włożyć kluczyk do stacyjki i położenie MAR wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia(zaśiwci się kontrolka -8s) zwolnić pedał przyspieszenia gdy lampka wykona liczbę błysków równą cyfrze z karty nacisnąć gaz zaświci się lampka ok. 4 s, a następnie zgaśnie; Powtórzyć dla pozostałych. Jak zatwierdz to 4s błyski. Uruchomic silnik.
Witam. Nie pamiętam dokładnie, ale miałem SC 1100 i tak samo problem z wycieraczkami jak Ty. Powstał, gdy żona włączyła wycieraczki gdy były przymarznięte do szyby. Pojechałem do serwisu Fiata z tym, bo w SC jest sterownik wycieraczek, ja go wymontowałem i on był uszkodzony. Takie czarne pudełko , w środku elektronika, to było z 15 lat temu, ale pamiętam...
Witam dziękuje za odpowiedzi.Pozdrawiam.
Z ciekawości zrobiłem króki przegląd wg twoich kryteriów. W tym przedziale wiekowym nie da się polecić konkretnej marki/modelu. Dużo zależy od egzemplarza. Czego nie kupować - egzotyki, co na tak - popularne marki i modele. Benzyna na ogół tańsza w naprawie niż diesel. Wrzuć np. na Al... "rozrząd kompletny" i zobacz czy jest 1 strona oferentów czy 50...
Tak myślałem a jest jakiś awaryjny sposób na odpalenie
pozdrawiam grono!!! miałem 2 podobne przypadki - właśnie masa silnika i efekt taki jak wyżej, serwis aso próbował ponownej synchro bezskutecznie, stwierdzali że uszkodzona pucha immo (pod kierownicą) i wymiana konieczna, więc sądze że chyba nie kłamali???? zresztą kto wie??? obyło się bez wymiany, immo odłączone, i wykasowany wpis ze sterownika, problem...
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Wiem że nie przwodzą ale blokują to nie wpływa na grzanie? Nie.
Witam Cie Pawle pytasz o rozblokowanie centralki silnika i chciałbyś to jakoś usunąć Prosiłbym abyś podał dokładnie numer sterownika (numer zaczyna się na IAW ) jak to bedę wiedział to postaram się pomóc Dodano po 26 niezaleznie od rodzaju sterownika IAW16 czy IAW4AF lub IAW04 program w nich zawarty jest tak skonstruowany że za każdym razem wyłączenia...
Fiat Seicento 900 jako pierwszy samochód, jest dobrym wyborem.Użytkuje 900 od 2000 roku.Zazwyczaj jeździ nim żona, ponieważ samochód mało gabarytowy, wygodny w parkowaniu w ciasnych miejscach, to taki samochód dobry na zakupy. Na trasie, raczej mało rewelacyjny,słabe przyśpieszenie zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Awaryjny raczej nie jest.Przez 13 lat tradycyjne...
Idź na jakiś normalny warsztat bo się komedia robi z tymi bzdurnymi pytaniami. Tam powiedzą wszystko. Pytaj się o możliwość dorobienia transpondera do imma czy mają kogoś na oku. Lub drugi sterownik bez immo za dokładnie tą samą kwotę ok. 100 zł. Nic się nie bój, za poradę nie płacisz. Na zjazd awaryjny dadzą ci kod w serwisie Fiata bez problemu.
Witam serdecznie.Jak nie chcesz to nie montuj nowego.Pogrzeb trochę w kablach i zobacz , który obwód odcina.Najczęściej pompkę paliwa.Możesz sobie założyć awaryjny ukryty wyłącznik.
Gdyby wszedł w tryb awaryjny to kontrolka wtrysku by zgłosiła że jest coś nie tak.
A czujnik sam w sobie jest awaryjny i nie ma pewności, że zadziała jak będzie potrzebny. Być może i awaryjne, ale w moich "bolidach" (jeden rocznik '98, przejechane 280 000 km, drugi rocznik 2000, przejechane 170 000 km, obydwa 900) siadały rożne rzeczy, ale akurat te czujniki (w chłodnicy, w głowicy i na termostacie - bo tam jeszcze mierzy temperaturę...
Od jakiegoś roku (być może było to dłużej) zauważam coś takiego. Pod obciążeniem, ale takim niezbyt dużym (gaz na 20-30% powiedzmy) okazjonalnie słyszę coś w rodzaju stukania zaworów. Pojawia się na w pełni rozgrzanym silniku, przy obrotach 2000-2500, zazwyczaj w trasie. Nie jest to jednak reguła, czasami potrafi tego miesiąc nie być. Mam wrażenie,...
