Może wydech zapchany.
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Zapłonu nie reguluje sie w tym aucie, aparat napedzany jest z rozrządu wiec nie ma takiej potrzeby. Raczej bedziesz musiał wykonac czyszczenie i adaptacje przepustnicy
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
Zdaje się potrzebna adaptacja: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
a jak przeprowadzasz adaptację?
W tych silnikach nie ma ssania.Przepustnica bez włączonego zapłonu i naciśnięciu np.palcem powinna się poruszać z lekkim oporem w jedną i drugą stronę bez zacięć.Nie pamiętam ale chyba jest mała szczelina.Jeżeli się zacina to trzeba ją wyczyścić.Jeżeli adaptacja przechodzi ok.to elektronicznie jest sprawna.Przygasanie ,falowanie obrotów zazwyczaj powodowane...
Pytanie pomocnicze-czy masz lampę stroboskopową z regulacją opóźnienia błysku, np Xenon 2E? Wogóle masz jakąś lampe stroboskopową? Jeżeli tak, to zrób z niej teraz uzytek. Opłaci ci się.
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
Przepustnica do wymiany....
podmienić cewkę możesz, ale to nic nie da... jeśli na gazie układ zapłonowy daje radę to na benzynie ma jeszcze lżej... obawiam się, że nadal masz problem z "rozjechanymi adaptacjami" zrobiłeś tak jak Ci pisałem?.. wykasowałeś wyuczone wartości?.. odczekałeś 30 sekund, a następnie wykonałeś adaptację przepustnicy?..
Pewnie potrzebna jest adaptacja przepustnicy
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Czy była robiona adaptacja przepustnicy?
adaptacja przepustnicy Vagiem
Samo mycie raczej nie wystarczy a raczej napewno adaptacja ale przy tych błedach mysle ze sie nipowiedzie zrobić do konca sprawdził bym nastawnik przepustnicy
Adaptacja ok? Czy failed?
spróbuj może zrobic adaptację przepustnicy.
Nie wiem co to za błędy,ale sądząc po objawach zrobiłbym adaptację przepustnicy.
Sonda no i adaptacja nastawnika przepustnicy
Radio niefirmowe?
Przeprowadź adaptacje przepustnicy. powinno pomóc.
Przepustnica wyczyszczona (tragedii nie było), błędy skasowane, adaptacja wykonana A niby jakim cudem miałoby to pomóc na ten błąd który podałeś?
sprawdz te przewody , jakim sprzętem dysponujesz do diagnostyki ? czy możesz nim zrobić adaptacje przepustnicy ?
czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinny pomóc
Jak masz Vaga ,to czemu nie podejrzysz sondy podczas pracy na benzynie?? Też można vagiem sprawdzić stan adaptacji przepustnicy.
Zrób adaptację przepustnicy, i sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.
8 troche mało ale jesli na wolnych obratach pracuje równo to nie wina zaworów... to monowtrysk? jesli tak to zrób adaptacje przepustnicy
Po czyszczeniu przepustnicy była przeprowadzana adaptacja?
Dwa co ma adaptacja przepustnicy do odłączania aku ?? Odwrotnie , adaptacja po odłączeniu aku .
A wyczyść mu komin jeszcze raz. (porządnie-z demontażem). Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma luzu. Porządna adaptacja (reset wartości wyuczonych)
Nie,bo na przekroczony limit adaptacji jest kod 00533. Jemu wywaliło wyraźnie" człon nastawczy przepustnicy V60" Sterownik widzi go jako niewłaściwą rezystancję Penie motor na monowtrysku,a pozycjoner przepustnicy z 6-cioma pinami
Kolego oddaj auto do kogoś kto się na tym zna, i nie grzeb tam gdzie się nie znasz. Robi się adaptacje przepustnicy ale wtedy gdy jest sprawna, uszkodzona tylko do wymiany i potem adaptacja sprzętem do diagnostyki.
