Kup najtańszy zestaw tester do sprawdzenia obecności CO2 w układzie i będziesz wiedział co i jak. np. taki na 5 prób https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Według AD jest 1 bar +-0,2 .
Sprawdź wreszcie to ciśnienie.
Witam, mam pytanie - jakie ciśnienie w oponach do fiata seicento z przodu i tyłu w letnich i zimowych? Silnik 1.1 SCI. (Powiem, że jeszcze z tyłu dużo nie mam nawet koła zapasowego.) Opony letnie jakie mam to 13" 145/70R13 Zimowe nie mam teraz jak sprawdzić dokładnie ale też 13"
Ma być 3.5 bar.
Z syfem przed, pewnie tak. Z umyciem, to umycie i delikatne przedmuchanie czujnika może pomóc. Nie musiałem kupować nowego. Jak sobie teraz myślę, to mógł by to być popularny majonez, tylko tak nisko? Konsystencja podobna, tyle że czarna, jakby ktoś kulkę towotu wetknął... Mnie w każdym razie pomogło. Bo tak, to ciśnienie trza by zmierzyć.
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
Objawy wskazują na padniętą pompę paliwa, wymiana, ciśnienie to ona może i pokazać, ale wydajność będzie już za mała.
Warto sprawdzić ciśnienie ale mimo wymiany przyjrzałbym się przewodom zapłonowym (noc + spryskiwacz z wodą...).
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa .
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
Sprawdź ciśnienie sprężania.Jaki kolor świec .
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
Sonda nie ma nic do zapalania silnika, zmierz ciśnienie paliwa
Ciśnienie paliwa jakie
Skoro masz przyrządy to czemu nie zaczniesz z nich korzystać ? Lenistwo ? Może być czujnik wału, raz miałem tak w seicento że ciśnienie książkowe, nowa pompa paliwa a auto ciężko paliło jak postało, zimne, przyjechało z innego warsztatu. W końcu wsadziłem swoją pompę używkę i auto pali do tej pory od strzała !
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
odpiąłem wężyk powrotny baku na pompie i włożyłem do butelki. Podczas próby rozruchu nie wyleciało paliwo. Masz odpowiedź, pompa daje zbyt niskie ciśnienie
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Reduktor i wtryski LPG są nowe dobrej firmy więc raczej bym je wykluczał. Poza tym kilka godz po zgaszeniu w przewodach nadal jest ciśnienie a w przypadku przedostawania się gazu do kolektora ciśnienie by uciekało.
Poziom oleju to prawie max ,jakie ciśnienie powinno być w układzie smarowania?
Iskra jest w momencie kiedy nie chce odpalić? Jakie jest ciśnienie paliwa?
5500 obr/min przecież to tylko Seicento z małym silniczkiem :D, co do obrotów jakie wskazania z potencjometru , ciśnienie w ssącym ?
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Sam to zrobisz jak masz manometr i odrobinę pojęcia, jeśli nie to udaj się do pierwszego lepszego warsztatu to sprawdzą , po co zaraz ASO. Dla twojej informacji ok 3 bara ciśnienie zasilania
możliwe że ciśnienie na cylindrach słabe
Tak aku odłączałem. Podejrzeć mogę, tylko nic mi nie mówią. Sprawdzałem tylko ciśnienie gazu i jest ok.
I Zdjąłem wężyk, wyleciało z niego paliwo. I co z tego? Ciśnienie zmierz.
powietrzem sprężonym dmuchałem ale to nic nie dało . głowice trzeba zdjąć ? czy demontować miskę olejową i wtedy coś tam sie da zrobic?Ciśnienie oleju na zimnym 4bar a na gorącym 2bar , nadal na klawiaturze sucho , brak oleju . pomocy
Kolego sprawdzenie kodów błędu to nie wszystko, bloki pomiarowe mówią prawdę, ale na początek ciśnienie sprężania i pomiar ciśnienia paliwa.
trzeba pomierzyć ciśnienie na cylindrach zobaczysz jakie są różnice
Bardzo enigmatyczne. W każdym aucie zimny silnik pracuje mniej lub bardziej "twardo". Tłuc się może rozrząd i jednak bym się tu przyjrzał. Przytarty tłok w końcu porysowałby cylinder i miałbyś duże spalanie oleju. Luzy na układzie korbowym słychać bardziej na gorącym. Sprawdziłbym z ciekawości, jak buduje ciśnienie oleju.
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Błędu nie ma i nie tak łatwo go wywołać. Może wyskoczyć tylko na zimnym silniku i to też nie każdego dnia. Wtryski były wszystkie wyjęte i wyczyszczone. Teraz są pozamieniane. Świece nie wiem. W zeszłym roku były wymieniane, reduktor nowy. Naszykowałem lapka do jazdy testowej z programem BRC P&D tylko nie za bardzo wiem, czego szukać. Nie ma za dużo...
