samsung dzwonic

Znaleziono około 73 wyników dla: samsung dzwonic
  • wyświetlacz samsung E 600

    kude tutaj sa tylko nr telefonow do chin a niebede tam dzwonic o głupi lcd Dodano po 57 kude tutaj sa tylko nr telefonow do chin a niebede tam dzwonic o głupi lcd

    Smartfony Serwis   13 Lut 2007 07:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1026
  • [Sprzedam] Sprzedam płyty , podstawe z LCD Samsung LE37R82BX/XEC

    Witam, mam do sprzedam płyty , podstawe z LCD Samsung LE37R82BX/XEC Tel. 604333908 prosze dzwonic po 17 T-con board T370XW02 V5 CB 06A69-1A Samsung LE37R82BX/XEC 100zl Płyta główna Samsung BN41-00839B Samsung LE37R82BX/XEC 160zl Inverter Darfon 4H.V1448.481/c1 Samsung LE37R82BX/XEC 130zl Podstawa...

    TV Bazar   23 Wrz 2014 20:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 963
  • [Sprzedam] Moduły do SAMSUNG LE40R76BX

    Witam, mam do sprzedania wszystkie moduły do SAMSUNG LE40R76BX , rozebrany z powodu zbitej matrycy. Tel .604333908 prosze dzwonic po 17 Płyta główna Samsung BN91-01005B LE40R76BX cena 170zl Zasilacz 40 SAMSUNG LE40R76BX LCD TV PART PSU POWER SUPPLY BOARD - CS61-0267-04A IP-230135A 180zl 3240WTC4LV0.5...

    TV Bazar   21 Wrz 2014 10:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 624
  • Samsung SGH-C100 po zalaniu

    Wiam mam problem z samsungiem SGH-C100 wpadl do wody po wyczyszczeniu mozna dzwonic odbierac polaczenia, wyglada na to ze wszystko chodzi dobrze po za tym ze na wyswietlaczu nic nie widac niby swieci ale nic na nim nie ma. Moze ktos ma schemat lub jakies sugestie?

    Smartfony Serwis   23 Lut 2004 11:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1106
  • Samsung sdh-d410 - problem z wykonywaniem rozmów

    Witam!! Mam taki problem: dostalem od kumpla z Anglii telefon Samsung sdh-d410. Wlozylem karte z Idei i nie moge nigdzie zadzwonic, poniewaz po chwili wyskakuje mi "polaczenie zakonczone". Moge odbierac polaczenia i zadzwonic na 112, nawet nabilem sobie karte, ale nie moge dzwonic. Jak ktos wie co mam...

    Smartfony Serwis   09 Gru 2004 19:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 608
  • Samsung SGH-R210s Problemy Z Zasięgiem

    Czesto w samsungach i alcatelach gdy padnie koncowka mocy tak jest pokazuje zasieg a nie idzie dzwonic wiec masz PA do wymiany.W domowych warunkach zrobisz jesli masz stacje lutownicza i pojecie o tym jesli nigdy nie wymieniales PA to lepiej sie nie bierz.

    Smartfony Serwis   07 Lut 2005 19:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1140
  • samsung SGH-N500

    Mam taki problem z samsungiem SGH-N500 ja moge dzwonic do mnie przychodza sms-y a do mnie nie mozna sie dodzwonic. Kolega ktury ma komis z komurkami mowil mi ze trzeba wpisac jakies kody ktore zresetuja fona i bedzie ok ale nie ma tych kodow. Jak ktos z was je posiada a chcial by mi ponuc to bede wdzieczny.

    Smartfony Serwis   11 Maj 2005 09:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 824
  • samsung C100 brak dzwonkow

    czy wie moze ktos co moze byc z samsungiem C100 jak nie ma dzwonkow ?? dzwonic sie normalnie da wszystko slychac dziala ok a dzwonkow nie ma :( jesli ma ktos jakis pomysl to prosze o pomoc pozdrawiam

    Smartfony Serwis   09 Cze 2005 16:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 861
  • samsung n500 problem z sugnałem łączenie

    mam proble z telefon samsung n500 kupiłem gona allegro pisało ze telefoon w 100% sprawny. gdy chce dzwonic to nie ma sygnału połączenie raz jest raz niema czsami to nie dzwoni .prosze powiedzieć czy jest jakas mozliwość naprawy tej usterki.