Odświeżam temat, bo zima przyszła i mam taki sam problem o sondzie nie wspominając. Może ktoś się zlituje :) Mam takie pytanie,czy po zdjęciu przepustnicy i zrobieniu tego styku należy przeprowadzić adaptacje przepustnicy? Pozdrawiam.
Ja bym zaczął od dokładnego mycia przepustnicy, później adaptacja. Walczyć należy VAG lub jakimś podobnym mieczem (-;
Byłem u dwóch innych mechaników i obaj stwierdzili ze przepustnica do wymiany. Błędy faktycznie były od klapy gaszącej. Czy po wymianie przepustnicy trzeba robić adaptacje?
Przepływka to przepływomierz czyli czujnik mierzący ilość powietrza zasysanego przez silnik. Nie wymieniaj jej tylko najlepiej spróbuj od kogoś na podmianę. Adaptacja przepustnicy została przeprowadzona?
Znowu mam check.Pojawił mi się po 80 km.Auto odżyło po wymianie przepływomierza.Pojawiły się natomiast 2 następujące błędy: P0422- główny katalizator,sprawność poniżej wartości progowej P1593- sygnał za wysoki poza tolerancja (z tego co znalazłem dokładniejszy opis to :Adaptacja wysokości - sygnał poza tolerancją - mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica....
Spróbuj wymyć przepustnicę ,można kupić środek przeznaczony konkretnie do tego celu.Po wymyciu należy zrobić adaptację przepustnicy.
podłączyłem samochód do komputera nie ma żadnych usterek. Przywróciłem ustawienia bazowe na przepustnicy(adaptacja) i auto odżyło.
Wyczyściliśmy czujnik położenia wału z opiłków bo dużo ich było. Wymieniliśmy pedał gazu z potencjometrem. Po wymianie auto przestało szarpać przy 3000 obr/min i wkręca się na obroty do 3 biegu włącznie, ale teraz jest dziwna sytuacja, ponieważ na 4-5 biegu auto rozpędza się maksymalnie do 4000 obr/min i pomimo pedału wciśniętego do końca auto nie chce...
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
czemu 10,jak 10 to adaptacja? nastawy są 04
Adaptacja przepustnicy może pomoże,lub może jakaś nieszczelność w dolocie
Witam sprawdź szczelność wszystkich przewodów za przepustnicą i samego kolektora czy nie ma lewego powietrza.Pozdrawiam
Po czyszczeniu przepustnicy trzeba przeprowadzic adaptacje przepustnicy, a do tego trzeba mieć sprzęt żeby sprawdzić czy są podawane prawidłowe parametry dla sterownika silnika(kalibracja przepustnicy)
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Udało się !!! po tylu latach :D Zatkałem ręką przepustnicę to zgasł więc wszystko ok. Przepustnice czyściłem wcześniej i zrobiłem podmiankę z adaptacjami itp. - nie pomogło Powymieniałem milion czujników niepotrzebnie. (temperatury, map sensor itp.) Po jakimś czasie wyskoczył mi błąd od zaworu egr (nie wiem czemu nie odrazu) Znalazłem filmik z czyszczeniem...
Ja w końcu wymieniłem przepustnice na używkę tyle ze z inną literką na koncu oznaczenia i potrzebna była adaptacja. Kosztowała mnie 40 pln w prywatnym zakładzie i chodzi odpukac do tej pory ;)
świstak84 miał rację. Nic nie zmieniało się po wzroście obrotów/spadku ciśnienia a tym samym kącie otarcia przepustnicy. Po prostu w miarę wzrostu obrotów przerwy zagęszczały się na tyle że praca silnika "upłynniała" się i dawała złudzenie że jest ok. Wymiana i adaptacja przepustnicy naprawiły problem. Temat zamykam.
Zwykłym vagiem lub vcds przeskanujesz wszystko zrobisz wszystko w tym adaptację przepustnicy /jeśli to benzyna/ i innego osprzętu silnika i samochodu.