Pewnie w pompie paliwa!
. Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? W 20 letnim aucie może być wszystko, mierzyłeś kompresję, bierze olej? ciśnienie paliwa itd? Jaki to ma niby przebieg?
Przy luzach 0.4 i 0.5 mało prawdopodobne, tym bardziej, że ciśnienie w cylindrach wzorcowe.
Jak będziesz wymieniał popychacze to nic tam nie regulujesz to hydrauliczne. Ciśnienie oleju kasuje luz zaworowy.
Sprawdż ciśnienie sprężania a zawory się reguluje przez wym. płytek
Ciśnienie paliwa jest w wielopunktowym wtrysku pośrednim wszędzie podobne. Przy 3 bar powinien chodzić. Nic nie powinno się przelewać.EVAP możesz odciąć i zaślepić.
Chciał bym się pobawić w taką przeróbkę silnika 1cylinder/100-250ccm, myślałem o jakiś monowtryskach z seicento. Nie znam jednak w ogóle tych konstrukcji, czy prócz linki do przepustnicy i sygnału dla wtryskiwacza te moduły jeszcze czegoś wymagają (podciśnienia, dodatkowe sterowanie, etc)?. Nie będzie problemu z tak małą wydajnością wtrysku?. Czy można...
a ciśnienie paliwa na listwie, może pompka się skończyła?
Trzeba sprawdzić układ paliwowy po stronie PB - ciśnienie paliwa, może uszkodzony któryś w wtryskiwaczy.
bezpiecznik ok, ciśnienie paliwa na listwie jest , kontrolka od immo gasnie,
Słychać pompkę? Zmierz ciśnienie paliwa przy wtrysku. tzok ubiegłeś mnie ;)
Kolego polata to tyle że nie bedziesz mógł na nie patrzyć. Ja serwisuje takie po 285000 km na gazie .To autto polata :D A u ciebie jest pewnie problem z instalacją elektryczną lub czujnikiem oleju . standard w fiatach:idea:
Jak jest ciepły na postoju się wkręca pytam? Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy czy aby nie spada.
Nie wyczułem spalin w zbiorniczku a bąbelków też nie widzę. Gdy spuszczałem zielony płyn z chłodnicy był normalnego koloru no poza kilkom bąbelkami ale to bardziej na zasadzie zsiadłego mleka o nieco jaśniejszy kolorze. Lecz wina tego może by że kiedyś odrobinę dolałem inne go płynu. Dodam też że to mogło powstać też po zagotowaniu się płynu. Nie stawiam...
Nigdy nie przelewaj oleju ponad MAX... może to jakaś osłona wpada w rezonans przy określonych obrotach, może nieszczelny wydech. Ciśnienie w normie czyli kontrolka się nie świeci czy mierzyłeś?
Może to być wina czujnika, jak wspomniał kolega wyżej, ale również urwanego kabelka od niego. Miałem tak w Seicento 1.1 mpi, kabelek przegnił tuż przy czujniku i urwał się.
Ciśnienie sprężania sprawdź , samochód nie ma mocy czy poszarpuję podczas jazdy.
Witam mam pytanie. Gdzie w seicento 900 ma być podłączony wężyk od czujnika ciśnienia bezwzględnego (map sensora) . Z góry dzięki za pomoc.
Da się naprawić, potrzebna rzetelna diagnostyka i analiza spalin. Dodano po 28 Ciśnienie na pompie paliwa sprawdzone?
Jeżeli nie słychać popychaczy to są ok. A usterkę masz nadal w układzie paliwowym. Do wyczyszczenia wszystko od zbiornika, przez pompę po przewody. Zdejmij jeszcze raz filtr i zobacz czy nie zatkany. Wyjmij pompę i sprawdź. W zasadzie pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ciśnienie paliwa w momencie zgaśnięcia.
Jeśli auto było sprawdzone dokładnie diagnozerem a konkretnie parametry bierzące z czujnika temperatury silnika to czujnik powinien byc sprawny. Tak samo parametr czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym bo on tez może powodowac takie objawy. Ale jesli z elektryka i elektronika jest faktycznie ok to przyczyna może byc niewłaściwe ciśnienie...
To ciśnienie 0,3 czego ? jak bara, to tragedia, jak MPa, to w porządku
Bzdura,mam tankowanie gazu przy warsztacie i jak ustawie ciśnienie na 20 bar to wlewam powyżej pojemności fabrycznej
Układ zapłonowy, można też sprawdzić ciśnienie sprężania. Będziesz miał pewność że układ tłokowy korbowy wraz z głowica jest sprawny.
