Witam, miałem podobny problem,lecz w moim przypadku nie dało się włożyć klucza do końca,a co za tym idzie brak możliwości zdjęcia blokady.(renault Master 2.2 dci 2002) Próba ściągnięcia jakiegoś mechanika na miejsce awarii to dla mnie wielkie rozczarowanie ponieważ oni wszyscy mają tyle pracy.Przepraszam,jeden nawet chciał przyjechać ale gdy się dowiedział...
Mam opis jak zdemontować stacyjkę ale jak nie jest "zatrzaśnięta" blokada. A Ty masz zablokowaną kierownicę więc chyba oprócz demontażu trzebaby było rozwiercać ją aby wyjąć cylinder. Jak chcesz mogę przepisać opis.
Jestem w stanie coś samodzielnie zrobić, czy raczej stacyjka do wymiany? Samodzielnie niewiele zrobisz. Jedyny w miarę tani sposób to demontaż stacyjki (może być mocno utrudniony - celowo zerwane łby śrub mocujących - bez rozwiercania może nie obyć się) i dostarczenie wraz z kluczykami do zakładu dorabiania kluczy. Mają odpowiednie narzędzia i przeważnie...
Hej od niedawna pojawił mi się taki problem że auto nie chce mi odpalić, rozrusznik kręci , kontrolka od immobilizera się świeci i w koncu odpali ale za 7lub 8 obrotem rozrusznika, wtedy zegar obrotów silnika się nie uruchomi i musze wyłączyć i włączyć auto ponownie. Ten problem zaczął występować ok miesiąca temu i wystąpił już 6 razy. Pół roku temu...
O ile dobrze pamiętam stacyjka golfa 2 i 3 audi 80 jest podobna. Wkładke wyciąga się po zdemontowaniu oczywiście korpusu stacyjki po przez nawiercenie otworu na bębnie w którym mieści się wkładka co umożliwi wciśnięcie zapadki(blaszka) i wyciągnięcie wkładki. Muszą być kluczyki i wkładka obrócona w pozycję zapłon. Powodzenia. Własnie powodzenia Ps.Nie...
Witam Musze przełożyć obudowę stacyjki i zanim sie za to zabiorę mam kilka pytań. Czy w Pandzie (2003r) immobilizer jest wbudowany w tą obudowę stacyjki czy jest gdzies obok? Chce zmienić tylko obudowę stacyjki bo jest pęknięta, wkładkę chce zostawić tą samą. Czy taka operacja jest możliwa bez kodowania immobilizera? Czy trzeba rozwiercać tą obudowę...
Patrze po sklepach z częściami to rozróżniają te wkładki na corsy do 95r ( płaski klucz jak w kadettach) i od 95 do 2000r - klucz już zaokrąglony z miejscem na immobilizer. A obie stacyjki są powyżej 96r więc może spasuje. Spróbuje jutro rozwiercać, może jakoś z boku żeby ta zapadkę ruszyć, troche bez sensu tak wyszarpywać całą wkładkę od przodu.
Rozwiercasz i wyrzucasz. Żeby to podłączyć musiałbyś mieć jeszcze stacyjkę.
Jak wyjąć wkładkę stacyjki w golfie 3 bez zdejmowania kierownicy ? Czy trzeba rozwiercać ? Co to jest "pierścień z grubym kablem na górze stacyjki ? "
Centralnie w sam środek rozwiercać czy bo bokach jakoś?
Blicek, ale jarzmo stacyjki (w oplu) stanowi część kolumny kierownicy. Nie wiem po co ma rozwiercać jakieś sruby.
koszt nowej stacyjki do CC to ok 120 zł Kraków ale mozna kupic sama wkładke choć tak do końca niewiadomo co jest powodem moze mechanizm stacyjki jest problem z wymiana stacyjki -trzeba rozwiercac sróby zabezpieczajacejest troche roboty ale jesli masz mozliwosc odepnij stacyjke z tyłu-łaczówka i podepnij orginalną stacyjke
https://obrazki.elektroda.pl/9354269900_... Witam, chciałbym wymienić sam wkład stacyjki z Mazdy 323F. Stacyjkę już mam zdemontowaną i teraz pytanie czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? https://obrazki.elektroda.pl/5246797800_...
