Np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
POSIADAM KSIĄŻKĘ Z SCHEMATAMI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ FIATA SEICENTO DOTŁACZAM FOTO SCHEMATU
Trzymaj schemat z rozpisem złącza sterownika.
Pomiar powinien wszystko wyjaśnić, wyjście sterownika na pewno jest w stanie wysterować tego LEDa samodzielnie.
Prosze o podanie jakichs namiarow na schemat elektrycznej regulacji reflektorow do seicento.Moze ktos ma opis polaczen sterownika.Szukalem tu w dziale download i nic nie znalazlem.To bedzie przerobka z hydrauliki na elektryczny,lampy z silnikami i sterownik oryginalne
Tam były stosowane 2 różne sterowniki - hybrydowy i tradycyjny... który Ty masz? Schematy pasują z Seicento Sporting MY03. Kto naprawiał sterownik?
schemat jest do 5af a nie do 4af a to sa zupelnie inne sterowniki
Napisz numery na sterowniku to ci napisze i troche narysuje jak bedziesz chcial
Poszukuję schematu pinów od sterownika Pandy II 1.2 60km, od seicento MPI posiadam. Seicento 1.1 MPI 2003 ma zmieniony silnik na 1.2 8v z Pandy o oznaczeniu 188A4000. Chciałem zmienić sterownik na ten od 1.2, bo na tym od 1.1 nieprawidłowo pracuje. Sterownik 1.1 ma oznaczenie IAW 4AF.M9, a od Pandy IAW 4AF.S2 lub IAW 4AF.SP
Witam. Ostatnio zakupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem. Posiadam fabryczny zamek centralny w Seicento i chciałem dołożyć sterowanie z pilota. Wszytko podpiąłem zgodnie ze schematem i działa bardzo dobrze. W sterowniku mam jednak jeszcze jeden kabel odpowiedzialny za domykanie szyb. Moje pytanie, czy aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje...
Słabo szukałeś, emulator jest zazwyczaj integralną częścią sterownika LPG. Ustaliłeś chociaż jego model i znalazłeś instrukcję obsługi i schemat podłączenia?
Ty rozumiesz jak działa cewka zapłonowa? Plus jest stały, masa jest kluczowana przez sterownik, w takt sygnałów z czujnika położenia wału. Kiedy silnik nie pracuje (ale zapłon jest włączony), to na jednym zacisku cewki masz mieć +12 V, a na drugim "nic" (czyli efektywnie też będziesz miał 12 V "przez" cewkę). Sonda ma grzałkę o niskiej rezystancji,...
Ten schemat jest z punto gdzie jest przekaźnik podwójny a takiego w SC się nie uświadczy (dwa oddzielne przekaźniki w SC w CC chyba tylko jeden o ile pamiętam) Jednakże sterowniki IAW 6 czy 16FM mają taką samą pinologię
Rzucił bym okiem na instalacje wypiął sterownik i obejrzał styk i a potem przemierzył zgodnie ze schematem zaczynając od poprawności zasilania.
problem był w tym, że nie dochodziło napięcie na wstryski paliwa (streowanie) z ECU wychodził impuls, ale po drodze ginoł jakieś 15cm od kostki ECU był przegnity przewód polutowałem i jest ok, marchewka sie zaświeciła i wszystko wróciło do normy. Musisz skorzystać ze schematu co z jakiego pinu wychodzi ze sterownika.
Druga sonda Lambda (ta wyzsza) byla odpieta jak kupilem auto. Podpiąć ją? Ta bliżej kolektora wydechowego? To sonda regulacyjna . Ważniejsza od kontrolnej za katalizatorem. Powinna być podpięta. Sterownik żelowy IAW5F? Był demontowany?
Witajcie, wszyscy piszą że xprog bez problemu czyta ten procek w sterowniku z fiata seicento. U mnie jednak nie czyta, czy jest jakiś sposób? Czy czytacie i podłączacie wg schematu?
w sc silniczki pracuja tak dlugo jak trzymasz przycisk do przycisku doprowadzone jest 12V i tam nastepuje zmiana polaryzacji a wszystkie sterowniki pracuja na przecizaenie pradowe jak szyba dojdzie do konca to wtedy plynie maxymalny prad i sterownik odlacza silnik
Dodam że sterownik kupiłem z seicento też z silnika1,1 MPI i część instalacji z tego seicento Kolego za dużo myślisz to jest Twój problem. Razem ze sterownikiem seicento kup wiązke i okabluj silnik, to wszystko. O ile impulsy zapłonowe z silnika wysterują ten ecu . Twój z pandy miał can , ten ze seicento niema i miał nie będzie. Wogóle dlaczego nie...
