wszystko jest opisane dokladnie winstrukcji obslugi
Wiem że nie przwodzą ale blokują to nie wpływa na grzanie? Nie.
Przy lewej nodze kierowcy masz wtyczkę taką dużą. Tam szukaj przyczyny.
włożyć kluczyk do stacyjki i położenie MAR wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia(zaśiwci się kontrolka -8s) zwolnić pedał przyspieszenia gdy lampka wykona liczbę błysków równą cyfrze z karty nacisnąć gaz zaświci się lampka ok. 4 s, a następnie zgaśnie; Powtórzyć dla pozostałych. Jak zatwierdz to 4s błyski. Uruchomic silnik.
przerywacz się uszkodził.
Szukasz punktów czy chcesz mi pomóc? To ja zadałem pytanie. Skoro kod wczytujemy pedałem przyspieszenia i analizujemy kontrolkę układu wtryskowego to mam wrażenie że wczytujemy go do sterownika silnika a nie do immobilizera. Mam watpliwości stąd moje pytanie.
oczywiscie ze w matizie nie jest tak malo miejsca jak wszyscy mowia!oczuwiscie zaraz sie pojawia wypowiedzi no tak w Mercu S klasa jest jeszcze wiecej.do tych ktorzy mysla o tanim samochodzie to matiz jest w sam raz.mam go od 1,5roku z salonu.nic sie nie zepsulo do tej pory,jedyne co to tankuje i czyszcze wycieraczki podlogowe.miejsca dosc zwlaszcza...
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
Nie wiedziałem ,że przy uszkodzonym przerywaczu będą działać awaryjne!!!
Norbercie ,dziekuje za ogólne wiadomości ,ale juz to sprawdzałem,i niestety nie znalazłem punktu w którym migły by z centralki awaryjne .Wiem także ze trzeba tam zastosować diode żeby nie zrobiła sie choinka,ale prosze o ewentualny schemat ,tylko swiateł kierunków i awaryjnych .
Obstawiam że szlag trafił sterownik a ten badziew jest praktycznie nie rozbieralny i zalany żelem. Podobno właśnie tzw, "sterowniki żelowe" były bardzo awaryjne w tej kwestii.
...a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny. Obwód ma za wysoką rezystancję (słaby styk) albo nadal któraś żarówka nie działa/ma niewłaściwą moc. Często problemem jest masa lampy, a nie styki zasilające.
Problem może być w włączniku świateł awaryjnych.
A popatrz po Audi A4 B5, jak najładniejsze i dbane nawet 1.6 skoro ma być tanio, W kwocie 5k trudno o A3 a co tu mówić o A4 B5, do tego wielowahacz komplet ponad 2 tys zł + robocizna a samo 1,6 w tej budzie to żart, pali jak 2,8 a jedzie jak Seicento.
Tak myślałem a jest jakiś awaryjny sposób na odpalenie
Witam dziękuje za odpowiedzi.Pozdrawiam.
A jednak jest jakiś stary, zapomniany alarm. Właśnie się aktywował. Słuchaj skąd dobiegają odgłosy cykana i szukaj centralki. Kolega mnie uprzedził.
właśnie dopiero teraz się zorientowałem-tryb awaryjnego odpalenia
W seicento kiedy załączysz awaryjne to w liczniku nie miga kontrolka kontrolka kierunkowskazów a jedyni podświetla się przycisk od awaryjnych w rytm przerywacza kierunkowskazów Za zasilanie kontrolek odpowiada bezpiecznik F22 w kabinie kierowcy oprócz kontrolki kierunkowskazów która jest zasilana z przerywacza kierunkowskazów
Musisz mieć wylogowany sterownik bo inaczej immo tego sterownika będzie blokowało a wylogowany sam się dopisze do immobilisera i transpondera który posiadasz (oczywiście jeżeli to wina sterownika ale skoro mechanik tak twierdzi to pewnie tak jest zresztą te sterowniki są dość awaryjne)
U mnie kiedyś tak "cykał" przekaźnik wycieraczek... A czasami awaryjne nie "cykają"?
