Magnesy przy których są blaszki nie są klejone.P
nie immo,raczej akumlator rozładowany lub sam rozrusznik
Szczera prawda.
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Wykręć rozrusznik, potem go rozbierz. Wes przekladnie i wsadz w tuleje w bloku. Sprawdzisz jak chodzi przekaldnia w bloku.
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
A czasami nie masz wywalonej tulejki w skrzyni ? Tą do której wchodzi przednia oś rozrusznika?
wlutujesz nowe. Łatwa robota. No lutowanie jest nie pewne, w ciężarówkach w zimie zawsze mi się rozlutowały- teraz odwożę to do firmy bendiks i za 20 zł. mam zgrzane. W większych rozrusznikach wierciłem otwory w płaskowniku i przykręcałem śrubkami.
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Jakby złapało panewkę, to nie dało by się ruszyć wałem nawet o mm W którymś cylindrze jest ropa/olej i rozrusznik nie jest w stanie sprężyć cieczy, trzeba wykręcić świece żarowe i pokręcić wałem za pomocą klucza żeby silnik wypluł z siebie "co nieco", dopiero później można próbować kręcić rozrusznikiem
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Do sprawdzenia wieniec zębaty na kole zamachowym.
słychać takie "prrrr" i nie kręci Słaby akumulator może, albo coś z rozrusznikiem.
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
a na krótko rozrusznik kreci
Raczej łożyska w rozruszniku.
Mechanizm wpada w rezonans. Trzeba wszystko umyć i posmarować.
Spróbuj odkręcić delikatnie tą nakrętkę na ośce wybierak i sprawdź czy nic tam nie wyrobione. Jak nie to ustaw (oczywiście sprawdź luz w układzie) linki na nowo. przesunięciem dźwigni nie zepsułeś skrzyni.
Szukaj koło rozrusznika zgnilizny w wiązce.
Tak to jest ten sam rozrusznik tylko niema podparcia w tulejce w skrzyni.
Jeżeli czujniki, ustawienie rozrządu i wiązka ok to ogarnij jeszcze rozrusznik.
Przez dziure po rozruszniku
Dla pewności sprawdź wiązka elektryczna w okolicy rozrusznika
kontrolki zapalają. to jest tak jak by odcinało rozrusznik
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Masz rację na czerwonym.
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
I cały problem w tych paru za małych obrotach rozrusznika :-)
A który to jest bo ten od rozrusznika wymienilem
(at)lukasz7232 Poszukaj w okolicy zakładu specjalizującego się w naprawach rozrusznika. Masz zwykłą awarię eksploatacyjną rozrusznika.
Wszystkie przewody założone dodatkowe nic nie pomogło został tylko rozrusznik
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Skoro się grzeje w trakcie jazdy, to coś źle złożyłeś. Tak czy inaczej, szukaj drugiego rozrusznika.
Jakie ciśnienie na pompie tandemowej uzskujesz na rozruszniku?
jesli zapłon nie jest za wczesny to sprawdz rozrusznik
Czy pojawia się jakikolwiek dym z wydechu podczas kręcenia rozrusznikiem?
zdejmij kopułkę i sprawdź czy obraca palec rozdzielacza jak kręcisz rozrusznikiem jak obraca postawił bym na czujnik hala
Sprawdź wiązkę w okolicy rozrusznika
''+'' podłączyć do grubego przewodu przy rozrusznika Przy włączniku (styczniku) rozrusznika lub przy alternatorze, nie przy samym rozruszniku.
Sprawdź czy jest napięcie na elektrozaworze pompy paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem.
Dym z okolic bendiksa ,oznacza ,ze masz uszkodzony rozrusznik.
Złacze G przy body computerze pin11 to plus po stacyjce, pin1 to rozrusznik. Ale sprawdź to jeszcze.
Jakie macie rady? A umiałbyś sprawdzić i naprawić rozrusznik?
Pokaż foto tego rozrusznika.
Witam - od pownego czasu mam dziwny problem z rozrusznikiem jak auto zapali po cofnięciu kluczyka słychać jeszcze dziwny odgłos z rozrusznika coś w rodzaju zgrzytu, nie dzieje się tak za każdym razem ale jednak w większości przypadków. Co może być przyczyną, brać sie od razu za demontaż rozrusznika czy może jest to wina kostki w stacyjce i np. zbyt...
