Zobacz czy w chłodnicy nie ma takiego wykręcanego korka żeby w jego miejscu wkręcić termo włącznik, czasem jest, a jak nie to najłatwiej założyć chłodnicę z miejscem na czujnik, czujnik, przekaźnik, parę kabelków do akumulatora i gotowe, ja tam w Seicento (jakimś nowoczesnym z ostatniej serii) znajomemu zrobiłem, bo się mu też nie włączał wentylator,...
stawiam na uszkodzoną chłodnicę lub bardzo zapchaną nagrzewnicę a co do termostatu to proszę łopatologiczną instrukcję http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
We fiatach standardowa usterka to wentylator chłodnicy. Pompa nie była wymieniana, więc do wymiany musowo - koszt 100 zł + 40 zł termostat. Musisz sprawdzić czy zbiorniczek jest cały, jeżeli tak to korek od zbiorniczka warto wymienić (15 zł) (może nie trzymać jak gotowała Ci się woda i uciekała). Warto sprawdzić chłodnicę cieczy, ale tutaj kwota jest...
Zgadza się ,ale ja głównie jeżdżę po mieście Kraków,korki non stop światła i tam się grzeje,dlatego pytanie o osłone czy to cos da czy wręcz odwrotnie ? Podstawowe pytanie, jak często włącza się wentylator chłodnicy ;), jeśli co 2 światła to faktycznie coś nie ciekawie. Jeśli szukasz usprawnienia to zaczął bym od -wypłukania układu płynem do tego przeznaczonym...
Jeżeli nie ma korka to zdemontuj wąż na dole chłodnicy.
ja bym obejrzał chłodnicę, czy nie ma korka do wykręcenia i wkręcenia w to miejsce normalnego termowłącznika wentylatora, kupił bym taki termowłącznik i pociągnął przewód do tego stycznika który załącza orginalnie wentylator. Miałem podobny przypadek w Seicento jakimś nowszym i też nie załączał komputer wentylatora i zrobiłem oddzielną instalację z...
Ale prawie sie zagotowała ,mi sie wydaje że wysiadła chłodnica. Jeżeli nigdzie nie ubywa płynu to jeszcze nic strasznego.Obserwuj wskaźnik temperatury cieczy bądź kontrolkę przegrzania silnika.Sprawdź czy włącza się wentylator chłodnicy.Jeżeli się nie włącza to pierwszym objawem będzie wzrost ciśnienia w układzie chłodzącym i wyciek spod korka zbiorniczka...
Cześć. Mam problem z moim cieniaskiem. Mam w zwyczaju co tydzień sprawdzać płyny w aucie i ostatnio zauważyłam, że nie ma płynu chłodniczego... Płynu dolałam, w zbiorniczku nie było nic, ale weszło może jakieś niecałe 0.5 L. Płyn nadal gdzieś znika. Sprawdzałam węże i na żadnym łączeniu nie ma zapoceń. Chłodnica także sucha. W zbiorniczku wyrównawczym...
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
ie gotowalo sie bo malo w korku stalem a termostat tez mam popsuty i jest caly czas otwarty. Jak ma ci się włączyć wentylator jak masz cały czas otwarty termostat, czyli masz cały czas obieg na "dużym obiegu", przecież wtedy masz cały czas obieg na chłodnicę i silnik jest cały czas raczej niedogrzany a nie żeby się przegrzał, ogrzewanie wtedy też raczej...
Jeżeli ten układ wygląda jak trzy oporniki porcelanowe owinięte drucikami , to jest to opornica dmuchawy wentylatora i steruje prędkością nawiewanego powietrza do wewnątrz samochodu.Jeżeli byłaby uszkodzona (np.przepalony jeden z drucików) ,to nie działałby np. pierwszy bieg nadmuchu.Jak ci działa na wszystkich biegach ,tzn.że jest dobry. A co do ogrzewania,to...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Plyn chlodniczy w układzie cisnieniowyn ma temperaturę wrzenia ponad 110 stopni...woda sie do tego nie nadaje. Woda właśnie jak najbardziej się nadaje do sprawdzenia włącznika termicznego wentylatora, bo włącznik wentylatora jest skalowany aby przy temperaturze 98 stopni włączał wentylator a woda wrze w granicach 100 stopni Celsjusza, więc jak najbardziej...