Tak tylko napisałem że stoję na parkingu w robocie i muszę się dostać jakoś do domu tylko że tam w stacyjce są takie poukręcane fabrycznie śruby i nie jestem w stanie tego zrobić na parkingu trzeba rozwiercać. A immo chcę się pozbyć żeby niemieć w przyszłości problemów z przekaźnikami tą anteną czy jeszcze jakimś innym ustrojstwem związanym z immo.
Witam . mam audi 90-2.3-1987rok. Problem z stacyjką . Moje pytanie to jak wyjąć wkład bez rozwiercania , opisał to limbo , ale gdzie ten pręcik , z jakiej strony , czy trzeba coś z tego wkładu zdjąć ? Jeśli to możliwe proszę o szczegoły . Pozdrawiam.
Dlaczego najpierw nie popatrzysz przecież to banalne.P Banalne dla Ciebie... dobra odkręcam cały wał kierownicy(cztery śruby) i opuszczam go na dół? rozwiercam śruby i wtedy wiem że to proste. Sądziłem że uzyskam jakąś odpowiedź jak dla początkującego.
Witam Przekladam kolumnę kierowniczą. Chce zostawić obudowę stacyjki na nowej kolumnie a przełożyć tylko wkładkę stacyjki z kluczykiem ze starej. Czy czytnik immo jest cześcią którą można przełożyć z jednej stacyjki do drugiej tzn czy jest demontowalny? Chce jak najprościej założyć kolumne ze wspomaganiem a przełożenie całej stacyjki z obudową wiąże...
Dzięki za pomoc. Niestety nawet po nawierceniu nie dało się przekręcić więc rozwierciełem ją do konica i wyszła. Tylko pojawił się jeszcze jeden problem rozwiercając uszkodziłem pętlę imobilajzera, więc mam jeszcze jedno pytanko związane z nim czy można samemu ją wymienić czy lepiej oddać do specjalisty? Ps. Na filmiku powyżej był lepszy dostęp u mnie...
Ok, wszystko już chyba wiem tzn jesli chodzi o nowy typ kierownicy. Z Corsą nr 2 w rodzinie ze starszą wąską kierownicą która najcześciej występuje do roku 97r może być wiele niespodzianek. Ten bezpiecznik duży (50 albo 60A) jest dostepny w skrzynce bezpieczników czy trzeba go specjalnie montować gdzieś na zewnątrz? Troche trudno dokupić ten metalowy...
Szczerze mówiąc to nie wiem, jak te przewody od poduchy idą dalej wgłąb auta. Muszę wymienić kolumnę kierownicy, bo tradycyjnie dla forda siadł docisk zacisku regulacyjnego i zrobił sie jeszcze jakiś dziwny luz poosiowy na niej. Mam w tej chwili drugą kolumnę i właśnie na niej próbuję się nauczyć demontażu. A jeśli można to poodpinać w aucie, to znaczy,...
Witam! Efekty mojej dzisiejszej pracy sa nastepujace: sprayowanie WD 40 nie dalo rezultatow byle u goscia z dorobieniem kluczyka, ale z kodem 120pln, bez immo 40pln z tym na razie poczekam zdjalem oslony ze stacyjki i niestety mocowanie jest na dwie sruby, ktore maja gladkie zakonczenia ''lebki"(rozwiercanie, naciecie pod wkretak!???) i nie wiem jak...
Witam.Cały problem z wkładką drzwi. Przeczyściłem (przepłukałem)WD40 Na obecną chwilę jest tak:jeżeli kluczyk wejdzie do wkładki bez żadnych zahamowań bez najmniejszego oporu to działa i można otwierać zamykać jest OK ale wyjęcie i ponowne próby to znowu za iles tam razy zadziała.Tak jest tylko w zamku drzwi ; korek paliwa i stacyjka nie ma problemu.Ale...
