tak, natrafiałem na podobne schematy ale poszukuję schematu co jest przedstwawione uzwojenie magneto
Tak miałem napisać, bo mnie wczoraj w nocy tknęło, że częstą przyczyną słabego silnika jest zapchany tłumik (niech nikt nie wnika w jakiej sytuacji mnie to naszło ;) ). No co? Zostaje ci zdobycie schematu i szukanie. zacznij od magneta. To jest miejsce, gdzie najblizej położone są obwody świateł i zapłonu. No i przegląd instalacji. Zwracaj uwagę na...
kubaborys napisał: Czy kąt przykręcenia stojana ma znaczenie? Teoretycznie da się go obracać co 120 stopni... Oczywiście, że ma znaczenie. przecież zapłon musi być w odpowiednim punkcie chyba, że impulsator jest na zewnątrz koła magnesowego. A co z kablami, przecież ich droga określa położenie podstawy magneta. Czy mierzyłeś rezystancje cewki ładującej...
Shemat znalazłem( Li Fan 200GY-5) i wygląda to tak: Czerwony (R) do (+) akumulatora , zielony (G) masa, oba żółte (Y i Y) do alternatora (Magneto :D ). Schemat jest narysowany takim maczkiem, że kłopot z zeskanowaniem (przez lupę odczytywałem) Pozdrawiam (postaram się jakoś to zeskanować w miarę czytelnie i wysłać na maila.
Poszukaj sobie schematów shift lighta, limitera, ogranicznika obrotów. Poczytaj o LM2907
Daj fotkę i schemat tego magneta co tam masz i opisz + narysuj, jak chciałbyś to dodatkowe uzwojenie tam zamontować.
jakie magneto tam stoi alternator
Kupiłem niedawno crossa (rmz250) i zastanawiam się czy mogę w nim zrobić jakieś oświetlenie. Aktualnie jest lampa z przodu ale świeci tylko na wyższych obrotach ale słabo i przerywa trochę. w temacie elektryki jestem kompletnie zielony wiec nie wiem gdzie mam podłączyć aku i w ogóle. jeśli się nie mylę to moto ma magneto, a nie moge znaleźć schematu...
Ustawiasz magneto na znacznik, na zimnym silniku: zawór ssący: 0,08-0,13 zawór wydechowy: 0,17-0,22
Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Witam, na cewce z magneto w Yamaha XT350 mam mniej więcej taki przebieg napięcia jak na rysunku poniżej: http://obrazki.elektroda.net/55_12542199... napięcie na biegu jałowym to ok -/+ 15-20V. Taki przebieg jest na dwóch przewodach idących z magneto względem masy motoru. Jak zrobić układ, który jak najefektywniej wykorzysta energię magneto?...
Witam, proszę o pomoc w reanimacji instalacji w motorowerze cobra 3g, chodzi mi o magneto, nie ma tam platynek ani miejsca na nie więc jest bezstykowy, zastanawia mnie to że brak wewnątrz i na zewnątrz czujnika położenia wału oraz miejsca na niego, jeśli ma ktoś schemat lub zdj magneta z cewkami oraz podłączeniem na krótko modułu zapłonowego oraz cewki,proszę...
Użytkownicy rosyjskich silników KO! Skoro narzekacie na zapłon w tym typie silnika a chcecie zaadoptować np chiński zapłon CDI to zróbcie pomiary magneto w rosyjskiej konstrukcji. Rozrysujcie schemat zapłonu. Może się okazać, że wszystko jest bardzo pododobne i po zastosowaniu cewko modułu kłopoty się skończą. Schemat i wartości pomiarów chińskiego...
Drogi kolego niewiem czy dalej masz ten problem czy nie ale jeżeli masz tam jak sądzę instalację 12V to musi być to instalacja elektroniczna jak do simsona elektronika więc potrzeba ci przedewszystkim magneto bez żadnych wypukłości potem moduł i to podłączasz wedłóg schematu elektronicznego który znajdziesz na mojej stronie http://genkowski.w.interia.pl...
