mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
A właśnie - zacząłeś od początku Litości. Nie można zaczynać od końca. Ew "zaczynać od końca". Trzymajmy fason językowy. To Elektroda a nie Pudelek. zrobiłeś sobie bilans energetyczny? Wiesz ile tak na prawdę wynosi zapotrzebowanie na energię w pojeździe? Tu jest pies pogrzebany. Awersja do prostych obliczeń "teoretycznych" (gdzie tu jest jakaś teoria???)...
instalacja elektryczna jest w stanie dobrym, styki wszystkie są wporządku, kostki również.
Kontrolka poziomu elektrolitu. To lata '80. W niektórych modelach Kawasaki GPZ też coś takiego było. Sonda grafitowa w akumulatorze i dodatkowy przewód w instalacji elektrycznej w pobliżu akumulatora. Wraz z wprowadzeniem akumulatorów MF takie bajery przestały być przydatne. Znalazłem w necie coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/8276265600_1...
Dzięki kolego. Ten schemat jest rzeczywiście bardziej czytelny. Na brązowym kabelku nie ma napięcia. Ale może zastąpić kabel od masy. Chyba kupię regulator napięcia z dwoma wyjściami i będzie po problemie. Tu mam jeszcze jedno pytanie. Czy mogę mogę zastosować regulator od innego motocykla i czym się kierować przy kupnie, jakimi parametrami? Tu mam...
Witam Posiadam regulator napięcia z motocykla suzuki gs500 i chcę go zamontować w motocyklu kawasaki kz440 ltd. Prosiłbym o pomoc, liczba kabli się zgadza, z regulatora wychodzi pięć kabli 3 żółte czarny i czerwony. Wg schematu w suzuki 3 żółte do alternatora a kolejne dwa to plus i minus. Patrząc na schemat kawasaki całkiem nie wiem jak to ugryźć....
Witam Problem dotyczy skutera wodnego Kawasaki JetSki 650 SXi. W zalaczniku schemat ukladu ladowania w w/w skuterze. Nie ma oczywiscie ladowania akumulatora. Nie wiem czy problem z cewka pod magnetem (byla przewijana) czy z samym regulatorem napiecia. Po odpaleniu silnika - napiecie na akumulatorze takie samo jak przed rozruchem. Pytanie - czy kolejnosc...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
czujniki te ( sprzęgła, neutrala i hamulca) mają wpływ raczej tylko na możliwość uruchomienia rozrusznika, a nie na iskrę, inaczej motor by gasł jak byś wciskał sprzęgło/hamulec/wyrzucał na luz - to było by bez sensu dałeś schemat tylko jednej wersji a nie obu do porównania więc nie wiem jak z alternatorem - w tej wersji schematu masz regulator na 2...
Ładujeuje bo jak go obciaze swiatłami i czym sie tam da to napiecie delikatnie sie podnoci, ale i tak jest o wiele za małe. moj sprzet to kawasaki gpz500s ponizej zamieszczam schemat z serwisówki, mam drobna watpliwosc odnosnie przewodu BR wychodzacego z regulatora, jest on podpiety do masy, czyli defakto - na aku. moza przewody BR i BK zastapic jednym...
Super - dziękuję za pomoc!!! Może powinienem na początku zaznaczyć, ze jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o elektrykę. moim największym problemem jest to, że w zasadzie w ogóle nie mam instalacji w tym motocyklu i muszę ją sam zbudować od podstaw. Co mi radzisz? Czy zbudować ją na podstawie jakiegoś uniwersalnego regulatora, czy na podstawie diod?...
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i...
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
Jeśli chodzi o regulator podaj do czego, moze znajomy ma na stanie, handluje na oldtaimerach czesciami do motocykli. A schemat modulu moze byc nawet o chocby do yamahy vn125 dwa cylinderki, cos zeby zobaczyc jak sa zbudowane.
Co do pomiarów regulatora napięcia to masz jeszcze do spełnienia warunek podłączenia końcówek + oraz -. A chyba nie przejąłeś się tym. Ponadto do pomiarów półprzewodników jest zakres specjalny, który bodajże tutaj pokrywa się z zakresem 2000, czyli twój drugi pomiar. Ale faktycznie aby dyskutować merytorycznie należałoby znać schemat tego regulatora....
Witam. Walczę z ww motocyklem. Aktualnie nie mam iskry. Zasilanie do modułu przychodzi z czerwonego, białego oraz czarnego kabelka z osobnej cewki zasilania AC CDI więc występuje tylko podczas kręcenia rozrusznikiem. Wartość napięcia ( oczywiście zmiennego ) na odpiętym module: czerwony-czarny 100V ( 350ohm ) biały- czarny 100V (350ohm) czerwony biały...
Witam! W maju ubiegłego roku ojciec kupił motocykl jak w temacie wszystko było ładnie ale w sierpniu jak się okazało padł regulator napięcia dawał ok 17-18 Volt i wygotowywał elektrolit. Jak się okazało ktoś zabudował nieoryginalny regulator bodajże od YAMAHY ( regulator 42-81960 ) jako, że był to nieoryginalny uznaliśmy to za przyczyne usterki i kupiliśmy...
