. instalacja, przypadłość skody 2000/2001 rok.pozdrawiam
Miałem podobny problem - świeciła się słabo któraś z kontrolek po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Niedługo potem spaliła się stacyjka tak, że spaliła rozrusznik. Kluczyk został uwięziony w tej stacyjce. Przełożyłem przewody do drugiej "kostki elektrycznej" i odpalam tą drugą. Pierwsza odblokowuje immobilizer (kluczyk na stałe:) Skoda Felicia 1.3...
Moze wylacznik na zasilaniu rozrusznika albo komputera albo pomki paliwa:).
i tu byl blad jaka by nie marka zaplon wlaczysz brak napiecia i katrolka pali sie tylko WAG jeszcze naprzyklad Opel krecisz do konca rozrusznikiem na bak zapali poduszka V.W tego nie zrobi.Pozdrawiam
wlej nafty/płukanki do tego cylindra przez wykręconą świecę, może tylko zalepione pierścienie, nie zaszkodzi a pomóc może bo to nie tak dużo mniejsza kompresja nie zaszkodzi też do pozostałych nalać - nale po równo do każdego cylindra całą płukankę 0.5l zostaw tak na całą noc albo i weekend a potem pokręć rozrusznikiem bez świec żeby jak coś zostało...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Witam.Mam problem z skodą fabią 1,9 TDI 101 KM. Problem polega na tym że, kiedy przekręce stacyjkę na zapłon to kontrolka z komputera nie świeci się, lecz wszystkie inne się zapalają i po chwili gasną. Później próbuje ją odpalić, lecz rozrusznik w ogóle nie kręci!!!! Raz na 10 razy zdarzy się że rozrusznik zakręci, lecz wtedy kontrolka z komputera też...
Prąd rozruchowy dla rozusznika??? Jeśli nie to z miłą chęcią wsadzę większy. Łatwiejszy rozruch. Śmiało Polecam. Używanie jak najmniejszych aku, wiąże się jedynie z pazernością producentów aut. Pazerność producentów- przykład. Skoda Favorit z 1994, po przejęciu przez Vag. Zmieniono i odchudzono wiązkę elektryczną. Pozostawiono rozrusznik "duży"- wolnoobrotowy...
Cześć Wszystkim. Na wstępie chciałbym Wam bardzo podziękować za pomoc w rozwiązywaniu problemów. Jesteście chyba jedyną grupą ludzi, która nie stwarza problemów w pomocy, nie dajecie głupich komentarzy tylko mówicie krótko jasno i zrozumiale. Bardzo Wam dziękuję, a teraz do rzeczy. Mam Skode Fabie 1-nke (chyba to 6Y) z silnikiem 1.2 litra 12 zaworowa...
Podłaczyłem manometr. Co prawda gwint nie jest calowy i z tym był pewien problem, ale ciśnienie na rozruszniku było 1 bar, a jak zaczął pracować przekroczyło 3 bar i tego się już nie dało uszczelnić przez docisk ręką. Ciśnienie jest OK. Czujnik ciśnienia sprawdziłem pompką z manometrem. Zwiera styki przy 1 bar i w okolicach tego ciśnienia na spadku...
Przepraszam że dokładam zapytanie w ten sposób. Golf 3 1.9 tdi alternator Bosch 120 A do alternatora przychodzą 2 przewody czerwony i niebieski. Chciałem z kolegą zmierzyć napięcie na nich, odpięliśmy niebieska kostkę która jest przymocowana do rozrusznika, pomiary wykonywaliśmy ok. 15 min. W czasie pomiaru nagle alternator przestał ładować, założyliśmy...
Witam, dziś chciałem wymienić baterie w kluczyku, gdy go rozebrałem wypadł mi transponder, wszedłem do samochodu, próbuje odpalić i nic... Rozrusznik kręci lecz wyskoczył mi błąd immo, gdy znalazłem transponder, to wsadziłem go na miejsce, próbowałem odpalic lecz bylo nadal to samo, odłączałem akumulator na okolo 20sekund po czym podłączałem i próbowałem...
Problem może leżeć po stronie aku? Auto zapala normalnie, akumulator "ma moc" żeby kręcić rozrusznikiem? Trzyma pojemność tzn. po dłuższym postoju można normalnie odpalić auto? Czy poprostu alternator nie doładowywuje aku, Patrząc po poniższych napięcia to na pewno akumulator jest niedoładowany. Pytanie czy to wina alternatora czy samego akumulatora...
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika Marelli 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po...
Witam. Opisze problem najlepiej jak potrafie. Skoda Fabia I, przebieg nieco ponad 50000, padla w trakcie jazdy. Jechalem we mgle, przod byl caly oblodzony. Auto w trakcie jazdy szarpnelo 2-3 razy. Zgasilem je, zadne kontrolki sie nie palily, ruszylem dalej i po 2-3 kilometrach predkosc zaczela spadac i juz nic nie moglem zrobic. Auto stoi, probowalem...
mam skodę fabię 1,2 i kupiłem do niej moll 55Ah 420A(en) rozrusznik szybciej kręci i nie ma przygasania świateł w czasie odpalania. Jest cięższy od fabrycznej varty - Varta44Ah 380A(EN) waży 13 kg a ten moll kamina start 23kg- czyli ma grubsze płyty i wytrzyma kilka lat dłużej.
Cześć, problemem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI (2008), od niemalże roku zabawa z tym samochodem to ciągłe przeboje. We wrześniu 2020 się wszystko zaczęło, problemy z odpalaniem, ruszał tylko na plaku. Okazało się, że uszczelniacze na pompowtryskach są nieszczelne, a w dodatku wymieniono rozrusznik. Przez dłuższą chwilę było okej, ale przy zimie okazały...
Witam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu dotyczącego Skody fabii II z 2008 rok z silnikiem 1.2 HTP. Samochód zgasł podczas jazdy i nie chce zapalić. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie daje żadnych znaków życia. Wykluczam akumulator ponieważ został wymieniony kilka dni temu i na starym nie zmienia się tak samo nic. Posiada może ktoś schemat...
Witam, Mam problem z zapalaniem Fabii 1.4 16V 2003 rok. Autko zapala losowo - 2 na 5 razy wszystko jest OK. 3 na 5 razy kręci tylko rozrusznikiem bez efektu. Po ok. 10 razie zakrztusi się na sekundę i zgaśnie. Po kolejnych 2-3 próbach zapala wreszcie i można jechać bez problemu. Moje wrażenie jest takie, że dopiero za tym 10 razem silnik dostaje paliwa...
Wyjścia Dout lokalizatora nie powinieneś podłączać do żadnego istniejącego w aucie przekaźnika! Wolno Ci go użyć do rozłączania jakiegoś obwodu przy pomocy dołożonego przekaźnika, podłączonego w sposób pokazany na ilustracji. Przedstawiony przykład pokazuje rozcięcie obwodu sterowania rozrusznika i jest to jedyny obwód, jaki zgodnie z prawem można rozciąć,...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
skoda fabia rozrusznik skoda fabia przekaźnik rozrusznik fabia rozrusznik
astra rozrusznik schemat smart silnik przez regulator buczy
Olej 10W-40 GM a klekotanie wariatora VVT w Nissan X-Trail T30 – wpływ lepkości na hałas Mercedes W124 2.3B 1989 – lokalizacja czujnika klapy spiętrzającej KE-Jetronic Bosch