Tutaj jest dużo schematów www.google.pl
Chyba najprościej będzie jak pisze BANANvanDYK załatw sobie ściągacz magneta, przełóż zapłon i koło magnesowe o ile zapłon wypada w tym samym miejscu. Jeśli nie to szukaj schematu instalacji motru w którym był ten nowy silnik porównaj ze swoim i kombinuj.
Zimny lut, niepewnie połączenie, przegrzewanie się jakiegoś elementu... Światła główne są zasilane chyba napięciem zmiennym (nie mam schematu przed nosem, ale to dość częste rozwiązanie) i jest to osobny od reszty oświetlenia obwód. Sprawdź, czy na wyjściu z magneta jest cały czas napięcie. I idź dalej punkt po punkcie.
To nie jest kwestia zmiany schematu ! Bez przezwojenia cewek magneta się nie da, bo one wytwarzają napięcie wystarczające do ładowania akumulatora 6V. http://www.jawa50.fora.pl/tuning-mechani...
To co ty w ogóle masz, masz quada czy został sam silnik bo reszta się spaliła. Chcesz uruchomić sam silnik? ma rozrusznik elektryczny czy na kopa, jest akumulator czy tylko magneto.
No tak, przepraszam. Magiczne CDI jest zasilane z powietrza i taki skuter można bez akumulatora na pych lub z kopniaka zapalić. Nie z powietrza, a z cewki ,,magneta", lub inaczej alternatora, Tranzystorku :D . taki skuter można bez akumulatora na pych lub z kopniaka zapalić Tak się składa niestety. Chcesz schemat instalacji takiej machiny ?
to chyba od kosiarki na magneto
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
witam! Szukam z wielką cierpliwością schematu instalacji elektrycznej motocykla WSK M06 Z2 1960 (kolor lub opis). Wymieniałem magneto i cewki. Do bloku silnika dochodzą trzy kable: czerwony, zielony i czarny. Proszę o pomoc jak je podłączyć do iskrownika.
Schemat masz? Jaki tam jest zapłon? Wklej zdjęcie magneta i jego gniazda w silniku wraz z wymiarami.
To od czego zacząć? Od przerysowania schematu, wraz z układem połączeń (cewki magneta itp. ) Te schematy są błędne, tak złożony układ nie ma prawa działać, sugerowanie się nimi tylko robi "wodę z mózgu" Dokładnie jak pisałem; Lepiej też rozrysować układ na normalny schemat, łatwiej będzie zrozumieć zasadę działania.
2,5 uf papier , ja taki układ zmontowałem z 10 lat temu do s50 i działa rewelacyjnie do tej pory mam sima enduro s51e i wałaśnie na takim układzie . Wykozystałem tyrystor produkcji rosyjskiej i diody wysokiego napiecia od tv kondensator mam jeden o pojemnosci 2uf na 400v a z tym oznaczonym na niebiesko to jest ok tylko ktoś nie miał odpowiedniego kondensatora...
Jeszcze trzeba dodać, że schemat po lewej (plus kondensator) to zapłon bateryjny, po prawej to iskrownikowy (magneto).
Cześć , link do schematu o.k. Żmudne przedzwanianie i znakowanie, kabelka po kabelku.Wszystkie obwody sprawdzone i sprawne ,działa. WAŻNE W SKUTERZE SĄ DWA RODZAJE INSTALACJI Z AKUMULATORA STAŁY/A Z MAGNETA ZMIENNY ,JEST TEŻ REGULATOR NAPIĘCIA. ZAMYKAM TEMAT.
witam ja też miałem problem z komunikacją w tum autku ale mechanik podstawił inny komputerek ( magneto marelii) potem podpioł mój i ruszyło
a może ktoś ma schematy ech analogowych, bo chciałem to zrobić w pełni analogowo. mialem radyjko z karaoke i tam było coś takiego jak pogłos on chyba zależał od sprzężenia głosnik-mikrofon wykorzstywał opóźnienie fali akustycznej. ale jakość dźwięku mizerna i dużo trzeba by wyciągnąć z tego magneta żeby coś dobudować...