Seicento ojciec kiedyś miał i wiem, że zero mało awaryjny i 0 luksusu;D ale kurde...taka aerodynamika cegły ;p no ale skoro nic więcej nie mogę mieć... a jak myślicie, ile musiałbym jeszcze dołożyć aby zacząć się za czymś rozglądać ?
Witam. Co kupić powiedzmy do 2tys, chcemy się zrzucić w kilka osób żeby mieć samochód awaryjny jak któreś z naszych aut padnie na 2dni..albo trzeba je będzie wstawić do mechanika na grubszą robotę. Jedna osoba będzie nim jezdzić raz w tygodniu aby auto było ciągle na chodzie. Więc założenie jest takie że ma jezdzić ale też żeby nie było tak że niema...
Przy lewej nodze kierowcy masz wtyczkę taką dużą. Tam szukaj przyczyny.
IMMO - co to jest ? czy chodzi ci o zabezpieczenie ? Czujnik położenia wału raczej jest ok. bo w trybie awaryjnym auto zapala. Mim zdaniem komputer uważa (może ma rację) ,że coś jest na tyle poważnie uszkodzone ,że odłącza zapłon i zapala czerwoną kontrolkę wtrysku na desce. A tryb awaryjny działa poprawnie - czyli auto po wprowadzeniu odpowiedniego...
Jeśli nie potrzzeba dużego auta to kup młodsze i mniejsze. Spójrz sobie na VW Polo 2000-2001r z silnikiem np.1.4 TDI. Mały silnik, niskie opłaty, mocy Tobie na pewno wystarczy. Ani duzo nie pali, zbt awaryjny nie jest również a pasował Tobie będzie na pewno. Czasem usterka zdarzyć się może, tak jak w każdym samochodzie.W "stare klapry" ponizej '95 sie...
Seicento 1.1 kręci do 6500 , BMW R1200 ok 7500 . Nikt ,, normalnie '' jeżdżący nie kręci silnikiem do maxa . Znalazłem opisy czujników i przybrałem wartości dla rozgrzanego silnika . Wyszło mi coś takiego . (schemat ) Pytanie czy wartości nie zmieniające się w trakcie pracy nie wprowadzą sterownika w jakiś tryb awaryjny , który zmieni coś w zapłonie...
e to mało awaryjny samochód i wmawiają sobie że każdym innym też tak często by musieli warsztaty odwiedzać. To jest, a raczej był mało awaryjny samochód. Pod warunkiem że przebieg mniejszy niż 0,5mln km i naprawiany zgodnie ze sztuką - nie na częściach "Delphi" czy innej najtańszej chińszczyźnie i zgodnie ze sztuką - czyli wymieniane to co wymienione...
Witam. Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu jakim jest VW Golf II 1.3 1990r. W ostatnim roku na części i naprawy wydałam ok. 1600zł Mój średni przebieg km w ciągu roku wynosi ok. 10 000 km. Moja jazda wygląda najczęściej tak, że jeżdżę na odcinkach ok. 10km. Ogólnie przyznam, że jestem raczej osobą niezbyt zamożną i ciężko mi się podjeżdża...
przerywacz się uszkodził.
Szukasz punktów czy chcesz mi pomóc? To ja zadałem pytanie. Skoro kod wczytujemy pedałem przyspieszenia i analizujemy kontrolkę układu wtryskowego to mam wrażenie że wczytujemy go do sterownika silnika a nie do immobilizera. Mam watpliwości stąd moje pytanie.
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
oczywiscie ze w matizie nie jest tak malo miejsca jak wszyscy mowia!oczuwiscie zaraz sie pojawia wypowiedzi no tak w Mercu S klasa jest jeszcze wiecej.do tych ktorzy mysla o tanim samochodzie to matiz jest w sam raz.mam go od 1,5roku z salonu.nic sie nie zepsulo do tej pory,jedyne co to tankuje i czyszcze wycieraczki podlogowe.miejsca dosc zwlaszcza...
Obstawiam że szlag trafił sterownik a ten badziew jest praktycznie nie rozbieralny i zalany żelem. Podobno właśnie tzw, "sterowniki żelowe" były bardzo awaryjne w tej kwestii.
Norbercie ,dziekuje za ogólne wiadomości ,ale juz to sprawdzałem,i niestety nie znalazłem punktu w którym migły by z centralki awaryjne .Wiem także ze trzeba tam zastosować diode żeby nie zrobiła sie choinka,ale prosze o ewentualny schemat ,tylko swiateł kierunków i awaryjnych .
Nie wiedziałem ,że przy uszkodzonym przerywaczu będą działać awaryjne!!!
Problem może być w włączniku świateł awaryjnych.
