Nie wiem wygooglujesz zapewne.
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Pompa wtryskowa nie przykręcona z tyłu.
Dziękuję. Dokładniej opisałem wszystko i... nie wysłało się :(( Regulator ciśnienia paliwa w silniku benzynowym z wtryskiem wielopunktowym paliwa (np. Ford Transit 2.0i z 1994 r.) jest z przodu. Coś czuję, że wtryskiwacze. Dodano po 6 Zobacz wężyk podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym, ma w nim nie być paliwa ! Sprawdzałem...
Miały właśnie podciśnieniowy. Walka z zaworkiem w gaźniku to walka z wiatrakami. Dziś nawet fabrycznie nowe Hondy przepuszczają. No dobra ale jak mam zamontować podciśnieniowy jak jedna rurka idzie do silnika a druga do gaźnika skoro rurka wychodząca ta do podciśnienia z silnika jest już wpięta do gaźnika ?
silnik X18XE1 jeśli przed 2000r (przedlift) albo Z18XE jeśli po 2000 (polift) sprawdź wąż podciśnieniowy co idzie do elektrozaworu par paliwa koło filtra powietrza co jest, idzie rurka do przepustnicy i tam jest kolanko które parcieje. można to zaślepić bo to niepotrzebne jest jeśli jest EGR (przedlift) to oczywiście do zaślepienia narazie więcej pomysłów...
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
http://obrazki.elektroda.net/71_12545101... 1. Korpus gaźnika 2. Elementy na ośce przepustnicy dolnej 3. Elementy z drugiej strony ośki przepustnicy dolnej 4. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę II stopnia 5. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę I stopnia 6. Wkręt regulacyjny składu mieszanki 7. Układ wzbogacania mieszanki. 8. Uchwyt...
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Poradziłem sobie z tymi rurkami. Mam teraz problem z odpaleniem skutera. Mianowicie rozebrałem gaźnik, okazało się iż membrana gaźnika była przerwana. Membrana została wymieniona niestety o 2mm dłuższa od wcześniejszej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Mniejsza o to, po złożeniu do kupy silnik nie odpala iskra jest, świeca sucha czyli brak paliwa...
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
Co do pływających obrotów na zimnym silniku to uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, lub rurka prowadząca do niego. Sposób na sprawdzenie - włączyć zimny silnik, po chwili pracy zdjąć rurkę z regulatora. Jeżeli nie nastąpi wyraźna zmiana w obrotach silnika, to regulator uszkodzony na 95%. Własnie sprawdziłem, odłączyłem gumowy przewód od regulatora...
Tiaaa jeszcze zebym wiedział co to za rurka mi dynda z licznika i gdzie ona miała byc wetknięta. To chyba jakiś podciśnieniowy wężyk i pewnie jest przyczyną tego bzdurnego spalania 25l/100km. Ma ktoś pomysł gdzie to wetknąć??? :)
Wepchnąłbym wężyk głębiej do strzykawki, aż do otworu. Dzięki temu reakcja na zatkanie i odetkanie otworu będzie szybsza (zmniejszyłaby się objętość powietrza do wypompowania). Tu masz racje i powinno tak to byc zrobione ale ta czarna rurka jest zbyt szeroka i nie daje sie głębiej wepchnac. Ta przestrzen pasozytnicza w niczym nie przeszkadza. Pompka...
Tak ten zawor to plastikowa rurka z trzema kroćcami uszkadzany najczęściej przy wymianie świec lub ściąganiu skrzyni biegow.Sprawdź też siłownik podciśnieniowy ktory jest do niego podłączony.
większość pobieranych programów ma ograniczenia. Zazwyczaj nie da się wykonywac wszystkich testów basic setting. Jeżeli nie możesz z programu wykonać tego testu basic setting to zrób tak: włącz normalne logowanie grupy 003 następnie odłącz wężyk podciśnieniowy od EGR ( najlepiej zaslep wężyk ) i zrób log przez około 10s powinieneś miec odczyt około...
Jeżeli chodzi o układ wtryskowy Lucas Epic, to faktycznie jest mało kumatych ludzi, a w ASO wcale... Podłaczanie go do przypadkowych testerów - to tak jakby Cyganka wróżyła. Musi być oryginalny fordowski. Parę wątków wyżej był problem z Epic-em, który po odpaleniu na chwilę - gasł. Ostatnia wiadomość, żę zawieszony był EGR (w Epic-u ma on czujnik położenia,...
Mam poważny problem. Posiadam jeździdło daewoo nexia z silnikiem 1,5 8V. Zawsze działało, nawet mi do głowy nie przyszło że może nie chodzić. Samochód rok temu został zagazowany. Instalacja działała bez problemu – gdy było zimno (poniżej 5 st) silnik musiał chwilę pochodzić by komputer zezwolił na przejście na gaz. Gdy było ciepło tak mniej więcej...