To może tak...? http://obrazki.elektroda.net/21_12404962... W tym sterowniku jest chyba Hc11ks4,ale powinno byc to samo co na zdjęciu
Potrzebuje jakies rozpiski do alarmu i centralnego do seicento 900 young. Dodam ze nie posiadam zadnych kabli do centralnego ani szyb elekrycznych. Alarm to LION RTX AS1 + silowniki do centrala( wbudowany sterownik centralnego zamka) Prosze o jakas pomoc.
Dziękuje kolego za dokładne opisanie. Może coś źle zapisałem z pośpiechu. Ale raczej nie było dwóch przewodów do jednego pinu (31). A jeszcze mam problem z akumulatorem. Z tego co wiem to alternator jest po regeneracji i to jest potwierdzone aktualną plombą. Akumulator wymieniony rok temu. A po 2-3 dniach stania w garażu rozładowuje się niemal tak że...
Witam. Tak usłyszałem od instalatora alarmów/CB w firmie - podobno podnośnik "pamięta" położenie szyby i jeżeli otwartą zamknie moduł domykania szyb, to nie będzie można jej otworzyć przyciskami sterowania szyb. Stwierdził, że jeżeli podłączy moduł i będzie działał, to zapłacę 200zł + cena modułu (ok. 50zł, ale nie miał dla 4 szyb), a jeżeli nie będzie...
Czy ktoś dobry posiada schemat tego ustrojstwa? Żaden szary kowalski, nawet ci pracujący w serwisach nie mają dostępu do tego typu rzeczy. Naprawia się to na podstawie doświadczenia i wiedzy o działaniu takiego sterownika.
Zasilanie sterownika po stacyjce jest? Musiałbyś się schematem posiłkować. Kostka stacyjki to częsta usterka w SC. Czy w tym czasie jak nie słychać pompy paliwa działają inne urządzenia po kluczyku? Np nawiew wewnątrz itp?
Mi juz dziala euroscan i mam wsad w attiny2313. Na moim opelku wszystko ladnie chodzi. Probowalem podlaczyc sie do seicento i nic. Zero komunikacji z komputerem. Problem w tym ze akurat w tym modelu seicento od 98 do 2000r jest taki model sterownika silnika, ktorego nie ma w visie (16FM-E6)i pewnie dlatego sie nie komunikuje.
Czy ktoś posiada schemat pinów do IAW 5AF? Mam punto 1.2 8V FL. Założyłem samodzielnie klime i nie moge dokończyć, bo nie wiem który pin odpowiada za odebrani sygnału sterującego od włacznika klimy, poza tym nie wiem któr i jak maja byc podłączone piny od presostatu. PROSZE O POMOC
Witam wszystkich. Przeszukalem forum ale nie znalazlem schematu podlaczenia immo fiata punto 1.2 8v. Robie przekladke silnika seicento 0.9 na 1.2. Oczywiscie musze przelozyc sterownik wraz z centralka immo, a nie wiem jak wpiac sie w stara instalacje od 0.9. Wiem ze do centralki dochodza dwa plusy jeden staly drugi po zaplonie, ale nie wiem ktory jest...
Podaj kod silnika bo ja w domu inaczej nie pomogę a także jakim sprzętem dysponujesz jakiś miernik .Jeśli dobrze kojarzę to masz podwójna cewkę zapłonową z wyjściem na 4 cylindry sterowanie ze sterownika wtyczka 3 przewody kolorów nie pamiętam ale jak odepniesz wtyczkę i przekręcisz zapłon to na jednym przewodzie będzie 12v a na pozostałych małe napięcie.Po...