    Smartfony Serwis   12 Cze 2005 10:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 765
  • SAMSUNG E700 / nie słysze rozmówcy lecz dzwonki działają !!!

    Witam Mam samsunga e700 lecz nie słysze rozmówcy gdy dzwonie ani sygnałów. Głosnik dobry iz dzwonki działaja 100% zasieg jest mozna dzwonic mic działa .... Co robic ?? Dziex z góry Mateusz

    Smartfony Serwis   20 Paź 2005 20:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4058
  • Samsung slim srs 28 cal. W rogu ekranu załamuje się obraz.

    witam niechce marudzic ale posiadam telewizor samsung i ciagle mam ta sama awarie w rogu ekranu zalamuje sie obraz tak jak ktos przylozyl magnes najgorsze jest to ze to juz 3 wymiana telewizora czy one sa az tak wadliwe czy moze to moja wina bo az glupio dzwonic po gwarancyjnego bo znowu dzieje...

    Początkujący Serwisanci   31 Sie 2006 06:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2552
  • Samsung Z400 nie można wejść w SMS i zdjęcia - pyta o hasło

    Witam , kolega dostał ten model samsunga z 400 z zza granicyi po wlozeniu polskiej karty wszystko normalnie dziala (mozna dzwonic itp) ale chcac juz wejsc w skrzynke odbiorcza , multimedia, czy inne zdjecia trzeba wpisac chaslo którego nie zna ??? osoba od której dostał tez nie zna :/ czy mozna...

    Smartfony Serwis   03 Wrz 2006 21:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1023
  • Samsung wariuje. Po rozsunięciu ekran robi się biały.

    mam samsunga se41i i biedak waryjuje w pozycji zamknietej dziala ale jak rozsune go to juz ekran robi sie bialy i nic wiecej nie widac poza biela:D. a teraz to tylko dziala jak odrazu wlacze jak zgasnei swietlo to juz nie wlaczy sie podswietlenie chyba ze rozsune no ale wtedy to bialo jest:D. poczywiscie...

    Smartfony Serwis   16 Wrz 2006 22:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1266
  • Samsung E900 i praca w trybie 1900Mhz

    Witam Mam szajsunga E900 i wyjechalem z nim do chamerki :) i sa schody telefon loguje sie do sieci ale zasieg jest 0 :( nieda sie dzwonic ani slac smsow. poczciwy Siemens SL65 z ta sama karta w tym samym miejscu ma polowe zasiegu. poczciwy Samsung X480 podobnie ma zasieg a E900 dupa - telefonik...

    Smartfony Serwis   19 Gru 2006 17:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 758
  • Samsung G600 - restart telefonu

    Witam Mam dziwny problem jesli chodzi o Samsunga G600 telefon co jakis czas restartuje sie sam... a co najlepsze prawie zawsze gdy ktos zamierza do mnie dzwonic. Co to moze byc za problem? Czy to wina softu? Telefon nowy zakupiony w sklepie firmowym Phone4U Jakie sugestie?

    Smartfony Serwis   24 Gru 2008 18:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1377
  • Samsung sgh e250 problem z zasigiem(full)

    witam mam taki problem z samsungiem e250 telefon nie ma simlocka i na karcie z plusa jest full zasieg, niestety obok jest przekreslona sluchawka i gdy proboje wykonac polaczenie pisze " tylko pol alarmowe" co moglo stac sie z tym telefonem? i co powinienem zrobic abym mogl dzwonic. Pozdrawiam

    Smartfony Serwis   31 Paź 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1622
  • Samsung J600 - po zalaniu, biały wyśw. - słychać dźwięki

    Witam telkefon jest po zalaniu i swieci sie na bialo wyswietlacz,tasme wymienilem i nadal to samo.Ktory uklad jest odpowiedzialny za wyswietlacz??Telefon normalnie dziala mozna z niego dzwonic slychac dzwieki.Wczesniej telefon byl w serwisie Samsunga i uniewaznili gwarancje.Mozliwe ze wina lezy po stronie...

