Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Rezystancja cewki w.n. wydaje mi się za małą. Możliwe, że jest strzelona.
jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Pin na kole zamachowym był ułamany
Witam, po wielu próbach samodzielnej naprawy i braku rezultatów oddałem kosę do specjalisty diagnoza za słaba iskra cewka nowa sprawna ale od nowszego modelu i iskra jest za słaba. Moje pytanie czy jest możliwość poprawienia istniejącej iskry na silniejszą czy tylko i wyłącznie wymiana cewki ?
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Słaba iskra,hmmmmm.....cewka?
Cześć-rozrusznik to pestka,na zaciąg też jest bardzo słaba iskra,cewka WN na 1i15 zacisku ma 5Ω, a 1 i wyjście WN 4600Ω,więc ją wykluczam,podajcie mi jakie jest napięcie na wtyku do cewki WN nr1,bo na nr15. jest pełne12v.
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
A sama cewka.? To że jest iskra na świecy (bezpośrednio z cewki) to znaczy tyle co nic.Trzeba sprawdzić jak daleko "skacze" min 1 cm. Więc albo słaba cewka,paluch ,lub jakimś cudem nie obraca się aparat.
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Jeśli moduł jest NAPEWNO ok. a iskra słaba to cewka. Jak masz możliwość, to podstaw inną (tzn. taką samą, ale z innego skutera). Sprawdź też połączenie modułu i cewki z masą.
sygnał na cewkę, tylko ten sygnał jest zbyt długi, przez co wg mnie iskra jest słaba Masz oscyloskop. 1. Pokaż sygnał z ECU na cewkę. 2. Pokaż przebieg iskry.
Cewka, świece. kable wymienione już na starej cewce. Gdyby były świece i kable to byłaby słaba iskra lub w ogóle brak. A tutaj po wyjęciu kabla świecy już z cewki na tym cylindrze jest słaba i nierówna iskra. Wychodzi że cewkę niepotrzebnie wymieniłem. Dowiemy się w końcu jaki silnik w tej Skodzie, czy wywalić wątek w kosz od razu?
Proszę o pomoc, na wszystkich świecach iskra słabiutka moduł czy cewka?
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
możliwe że ktoś dołożył , notując inną cewkę zapłonową ten rezystor pewnie jest dużej mocy i przez jego obecność iskra będzie słaba zastosuj dedykowaną cewkę
Problem rozwiązany, był to sterownik, który za słabe napięcie na cewkę podawał i iskra była za słaba.
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Słabo szukasz. http://elektroworld.info/modules.php?nam... Może ten sam moduł? http://www.electronicskb.com/Uwe/Forum.a... Tutaj wyjaśnia się, że to jest tyrystor TIC106N. To by się po części zgadzało, ma on 10 razy mniejszy prąd bramki niż BT151 (a nie napięcie...
Co najmniej o jedną cewkę za dużo :) Skoro iskrę masz a nie pali, znaczy iskra w złym momencie, nie dostaje paliwa, lub słaba kompresja. Musisz coś z tego wykluczyć. Co do cewek, z tego co pamiętam tam była jedna cewka z dwoma wyjściami, która podawała iskrę jednocześnie na oba cylindry. Wiadomo, że była potrzebna tylko na jednym w danym momencie, ale...
W chinczykach musisz mieć komplet z jednego rodzaju czyli magneto, cewki magneta i cewka WN. Moduł raczej nie gra roli. Druga sprawa to jakość czasem nowe nie znaczy że dobre.
Przekręć kolo magnesowe, tak aby magnesy były naprzeciw cewki i wtedy zmierz odległość.
Pacjent Merkury ME30ML (Tohatsu) Słaba iskra, na dolnym cylindrze zanika całkowicie. Jaki może być powód (cewka)? Próbowałem wymienić przewody WN ale mocno siedzą w cewce. Czy to jest rozbieralne?
Co ty chłopie bredzisz? Po co te nerwy. Świece dają iskrę ale na powietrzu, wewnątrz cylindra może być za słaba lub nie być wcale. Masz podwójną cewkę zapłonową i iskra przeskakuje jednocześnie w cylindrze 2 i 3. Skoro cylinder 3 działa to znaczy że obwód się zamyka i iskra z cylindra 2 przepływa gdzieś indziej niż na świecy. Spróbuj zamienić wtyczki...