Witam! Chciałbym samodzielnie wymienić płyn chłodniczy w moim clio nie jestem całkowicie laikiem w temacie bo już wymieniałem w seicento. Ale żeby wymienić w clio potrzebuje kilka informacji: 1. Jak spuścić stary płyn ,czy jest w chłodnicy korek spustowy? 2. Gdzie się znajduje odpowietrznik i w jaki sposób odpowietrzyć krok po kroku? Dziękuje z góry...
Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania. Jaki silnik masz ? Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy. Jeśli jest zimno...
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Właśnie dokładne popatrzyłem ten rejon u siebie i odstęp jest nie 1,5cm, a ledwie 0,5cm. Co wg mnie jest kategoryczne, bo koło pompy wody prawie nachodzi na wentylator, przez co lekkie osunięcie silnika i znowu pasek klinowy będzie tarł o wentylator piłując go do zera. Chłodnica jest dobrze założona. Coś czuję, że czeka mnie korekta położenia silnika.
Witam. Mam problem ze swoim Seicentem 1.1 99r 13300 km. Ciągle ucieka płyn chłodniczy. Nie ma tzw, sera pod korkiem, po odkręceniu korka nie ma bulek, płyn nie tryska z chłodnicy. Samochód nie stracił mocy, nie muli ani nic. Dymi na gazie na biało to chyba normalnie na benzynie prawie zero dymu. Chciałem zapytać czy to uszczelka pod głowica czy coś...
Możliwe że wycisnęło ci korek ale to by było widać z góry bo on się znajduje w głowicy
Witam, mam problem z układem chłodzenia - bulgotanie płynu. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ale nic z tego problem ten sam, myślę że może coś jest z termostatem albo korkiem od zbiorniczka, mógłby ktoś doradzić co jest nie tak???
Witam, jest u nas w domu użytkowane Seicento i występuje dość chyba powszechny problem w tym modelu, a mianowicie maź na korku i ogólnie wilgoć w oleju (robi się nieco szary). Zapewne przez niedogrzewanie silnika gdyż pokonuje on drogę 2 km i z powrotem. Płynu chłodniczego nie ubywa. Czy jest jakiś skuteczny sposób aby temu zaradzić? Przebieg 26 tyś...
Jeżeli nie chcesz kupować czujnika do kontrolki to wypnij przewód z niego(jest wkręcony w blok silnika lub w głowicę jak w przypadku 1.1) i owiń taśmą izolacyjną. Te czujniki i tak działają dopiero wtedy kiedy w 98% przypadków jest już za późno-czyli wyrzuca płyn lub upg poszła na spacer przez wydech. Co do wyrzucania płynu chłodniczego (nie wody, bo...
Od pewnego czasu zauważyłem że na wolnych obrotach samochód przestaje grzać Po lekkiej przegazówce znowu leci ciepłe powietrze ale jak zejdzie z obrotów znowu zimne Diagnoza padła na zapowietrzony układ Po odpowietrzeniu bez zmian Dodam że płynu mi ubywa i muszę dolewać co raz Zresztą biały dym na benzynie lub LPG świadczy o jednym Wczoraj podczas jazdy...
korek chłodnica korek seicento seicento korek
zablokowany telewizor sharp blaupunkt pobór prądu wygłuszanie pomieszczeń
płyta eax65684604 anoda magnezowa
Kontakt ze sznurem azbestowym bez rękawiczek - co robić? Pralka Indesit D 61052 W nie odwirowuje prania