Chodzi o to żeby przed odpaleniem silnika prąd na ukł zapłonowy szedł z AQ a po dopaleniu żeby nie obciążać AQ żeby szedł z magneta. Teraz rozumiecie? A schemat układu zapłonowego to normalny bateryjny z modułem http://www.ojs.republika.pl/aku.html tam jest ten moduł i na elce jest
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
Próbowałem podłączyć regulator ze skuterka z czterema pinami, Niech kolega zobaczy Mój link z poprzedniego postu gdzie jest schemat regulatora na samym początku a cewka-magneto ma tylko jedno uzwojenie. Schematy te i inne są ze strony http://motelek.net/ gdzie pokazane są różne oryginalne instalacje między innymi motocykli na których można się wzorować.
Albo otwór w obudowie zwolnicy (jeśli taką posiada) i czujnik magneto indykcyjny do koła zębatego. Albo albo.... itd itp
Co mamy zobaczyć na tym schemacie - miniaturce? Magneto też wymieniłeś?
Znajdź w necie schemat i zamieść. Jak nie znajdziesz to daj zdjęcie magneta i zdjęcia kostek kabli idących z prądnicy. oraz zdjęcie cewko-modułu z kablami.
Bo masz koło magnesowe i cewki założone od Komara. Stella ma moduł zapłonowy i nie ma opcji żeby wychodziły tylko dwa kable. Poszukaj schematu od Motorynki lub Komara. Jeżeli ten pojazd ma zewnętrzną cewkę i moduł a silnik ma magneto i cewki od komara to trzeba go przerobić albo w "stronę" Komara albo kupić stator i magneto od Stelli. Najlepiej jakbyś...
Jeszcze jedno pytanie. Jak podłączyć moduł z linku bo od magneta idą 2 kable do modułu a ten z linku ma tylko jedno wejście
A skądeś ty chłopie jest? A może podaj dokładny typ tego przerywacza, typ magneta, itd, to popytam wśród swoich i może coś znajdę.
Nie mam pod styk 59. Styk 59 jak pisałem wyżej jest położony pod stykiem poziomym trójstyku i do 59 mam podpięty czerwono-biały idący od magneta.
czy ten sposób będzie prawidłowy tj. z magneta --> włącznik --> żarówka --> masa traktorka? Może nawet bez wyłącznika - być może światła powinny świecić zawsze w czasie pracy silnika bo dają odpowiednie obciążenie magneta. Nie wiadomo czy ich brak nie spowoduje zbyt wysokiego napięcie DC. Z drugiej strony jak się spali żarówka to też by napięcie rosło...
Jaka wydajność prądnicy? Jakie napięcie na przewodach z prądnicy bez podłączonego regulatora? Jakiej pojemności akumulator? Podaj dokładnie typ silnika. Stare rozwiàzania były nieco inne. Począwszy od najprostszego mostka prostowniczego przez regulatory szeregowe do dzisiejszych rozwiązań. Tu myślę że powinien być regulator szeregowy (więcej prądu...
Coś tu nie tak, Drogi Kolego......To działać nie może(dziwna kombinacja diod w ukladzie wyzwalania tyrystora i brak diody Zenera poziomu napiecia bramkowania tyrystora?). Robi sie inaczej - kupić cewkę od chinskiego skutera ale z wbudowanym CDI (są takie i to niewiele droższe od zwykłych). Dodatkowo są te moduły wyposażone w mikroprocesor sterujący...
W pokrywie magneta w dźwigni wycisku sprzęgła (jak piszesz "w tym ślimaku") jest wewnątrz kulka. Następnie jest kulka pomiędzy popychaczami wycisku sprzęgła wewnątrz wałka głównego skrzyni/wałka sprzęgła. Tu masz rozrysowane jak to wygląda, są wszystkie popychacze wysprzęglające, kulki, "ślimak" jak go nazywasz, czyli cały schemat sprzęgła. https://obrazki.elektroda.pl/6405090800_...
