Kolektor wydechowy?
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
i uszczelkę pod dolotem
Posprawdzać węże od podciśnienia i uszczelkę pod dolotem
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Jeszcze mi się patent z min. Hondy przypomniał - zwężka w dolocie, ograniczająca przepływ.
Przepraszam że dopiero dzisiaj ale niestety tak wyszło. Późno wróciłem do domu a w blaszaku ciemno jak w d...e ;). A więc tak: - wysokość ≈ 50 cm bez wtrysku natomiast z wtryskiem i dolotem powietrza ≈ 62 cm - długość ≈ 38 cm + ≈ 38 cm skrzynia - szerokość z osprzętem ≈ 40 cm ( kolektor wydechowy - alternator ). Pompa wody...
Masz gdzieś dziurkę, miałeś dolot obejrzeć a nie słuchać tłumika ;)
Kompresja, szczelnośc dolotu, fazy rozrządu, inne sprawy
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
Do dolotu przychodzi taka niebieska sztywna rurka, zaślep ją do testów.
Już się zastanawiam czy by nie kupić jakiegoś kabla do tego auta. Czy jakiś euroscan podejdzie do tego wtrysku ? Jedyne co nie udało mi się sprawdzić to czujnik temperatury powietrza w dolocie bo nie wiem gdzie go szukać.
boże a jaki to problem ściepać dolot i zobaczyć cz tryska paliwem na przepustnice i jak tryska
okej, jutro tak zrobię, bo na złomie tak pocięli wydech, że sąsiedzi już byliby źli, że hałasuję o tej porze. Mam nadzieję, że to zadziała, bo jak wkropiłem benzynę do dolotu, to nawet na obroty się wkręcał silnik, gdy gazu dodawałem, i chodził dość długo, jak na tak małą ilość benzyny, którą mu podałem.
Uszczelka pod dolotem... Która? Bo trochę ich tam jest... Sprawdź dokładnie podstawę wtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/8547351700_...
Powiem tak, jak nie jest zagrzany to się nie świeci. Potrafi też na zgaszonej kontrolce nie odpalić druga sprawa w nim siedzi stożek z dolotem tak, że powietrze ma on tak że jak się rozgrzeje to ma problem z odpaleniem, ale to nie zawsze.
Dzisiaj zauważyłem podejrzaną rzecz a mianowicie na PB zatkałem wlot filtra powietrza i silnik nie zgasł, nawet nie zaczął nierówno pracować co by świadczyło o jakimś lewym powietrzu ale na LPG przy przesłonięciu wlotu filtra silnik natychmiast zadygotał i po chwili zgasł. Osłuchałem dolot i słychać jakieś syczenie z okolicy kolektora po lewej stronie...
Zwiększanie stopnia kompresji bez zwiększenia ilości zasysanej mieszanki da mizerny efekt. Da efekt wręcz przeciwny do zamierzonego jeśli zostanie seryjny wydech, dolot, rozrząd i soft ECU.
Ustawił to celowo. Popatrz na PWA na wolnych ~40 a pod obciążeniem ile ? sięgnie 90 - 100 ? Ile czasu potrzeba ba zrobienie 50 kroków podczas ruszania ? Na tyle dużo, że może dojść do wybuchu w dolocie. Sprawdź. Niestety to problem wszystkich kuchenek gazowych.
Strumienica bez przygotowania tzn prezeliczenia i przeróbki dolotu nic ci nie da,tylko popsuje ch-ke, słuchaj ludzi powyzej,wiedzą co mówia.
Może kawałki sniegu,lodu wpadając coś uszkodziły w dolocie. Szukaj tam gdzie filtr powietrza i ciągnie powietrze może coś zgniotło, urwało.
pipałosia ty się nie odzywaj jak nie masz nic mądrego do powiedzenia cieniasie. Przeciez to proste-zakładasz kable z jednej cewki na jedną parę cylindrów i startujesz. Idzie na dwa gary to znaczy że jest dobrze, nie zapala a strzela w dolot to znaczy że źle i przerzucasz. Masz już znajdzione.
