A zawory kiedyś regulowałeś bo może przez nie kompresja ucieka?
Większość diesli tak ma przy rozruchu.Jest to schodzenie paliwa albo świece ,słaba kompresja itp.Tak według mnie.To szukanie dziury w całym.Ja takich klientów odsyłam za bramę.
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
Einspritzpumpe kaput ;-) Pompa do roboty. Jeśli byłaby słaba kompresja mocno dymiłby na biało, na starcie występuje tak wielka dawka że musi palić. Kompresja słaba pompa i pewnie wtryski wydatki czekają!
Oczywiście, ten który masz na stale to prąd idący do świec, a po przekręceniu stacyjki powinien pojawić się jeszcze jeden "+" potrzebny do cewki w przekaźniku. Ale jeżeli twój silnik nie chce pracować na "Plaku" to poprawnie działające świece żarowe są w tej chwili potrzebne "jak świni siodło". Każdy diesel , nawet ze słabą kompresją musi pracować na...
Dlaczego więc ta cholera tak słabo pali? 1. Pomiar kompresji na zimnym silniku. 2. Słaba pompa podająca w pompie wtryskowej.
Diesel ,benzyna ,LPG? który silnik. Generalnie w benzynach jest to objaw lewego powietrza czasem słabszej kompresji na którymś cylindrze. W dieslu nierównych dawek na wtryskach ,słabej dwumasy.
Witajcie, Zapoznałem się z wieloma tematami na forum dotyczącymi problemu z rozrusznikiem, ale chciałbym omówić mój problem, bo dopiero co kupiłem silnik i nie wiem czy to wina silnika czy rozrusznika. Przed przełożeniem silnika rozrusznik kręcił, auto paliło. Stary silnik miał bardzo słabą kompresję jak na diesla - od 15 do 21, więc ciut mało. Kupiłem...
Przy pierścieniach po zostawieniu auta na noc i próbie odpalenia w dzień powinieneś mieć duże problemy z odpaleniem (słaba kompresja) Litr oleju na 100-200 km to bardzo dużo. Przyjrzyj się czy aby na pewno nie ma wycieku na zewnątrz. Może przybywa ci płynu chłodzącego
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Egr został również wyłączony.. Te kopcenie nie jest takie jak na sprawnym aucie z pustymi puszkami.. Na Ori sofcie też próbowałem, to samo.. Ta kompresja jest słaba strasznie. Po głębszych przemyśleniach dam wtryski na sprawdzenie, a na tłoki zaleje płukankę.. Mam taką małą nadzieje, że od złego spalania się porobił nagar, a co mi szkodzi spróbować??...
Skoro sam nie sprawdziłeś to raczej nic sensownego ci nie podpowiemy, bo nie wiemy co i jak było sprawdzone. Problemy z odpalaniem zimnego diesla to temat na doktorat. Popalone świece, walnięty czujnik temperatury, uszkodzony przekaźnik świec, uszkodzone wtryski, nieszczelność układu paliwowego, słaba kompresja, zasyfiony lub uszkodzony rozrusznik,...
jeśli auto DIESLA nie odpala na dotyk - max 2 obroty to wina świec żarowych. Jeśli świece są OK to powodem, może być słaba kompresja silnika. - ale to można łatwo zweryfikować. Odpalić zimny silnik i nagrzać do 90'C. Wyłączyć i włączyć ponownie. Powinien palić. Jeśli ma problemy to silnik TOTALNY ZŁOM - NIE KUPOWAĆ. I nie wierzyć, że to mocny motor...
Rozruszniki planetarne to porażka. Słyszałem o nich dobre opinie, ale ludzie mieli mocno wyeksploatowane jednostki. Kompresja była słaba, to jak dostawał wyższych obrotów to jakoś palił. Sam zakupiłem z zamiarem montażu w traktorze Webasto mokre na diesla 5KW z BMW, chyba e34, albo e39. Nawet nie trzeba prądu mieć w garażu, a palisz ciepłą jednostkę....
mogą być dziesiątki powodów: 1. kiepskie paliwo 2. uszkodzenie pompy wtryskowej 3. uszk. wtryskiwaczy 4. słaba kompresja 5. ... trzeba zrobić diagnostykę w dobrym warsztacie może być też (typowe dla tego silnika) jammed butterfly (air regulator) where air is entering to machine for combustion. Due to low quality diesel soot is gathering on this butterfly...
Za nim założyłem wtryski przykręciłem je do przewodów paliwowych i sprawdziłem wzrokowo. wtryski pylą aż miło patrzeć. świece też dobrze grzeją. wykręciłem je i podłączyłem i grzeją się równo i nawet jak kontrolka gaśnie to świece dalej grzeją. sprawdzałem je również miernikiem i jedna pobiera 10A a pozostałe trzy 40A. Poprosiłem znajomego mechanika...
Sterownik silnika wyrównuje wolne obroty korektą wtryskiwaczy na wolnych obrotach. W momencie luzu na kole zamachowym które działa jak młot nie jest w stanie wyrównać tego. Korektą wyrównuje także słabszy cylinder, ponieważ w momencie zapłonu w cylindrze w silniku diesla wał korbowy mocno przyspiesza, żeby pasek PK nie piszczał stosuje się na alternatorze...
raczej wtryski przy -10 świece grzeją chwilę po uruchomieniu i wtedy chodzi dobrze, potem stygną i zaczyna się kolibotanie, potem jak trochę pochodzi i komora spalania się nagrzeje jest ok nie wiem jak w tych silnikach jest ale sądzę że świece są włączane tylko na mrozie a przy dodatnich temp nie grzeją wcale biały dym to odparowana niedopalona ropa...