W niektórych simosach robi się adaptacje w bloku 001
Przed adaptacją przepustnicy wszystko było w porządku, czy występowały te same objawy?
Lewe powietrze, zła temperatura widziana przez sterownik, nie przeprowadzona adaptacja przepustnicy, bez diagnostyki się nie obejdzie
przepustnicy teoretycznie nie trzeba adoptowac po odpieciu akumulatora, ale bywa to różnie. Przepustnica jak straci ustawienia to na wolnych obrotach ma okolo 2000tys po czasie powinno wszystko sie normowac. zrobic nowa adaptacje nie zaszkodzi, al w tyc silnikach ma ona wpływ tylko na wolne obroty
przypuszczam, że adaptacja mogła być przeprowadzona nieprawidłowo. Sprawdz czy masa jest przykrecona do przepustnicy i czy niema lewego powietrza czyli uszczelka pod przepustnicą czy jest w całości Ja tez miałem sporo problemów z adaptacją tej przepustnicy, KTS nie poradził sobie, mimo, że komunukat był, ze wsystko ok. TEXA poradziła sobie bez problemu...
Cześć . Zamówiłem sobie VCDSa. Może mi ktoś łopatologicznie powiedzieć jak zrobić adaptację przepustnicy, egra i sprawdzić wypadanie zapłonu ? Pierwszy raz będę miał z tym do czynienia a nie chcę nic popsuć.
Gdyby sterownik nie "widział" przepustnicy to by nie wywalał błędów o braku adaptacji i reszcie. Do sprawdzenia połączenia pomiędzy przepustnicą i sterownikiem.
O ile pamiętam to w AEX 1,4 8V robi się adapatcję przepustnicy. Przepustnica wyczyszczona, silnik rozgrzany, zgaszony. Potrzebny VAG. Są jakieś błędy w ECU? Jaką masz teraz przepustnicę? Adaptacja też robi się sama po przejechaniu większej ilości kilometrów. Miałem dwa razy czyszczoną przepustnicę i nie robiłem programowej adaptacji.
sterownik wymieniony immo ok zrobiony, obroty faluja - rozumiem ze adaptacja przepustnicy? pytam bo w golfie podmienialem przepustnice i samo sie zaadaptowało, wystarczy ze pochodził na roznych obrotach.
Faktycznie stary czujnik był zrypany i pewnie dlatego obroty były podwyższone...(a teraz jak jest dobry to obroty są za niskie)Mam zatem pytanie gdzie w krakowie albo okolicach wieliczki można tanio zrobić czyszczenie i adaptację przepustnicy...
Nie działa przepustnica i tyle, na początek załącz zapłon i patrz czy przepustnica uchyli talerzyk, wymyj benzyną przepustnice i zrób adaptację komputerem. I tak diagnostykę trzeba zrobić, zobaczyć wartości z przepustnicy, ale podejrzewam, że skończy się to wymianą.
Tak, jest możliwość że uszkodzona lambda nie pozwoli na adaptacje. Jednak utrata mocy nie bardzo mi pasuje do awarii lambdy i przepustnicy, auto powinno mieć moc.
Odkęć dekiel zrób adaptację i przekonaj się czy na pewno ta przepustnica płynie zmienia położenie. podczas adaptacji nic się nie dzieje tzn. przepustnica ani drgnie, podczas testu przepustnicy to samo - dekielek nieruchomy
:) Co do gazu, mam instalację Icom JTG, bardzo dobra, 10 lat zero awarii, wymiany filtrów, bezobsługowa, do dnia dzisiejszego sprawuje się świetnie. Jedynym jej mankamentem są wtryski, które przeciekają. Problem mi znany od 10 lat od kąd mamy auto, znalazłem rozwiązanie, które jest śmieszne, ale działa. Po skończonej jeździe kijek między pedał gazu,...
A podczas otwierania/zamykania przepustnicy obserwowałeś jak zmienia się napięcie?