Rura/dolot filtra, przewód ssący filtra - różnie to nazywają. Jeśli płyn się nie gotuje, no to się nie przegrzewa. Wentylator się włącza np. w korkach?
Wyczyść odmę a zwłaszcza w przepustnicy króciec z którym połączony jest cienki przewód odmy. Na pewno zawalony (króciec i wężyk) mazią olejową. W niewielkim stopniu kompensuje przejście silnika na bieg jałowy. Jeśli masz LPG to jeszcze posprawdzaj czy nie masz jakoś dolotu przydławionego bo gazownicy różne cuda zakładali by instalacja działała
Zimne powietrze - więcej tlenu gorące powietrze - mniej tlenu Miało to na celu poprawić działanie silnika na mrozie. Obok wtryskiwacza paliwa jest czujnik temperatury zasysane powietrza, także komputer silnika powinien dać sobie radę z odpowiednią korektą dawki paliwa. (tak jak to jest jak się przerabia doloty na stożek itp.) Coś takiego jest czasem...
Nie, taka uroda tego samochodu. Prawdopodobnie nagrzewa się czujnik temperatury powietrza w kolektorze i zaburza regulację składu mieszanki utrudniając rozruch, kiedy silnik zacznie zasysać powietrze, czujnik się schładza i silnik zapala, otwarcie przepustnicy zwiększa ten przepływ nieco przyspieszając schłodzenie czujnika... ale to tylko moja, niczym...
pavllo , boli cię to co mnie bolało, spostrzeżenie to z tym dolaniem benzyny słuszne, ale nie wykorzystane. Nie będę pisał historii (opisałem to na forum, jak chcesz wiedzieć poczytaj moje posty na ten temat), też zwróciłem na to uwagę, z niedowierzaniem, ale zastosowałem się do jednego z 10 przykazań dla zagazowanych samochodów przeczytanych na stronie...
Zaglądał kolega do kanału obejściowego przepustnicy w tym samochodzie tudzież w Punto 1.1 , CC lub seicento? Zbierają tam się opary olejowe z przedmuchów silnika który jest zasysany do dolotu. Zaglądałem i nic tam nie widziałem stresującego. No ale jeżeli silnik ma przedmuchy jak diabli to nic nie pomoże. Dalej chcę wiedziec od autogrzebolog po co...
W Twoim aucie jest stara (czytaj upośledzona) konstrukcja regulacji pracy silnika . Oczywiście nie mam tu nic złego na myśli . W tym silniku masz czujnik pozycji przepustnicy , sonda Lambda , oraz map sensor które kontrolują prace i są ważne każda anomalia powoduje zła prace lub nadmierne spalanie paliwa w tym wypadku. Przede wszystkim szczelny dolot...
Czujnik MAP jest odpowiedzialny za dobór kąta wyprzedzenia zapłonu oraz czasu wtrysku (nie ma tam przepływomierza), więc poprawność jego działania i szczelność układu dolotowego jest bardzo ważna. Nie rozumiem natomiast stwierdzenia "odpali tylko wtedy gdy w komputerze obok MAP sensora coś przeskoczy?".
Jeśli zaświeca się "marchewka" to jest problem z zapłonem - zapewne słaby sygnał czujnika położenia wału (często przeciera się jego wiązka). Pompa paliwa ani nieszczelność w dolocie nie spowodowała by zaświecania kontrolki awarii, oczywiście skoro kontrolka się zaświeca to można podłączyć pod komputer i odczytać dlaczego się zaświeca.
Ktoś zamienił przekaźnik na mniejszej wartości. Powinien być czerwony przy bezpieczniku 10A albo lepiej zobaczyć czy w podstawie przekaźnika na pinie 87 przekaźnika jest przewód zielonoczarny - to będzie ten przekaźnik. Tym przewodem jest zasilana plusem m.innymi pompa paliwa. Jeśli na pinie 30 (różowy przewód) przekaźnika jest 12 V , przekaźnik przekazuje...
