Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Poszukuje schematów / opisanych pinów dla modułów Suzuki GN 125 - najchetniej dla wersji 8 pin i 6 pin. Grzebiąc w googlach już się pogubiłem - nie wiem czy nie mam nagmerane jakoś w motocyklu. Mój GN jest z 1997 i mam moduł zapłonowy na 6 pin, a na allegro jako pasujący sprzedali mi 8 pin. Chciałem naprawić wiązkę, ale nie mam schematów jak powinno...
rzecież musicie zdublować moduł pracujący z czujnikiem magnetycznym. Najprostszy to gl 118 z poloneza. Podejrzewam, że gdzybyście podłączyli dwa APE 05, też z poldożera (tam jest czujnik magnetoindukcyjny, mechaniczne wyprzedzenie zapłonu i dodatkowo rozdzielacz, czego u was nie ma - dlatego dwa moduły), to silnik by odpalił.
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Gdyby odpalił to potrafią dawać 160-200v. Namieszałeś kolego :D. To nie jest moduł CDI, od tego trzeba zacząć. To elektroniczny zapłon bateryjny. Darlington NPN w zapłonie CDI? teraz jeszcze podpialem plus z miernika do tego pinu 5 i jak krecilem rozrusznikiem to pokazuje 7,4V jak przestaje krecic dalej jest to napiecie na mierniku widoczne dopiero...
Witam Kupisz to niemalże w każdym sklepie internetowym, np: http://www.kondensatory.com/ http://www.radiohobby.com.pl http://www.inter-chip.pl http://www.cybor-tech.com.pl/ To zależy, by to stwierdzić należało by mieć schemat, ale możesz z nim testować :P
Witam wszystkich mam problem z Suzuki DR 650 R z silnikiem od 650 RSE 95r Motor to składak , ktoś wrzucił nowszy silnik a z elektryką nie wiadomo co się działo . No i mam problem bo moto nie chce odpalać tylko ciągle strzela w gaźnik . Ze strony mechanicznej raczej jest OK rozrząd ustawiony , zawory szczelne nie są wypalone . Impulsator sprawdzony na...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Różnica pomiędzy zwykłym modułem CDI a DC-CDI jest taka, że ten drugi ma w sobie przetwornicę, która z 12v robi przemienne napięcie do ładowania kondensatora w module. Czyli zwykły moduł chiński chiński można "zasilić" z przetwornicy - w oryginale jest specjalna cewka w statorze dająca kilkadziesiąt wolt przemiennego napięcia, które po wyprostowaniu...
Powiem Ci tak. Mam bardzo podobny problem, posiadam Suzuki GSX 550 ES (a Twój to GS 400), tam są bardzo podobne układy zapłonowe. U mnie też wszystko było spalone, łącznie z impulsatorami. Zacząłem temat rozgryzać, mam tą samą sytuację z cenami modułu zapłonowego - używany niby pewny 700 zł, nowy ok. 3000 zł - bez sensu kupować. Znalazłem na Facebooku...
Panowie, przepraszam, że tyle się nie odzywałem - siła wyższa. Chciałem nico odświeżyć temat i spróbować rozwiązać problem od innej strony, czyli skupić się na pobieraniu prądu na postoju, które wynosi ok. 30mA. W załączniku zamieszczam schemat elektryczny motocykla. W weekend podłączyłem miernik, aby wskazywał pobór prądu na postoju, następnie rozłączałem...
W motocyklu urwał mi się jeden z magnesów, uszkodził stator zapłon typu magnet bezimpulsatorowy. Z okazji dość drogiego oryginału postanowiłem zaadoptować magneto i stator z suzuki ad 50 morini, wykonałem podstawę statora z dużą możliwością korekcji kąta zapłonu, za pomocą lampy ustawiłem zapłon w odpowiednim miejscu. Moduł zapłonowy oryginalny, po...
pompa chodzi po włączeniu zapłonu ale jej nie rozłącza po 2 sek a wtrysk nie otwiera i w tym problem. Po podaniu jakiegoś samostartu w dolot odpala i gasnie jak sie wypali. Również regulator biegu jałowego nie ma zasilania i obawiam sie ze ecu sie spaliło ale dla potwierdzenia wolał bym jeszcze mieć schemat w celu sprawdzenia wszystkich mas i zasilania...
Witam mam problem w mojej maszynie otóż w mojej instalacji nie było żadnego modułu, platynek czy impulsatora o to co wygrzebałem ze starej instalacji. Jsstem zielony w elektryce więc jesli czegoś brakuje to mówcie. w motocyklu jest zapłon bezstykowy bodajże Lub schemat samego zapłonu tak żeby odpalić tylko, z reszta jakoś się uporam Motocykl jeździł...
Mogę dopisać o problem silnika suzuki gsx400E gk53c moduł zapłonu spalony jak to obejść zbudować na tranzystory? Można spróbować dobrać jakiś inny, chyba nie będzie wielkiego problemu, a jak się nie da to można spróbować ten uszkodzony naprawić lub wymodzić coś samemu. W tym spalonym będzie najprawdopodobniej uszkodzony tyrystor. Tak było u mnie. Ponieważ...
Czy zamieszczony schemat odpowiada "twojej" rzeczywistości? Tzn. Czy twoja instalacja w zakresie zapłonu jest identyczna? Nie wiadomo "co poeta (konstruktor) miał na myśli?". Trzeba poszukać w sieci informacji o zasadzie działania tego zapłonu. Może na motelek.net? Szczególnie forum. Niestety strona jest niemieckojęzyczna, więc ja ...wysiadam. Trochę...
Witam. Wpadł mi w ręce moduł zapłonu firmy KOKUSAN DENKI ,32900-44410, BB I 205 .Ktoś wylutował tranzystory i nie wiem jakie włożyć . potrzebuję schematu modułu lub symbolu tranzystorów .Znajomy mówił że "fachowiec" który wylutował i zgubił oryginalne mówi że to były darlingtony i tyle wiem . Proszę uzupełnić tytuł tematu. Regulamin, p.11
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Tam znajdziesz potrzebne informacje. Jak będzie mało to pytaj, ale schemat bezwzględnie konieczny.
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
Pisząc o zapłonie CDI, mam na myśli cały zestaw: moduł, cewkę zasilającą, cewkę wyzwalającą. Zresztą na schematach widać te cewki. A najprościej to dorwać całe magneto z cewkami i moduł od jakiegoś skutera, zrobić odpowiednie mocowanie i ustawić to poprawnie.
Patrząc na schemat który od Ciebie otrzymałem, wydaję mi się że podłączenie prawidłowe cewko modułu ma jednak znaczenie i wychodzi na to że mam go podłączonego odwrotnie. Tylko dlaczego te piny nie są oznaczane? Zamówię lampę stroboskopową (bo obecna po podłączeniu do owego układu przestała mrugać tylko stale świeci po podłączenie do zasilania) odwrócę...
moduł zapłonu suzuki suzuki zapłonu zapłonu suzuki
skrętek maksymalny długość subiekt drukarka fiskalna instrukcja serwisowa pompy
Zdjęcie anteny immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 2004 Jak zdjąć antenę immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 2004