Witam, Zabrałem się za montaż alarmu w Seicento Max-700 i mam problem z zamykaniem drzwi (centralny fabryczny sterowany jak masą). Otóż po zapodaniu sygnału uzbrojenia na pilocie milczenie centralnego, a po ręcznym zamknięciu można wyzwolić z pilota otwarcie. Sterownik zamka da się ręcznie sterować masą, podpięty biały i biało-czarny pod sterowanie...
Witam wszystkich. Zbudowałem pojazd typu buggy na bazie fiata seicento 1,1spi. Instalacja pozbawiona zbędnych kabli czyli el.szyby, sterowanie ogrzewaniem itp. Miałem problem z immo ale dałem komputer do wyczyszczenia i niby powinno być już dobrze ale nie jest. Spędziliśmy długi czas sprawdzając kable i dalej jest problem. Pierwszym objaw to brak zasilania...
Odkopuję temat, ale mam podobny problem. Zakładam centralny do Seicento, kupiłem oryginalne siłowniki z zamkami, ale nie mam sterownika. Chciałbym zrobić go samodzielnie, wzorując się na schemacie kolegi Grala14. Aby centralny działał poprawnie, potrzebny jest układ puszczający do silników tylko krótki impuls - postanowiłem wykorzystać do tego 2 NE555...
Wykręciłem czujnik gdyż nie znalazłem w googlach żadnego schematu sterownika w przyzwoitej rozdzielczości żebym mógł odczytać.. Jak teraz mogę sprawdzić czujnik mając go w ręce? ma 3 piny we wtyczce. Próbując mierzyć rezystancję na wszystkich 3 kombinacjach nic nie pokazuje ciągle "1" na mierniku
Wymieniałeś sterownik, po tym odpalał ? Co z immo ? Jak nie ma iskry, to wtryskiwacz podaje paliwo ? Pompa pracuje podczas pracy rozrusznika ? Działasz na czuja, czy na podstawie jakiegoś schematu ? Cewki mają zasilanie ?
Dzień dobry Mam dodatkowe IMO w sejczu (taka pastylka) Dziś padło gniazdo i nic już nie czyta. Rozumiem, że na forum publicznym nikt nie opisze demontażu zabezpieczenia więc tego nie oczekuje, chciałbym się tylko dowiedzieć Ile obwodów te układy odcinają, czy zawsze jeden, czy możliwe że kilka? Czy znajdę gdzieś schemat do sterownika? Wiem gdzie "cyka"...
Rozumiem. Rano nie zapalił, więc mówię sobie:"przyjdę z pracy to sprawdzę". No i kicha- po pracy auto zapaliło za pierwszym razem. To jest chyba auto z duszą. Mam przed sobą schemat- wprawdzie ze sterownika iaw 5af, ale połączenia przekaźnika głównego są chyba identyczne. Jak mi teraz nie zapali to będę przynajmniej wiedział gdzie szukać. Powiedzcie...
To nie ten schemat. Ten zamieszczony przez Ciebie to IAW 5AF - hybryda. Wygląd mojego sterownika zamieszczam poniżej. http://img105.imageshack.us/img105/4262/... http://img392.imageshack.us/img392/8346/...
ok ok... schemat c... rozumiem ze to co idzie do sterownika mogę rozdwoić na dwa? a jak teraz zrobić mastera? bo mam jeszcze siłownik master (zielony, niebieski, biały, czarny, brązowy) wiem juz jak zielony i niebieski and czarny... co z brązowym i białym? Podstawy są elektroniki... jednak centralny to jakieś skomplikowane xD
Witam. Pilnie potrzebuje schemat elektryczny auta Fiat Brava 1.2 16v wersja steel. wsadziłem silnik z bravy do seicento lecz trzeba było przerobić wiązkę. Problem polega na tym że auto fajnie odpala ale niestety nie reaguje na "elektryczny pedal gazu" i według kilku osób owy pedał jest źle podłączony dlatego potrzebny schemat żeby to naprawić ewentualnie...