    Smartfony Serwis   15 Lut 2008 11:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1110
  • samsung lcd 710N rozdzielczość problem

    p.s. prosze nie dzwonic - brak dostepu do plyt samsunga

    Monitory LCD Serwis   19 Lut 2008 16:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3958
  • Samsung e760 pl menu - tylko UST 2 PRO robi te modele?

    witam. mam takiego samsunga i cos mi sie dzieje z wyswietlaczem... tobi sie bialy... podswietlenie dziala, da sie dzwonic, odtwarzac muzyke. poczatkowo myslalem ze to tasma ale potem zauwazylem ze tak sie dzieje nawet jesli nie otwieram telefonu. co moze byc nie tak??? prosze o pomoc i pozdrawiam.

    Smartfony Serwis   21 Lut 2008 16:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1119
  • Samsung E760 - wyświetlacz

    witam. mam takiego samsunga i cos mi sie dzieje z wyswietlaczem... tobi sie bialy... podswietlenie dziala, da sie dzwonic, odtwarzac muzyke. poczatkowo myslalem ze to tasma ale potem zauwazylem ze tak sie dzieje nawet jesli nie otwieram telefonu. co moze byc nie tak??? prosze o pomoc i pozdrawiam.

    Smartfony Serwis   21 Lut 2008 16:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 738
  • Samsung E250 - Ograniczenia usług sieci po wgraniu softa

    Witam wgralem nowego softa w samsungu e-250 wszystko poprawnie jak wgrane byc powinno ale teraz wyswietla mi sie komunikat Ogr. usl. sieci czy cos takiego i nie moge nigdzie dzwonic, ani wysylac smsow o co chodzi i jak przywrocic telefon do sprawnosci. Prosze o pomoc.

    Smartfony Serwis   17 Wrz 2008 09:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3457
  • samsung E250 nie działa wyświetlacz

    Witam Proszę o pomoc mam samsunga e250 tel włącza sie ale na wyświetlaczu nic nie widac podświetlanie działa z tel można dzwonic w serwisie powiedziano mi że nie opłaca sie go naprawiac a na pytanie dlaczego odpowiedziano mi: BO NIE. co mogło się stac? czy naprawdę nie opłaca sie? Pozdrawiam i z góry...

    Smartfony Początkujący   30 Paź 2009 16:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4880
  • Samsung 720N Obraz sie trzesie poziomo

    Witam. Wpierw chcialbym sie przywitac i powiedziec ze jesli w zly dzial trafilem ,to przepraszam i prosze o przeniesienie tematu. Otoz jestem w posiadaniu monitora Samsung 720N. Ostatnio gdy siedzialem na kompie, bo monitor zaczal sie jakby "trzasc". Tak jakby przy monitoorze CRT postawic mikrofalowke,...

    Monitory Początkujący   08 Maj 2010 20:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1388
  • Samsung gt-s5230g - kłopot z połączeniami.

    Witam, otoz zakupilem ostatnio najnowszego samsunga avile gt-s5230g i mam pewien problem z polaczeniami. Przychodzace polaczenia normalnie moge odbierac, wiadomosci wysylac tez, ale niemoge dzwonic do nikogo. Niewiem co jest grane. Jesli mial ktos taki model telefonu i taki problem bardzo prosze o pomoc....

    Tablety Czytniki Software   26 Lut 2011 16:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1542
  • Samsung chat s3350 ggplus

    filmiki z youtube tez nie dzialaja z serwisu gg dowiedzialem sie ze mam skonfigurowac jave w tym telefonie tylko nie ma czegos takiego bede dzwonic do samsunga moze tam sie cos dowiem

    Smartfony Użytkowy   19 Wrz 2011 09:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9693
  • Samsung D900i zasiegu nie ma..

    Witam wszystkich.. Nie wiem co ie stało z moim samsungiem a mianowicie sciagłem simlocka i wszystko było ok do pewnego dnia. A stało sie ze gdy włoze karte sim czyta ja pokazuje zanieg ale nie moge wysyłac wiadomosci dzwonic ani inni nie moga sie ze mna skontaktowac. Niekiedy pisze tez ograniczona usługa...

    Smartfony Początkujący   15 Lut 2012 23:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2245
  • samsung galaxy s3 i clio radio z bluetooth

    witam mam taki problem zakupilem niedawno auto renault clio rs 2.0 gordini series z 2010 roku wyposazone jest ono w radio radiosat bluetooth ja posiadam telefon samsung galaxy s3 android v.4.2.1 i walcze od kilku dni z problemem jakim jest rozlaczanie polaczenia bluetooth co 30 sek. telefon zostal...