Żeby zlokalizować przepalony bezpiecznik , a prawdopodobnie tak jest ,trzeba użyć probówki i sprawdzać z obydwóch stron bezpiecznika.Nie znam schematu seicento ,ale mogą być przecięte przewody przy radiu(jak często było w cienko i wtedy był brak św. awaryjnych.)
Witam.Poszukuje schematu włącznika świateł awaryjnych do fiata seicento kolory kabli biały,fioletowo biały,zielony,niebieski,biało niebieski,czarno niebieski,czarno czerwony
Awaryjne działają? Jeśli tak to przerywacz powinien być ok.
>Witam Mam pytanie jak odpalić awaryjnie seicento 1.1 2001r. I czy znacie elektryków magików z Wrocławia, potrzebuje ominąć immobilizer ponieważ zgubiłem jedyny kluczyk z immo.... Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam
Seicento z silnikiem 0.9 to porażka, silnik słaby, hałaśliwy, awaryjny. Seicento z 1.1 to już nie taka porażka, bo o ile jakość czy wyposażenie wnętrza pozostawiają wiele do życzenia, o tyle o samym silniku złego słowa nie można powiedzieć. Jakby był nędzny, nie montowano by go do tej pory w Pandach, no nie? Jeździłem 3 lata na przemian Seicento 1.1...
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
powinienes miec tabelke kodow i czerwony kluczyk i wtedy mozna odpalic awaryjnie
Witam serdecznie.Jak nie chcesz to nie montuj nowego.Pogrzeb trochę w kablach i zobacz , który obwód odcina.Najczęściej pompkę paliwa.Możesz sobie założyć awaryjny ukryty wyłącznik.
Bezpieczniki sprawdzałeś ? Światła awaryjne działają ? Może to też być włącznik.
jeżeli jesteś z okolic jeleniej góry to wal do serwisu fiata i pytaj o janka zaprogramuje ci gratis tylko weż jzeden stary kluczyk wiesz jak odpalić awaryjnie swoj seicento?
Witam, kupiłem ostatnio fiata Seicento i strasznie szybko pulsują kierunkowskazy oraz światła awaryjne. Moje pytanie - w jaki sposób można spowolnić częstotliwość pracy "kierunków", czy muszę wymieniać jakieś części i ewentualnie gdzie one się znajdują w Seicento:) Proszę o sugestie i pomoc. Dziękuję:)
Odpalisz awaryjnie, kodem, 5 cyfr wklepywanych pedałem gazu
Gdyby wszedł w tryb awaryjny to kontrolka wtrysku by zgłosiła że jest coś nie tak.
Gdy wyjąłem aku do podładowania, po zamontowaniu alarm zwariował. Cały czas migają awaryjne, nie reaguje zamek na pilota, nie daje się z pilota wyłączyć, (bateria nowa), Seicento 2004.
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Seicento ojciec kiedyś miał i wiem, że zero mało awaryjny i 0 luksusu;D ale kurde...taka aerodynamika cegły ;p no ale skoro nic więcej nie mogę mieć... a jak myślicie, ile musiałbym jeszcze dołożyć aby zacząć się za czymś rozglądać ?
Uszkodzony sterownik, bądź jakieś zalanie na kostkach. Podrzuć drugi ster od silnika i wszystko się pokaże. Niestety tamto seicento ma duży sterownik, a ten ma ten taki malutki więc z podmianki nici :/ Nie wiem w sumie czemu ten sam silnik a zupełnie inne kompy. Może temu, że jeden krajowy a drugi z Niemiec. Mały driver to znaczy że jest awaryjny....
To od czego proponujesz zacząć. Od diagnostyki komputerowej sterownika wtrysku benzyny, następnie - jak ww. przełączenia na benzynę, zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przynajmniej 50 km na benzynie. Jak wtedy wróci do normy, to można się zająć diagnostyką i strojeniem LPG. Przy tej instalacji LPG nie ma prawa się świecić "check" przy pracy...