Na początku piszesz , że obroty spadają, potem że po zaślepieniu już nie falują a to ma znaczenie . Jak falują to najczęściej jakaś nieszczelność w dolocie. Czy po wciśnięciu hamulca falują cały czas czy to chwilowe. Jaka wartość podciśnienia z czujnika, adaptacja przepustnicy idzie prawidłowo ? Spróbuj też zaślepić przewód od egr .
Przeczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Panowie, dziękuję za porady oraz pomoc. Problem został rozwiązany i wiecie co było problemem? To wszystko nie działało, przez to coś co zostało wymienione na nowe prosto wyjęte z pudełka, aparat zapłonowy, chińszczyznę pod marką Vika. Po wymianie aparatu zapłonowego na Bosch, używany ale zweryfikowany pod kątem sprawności działania czujnika Halla, udało...
dziękuje i przepraszam za zaniżanie poziomu forum - a co z adaptacją przepustnicy też jej przeprowadzić nie mogę ? Tylko i wyłącznie mogę używać działu silnik ?
Sprawdź czy ten schemat podejdzie. Zobacz czy uda się zrobić adaptację przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/8540250300_1...
sprawdz czujnik temperatury bo jak jest uszkodzony to nastaw podstawowych przepustnicy nie wprowadzisz.wymień go podłacz pod vaga zrób adaptacje i bedzie ok. jeśli nie masz czym tego zrobić to daj sobie spokój
Oczywiście, że adaptacja przepustnicy była robiona, bez tego przecież obroty na wolnych wariowały i działy by się różne inne rzeczy. Ten silnik nie zbyt chętnie wkręca się na obroty pod czas jazdy, na postoju spoko, wdepniesz gaz i nawet jakoś to jest ale np jedziesz sobie na 4 biegu 80km/h - 3tys/obr deptasz do końca a reakcja jest bardzo słaba, a...
Posprawdzaj też wszystkie wężyki od podciśnień , zrób adaptacje przepustnicy , nie zaszkodziło by przywrócenie ustawień podstawowych silnika , bez problemu też vagiem zrobisz. parę kliknięć i gotowe .
Ok. Dzięki za pomoc :D Z tego co rozumiem to musze zrobić adaptacje przepustnicy. A tak dla pewności jeszcze się zapytam czy te nastawy podstawowe trzeba robic na rozgrzanym silniku :?: pozdrawiam :wink:
Zczytałem błędy i wyszło: 00525- Oxygen (lambda) sensor (g39) 07-10 Signla too LOw - Intermittent 00529 - Engine Speed Missing 03-10 No Signal - Intermittent 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 36-10 Open circuit - Intermittent Skasowałem błędy. Przeczyściłem potencjometr co jest w środku przepustnicy. Zrobiłem adaptacje przepustnicy. Potem kalibracja...
ja bym obstawił regulator ciśnienia paliwa. dzis w AER 1.0 odłączyłem regulator ciśnienia oboroty o dziwo sie ustabilizowały ale jak doda się gazu to wchodzi na oboroty po strzale z przepustnicy. nie oblicza dawki paliwa. normalka. Jest jedna sonda jest w wydechu a d ruga za katalizatorem. PS. da coś czyszczenie przepustnicy? i co czyśnić? ścieżki?...
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Dobra czyszczenie przepustnicy od dołu (a uwalone nagarem była first i w dodatku ktoś silikonu obok uszczelki nawalił) oraz adaptacja i przejechanie się paru tak ze 2 kilometrów pomogło. Silnik z powrotem chodzi równiuteńko.
Wiem że trzeba ją zaadoptować ale po pierwsze podobno adaptacja robi się po włączeniu zapłonu, słychać jak przepustnica otwiera się i adaptuje. Nawet jeśli nie to przed czyszczeniem przepustnicy nie było różnicy. Faktycznie z początku wyskoczyła mi kontrolka Epc i obroty falowały ale skasowałem błędy i problem ponownie jie wystąpił. A błąd który wyskakuje...