...a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny. Obwód ma za wysoką rezystancję (słaby styk) albo nadal któraś żarówka nie działa/ma niewłaściwą moc. Często problemem jest masa lampy, a nie styki zasilające.
A jednak jest jakiś stary, zapomniany alarm. Właśnie się aktywował. Słuchaj skąd dobiegają odgłosy cykana i szukaj centralki. Kolega mnie uprzedził.
W seicento kiedy załączysz awaryjne to w liczniku nie miga kontrolka kontrolka kierunkowskazów a jedyni podświetla się przycisk od awaryjnych w rytm przerywacza kierunkowskazów Za zasilanie kontrolek odpowiada bezpiecznik F22 w kabinie kierowcy oprócz kontrolki kierunkowskazów która jest zasilana z przerywacza kierunkowskazów
Witam.Poszukuje schematu włącznika świateł awaryjnych do fiata seicento kolory kabli biały,fioletowo biały,zielony,niebieski,biało niebieski,czarno niebieski,czarno czerwony
właśnie dopiero teraz się zorientowałem-tryb awaryjnego odpalenia
Żeby zlokalizować przepalony bezpiecznik , a prawdopodobnie tak jest ,trzeba użyć probówki i sprawdzać z obydwóch stron bezpiecznika.Nie znam schematu seicento ,ale mogą być przecięte przewody przy radiu(jak często było w cienko i wtedy był brak św. awaryjnych.)
Musisz mieć wylogowany sterownik bo inaczej immo tego sterownika będzie blokowało a wylogowany sam się dopisze do immobilisera i transpondera który posiadasz (oczywiście jeżeli to wina sterownika ale skoro mechanik tak twierdzi to pewnie tak jest zresztą te sterowniki są dość awaryjne)
U mnie kiedyś tak "cykał" przekaźnik wycieraczek... A czasami awaryjne nie "cykają"?
Awaryjne działają? Jeśli tak to przerywacz powinien być ok.
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
To od czego proponujesz zacząć. Od diagnostyki komputerowej sterownika wtrysku benzyny, następnie - jak ww. przełączenia na benzynę, zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przynajmniej 50 km na benzynie. Jak wtedy wróci do normy, to można się zająć diagnostyką i strojeniem LPG. Przy tej instalacji LPG nie ma prawa się świecić "check" przy pracy...
Bezpieczniki sprawdzałeś ? Światła awaryjne działają ? Może to też być włącznik.
Witam, kupiłem ostatnio fiata Seicento i strasznie szybko pulsują kierunkowskazy oraz światła awaryjne. Moje pytanie - w jaki sposób można spowolnić częstotliwość pracy "kierunków", czy muszę wymieniać jakieś części i ewentualnie gdzie one się znajdują w Seicento:) Proszę o sugestie i pomoc. Dziękuję:)
Witam Mam bardzo nietypowy problem z kierunkowskazem w Seicento 900 ( 2000 rok ) , kiedy włączam lewy kierunkowskaz zaczyna on migać równocześnie ze światłem pozycyjnym lewym , a kiedy naciskam pedał hamowania po prostu gaśnie . Taka sama sytuacja jest ze światłami awaryjnymi - prawe działa dobrze , a lewe miga równocześnie z pozycyjnym . Bezpieczniki...
Gdy wyjąłem aku do podładowania, po zamontowaniu alarm zwariował. Cały czas migają awaryjne, nie reaguje zamek na pilota, nie daje się z pilota wyłączyć, (bateria nowa), Seicento 2004.
Mylisz trwałość z prostotą i małymi kosztami naprawy. To są tak naprawdę jedne z bardziej awaryjnych samochodów. Tyle że każdy "kowal" sobie poradzi z naprawą.
Uszkodzony sterownik, bądź jakieś zalanie na kostkach. Podrzuć drugi ster od silnika i wszystko się pokaże. Niestety tamto seicento ma duży sterownik, a ten ma ten taki malutki więc z podmianki nici :/ Nie wiem w sumie czemu ten sam silnik a zupełnie inne kompy. Może temu, że jeden krajowy a drugi z Niemiec. Mały driver to znaczy że jest awaryjny....
po lewej stronie przy nadkolu kierowcy jest kostka bodaj ze biala z przwodami blekitny z czarnym -lewy i blekitny -prawy mozesz tez pod przelacznik swiatel awaryjnych a co Ci sie dzieje z czujnikami drzwi
światła awaryjny seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
samsung plazmowy antena dookolny kierunkowy hyundai głośnik
partition wizard schemat peugeot boxer
Zawór ZHS w Fiacie 125p - funkcja, diagnostyka, wymiana Błąd filtra paliwa, utrata mocy i zgaśnięcie silnika