Zmień sterowanie B i A i zobacz co z iskrą. Jak pozostanie na tej samej świecy to cewka!
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Witam Wymień końcówki masy pod aku,są wsuwki i oczka taka listwa .Najlepiej zalutuj cyną nowe i przykręć nową śrubą.Powinno pomóc,bo to stały temat Fiatów Pozdrawiam
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
łapki opadają gdzie tu szukać przyczyny będę wdzięczny za sugestie a ja bym otworzył ECU i sprawdził czy bodajże 37pin nie jest stopiony bądź/lub przepalona ścieżka. ew sprawdził bym czy przypadkiem przekaźnik wtryskiwacza nie jest sklejony lub do wymiany cewka skoro iskra jest (ale może słaba? )
Ale jak wyciągnąłem świece i pociągnąłem sznurkiem to iskra jest ale bardzo słaba i nie zawsze się pojawia wygląda jakby cewka była przeciążona lub miała przebicie>
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Może być cewka ale miałem przypadek że seicento na dwóch cylindrach była słaba iskra silnik kołysał po podmianie cewki brak poprawy mimo że komputer wskazywał na cewkę okazało się że wina komputera .
Nie mam takiego agregatu więc nie wiem dokładnie jak jest sterowana ta cewka. Być może jakimś modułem. Do cewki dochodzą impulsy napięciowe więc pomiar zwykłym miernikiem nie jest miarodajny. Tu byłby potrzebny oscyloskop. Więcej byśmy dowiedzieli się gdybyś wpiął w szereg z uzwojeniem pierwotnym amperomierz ( najlepiej gdyby to był analogowy - wskazówkowy...
Witam Z powodu nie podawania oleju postanowiłem rozebrać moją wysłużoną pilarkę. Zawsze odpalała i na obroty się wykręcała. Przy okazji postanowiłem ją dokładnie wyczyścić więc zdemontowalem cewkę zbiornik itp żeby cały syf oczyścić i trochę odświeżyć tłumik. Po skręceniu pilarki iskra pokazuje się tylko gdy zakręcę magnetem że pomocą wkrętarki ( wysokie...
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
Czy jest w takim razie jakiś modulik zapłonowy i zewnętrzna cewka? Bo to wygląda na zapłon CDI.
Kody mogły zostać wygenerowane przez słaby akumulator. Sprawdź cewkę, bo iskra to w nich często jest, ale cewka pada i iskra na tyle słaba że nie odpali.
Witam. Jakiś czas temu zakupiłem nową cewkę do swojej już leciwej pilarki MS180, gdyż przewód od starej cewki się rozpadał i ogólnie jakość iskry była dość słaba. Wymieniając cewkę zobaczyłem poprawę iskry, lecz ostatnio gdy chciałem zakończyć pracę nie mogłem wyłączyć pilarki. Ściągnąłem pokrywę, gdyż myślałem, że kabel z miejsc wysunął się i blaszka...
Słaba iskra i brak wysokich obrotów hmm.... zacznij od przeczyszczenia wszystkich styków instalacji zapłonowej. Wygląda to tak jak by cewka CDI nie ładowała dostatecznie kondensatora w module zapłonowym.
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Napewno to jest cewka zaplonowa to jest standart w lanosach .
dwie możliwości moduł lub cewka
Sprawdź ciśnienie paliwa, jeżeli jest około 3bar to ok. Może być też cewka (za słaba iskra i po wkręceniu świecy w głowicę nie przeskakuje).
dodam że iskra jest taka dosyć słaba Cewka WN pod kołem magnesowym czy to jakaś modyfikacja z cewką butelkową? Do sprawdzenia w kolejności: - kondensator - świeca - przewód WN z fajką.
Możesz próbować szukać takiej usterki, ale bez schematu, raczej się nie połapiesz :/ . Oczywiście warto byś porozpinał kostki po kolei, poczyścił, poprawił masy itd. Może ci się poszczęści. Jednak masz pewność że cewka oraz moduł są na tyle sprawne, by dawać chociaż słabą iskrę :) .
Już kupiłem używaną cewkę 12V do Simsona. Nie popieram z dwóch powodów: 1. W Simsonach tzw. elektronikach stosowano najpierw cewki 6V, takie jak w MZ, a potem specjalne małe cewki z napisem EMZA. Także lepsza jest cewka WN 6V, a nie 12V. 2. Używane cewki to spore ryzyko nieprawidłowego działania. Modułu bym nie kupował, tylko za kilka zł kupił elementy...
