Czy czasem nie brakuje Ci tam masy bądź masz zaśniedziały przewód masowy do skrzyni lub plusowy rozrusznika?
około 12,5 V
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Nie wiadomo o jaki przewód chodzi, może to być od wybudzenia alternatora. Stukałeś czymś cięższym w rozrusznik, może się zawiesił.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
A jest szansa że to samo wyskoczy jak tylko temperatura się podniesie? Mam obawy że znowu mnie czeka wydatek bo wczoraj zostawiłem prawie 500 zl za rozrusznik
Sprawdził bym jednak rozrusznik.
Dziękuje bardzo za odpowiedzi, mam teraz przestrogę na przyszłość. Człowiek uczy się na błędach przez całe życie. Temat zamknięty.
witam mam taki problem samochod mi nie pali akumulator sie rozladowal nie slychac rozrusznika co mogl byc przyczyna ??
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
a auto ma start/stop... Komputer "widzi" słaby akumulator i podwyższonymi obrotami chce go doładować. Podstaw nowy/pewny akumulator i zobaczymy. Częsta "usterka" w Vag'ach. Co dziwne to ten sam akumulator po przełożeniu do normalnego samochodu (bez S&S) kręci rozrusznikiem aż miło.
wg katalogu pasować będzie taki: 02T911023H albo szukaj po boschu, bo Twój zamienia się jeszcze na takie: 0001125021 0001125022 0001125051 0001125052 0986018500
a czy silnik w okole kręci bo jeżeli nie to czynnników może być wiele,np.wadlowy alternator, rozrusznik
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
No po takim opisie to może być hmm wszystko....? napisz cos więcej bo tu nie ma wróżek
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r. Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...
Dziękuję za obszerne rady. Czujnik odłączałem od pompy (po wyjęciu lewego halogena) - rozrusznik nie kręci. Rozpiąłem bezpiecznik od pompy wspomagania (nr 3 przy akumulatorze) rozrusznik nie kręci.
Witam mam problem z Skoda Fabia 1,4 2004r - samochód ma nowy akumulator i często jest problem z jego odpaleniem ,rozrusznik kręci a mimo to nie chce zapalić i dopiero po podłączeniu kabli z II samochodu silnik zapala.
Witam, odpalasz na lpg czy na benzynie?
Niekiedy przyczyną może być prozaiczna. Warto zmierzyć obroty rozrusznika na zimnym i ciepłym silniku.
No wiesz . Prąd jest doprowadzony do rozrusznika grubym przewodem . Więc raczej dochodzi . :|
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie. W jaki sposób sprawdzałeś radio? Sprawdź również obwody niezabiezpieczone bezpiecznikami, czyli rozrusznik i alternator.
Jeśli wycieraczka uruchamia się w momencie kręcenia rozrusznika to wina niskiego napięcia akumulatora.
Wszystkie kontrolki zapalają się i gasną po kilku sekundach, gdy rozrusznik jeszcze obraca wałem silnika. Więc jak usunięto usterkę, co wymieniono?
Witam Mój sąsiad ma taką samą skodę i parkuje pod gołym niebem.W ostatnie mrozy przy mnie rano (-25^C) odpalił ją bez problemowo.Olej w silniku to pełny syntetyk 5W/50 Mobil 1 .Akumulator nie wyjmowany,a rozrusznik kręcił ciutke wolniej.Też pokonuje krótkie trasy.Tak że u ciebie chyba siedzi rozrusznik.
A sam zamek bagażnika działa? Może problem jest właśnie w samym zamku klapy. Co do odpalania, to zobacz za pomocą kontrolki czy masz zasilanie na ciękim przewodzie rozrusznika gdy przekręcasz stacyjki na rozruch.
Lub przekaźnik w czujnik temperatury sterowany z rozrusznika. Nieraz działa nieźle.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Sprawdź pompę paliwa(spróbuj przekręcić kluczyk z dwa razy na 5 sek w pozycję włączony nie kręć rozrusznikiem i za 3 razem odpalaj). Jeśli masz możliwość dobrzy byłoby zrobić diagnostykę komputerową.