Świece zapłonowe NGK BKR5EZ takie były fabrycznie i nie ma z nimi problemu. Sprawdź jeszcze alternator czy nie ma pękniętej obudowy zwłaszcza od spodu, bo jeśli jest, to przemieszcza się stojan i potrafi zakłócić pracę komputera do tego stopnia, że wyświetla różne błędy których faktycznie nie ma i czasem zapali kontrolkę silnika nie wiadomo dlaczego...
taki GT odejmie ci do setki w wersji S do 2 sekund a spalanie itd.. pozostanie bez zmian Moc w jego pakiecie to 61-65KM spore różnice ze względu na błędy fabryczne(produkcja masowa) Zwiększenie momentu dość znaczne w porównaniu do innych tuningowców, zwłaszcza w przedziale 2000-3500rpm nie ma dziury obrotów. Miałem wykresy z hamowni ale zgubiłem gdzieś...
No to ja pojadę po całości i zaproponuję Lancię Ypsilon 1.2 16V. Małe, tanie o ciekawej stylistyce, zmieści się nawet w mysią dziurę. Jak trzeba to przy tej masie potrafi dzielnie pokazać pazury. Mozna pojsc jeszcze bardziej po calosci - Fiat Seicento 1,1/1,1 Sporting/1,1 Sporting Schumacher Edition. 54 konie szalu nie robia, ale tak auto jak czesci...
Cześć! Ja też mam Seicento 900 i muszę powiedzieć, że nie okazujesz nam szacunku :| Jak chcesz, abyśmy ci pomogli, to dodaj zdjęcie i opis, bo z tego co się dowiedziałem, to może być wszystko. Co do filtra, to samemu możesz się dowiedzieć :D Na zdjęciu widać, że dochodzi przewód, ale instalując cokolwiek innego, wystarczy, że zdejmiesz obudowę a powietrze...
Możesz założyć głowicę od 1.2 MPI+ sterownik, z tym, że jeśli masz SPI to musisz zmodyfikować wiązkę silnika pod 4 wtryskiwacze. Możesz założyć sportowy wałek, splanować głowicę, spolerować kanały dolotowe... Jest wiele sposobów, zależy od budżetu :)
Nie kupuj sentechów,czy magnetti bo to nie będzie chodzić Możesz wrzucić świece przy okazji najlepiej ngk Też mam taki wóz i na iskrach bardzo strzelał w dolot pomimo że były nowe Kable magnetti nie dożyły do wiosny zamontowane jesienią Obecnie posiadam świece ngk i kable OE Fiat Też mam LPG i teraz wiem ze na układzie zapłonowym nie warto oszczędzać
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
Mianowicie po licznych excesach autko przyciągneli do mnie. 3 litry za dużo oleju raczej benzyny :D:| w misce. Wtryskiwacz leje do pełna nad prezepustnica, po wymianie sterownika wtryskiwacz normalnie się zachowuje . Ale silnik kicha wyprzedzenie zapłonu ok 50' - na lampie- podejżewam że dali koło od innego autka no seicento. Jak wyciągne czujnik i...
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
Wypadanie zapłonów może powodować wiele rzeczy. Winny może być układ zapłonowy , układ paliwowy , układ dolotowy , mechaniczna kondycja silnika itd. itd... Więc nie mając żadnego doświadczenia w tym temacie? Być może trafisz dosyć szybko albo będziesz wymieniał części bez rezultatu. Jeśli się auto psuje to się je oddaje do warsztatu. Po to one są ....
Pewnie pękł kolektor dolotowy jeśli jest plastikowy i teraz łapie lewe powietrze. Tam nie ma kolektora dolotowego, tzn. jest, ale to jest jednolity odlew z głowicą.
Witam, sytuacja - po wymianie sprzęgła auto nie pali :) przed wymianą chodził, wprawdzie na 2 garczki , ale chodził. Wymieniono cewkę, kable ,świece, no i sprzęgło . Wszystko poskładane, auto nie pali. Sprawdzone: Rozrząd - przeskoczony o 2 zęby /nie mam pojęcia jak/ poprawiony Iskra jest z obu cewek, przynajmniej kiedy świece mam luzem. Paliwo podaje...