Co ten test ma na celu? Sprawdzenie poprawności działania czujnika i wskaźnika Oczywiście, że tak, po co Ci wskaźnik, który nie ostrzeże zawczasu o przekroczeniu temperatury w sytuacji awaryjnej (np uszkodzenie termostatu czy wentylatora)
Bo nie ma o czym pisać. Te Fiaty są bardzo awaryjne. Mniej awaryjne sa punciaki, ale fiat to fiat. Będziesz ciagle coś naprawiał. Celuj w niemca.
Idź na jakiś normalny warsztat bo się komedia robi z tymi bzdurnymi pytaniami. Tam powiedzą wszystko. Pytaj się o możliwość dorobienia transpondera do imma czy mają kogoś na oku. Lub drugi sterownik bez immo za dokładnie tą samą kwotę ok. 100 zł. Nic się nie bój, za poradę nie płacisz. Na zjazd awaryjny dadzą ci kod w serwisie Fiata bez problemu.
Sprawdź czy jest zasilanie na kostkę stacyjki jeśli nie ma szukać przerwy / uszkodzenia. Swiatła awaryjne powinny świecić bez względu na uszkodzenie kostki stacyjki.
Witam. Nie pamiętam dokładnie, ale miałem SC 1100 i tak samo problem z wycieraczkami jak Ty. Powstał, gdy żona włączyła wycieraczki gdy były przymarznięte do szyby. Pojechałem do serwisu Fiata z tym, bo w SC jest sterownik wycieraczek, ja go wymontowałem i on był uszkodzony. Takie czarne pudełko , w środku elektronika, to było z 15 lat temu, ale pamiętam...
jak zresetować fabryczny imobilajzer w seicento 1.1 z 1999 roku lub odłączyć ponieważ nie działa nie odczytuje kodu i nie można uruchomić silnika jedynie poprzez uruchomienie awaryjne
po lewej stronie przy nadkolu kierowcy jest kostka bodaj ze biala z przwodami blekitny z czarnym -lewy i blekitny -prawy mozesz tez pod przelacznik swiatel awaryjnych a co Ci sie dzieje z czujnikami drzwi
Mylisz trwałość z prostotą i małymi kosztami naprawy. To są tak naprawdę jedne z bardziej awaryjnych samochodów. Tyle że każdy "kowal" sobie poradzi z naprawą.
Witam! Mam taki problem - potrzebuję awaryjnie podładować akumulator w motocyklu. Rozładował się (do ok 12,00V i ledwo kręci rozrusznikiem), a ja nie mam niestety w tej chwili prostownika. Przejrzałem na szybko tematy o odpalaniu motocykla za pomocą kabli rozruchowych, lecz tam było sporo wypowiedzi nt. możliwości uszkodzenia w ten sposób regulatorów...
Witam Mam bardzo nietypowy problem z kierunkowskazem w Seicento 900 ( 2000 rok ) , kiedy włączam lewy kierunkowskaz zaczyna on migać równocześnie ze światłem pozycyjnym lewym , a kiedy naciskam pedał hamowania po prostu gaśnie . Taka sama sytuacja jest ze światłami awaryjnymi - prawe działa dobrze , a lewe miga równocześnie z pozycyjnym . Bezpieczniki...
Super, dzięki chłopaki za konkretne odpowiedzi. Jeszcze tylko jakbyście mogli dopisać jakie konkretnie silniki z tych modeli? Bo nie wiem czy wystarczy info ze silnik 1.2 na przykład bo może były różne rodzaje silników 1.2 w danym modelu i jeden był mniej awaryjny niż drugi? Co do auta to może być małe jak seicento. Pewnie 4 drzwiowe byłoby lepsze ale...