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Problem polega na tym, że fabia nie odpala, nawet nie kręci rozrusznik. Do auta zostało wrzucone przez boczną szybę coś co zapaliło fotel. Plastikowa zaślepka na podsufitce się stopiła i instalacja idąca do prawej kurtyny się podtopiła, poszło zwarcie i kurtyna wystrzeliła. Teraz samochód nie odpala, nie kręci, nie działa również podnoszenie lewej przedniej...
Fabia 1.2 12 V kod AZQ rok 2004 Witam czy po wymianie łańcucha rozrządu jak cewki leżały na głowicy ktoś zakręcił rozrusznikiem mogły się spalić wszystkie cewki.Rozrząd dobrze ustawiony brak jakichkolwiek błędów w sterowniku a iskry nie ma na żadnej świecy(na cewkę przychodzi 12 V ,masa.masa , i sygnałowy ze sterownia )Podpiołem oscyloskop pod sygnałowy...
błędów silnika nie ma?Filtr paliwa wymieniales?Ostatnio mialem tak problem z skoda fabia filtr był cały zapchany po wymianie bylo ok
Zdejmij wężyk zasilanie paliwem silnika. Włacz pompkę chwila i wypompowany bak. Rozumiem, że pompkę paliwa. W jaki sposób ją włączyć? Wystarczy przekręcić w pozycję zapłon, czy trzeba piłować rozrusznikiem?
power boxa Dobry kawał. Miałeś rezystor sterowany z kontrolki ładowania. Poszukaj kostki nad rozrusznikiem, z niebieskim przewodem i prześledz jego ciągłość.
Czy jest komunikacja z sterownikiem ,rozrusznik kreci ,swieci sie check po zapłonie ?
Według mnie alternator i rozrusznik odpada alternator ezeli by pobierał prąd to 10 razy więcej
Oj przepraszam bardzo, kolega wiatajek miał rację. AZQ silnik. Problem już rozwiązany- masa była, nie było +! Winnym okazał się bezpiecznik w skrzynce bezpieczników od strony kierowcy. Jeśli ktoś będzie miał taki problem to sprawdzić bezpieczniki całkowicie po prawej stronie(nie pamiętam numeru) Trzeba kręcić rozrusznikiem i szukać bezpiecznika. Później...
Dziękuję za odpowiedź. W moim wypadku gdy komora silnika jest nagrzana od słońca a sam silnik jest zimny, to przy rozruchu jakby mu paliwa brakowało. Pierwszą sekundę rozrusznik pracuje normalnie, a później już jakby na sucho, bez paliwa.
Witam, jestem posiadaczem Skody Fabii II 1.2 benzyna z 2004 r. Mam taki problem, że Skoda rano odpaliła bez problemu, zaparkowałem pod pracą i jak wróciłem po 8 h do auta, nie odpala. Kręci rozrusznikiem prawidłowo, żadnego błędu nie pokazuje, check się nie świeci. Mam takie wrażenie, jakby nie dochodziło paliwo. Bardzo bym prosił o jakieś porady, bo...
Zobacz jeszcze na zaciski rozrusznika, nie pamiętam, czy u Ciebie nie jest to standardowa usterka połączenia przewodów na tym zacisku.
W tym silniku nie ma przewodów na każdą świece przypada jedna cewka do której doprowadzone są 4 przewody w tym 2 masy i na żadnej nie ma iskry Dodano po 9 Sprawdziłem przewody które wchodzą do poszczególnych cewek 4 na każda cewkę I i II pin to masa III pin ma zasilanie po zapłonie i ono jest na wszystkich a na IV nawet jak kręce rozrusznikiem to nie...
Alternator wygląda na sprawny. A jak wygląda niesprawny ? Podczas jazdy, przyspieszania - 12,2V. Włączenie dmuchawy na najwyższy bieg z włączoną klimatyzacją powoduje wzrost napięcia do 13,5V i tak trzyma. Czyli wszystko OK. bo po postawieniu na moment nie odpala Tzn nie może zakręcić wałem, czy rozrusznik w ogóle nie łapie ? I co oznacza "chwila"....
