Ciebie interesuje gwarancja sklepu a nie producenta :D
Wszystko masz opisane 1) Terminal dyskowy => http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic87... 2) Program standardowo dołączony do Windowsa (Hyper Terminal standardowy program w Windowsie, lub szukaj Putty .) [url=https://store.seagate.com/webapp/wc...
Te dyski miały gwarancje do 2013 roku możesz sprawdzić na stronie producenta zanim zaczniesz mówić iż nie ma gwarancji.
geovision to porzadna karta. do 6-8 kamer wystarzcy ci model GV600 lub 650 - w zaleznosci od klatek 25 lub 50. Co do oprogramowania to wszystko jest w pelni po polsku. Oczywiscie tez oprogramowanie sieciowe- tutaj geovision ma najbardziej rozbudowane oprogramowanie ze wzsystkich kart wizyjnych. komp do tej kart ? - celek D - grafa - nvidia 6200 / 7300...
Dysk jest uszkodzony a dokladniej elektronika od niego. jak masz jakieś super ważne dane to mozesz kombinować z podmainą elektroniki od innego dysku, musi mieć też te same parametry, więcej poczytasz sobie na forum. Jak nie masz nic interesującego to mozesz jeszccze na stronie Seagata sprawdzić czy nie ma on jeszce gwarancji producenta i ewentualnie...
Oczywiście że można SMART wyzerować i ze starego trupa zrobić "nowy" dysk. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jak ten dysk jest nowy to ja jestem baletnica. Zwracaj i żądaj zwrotu kasy. Dyski kupuje się nowe z gwarancją producenta. Pozdrawiam
to jakie polecalbys wielkosci niepsujace sie? na stronie sklepow pisze ze wszystkie dyski maja 3 lata gwarancji... Nie ma niepsujących się dysków . Również nie ma znaczenia wielkość dysku , bowiem padają wszystkie wielkości . Patrz na gwarancję . A tu Seagate daje 5 lat gwarancji na swoje wyroby . Jest to oczywiście gwarancja producenta . Sklepy dają...
Zawsze jeszcze można sprawdzić gwarancję producenta dla Samsunga na stronie Seagate - http://www.seagate.com/pl/pl/support/war... S.M.A.R.T. i test jak powyżej, jest OK.
Dysk jest uszkodzony, przealokowane sektory. Gwarancja producenta tez się skończyła. http://support.seagate.com/warranty
Skoro był w laptopie to Seagate nie daje na niego gwarancji, jest ona u producenta laptopa.
Seagate 2 lata gwarancji producenta, zgodnie z wymogami Unii. Gwarancję można sprawdzić na stronie Seagate po numerze seryjnym dysku.
Na stronie http://support.seagate.com/customer/en-U... można sprawdzić, czy dysk można wymienić w ramach gwarancji producenta.
Sprzedawca nic do tego nie ma... To gwarancja producenta i do niego odsyłasz HDD. Wstaw obrazek z CDI z drugiego HDD (Samsung) tam też jest coś nie tak.
a jaka płyte główna posiadasz ? czyli przywróciłeś ustawienia domyślne w biosie ? czy sprawdzałeś na stronie seagate czy twoj dysk jest jeszcze na gwarancji producenta ?
A sprawdziłeś przed otwarciem, czy dysk nie jest na gwarancji producenta?
Ehh, miałeś wysłać HDD na wymianę do Seagate. Skończyła się gwarancja Seagate zostało jeszcze trochę gwarancji w komputroniku.
Z tych, co podałeś- 3 link. 3 lata gwarancji (pierwszy ma 2) no i szybszy + mniej awaryjny niż Seagate z 2 linku.
http://allegro.pl/intel-g860-2x3ghz-asus... cena 520 do tego taki dysk http://allegro.pl/super-wd-160gb-sata-no... lub taki http://allegro.pl/nowy-250gb-seagate-gwa... cena 127 lub 159 do tego dobry zasilacz http://allegro.pl/profesjonalny-fortron-...
dysk Samsung HD103UJ Sprawdź (po numerze seryjnym tego dysku) na stronach Seagate: http://samsunghdd.seagate.com/pl/pl/ http://support.seagate.com/customer/en-U... - czy przypadkiem nie jest jeszcze na gwarancji producenta (Seagate realizuje gwarancję dysków Samsung). Chociaż... patrzę teraz - to jakiś model niezbyt nowy,...
