Chcesz schemat tego ustroistwa?
Jaki zakres obrotów jest na alternatorze? Od 1000 do 6000. Zależy przy jakich obrotach silnika. Jakie jest napięcie przy sprawnym alternatorze Przy zgaszonym silniku 12...12.6V przy odpalonym 13.5...14.6V
Tak jak pisał kolega rylik91 zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i porównaj z tym na zaciskach akumulatora.
Witam . Czy ktoś może potwierdzić wymiary łożysk do alternatora seicento 900 magneti-marelli 63320034 AA125-R 55A: 6203 i 6201 ?
Alternator do wyjęcia i do sprawdzenia na stole.
Jak chcesz mieć pewność to daj go do zakładu który się zajmuje regeneracją alternatorów.
Dzięki koledzy, o ryzyku z tym ściąganiem klemów z Aku podczas pracy, dopiero później zdałem sobie sprawę :roll: Ale jak zmierzyłem bez akumulatora to napięcie na zaciskach bylo ok 14V. Coś mi się wydaje że to wszystko raz dziala raz nie. Jutro wszystko sprawdzę to wszystko bo mnie to irytuje :?
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Tłumik w tym miejscu nic więcej nie ma. U mnie w deszcz rzęzi alternator.
Uwalone diody wzbudzenia.Wymień i będzie git.
ja mam 43 ah
Mam problem. Koledzy jak wymienic alternator w fiacie seicento?
Dzięki wielkie Wam za odp :) pompa wody także tam jest? W Seicento 900 pompa wody jest na "zewnątrz silnika", pod alternatorem i napędzana tym samym paskiem klinowym co alternator.
No raczej nie jest skoro świeci Udaj się do innego mechanika celem regeneracji alternatora ....
Wydaje mi się że 6201 i 6203 lecz na sto procent nie jestem pewien.Najlepiej jak go rozbierzesz i wtedy oblukasz,pamiętaj aby nowe były w tolerancji C3.A po rozebraniu dobrze sprawdzić szczotki(koszt 2 szt do wlutowania ok 10zł,i pierścienie po których się ślizgają koszt wymiany w zakładzie ok 35zł).
Przepraszam że dopiero dzisiaj ale niestety tak wyszło. Późno wróciłem do domu a w blaszaku ciemno jak w d...e ;). A więc tak: - wysokość ≈ 50 cm bez wtrysku natomiast z wtryskiem i dolotem powietrza ≈ 62 cm - długość ≈ 38 cm + ≈ 38 cm skrzynia - szerokość z osprzętem ≈ 40 cm ( kolektor wydechowy - alternator ). Pompa wody...
Witam musiał byś sprawdzić ctan styków alternatora ,rozrusznika i przewodu łączącego akumulator z masą karuserii pozdrawiam.
w 900 czujnik od lampki masz na glowicy od gory . po stronie alternatora
jaka skarbonka, do seja to wszystko kosztuje grosze... https://allegrolokalnie.pl/oferta/altern...
wrzucilem to żeby zrozumiał czego mniej więcej szuka. jak mozesz podaj dokladne zdjecie tego alternatora....
Pasek ok, połączenia wyczyszczone. Dzisiaj mierzyłem to: + alternator i jego obidowa=14.47v +alternatora i - Aku = 14.46v (+ Aku i obudowa alternatora = 14.46) + Aku i - Aku = 14.45v Dodając gazu na ładowanie rośnie do 15 v z haczykiem Mierzone zwykłym multimetrem .
Motronic ale 1.1 a pisze o 900-ce.P
jeśli chodzi o to piszczenie to najpierw bym sprawdził czy pasek jest naciągnięty, mogą też piszczeć łożyska w alternatorze
Alternator do sprawdzenia.
Trzeba pomierzyć spadki napięcia, ale ba bym zrobił inaczej-odłączył bym oryginalny układ kontrolki i pomiędzy B+ a D+ podłączył bym lampke probierczą, ta droga przekonał bym sie czy wina nie w alternatorze.
Sprawny akumulator to raz , skoro rozrusznik naprawiłeś to połączenia między aku-alternator-rozrusznik
Problem może dotyczyć czujnika ntc co tłumaczyłoby za niskie obroty po porannym rozruchu i trudności z odpaleniem. Alternator masz sprawny.