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Nie ma żadnych błędów, auto jeździło został wyłączony silnik na 30 min i już nie zapalił na początku auto robiło maksymalnie 2 obroty silnikiem i wylaczało prąd w samochodzie, wyciągiem rozrusznik sprawdzili go w regeneracji i mówią że dobry, poczyscilem masy i auto zaczęło kręcić normalnie ale dalej nie odpala
Pod rozrusznikiem masz dwie kostki na 100% bedzie tam jeden przewodzik od zacisku D+ urwany zajżyj tam a twoje problemy się skończą.
i tu byl blad jaka by nie marka zaplon wlaczysz brak napiecia i katrolka pali sie tylko WAG jeszcze naprzyklad Opel krecisz do konca rozrusznikiem na bak zapali poduszka V.W tego nie zrobi.Pozdrawiam
witam , sprawdz kostkę obok rozrusznika tam złączane są dwa cienkie przewody od alternatora, niebieski jest od kontrolki ładowania , lubią na tej kostce przegnić
rozrusznik kreci bez problemu ale moze ktos posiada takie auto i mial podobny problem ze po 1500 tys dzieja sie takie cuda
Kiedy czyściłeś przepustnicę?? Od kupna samochodu nie była czyszczona. Nie było tam zaglądane. Krokowiec pewno zatarty? Nie wiem. Powiedz czy Ciebie rozrusznik parzy w rękę, czy nie wiesz jak to trzeba robić? Rozrusznik mnie nie parzy. Samochód odpalam normalnie, puszczam rozrusznik wtedy jak usłyszę, że silnik załapie a w tym przypadku słychać i widać,...
Dzień dobry, Jakim momentem dokręcać docisk sprzęgła w skodzie fabi II 1,6 TDI 90km, jakim momentem skrzynie biegów i rozrusznik? Dodano po 1 jeszcze jedno pytanie, czy wymieniać śruby na nowe - te którymi dokręcam docisk do koła zamachowego?
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
Witam, kontrolka ładowania tak. Jak pisałem wcześniej ona jedyna się pali. Co do drugiego pytania, zapłon i kontrolki funkcjonują normalnie. Zapalają się kontrolki, czekam aż zgasną, odpalam, rozrusznik kreci i tyle. Fotka będzie jutro - miałem ciężki dzień w robocie, a jeżdżę już drugim autem
wlej nafty/płukanki do tego cylindra przez wykręconą świecę, może tylko zalepione pierścienie, nie zaszkodzi a pomóc może bo to nie tak dużo mniejsza kompresja nie zaszkodzi też do pozostałych nalać - nale po równo do każdego cylindra całą płukankę 0.5l zostaw tak na całą noc albo i weekend a potem pokręć rozrusznikiem bez świec żeby jak coś zostało...
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Witam koledzy mam taki prooblem zeswoja skoda, do tej pory chodzila bez zarzutow, gdy ja wstawilem wczoraj do garazu, rano nie moglem jej odpalic, tzn rozrusznik kreci odpala ale nie chce wejsc na obroty i gasnie, moze to silnik krokowy padł pomózcie?????
Cześć Mam problem z odpalaniem samochodu rano około 5. Nie odpala, rozrusznik normalnie kręci. Po kilku próbach wyskakuje kontrolka z olejem. Samochód był u kilku mechaników, elektromechaników i nikt nie może dojść do przyczyny. W godzinach popołudniowych auto normalnie pali. Czy to zima czy lato, bez różnicy. Zwróciłem uwagę, że tak jakby różnica temperatury...
Miałem podobny problem - świeciła się słabo któraś z kontrolek po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Niedługo potem spaliła się stacyjka tak, że spaliła rozrusznik. Kluczyk został uwięziony w tej stacyjce. Przełożyłem przewody do drugiej "kostki elektrycznej" i odpalam tą drugą. Pierwsza odblokowuje immobilizer (kluczyk na stałe:) Skoda Felicia 1.3...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Skoda Fabia 1, 1.4 8V 44kW Mpi 2001r. Kod silnika AZE . Przebieg 166000km Podczas próby uruchomienia silnika, rozrusznik robi jeden obrót wałem i silnik się zatrzymuje jakby go cofało. Iskra jest na wszystkich świecach. Świece wymienione na nowe. Paliwo dochodzi. Dźwigienki zaworów poruszają się po odkręceniu pokrywy zaworów. Kompresja sprawdzona "palcem"...