Witam Pytanie jak w temacie, po nagrzaniu jak sie wciśnie pedał gazu to reaguje troszkę ospale. Ciśnienie w cylindrach dobre, świece nowe, ciśnienie paliwa ok. Co może być jeszcze nie tak?
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
czy ktoś mi pomoże w tej sprawie
Witam Szukam w internecie i nie mogę znaleźć jakie jest nominalne ciśnienie sprężania w silniku 1.1 na jednopunktowym wtrysku do seicento??? Może któryś z Was mi powie? Pozdrawiam
Jak będzie rzadki olej to spadnie ciśnienie oleju i powinno w tym czasie słychać panewki. Żadnych zagęszczaczy nie lej zmarnujesz silnik. Bez problemu korbowodowe jak i główne panewki sprawdzisz
Kontrolka gaśnie, zawory nie hałasują. Z tego co zauważyłem to złe odpalanie występuje jak temperatura spadnie poniżej 10 st. Im zimniej tym dłużej skręca się na prawidłową pracę. Czujniki temperatury wody i powietrza wskazują dobrze. Dzisiaj podłączyłem i zauważyłem że faktycznie samochód zaczyna prawidłowo pracować jak podciśnienie spadnie poniżej...
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
Owszem ale CPW jest powiązany z zapłonem i wtedy także na gazie by tak samo pracował. Można szukać w instalacji typowo benzynowej - pompa paliwa, ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku itp
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Możesz sprawdzić ciśnienie, ale skoro na zimno, po długim postoju, pali dobrze to raczej nie to.
Witam. Sprawdź ciśnienie w tym cylindrze jeśli jest to możliwe ze zatkany wtryskiwacz lub nie dochodzi napięcie do sterowania wtrysku.
Wyciąg korpus i połóż na czymś równym, np. tafla szklana. Miały paskudną tendencję do wyginania się podstawy. To samo zrób z przekładką jaka jest pomiędzy korpusem a kolektorem, to znaczy tą "nadlewką" jaka odchodzi od pokrywy zaworów. Zobacz na wskazania MAP, ta centrala podaje je w idiotycznej wartość "wysokość słupa rtęci" Na wolnych jest coś około...
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Zmierz manometrem ciśnienie oleju, bo może jest niskie i przez to się zaświeca, albo może czujnik szwankować. To na początek.
W układzie chłodzenia powinno być odpowiednie ciśnienie żeby płyn odpowiednio szybko krążył.Możesz mieć nieszczelny korek lub zmniejszoną wydajność pompy płynu chłodniczego.
Sprawdzę dzisiaj jeszcze wskazania drugiej sondy lambda. Adaptacji koła fonicznego nie chce robić (kasowanie danych adaptacyjnych jest w alfaOBD), ponieważ silnik nie osiągnie 5000 obrotów - przy około 3000 mruga check, jest delikatny strzał w wydech i szarpnięcie. Orientuje się ktoś czy w parametrach można podejrzeć ciśnienie paliwa, albo jakie parametry...
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Z rurki przelewowej powinno zapierniczać paliwo aż miło. ...tylko, że tam nie ma rurki przelewowej (powrotnej). Ale sprawdzić ciśnienie oczywiście można. Zasadnicze pytanie - czy świeci się kontrolka usterki układu wtryskowego?
Podmieniłeś czujnik położenia wału? Nie masz czasem gazu w tym wozie? sprawdziłeś ciśnienie paliwa, oraz czy układ wtryskowy jest szczelny? może gdzieś puszcza paliwo i go zalewa.
Czyli rozumiem ,że ten regulator reguluje ciśnienie paliwa które wytwarza pompka wyrzucając nadmiar paliwa ty czarnym wężykiem który z niego wychodzi. Mam pytanie czy ten wężyk po zmontowaniu czarnego kosz ma być włożony w otwór zaznaczony na żółto foto 52 ? i jeszcze jedno podczas demontażu pompy niepotrzebnie rozłączyłem harmonijkowy czarny wężyk...
Witam Posiadam Seicento 1.1. 2004 rok z gazem. Chodzi o to, że gdy silnik jest zimny a przełączy się na gaz, bo jest ustawiony na temperaturę i na obroty, to zaczyna się dławić lub gaśnie. Natomiast gdy się rozgrzeje, pracuje ok. Dodam, że samochód był na przeglądzie w firmie, która zajmuje się instalacjami gazowymi, zostały wymienione filtry, podłączono...