Nie pasuje.
No lipa.. Nic się nie zmieniło.. Mechanik mówił, że być może trzeba kupić nowy, oryginalny czujnik. Co do reszty nie wiem.. Jeszcze zaprowadzę samochód żeby założył ten stary czujnik i sprawdził. Jeszcze mnie ciekawi sprawa kostki stacyjki, rozrusznika i alternatora..
co za sei, 900 ( alternator z wiatrakiem zewnętrznym) czy 1100 (siatkowiec)?
A według mnie każdy aku jest OK. W Seicento 900 rocznik chyba '99 mam ładowanie około ~20V - aku nadal działa jest OK. Na dniach zmieniam alternator.
Jakie sei, 900 czy 1100, bo w tym są różnice. Dziwię sie kolegom, którzy tak łatwo stawiają diagnozę. W 900 nie ma szansy założyć źle alternator.
Wymieniłem ,przekręciłem zapłon odpaliłem i wyskoczył na 4 tys obrotów i obroty nie spadały, więc założyłem spowrotem stary Nowy silniczek jest 100% sprawny tylko wykonany nieprawidłowy montaż a jeśli trzpienie mają taką samą średnicę nie zależnie od kształtu grzybka to oba będą pracować bo kształt grzybka zmienili w innym celu Dodano po 28 Po odpaleniu...
Czyli mam rozumieć, że jak kupię regulator to dostanę go razem z nowymi szczotkami? Tak to jest sprzedawane? Trzeba rozkręcać cały alternator, aby wyjąć regulator?
Pierwsze co zrób to sprawdź termostat bo to raczej na niego wskazuje, no chyba że masz zerwany pasek pompa alternator, no ale wtedy tez byś nie miał ładowania... Wymiana termostatu to 20 minut roboty, koszt t około 40 złotych. Przy dalszej takiej eksploatacji to uszkodzenie UPG pewne jak najbardziej, jeżeli już nie ucierpiała...
Jeżeli Ci się jarzy kontrolka ładowania to uszkodzona dioda mostka wzbudzenia , tak jak mówi kolega janek1815 , a jak przekracza napięcie 14,4 V , to też jest do wymiany regulator napięcia . :| Dodano po 2 Jak to nie pomoże to głębsza interwencja w alternator . :|
zapłon nie bierze az tak dużo prądu jak myślisz... Słaby akumulator i alternator spokojnie starczą do powrotu do domu...
Witam, mam problem, od jakiegoś czasu zaczęły lekko mrugać mi światła mijania a także w środku na zegarze. Tak jakby spadek napięcia. Oraz po naciśnięciu hamulca światła się zapalają. Czy może to coś z alternatorem lub gdzieś jakieś zwarcie?
mój mechanik rozłożył już ręce a ja codziennie muszę odkręcać akumulator co mnie strasznie irytuję Nie no zmień mechanika kilka pomiarów i problem rozwiązany. Pobór na postoju to podstawa pomiaru a słabe ładowanie było nieraz poruszane a konkretnie chodzi o przewód z alternatora do rozrusznika.P
wymien kolo pasowe alternatora . napewno juz stozek jest wytarty i nie pasuje do przekroju paska. najlepiej bylobu zalozyc kolo nieco wieksze ale nie wiecej niz + 1 cm obwodu. do tego dorobic oslone zeby nie zucalo wodą na pasek spod kola . ja tak mialem zrobione w swoim . na orginalnym pasku przejechalem ponad 176 tys. i nie bylo potrzeby wymieniac...
Problem rozwiązany. Walnięty był mostek, ale że to alternator Elmotowski nigdzie nie mogłem dokupic mostka i musiałem włożyć nowy alternator magneti (180 zł). Auto jak nowe. temat zamykam.
nie zaszkodzi sprawdzić zacisków na akumulatorze i połączenia z masą , jak alternator nie będzie miał odbioru prądu objaw będzie podobny pozdrawiam
Lepiej kup używke załóż i ciesz się łądowaniem. Lub oddaj alternator do naprawy, co drożej wyjdzie niż używka ale pewniejsza sprawa.