Witam wszystkich....mam maly problem z moim samochodem.... przestał odpalac.... Rozrusznik normalnie kreci.... Podłaczylem auto do komputera i wyskoczyl nastepujacy bład Moduł sterujacy-bład kodu do diagnozy uzywałem auto com.... dzieki za kazde info pozdrawiam
Gaz w dalszym ciągu jest zakręcony i jeżdżę na benzynie. O wynikach poinformuje na forum. Dodano po 1 Samochód już nie da się odpalić-mimo ciepłego silnika-KONIEC-rozrusznik kręci.W czwartek auto jedzie na linie do serwisu Skoda (zrezygnowałem z mechanika typu ''złota rączka''...-bo już byłem u kilku) napiszę wynik diagnozy ze Skody.
Witam ponownie, okazało się, że wszystkiemu winny był akumulator. System start/stop prawdopodobnie był powodem tego, iż po długiej pracy w akumulatorze spadało napięcie, rozrusznik się sklejał i auto nie odpalało. Po podłączeniu boostera Fabia odpaliła, po odłączeniu nie chciała odpalić. Nie wiem czy napisałem to tak jak przekazał mi elektryk, ale finał...
Prąd rozruchowy dla rozusznika??? Jeśli nie to z miłą chęcią wsadzę większy. Łatwiejszy rozruch. Śmiało Polecam. Używanie jak najmniejszych aku, wiąże się jedynie z pazernością producentów aut. Pazerność producentów- przykład. Skoda Favorit z 1994, po przejęciu przez Vag. Zmieniono i odchudzono wiązkę elektryczną. Pozostawiono rozrusznik "duży"- wolnoobrotowy...
No chyba jednak nie o tym samym, bo Ty piszesz, że świeca żarowa podczas pracy silnika i po odłączeniu zasilania: a) pracuje, czyli pełni jakieś istotne funkcje dla działania silnika. b) funkcja ta jest ta sama jak w świecach żarowych silników modelarskich. c) świeca żarowa po rozgrzaniu przez przepływ prądu dalej już sama pozostaje w tej temp. wskutek...
1. Podpiąłem laptopa na kablu żeby sprawdzić błędy, wyszło coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/5770668200_... Nie świecił się check, to tylko po ostatnich kilku szarpnięciach. Póki co błędy nie powróciły, więc pewnie pojawiają się dopiero po dławieniu. 2. Dzisiaj z rana po przymrozku auto miało focha - kilka razy silnik odpalał...
Podłaczyłem manometr. Co prawda gwint nie jest calowy i z tym był pewien problem, ale ciśnienie na rozruszniku było 1 bar, a jak zaczął pracować przekroczyło 3 bar i tego się już nie dało uszczelnić przez docisk ręką. Ciśnienie jest OK. Czujnik ciśnienia sprawdziłem pompką z manometrem. Zwiera styki przy 1 bar i w okolicach tego ciśnienia na spadku...
Rozkręciłem bezpieczniki, połączenia kabla rozrusznika oczyściłem z "żużla" (tylko on grzał się i tylko na styku nakrętki łączącej przewód z bezpiecznikiem), poprostowałem kable i bezpieczniki, wszystkie wymyłem preparatem do styków elektrycznych i całość porządnie skręciłem. Po jeździe wszystkie połączenia zimne. Dzięki za wskazówki i uwagi.
Na początek proponuje sprawdzić rozrusznik(szczotki).
Przepraszam że dokładam zapytanie w ten sposób. Golf 3 1.9 tdi alternator Bosch 120 A do alternatora przychodzą 2 przewody czerwony i niebieski. Chciałem z kolegą zmierzyć napięcie na nich, odpięliśmy niebieska kostkę która jest przymocowana do rozrusznika, pomiary wykonywaliśmy ok. 15 min. W czasie pomiaru nagle alternator przestał ładować, założyliśmy...