Witam, Sprawdziłem dzisiaj w moim motocyklu ładowanie i niestety stwierdziłem jego brak ;// Pomyślałem od razu że rozleciało się koło magnesowe, przypadłość w tych modelach (odklejają się magnesy). Ale sprawdziłem napięcie wychodzące z alternatora na 3 fazach (sprawdzałem przy odłączonym regulatorze). Multimetr pokazał mi następujące wyniki: przy obrotach...
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Naładuj akumulator, zmierz napięcie. Odstaw akumulator na 24 - 48 godzin i zmierz powtórnie. Jak wyraźnie spadnie, to ewidentnie akumulator. Dobrze by też było, jakbyś zmierzył go pod obciążeniem specjalnym probierzem (pomiar pod obciążeniem). Mają taki w każdym sklepie z akumulatorami. Podejdź i poproś o pomiar. Jeśli problem będzie nawracać, choć...
Ze schematu wynika że starsza wersja ma alternator jednofazowy z uzwojeniem "bezmasowym", w nowszej masz już alternator trójfazowy. W latach 70-tych stosowano różne dziwne rozwiązania w układzie ładowania, dlatego wskazane jest aby upewnić się czy na pewno jest tam alternator z uzwojeniem bezmasowym (czy nie np. kilka uzwojeń) i wirnikiem na magnesach...
No to do plusa go za stacyjką i będzie ok. (tak myśle hehe) Dla pewności sprawdz na schemacie tej kawy GPX 750 Albo wklej go tu lepiej.
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj schematy instalacji motocyklowych gdzie alternator jest...
Jak poskładasz poprawnie elektrykę wraz z oryginalną puszką, to dodatkowe bezpieczniki nie będą potrzebne. Obwód regulatora i zapłonu zostaw tak, jak w oryginale i na schemacie. Czarno żółty to masy w całym pojeździe.
Witam w/g mnie problem tkwi w regulatorze ,który zarazem jest prostownikiem proponuje sprawdzić połączenia w załączeniu posyłam schemat jest to Vulkan 1500 z 95r ale powinien ci dać ogólne pojęcie .Pozdrawiam życzę udanej naprawy. http://obrazki.elektroda.net/32_12396219...
A, dziękuje dziękuje :D Miło, że jest jeszcze na tym świecie ktoś kto wykazuje się bezinteresowną pomocą. Z schematami nawinięcia cewek stojana będzie duży problem lub raczej będzie to niemożliwe... W manualu Kawasaki nie ma i w sumie to rozumiem - na czymś muszą przecież zarabiać (czyt. częściach). Poprosiłem gościa z Alledrogo o zdjęcie stojana. Mozę...
Przecież schemat tego motocykla jest bez problemu dostępny w sieci. Choćby: http://www.classiccycles.org/1852/597943... (jeśli nie jest dokładnie ten, to można znaleźć właściwy) A to jest blok diodowy blokowania zapłonu. Po otwarciu stopki bocznej, załączenia luzu i wciśnięcia sprzęgła. Na schemacie widać, że biały jest połączony bezpośrednio z akumulatorem,...
Witam, po dłuższej przewie ale niestety praktyki na studiach nie pozwoliły mi się tematem zająć ale mniejsza o to. Posiadam alternator jednofazowy, dwa przewody idą do regulatora a dwa do modułu CDI ( zapłonowego). Dodano po 3 Jaki bym regulator ne wsadził ( mówimy tylko o oryginalnych i 100% sprawnych) to każdy upala i grzeje się złącze w miejscu zaznaczonym...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło"). Oraz ładowało mi prawie 15.3V, po pewnym czasie(1000km...
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
Witam, wie ktoś jak przerobić moduł zapłonowy w tym quadzie, udało by się wystawić moduł z chańskiego quada ? Z ceki wychodzi 4 przewody dwa idą do do modułu i jest w nich przy kręceni rozrusznikiem około prąd zmienny 50v i dwa żółte które idą do regulatora. Impulsatora nie mam więc i tak musiałbym jakiś dobrać. schemat instalacji https://obrazki.elektroda.pl/8438571100_...
Cześć wszystkim, posiadam K awaski KXF , poprzedni właściciel przerzucił do niego instalację od KLX 250, ale nie podłączył wszystkiego. Zabrałem się za ogarnięcie instalacji i udało mi się ustalić że wrzucony był też stator o większej wydajności ale bez świateł. Posiadam wszystkie przełączniki, lampy itp., chciałem też podłączyć jakieś kierunki. Po...
schemat regulator kawasaki kawasaki regulator regulator kawasaki
canon drukować czarny smart schemat bezpiecznik drukarka brother drukuje białe kartki
zegar astronomiczny zegar astronomiczny
Algorytm zmywarki: etapy i nowoczesne technologie Błąd DV d3 w odtwarzaczu Panasonic - przyczyny i rozwiązania