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.Co do piszczacego paska to bylem u machanika i powiedział ,ze pasek jest dobrze naciagniety oczywiscie ze moze naciagnac, ale to mogą lozyska na alternatorze poleciec wiac ja sam nie wiem. :cry:
Zobacz przewód masowy z karoserii do silnika (od prawego nadkola do śruby nad alternatorem). Często wygląda na oko ok ale po poruszaniu ręką okazuje się że jest całkowicie ugnity
Napięcie B+ to ten grubszy przewód na alternatorze a D+ to ten cienki (od kontrolki). Zmierz to napięcie i napisz pomyślimy co dalej.
Mechanik sprawdzał ładowanie alternatora 14,4 jeśli o to chodzi. Na Aku mam jeszcze gwarancję więc w poniedziałek mogę pojechać żeby wymienili na inny.
Alternatory nie są mocną stroną FIATów... ale sprawdź tą kontrolkę, bo bez niej nie ma ładowania (jeśli przepali się żarówka).
Spaliła się cała wiązka czy tylko przewód "+"? "+" idzie z klemy do rozrusznika i dalej do alternatora, do klemy jest też dokręcony cieńszy przewód który idzie do głównych bezpieczników i dalej do kabiny.
probowałem tez go odpalać na kable z innego auta, i nic, wymieniłem przekaznik, teraz nie stuka i włacza sie nawet kontrolka z pompy paliwa (akumulatora i oleju tez), ale tylko prowizorycznie bo nie słychać tego charakterystycznego dzwieku, nie wiem czy to alternator czy pompa :( czy poszło jakies spiecie na komputer :/
Witam , jestem w trakcie montażu klimatyzacji do seicento 900 , czy może ktoś mnie wspomóc jeśli chodzi o schemat podłączenia elektrycznego , dodam że klimatyzacja jest z seja 1100. Mechanicznie nie ma większego problemu , należy założyć kompresor z alternatorem dedykowany do 900 - tki (wersja 1100 ma zupełnie inną konstrukcję ,za dużo przeróbek w moim...
Witam Sprawdź przewody te grube od akumulatora do rozrusznika i od rozrusznika do alternatora , tam najczęściej jest przyczyna o której piszesz a mianowicie upalają się końc. lub luźno zaciśnięte przewody. Pozdro.
Mogłeś przegrzać 'małe' diody w mostku, one mają wpływ na kontrolkę oraz regulator. Ogólnie szybciej kupić drugi alternator po regeneracji za ok 100zł niż bawić się w mostku nie mając o tym pojęcia.
Zdejmij klemę z akumulatora i włącz między klemę a trzonek akumulatora miernik uniwersalny z nastawą na amperomierz i zobacz co się dzieje.Odłącz radio.Może radio pobiera znaczny prąd na czuwaniu podtrzymując pamięć zakodowanych stacji radiowych.Zródłem rozładowywania akumulatora może być także przebita jedna dioda w alternatorze lub za duży pobór prądu...
panowie odpaliłem samochód silnik rozgrzałem i zdjąłem kleme z akumulatora samochód zgasł dlaczego ??? Miernikiem sprawdzałem alternator niby ładuje napięcie 12.3 to raczej mało co nie ??? co może być tego przyczyna regulator napięcia ???
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
jest to typowa usterka CS -kolega niedawno kupił używanego SC i po dwóch tygodniach padły mu wycieraczki przedniej szyby a 10 dni później tylnej rozebraliśmy sobie to cudo i okazało się że uszkodzeniu uległ sterownik wycieraczek - silniczek był ok ( sterownik zamontowany razem z silnikiem) -powód uszkodzenia - wzrost tarcia w tulejach ( ośkach ) wycieraczek...
proponowałbym na początek sprawdzić naciąg paska:D Dodano po 5 tzn naciskając palcem na wentylator alternatora (ten przy kole pasowym) jeśli będzie się luźno kręcić nie obracając wałem należy podciągnąć oczywiście na luzie pozdro
Obawiam się że jednak wiem co miałem - 45Ah pod maska i dwa żelowce po 150Ah w bagażniku. Miałem dostęp do rocznych używek prawie za darmo więc były zamiast kondensatora. Co do dyskusji o pojemności akumulatora - jak wielki by nie był to powinieneś wstawić całkowicie naładowany a bilans w aucie powinien być dodatni. Więc tyle tych amperogodzin ile mu...