Witam . Mam problem ze Skoda Fabia 2004 1,2 6V . Poluzowało się koło pasowe na wale , w związku z tym nie chodziła pompa oleju. Auto było odpalone ok. 10-15min. I po lekkim przygazowaniu coś trzasło i zgasł. Kręci rozrusznik ale nie ma sprężania. Rozrząd ustawiony jest na nowo ( blokadami ) ale nadal kręci i nie ma sprężania. Czy regulatory w tym silniku...
Witam, dziś chciałem wymienić baterie w kluczyku, gdy go rozebrałem wypadł mi transponder, wszedłem do samochodu, próbuje odpalić i nic... Rozrusznik kręci lecz wyskoczył mi błąd immo, gdy znalazłem transponder, to wsadziłem go na miejsce, próbowałem odpalic lecz bylo nadal to samo, odłączałem akumulator na okolo 20sekund po czym podłączałem i próbowałem...
Widzę, ze temat zszedł na wątki poboczne, odświeżam. Alarm w 100% jest rozbrojony. Sytuacja jest taka, że kręcę rozrusznikiem pierwszy raz i po 3 sekundach kręcenia pojawia się pojedynczy zapłon na którymś z cylindrów. Przy drugiej próbie zaczyna migać kontrolka z kluczykiem od immo i samochód zapala na sekundę. Błędy w immo i sterowniku te same. Immo...
Cześć, problemem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI (2008), od niemalże roku zabawa z tym samochodem to ciągłe przeboje. We wrześniu 2020 się wszystko zaczęło, problemy z odpalaniem, ruszał tylko na plaku. Okazało się, że uszczelniacze na pompowtryskach są nieszczelne, a w dodatku wymieniono rozrusznik. Przez dłuższą chwilę było okej, ale przy zimie okazały...
Witam, od 2 dni nie mogę odpalić auta po ok. 24h postoju. Akumulator jest dobry, rozrusznik też (wszytko zostało już sprawdzone poprawnie). Podczas zamykania obwodu (przykręcania klemy) zauważyłem że drgnęła przednia wycieraczka, a po odpaleniu auta wycieraczka włączyła sie. Gdy zamontowałem akumulator i wyjąłem bezpiecznik od przedniej wycieraczki...
Problem może leżeć po stronie aku? Auto zapala normalnie, akumulator "ma moc" żeby kręcić rozrusznikiem? Trzyma pojemność tzn. po dłuższym postoju można normalnie odpalić auto? Czy poprostu alternator nie doładowywuje aku, Patrząc po poniższych napięcia to na pewno akumulator jest niedoładowany. Pytanie czy to wina alternatora czy samego akumulatora...
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
Witam. Opisze problem najlepiej jak potrafie. Skoda Fabia I, przebieg nieco ponad 50000, padla w trakcie jazdy. Jechalem we mgle, przod byl caly oblodzony. Auto w trakcie jazdy szarpnelo 2-3 razy. Zgasilem je, zadne kontrolki sie nie palily, ruszylem dalej i po 2-3 kilometrach predkosc zaczela spadac i juz nic nie moglem zrobic. Auto stoi, probowalem...
Wyjścia Dout lokalizatora nie powinieneś podłączać do żadnego istniejącego w aucie przekaźnika! Wolno Ci go użyć do rozłączania jakiegoś obwodu przy pomocy dołożonego przekaźnika, podłączonego w sposób pokazany na ilustracji. Przedstawiony przykład pokazuje rozcięcie obwodu sterowania rozrusznika i jest to jedyny obwód, jaki zgodnie z prawem można rozciąć,...
