2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Ano kliknij na aukcji Alle..o tekst w wyszukiwarce: "kawasaki er5 regulator" i dowiesz sie jak to "coś " wygląda. 10 sekund szukania. Pewnikiem gdzieś na alternatorze. Hej
mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
Wystarczy mu te 1100 na wolnych
Dziwne być może regulator nie pracuje w pełni bez obciążenia spróbuj podłączyć jakąś zbędną żarówkę na 12V pod regulator i zmierz napięcie.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Witam serdecznie , potrzebuje pomocy przy oznaczeniu pinów regulatora napięcia do Kawasaki Z1000. Posiadam regulator SH678XA ale nie mam do niego wtyczki i nie wiem jak może rozróżnić pin 3 faz od pinów 12V. Mógłby mi ktoś udzielić porady jak to rozróżnić miernikiem ?
W ER6 alternator nie ma szczotek. Obstawiam regulator.
Ładowanie aku w moim moto wygląda następująco: 1. przy załączonych światłach: - niskie obroty: 13.8 V - wys. obr: ok 16.5 V 2. przy wyłączonych światłach: - niskie obr: 17,5 V - wysokie : 18.5V podejrzewam że padł regulator. Ale nigdzie nie moge znaleźć schematu regulatora do mojego modelu moto. Czy mogę na was liczyć? Pomożecie mi? Chyba, że ktoś ma...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
Dzięki wielkie za pomoc. Czyli jest szansa, że będzie chodził z tym regulatorem. Dzisiaj powinienem zwieźć motocykl do domu i od jutra będę kombinował. Pytanie tylko czy ma to znaczenie do których dwóch przewodów się podepnę z tych trzech dostępnych na regulatorze?
z alternatora w kawasaki wychodzą dwa przewody a nie trzy, i tutaj pojawia się pytanie jak to prawidłowo podpiąć ? oba regulatory maja pięć kabli
Hasło dla ciebie - REGULATOR STRATNY. Przyjemnej lektury.
Przy regulatorze stratnym im większy pobór prądu tym regulator ma lżej...
ma ktoś pinout do modułu Kawasaki En 500 z 1 cewką impulsatora, moduł 21119-1408
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
A czym sprawdzałeś miernikiem ? Jezeli tak to sprawdź pod jakim obciążeniem np żarówka i wtedy zmierz napięcie dochodzace do regulatora.
Mówisz że masz 2 identyczne modele - w obu przypadkach ten sam problem czy w jednym? Zakładam że w jednym, więc najprościej to przełóż pewny regulator z jednego motocykla do drugiego. Jak będzie poprawa to strzelony regulator. Na allegro najczęściej kupisz chińskie regulatory bardzo wątpliwej jakości. Jeśli podmianka regulatora nie poprawi sytuacji...
Obojętne.
(at)bananvandyk Wymiana regulatora nie rozwiąże sprawy ? Ejże.
Wcześniej ja bym zrobił bypass ponieważ w leciwych (ponad 10-letnich) Japończykach to jest często konieczne ze względu na właśnie spadki napięcia, jeżeli ładowanie się nie poprawi to wtedy wymieniłbym dopiero regulator
Napięcie mierzone bezpośrednio przy regulatorze czy na akumulatorze?
Dzięki kolego tak się składa że mam rnc 12 nie śmigany, teraz przydała by się twoja pomoc przy podłączeniu. Tak wygląda ten alternator; https://www.youtube.com/watch?v=M-G9t9mA... Z góry Dzięki
Witam ja też muszę podłączyć jakiś regulator do motocykla Kawasaki KLR 250, nie ma tam wcale regulatora a potrzebuję prąd nie wiem jak to zrobić? Czy regulator od malucha czy poloneza będzie pasował? Z góry dzięki za odpowiedź.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Witam serdecznie mam problem z ładowaniem w kawasaki klr 250.Myslałem ze to problem regulatora ,ale załozyłem inny regulator i dalej jest to samo-czyli ładuje ale z mocą 18-19v.Dodam tylko ze jest to regulator 5 pin. ( 2-kable żółte,1-czerwony,1-czarny,1-brąz.) Proszę o jakąs pomoc,co zrobic gdzie szukac przyczyny? Oto foto regulatora. http://obrazki.elektroda.net/69_12547640...
cewke w kawach zwykle montowali na deklu wiec silnika nie bedziesz musiał wyciągac :) tyle ze jest on prawdopodobnie w kompieli olejowej. bedziesz musial spuscic olej lub przechylic motorek. Przed tym jednak proponował bym sprawdzic czy nie przetarły, przepaliły sie przewody idace od pradnicy do regulatora.