Niestety mało optymistyczne dla ciebie. Nie wiem wprawdzie skąd masz wiedzę, ze raz ładuje, raz nie. Obawiam się, że właśnie to diody nie wytrzymały (może jedna lub dwie). Czyli generalnie tzw regulator napięcia. Optymistyczny przypadek to rozlutowanie ale mało prawdopodobny. Domyślam się, że twój błąd polegał na tzw gazowaniu podczas tego wspomagania...
To było to Doktorze :D, zaszło to samo zjawisko, które psuje alternatory w Fiatach. Musiałem zdjąć plastik z dołu, odchylić nadkole i podpiłować trochę wspornik flexą. Nie umiem natomiast racjonalnie wytłumaczyć takiego, a nie innego zachowania sterownika w takim przypadku
Napięcie podczas pracy 14.3V, przy pełnym obciążeniu (radio, dmuchawa, ogrzewanie szyb, swiatla i awaryjne) 12.48V (!?) Gdy masz wszystko włączone jest duży pobór prądu a alternator swoją nominalną wydajność osiąga przy większych obr. Dodaj gazu i przy ok. 2000 obr/min zmierz jeszcze raz pod pełnym obciążeniem, powinno być 14V .
wybierz seicento lub astrę z silnikiem 1.6. Seicento z silnikiem 1.1 jest zdecydowanie szybsze od 900, a spalanie podobne. Największe plusy tych aut to tanie części i dość niezła bezawaryjność. Resztę aut nie brałbym pod uwagę. no może jeszcze jakiś golf i renault 19 z silnikami 1.4 ale tylko zadbane z niedużym przebiegiem. Seicento i Astra to najlepszy...
Przepraszam, myślałem o seicento, w Twoim aucie nie ma nic poza kontrolką i kabelkiem łączącym ją z alternatorem, jeśli po zdjęciu konektora z alternatora żarówka świeci, to kabel musi mieć gdzieś zwarcie do masy, nie ma innej możliwości
Seicento Fiat 900 słaby silnik usterka nie do wykrycia. Witam wszystkich mam fiata seicento 900 rocznik 2001, od jakiegoś czasu mój samochód jest bardzo słaby. Na maxa na piątym biegu poleci 75 na godzinę jakby nie wchodził na obroty. Teraz o tym co było robione i sprawdzane - sprawdzony wydech wymieniony tłumik - naprawiony alternator wymieniony regulator...
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
Yyy, chyba dwa oczka. Jedno z aku a drugie z alternatora. Ale głowy na pieniek nie położę, aby przekonać do swoich racji, nie pamiętam po prostu. Łatwo poznać, bo które są czarne to idą na masę, pomijam główny prądowy z aku na starter.
Może warto zastanowić się w jakich warunkach zanika ładowanie? Czy pod dużym obciążęniem, czy zależnie od obrotów, a może gdy alternator jest zimny. U mnie się też tak dzieje w Cinquecento. 900-ka - więc podobna budowa układu. Mam założony woltomierz więc dokładnie mogłem zaobserwować mój defekt. Alternator kręcił się jałowo po wjechaniu w kałużę, pomimo...
Witam. Aktualnie powinieneś mieć alternator: [url=http://osinskiartur.pl/index.php?pa... [url=http://osinskiartur.pl/index.php?pa... Seicento 1.1. Jak widzisz mocowania się różnią, ale konstrukcja i budowa alternatorów jest identyczna. Wystarczy że przełożysz wszystko z...
Najprościej było by podmienić alternator ze sprawnego pojazdu i wtedy sprawdzić, jutro go ponownie wymontuję i sprawdzę pod kątem przerwy w uzwojeniu wirnika :) Z korpusu wychodzą 3 druty lutowane do mostka zakłądam że ponownie muszę je odlutować od całości i w jakiej kolejności je sprawdzać?