    Smartfony Użytkowy   04 Cze 2013 23:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4512
  • Samsung Gt-S5610 - Po zalaniu sokiem ekran nie wyświetla obrazu.

    Witam. Mam problem. Zalałem sokiem Samsunga (Gt-S5610). Ekran nie działał lecz po wstępnym wysuszeniu telefon zaczął działac poprawnie lecz po około 10 min korzystania znów ekran przestał działac. Teraz ekran jest cały czarny [przy włączaniu cały biały]. Ogólnie telefon działa, można z niego dzwonic...

    Smartfony Początkujący   08 Lis 2014 14:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3585
  • SAMSUNG RSA1ZTMG A+ - dystrybutor wody/kostkarka zbędne

    podbijam, chyba bede musial dzwonic do serwisu samsunga ___ Serwis powiedział, że bez problemu można uzywac lodowki bez dystrybutora, wystarczy wyłączyć funkcje lodu(ice off), moze komus pomoge, temat do zamkniecia..

    AGD Użytkowy   26 Sty 2015 12:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2598
  • Samsung R200S "ograniczone usługi sieci"

    Od kilku dni pojawil mi sie taki komunikat na wyswietlaczu, nie moge dzwonic ani przyjmowac telefonow. Moze ktos sie spotkal juz z tym problemem?? Karta sim jest ok sprawdzalem na innym telefonie. Telefon jest na idee, nie byl sciagany simlock.

    Smartfony Serwis   02 Sie 2005 21:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11236
  • Samsung A400 odrzuca połączenie

    witam sprawdz najpierw czy niemasz wyłaczonej identyfikacji niumeru a dzwonic do ciebie mozna?? A potem pomyslimy co dalej :) pozdr.

    Smartfony Serwis   19 Paź 2005 15:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3402
  • TeleFax Samsung SF 3000

    witam mam faXik i potrzebuje pomocy faX odbiera faXy da sie z niego dzwonic ale jesli chodzi o kopiowanie czy wysylanie faXow to jest problem obraz kopiowany lub wysylany po skopiowaniu drukuje sie na ciemno tzn. oprusz tego ze jest to co chcialem skopiowac jest tez pelno lini i w sumie to co zostalo...

    Telefony Stacjonarne Serwis   08 Lis 2005 15:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2228
  • Samsung A300 Problemy

    mam A300 z nietypowym objawem, ma zdjety simlock juz dawno, bez problemu chodzi w Plusie i Idei, na roznych kartach, a w Erze i Heyah mozna na niego dzwonic a z niego nie mozna :?: przerywa po pierwszym sygnale i wyswietla ze "polaczenie przerwane", karty byly rozne wkladane z Ery, na innych fonach...

    Smartfony Serwis   20 Paź 2004 20:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1298
  • samsung sp-r915pl please help

    witam mam problem z tym telefonem, od pewnego czasu dzwonek w bazie stal sie cichszy, ale to nie glowny problem, ostatnio podczas rozmowy sluchawka tak jakby gubiła baze, jakby padalo zasilanie sluchawki i zanim zareaguje na przyciski mija troche czasu, potem znow moge dzwonic ale sytuacja sie powtarza,...

    Telefony Stacjonarne Serwis   27 Gru 2004 23:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 852
  • SAMSUNG A300

    Z telefonem to zrobisz tak: Bedziesz mógł pograc SMS pisac Dzwonic :-) Sofciki sa nawet gdzies je widziałem ale linku nie mam bys musiał poszukac w necie np w googlach A kabelek znajdziesz na allegro: (cały zestaw kabelków do fleshowania) Dodano po 3 A tutaj masz opisik o tym telefoniku Pozdr Adam

    Smartfony Serwis   18 Cze 2005 18:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 882
  • Sony Ericsson P910i czy Samsung D500 ?

    Ja mam podobny dylemat d500 czy p900 tylko, ze ja mam czas do grudnia. D500 to z kolei piekny wyglad styl i elegancja. Seria P to zaawansowane telefony. Bardzo dobre moze troche mnie wygodne, ale to tylko ze wzgledu na wymiary i wage, choc one i tak za male jak na wielkosc wyswietlacza i funkcje w nim...