Co mogę zrobić by oddać go na gwarancję? http://forum.purepc.pl/topic/297420-zeps...
Kupione a nie dane w za inne w ramach gwarancji - niech kolega End sprawdzi na stronie seagate ile ma gwarancji na "nowy" dysk
Co pokazał SeaTools? Sprawdź na stronie Seagate, czy możesz skorzystać z gwarancji producenta: http://support.seagate.com/customer/en-u...
Witaj. Dysk może być nowy, na nówkach też zdarzają się otarcia, chociaż te wyglądają rzeczywiście podejrzanie. Może i faktycznie ktoś na nim kombinował. Inna sprawa jest taka, że nadaje się on do wymiany. Ze względu na to, że ostatnio często widzę dyski tej firmy i po wyjęciu z opakowania mają już uszkodzone sektory - bardziej polecam zwrot i wymianę...
pan w sklepie powiedział ze gwarancje na ten element daje sklep, a czegos takiego jak gwarancja producenta nie ma. :/
Istnieje coś takiego , jak gwarancja producenta . Sprzedawca do tego nie jest ci potrzebny . Wchodzisz na stronę www producenta dysku , w tym wypadku Seagate i otwierasz tzw. RMA . Link : http://support.seagate.com/customer/warr... http://www.seagate.com/www/en-us/support... Pozdrawiam .
Koszt jest mały około 100 zł lub za darmo we własnym zakresie i nie do labolatoriów seagate a poszukaj np. na aledrogo. Zresztą wszyscy to robią. Poszukaj na elektrodzie tematów z terminalem i tą serią. Instrukcja nie jest przez producenta podana a prze OKZO.
Mam do sprzedania nowy SEAGATE 320GB 2.5" ST320LT012, fabrycznie zapakowany z gwarancja producenta do lutego 2015, za 160zł z przesyłka kurierską.
Bierz ten z najdłuższa gwarancją ;) Seagate mają obecnie 3 lata gwarancji w sklepie + 2 lata producenta i te polecam.
Przed zwrotem do sprzedawcy zweryfikuj jeszcze ważność uprawnień do gwarancji producenta -> https://www.seagate.com/pl/pl/support/wa...
kilka miesięcy temu widziałem te same tyski a różntm okresem gwarancyjnym i ceną (seagate)
(at)Pocieszny To zależy gdzie był kupiony i ile dali gwarancji na dysk. Jeśli do stycznia tego roku to już po gwarancji. Czy masz gwarancje producenta ?
Sprawdź na stronie Seagate czy dysk jest na gwarancji producenta. Potrzebny Ci będzie model dysku i numer seryjny (S/N). Czasem gwarancja producenta jest dłuższa niż sprzedawcy: http://support.seagate.com/customer/en-u... Pewnie nie domagałeś się od sprzedawcy pokazania odpowiedzi zwrotnej od firmy Seagate, którą to sprzedawca...
Tak jak wyżej wykonaj skanowanie w MHDD (2xF4) i zamieść zdjęcie. Sprawdź po nr seryjnym kiedy dysk wyprodukowany i czy jest gwarancja producenta.
Kolego . 1) Ponownie wykonać procedurę naprawy (SMART Translator) 2) Wykonać procedurę opisaną [url=www.video.zax.pl/opis.htm]Tu 3) Po stwierdzeniu iż dysk ma choćby jeden BAD wymienić go na gwarancji producenta [url=https://store.seagate.com/webapp/wc...
Łatwiej przez sklep, ale dyski mają dłuższą gwarancję producenta niż sklepową. Kiedy gwarancja sklepowa się skończy, a fabryczna obowiązuje, zwrot do producenta jest jedyną drogą.
No własinie niestety nie jest na gwarancji A skąd kolega o tym wie? Może kolega sprawdzi tutaj? http://www.seagate.com/support/service/i... Temat gwarancji producenta na dyski Seagate był już na Elektrodzie poruszany.
Ja działałem na Samsungu 80GB 3 lata.. teraz padl (bady wsie utworzyły na początkowym 8GB) i musze kupić nowy.. Chyba bede za kupnem Seagate .. 5 lat gwarancji.. 3 producenta + 2 sprzedawcy.. Które są najbardziej odporne?