Jutro się nim zajmę dokładnie i dam znać o efektach lecz zastanawiam się czy tulejka jest też w bloku silnika a wnioskuję to po wyglądzie rozrusznika .
zespół sprzęgający,zwany tez zębnikiem lub bendixem. A bieżnie przekładni planetarnej kupisz już za 8 zł.
Rozrusznik teraz kręci?
Wszystko zrobione. Rozsypał się automat rozrusznika :)
A czy auto odpala na tzw.pych? Bo jeżeli przekaznik nic nie zmieni w temacie a auto odpala na "za pych" to podejrzewam że kostka stacyjki jest uszkodzona i zanika + po stacji w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Albo rób na oryginalnych częściach tzn czujnik wałka albo szukaj zieleniny w wiązce koło rozrusznika.
Zlokalizowalem kiedys podobna usterke - uszkodzony kabelek od alternatora. Przetarl sie w okolicach rozrusznika.
Nie wiem jaki to silnik ale do sprawdzenia/wymiany także czujnik wału. Jeśli aparat zapłonowy jest na wałku rozrządu to czy palec się obraca przy kręceniu rozrusznikiem ?
W tym układzie napięcie brane jest z obrodu wzbudania rozrusznika. Wyłącznik termiczno czsowy jest po stronie masy. Napięcie + na wtryskiwaczu masz tylko wtedy gdy kręcisz rozrusznikiem.
Czerwony z czarnym paskiem jest od zacisku W (obrotomierz), od wzbudzenia ma być niebieski. Ewentualnie czarny z niebieskim, jakbyś pomylił wtyczki przy rozruszniku, jest od światła cofania.
Wiązka elektryczna przy rozruszniku. Druga plastikowa opaska.
Masz uszkodzoną wiązkę elektryczną w okolicy rozrusznika. Tam gdzie wiązka jest zamontowana do silnika.
Podać napięcie bezpośrednio na rozrusznik i będzie wiadomo czy kostka stacyjki do wymiany czy rozrusznik.
Poprawić połączenia masowe silnika, akumulatora i karoserii. Pomierzyć później spadki napięć w momencie rozruchu. Sprawdzić prędkość obrotową rozrusznika.
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
Jeśli słychać jakieś "klikanie" rozrusznika a nie kręci to do wymiany zębatka rozrusznika...
Stacyjka ok , zasuwa ok , rozrusznik na krótko kreci . Komputer silnika wywala błąd P3052 oraz P3088 . Gdzie mogę znaleźć przekaźnik rozrusznika ??
Kolego, ten problem w tym modelu jest tak powszechny że nie musisz nowego tematu zakładać. Odpytaj na błędy, sprawdź stacyjkę i ryglowanie.
Ukruszony niebieski kabel w czarnej otulince w złączce koło rozrusznika.
Też czytałem o rozruszniku i nawet miałem wymieniać, ale zniechecił mnie mechanik. Mówił że mój kreci bardzo dobrze. Jaki numer tego rozrusznika zamówiłeś?, to jest ten z 11trybami? Daj koniecznie znać jakie efekty po wymianie rozrusznika.
jeżeli to b4 to pompa paliwa powinna być na żółto-czerwonym lub żółto-niebieskim w progu,w b5 jest na żółto-zielonym,możesz też ciąć bez problemu czarny plus po stacyjce w obydwu modelach,rozrusznik masz na czarno-czerwonym.
Po włączeniu zapłonu świecą się jakieś kontrolki i gasną po włączeniu rozrusznika czy w ogóle nic się nie zaświeca?
Długo masz tego passata,może masz dołożone dodatkowe zabezpieczenie które się uaktywniło po załączeniu nowego aku.Immo w tym roczniku i modelu nie blokuje rozrusznika.
Dzięki za pomoc powiedz mi tylko czy muszę wyjmować cały rozrusznik
Pompy VP nie wymagały pomp w baku. Tyle że nieraz były montowane pompy niskiego ciśnienia tak że podawały paliwo do filtra a stamtąd pompa VP pobierała sobie sama . Jak zrobisz bak wyżej pompy to wystarczy. Jak będzie niżej to mogą być problemy ze szczelnością a co za tym idzie pompa będzie sobie musiała zassać paliwo i napełnić przewody co trwa i hehłasz...
w mieście co chwilka opala się samochód gasi. Napisz to po ludzku. Poza tym czy po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki ( w tym ta od alternatora).Jeśli tak to czy kręci rozrusznik.?