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
wiem bo na diagnostyce komputerowej wykazalo a wymiana to koszt okolo 700zł a odpalam go awaryjnie reszta jest w porzadku przy wypadku zwarcie poszlo na immobilizer
teraz zaś mój elektrozawór z parownikiem połączony jest przewodem gazowym (około 40cm). Po tym zabiegu samochód rzucił palenie, kręcić trzeba około 15 sekund żeby załapał, najpierw jak by się lekko dusił a dopiero później wchodzi na obroty. Nawet jeśli przed wyłączeniem silnika przerzucę na benzynę to i tak sytuacja jest taka sama. Jaka może być przyczyna...
mam uszkodzony immobilizer i jezeli masz karte kodowa to awaryjnie mozesz odfpalic ja w ten sposob odpalam juz jakies pol roku pozdro
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Tylne światła awaryjne w kloszu to są zwane pozycyjnymi i są też światłami kierunkowskazów? Dodano po 2 To jakie światła w seicento były w opcji co nie mam ich w standardzie? Dodatkowe przeciwmgielne?
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
wpisujesz go awaryjnie z karty kodowej dolaczonej do samochodu a programowanie immo i kaputerów to juz calkiem inny temat...
Może i masz rację, ale dlaczego np. ten czujnik jest skalowany na 116 stopni? Moim zdaniem skoro kontrolka przegrzania włącza się w tej temperaturze to i silnik jest do tego przystosowany że dopiero informuje o tym jak osiągnie taką temperaturę. Inaczej było by to nielogiczne, praca silnika w maksymalnej temperaturze 100 stopni, a kontrolka dopiero...
Więc skąd to może ? Zmyliło mnie to trochę.. Ale dzięki. Swoją drogą dziwna sprawa, żeby tak auto reagowało na rozładowany akumulator. Nawet awaryjnych nie mogę włączyć bo zamiast świateł jest buczenie. Widziałem auta, które stały długo na awaryjnych i po prostu światła słabiej świeciły, ale chodziły. Tutaj jest natomiast cyrk.. Podładowałem akumulator...
A dlaczego nie ma odcięcia popmki paliwowej po przełączeniu na LPG? Nie jestem mechanikiem, ale wydaje się to być niepoprawne... Zasadniczo brak odcięcia jest bardziej poprawny niż jego obecność... oszczędza pompę ale nie jest do końca bezpieczne (mogą być problemy przy awaryjnym powrocie na benzynę). 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
Witam wszystkich. Nie wiem czy sprawa nie jest błacha , ale wolę zapytać fachowców. Ostatnio zauważyłem , że od strony kierowcy uszczelka przy szybie jest częściowo wciągnięta. W czasie otwieraniai zamykania okna wysuwa się coraz bardziej i prawie całkiem juz wypadła. Okolica w której mieszkam obfituje w amatorów wszystkiego, co ma jakąkolwiek wartość...
Kup sobie seicento 1.1 spalanie ok 6 l. lub Colta 1.6 16v spalanie max 9 litr min 6 wiem bo miałem te auta . tanie części i mało awaryjne
Ta kontrolka sygnalizuje usterkę w układzie immobilisera fiatowskiego. Jeśli zapalała się na krótko w czasie jazdy to możliwe że ładowanie akumulatora spadało poniżej określonej wartości i sterownik sygnalizował to sprawdzając napięcie. Jeśli masz kartę kodową do tego auta odpal wpisujac kod elektroniczny z karty używając procedury z pedałem przyspieszenia...
witam nie jestem elektrykiem samochodowym więc prosze o wyrozumiałość mianowicie sprowadził gość fiata seicento z Angli jeżdził chwile. przełożył sam kierownice na lewą strone i już nie odpalił sprawdziłem mu całą instalacje jest w porządku po podpięciu komputera kolega odczytał usterke 727- klucz elektroniczny pytanie mam takie czy padł immibilizer...
Witam. Ostatnio skroili mi radyjko w aucie i to bez panela. A że alarmu nie mam to było im łatwiej. Teraz zamierzam wstawić alarm (jak zwykle Polak mądry po szkodzie :) ) w związku z tym zwracam się z prośbą o polecenie mi jakiegoś alarmu. Ma on być, jak w temacie, do Seicento rocznik 2001 model fun z fabrycznym immobilajzerem. Na początek chcę sam...
Witam szanowne grono. Mam problem z dokładanym immobilizerem w moim fiacie seicento. Ostatnio przestała działać jedna (z dwóch jakie mam) czarnych plastykowych płytek, które wkłada się w taką szczelinkę umieszczoną obok stacyjki. Druga zapasowa działa już tylko w jednej pozycji (wcześniej obydwie działały obustronnie). Jest to immobilizer fiata, ale...