Nic z tego nie wyjdzie, musisz wprowadzić tą prądnicę w stan samoregulacji, to prawdopodobnie zwykłe magneto.
to znaczy ze jest akumulator i i pare innych bzdetów do JAWY 50 !!!!!!!!! i jest lepsza iskra bo nie jest wywoływana przez magneto i iskrownik !!!
Obstawiam że magneto kręci się luźno względem wału.
Witam. Potrzebuję schemat regulatora napięcia do skutera. Mierzyłem napięcie i z magneta wychodzi mi prąd od 35v do 130v w zależności od obrotów silnika. Na wyjsciu z regulatora powinien mieć 13,5v - 14v i około 5 amper. Jak zbudować regulator o takich parametrach.
Umieszczony jest dobrze, a zastosowano go po to, żeby nie przeładowywać akumulatora - twórca schematu nie raczył tylko zauważyć jaką będzie miał do dyspozycji rozpiętość napięć z magneta i maxymalny prąd płynący przez stabilizator po włączeniu zapłonu i świateł. Generalnie to sobie poszukaj i poczytaj , zarówno w sieci jak i na Elektrodzie jest tego...
Oznaczenia stacyjki: L - światła B - + akumulatora G - masa S - rozrusznik M - Magneto Taki opis znalazłem, jednak napisz jakie masz tam czujniki.
Ok, dużo mi pomogłeś w tym temacie i dziękuję bardzo za pomoc, są fachowcy i amatorzy w tej dziedzinie i ja się zaliczam do tej drugiej kategorii. Staram się coś zrobić w tym kierunku i to naprawić, wiem że nie umiem wszystkiego na temat kół magneto. Źle zrozumiałem twoje pytanie, myślałem że chodziło ci o schemat który był zanim go porozbierałem w...
A czy Ty wiesz, że magneto wytwarza napięcie zmienne? A nie widzę na schemacie mostka prostowniczego. A czy ty wiesz, że to magneto wytwarza w pewnych warunkach SEM o wartości większej, niż dopuszczalne napięcie wejściowe dla 7812?
Posługując się zamieszczonym wyżej schematem podpowiem że po lewej stronie z pokrywy magneta przy cylindrze wychodzą dwa konektory które są osadzone w gumowej uszczelce(tak było w oryginale). Jeden z nich(niebieski) służy do gaszenia silnika drugi zaś(czerwony) do zasilania świateł. Sprawdź np. żarówką 6V lub 12V łącząc ją między konektorem a masą np....
1. Spróbuj znaleźć schemat instalacji i zamieść na forum. 2. Zamieść zdjęcia magneta i tego układu wtryskowego. Jeżeli jest tak jak piszesz to może się okazać, że nawet jak zrobisz iskrę " na Zippie" to układ wtryskowy nie poda paliwa i będzie du.. Jednak to tylko "luźne" gdybanie. Za mało danych.
Tam wszystko opisane jak się zna bukwy, sam raczej, amator z ciebie jak sam przyznajesz, nic nie zdziałasz, najważniejsza sprawa to samodzielne nawinięcie uzwojeń magneta opisane bardzo ogólnie, nic z gotowizny do kupienia oprócz diod, odpuść temat.
Witam poszukuje schematu typowego modułu CDI Chińskich skuterów 2t 6 pinowych, 2 wtyczkowych np Typu Racing jak na foto poniżej Albo niech przynajmniej niech ktoś na tym foto napisze który pin wychodzi do czego cewka masa cewki impulsator zasilanie cewki magneta wyłącznik zapłonu http://obrazki.elektroda.net/52_12699571... Będę bardzo wdzięczny
A to magneto nie robi przypadkiem za koło zamachowe? Chyba, że je zastępujesz śmigłem lub innym elementem wirującym o właściwej masie. Modułu od podkaszarki nie masz co otwierać, bo pewnie zalany żywicą. A ten z linku - jeśli się da, to też zajrzałbym do środka i sprawdził za co się płaci. Pochwal się, co to za model z tak dużym silnikiem.
ja bym podłączył ten regulator tak: 15/54 -> plus po stacyjce (na schemacie też plus po stacyjce masz tak opisany) M - magneto -> do prądnicy (jak na schemacie) R -> najprawdopodobniej do kontrolki ładowania (w liczniku) ale nie lepiej tam założyć alternator ze 105/120/Favoritki/Felicji ??? prądnica to straszne beznadziejstwo, to ledwo co ładuje,...