    RTV Co kupić?   04 Cze 2006 17:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1569
  • samsung 100 problem ograniczenie łocznosci

    na wyswietlaczu pojawia sie ograniczenie łocznosci.dzwonic mozna na nr.alarmowe.nie mozna na niego sie tez dodzwonic.[/list]

    Smartfony Serwis   05 Lut 2006 13:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 530
  • Samsung E700 po upadku - wyświetlacz

    Witam Spadl mi telefonik i teraz nie ma nic na wyswietlaczu. Duzy podswietli sie na bialo a maly ani drgnie, dodam tylko tyle ze da sie dzwonic itp. Wczym tkwi problem ?

    Smartfony Serwis   05 Wrz 2006 13:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 951
  • samsung d500 zawiesza sie

    Witam, odswieżam temat, mam podobny problem, kupilem go jako sprawnego, ale po dluzszym uzytkowaniu niestety okazal sie nie sprawny, po wlaczeniu telefon dziala w 100%, mozna robic zdjecia dzwonic itp, jednak jak przestane sie nim bawic, obraz ciemnieje (normalna normalne zachownie - wygaszacz) no i...

    Smartfony Serwis   20 Maj 2007 12:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1067
  • Samsung sgh-e600 problem z zasiegiem

    Zasieg skacze i nawet mimo ze jest maksymalny nie mozna z niego dzwonic, a sms`y przychodza po jakis 2 godzinach na niego.

    Smartfony Serwis   03 Wrz 2007 23:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 696
  • Problem z smsami w Samsung SGH-X200

    Wszytsko mozna. Dzwonic, odbierac, odbierac smsy tylko nie wysylac. Problem stworzyl sie z dnia na dzien. Co sie stalo? Taki komunikat: "Usluga nie jest dostepna" Prosze o szybka pomoc!

    Smartfony Serwis   25 Lis 2007 22:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1576
  • Samsung E250 - po simloku nie łapie żadnej sieci

    Odkopuje temat poniewaz problem nie jest rozwiazany. Chyba ten serwis nie jest bardzo kompetentny w tym co robi. Telefon przyjeli, wgrali soft od nowa... Telefon raz dziala dobrze, raz wyswietla blad sieci, otworze klapke , zamkne to szuka sieci i znajdzie, potem wyskakuje ograniczenia sieci...

    Smartfony Serwis   31 Sie 2009 20:23 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 13379
  • Problem z telefonem Samsung d500e.

    a ile kosztuje wymiana tasmy? Dodano po 1 ale tez moga do mnei dzwonic i sie wyswietla jak ktos dzwoni, wyswietlacz tez działa

    Smartfony Serwis   27 Paź 2008 15:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 825
  • tuner Samsung tv SDH 85 w usłudze pakiety telewizyjne tp

    Witam. Przedluzalem umowe z tp. Wzialem wczoraj neostrade 2mb gratis wcisli mi ta telewizje ktorej wogole nie chcialem. Skoro juz ja mam postanowilem dzisiaj podlaczyc. Dołączylem do anteny od n-ki twina i kabel od satelity do tunera neostrady. Ma dlugosc 20m przez cale mieszkanie!! Troche duzo ale...

    SAT Technika Satelitarna   02 Mar 2009 22:18 Odpowiedzi: 95    Wyświetleń: 101906
  • [samsung j700] nie chce się włączyć

    Wez sprawdz czy da sie po omacku dzwonic czy odbiera polaczenia itd, czy startuje pod ladowarka, jesli tak to tasma do wymiany

    Smartfony Serwis   15 Gru 2009 20:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2861
  • Samsung LE32B450 C4WXXH - problem z matrycą

    Jako że to mój pierwszy post na forum to na wstępie witam wszystkich. Mam telewizor od jakichś 2 tygodni, dziś przeczytałem ze do ww modelu montowane są różne rodzaje matryc, chciałem więc sprawdzić jaką mam w panelu serwisowym. Patrzylem tam na rozne opcje, i po wybraniu ktorejs z kolei na ekranie...

    TV Początkujący   03 Cze 2010 14:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4393
  • Samsung S8300 za mało pamieci do java .