Witam. Mam problem z przepustnicą otóż przepustnica została wyczyszczona, adaptacja zrobiona vag-com. I było wszystko w porządku. Po jakimś miesiącu znów pojawił się problem z przepustnicą. Falują obroty i gaśnie slinik obroty spadają do zera. Błędy jakie wyświetla vag-com to : 282 Regulator położenia przepustnicy-V60 zablokowany lub brak napięcia ....
Myłeś przepustnice i zrobiłeś adaptację?
Jak wywala EPC. To problem ze sterownikie silnika. Jak odłączyeś wtyczkę EGR i pracował normalnie to już przyczynę znasz.... EGR lambda i MAF czy Map sensor podaj do ECU parametry paliwa powietrzu spalin. EGR ma za zadanie utrzymać ekologię w obiegu spalin. Jak któryś z nich szwankuje to są problemy z spalaniem i Komp robi sam autokorekty serwisowe...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Mając kiedyś seata przy przeglądach i wymiany oleju w silniku mechanik mi powiedział że po czyszczeniu przepustnicy należy wykonać adaptację tego urządzenia. Ale jeżeli przepustnica nie będzie czyszczona to najpierw zacznie gasnąć silnik na wolnych obrotach a potem jeździć się nie da bo silnik...
Sterownik chcę zresetować (może nie koniecznie aby korekty a całe ECU) ponieważ mam problem z przechodzeniem sterownika w tryb awaryjny (ograniczenie mocy) lub ,,głupiejącymi,, obrotami, nie reagowaniem na pedał gazu. Błąd jaki się zapisuje w ECU to zazwyczaj różnica między sygnałem z potencjometrów w pedale. Pedał wymieniony, kable przejrzane, przepustnica...
Po podaniu napięcia na sondę i przepływomierz, gaz w podłogę i ok, zarejestrował tylko błąd grzałki sondy. Wróciłem z próby, silnik ładnie pracował, zrobiłem adaptacje przepustnicy. Od tego momentu gaśnie na jałowym i podczas jazdy poszarpuje i jakby miał za mało mocy. Nie zapala się EPC i brak kodów usterek... :|
Panowie podstawa w tych silnikach to czujnik temp płynu chłodzącego oraz przepustnica jeżeli to pierwsze to 30 zło + 0,5l płynu a to drugie to w najlebszym pzrypadku czyszczenie za pomocą środka do gaźników za 11zł kupionym w motozbycie i adaptacja można ja w sumie pominąć tylko trzeba po czyszczeniu zrobić sobię trasę ok 200km w gorszym przypadku jak...
Właśnie nie można pozbyć się błędów . Rwchode w adaptacje grupa 0 kasuje wszystkie wartości wyuczone ,wtedy pojawia się błąd brak nastaw przepustnicy i EGR . Wchodzę w nastawy grupa 60 przepustnica się adaptuje błąd znika , następnie wchodze w grupę 74 , adaptacja staruje ale w 4 kolumnie pojawia się komunikat " błąd " ( w czasie adaptacji zawór pyka...
Wiem, że samochód wiekowy, ale chciałbym w nim podnieść obroty programem VCDS lub innym. Chodzi o Seata Ibizę 1997 1.4 AEX 60 KM. Problem polega na tym, że silnik strasznie buczy w środku po wymianie poduszek silnika. Buczy tak, że deska wpada w rezonans. Buczenie nie występuje zaraz po odpaleniu silnika, gdy jest zimny. Najbardziej czuć drgania deski,...
Witam wszystkich jestem świeżak na forum ale liczę na konkretną odpowiedz konkretnych Forumowiczów :) opisze wszystko odpoczątku. 3 tygodnie temu stałem sie posiadaczem Seata LEONA 1.6 16v BCB 2005r. Samochodzik ogólnie był ok i praca silnika jak na 150tyś była miła dla ucha do momentu kiedy nie odpiołem mu akumulatora. Wymieniając filtr powietrza odrazu...