Witam. Problem jak w temacie. Chciałbym wymienić wlew paliwa, czyli cały zamek z ta obudowa w której on siedzi. Problem jest taki, że nie mam kluczyka aby wlew otworzyć i pytanie się rodzi czy muszę go rozwiercać czy da się wymienić bez tak jak stacyjkę. Pozdrawiam
Impulsator jest z żółtą wtyczką, a zasilanie biała. Masy idą na 2 piny, można je łączyć, chyba że jest odłącznik akumulatora w minusie. Jeden plus na stałe bezpośrednio z akumulatora poprzez bezpiecznik. Najlepiej pociągnąć przewód 2 żyłowy bezpośrednio z akumulatora (+ i -) i tam też dać bezpiecznik w plusie. Wystarczy 2A. Drugi plus jest po stacyjce....
Przez zła regulację i montaż masz błędy. Wychodzi na to, że jest za ubogo. Ja proponuję zdemontować to puki mozesz i żądać zwrotu kasy. Albo poprawic praktycznie całość tj kolektor, wymienic wtryski, odszukać przewód plusa po zapłonie w wiązce staga przy cewce lub wtrysku i przeciągnąć do stacyjki skoro jest problem. Całość wyregulować z AFR i spokoj...
Witam Kolegów. Czy ktoś z Was wie jak wyjąć wkłądkę zamka stacyjki (bębenek) w SUZUKI Swift 1,3GLX z 99r (Węgier). Dodam, że jest możliwość przekręcić kluczyk w pozycję 'zapłon', bo wiem, że często tylko w takiej udaje się wyjąć bez rozwiercania. W Fordzie wyjmowałem wkładając cienki wkrętak w otworek i ustawiając klucz w odpowiednim położeniu. W Oplu...
Moduł gasi się zwierając do masy. I tak też robi ta stacyjka - po przełączeniu jej w pozycję OFF, rozwiera zasilanie i zwiera moduł do masy. Ty pewnie nie rozwierasz i moduł jest zablokowany. Użyj wyłącznika podwójnego - DPDT i jedną sekcję wykorzystaj do załączania, a drugą do zwierania modułu.
To są śruby jednorazowego użytku - zrywalne. Po przykręceniu reszta odpada i teraz albo pójdzie (albo raczej nie) i trzeba to sposobem lub rozwiercić co też nie jest łatwe bo materiał powinien być utwardzony.
a nie mam gaszenia w sensie silnik odpala bez kluczyka i trzeba gasić go z fajki w silniku Jeżeli kluczyk i stacyjka to oryginały z WSK-i, oraz wszystko podłączone zgodnie ze schematem to radził bym sprawdzić stacyjkę. Dokładnie to sprawdzić te dwie blaszki/styki w stacyjce, które po włożeniu/wyjęciu kluczyka się zwierają/rozwierają.
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Jeżeli chcesz odciąć plus po zapłonie to lepiej puść przez przekażnik. Ja to robie w ten sposób: blokuje obwód przekażnikiem dwu stopniowym czyli rozwierając przewód ze stacyjki wyjście zwiera do masy, złodziej nawet wiedząc co jest zablokowane nie ominie tego w żaden sposób puki nie znajdzie wyłącznika...
Na początku witam wszystkich serdecznie. Chciałbym abyście pomogli rozwiązać mi następujący problem. Samochód zachowuje się dość ciekawie -gdy jest zimny nie ma problemów z odpaleniem (dlatego myślę że to nie problem z samym Immobiliserrem), gdy się rozgrzeje i np. zatrzymamy się na stacji żeby zatankować nie można go uruchomić (kręci – a nie...
Przecież proste. Silnik po otrzymaniu kopa od dźwigni wycieraczek zwiera dwa ze swoich styków i sam siebie podtrzymuje z plusa po stacyjce. Jak skończy cykl to styki podtrzymujące się rozwierają a zwierają się styki zwierające silnik, ponieważ jest to silnik z magnesami trwałymi to rozpędzony zachowuje się jak prądnica. Prądnica zwarta wytraca energię...
Drut i próba złapania cięgna w drzwiach. Powodzenia tym sposobem. Możliwości są dwie - albo zadzwonić po fachowca, który otworzy bez zniszczeń, albo rozwiercić wkładkę drzwi - powinno się śrubokrętem dać obrócić zamek. Nie musisz życzyć powodzenia, dwa razy otwierałem swoje auto. Raz jak kluczyć został w stacyjce a drugim razem jak zostawiałem w bagażniku....