    Jeszcze mam 6300 :) a nawet ten skype dziala na 6300 wiec operator chyba nie zablokowal javy. Czyżby oprogramowanie 8300 bylo za stare, a moze cos innego jeszcze ? Dodano po 2 Sa aktualnie jakies komunikatory, ZA FREE zeby mozna bylo dzwonic na skype na kompa ? :)

    Smartfony Użytkowy   18 Wrz 2011 11:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3001
  • samsung e590 nie moge dzonic, wysylas sms chociaz jest zasieg

    kupilem go jakies pol roku temu uzywalem go narmalnie poznij kupilem nowy a ten lezal jakies 3 mieszki w szafce i ostatnio chcialem go sprzedac ale zauwazylem wlasnie ze nie mozna z niego dzwonic ani wysylac wiadomosci i teraz jeszcze wyskakuje ze mam ograniczona usluge sieci chociaz karta sim jest w...

    Smartfony Początkujący   31 Mar 2011 09:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1283
  • Samsung u700 nie blokuje klawiszy po zamknięciu, magnes?

    nie nie:) telefon ma dotykową klawiaturę zewnętrzną:). Uzywany przez kobietę. jakimś cudem nawet w torebce lubi zacząc dzwonic.

    Smartfony Początkujący   28 Kwi 2011 21:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1942
  • samsung omnia pro B7330 jak wgrać soft?

    musze powiedzieć że misja zakończona powodzeniem udało sie ale nadal idzie z zniego dzwonic i dodzwonic sie na niego w 3g. czyli koncówka mocy? czy co? Dodano po 1 a wiesz może gdzie ona się w nim znajduje i jak wygląda?

    Smartfony Początkujący   05 Gru 2011 19:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3637
  • Samsung soul nie odbiera połączeń gdy rozsuwam klapkę

    Witam, mój problem jest następujący. Otóż gdy ktoś do mnie dzwoni i próbuję odebrać rozsunięciem klapką to u mnie na telefonie nagle pokazuje że ta osoba przestala dzwonic a u dzwoniącej osoby pokazuje że dalej dzwoni a potem jest komunikat ze połączenie do mnie nie może zostać zrealizowane. Natomiast...

    Smartfony Użytkowy   26 Maj 2012 16:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 990
  • Samsung - S7230E - Naprawa imei..

    Mam przypadek S7230e telefon miał postawiony boot przeaz riffbox.Poszło OK. Niestety po wgraniu softu telefon pokazuje Imei: 0000000.... Imei próbowałem wgrać przy pomocy SPT i tez poszlo OK. Po włożeniu karty sim telefon działa poprawnie tzn można normalnie dzwonic, ale po wklepaniu *#06# nadal mam...

    Smartfony Serwis   22 Paź 2012 13:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1980
  • samsung galaxy mini 2 - brak zasięgu

    Karta dziala nr imei: xxxxxxxxxxxxx telefon normalnie dzialal tylko po tym incydencie (podalem link ) cos sie zaczelo psuć Dodano po 48 Dodam,ze ja tez nie moglem dzwonic (mialem zasieg,mialem pieniadze na koncie) Na forum nie publikujemy numerów IMEI - proszę o tym pamietać. Proszę poprawić...

    Smartfony Początkujący   15 Kwi 2013 19:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3312
  • Samsung galxy S - zbity wyswietlacz, brak zasiegu

    to znaczy mówie, ze podlaczylem przez wifi program airdroid z ktorego mozna dzwonic na komputerze, wysylac smsy i niestety pokazuje brak karty sim, nie idzie zadzwonic ani nic wyslac.

    Smartfony Początkujący   09 Lip 2013 13:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1209
  • Samsung Monte nie ma zasiegu !

    Witam tak jak w temacie moj Monte nie ma zasiegu. Po zalaniu nie dzialal wyswitelacz anie dotyk wymienilem to i smiga. Ale za to ciezko mi zlapac zasieg. Teraz czasami mi zlapie ale to od 1-3 kresek a powinno byc od 5-6 :!: :!: :!: Przed zalaniem praktycznie wszedzie mialem 5-6 kresek. Prosze o pomoc...

    Początkujący Elektronicy   03 Mar 2014 12:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 960
  • Samsung Galaxy S3 - Podejrzewam ze kupilem kradziony smartphone.