Nie odłączaj akumulatora podczas pracy motocykla bo popalisz regulator napięcia i moduł zapłonowy !!!
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
Bez znaczenia czy to Briggs Kawasaki czy Kohler Rysunek ze strony19 Dwa przewody wychodzą z prądnicy prądu przemiennego (ac) do regulatora i jeden z regulatora prądu stałego (dc)do zaśilania i ładowania baterii.
Witam Problem dotyczy skutera wodnego Kawasaki JetSki 650 SXi. W zalaczniku schemat ukladu ladowania w w/w skuterze. Nie ma oczywiscie ladowania akumulatora. Nie wiem czy problem z cewka pod magnetem (byla przewijana) czy z samym regulatorem napiecia. Po odpaleniu silnika - napiecie na akumulatorze takie samo jak przed rozruchem. Pytanie - czy kolejnosc...
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Czemu sądzisz że coś robi zwarcie? Dodano po 3 Odłączenie regulatora nic nie zmienia
Nie możesz dać diody za regulatorem stratnym. Za to możesz dać cienki przewód z regulatora motocyklowego do akumulatora.
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Może być totalny golas ale lepiej z podłączeniem do aku i regulatorem żeby nie popaliło stojana(jeżeli jest taka opcja).
między regulatorem a prądnicą jest kostka na 3 pin (chyba 3) sprawdzić czystość styków
tutaj daje zdjecia modółu regulatora ii przekaznika wiem ze temat jest ciezki ale napewno ktoś cos wie
Nie wiem co to za motocykl ale zapewne z prądnicą na magnesach, więc prądu nie zaoszczędzi co nie zjedzą kierunki to musi zamienić w ciepło regulator. Poza tym tanie kierunki ledowe są mało widoczne w dzień, nie ryzykuj wypadku bo ktoś nie zauważy twojego kierunku.
dzisiaj znowu cały dzien i nic dalej nie ma iskry nowa cewka pokazywała 12.65Ω to juz chyba dobrze . na kole magnesowym jest magnes przykrecony dwoma srubami odkrecilem ta blaszke osłonowa i zobaczylem ze magnes jest pekniety czy to moze miec jakis wplyw? jakie dzialanie maja te cewki pod kolem magnesowym wychodza z nich dwa kable i ida do regulatora...
Miernikiem sprawdzałem, to masa od wentylatora do skrzynki bezpieczników jest. Dodano po 1 Jak zasilanie dam od akumulatora do kostki czujnika, to wentylator się załącza bez mostkowania kostki. Dodano po 4 Szczerze, zgłupiałem, bo są 2 czujniki. Jeden przy termostacie na 1 pin i według instrukcji on też odpowiada za załączenie wentylatora, a drugi przy...
Witam wszystkich Mam duży kłopot, mianowicie padł mi regulator napięcia w ciągniczku do koszenia John Deere 175 Hydro. Na zepsutej części jest symbol: "SH573-12" i napis T6.4. Nie ma podanej nazwy firmy, choć tych oznaczeń używa prawdopodobnie firma SHINDENGEN, nie mogę znaleźć specyfikacji dla tej części, jedyne co znalazłem to opis na stronie: http://www.alibaba.com/product-detail/SH...
Między fazami (żółte lub białe przewody) bez obciążenia (odpięty regulator) napięcie 50~70V. Nie mierzyć do masy tylko miedzy fazami.
Teraz to juz pali przy minimalnym przyspieszaniu, pod górke w ogole nie jedzie. Gasnie od razu. nie wiem co sie moglo popsuc. Mialem wymienic dzis regulator na nowy, ale ta "nówka" okazala sie byc jeszcze bardziej spalona. Czy cieply regulator, czy zimny nie robi mu to różnicy. Przepala jednakowo.