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
No widzisz, już wszystko wiesz. Trzeba troche podłubać ale lepsze to niż wiercenie od czoła.
Cieńsze nogi przekażnika to zwykle cewka i nic dziwnego że na grubszych omomierz nic nie pokazuje. Jeśli przekaźnik rozwiera obwód stacyjka-rozrusznik to na jednej grubej nodze powinien pojawiać sie prąd po przekręceniu stacyjki na rozruch . Podaj kabelkiem plus na drugą nogę i jesli będzie lekkie iskrzenie to skończyły się szczotki a jak zakręci to...
Ta którą miałem na pewno miała styk rozwierny, który rozwierał po przekręceniu w pozycję 1. Myślę, że każda uniwersalna 5 pinowa tak powinna mieć, gdyż styk ten służy do gaszenia. Popatrzyłem na tą stacyjkę Lukasa, jest ona 4 pionowa (dwa piny zwarte).
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Wygląda to na konkretne zwarcie przewodów plusowych.Kostka stacyjki też może nie rozwierać.A może było coś majstrowane? Posprawdzaj przekażniki może któryś skleiło.
Między 9 i 10 ma być mostek. A uruchomisz bez pilota zwierając na moment 9 i 12 PS. do postu poniżej - o mostku tak na wprost to nie ma, ale jest na rysunku podpięta "stacyjka" która ma opisane rodzaje styków - na P.P jest styk NO (czyli normalnie otwarty, po akcji zwiera), a na STOP styk NC (normalnie zamknięty, po akcji rozwiera) czyli , jeśli stacyjki...
Prawdopodobnie uszkodzona stacyjka, rozwiercić rdzeń i wyjdzie po perturbacjach.
Dziś próbowałem wiercić te bolce wiertło 4 mi się ześlizguje i łamie, a nie chce za bardzo rozwiercić szerzej tej obudowy,jakim wiertłem najlepiej wiercić w miejscu kluczyka żeby nie narobić sobie biedy i jak głeboko?
Witam-kiedys miałem taki przypadek ze stacyjka opla-rozwierciłem sruby zrywalne i wymontowałem stacyjke z auta-jesli niemasz mozliwosci obracania kluczykiem to trzeba rozwiercic wkładke wiertarka -wiertło 8mm-trzeba to robic ostroznie aby nie uszkodzic obudowy stacyjki i po kawałku wybrac wkładke z obudowy-jesli jednak udało by ci sie obracac kluczykiem...
krańcówki masz faktycznie przy module pod schowkiem,osobno przednie drzwi na brązowych z kreskami a tylne drzwi razem na brązowo-czarnym,zamek centralny dwa plusy ale musisz zlokalizować przewód zielono-czerwony,po przecięciu którego nie działa sterowanie z drzwi pasażera[uwaga są dwa takie przewody ale tylko jeden tak reaguje],przewody sterowania zamkiem...
Stacyjka do wymiany nie rozwiera styków i podaje zasilanie przez obwód świateł Dodano po 5 By się przekonać że to wina stacyjka rozepnij kostkę łączącą ja z instalacją samochodu
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
Jak rozwierciłeś kostkę to najprawdopodobnie zrobiłeś zwarcie. Sprawdź bezpieczniki. Co najmniej na jednym przewodzie powinieneś mieć plusa z akumulatora.
Jak całkowicie odłączasz zasilanie to jest to normalne. Pin7 to ma być stale zasilany z akumulatora żeby radio nie traciło pamięci, w tym np. kodu czy zapisane stacje radiowe. Musi on być stale zasilany. Natomiast pinem nr.4 włącza i wyłącza się radio prądem po przekręceniu stacyjki, powinno się wyłączać po wyjęciu klyczyka ze stacyjki. Możesz sobie...
rozwiercać zamek rozwiercać śruba stacyjka renault master stacyjka
przyłącze bezpiecznik podłączyć kamera okablować lodówka działa chłodzi
discotech schemat schemat elektryczny
BME280 vs IMGW Radawiec – różnice w ciśnieniu, kalibracja, przeliczanie hPa i mm Hg BMW E46 klucz starszy typ – wymiana obudowy z baterią CR2032, przełożenie transpondera