Oczywiście, że są szanse. Często sprzedawcy dają tylko roczną gwarancję, podczas gdy producent udziela np 2 lub 3-letniej gwarancji (od niedawna Seagate nawet 5 lat gwarancji). Wystarczy w takim przypadku kontaktować się z najbliższym przedstawicielem producenta i tam uzyskasz niezbędne informacje. Do rozmowy musisz być przygotowany: odpisz sobie dokładnie...
Nie mam dysku z promocji, normalnie kupiony dysk w oryginalnym opakowaniu z gwarancją producenta.
Karty gwarancyjnej nie dostaniesz na taki dysk, gdyż jest to dysk wyciągany z jakiegoś urządzenia, prawdopodobnie laptopa, więc nawet nie ma na niego gwarancji producenta. Jest tylko gwarancja sprzedawcy. Za 200zł nie ma co kombinować z zestawami zrób to sam, można kupić całą gotową kieszeń. Są nawet dyski, na które producent daje 3 lata gwarancji (co...
Mając w pamięci czasy świetności dysków Seagate Medalist, również skusiłem się na produkt tej marki w postaci Barracudy 2TB. Nie przyszło mi do głowy żeby poczytać opinię o tych dyskach. Niestety moja radość nie trwała zbyt długo bo moja Barracuda także zaczęła wydawać z siebie dziwne dźwięki aż "odpłynęła w głębiny" na zawsze. Jakość tych dysków jest...
musiałbyś podpytać autora tego tematu http://forum.purepc.pl/topic/297420-zeps... tutaj jest coś pisane o odzysku danych z dysków 7200.11 ten jest 7200.12 więc trzeba dowiedzieć się jak to jest co do gwarancji to masz takie info jak wklepiesz dane potrzebne do sprawdzenia czy jest nią objęty ?
Jeśli kupiłeś nowy dysk to jest on na gwarancji producenta. Na stronach Seagate masz narzędzia testowe którymi sprawdzisz dysk. Jeśli jest cokolwiek złego w dysku to generujesz RMA, odsyłasz go do producenta i otrzymujesz nowy sprawny.
Są to dyski ponaprawowe. Mogą działać lepiej lub gorzej, niestety moja opinia o dyskach tej firmy jest słaba, śpię spokojniej, od kiedy przestałem korzystać z produktów tej firmy. Dysk, który jest na zdjęciu, nie ma gwarancji producenta. Przy takich dyskach warto mieć gwarancję. Nie ochroni to danych, ale nieco ochroni portfel, jak zajdzie potrzeba....
Witaj, WD powinien mieć 3 lata gwarancji (i prawdopodobnie ma 3 lata gwarancji producenta). Z kolei z tego co wiem Seagate mają rok gwarancji (stąd dziwi mnie, że na techplanet podają 2 lata). Wydajność podobna, wybrałbym WD.
Kolego, nie do końca fałszywy... Nr seryjny warto brać z naklejki dysku - ten daje największą pewność. Co do dysków: - były takie, które były wypuszczane na rynek jako OEM - tu jest normalna gwarancja fabryczna - były takie, które trafiały do producentów komputerów / macierzy dyskowych / serwerów - tu pojawi się informacja "component" + skontaktuj się...
Ja z kolei stosuje tylko Seagate SV35 - z WD mam słabe doświadczenia. Gwarancja która udzielają w sklepie a gwarancja producenta to nie to samo - ta druga jest dłuższa - polecam sprawdzić na stronie seagate.
Poddałem się i moje dane. Dysk wysłałem do producenta w ramach gwarancji (Seagate). Jest już w Holandii, zobaczymy jakie maja podejście do Klienta.
Gwarancja producenta jest niezależna, musisz na podanej stronie sprawdzić nr seryjny dysku, wtedy dowiesz się czy jest na gwarancji.
Przy okazji zdrożeją pewnie znacznie "na osłodę". Ciekawe co na to inni producenci.
Dysk "nie żyje" Producent wymienił na gwarancji. Dzięki za pomoc.