    A jaka jest róznica pomiedzy zatartym numerem a markerem? Co do zdjęcia to go nie dam bo zwyczajnie nie mam czym go obecnie wykonać :D Mniej więcej wygląda to tak: Z tym że numer pod kodem kreskowym jest zatarty w taki sposób że widoczne są jedynie małe fragmenty cyfr ale są one zbyt małe aby...

    Smartfony Użytkowy   11 Mar 2014 19:56 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 9945
  • Samsung Galaxy S5 - wymiana płyty a IMEI

    Czyli, jeśli dojdzie do takiej operacji będe w stanie normalnie dzwonic i odbierać połączenia?

    Smartfony Użytkowy   27 Maj 2016 19:33 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2307
  • [Kupię] LCD ze zbitą szybką Sony, Samsung, HTC, LG, Huawei, APPLE, itp

    Kupię wyświetlacze które mają zbitą szybkę ale lcd sprawny. Ceny uzależnione od Producenta oraz modelu, w przypadku konkretnych pytań proszę pisac na gg 8554770 lub dzwonic 500254426

    Smartfony Bazar   10 Mar 2017 09:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 753
  • samsung s9 - galaxy s9 mmi brak sieci z katą o2 a roaming z plus działa

    Certyfikatu nie trzeba, certyfikat trzeba spatchowac - to wlasnie robi opcja "repair network" i tego wlasnie Octoplus (i inni pewnie tez) dla tej wersji softu nie wspieraja. Powiem, że jak włącze internet to jest, tylko wiadomości i dzwonic nie moge . Ale Polska karta działa w roamingu (wszystko działa)...

    Smartfony Początkujący   26 Cze 2020 01:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 771
  • Samsung R200 nie da sie dzwonic, esemesowac, ani dodzwonic d

    Witam! mam problem duuuzy bo nie moge donikogo zadzwonic bo wyskakuje bład polaczenia, wyslac do nikogo smsa, ani nikt do mnie sie nie moze dodzwonic bo w sluchawce slyszy ze jestem poza zasiegiem lub mam wylaczony telefon :cry: a telefon jest wlaczony. Dzis pisalo ze jest ograniczenie sieci ale zniknelo...

    Smartfony Serwis   30 Lip 2005 21:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1022
  • Samsung sgh-a800 niemoge dzwonic!!!!

    mam telefon samsunga AGH-A800 niepotrafie wykonywac polonczyn wychodzacych chociarz mam kase na kacie, ale mam mozliwosc pisania sms i odbierania rozmow . Co jest nie tak jesli macie jakies pomysly to dajcie znac !!!

    Smartfony Serwis   11 Lut 2006 10:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 974
  • Samsung 250 jest zasieg ale nie mozna dzwonic

    mam samsunga 250, byl wgrywany flash (ns pro) E250XDFL1, po wlaczeniu jest zasieg ale nie mozna z niego wykonywac polaczen ani na niego po wlozeniu karty dzwonic. co moglam z nim nie tak zrobic .. moze ten flash..prosze o porade. zuza

    Smartfony Serwis   24 Cze 2008 08:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1641
  • Samsung E250 - nie można dzwonic po upadku

    Model - Samsung E250 Stan - po przejściach Wiek - 2 lata Gwarancja - minęła miesiąc temu Serwisowany 2 razy (taśma, styki, soft) Mój kochany telefonik przeleciał z 8m i stukną o beton. Urwało mu styki anteny, nie kontaktował SIM, urwało tylne śrubki obudowy. Antenę polutowałem, SIM już działa....

    Smartfony Początkujący   11 Cze 2010 09:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1053
  • [Sprzedam] Moduły płyty podstawy piloty z telewizorów LCD

    Sprzedam sprawne płyt z telewizorów LCD. Tel. 604333908 prosze dzwonic po godz 17 Invertery Inverter-board 6632L-0618A KLS-EE37ARF14(A) Rev-0.5 80zł LG Philips 6632L-0050E KLS-260W2 REV-06 80zł Inverter RUNTKA271WJZZ MPV8A044, PCPV0047,MPV8A044 RUNTKA272WJZZ MPV8A045, PCPV0048 , MPV8A0045 90zł Inverter...