Zrobiony prze zemnie regulator popsuł się, uszkodzony okazał się mostek. Zdiagnozowałem sam układ z tyrystorami, który zwiera do masy nadmiar napięcia ( przez podpięcie do każdego "modułu" osobno przewodów zasilacza regulowanego, plus do przewodu twornika, minus do masy, i zwiększanie napięcia aż do zwarcia tyrystora do masy) wartości napięcia wynosiły:...
Witam, chciałem się zapytać czy we wszystkich modelach zz-r 600 są takie same alternatory i regulatory napięcia (chodzi mi o przed liftowe i po liftowe)
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Badałem uzwojenie i okazało się ze jest przebicie na masę. Czy ma to zwiazek z grzaniem sie kabla masowego wychodzacego z regulatora? Na jakiej zasadzie to dziala bo juz calkiem zglupialem... :/
Witam, po dłuższej przerwie kontynuuje temat. Czy może mi ktoś powiedzieć co to jest? http://i78.photobucket.com/albums/j82/Ma... Jest to wpięte w obwód pomiędzy cewką prądową, w iskrowniku a cewką zapłonową. Z tego co się dowiedziałem to na 99.9% jest regulator napięcia ( http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-b11-k...
Witam. Generalnie, jak zmienić prąd zmienny 12VAC w motorze na stały 12VDC Posiadam Kawasaki KLX300 - (kros), ma on instalację na 12VAC, niestety mój regulator napięcia ma doprowadzone dwa kable i na jednym z nich "żółtym" jest bez podpiętego regulatora ok.60V a z podpiętym regulatorem ok. 10V na drugim kablu "czarno-żółtym" nic praktycznie niema. Regulator...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
przyciski nie reagują nawet po dłuższym przytrzymaniu Brakuje małych podkładeczek pod kapturkami, dlatego kapturek niedostatecznie naciska przycisk programatora. Częsta usterka. Musisz coś podłożyć pod kapturki tak, aby naciskały dostatecznie na przyciski. O ten kapturek chodzi: http://obrazki.elektroda.pl/3112506100_1...
Ładujeuje bo jak go obciaze swiatłami i czym sie tam da to napiecie delikatnie sie podnoci, ale i tak jest o wiele za małe. moj sprzet to kawasaki gpz500s ponizej zamieszczam schemat z serwisówki, mam drobna watpliwosc odnosnie przewodu BR wychodzacego z regulatora, jest on podpiety do masy, czyli defakto - na aku. moza przewody BR i BK zastapic jednym...
a napięcie jest wtedy na tych dwóch (lub trzech) fazach z silnika do regulatora? Po drodze jest kostka radzę ominąć lub przynajmniej wyczyścić styki. ale na początek napisz co z tym napięciem
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
Kontrolka poziomu elektrolitu. To lata '80. W niektórych modelach Kawasaki GPZ też coś takiego było. Sonda grafitowa w akumulatorze i dodatkowy przewód w instalacji elektrycznej w pobliżu akumulatora. Wraz z wprowadzeniem akumulatorów MF takie bajery przestały być przydatne. Znalazłem w necie coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/8276265600_1...
Napisałem do Firmy która zajmuje się produkcją regulatorów. Według nich ten regulator pasuje właśnie do mojego Kawasaki. http://obrazki.elektroda.pl/9853222800_1... Regulator ma 5 kabli, mój ma 6. Twierdzą żeby nie podpinać brązowego kabla, który znajduję sie u mnie i wszystko ma działać. Jakoś w to nie wierzę, ponieważ analizując schemat...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj schematy instalacji motocyklowych gdzie alternator jest...
Dodano po 31 Witam Pytanie do kolegi czy ten silnik kawasaki jeszcze posiada? Czy może jest na sprzedanie? Bartek Witam. Silnik okazał się sprawny. Przy czyszczeniu gaźnika umknęła mi jedna uszczelka metalowa i silnik się zalewał. Użytkuję go nadal dosyć intensywnie i bangla jak złoto (odpukać). Stan silnika oceniam na w zasadzie nie różniący się od...