Witam , kupiłem sobie gotowy moduł CDI do wsk 125 po podłączeniu jak z schematem nie było iskry, magneto i iskrownik jest od 4t reszta od 2t.Po wyjęciu impulsatora na zewnątrz zapłonu motor chodzi normalnie.Kable z modułu 2t pomarańczowy i czarny podłączone mam bezpośrednio do cewki pomarańczowy-czarny czarny-zielony, a impulsator jest całkiem na zewnątrz...
Witam i potrzebuje pomocy. Odrestaurowuję skuter Yamaha majesty yp250 2003 rok. Poprzedni właściciel rozebrał wiązkę elektryki i obciął kostkę do regulatora napięcia, jest 5 przewodów ( czerwony ,czarny, i 3 białe). Wg schematu i kostki przy regulatorze wiem gdzie podłączyć czerwony i czarny ale problem mam z 3 białymi,są one od magneto i w kostce regulatora...
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Problem nie lezy w czujnikach bo czujnik to by sie wzielo z platynek ;) A jeśli chodzi o obrotomierz to poprostu chciałbym coś sam zmontowac i to jakoś ładnie obudować zeby fajnie wygladało. Więc macie jakiś schemacik do takiej płytki? A co do licznika rowerowego to niestety on "głupieje" po odpaleniu (prawdopodobnie magneto go resetuje cały czas......
Nie oglądałem tego schematu na podanej przez Ciebie stronie, ale z góry mogę powiedzieć nie konstruuj układu na tyrystorach. Jeżeli Twoje magneto daje na wyjściu napięcie wyprostowane to można dołożyć w szereg stabilizator impulsowy na tranzystorach. Może ktoś podrzuci Ci odpowiedni schemat, jeżeli nie to coś dla Ciebie zaprojektuję.
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
siema no fajnie ze oferujesz swoja pomoc, bo mam pytanie moze i banalne... ale co do motorow dopiero sie ucze:) jak zdjac zembatkę zdawcza(ta ktora daje naped na tylnie kolo ze strony magneta, co do kopki to sprezyna wyskoczyla juz jest gut :)
Dziękuję za odpowiedź. Założyłem nową elba ale bardzo szybko przestała działać dlatego stwierdziłem że usunę EWR oraz Elba i zastosuje modyfikacje z częściami od skutera. Napięcie mierzone pomiędzy przewodami cewki magneta (59a i 59b) to w zależności od obrotów 9V do 30V . Takie napięcie dochodzi do Elby i niestety Elba nie ładuje . Znalazłem taki schemat...
Regulacja dotyczy tylko odległości impulsatora od koła magnesowego! Ta odległość z reguły powinna wynosić 0.3-0.4 mm i ma pewien wpływ (chć niewielki) na położenie punktu zapłonu. Ma natomiast spory wpływ na wielkość impulsu wyzwalającego iskrę! Ustaw jak pisałem i zrób próbę. Najważniejsze jest jednak to jak są połączone te "dodatkowe" kable. Narysuj...
Może być pomyłka bo z pamięci mówie Gaszenie jest do masy to ten przewód z instalacji chyba niebiesko czerwony te 3 szt. z magneta to właśnie zasilanie i impulsator i teraz tak: zasilanie to różowy i .... nie pamiętam Poszukam schematu bo gdzieś miałem Ogólnie w czym problem w magnecie czy w cewce?
Witam Chciałem się zapytać jak wygląda budowa wewnętrzna czujnika magneto-indukcyjnego stosowanego do sterownia zapłonem. Gdzieś znalazłem schemat budowy tylko czy jest on prawidłowy ? http://obrazki.elektroda.pl/7291828400_1... Cewka nawinięta na rdzeń połączony z magnesem i tarcza ferromagnetyczna z zębem.