Witam wszystkich. Mam od dłuższego czasu problem ze swoim autkiem. Samochód jak w tytule dodam ze ma przejechane ponad 71000 km z rocznika 2000 Wiem, że są setki takich posów ale przeszukałem sporą ich ilość na wielu forach, nawet stosując się do niektórych wskazówek jednak problem pozostał. Otóż kłopot jest z odpaleniem samochodu na gazie, juz pomijam...
Przy "falowaniu" wolnych obrotów rzeczy do sprawdzenia: - szczelność układu dolotowego, - układ zapłonowy, - czujnik podciśnienia, - układ regulacji wolnych obrotów.
Sprawdź szczelność układu dolotowego: serwo hamulców, wężyki podciśnienia, odma. Podobne objawy miałem w swojej Avensis. Na zimno OK, po rozgrzaniu sporadyczne wypadanie zapłonów na jałowym, brak przejścia, powyżej 2,5 tys. obr/min ok. U mnie był pęknięty przewód odmy.
ja miałem podobny problem okazalo sie że nie łączyla wtyczka od czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym (zamocowany jest na tym samym wsporniku co komputer) odłącz ją i sprawdż cz wśrodku nie ma syfu. Żeby się upewnić czy to ten czujnik to kiedydy zapali się lampka poruszaj za wtyczkę
Seicento 0,9 do podstawowego wyliczenia dawki wtrysku wymaga czujnika prędkości obrotowej i czujnika podciśnienia. Potem dochodzi jeszcze czujnik temperatury cieczy, temperatury powietrza dolotowego, położenia przepustnicy i na koniec sonda lambda, ale chyba te dwa podstawowe by wystarczyły. Dawka pewnie była by za duża, ale nie bardzo można manipulować...
Witam, szmata siedzi pewnie w kolektorze dolotowym, w najlepszym wypadku, w najgorszym 1500 złoty do zapłaty.
Nie neguję doświadczenia kolegi powyżej, ale mam Seicento od prawie pięciu lat, nie doświadczyłem przegrzania silnika ani pęknięcia alternatora (choć łożyska w nim musiałem wymieniać w tym czasie dwukrotnie), ma tylko małe purchle rdzy na tylnej klapie, zrobiłem w tym czasie ponad 50 000 km w różnych warunkach pogodowych i zastanawiam się, czy mam...
Witam serdecznie, Nabyłem ostatnio ciekawego rodzynka, a mianowicie Seicento z 2002 roku z tzw swapem. Silnik od Punta 1.2 16v sporting 86km. Jednak nie wiem czy to silnik z Punta I czy II ? Nie wiem gdzie szukać numerów silnika, ale nie to jest problemem. Problemem jest instalacja elektryczna silnika w tym autku. Mianowicie nie trzyma się to kupy....
Witam. Może ktoś miał podobny problem, lub wie na czym on polega: Seicento 900 rocznik 2001 gaśnie na ciepłym silniku na wolnych obrotach i co gorsza bardzo trudno go potem odpalić - czasem trwa to 10 minut. Na zimnym pali na dotyk. Mechanicy w mojej wiosce rozkładają ręce i nie umieją znaleźć przyczyny. Podpowiedziano mi, że to może być czujnik położenia...
Przy składaniu głowicy i kolektora dolotowego powstała nieczczelność ew. przewody podciśnienia.
Kontrolka pomarańczowa z kluczykiem i napisem CODE zapala się przy przekręceniu kluczyka? Jeśli tak to musisz mieć centralkę. I jej umiejscowienie uwarunkowane jest wiązką elektryczną która w seicento jest umiejscowiona za skrzynką z bezpiecznikami. Nie zmieniano położenia centralki code. Innym wyróżnikiem posiadania immo fiat code jest antena przy...
Witam. Wymieniałem UPG w Seicento, ale 1.1MPI. Na parkingu pod blokiem nie podjąłbym się takiego zabiegu. Głowicę należy oddać do planowania - na pewno nie jest prosta. Koszt niewielki, usługa wykonana w 2-3 godziny. Bez klucza dynamometrycznego nawet nie próbuj się za to zabierać - szkoda uszczelki i Twojej pracy. W 1.1MPI przydatny był kanał do odkręcenia...