A ja zapytam w ten sposób a jakby po 2 tyg na trasie kupującemu w takim Fiacie rozleciał się alternator i brak ładowania i wszystko siada i laweta to też zwraca auto do kupującego? Albo w kwietniu w gorący weekend padł by mu wentylator czy tam elektro-włącznik i by się wszystko gotowało to też zwrot auta? To się dziwie że handlarze nie odsiadują wyroków...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno. Silnik 900 z wtryskiem jednopunktowym (z Seicento). Wbudowałem obrotomierz w zegary i podpiąłem "+" z +12 i masę zgodnie z oznaczeniami na obrotomierzu. Okazało się, ze jest to obrotomierz z Forda Oriona z diesla. Kabel sygnałowy pociągnąłem do komory silnika lecz nie wpiąłem go jeszcze. Wiem, ze nie mam co się z...
Wymieniłeś dobry czujnik? W sejcento 0.9 sa 3 czujniki. Jeden to termowłącznik wentylatora na chłodnicy(nieistotny) Drugi to czujnik dwu pinowy przy termostacie(nieistotny także dla tej usterki) Trzeci w głowicy po stronie alternatora, na jedna wsuwkę, to własnie ten od lampki. W Momencie jak swieci sie Tobie lampka, a silnik jest względnie zimny to...
Dobra komputer wymieniony. Sam komputer sprawny, działa jak należy aaaaleeee. Po pierwszym odpaleniu marchewa się nie świeciła, popracował z minute i niestety pojawiła się znowu ale najpierw pare razy zgasła i w końcu została. Czyli coś mi robi ten błąd. Niestety chwilowo nie mam możliwości sprawdzenia błędów, to chyba pierwsze co powinienem zrobić?...
Witam, mój mechanik zdiagnozował w moim CC 900 usterkę prawego tylnego regulatora siły hamowania. Problem objawia się znacznie opóźnionym i osłabionym hamowaniem prawego tylnego koła. Podczas hamowania przy małych prędkościach auto osiada na lewą stronę, przy większych prędkościach leci cały na przód. Auto sprawdzane podczas przeglądu na hamowni i wszystko...
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Wczoraj zakupiłam Seicento 98r 900 silnik. Jechałam w deszczu do tego koleiny na drogach pełne kałuży. Dziś rano zadowolona odpaliłam auto do pracy. Zauważyłam, że zapaliła mi się kontrolka akumulatora. Wiedziałam, co to oznacza, ale nie miałam wyjścia musiałam zrobić 25 km do pracy. W połowie drogi kontrolka zgasła, jednakże potem znów się zapaliła....
Silnik benzyna , bez gazu 900 cm. Elektryka chyba w porzadku .Sprawdzałem masy z blacha , jak i z blokiem silnika . Styki są . Akumulator wydaję się ok , trzyma napiecie . Ładowanie tez w porzadku , pasek alternatora wymieniany . Nie piszczy , ma odpowiedni naciąg . Co jeszcze mogę sprawdzic , kabelek do diagostyki posiadam .Nie , iskry jeszcze nie...
a może autoalarm ( oczywiście jeśli był zamontowany )
Czujnik wału przeczyszczony - trochę sie zmieniło: Teraz odpala za 2gim razem, ale gdy jest zimno (szczególnie gdy dłużej postoji) nie odpali bez dodania gazu - tj. rozkręca się tak jak by chciał zaskoczyć ale jak mu nie dodam gazu to nie zapali. Po dodaniu gazu - włącza sie alternator i juz jest git. Ostatnio, stojąc w korku zagrzał się - i w momencie...
witam jeśli mogę się dołączyć ten alternator był seryjnie montowany to prawda w starszych modelach cc ale bez problemu można go zastąpić gdyż jest ciężko z częściami do tego modelu alternatora ten będzie pasował na 99% za dobrą kasę http://moto.allegro.pl/item514024260_alt...
Witam . Mam Fiata seicento 900 z 1999r. Od jakiegos czasu zaczely się problemy z alarmem. Przynajmniej tak myslalem ze to alarm bo podczas jazdy, nagle, w samochodzie zaczynala mrugac czerwona kontrolka przy przedniej szybie na tapicerce i po 5 sec. auto gaslo i wlaczal się alarm . Gdy chcialem wylaczyc alarm auto wogole nie reagowalo a po przekreceniu...
Znalazłem przyczynę braku załączania się wtryskiwacza. Oczywiście tak jak mi podpowiadaliście, w przypadku gdy w aucie jest instalacja LPG, problemu trzeba było szukać w miejscu w którym instalacja rozłącza jeden kabel na linii wtryskiwacz-sterownik. W seicento 900 impulsy do wtryskiwacza z ecu pochodzą z pinu 18 tego sterownika poprzez przewód różowo-czarny...