Gratuluję zabawy. I winszuję wymianę regulatora napięcia. Raczej nie powinno tak być. Raczej, bo nie znam schematu tego pojazdu, ani nie widzę instalacji. Światła z reguły są zasilane z magneta prądem przemiennym ograniczonym przez regulator. Choć może się zdarzyć, że będą zasilane stałym po pełnym prostowaniu i regulacji. Trzeba zmierzyć napięcie w...
http://obrazki.elektroda.pl/8517838900_1... to jest schemat modułu od silnika zaburtowego Mercury 9,9 KM 2 cyl. 2T Energia elektryczna wytworzona w cewce magneta jest gromadzona w kondensatorze w module potem trzeba ją wyzwolić w cewce WN we właściwym momencie.
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Sprawdź czy miedzy przewodami zielonym i czerwonym wychodzonymi z prądnicy jest generowane napięcie zmienne podczas kręcenia silnikiem. Sprawdź czy między niebieskim a zielonym przewodem generowany jest impuls przy pełnym obrocie magneta. Sprawdź czy moduł zapłonowy podaje impuls na cewkę. Sprawdź czy cewka wygeneruje iskrę podając jej ręcznie impuls....
Przydałby się schemat lub choćby jego fragment obejmujący prądnicę i układ ładowania. Bez niego trudno oceniać sytuację i coś doradzać. Tak na szybko. Sprawdź czy nie masz zwarcia/przerwy w instalacji. Stan złączek. Przetarte/przygniecione kable itp. Co z aku. Może on odchodzi w kierunku szrotu... Dodatkowo napisz czym (rodzaj miernika, zakresy pomiarowe),...
Nie spodziewałem się, że ktoś odpowie. Miło mi.Od miesiąca czekam na moduly do lotniczego Rotaxa. By nie marnować czasu zacząłem zgłębiać ten zapłon "na poważnie". Przy cenie jednego (są dwa moduły) 1000 dolców, gra warta świeczki. Ten silnik przy rozruchu ma góra 220 obr./ min. Nie ma co się spierać czy magneto daje 3, czy 5 Hz. Daje mało i tyle. By...
Byłoby swiatło postojowe ale razem z długim z przodu to jest mozliwe,czyli cewka swietlna pod 59b a przod i tył pod 58,innej mozliwosci na tradycyjnym podłączeniu czyli cewka swietlna 59 a przod tył pod 56 swiatła postojowego z tyłu nie bedzie.Możliwe jest zastosowanie w tradycyjnym podłączeniu stacyjki mostka ktory zabezpieczałby cofniecie sie pradu...
Pompa, w ogóle się kręci? Połączenie jej z wałem korbowym jest dobre, chodzi mi o to sprzęgiełko i nakrętkę magneta? Wężyk w zbiorniku oleju jest szczelny? Jutro postaram się dać zdjęcia jak to ma być poskładane.
Witam. Jest mozliwosc podlaczenia diodowego obrotomierza.Poszukaj w Nordelektronik lub Jabel , lub w google wpisz "licznik diodowy" lub cos podobnego . Problemem moze byc zasilanie a szczegolnie jego stabilnosc,pisze bo nie wiem czy ta jawka ma akumlator , czy tez zasilanie jest z cewki magnetycznej (magneta), jesli ma akumlator to nie ma problemu....
sprawdziłem i zapewne jest magnetoindukcyjny (umieszczony wewnatrz magneta (jest nawiniety na niego drut) a obok znajduja sie dwie cewki z grubym drutem zapewne od swiateł i i cewka wysokonapioęciowa tak mi sie zdaje mam schemat tej instalacji zalaczm
Mam pitbike który ma magneto i jedną cewkę tylko Jedną nie licząc tych związanych z zapłonem? Jaki był wcześniej regulator i jaki schemat połączeń? Zmierzyłem napięcie na kablu który wychodzi z tej cewki (czarno-czerwony) i na biegu jałowym pokazuje około 80V a przy dodaniu trochę gazu skacze do 110V (mierzyłem miernikiem na napięcie przemienne) a...