Wężyk ten idzie elektrozaworu sterującego zamykaniem i otwieraniem klapy od zamkniętego i otwartego obiegu powietrza w kabinie. Elektrozawór znajduje się pod podszybiem, no chyba że masz klimatronika to wtedy musisz szukać innego urządzenia sterowanego podciśnieniem typu, zawór EGR, czujnik MAP, zawór ciśnieniowy w listwie paliwowej itp.
Sprawdź działanie układu SWIRL. Kybernetes napisał w skrócie. Dokładnie chodzi o szczelność siłownika SWIRL i rurek podciśnieniowych między elektrozaworem i siłownikiem, oraz między elektrozaworem i trójnikiem. Lubi pękać gumowa złączka między samym siłownikiem a rurką. Sam fakt działania lub niedziałania przepustnic zmiennej geometrii dolotu nie jest...
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Zassalem z tej rurki podciśnieniowej Teraz sprawa wygląda tak jak wleje paliwo do cylindra odpala, jak zatkam wlot powietrza parę razy podczas kręcenia też odpali Jak odpali to paliwo leci nawet jak puszczę gaz trzyma się na obrotach przez jakieś 10 s później gaśnie
Mam pytanie dotyczące elektrozaworu w zmywarce. U mnie konkretnie model Electrolux ESL499, ale w wielu innych typach będzie podobnie. Wystąpił błąd A - brak dopływu wody. Zdiagnozowałem, że przyczyną jest wadliwie działający elektrozawór taki jak na załączonej ilustracji. Ponieważ nie udało mi się znaleźć zamiennika, w jego miejsce wstawiłem zwykły...
Witam z przebiegiem u mnie podobnie też około 130tyś co do rdzy to też już wszędzie włazi i pewnie za niedługo trzeba będzie kupić coś inne ale powiem szczerze że nie ma obecnie na rynku takiego fajnego autka, ja lubię "kwadraciaki" a teraz wszystko mają pozaokrądlane światła szyby nadwozie itp. Serdecznie dzięki za informację o średnicy wew rurki podciśnieniowej...
Sprawdz szczelność zaworu EGR,i kolanek gumowych na rurkach podciśnieniowych
To jest ten element podłączony rurką podciśnieniową z bębnem?
Sprawdź rurki podciśnieniowe na gażniku czy są ok, nie sparciały.
Problem rozwiązany spadła rurka podciśnieniowa z mapsensora i przez to te objawy.
miałem bisa 2 lata, przy takim problemie czyściłem gażnik i wymieniłem rurki podciśnieniowe.
Jeśli masz egr sterowany elektrycznie to wyciągasz podkładkę i wstawiasz pełną.Jeśli podciśnieniowo to jest gorzej bo jest rurka i jest to problematyczne ale można go zdemontować, wymyć i pozostawić w pozycji zamkniętej nie podpinając podciśnienia
Sprawdz czy nie przecieka tobie regulator ciśnienia paliwa. W wv gdy się uszkadza to rurką podciśnieniową leci paliwo do silnika i zalewa go.
czy sprawdziłeś szczelność kolektora i wszystkich rurek podciśnieniowych. Jeszcze nie. To będzie trochę więcej roboty. Najlepiej wyciągnąć cały kolektor, wyczyścić i założyć nowe uszczelki. Co do rurek podciśnieniowych to chyba ich tam za wiele nie ma. Pod przepustnicą jest nowa uszczelka, pod EGR też już kilka różnych było, więc zostaje opcja że któraś...
Witam Te cienkie rurki są na tych opaskach metalowych ?? z tego co widziałem są to małe cienkie rurki podciśnieniowe wciśnięte na krućce metalowe. Jest nieszczelność wszystkie rury cienkie powynieniałem - i te grubsze od tej czarnej puszki po lewej od gaźnika to chyba pochłaniacz par paliwa czy coś takiego. Oraz wymieniłem rurki grube które idą do serwa...
Zdejmij na próbę rurkę podciśnieniową od zaworu EGR i sprawdź. Dodatkowo, jak ktoś wcześniej pisał, zrób logi dynamiczne: przepływka, turbo.
No trzeba by jeszcze obejrzeć rurki podciśnieniowe, szczególnie w Aisanie, jest tego tam dużo, czy któraś nie jest przetarta (albo uszkodzona np. na krućcu).