Witam, Potrzebuję schemat (a najlepiej pinout) wtyczki, która wychodzi z instalacji silnika i wchodzi do skrzynki bezpieczników w komorze silnika (tej szerokiej). Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale silnik ma sterownik Bosch-a, a nie, jak większość Magnetti Marelli. Chcę podłączyć tą instalację do Seicento, ale bez całej wiązki z Punto. Immobilizer dałem...
jeszcze jedna sprawa bo w tym nowym mam inny licznik nie na lince tylko na kabelkach , w starym była linka jak to połączyć żeby działało ??? Potrzebny jest chyba tylko impulsator zamiennie zamontowany przy skrzyni tam gdzie linka (pasuje chyba "plug&play") i kilka kabelków (które może dostaniesz razem z impulsatorem) aby to podłączyć. No i oczywiście...
Seicento 1.1 kręci do 6500 , BMW R1200 ok 7500 . Nikt ,, normalnie '' jeżdżący nie kręci silnikiem do maxa . Znalazłem opisy czujników i przybrałem wartości dla rozgrzanego silnika . Wyszło mi coś takiego . (schemat ) Pytanie czy wartości nie zmieniające się w trakcie pracy nie wprowadzą sterownika w jakiś tryb awaryjny , który zmieni coś w zapłonie...
W Bravo zależnie od rocznika było wspomaganie hydrauliczne lub elektryczne. Nie mam pewności czy wspomaganie elektryczne z Seicento zadziała ze sterownikiem z Bravo i raczej w to wątpię. Porównaj schematy elektryczne tych samochodów i typy układów wspomagania.
Dodam od siebie mój pomysł na sieć czasu z impulsami minutowymi. Tematem sieci czasu zaraził mnie Tato, jeszcze za czasów szkoły podstawowej. Przywiózł wtedy zegar peronowy oraz "matkę" (jak się później dowiedziałem typu ZP7), oraz dwa wtórne zegary. Problematyczne zasilanie 50V (lata 90-te) zrealizowaliśmy na szeregowo połączonych zasilaczach 24V....
Witam! Ostatnio zauważyłem bardzo denerwującą rzecz w szybach elektrycznych w większości starych samochodów. Otóż gdy chcemy je zamknąć lub otworzyć do końca musimy cały czas trzymać przycisk, co w przypadku umieszczenia ich w takich miejscach jak np dla Fiata CC lub Seicento jest niezwykle niewygodne. W Fordzie Fiesta MKV moich rodziców , układ działa...
http://obrazki.elektroda.net/61_12840708... Przedstawiam mój sterownik awaryjnego zasilania mieszkania, pieca CO i pompy od solarów. Urządzenie w takiej, a nie innej formie powstało w sumie przez przypadek. Początkowo miało to być tylko podtrzymanie pompy solarów gdyby zabrakło napięcia w sieci, a temperatura na dworze była by zbyt wysoka...
----------------------------------------... Witam Wszystkich na Forum.Chce zamontować centralny zamek z pilotem VW Polo,ale nie wiem jak do tego się zabrać,więc prosze was o porade.Jakie siłowniki najlepiej zastosować?(czy mogą być uniwersalne?)gdzie się wpiąć w instalacje żeby było sygnalizowanie swiatłami awaryjnymi?Proszę...
Witam, Problem wtryskiwacza udało się rozwiązać w banalny sposób. Najprościej jest użyć rezystora rzędu 22 - 33 Ohm / 5W połączonego równolegle z zestykiem rozwiernym przekaźnika rozłączającego gaz. Inaczej mówiąc układ ma być taki +12V o----|Wtrysk 1pkt|----|R = 22 - 33Ohm|-----> ECU Oba wyprowadzenia rezystora R są podłączone do przekaźnika odcinającego...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Witam Mam seicento 98' do ktorego zainstalowalem centarlny zamek (montowany pod kasetą zamka) Zamek jest na pilota podlaczylem juz wszystkie kable wychodzace z centralki , oprocz dwoch rozowego i rozowo-czarnego (sterownie zamknij otworz w kabinie) Gdzie sie wpic z tymi kabelkami? Pozostale podlaczenia: czerwony -stale 12v czarny - masa pomaranczowy-...
seicento sterownik sterownik seicento seicento schemat
renault megane bezpiecznik wycieraczka whirlpool kontrolka parametr maszynowy
telewizor sharp firmware telewizor sharp firmware
Rower elektryczny TranzX Blond 5 - błąd Części do agregatu Yamaha ET600A - gdzie kupić?