----------------------------------------... Witam Wszystkich na Forum.Chce zamontować centralny zamek z pilotem VW Polo,ale nie wiem jak do tego się zabrać,więc prosze was o porade.Jakie siłowniki najlepiej zastosować?(czy mogą być uniwersalne?)gdzie się wpiąć w instalacje żeby było sygnalizowanie swiatłami awaryjnymi?Proszę...
Witam. Jestem tu nowy, o mechanice samochodów nie mam praktycznie wcale pojęcia. Problem jest taki, że jeździł normalnie i jak przekręciłem kluczyk gasząc go to diody jakoś mi nierównomiernie zamigotały. Chce go odpalić 2 godziny później i nic. Przekręcam kluczyk - kontrolki mignęły raz i nie świeciły w ogóle. Jak już któryś raz przekręciłem, to kontrolki...
Witam. Mam seika 1,1 vana z gazem.Miałem podobny problem. Jesli w baku bylo poniżej 1/4 benzyny to ciężko palił, nawet jak było ciepło.Na gazie po pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko...
Tak, oczywiście są błędy które uniemożliwiają uruchomienie/pracę silnika i też są takie które umożliwiają pracę w trybie awaryjnym. Kup sobie najtańszy kabelek do VW (VAG-COM), przejściówkę do FIATa (3pin), pobierz mój program IAW Scan 2, a diagnostykę zrobisz sam. http://sourceforge.net/projects/iaw-scan...
Witam wszystkich. Przeczesałem forum i nie mogę znaleźć problemu podobnego do mojego. Otóż posiadam od niedawna Seicento 1.1 w wersji S, z 2000 roku. Dziś wracając z pracy zauważyłem, że prawy kierunkowskaz tyka szybciej ( typowa informacja, że któraś żaróweczka padła ). Okazało się, że w przedniej lampie były styki za oksydowane, więc wyczyściłem i...
Odpalisz awaryjnie kodem wstukanym pedałem gazu (kod z karty ),no i jazda na serwis lub elektronika samochodowego co sie z tym migiem rozprawi. Problem poruszany na forum.
nie wiem jakie napięcia są pod obciążeniem ale zmierzyłem że po naciśnięciu przycisku zarówno w góre jak i w dół oba + dochodzą do silnika Dodano po 9 a może ktoś wie jak awaryjnie pozamykac te szyby bo zostały otwarte a deszcz pada
pompe miałem niedawno wymienioną ale dokładnie jej teraz nie sprawdzałem po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać jak by działała normalnie, dodam, że próbowałem odpalić na samym gazie (awaryjnie) ale nic z tego objawy te same. Tak jak by właśnie nie dostawał paliwa lub nie pracował na wszystkich cylindrach
Witam jak zdjąć pokrywę tą na której są umieszczone pokrętła od dmuchawy i przyciski od świateł awaryjnych i podgrzewania tylnej szyby, nie świeci mi podświetlanie coś nie łączy ,odkręciłem dwa wkręty i co dalej jak zdjąć aby nic nie wyłamać. Regulamin, p.11. Proszę poprawić temat. Dbaj o pisownię - literówki poprawiłem.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Witam serdecznie, Posiadam Fiata Seicento Sporting 1.1 . W listopadzie ubiegłego roku miałem zderzenie czołowe. Po naprawie samochodu pojawiał się problem tego typu: w trakcie hamowania włączony lewy kierunkowskaz przestawał migać. Od zeszłego tygodnia kierunkowskazy w aucie działają jak się im podoba (raz tak raz nie), problem dotyczy również świateł...
Ładny wynik. Ile rocznie przejeżdżasz, kolego? Pytam z ciekawości, ile też zajmie ci nastukanie owego miliona. Powoli możesz myśleć o żółtych blachach, wszak samochód jest już pełnoletni - choć myśl o brzydkim jak listopadowa noc niemieckim ropniaku na żółtych blachach napawa mnie głęboką odrazą. No ale jeździ, bo pochodzi z lat, kiedy samochody były...