Ale egr jest podciśnieniowy. Rurka wchodząca z tyłu w kolektor ssący.
auto w końcu odpaliło :) 1 rurka podciśnieniowa była źle podłączona i trzeba było jeszcze z aparatem zapłonowym się pobawić no ale się udało mazda bardzo czułe auto na takie pierdoły uważajcie dzięki za wszystkie odpowiedzi
Stary jak mamy ci pomóc, jak sam nie do końca opisujesz problem. Sprawdź rurki podciśnieniowe i wogóle zrób oględziny. Zapoznaj się trrochę z literaturą a jak jesteś zielony całkiem to jedź do mechanika i się nie męcz :!:
Witam wszystkich serdecznie! Dziękuję za dotychczasową pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie- Element wkręcony w trmostat z dwoma króćcami na cienkie rurki podciśnieniowe, jak on działa? Czy to jest zawór termiczny, który otwiera przepływ po osągnięciu odpowiedniej temperatury? Czy wogóle jest przelotowy? Pozdrawiam.
A propos rurki doprowadzającej olej do dyszy (zasilanie podciśnieniowe). Stara rurka zrobiła się twarda i na łączeniu z dyszą zasysała fałszywe powietrze zamiast oleju. Wynikiem był zasmarkany piec. Rurkę zmieniłem na elastyczną, nową. Efekt taki, że po kilku minutach pracy płomień robił się zimny, biały dym z komina. Okazało się, że nowa rurka po solidnym...
Jest to 4T. Ja nie dmuchałem w rurkę podciśnieniową tylko w wężyk paliwowy który wchodzi do gaźnika. (Najpierw zassałem żeby do gaźnika doszło paliwo a jak już było w gaźniku to wtedy dmuchałem) Ale dzisiaj spróbuje zasysać podciśnienie. Kranik podciśnieniowy chyba działa w porządku. Jak go rozkręciłem to w jednym miejscu jak by było przetarcie ale...
Kąta wyprzedzenia się tu nie reguluje (to nie maluch) - gaźnik źle wyregulowany, źle lub nie podłączone wszystkie rurki podciśnieniowe - może być też jakaś uszkodzona. No chyba że masz gdzieś pęknięty przewód doprowadzający paliwo (one są plastikowe i nietsety czasem pękają)
Witam! Posprawdzaj czy wsystko jest prawidłowo podłączone bo czasami brak jakiegoś podciśnienia może być powodem takich problemów. Tam są z tego co pamietam różne rurki podciśnieniowe może coś przeoczyłeś lub zamieniłeś miejscami. Dokładnie nie pamiętam bo Uniaka robiłem ostatni raz z pięć lat temu. Pozdrawiam A.G.
Przyczyn może być kilka: pompa paliwa, filtr paliwa (pod samochodem koło baku) mógł strzelić w kolektor, spada wtedy rurka podciśnieniowa łącząca kolektor z regulatorem ciśnienia na listwie. Sprawdź czy nie rozszczelnił się kolektor łączący przepustnicę z przepływomierzem i czy na przeciwwybuchu nie zawinęła się guma.
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
Sprawdź czy ci z parownika (reduktora) gaz nie zasuwa tą cienką rurką podciśnieniową, do kolektora ssącego. Stawiam że to będzie problem. po zgaszeniu szybko odłącz rurkę i sprawdź "na ślinę" czy tam nie bombluje. A szczelność wtryskiwaczy możesz sprawdzic podłączając się z diagnozą do gazu po zgaszeniu silnika i obserwacji czy ciśnienie nie schodzi....
Prawdopodobnie masz uszkodzoną membranę. Albo jakiś syf kamienny dostał się do membrany albo tych rurek podciśnieniowych. [url=http://north.pl/czesci-agd/czesci-d... do Twojego podgrzewacza - tak dla pokazania co tam występuje - pewnie można gdzieś...
Witam! mam dosyć nietypowy problem z moją bryką. po remoncie sinika podczas skadania pomyliem rurki podciśnieniowe powietrza i teraz silnik niechce mi trzymać wolnych obrotów. PYTAM czy ktoś wie albo ma jakiś schemat jak te rurki muszą być podączone??? Model samochodu NISSAN PRIMERA 2.0 SLX 16V Wtrysk JEDNO-PUNKTOWY rok 92 Proszę o pomoc... Pozdro...
Porób zdjęcia jak wygląda pilarka rozkręcona. Miejsca styku cylindra z karterem, przewodów itp. Pokaż króciec gaźnika który został stary. Króciec lubi pękać przy tym "cycku" co wchodzi do cylindra który pełni rolę rurki impulsowej (sterowanie podciśnieniowe gaźnika).
regulator podciśnieniowy wąż podciśnieniowy podciśnieniowy zamek
zatkać wtrysk moduł opóźnienia blokada ekran galaxy
ultra power akumulator skoda scala
Pompa w studni głębinowej włącza się co 2 sekundy Renault Espace 1997 benzyna - brak kontrolki "OK"