Witam, Mam problem z zapalaniem Fabii 1.4 16V 2003 rok. Autko zapala losowo - 2 na 5 razy wszystko jest OK. 3 na 5 razy kręci tylko rozrusznikiem bez efektu. Po ok. 10 razie zakrztusi się na sekundę i zgaśnie. Po kolejnych 2-3 próbach zapala wreszcie i można jechać bez problemu. Moje wrażenie jest takie, że dopiero za tym 10 razem silnik dostaje paliwa...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Cześć Wszystkim. Na wstępie chciałbym Wam bardzo podziękować za pomoc w rozwiązywaniu problemów. Jesteście chyba jedyną grupą ludzi, która nie stwarza problemów w pomocy, nie dajecie głupich komentarzy tylko mówicie krótko jasno i zrozumiale. Bardzo Wam dziękuję, a teraz do rzeczy. Mam Skode Fabie 1-nke (chyba to 6Y) z silnikiem 1.2 litra 12 zaworowa...
Ale koledzy akumulator nówka zrobiłem test akumulatora testerem varta bo taki mam w posiadaniu i jego sprawność wynosi 110% a po podłączeniu klem i odstawieniu auta na drugi dzień ledwo co go odpale bo aku jest wydojony. To jak przez noc 120mA uniemożliwia rozruch silnika, to masz problem pewnie nie tylko z upływnością prądu, ale też z połączeniami...
dzięki za sugestię. Pomiar kompresji oscyloskopem kiedyś to widziałem w jakiejś mądrej książce. Jeśli cylinder ma dobrą kompresję, to stawia większy opór rozrusznikowi niż cylinder z kompresją złą. Analizując przebieg napięcia na akumulatorze (tego jak ono siada podczas rozruchu) można mieć jako takie (porównawcze) pojęcie o kompresji. Tyle teoria,...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu gdy silnik się zagrzeje do ok. 85 stopni. Chodzi o samochod Skoda Fabia I 1.9TDi wersja na pompowtryskiwaczach (kod silnika ATD) rocznik 2002. Otóż zdarzyło się to nagle, bez wcześniejszych objawów, stanąłem pod Lidlem i już nie mogłem odpalić. Po prostu póki nie przestygnie to nie odpali. Podpiąłem kompa i...
Witam! Wczoraj Skoda 1.2 benz. 3 cyl. 2002r. chodziła bez problemu. Dziś wsiadam i nic nie gada. Kontrolki się palą, paliwo dostaje, iskra jest, rozrusznik kręci. Błędy jak w opisie według VAGa obwód przekaźnika silnika J271 otwarty. Pytanie: czy ktoś wie gdzie jest ten przekaźnik? Jak sprawdzić jeso obwód? Reg. pkt 10.1,10.9 i 11. Przeniosłem z: Samochody...
Z jednej strony autor ma racje, zadał pytanie a wy mu odpowiadacie na co innego, z drugiej strony to i wy macie racje, problem trzeba usunąć a nie zamaskować i udawać, że jest ok. Wtrącę swoje trzy grosze i napiszę, że u mnie przy częstym odłączaniu akumulatora objaw był taki, że świeciła mi się potem kontrolka poduszki, trzeba było błąd skasować. Przy...
Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz...
Witam jestem nowy na tym forum także proszę o wyrozumiałość Mam mały problem z moja fabinaką nie jest bardzo poważny ale denerwujący otóż coś mi ćwierka w okolicach paska wielorowkowego - pasek był wymieniany i na jakiś tydzień był spokój potem problem powrócił napinacz raczej bym wykluczył bo pasek jest ładnie naciągnięty próbuję to powiązać ze zgrzytem...
Witam. Miałem wczoraj taka przygodę. Poszedłem do samochodu, odpalił mi za pierwszym razem bez problemu, gdy zacząłem ruszać widać było, że w akumulatorze spada napięcie ponieważ wszystko zaczęło przygasać, światła, wyłączyło się wspomaganie kierownicy, światło w kabinie w ogóle przestało działać podobnie jak kierunkowskazy ale światła mijania i pozycyjne...
rozrusznik skoda fabia skoda fabia przekaźnik rozrusznik rozrusznik fabia
rozruch transformatora prądnica pierścieniowa czujnik biegu wstecznego
dzwony koscielne dzwony koscielne
Opróżnianie pojemnika na skropliny w lodówkach, suszarkach Bosch, LG, Samsung, osuszaczach – instrukcja i konserwacja 40-HWB450-VFE2Y1-SS Samsung HW-B450 – gdzie kupić moduł główny, zamienniki, kompatybilność