    TV Bazar   06 Lis 2014 19:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1869
  • Apple zarabia na kreowaniu rynku

    Apple zarabia więc miliony na rzeczach które jeszcze jakiś czas temu w ogóle nie istniały, a ich wprowadzenie na rynek okazało się ogromnym sukcesem. To zdanie powala mnie na kolana. Google, Facebook, Skype itp. tez kiedys nie istnialy a teraz ciesza sie ogromnym sukcesem. Kiedys stara poczciwa...

    Newsy   25 Paź 2010 21:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2272
  • Wymiana taśmy flex w TV szukam serwisu

    rozumiem, czy jest jakis serwis w polsce ktory podjadlby sie tego typu naprawy ? szukam kontaktu do jakiegos serwisu Witam.Powiem szczerze ze serwisy sa bardzo ograniczone ze wzgledu na regionalnosc, a tym bardziej prywatny import Dlatego ciezko znalezc np.serwisowke, gdzie mozna by bylo odczytac...

    Początkujący Naprawy   10 Maj 2018 19:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1275
  • C100

    czy wie moze ktos co moze byc z samsungiem C100 jak nie ma dzwonkow ?? dzwonic się normalnie da wszystko slychac dziala ok a dzwonkow nie ma jesli ma ktos jakis pomysl to prosze o pomoc pozdrawiam

    Smartfony Serwis   03 Lip 2005 12:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 615
  • problem z wykonywaniem połączen LG B2050 proszę o pomoc

    dokladnie przywroc ustawienia fabryczne..... nieiwem jak w tym modelu ale w samsungach jest opcja ze jak dasz w identyfikacja numer"ukryj numer" to nie mozna dzownic ani odbierac smsow;) i automatycznie odrzuca:) dziwne, bo ja robie "ukryj nr" i normalnie dzwonie:) ale to normalne gdy ma sie funkcje...

    Smartfony Serwis   30 Wrz 2006 19:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1006
  • Nowa nagrywarka DVD LG H30N działała trzy dni ?

    Jak to w praktyce wygląda ? Musze na infolinie dzwonic , bo na stronie lg nie znalazlem żadnych namiarow na serwisy tak jak np. na stronie Samsunga !

    Komputery Hardware   05 Maj 2007 14:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1413
  • Pytanie do szczęśliwych pośiadaczy KENWOOD KDC-BT6544U

    Mam pytanie czy komus z was udało sie przez BT przesyłać muzyke ?? testowałem na Samsungu Omni, Avilli, Sony Ericssonie W850i, i na kazdym tylko mozna dzwonic i rozmawiać, żaden z nich nie wysłyła muzyki z odtwarzacza.. albo ja coś źle robię, lub z tymi telefonami nie jest kompatybilne radio ( czy...

    CarAudio   04 Gru 2011 12:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3371
  • Tablet - Jaki tablety do 1000 - 1200 zł - 10" z 3g i bez 3g

    A czy jest jakiś tablet z którego można dzwonic? Bo wiem ze z NEXUSA 7 #g nie można, tylko odbierać sms'y ale z jakiegos Samsunga galaxy tab niby możńa dzwonić. Temat wielkości pomijam :)

    Urządzenia Mobilne Co kupić   25 Wrz 2013 11:25 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7503
  • Nie wiem co to. Słaby zasięg w Plusie?

    Przez większą część czasu korzystania z mojego telefonu "Samsung Wave Y" nie było taki przeszkód związanych z problemami wysyłania smsów czy dzwonienia. Ostatnio wystąpił mi taki problem, że gdy wysyłam smsa jest napis "wysyłanie" i sie laduje długo strasznie i nie może wysłać. Po jakims czasie wyskakuje...

    Smartfony Użytkowy   11 Cze 2013 10:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1605
  • Fax sf40 homefacsmile nie wiem co sie dzieje

    Witam posiadam fax z telefonem stary samsung sf40 homefacsmile i tak mam problem z wysyłaniem faxu odbierac odbiera dzwonic sie normalnie dzwoni ale jak przychodzi do wysłania faxu nie da sie i ludzie dzwonia ze nie przeszło nic . kartke z zamówieniem wciaga i nic

    Drukarki, ksero Początkujący   13 Mar 2016 20:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 360