No to skoro masz podejrzenia, to działaj i wyklucz je dla pewności. Co robić, to za pewne wiesz ;). Wiem co robić - muszę po raz kolejny wyłożyć kasę. Żebym wiedział że to pomoże to bardzo chętnie. Kierując się podejrzeniami można pół silnika wymienić, a usterka pozostanie. Dlatego zwracam się do was żebyście mi doradzili. Słaba kompresja, zły kąt...
To co mam to nie jest normalne. Owszem układ jest zamknięty . Tyle ,że gdybym wentylator nie był na krótko , to temperatura nie zdążyła by przekroczyć progu załączania czujnika wentylatora a brak by było już połowy płynu w chłodnicy. Nie rozumiem do końca stwierdzenia , że w zamkniętym układzie chłodzenia (jaki często w francuzach) jest duże ciśnienie....
Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Rozkręć. Albo od razu wywal na złom. Roboty sobie oszczędzisz. Pomyśl... Stanowisko do testowania i naprawy wtryskiwaczy CR kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotówek. Dlaczego? Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Jak wyżej. Przypuszczam...
Cześć, mam skuter Ovetto MBK 50 (czyli klon Neosa), który niedawno całkowicie przestał odpalać. Iskra jest, nawet nowa świeca, kompresja raczej jest, na kopniku czuć lekki opór, jak odkręcę świecę to nie ma prawie żadnego oporu. Paliwo raczej podaje, bo świeca po chwili jest mokra, próbowałem wtrysnąć "plaka" wprost do dolotu i też nie odpala. Gaźnik...
Liqui Moly 500ml za 49zł - 45minut na nim był uruchomiony (czyści wtryski). Dodatkowo zmiana oleju na 5W50 Castrol do Diesli, wymiana świec żarowych (4szt., nowe), wymiana łańcucha rozrządu z rolkami i resztą (470zł w warsztacie), ponowne ustawienie pompy wtryskowej; czyszczenie baku i przewodów paliwowych; wymiana wszystkich podciśnień (przewodów)...
Czasami to że diesel marki Mercedes nie chce odpalić przy niskiej temperaturze jest sygnałem słabej kompresji. Warto zbadać czy silnik ma szczelność i dobrze spręża (czyli stan pierścieni, zaworów) szczególnie jeśli to jest diesel po kilkuset tys. km. Może się okazać że po dokonaniu odpowiedniej naprawy silnik zacznie dobrze odpalać. A grzałki? : http:******...
witam niedawno przerabiałem taki układ, mam obecnie skrzynie dzika, skrzynię poloneza i silnik benzynowy maszynowy ok 10hp wszystko połączone sprzęgłem malucha. jak do dzisiaj nieźle się sprawuje. Witam. ja ze swojej strony powiem, że montowanie silników benzynowych w pojazdach takich jak ciągnik jest niezbyt rozsądnym rozwiązaniem chociaż by z względu...
Jak zimny ropniak nie odpala na wszystkie gary to pierwsze świece żarowe ,wtryski czy mają odpowiednie ciśnienie przebicia i potem kompresja . Napisałem tą kolejność bo tak diesel się zużywa ,chyba że trefne paliwo i siednie wszysko na raz .Ja w swoim starym bmw świece wymieniałem co dwa lata ,wiadome stary diesel kompresja ma słabszą i odpalanie na...
Nie chodzi o to że po 240 tyś samochód zdechnie, tylko pierścienie się zużywają i przez to kompresja jest słabsza. Jeżeli faktycznie z wtryskiem jest wszystko ok, to nie ma się co szukać usterek na siłę. Każdy leciwy samochód zwłaszcza diesel to spotyka prędzej czy później.
witam. mam pytanie do szanownych grupowiczow. do samochodu mercedes beczka 123 o pojemnosci 2.4 diesel nieuczciwy sprzedawca wcisnal mi akumulator 61 Ah. przy pierwszych mrozach po prostu słabo kręci - odpala ale zimny olej i duza kompresja powodują za duze opory, odpala cudem z trudem. Sprzedawca nie chce wymienic akumulatora na wiekszy z doplata....
Nie kopci na niebiesko po odpaleniu co mnie zaskakuje. Tym autem nie da się mocno jechać, jest za słaby na taką budę, nie kopci na niebiesko jak mu próbuję da w palnik jak nie raz widziałem u diesli Nie mierzyłem kompresji, muszę to zrobić. Cewka wymieniana z przewodami i świecami kilkanaście miesięcy temu (auto mało jeżdżone). Świece po wymianie robią...
Ale jednocześnie nakazują dokonywać jego pomiaru na rozgrzanym silniku Nie, nie spotkałem się z takim wymogiem. Każdy doświadczony pompiarz ci powie, że mierzymy na zimno. Ja sam nie jestem specjalistą od armatury dieslowskiej, moja wiedza wynika z tego, co widziałem przez ponad 40 lat wizyt u pompiarzy. Dobrych pompiarzy... Raz że 80-100 obr/min to...
Polonez 1.9 D 450 tys (przy 400 padła pompa -cóż polskie paliwo) skutkiem awarii pompy była ( z niewyjaŚnionych przyczyn) awaria uszczelki pod głowicą. Mimo białego obłoku za plecami przejechałem jeszcze 50 tys i ... sprzedałęm bo korozja go zjadała pękł przewód hamulcowy. (facet zrobił uszczelkę i smiga dalej na silniku) Od początku na elf exelium...
słaba kompresja kompresja słaba diesel kompresja
wyciek prądu akumulator kwasowy akumulator zasadowy uzwojenie robocze
hulajnogi elektryczne problemy hulajnogi elektryczne problemy
Jak wgrać system do NA07A39DVW0702? Identyfikacja modelu na07a39dvw0702 - Isudar?