Gwarantem dysku jest firma Seagate. Nie firma sprzedająca . Są gwarancje udzielane przez producenta i przez sprzedawce. Źle ulokowałeś swoje pretensje. Seagate jest gwarantem tam wysyłaj dysk jak każdy. Ja wysłałem i po miesiącu otrzymałem nowy 7200.12 (Po serwisowy tak zwany z zieloną obwolutą) Koszt wysyłki 20 zł kurierem. Jak idziesz do sklepu to...
Seagate na dysk 750 GB daje 5.lat gwarancji ( http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?vg... ). Trzy miesiące i określenie, że stan dysku jest bardzo dobry brzmi mało wiarygodnie. Nie sądzę również, aby Seagate dla innych producentów sprzętu robił buble (a okres gwarancji wskazywałby na to)
sprawdziłeś czy dysk jest objęty gwarancją producenta ?? bo nie wiem na czym stoimy
Nie testowałem tych modeli dysków, ale mogę tylko powiedzieć, żebyś sprawdził sobie długośc gwarancji producenta (do tej pory Seagate miał najdłuższą ze wszystkich producentów, bo aż 5-letnią, a WD 3-letnią). Poza tym korzystanie z gwarancji producenta też w przypadku Seagate'ów jest przyjemniejsze (oddajesz dysk do punktu serwisowego w Warszawie, podczas...
W skrócie: potrzebuję wymienić 4 dyski w macierzy SATA RAID-5, brakuje mi miejsca na obecnych. Zamierzam wymienić 4x WD Red 3TB na 4x Seagate 7E8 8TB, CMR, "odnowione przez producenta" z gwarancją 2 lata. Hardware: Netgear ReadyNAS Ultra 4 Plus. Sprzęt uruchamiany 2 razy w tygodniu po 8 godzin, obciążenie raczej sporadyczne, głownie zapis dużych plików....
Mam ten dysk i jestem 100% zadowolony. Jedyny minus że się troszke bardziej grzeje od moich starszych dysków, ale mam wentylator z przodu który wieje prosto na dyski więc jest dobrze i się nie grzeje. Dysk szybki cichutki. Gwarancja 24 miesiące, jest to gwarancja producenta.
Dla mnie też SMART trochę podejrzany, jak i ten skan. Poprosiłbym sprzedającego o zakładkę Info z numerem seryjnym, bo przy tak małym przebiegu dysk powinien być jeszcze na gwarancji producenta, jeśli nie jest "leżakiem".
Sklep to raczej już do tego nic nie ma skoro skorzystał z gwarancji producenta i ma inny dysk niż mu sklep sprzedał...
... kupiłem z gwarancją producenta i sprzedawcy 24 m-ce WD Blue 2TB 3,5 64MB (WD20EARZ) Na marginesie, czy można po zakupie dysku sprawdzić po S/N czy innych danych, że faktycznie producent się go nie wypiera przez najbliższe 24 m-ce ? 1. https://support-en.wd.com/app/rmastatusw... 2. https://support-en.wd.com/app/account/as...
Czyli szkoda przepłacać. Mam jedno pytanie. Bo na Allegrogo jest sporo dysków które rzekomo nie mają gwarancji ale cześć aukcji zawiera realne fotki i po wpisaniu na stronie Seagate czy WD okazuje się że są objęte gwarancją producenta. Czy taki dysk wymaga paragonu, faktury aby odesłać go na gwarancję? Czy można bez rachunku?
Sprzedawca tego WD nie pisał o gwarancji, więc nie można od niego żądać jej realizacji. Możesz najwyżej go prosić o pomoc. Ale jest z tym WD jakiś problem? Wstaw jego SMART z CDI. Wracając do HDD Seagate, nie ma on gwarancji bezpośredniej producenta dla End Usera, sam dałeś info ze strony, że był częścią systemu i tylko sprzedawca całośći (Dell) może...
Czy nowo kupione dyski powinny mieć tyle? Nie. Czasem SMART jest błędnie odczytywany. Daj screen z CrystalDiskInfo. Rozumiem, ze dysk kupiony w sklepie i oryginalnie zapakowany? Sprawdź jego gwarancję na stronie producenta.
teraz nie wiem czy bylo rok gwarancji czy 2 lata Sprawdź na stronie producenta.