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Robił to specjalistyczny warsztat, sprawdzę jeszcze, a co myślisz o tym rozruszniku?
ewentualnie rozrusznik
Nikt w tym aucie nie grzebał więc mało prawdopodobne, żeby coś było namieszane. Oznaczenia przekaźników są takie jak podałem wyżej. Dodano po 23 Tak, zakręcił rozrusznik
Napiszę jeszcze raz - nie ma sterownik prądu- to nie będzie z nim komunikacji. Zasilania posprawdzaj.
tzn ktore kable przy rozruszniku?
A sprawdziłeś czy nie ginie z niego prąd podczas kręcenia? Kostki stacyjki padaĺy w ten sposób, zwykle teź na rozruszniku gasĺy kontrolki oleju i ładowania.
Lepiej szybko sprawdź szczotki rozrusznika żeby ci nie popsuły wirnika Wymień te szczotki a najlepiej cały szczotkotrzymacz lub baw się dalej w szukanie to wymienisz rozrusznik.
Jeżeli auto nie widzie że jest na N lub P to nie pozwoli na pracę rozrusznika. Czy widać na wyświetlaczu jak zmieniasz biegi?
Witam jakie mają być numery rozrusznika VW Passat 1.6TD rok1989r. numer silnika RA i czy można zastosować rozrzusznik z innego VW np. Golf. Jntersują mnie konkretne numery rozruszników gdyż muszę zakupić taki rozrusznik na giełdzie. Bardzo dziękuję i pozdrawiam. Nie piszemy tematów z Caps Lock'iem - regulamin 10.9.
A rozrusznik to nie przypadkiem chińczyk?
Poszukaj koło rozrusznika
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
Dzięki za pomoc koledzy. A kontrolkę można wymienić i to bez żadnych problemów. Kontrolka była dobra tylko się rozłączyła kostka nad rozrusznikiem.
Silnik ze wtryskiem wielopunktowym. Problem powstał po remoncie głowicy. Iskra jest... Na początku przewód podłączony był bezpośrednio do listwy ale tyle paliwa dawało ze zalewało od razu cylinder. Po zamianie przewodów zasilający z powrotnym silnik jako tako na wolnych chodził ale trzeba było nakręcić się rozrusznikiem.
Witam wszystkich potrzebuje opis kolorow i miejsce kabli do Passata CL Variant TDI 66KW 1995 odlonczenie pompy wtryskowej knkretnie zaworu zamykajacego paliwo i rozrusznika Pozdrawiam
Może masz zamontowany alarm z przekaźnikiem który odcina rozrusznik i ten przekaźnik padł.
W trakcie przekręcenia na zapłon czy na start (włączenia rozrusznika)?
słaby akumulator,wytyrany rozrusznik.
Ciśnienie by mu zaświeciło W tych nowych szajswagenach to już nie jest do końca takie oczywiste. Jak nie przekroczy wartości podanej w adaptacjach, to wcale tak chętnie nie świeci jak silnik pracuje. A napędy pompy olejowej w 2,0TDI padały ... Sprawdź smarowanie jak kolega sugeruje. Wał się kręci, jak kręcisz rozrusznikiem?
witam dopiero teraz wziolem sie za tego paska wykasowalem wszystkie bledy ale jest problem bo syrena w alarmie wyje po przekreceniu kluczyka i jak daje na rozrusznik to jest cisza , czy ten alarm odcina rozrusznik czy co innego czy jak polacze sie z modulem komfort to zdiagnozuje rowniez alarm , ze stacyjki idzie zasilanie na rozrusznik i po drodze...
Z forum Passata - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Błąd 18062 zarejestrowane kody usterek w panelu wskaźników , miał ktoś taki problem ? Dodam że po przekręceniu kluczyka nie za każdym razem zapalają się kontrolki mimo tego rozrusznik kreci
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
rafkos potrzebujesz ślusarza żeby ci tą stacyjkę naprawił ,a nie nowej kostki.Ja robię je bardzo często choć nim nie jestem ,problem jest w tym że jest zamały skok na rozrusznik:!:
nie ma pompki w zbiorniku,,odkręć przewód od wtryskiwacza i zakręć rozrusznikiem
schemat rozrusznika passat szczotki rozrusznika passat passat odcięcie rozrusznika
indesit instrukcja pralka tworzyć instalka dźwięk jednej słuchawce lenovo
instalacja offgrid instalacja offgrid
Porowata listwa i jaśniejsze rolki w Xerox WorkCentre 6605 Betriebsleistung w kolumnach głośnikowych - co to jest?