Witam serdecznie. Mój problem polega na tym, że spada napięcie ładowania akumulatora gdy instalacja jest pod obciążeniem czyli włączone światła normalne i przeciwmgielne i właczony nawiew ciepłego powietrza i ładowanie spada do około 12.20 volta. Ale zacznę od początku. Podczas powrotu z przedświątecznych zakupów staneliśmy na przejeździe kolejowym...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
Dobry wieczór, przychodzę na forum z dosyć "uwierającym" problemem, bo nie mogę przez niego spać. Dostałam od rodzica Seicento 900 rocznik 1998 na pierwszy samochód. Samochód jest łącznie u nas rok, ale wcześniej miał bardzo duże problemy z wyładowywaniem się akumulatora. Generalnie samochód odpalał maksymalnie 3 razy i papa, akumulator siup do prostownika....
tzn tam klin to jest jeden odlew z kółkiem zębatym napędzającym rozrząd, dlatego kupiłem to kółko nowe. Myślę że frezu na wale nie wyrobiło, kółko weszło dość pasownie, zresztą gdyby przestawiał się na rozrządzie myślę że nie pracował by tak idealnie równiutko, bo naprawdę po za tym metalicznym stukotaniem fajnie chodzi. No właśnie ten dźwięk mam wrażenie...
Z drugiej strony wiem, że poprzedni właściciel mojego autka jeździł nim 5 lat nie robiąc w nim czegokolwiek (dlatego już na początku musiałam go naprawiać - amortyzatory, elektrowentylator, itd.). Ale czy jest to wykonalne przez 7 lat? Nissany Mikra są w porządku, ale boję się kosztów napraw i części, ale może niesłusznie. I czy może ktoś wie czy w...
Nie neguję doświadczenia kolegi powyżej, ale mam Seicento od prawie pięciu lat, nie doświadczyłem przegrzania silnika ani pęknięcia alternatora (choć łożyska w nim musiałem wymieniać w tym czasie dwukrotnie), ma tylko małe purchle rdzy na tylnej klapie, zrobiłem w tym czasie ponad 50 000 km w różnych warunkach pogodowych i zastanawiam się, czy mam...
Witam! Posiadam uno z 2001 z silnikiem 899 (takim jak w seicento 900) z monowtryskiem. Ostatnie usterka była bardzo dziwna i mechanicy nie mogli sobie poradzić z problemem. Mianowicie przy silnik poprawnie chodził na niskich biegach. natomiast przy zwiększaniu mocy i przełożeniu na 4 bieg zaczynał się robić problem. Auto nie miało mocy, nie dało się...
A alternator jest faktycznie z Fiata 127 900ccm.
Chodzi mi o to że w 900 pękają masy pomiędzy silnikiem a karoserią nad alternatorem.P
Piszecie o jakichś milisekundach, Avr-ach i innych pierdołach, a pytanie było jasne, czy można? Odpowiem, miałem cinquecento 900i w którym, w czasie podróży padł akumulator (zwarcie celi). Po kilku godzinach jazdy smród siarkowodoru był nie do zniesienia, zatrzymałem samochód i z włączonym silnikiem rozpiąłem klemy. Do domu miałem ponad 300Km i dojechał...
Witam. Posiadam na sprzedaż cały silnik od CC 900 na wtrysku. Silnik rozebrany na części, sprzedam poszczególne elementy. Przykładowe ceny: -Głowica, sprawna, zawory szczelne, do wymiany uszczelniacze: 30zł. -Pokrywa zaworów wraz z korkiem wlewu oleju- 10zł. -Tłoki wraz z korbowodami, stan dobry do wymiany wiadomo pierścienie: 10zł/szt. -Wał korbowy...
seicento alternator alternator seicento seicento alternator diody
układ hamulcowy przewód scenic podciśnienia pomiar rezystancji induktorem silnika
samsung ue50mu6172 samsung ue50mu6172
Oznaczenia CAN+ i CAN- na radiu samochodowym Podłączenie CAN-BUS w radiu NCS RS-304