Czas pracy dysku nie ma aż tak dużego znaczenia ponieważ nikt nie jest w stanie tego oszacować. Są dyski które po miesiącu padają a są takie które działają bezawaryjnie 6 lat i nic nie wskazuje na to żeby miał się zepsuć. Najbardziej żywotność zależy od tego w jakich warunkach dysk pracuje i tak jak piszesz na jaką sztukę trafimy. Faktem jest też że...
A ten dysk ma gwarancje producenta? Jesli tak to lepiej nic nie ruszaj....
niestety kasa w plecy !!!!! dysk mial 1 rok gwarancji;( Sprawdź status gwarancji tego dysku u producenta na stronie http://support.seagate.com/customer/warr... albo podaj dokładny model i numer seryjny. Jeśli podlega to jeszcze gwarancji producenta, to powiem Ci co dalej zrobić ....
Reklamowałem kilka dysków to wiem. nie trzeba żadnych papierów, dysk wysyłało się gdzieś do Niemiec. Jak sobie wyobrażasz oddanie dysku bez papierów lub bez stickera gwarancyjnego ?? Żaden serwis nie przyjmie ci go na gwarancję. Chyba, że Seagate prowadzi ewidencję Online sprzedawanych produktów tak jak wspomniał autor tematu, podał s/n oraz model dysku...
Oczywiście że jest gwarancja po Polsku. Wystarczy poczytać warunki gwarancji w języku Polskim na stronie Seagate. [url=http://www.seagate.com/ww/v/index.j... po polsku Mało tego Seagate udziela gwarancji dłuższej niż przewiduje...
(at)tytanus Na początek zrób backup danych z dysku. To czy na gwarancji ci uznają jako usterkę tego nie wiadomo. Trzeba oddać dysk i podać dokładnei przycznę co się dzieję z dyskiem, objawy itd. Jak oddasz wtedy się przekonasz. Serwisy stosują "różną" politykę gwaranacyjną. Z doświadczenia wiem, że czasem to wygląda jak loteria - chodzi o uznanie gwarnacji,...
Korzystaj z wyszukiwarki na forum,po co tworzysz nowy wątek na "utłóczony" wielokrotnie temat? Odpowiedzi udzieliłem w http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... od tamtego czasu nic się nie zmieniło - więc rada tam zawarta także jest aktualna.Jesteś leń,więc nie klikniesz pomógł,za duży wysiłek &-/. Seagate - osobiście mój faworyt,średnio szybki,cichy...
http://support.seagate.com/warranty End User Serial Number 5SX2XLXR Seagate Part Number 9EV134-566 Component Contact Place of Purchase Dysk jest na gwarancji ale należy go reklamować w miejscu zakupu. Nie u producenta. Component The product you identified was sold as a system component. Please contact your place of purchase for service. Seagate sells...
Dysk ma jakieś 10 miesięcy i niestety pojawił się problem z działaniem Windowsa po skanowaniu okazało się że na dysku pojawiły się bad sektory. Samsung daje 36 miesięcy gwarancji od daty produkcji problem w tym że sklep internetowy w którym kupiłem dysk przestał istnieć. Czy jest możliwość wysłania dysku do serwisu Samsunga ? Nic nie mogę wyczytać na...
sprawdzałeś czy dysk jestna gwarancji producenta ? http://support.seagate.com/customer/pl-P...
Sprawdź gwarancję na stronie producenta [url=http://support.seagate.com/customer... Seagate
Aha czyli czekają mnie kolejne wydatki :/. A jaki nowy dysk bys polecił? Hybrydowy czy magnetyczny? Czy ten model: Dane techniczne Producent Seagate Gwarancja 2 lata typ hybrydowy interfejs Serial ATA III pojemność 1000 GB format szerokości 3.5 cala rodzina produktów Desktop SSHD prędkość obrotowa 7200 obr./min. wysokość 20.17 mm długość 146.99 mm waga...
oto pelne dane Nazwa produktu Seagate Barracuda 1,5TB 32MB 7200rpm SATA2 32MB (ST31500341AS) Interfejs SATA2 Format 3,5cala Pojemność 1,5TB Ilość talerzy 4 Ilość głowic 8 Producent Seagate Gwarancja 5 lat Prędkość obrotowa 7200 Inne Zgodny z normą RoHS Linia Barracuda 7200.11 Załączone wyposażenie Instrukcja obsługi Waga [g] 720 Zastosowane technologie...