No pewnie ze daje. Tam jest przecież magnes stały. To takie większe "dynamoko". Bez obciążenia to magneto potrafi dać nawet i ponad 100 V na wysokich obrotach (przynajmniej w japoniach tak bywało). Kilkadziesiąt jest na pewno. Kurcze , wiem że daje , to było pytanie do autora , jeździłem Kawasaki GPZ500 , a teraz jeżdzę Hondą VFR800FI , i wiem na jakiej...
Witam, Mam podobny problem do kolegi wyżej, przepalił mi się ten sam opornik z powodu wadliwego regulatora napięcia. Regulator wymieniony jednak muszę wymienić też ten opornik. Mam zdjęcie tego opornika jednak nie mam pojęcia jaki powinienem kupić, a takiego samego nigdzie nie mogę znaleźć. Dlatego prosiłbym o identyfikacje i pomoc :)
Witam, ładowałem akumulator motocyklowy zwykłym prostownikiem do samochodu, doszło do tego że go przeładowałem, w stanie spoczynku miał napięcie 16V, zamontowałem go do motocykla myśląc że kiedy włącze światła itp to napięcie spadnie do normalnego poziomu, po chwili odpaliłem motocykl, zrobiłem rundkę wokół domu, sprawdziłem miernikiem napięcie i wynosiło...
Ciężko ci chłopie bedzie coś znaleźć. Jest duży problem ze scnematami do elektroniki do japończyków. Ja sam szukam schematów do regulatorów napięcia. I byłbym wdizęczny za jakieś. Z tego co wiem, to w nowych moto jest pełny komputer, mapy zapłonu dobierane indywidualnie dla każdego cylindra. Ogółem straszny kosmos. W starszych jest trochę prościej....
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć go do regulatora napięcia. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam
0.1 to trochę za mały luz, ja ustawiam po 0.2, na zimnym oczywiście tecumsechy ogólnie ciężko palą, ułatwia im zapłon ręczne naduszenie do oporu ramiona regulatora w trakcie "judłania" rozrusznikiem (tylko już nie pamiętam w którą stronę, bo dawno tecumsecha (na szczęście) nie miałem ;) ) briggsy to też dziadostwo, ale jakby mniej, oczywiście najlepsza...
hmm rozwiązanie takie stosuje sie powszechnie w motocyklach honda yamaha kawasaki itp.. . z alternatora wychodza 3 fazy a wzbudzenie jest na magnesch stałych . prostownik raem z regulatorem jako jeden moduł przykrecany do ramy dla odprowadzenia ciepła . Mysle ze rozsadnie pod wzgledem strat mocy i wydzelanego ciepła było by zastosowanie prostownika...
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Moim zdaniem to napięcie nie musi być złe! Spotkałem sie w skuterkach z dosłownie kilkoma woltami ładowania(wszystko było ok) a w gs 500 mam też kolo 16-17V i nic to nie przeszkadza. akumulator od lipca 2005 śmiga do dziś. Żarówek nie palił to po co kombinować? Umnie w Kawasaki Vulcan VN 750 mam ok 16-17 volt odkryłem to potym jak mi została reszta...
Spotkał ale nie w VFR , tylko w poprzednim moto Kawasaki GPZ500, Posypało mi sie koło magnesowe i pokiereszowało uzwojenia , przewinałem je i było OK (14,5V). Z VFR narazie nie mam problemu , nie wiem czy w mojej 800 jest altek w oleju bo nie rozbierałem ale w VFR750 i mojej Kawasaki też było w oleju. Tak jak piszesz 220 V bedzie najlepsze ale jak dla...
czujniki te ( sprzęgła, neutrala i hamulca) mają wpływ raczej tylko na możliwość uruchomienia rozrusznika, a nie na iskrę, inaczej motor by gasł jak byś wciskał sprzęgło/hamulec/wyrzucał na luz - to było by bez sensu dałeś schemat tylko jednej wersji a nie obu do porównania więc nie wiem jak z alternatorem - w tej wersji schematu masz regulator na 2...
Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Ładowanie akumulatora: 1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC 2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC 3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC 4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście...
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło"). Oraz ładowało mi prawie 15.3V, po pewnym czasie(1000km...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zakupiłem kawasaki kl 500.Motor nie posiada dokumentów wiec nie mogę wypowiedzieć sie dokładnie na temat jego rocznika według mnie ok 93r (2 tarcze hamulcowe i elektryczny rozrusznik )lecz mogę sie i w tej kwestii mylić. A wiec tak . Motor kupiłem z uszkodzona wiązka elektryczna i bez cewki / Zakupiłem na .... kompletna...
A, dziękuje dziękuje :D Miło, że jest jeszcze na tym świecie ktoś kto wykazuje się bezinteresowną pomocą. Z schematami nawinięcia cewek stojana będzie duży problem lub raczej będzie to niemożliwe... W manualu Kawasaki nie ma i w sumie to rozumiem - na czymś muszą przecież zarabiać (czyt. częściach). Poprosiłem gościa z Alledrogo o zdjęcie stojana. Mozę...
jak dam separator to raczej alternator nie będzie obciążony Jeżeli separator będzie działał prawidłowo i praca pompy będzie intensywna. Długi czas działania pompy i krótkie przerwy pomiędzy cyklami. Prawdopodobnie dodatkowy akumulator szybko rozładuje się, a alternator nie naładuje go, ze względu na działanie separatora. To czy Twój zamysł sprawdzi...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam. Walczę z ww motocyklem. Aktualnie nie mam iskry. Zasilanie do modułu przychodzi z czerwonego, białego oraz czarnego kabelka z osobnej cewki zasilania AC CDI więc występuje tylko podczas kręcenia rozrusznikiem. Wartość napięcia ( oczywiście zmiennego ) na odpiętym module: czerwony-czarny 100V ( 350ohm ) biały- czarny 100V (350ohm) czerwony biały...
Dzień dobry, Jestem "zielony" jeżeli chodzi o elektronikę, ale chciałbym sprawdzić poprawność działania AVR multimetrem. AVR pochodzi z kontrolera robota przemysłowego KAWASAKI C80, model AVR to 50630-1097 mam też drugi który chciałbym sprawdzić, tj. 50630-1108. Oba regulatory załączają mi 3 z 4 modułów i blokują zasilanie serwoblocku. Nie dochodzi...
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam. Jeśli wrzuciłem post w nieodpowiednie miejsce lub go powtórzyłem z góry sorki ale nie mogłem nic podobnego znaleźć. Problem tak jak w opisie - Kawasaki kxf 250 z 11r. już na wtrysku przerywa od dołu, coś podobnego jakby po prostu ją zalewało. Później problem też pojawia się podczas np. Jakiegoś dłuższego podjazdu gdzie trzeba odkręcić dużo gazu....
Cześć wszystkim, posiadam K awaski KXF , poprzedni właściciel przerzucił do niego instalację od KLX 250, ale nie podłączył wszystkiego. Zabrałem się za ogarnięcie instalacji i udało mi się ustalić że wrzucony był też stator o większej wydajności ale bez świateł. Posiadam wszystkie przełączniki, lampy itp., chciałem też podłączyć jakieś kierunki. Po...
Witam, wie ktoś jak przerobić moduł zapłonowy w tym quadzie, udało by się wystawić moduł z chańskiego quada ? Z ceki wychodzi 4 przewody dwa idą do do modułu i jest w nich przy kręceni rozrusznikiem około prąd zmienny 50v i dwa żółte które idą do regulatora. Impulsatora nie mam więc i tak musiałbym jakiś dobrać. schemat instalacji https://obrazki.elektroda.pl/8438571100_...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
regulator kawasaki regulator napięcia kawasaki regulator napiąć kawasaki
komunikat tonera samsung wyważarka wirników wieczny generator prądu
generator infradźwięków ogarnicznik przepięć
Pobór prądu immobilizera Toyota Camry 2000 Najlepszy zamiennik cylindra do Husqvarna 345