Witam. Ogolnie mam pytanie do znawców wyżej wymienionego auta. Chodzi o to, że czasami nie mogę zapalić auta, ewidentnie silnik się zalewa. 1. Wywala mi błąd P 0130, czyli problemy z sondą, czy może mieć ona az taki wplyw na to że auto nie zapala? Dodam, ze chyba problem powstaje na cieplym silniku, auto jak zapali chodzi równo. 2. Mam tez zastrzeżenia...
Dla potomnych.... adaptacja przepustnicy - na zgaszonym silniku wejść vag -comem w kod 01-silnik następnie 04-nastawy podstawowe potem kanał 098 lub 060 :przepustnica powinna wykonać kilka ruchów odczekać 10s i wyłącsz zapłon Info z http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=527... - pozdrawiam
Po wymianie przepustnicy należy zrobić jej adaptację na komputerze silnika. Od sondy lambda będzie wariował, chociaż więcej by palił i miał różną pracę silnika. Powiedz jeszcze, czy masz dwie sondy czy jedną?
ok, udało się podłączyć pod komputer ale ten wykrył tylko 1 błąd, a mianowicie czujnik halla.. ale ten przy zgaszonym silniku zawsze jest. więc co teraz jeśli auto nadal nie odpala rano gdy jest zimne?? (muszę zawsze trochę gazu dodać żeby odpalił), później już nie ma tego problemu. przepustnica była czyszczona, adaptacja była, filtry powietrza paliwa...
Panowie to znowu ja. Po wymianie przewodu od serva do kolektora przestał szarpać, kupiłem sobie też ryżowego Vcdsa i zrobiłem adaptacje egra i przepustnicy. Zniknęły też te dwa błędy od nieszczelności i evapu. Ale no właśnie . Czasami jeszcze złapie epc i checka od mapa tyle że bardzo rzadko i nie odcina gazu. Sprawdzałem w Vcdsie to mapsensor na wolnych...
Seat Ibiza 1.2 trzy cylindry,przygasa,czesto gasnie jak schodzi z obrotow. Dolot szczelny,sklad mieszanki ok. Na wolnych obrotach pracuje rowno,sonda chodzi ok. Przepustnica czysta,adaptacja wykonana.
Witam. W Seacie IBIZA pomagam sobie VwTools. Adaptacja przepustnicy pomaga od 4 lat.Jeśli jest zainteresowanie , podam więcej danych.Pozdrawiam elektrita
jeśli jest to ibiza 1.2 12v to wyjmij przepustnice i dokładnie ja umyj bo jak ktoś nie dbał o filtry to na pewno jest mocno zabrudzona po za tym rurka od egr jest skierowana centralni pod przepustnice i nie dopalone spaliny lecą wprost na element ruchomy przepustnicy. Po umyciu montujesz ja z powrotem składasz wszystko, odpalasz auto bez dodawania gazu...
Niestety przyczyn falowania i zacinania obrotów jest wiele.Najczęściej jest to. --Przepustnica ale ty ją czyściłeś i przeprowadziłeś adaptację również sprawdź potencjometr pedału gazu i przewody które przychodzą do przepustnicy --Kolejną przyczyną są nieszczelności na kolektorze( zaślepki,uszczelki kolektora). Odkręć korek wlewu oleju jak przestanie...
Czy kolega sobie poradził z problemem? Ciśnienie sprężania warto sprawdzić na innym samochodzie dla pewności prawidłowego działania przyrządu. Co do wskazań przepustnicy na początku jest koło 5% potem spada do zera i leci w górę do około 96% bynajmniej u mnie tak jest. Można odpalić samochód bez filtra i zobaczyć jak przepustnica się rusza na jałowych...
przepustnicy adaptacja adaptacja przepustnicy adaptacja przepustnicy klemę
lanos schemat napęd tasmy mechaniczna pompa wtryskowa bosch
flash nokia 6310i flash nokia 6310i
Zmiana temperatury z 52°C na 38°C - przyczyny Programowanie pamięci Flash NOR 39VF1601