Nigdzie nie mogę znaleźć takiej banalnej informacji na temat tego czy dysk który był już raz wymieniany (certified repaired) w ramach gwarancji seagate, wymienią ponownie? Wystarczy sprawdzić na stronie producenta po numerze seryjnym jaki jest status gwarancji. Wysyłałem już dyski "recertified" na gwarancję producenta i nigdy nie było problemów, gwarancyjnie...
Victorie mogłeś odpalić i dać obrazek.Co dalej.. właściwie powinieneś przelecieć dysk programem producenta jak powie że jest źle masz gwarancje ale przed takimi zabiegami pytanie masz ważne rzeczy jak tak to kopia i dopiero zabawy w scany
Ja swój wysyłałem do seagate- zgłoszony przez stronę seagate- kupiony w Polsce też z gwar,po nie całych 2tyg otrzymałem inny dysk o tej samej pojemności ale już nie z datą produkcji 2013 tylko 2011 nie wiem czy to nowy dysk według crystalinfdisk nie pokazywał przelatanych godzin ale mogą czyścić soft.Gwarancja pozostała jednak ale i tak już nie będę...
Ta 5 letnia gwarancja na Seagate nie jest potwierdzona, bo jakoś producent się tym nie chwali. Trafiłem na nią w jakimś artykule. Wydaje mi się, że nie ma co liczyć, że ten sprzęt posłuży dużo dłużej niż 2 lata. Procesor nie jest demonem prędkości w końcu. Chyba jednak idealnym rozwiązaniem dla Ciebie byłby dysk SSD, a ewentualnie dysk z serii Seagete...
Jakoś nigdy nie miałem problemów ani z serwisem Seagate, Samsunga czy też WD. Zawsze sprawdzałem status gwarancji na stronie producenta, generowałem RMA i wysyłałem do serwisu np. WD (w Warszawie na Szyszkowej, tam tez serwis Seagate). W ciągu zazwyczaj tygodnia otrzymywałem dysk - ostatnia reklamacja z WD datowana na 5 listopada - żadnych problemów....
Mnożą ci się Bad Sectory. Dysk niebawem padnie. Jeżeli głowica nie jest uszkodzona, producent powinien przyjąć na gwarancję.
Złom - odsyłaj do producenta. Wcześniej opisany ST2000DM001 jeśli jest na jakiejkolwiek gwarancji również się kwalifikuje do wymiany.
Czym zasilasz zestaw? Dysk na gwarancję oczywiście, ale podaj markę i model PSU. Zasilacz jaki posiadam to Amacrox Warrior AX450-PNF. Dysk kupiłem na początku kwietnia (0h pracy a gwarancja jest tylko do marca 2014 wiec po tym sądzę że jest z wymiany gwarancyjnej, dużo za niego nie dałem, chyba 180zł z przesyłką) . Od tamtej pory kręci się razem z...
Co to znaczy zabezpieczając, zgodnie z procedurą producenta nie wolno np. obwijać w folie bąbelkową.
Tego nikt Ci nie powie, bo przyczyn może być wiele. Zresztą dyski padają teraz same z siebie, bo jakość już nie taka jak przed laty. Sprawdź na stronie Seagate po S/N dysku, czy masz na niego gwarancję producenta: http://support.seagate.com/customer/pl-P... Jeśli masz pendrive 8GB, to możesz na nim zainstalować jakiegoś Linuxa...
Płyta główna:Asus M5A97 EVO Procesor:AMD X8 FX-8150 3.6GHz BOX RAM:Corsair DDR3 4x 8GB 1600MHz CL11 XMS3 Karta graficzna:GeForce with CUDA GTX 560Ti Asus 1GB 2xDVI&HDMI (PCI-E) DirectCU II (dwie sztuki) HDD:Seagate 2 TB Barracuda (64MB, SATA/600) Zasilacz:Corsair TX750M 80 PLUS Bronze High Performance Modular - 750W Obudowa:SilentiumPC Regnum RG-L50...
Jeśli dysk jest faktycznie nowy to na pewno masz gwarancję producenta. Zrób kopię zapasową danych i złóż reklamację. Niech wymienią dysk.