IMMO - co to jest ? czy chodzi ci o zabezpieczenie ? Czujnik położenia wału raczej jest ok. bo w trybie awaryjnym auto zapala. Mim zdaniem komputer uważa (może ma rację) ,że coś jest na tyle poważnie uszkodzone ,że odłącza zapłon i zapala czerwoną kontrolkę wtrysku na desce. A tryb awaryjny działa poprawnie - czyli auto po wprowadzeniu odpowiedniego...
http://obrazki.elektroda.pl/3880906900_1... Moduł kierunkowskazów. Jest to prototyp modułu kierunkowskazów i świateł awaryjnych zbudowany jakiś czas temu z przeznaczeniem do samochodu osoby niepełnosprawnej (Fiat Seicento). Nie przedstawiam modułu docelowego, gdyż zamontowany jest w samochodzie. http://obrazki.elektroda.pl/2603208200_1...
To jest 900 a nie 1.1 więc nie ma awaryjnego, hybrydowego ECU, tylko stare IAW-16F. Jak szarpie pod obciążeniem i zarówno na LPG jak i na benzynie, a układ w.n. jest cały wymieniony to zacznij od zmierzenia kompresji w cylindrach.
Piszecie o jakichś milisekundach, Avr-ach i innych pierdołach, a pytanie było jasne, czy można? Odpowiem, miałem cinquecento 900i w którym, w czasie podróży padł akumulator (zwarcie celi). Po kilku godzinach jazdy smród siarkowodoru był nie do zniesienia, zatrzymałem samochód i z włączonym silnikiem rozpiąłem klemy. Do domu miałem ponad 300Km i dojechał...
Jeżeli ktoś chciałby podłączać się w kierunkowskazy w seicento MPI - sprawa wygląda NIECO INACZEJ: zamiast złącza 20 pin jest złącze 22piny (2 x 11). Po zdjęciu osłony słupka na wysokości progu będą trzy kostki - nas interesuje ta największa - ona jest głębiej. W tej kostce odnajdujemy dwa niebieskie przewody od skraja kostki - takie, do których jest...
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Sterownik rozbierałem dioda i ścieżki są ok. KTS wyświetla błąd "zakłócenia obwodu przekaźnika pompy". Instalacja sprawdzona. Pojazd ten nie ma immo. Może kiedyś miał tego nie wiem. ESI tronic opisuje, że immo. znajduje się gdzieś nad skrzynką bezpieczników, przy kolumnie kierowniczej. Jednak nic tam nie widzę takiego oprucz immo. FOX'a dokładanego....
Podepne się po temat. Mianowicie mam alarm, który nie posiada prealarmu i nie ma nawet wyjść na kierónkowskazy . Dokupiłem niedawno czujnik udarowy na allegro za 13zł. Moje pytanko jest takie: czy da się kabel od plealarmu podłączyć jakoś pod kierunki? c hodzi o to żeby przy lekkim uderzeniu zapaliły się awaryjne tylko, a przy mocniejszym już alarm....
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
Jeśli migają światła awaryjne to może masz alarm ze swoim immo? Skontaktuj się ze sprzedawcą auta - jeśli to możliwe. Nie wiadomo co tam masz założone i gdzie - powinien poinformować o tym przy sprzedaży auta
Witam, mój pierwszy post proszę o wyrozumiałośc, o to problem: Wymieniłam aku i przez przypadek źle podłączyłam tzn: na odwrót i przy przekręceniu stacyjki kontrolki zapaliły się ale nie odpalił nawet nie zakręcił. Ponownie podłączyłam inny aku tym razem poprawnie czyli plus do plusa itd. auto normalnie odpaliło kontrolki wszystkie zgasły tylko od świateł...