Witam, może ktoś jest mi w stanie pomóc, problem jest właśnie w seicento 1.1. Silnik na benzynie nie pracuje na 2 garach, na gazie chodzi ale bardzo nierówno - głowica zrobiona (ciśnienie na wszystkich jest) - iskra na wszystkich jest - przewody wymienione - wtryski oki - świece oki Rozkładam już ręce, nie mam pojęcia co może być i proszę o pomoc.
napięcie jest na 2 sekundy i się wyłącza. Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę? Wygląda to tak jakby ciśnienie w układzie paliwowym zostało osiągnite i dalej już pompa nie jest włączana.
Było to na fizyce w gimnazjum, aczkolwiek sądząc po poście na Twoim etapie wróciło 8 klas podstawówki. Ale do rzeczy: odkręciłeś korek na gorącym silniku, układ ten w miarę zwiększenia temperatury zwiększa ciśnienie. Dolej wody i jeździj. Na wskazówce mając nawet normę tj. 90 stopni, to w układzie potrafi być więcej. Temperatura wrzenia zmienia się...
zmierz ciśnienie na cylindrach to będziesz wiedział więcej . albo poprostu wyjmij świece opal je nad gazem wkręć pozakładaj przewody i może odpali :)
Najpierw musisz się zdecydować na konkretny wskanik, najlepiej z zakresem do 120-130 stopni, musisz znaleźć miejsce gdzie go zamontujesz. Razem ze wskaźnikiem kupujesz czujnik temperatury -musi stanowić parę do wskaźnika, ich charakterystyki muszą być zgodne. Czujnik ma mierzyć temperaturę oleju wiuęc znowu problem mechaniczny: zespolonego z ciśnieniem...
Hmm jeśli naciskam tą rurę od termostatu do chłodnicy robiąc ciśnienie w układzie i słyszę/widzę ze dochodzi te ciśnienie do zbiorniczka to nie znaczy ze termostat nie jest ciagle otwarty? Nie, to cały czas "otwarty" jest dolny wąż z chłodnicy.
Sprawdź ciśnienie paliwa ,pompa może pracować ale nie będzie podawać paliwa częsta usterka oraz odczyt usterek z sterownika silnika.
Sprawdź kostkę stacyjki. Jeśli po przekręceniu czasem nie załącza się deska to może być zepsuta kostka i przy załączaniu rozrusznika wyłącza zapłon. A druga sprawa to faktycznie może być to małe ciśnienie. Gdy nie chce odpalić sprawdź czy jest zasilanie na cewkę zapłonową.
Witam wszystkich fiat seicento pojemność 900 brak ciśnienia oleju usterka powstała po wymianie łańcucha rozrządu ale od początku : jako że miałem pordzewiałą miskę olejową i rozrząd do wymiany postanowiłem te dwie naprawy połączyć i po wymianie brak ciśnienia oleju, zupełnie jak by olej ściekł z pompy olejowej (autko stało bez miski około 24h) i nie...
Nie ma prawa tak się dziać ,mam ten model od roku 1999 , i nawet przy mrozach - 30 w tamtym roku palił bez zarzutu. Przebieg około 160000 km. Zmierz ciśnienie sprężania łącznie z próba olejową. Wymień świece na zalecane przez producenta.
tak myślałem i brałem pod uwagę pompę dziś zmierzę jej ciśnienie przy listwie i przy zbiorniku jak nie będzie 3bar to wywianiem dziękuje dziś dam znać
Wierzyć mu i targać głowicę? Auto nie ma żadnych symptomów uszkodzonej UPG poza znikaniem płynu. Nie zapowietrza się, nie ma nadmiernego ciśnienia w układzie ani przegrzewania się. Ja bym w takim przypadku jeszcze zmierzył ciśnienie sprężania. Czy na wszystkich cylindrach jest porównywalne...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową , Jak może strzelać w gaźnik jak tam jest monowtrysk. W jakim stanie są świece zapłonowe, kable WN.
To nie ma większego znaczenia, ale nie wiem czy oryginalne wtryski uda Ci się założyć do listwy bez przelewu. Ważne jest też ciśnienie na listwie, dla tej wersji było chyba 2,5bar (pompa 3,0bar).
Kto wymieniał pompę , sam czy ASO , jakie jest ciśnienie paliwy i wydajność w tym czasie , gdy nie chce zapalić. Może być zle zainstalowana pompa palowa.
seicento ciśnienie paliwa seicento ciśnienie sprężania seicento ciśnienie cylinder
przesyłanie muzyki bluetooth samochody ciekawostki ibiza uszczelniacz
momenty dokręcania volvo momenty dokręcania volvo
Przekształcenie wzoru: B = m * d / 2 Przekształcanie wzoru: wyznaczanie d z m razy d podzielone na 2