Expiration 02-NOV-2006. Gwarancja producenta na ten dysk kończy się 2 listopada 2006 niezależnie od tego, kiedy go kupiłeś. Jeżeli kupiłbyś go 1 listopada 2006, to następnego dnia kończy się gwarancja producenta, i możesz co najwyżej mieć gwarancję sprzedawcy.
Jesli chodzi o gwarancje producenta to cos takiego praktykowalem z dyskami Seagate Wysylajac stosownie zapakowane do producenta Odsylali nowe o tej lub wyzszej pojemnosci jesli nie mieli na stanie juz Odnosilo sie to do dysków nawet 3 letnich Trzeba tylko wypelnic formularz serwisowy na stronie
Gwarancja producenta: 12 miesięcy To nie jest nówka. Będzie powyżej 200zł co jest absolutnym maksimum za ten dysk
Ja mam nagrywarkę Lite On z 2 letnią gwarancją.Tyle daje producent jeśli nie 3 lata ale sprzedawca może chyba dać mniej.Zawsze można dotrzeć do przedstawiciela producenta po upływie gwarancji sprzedawcy choć nie zawsze warto bo jest czasami dużo problemu z tym.Np. na dysk Seagate z tego samego sklepu też dali mi 2 lata choć producent daje 3 ale powiedzieli...
W twoim przypadku nie ryzykowałbym utraty gwarancji przez zerwanie plomb na obudowie urządzenia (przypuszczam , że gwarant bezpłatnie skonfiguruje to urządzenie do stanu pierwotnego) - chyba , że bardzo ci zależy na odzyskaniu jakiś danych to pozostaje jeszcze upewnienie się czy sam dysk(Seagate?) dalej będzie podlegał gwarancji , ale juz tylko i wyłącznie...
Jeśli chodzi o Seagate to trzeba sprawdzić czy dysk był dołożony do obudowy czy stanowi wspólnie z nią urządzenie. To można sprawdzić http://support.seagate.com/customer/warr... Podając nr seryjny dysku nie obudowy. Ale wątpię aby gwarancja była tylko na dysk jest ona raczej na całość. A to już albo w miejscu gdzie zakupiłeś lub...
Tu o tych dyskach i firmware http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... tu rozwiązanie http://yura.projektas.lt/files/seagate/7... http://www.hddrecovery.pl/forum/viewtopi... Gwarancja na twój dysk jest u producenta nie potrzebujesz do tego sprzedawcy Seagate DIAMONDMAX drive 7200-RPM S ATA 500 GB STM3500320AS/ 9GT154-325 Oct...
W sumie masz gwarancję na cały komputer, więc to przede wszystkim problem sprzedawcy, ale jesli nie ma plomb, to przed oddaniem na gwarancję proponowałbym podłączyć tego Seagate do innego komputera, pod inny zasilacz i zobaczyć jak się zachowa. A to, czy gwarant będzie musiał wymienic dysk, zasilacz, czy oba podzespoły, to już sprawa po jego stronie,...
Ja mam Samsunga 830 128GB właśnie na Sata3 jako dysk systemowy :). Co do montażu w obudowie to kupuje się sanki i kabel - ja ostatnio kupiłam tu: http://allegro.pl/mocowanie-dysku-sanki-... (kabel Sata2). W starszym komputerze gdzie mam tylko Sata2 kupiłam ten dysk - http://allegro.pl/dysk-ssd-now-kingston-...
dysk był włączany i wyłączany 10 razy i pracował 2 godziny? Zgadza się. A co do gwarancji to sprawdź u producenta po wpisaniu numeru seryjnego dysku.
Wiem, że wszystko się psuje. Tylko szkoda, że tak nagle, a nie, ze dałoby zauważyć jakieś objawy. Wypełniłem na tej stronie i jest napisane: This drive is covered by a Seagate warranty. Jak to jest? W sklepie skończyła mi się już gwarancja. Producent daje jakąś dłuższą? Szkoda tych wszystkich danych :cry:
gwarancja seagate dodatkowa gwarancja producent lodówka gwarancja producent
huawei gniazdo naprawa gniazdo ładowania tomtom schemat hondy accord
brama garażowa odbija pe1091 v28a001434b1
Zmiana kolejności ulubionych stacji w Kia Sportage 5 Wymiana łożyska bębna w pralce Indesit WISL 65