Seicento 1.1 kręci do 6500 , BMW R1200 ok 7500 . Nikt ,, normalnie '' jeżdżący nie kręci silnikiem do maxa . Znalazłem opisy czujników i przybrałem wartości dla rozgrzanego silnika . Wyszło mi coś takiego . (schemat ) Pytanie czy wartości nie zmieniające się w trakcie pracy nie wprowadzą sterownika w jakiś tryb awaryjny , który zmieni coś w zapłonie...
Odkręcasz sterownik (odepnij akumulator) i wymieniasz. Jeśli masz immo Fiat code to ja bym odpiął tą centralkę bo jest ość awaryjna , Sterownik będzie zawsze w stanie bez wczytanego kodu. Pierwsze odpalenie może skutkować wysoką prędkością biegu jałowego do czasu rozgrzania silnia. Następne odpalenie będzie już ok. Uszkodzenie sterownika przez spawanie...
Witam Mam problem bo od niedawna zauważyłem ze nie świeci sie lampka hamulca awaryjnego kiedy zaciągne ręczny. Wymieniłem żarówke ale nic nie pomogło. Proszę o jakąś poradę co mogło paść :( z góry dziękuję :) Ps klocki wymieniane a i plyn hamulcowy również.
1-wielozawór tomasetto a nie lovato-dlatego że w lovato często jest problem z odcinaniem przy tankowaniu i gożej działa rezerwa gazu 2 żadnych komputerów w stylu mini lambda ,stag l -np: autronic al 700 stag 50 (polskiej produkcji) 3niech odetną kontrolkę usterki silnika-po co ma razić a nikt wtrysków 1 punktowych nie odcina emulatorem 4często wkładają...
Witam, dziękuję za podpowiedź, u mnie dodatkowo zamontowali w Warszawie w salonie w którym babka kupowała SC 900, immobilizer Cheeteah 335, który wg instrukcjii blokuje właśnie kabelek do cewki rozrusznika i cewki zapłonowe (drugi obwód), kłopot jest spory, bo zamontowali centralkę pod główną deską, widoczna jest ona nieco po wymontowaniu lewego głośnika....
Jeśli posiadasz z zapasowym kluczykiem kartę z kodem to przy jego użyciu możesz odpalić auto w trybie awaryjnym. Procedura jest następująca przekręć kluczyk i wciśnij pedał gazu do oporu, poczekaj ok.8s aż zgaśnie kontrolka check i puść pedał.Teraz kontrolka zacznie migać, gdy mignie tyle razy, co pierwsza cyfra kodu to znów wciśnij pedał gazu. Kontrolka...
Witam. Co kupić powiedzmy do 2tys, chcemy się zrzucić w kilka osób żeby mieć samochód awaryjny jak któreś z naszych aut padnie na 2dni..albo trzeba je będzie wstawić do mechanika na grubszą robotę. Jedna osoba będzie nim jezdzić raz w tygodniu aby auto było ciągle na chodzie. Więc założenie jest takie że ma jezdzić ale też żeby nie było tak że niema...
Witam Wszystkich, proszę wybaczyć jeżeli ten wątek już był.Posiadam seicento 900 z 1999r. benzyna+LPG, problem jest taki, że wtryskiwacz działa sobie jak chce, czasami odpala na dotyk na benzynie bez gazowania, jak nówka, a czasami nie da rady, słychać jak pompa pracuje, wlewa do wtryskiwacza paliwo a i tak nie odpala, czasem awaryjnie odpalam na gazie...
http://obrazki.elektroda.net/61_12840708... Przedstawiam mój sterownik awaryjnego zasilania mieszkania, pieca CO i pompy od solarów. Urządzenie w takiej, a nie innej formie powstało w sumie przez przypadek. Początkowo miało to być tylko podtrzymanie pompy solarów gdyby zabrakło napięcia w sieci, a temperatura na dworze była by zbyt wysoka...
światła awaryjny seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
realtek rtl8168d 8111d xantia regulator wyłączenie portu szeregowego
kasprzak rm221 powietrzna pompa ciepła
Zwrotnica do drivera Skytec/Omnitronic 902.263 – schemat, wartości, ochrona Laney IRT-Studio – cicha praca na słuchawkach, ustawienia PHONES LEVEL, impedancja, serwis