Jak słaba iskara na jednym to cewka, kabel. Jak słaba na dwu to EDIS, cewka.
Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Wymieniałem już cewkomoduł w silniku Briggsa, nie odpalał właśnie przez słabą iskrę. W ostatnich latach są to niestety częste przypadki.
uszkodzona cewka wn problem rozwiązany
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
i co teraz nie przerywa :D ja też mam motorynke
Tam masz 3 przewody na cewce. Sprawdź, czy zielony nie ma zwarcia do masy na włączonym zapłonie. Sprawdź, czy na białym masz napięcie z prądnicy podczas kręcenia silnikiem. Czerwony idzie na impulsator. Jeśli jest napięcie na białym i brak zwarcia do masy na zielonym, to znaczy, że cewka zapłonowa "umiera".
Nie wiem czy to na pewno cewka ponieważ wczoraj pomierzyłem jej opory na niskim i wysokim bo znalazłem jej parametry i są w normie, więc dziś pójdę zobaczyć może coś pomogło nawiasem mówiąc poczyściłem cały aparat.
Słuchaj-jest słaba na jednym kanale cewki,czy na obydwu?
MoniTOX Simsony nie miały, nawet w ostatnich wersjach z włoskimi zapłonami, czujnika Halla! To było w ETZ. Simson ma cewkę impulsatora. adrian_bak1 Procedura sprawdzania jak w każdym zapłonie CDI. Rezystancje i napięcia na cewce ładującej i impulsatora oraz kontrola masy. Jak masz możliwość podmień moduł zapłonowy lub zrób sobie nowy. Jest banalnie...
Na jakiej podstawie wujek stwierdził że cewka jest OK? 90% uszkodzeń prostego CDI to awaria cewki zasilającej. Nawinięte wiele zwojów cieniutkim drucikiem jest mocno awaryjne. Lepiej zmierzyć napięcie przy zabudowanej cewce niż kupować nowy moduł. Chyba, że masz 4T i zapłon typu magnet. Wtedy cewka daje niższe napięcia i jest nawinięta grubszym drutem,...
1-impuls na cewkę,2 masa,3+ po kluczyku,4 sygnał ze sterownika. :ganja:
Można jeszcze spróbować wymienić, zamienić kabel wysokiego napięcia wraz z fajką. Najczęściej takie kable zbudowane są z grafitu (substancja przewodząca w samym przewodzie) A na dodatek w fajce może być jeszcze rezystor. A wszystko to po to aby cały układ generował jak najmniej zakłóceń. Ja proponuję, aby te wszystkie oporności zignorować, po prostu...
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
się że wadliwa była cewka chociaż była Już e 4 poście zwracałem Ci na to uwagę... A może popatrzeć na iskrę? Zalane bo słaba lub brak...
qwert_daro miał rację. Cewka dawała za słabą iskrę. Dobrze, że miałem możliwość "pożyczenia" nowej cewki ze sklepu. Ale w końcu passat robi robotę :)
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Wymieniłeś cewkę na nową czy używaną?
ciekawe czy pali na wszystkie cylidnry. Wtryskiwacze ok? Może cewka pada? Słaba iskra? brak? Mechanik wymienił tzw. Zestaw Standardowy Kiedy Się Nie Wie.
Czym sprawdzałeś lub jak, że ten prąd dochodzi do cewki? Zasilania i masy na sterowniku silnika sprawdzone? Tu bezpośrednio sterownik steruje masą cewki. Słaba iskra to brak/słabe zasilanie cewki, brak wysterowania masą, uszkodzona cewka, świeca lub przewody. Takie usterki są do ogarnięcia w 15 minut z użyciem kontrolki.
Moim zdaniem jednak jest to wina cewek. Tylko że mam tam cewkę jedną nowa wymieniona na poprzednich wakacjach i jest iskra taka w miarę ale myślę że jeszcze za słaba. Drugą cewkę dałem starą tylko że 8V i iskra jest aż fioletowa. Tylko teraz nie wiem czy mi ta cewka będzie działać prawidłowo i nie będzie sie grzać.
Najprawdopodobniej "kończy się" cewka ładująca CDI. Trzeba by zmierzyc napięcie na niej gdy nie ma iskry lub jest słaba. Poczytaj o awariach CDI. Temat jest standardowy.