Wiesz próbowałem na różne sposoby z auta prosto pod przewody akumulatorowe, próbowałem na krótko prosto do rozrusznika i też nic, nie mam schematu wiązki zapłonowej z CDI, modułu, magneto, iskrownik, cewka, gdybym znal kolory przewodów może udalo by mi się ustalić gdzie tkwi problem, może być jakiś defekt na iskrowniku lub cewce może jest gdzieś przebicie...
Pomoże , pomoże, tylko najpierw sam musisz się wykazać... Znajdź i zamieść schemat instalacji lub choć schemat układu zapłonowego. Dzięki temu można cię będzie nakierować. Podejrzewam uszkodzenie cewki ładującej CDI - jedna z cewek magneta . Trzeba też sprawdzić, zgodnie z linkowanym tematem, obwód gaszenia i zabezpieczeń przed odpaleniem.
Dzięki za odpowiedź. Ja podłączyłem w sumie też 6ohm (2x12ohm równolgle) ale tylko 10W i strasznie się grzeje... najwyżej zmienię choć nie o to mi chodziło wsadzając ledy żeby teraz tracić waty na rezystorze:D a jak jest z prostowaniem napięcia? wg oryginalnego schematu jest tak, że jeden przewód idzie do regulatora (regulator ma 4 wyprowadzenia: dwa...
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, naładowania akumulatora, sprawdź połączenia elektryczne szczególnie te od silnika i sprawdź przerwę na platynkach i przeczyść je trochę. Masz tutaj najprostszy schemat, jaki mam. http://obrazki.elektroda.pl/5869232000_1...
Tak. Stety lub niestety, ale Błażej ma rację. Schemat prawdę ci powie. A nawet te zdjęcia, które zrobiłeś dają tylko jedną informację: Coś masz panie spier...tego, tamtego w instalacji. Te dziwne urwane i łączone bez sensu kabelki mogły spowodować uszkodzenie regulatora! No chyba że była to nieudolna próba "uratowania sytuacji" przed sprzedażą??? Jedno...
Teoretycznie rozebrałem magneto i jest to 12-cewkowe z wyjściem 3 przewodami, napięcie na nich też jest odpowiednie, według tego cewki w magneto są ok. Czym mogę mu obniżyć napięcie? Może są jakieś wynalazki, które mają instalację na 6V? I ten moduł jest od tego? Bo oczywiście na tych modułach nie ma oznaczeń ani nic z tych rzeczy. Może zastosować...
Dzień dobry Kupiłem ostatnio skuter Di Blasi R7 z 1995r. Problemem jest brek iskry, po sprawdzeniu całej instalacji problemem okazał się sterownik zapłonu, moim pytaniem jest czy ktoś zna jakiś sterownik zapłonu bezstykowego który by pasował? Motocykl nie posiada akumulatora więc sterownik musi być zasilany z magneta. załączam zdjęcia schematu elektrycznego,...
Cud jest bo żarówke podłączyłem pod magneto które nie było podłączone pod aku. Pomiar robiłem bez użycia aku. Kolego, narysuj schemat połaczeń i pokaż ustawienia multimetru. Zobaczymy co to za cuda... Cuda ortograficzne już widzimy.
Czy to silnik Wiatr-a 4 biegowy, czy tam jest prądnica czyli cewka i magneto plus selen czy prądnica jako osobny podzespół, miałem taki motor ale SHl 175 tam była cewka i magneto. Jeśli to takike rozwiązanie to reulatora tam nie założysz.
Mam problem a jasniej chciałbym zamontować w jednocylindrowym motocyklu marki JAWA 250 elektroniczny obrotomierz. Zapłon niejest elektroniczny, niema także magneta tylko jest prądnica, zapłon normalny czyli przerywacz i kondensator, instalacja 6V. Bardzo bym prosił o jakiś schemat i wyjaśnienie jak można by było zamontować, co ewentualnie przerobić....