Jest mi miło, że sobie poradziłeś! - czy jest mozliwe sprawdzenie tego typu cewki metoda jak wyżej? W/g mnie jest to żadne sprawdzenie! To świadome proszenie się o kłopoty,,,,,,,,,,, Co takie coś ma na celu? Nie mogę sobie tego wyobrazić! Sprawdzenie cewki to nie tylko pomiary oporności uzwojeń i to wykonane w różnych warunkach, jak podwyższona temp....
To że ma iskrę nie znaczy że świeca jest dobra. Wstawiałeś nową lub po prostu pewną (np z motoru kolegi)? Bo skoro świeca jest mokra, to znaczy że silnik zaciąga paliwo i je spręża. Więc zostaje wyłącznie zapłon, albo tej iskry nie ma wcale, albo jest w złym momencie, ewentualnie iskra jest skrajnie słaba. Skoro klina nie ścięło, a impulsator jest na...
Cewka zasilająca CDI do wymiany.
Wczoraj cewka była na sprawdzeniu i wszystko było ok, cewka jest dobra. Dzisiaj sprawdziłem czy do cewki dochodzi prąd i zobaczyłem że do minusa strasznie mało prądu dochodzi. Wszystkie kable wydają sie byc wporządku. Ja juz nie wiem co moze byc zle
Szybki test cewki to. Zdejmujesz kapturek z kabla i na samym kablu patrzysz iskrę. Z odległości centymetra iskra powinna przeskoczyć z samego kabla do masy. Jak raz przeskakuje raz nie z mniejszej odległości to cewka do wymiany.
Witam, Posiadam wyżej wymienioną kosę Ryobi. Kosa na wyższych obrotach gasła lub była bardzo słaba. Wymieniłem świecę jednak teraz nie mogę jej w ogóle odpalić. Na starej świecy teraz tylko zapala na pierwszej pozycji i to nie zawsze - po przełączeniu na pozycję pół-otwartą czasem chodzi a po przełączeniu na tryb pracy od razu gaśnie. Przejrzałem wydech...
Cewkę podstaw inną, podejdzie z poloneza-elektronika ( gaźnikowego), cewka 4226, albo każda cewka Boscha do zapłonu TZ ( cewka z zieloną nalepką).
Znierz cewkę wtórne i pierwotne.
To zasil cewkę dodatkowo plusem z akumulatora ( na czarny kabelek przy cewce) Pozdrawiam.
Cewka miała słabą iskrę więc na swiecach była mała iskra. Podczas ssania rano w cylindrze znajdowała się większa ilość mieszanki która gasiła iskrę. Więc silnik ewidentnie zalewało.:)Ja to tak zrozumiałem:)
no ale jak była by cewka uszkodzona, to chyba iskry by nie było w ogóle ??
Mam taki problem z moim skuterkiem jadąc nim nagle mi zgasł i nie chce zapalić. Sprawdziłem więc iskrę, jest choć słaba. Więc zakupiłem nową cewkę i zamontowałem. Cewka ma taką metalową nakładkę na fajce i gdy sprawdzałem iskrę trzymając za fajkę podczas kręcenia rozrusznikiem, gdy trzymałem dźwignię hamulca, to pokopało mnie. Po zmianie fajki, na plastikową,...
Definitywnie to gaźnik i nieszczelność któregoś z przewodów. Ale sprawdź jeszcze cewkę prostym sposobem, wymontuj ją i ściśnij mocno w rękach tam gdzie jest zalana masa będzie widać przerwę miedzy masą a plastikiem (obudową), jeśli tak to cewka do wyrzucenia. Aha i iskra powinna mieć około 2-5cm, słaba iskra to wina raczej cewki.
Jeśli problem (wypadanie zapłonów) występuje pod obciążeniem, to może być znak słabej iskry: cewka, kable, świeca.
Witam Myślę, że problem został rozwiązany. Wymieniłem gaźnik, świecę, moduł oraz cewkę. Najprawdopodobniej iskra była za słaba. Pozdrawiam
Nie ma kopułki przecież kable zmieniałeś więc widziałeś że cewka jest poczwórna.P
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki . Zamieniałem miejscami cewki i iskra na kazdej jest słaba, czerwona i ledwo ją widać
Moduł jest chyba zepsuty, bo podłączałem go we wszystkie możliwe sposoby. Mam zamiar kupić nowy moduł 4t. I nie wiem co z tą cewka jeśli robi słabą iskrę .