A czy szukałeś sam w internecie? Czy może liczysz, że ktoś za ciebie to zrobi? Stop i migacze są zasilane z akumulatora, więc "są". Idź po kablach od przełącznika świateł do regulatora i tam sprawdzaj. Potem dalej do magneta. Może kabel się urwał lub masz spalony regulator.
Cewka świetlna wiadomo zależna od obrotów silnika będzie dawać inny prąd. Dlatego też przetwornica wyłapuje prąd niby od 5-34V a na wyjściu 0.8-30V mi dokładnie potrzebne jest 12V więc potencjometrem ustawi się prąd na wyjściu. Niezbyt realnie kombinujesz. Posiadana przez Ciebie przetwornica jest typu step-down, czyli po naszemu obniżająca. Czyli zawsze...
Najprostsze rozwiązanie ... .... trisil 4.7V do masy i na wejście bramki schmitta... ! eeee.. sorry, nie zabardzo kumam, można prościej? . Coś trochę duży ten zakres napięć wejściowych !!! sygnał pochodzi z czujnika magneto-indukcyjnego w samochodzie do pomiaru obrotów wału korbowego.
Dzięki wielkie czyli od magneta tez do ramy tak ? I nic sie nie stanie dzieki wielkie a ten co idzie od zdi do stacyjki to gdzie dalej ? Bo tam nie jest narysowane tez do ramy czy jak
A znalazłeś przyczynę zniszczenia tych nitów? Pewnie magnesy koła magnesowego ocierały o nabiegunniki cewek. Jak ściągałeś magneto? Jak wyglądały cewki? Były otarcia? Podejrzewam uszkodzenie cewki ładującej układu zapłonowego. Znajdź schemat, przedstaw go to Cię nakieruję.
Witam poszukuje schematu McWatts MDS-440 Magnet firmy Telkom Simet na licencji Diory Z góry dzięki za pomoc.
Witam mówie z góry że jestem tu nowy i proszę po mnie nie "jeździć" :D Chciałbym zrobić układ ładowania akumulatora do motoroweru komar (zasilanie z magneto) który ładował by akumulator 6V okolo 4Ah (proszę też o schemat do instalacji 12V) Prosiłbym o jakiś łatwy i tani układ (schemat) Z góry dziękuje i Pozdrawiam Przeniosłem z "Schematu/instrukcji/artykułu"....
Panowie, ja również mam problem z brakiem iskry z tym że u mnie wcześniej quad zapalał, ale tylko na pycha. Potem już nawet na pycha nie chciał zapalić, sprawdzałem wszystko po kolei no i doszedłem do wniosku że to moduł zapłonowy ponieważ delikatnie moduł się nadtopił w jednym miejscu i było widać ze spuchł kondensator. Zamówiłem moduł zapłonowy, podłączyłem...
Ponieważ nie pokazałeś co to za prądnica to zakładam, że to zwyczajne tzw. "magneto", jak np. w skuterach. Musisz sobie narysować schemat wirnika i stojana a następnie naszkicować na nim położenie magnesów i ich biegunów. Cewki znajdujące się pod jednoimiennymi biegunami magnesów muszą być nawinięte w tym samym kierunku - przeciwnym pod biegunami północnymi...
Chce zasilać 5-8 ledów /80ma z magneta w motorowerze. (cewki 6V/20W) Chce zrobić driver pod zasilanie tych diód, połaczonych rownolegle. (diody na 3,5V) Prosze o jakiś schemat. Mostek z diodani na 5A tyle wiem, i co dalej... http://obrazki.elektroda.net/80_12152166...
ściągacz magneta iskra magneta regulator magneta
siłownik siłownik elektryczny nawiew bezpiecznik separator filtr magnetyczny
suszarka elektrolux suszarka elektrolux
Schemat instalacji elektrycznej Fiat Seicento 1.1 Sporting SPI MPI – opis, różnice, typowe usterki Eltra 7006 – migająca czerwona dioda, radio nie działa, brak reakcji po podłączeniu zasilania