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
probowka przez minusa dokladaj do srodkowego pina w kostce co przychodzi do czujnika polezenia walu czy tez halla powinna byc istra slychac pompke w baki i klikanie wtryskiwacza jesli nie ma iskry a jest reszto to albo kable albo cewka
Bardzo często przyczyna nie palenia na rozrusznik w chinczyku jest cewka zapłonowa. Najłatwiej srawdzić odkrecając fajke iskra bez fajki musi być gruba i mocna koło 1 cm ma przeskoczyć, bardzo czesto właśnie tak była przyczyna palił ze\ kopki a ze startera nie i powodem była już słaba cewka być może tu jest podobnie
Jak strzela tzn że iskra jest na nie właściwym cylindrze a więc skacze w kopułce - trzeba odkręcić i tam wysuszyć, palec też. Zalana cewka to zwykle brak iskry albo słaba.
Witam. Miałem problem z iskrą w quadzie 110cm, ale po kolei. Quad jeździł parę minut, ale potem gasł, sprawdziłem czy jest iskra na świecy i tu zaskoczenie. Iskra bardzo słaba i po paru obrotach silnika rozrusznikiem znikała. Wymieniłem święcę, cewkę zapłonową, potem moduł CDI, na koniec regulator napięcia. Quad zapalił, ale pochodził parę minut i znów...
W mojej pilarce stihl jest słaba iskra i pilarka często się zalewa. Jaką moc powinna generować cewka. Mam tester do mierzenia napięcia cewki .
Jeśli jest na zapłonie DC to na pewno nie to co na zdjęciach,wymień cewkę zapłonową i po problemie.
witam. miałem w przeszłości podobną sytuację. uszkodziła sie taka cewka (de facto połowa takiej cewki czterorzędowej). Wstawiłem cewke od "maluszka" dwurzędową i dwa cylindry zasilane były z orginalnej cewki a dwa pozostałe z cewki od "malucha". ALE TO NIEISTOTNE. Chciałem powiedzieć, że zawswze możesz zrobić następującą rzecz: ponieważ sterownik w...
Witam wszystkich pisze post bo już nie wiem gdzie szukać pomocy posiadam Daewo Tacuma z silnikiem 1,8 mój problem polega na tym iż na jednym cylindrze jest słaba iskra tzn po wyjęciu przewodu z cewki praktycznie iskra przeskakuje w bliskiej odległości a na innych cylindrach iskra wali jak głupia , świece sprawdzone , przewody ok (napewno) stawiałem...
Problem rozwiązany uszkodzona cewka butelkowa. Wymieniłem i Pali od strzała.
Mam problem w swoim NX z zapłonem. Iskra jest bardzo mizerna.Początkowo podejrzewałem cewkę, lecz po jej wymianie (co prawda używaną, ale sprzedawca zapewniał mnie o jej sprawności)dzieje sią to samo. Iskra wychodząca z cewki, czyli jeszcze przed rozdzielaczem jest już kiepska. Nie mam schematu el. ani doświadczenia by samodzielnie mierzyć się z tym...
Układ z lewej nie powinien działać, lub co najwyżej dawać słabą iskrę. Brak kondensatora wywołuje łuk elektryczny na stykach przerywacza powodując zmniejszenie prędkości zmiany natężenia prądu płynącego przez cewkę. Dodatkowo przez brak kondensatora nie dochodzi do oscylacji w układzie cewka–kondensator, przez co czas wyładowania iskrowego jest...
Tak rozrząd sprawdzony i ok. Silnik nawet nie kichnie po prostu można kręcić i kręcić i nic. Dziś dzwoniłem jeszcze do Hondy i mechanik powiedział że może być cewka walnięta, niby daje iskrę ale pod wpływem wtrysku paliwa i ciśnienia może ginąć bo będzie za słaba. Cewkę zamówiłem i zobaczymy co się będzie działo.
słaba iskra iskra słaba słaba iskra zapłonowa
remote instrukcja obsługi telefon zamiast pilot supla esp8266
przetwornica 5dv00829000 przetwornica 5dv00829000
YouTube nie uruchamia się na telewizorze - diagnostyka i rozwiązania Kompresor powietrza: częste włączanie i wyłączanie