Masz attuator na wężu i mikser w dolocie - instalacja II generacji, na pewno nie fabryczna, jak już to salonowa/czyli dołożona przez dealera. Instalacja IV generacji to wtrysk fazy LOTNEJ, niewiele droższa, a o wiele lepiej nadająca się do tego silnika. Co do interfejsów diagnostycznych - kombinować coś samemu czy lepiej podjechać do kogoś? Nie bardzo...
Eureka !!! Odkryłem "amerykę" ;) Po zdjęciu miksera gazu auto odzyskało wigor - ma zrywa jak dawniej (oczywiście na ile ma silnik 900 :) ) Średnica wewnętrzna tego ustrojstwa u mnie to 35mm. Rzut oka na układ dolotowy z góry - mikser zasłania ok 60% kanału dolotowego w stosunku do sytuacji bez miksera. Ściany miksera są mało nachylone i duży centralny...
Czujnik odpowiada tylko za wskaźnik/kontrolkę. Nie ma żadnych efektów ubocznych jego niedziałania poza brakiem podglądu temperatury silnika. Jednostka sterująca silnika ma swój czujnik. Czujnik jest wkręcony w głowicę od strony rozrządu i kolektora dolotowego (czyli stojąc przed samochodem - z tyłu silnika po lewej), dochodzi do niego pojedynczy przewód...
Witam, Problem wtryskiwacza udało się rozwiązać w banalny sposób. Najprościej jest użyć rezystora rzędu 22 - 33 Ohm / 5W połączonego równolegle z zestykiem rozwiernym przekaźnika rozłączającego gaz. Inaczej mówiąc układ ma być taki +12V o----|Wtrysk 1pkt|----|R = 22 - 33Ohm|-----> ECU Oba wyprowadzenia rezystora R są podłączone do przekaźnika odcinającego...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze zalozenie sportowego wydechu cos daje sam mam supersprinta w seicento,ale dopiero zalozenie dedykowanego ukladu dolotowego dalo widoczne i odczuwalne efekty.tak wiec sam wydech nie wiele daje moze do 5% max ale z ulkadem dolotowym mysle ze trche wiecej.
Lewe powietrze musi dostawać się poniżej przepustnicy. Nie ma tam za wiele możliwości. Praktycznie jedna uszczelka pomiędzy przepustnicą i kanałem dolotowym na głowicy. Miałem już kilka przypadków, że po kilku latach następowało jej rozmiękczenie przez paliwo i zaczynała puszczać lewe powietrze. Jest to dość popularna usterka w modelach w których zakładany...
Dobra ale ja tutaj czegoś nie rozumiem po co wkładać wtrysk !!!!!!!!! Przecież silniki 900 chodziły świetnie na gaźniku, w cinquecento była taka wersja z gaźnikiem więc nie lepiej kupić silnik który chodził na wtrysku zmienić kolektor dolotowy pod gaźnik i to wszystko, pozostaje tylko sprawa modułu zapłonowego i czujnika ale to nie jest wielkie zmartwienie.
Jedynie w maluchu to ma sens.Bo ma za krótki kanał dolotowy i paliwo niemama zbyt wiele czasu na wymieszanie się z powietrzem.Turbinka ta ma wbudowany wiatrak,który pod wpływem podciśnienia przy zasysaniu mieszanki paliwowo-powietrznej wprawiany jest w ruch i miesza paliwo z powietrzem.W Seju niema po co tego montować bo tam masz wtrysk-czyli benzyna...
Witam. Mam ten sam objaw, u mnie reduktor przepuszcza gaz do kolektora dolotowego i zalewa silnik, a po rozgrzaniu jakby wszystko wróciło do normy. Wystarczy zgiąć gumowy przewodzik od podciśnienia reduktora tak aby zablokować przepływ w nim. U mnie to pomaga. Pozdrawiam.
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
Mój z 1999 roku ma takie coś, że jak jest w granicy zera, to palić odpala ładnie i po chwili jakby na 3 cylindry pracował. Głównie druga świeca jest zimniejsza. Tak około kilometra trzeba przejechać . Na gazie problem nie występuje, palą wszystkie cztery świece, zatem upatruję tu usterkę w dawkowaniu paliwa - krótkie, wyziębione kanały dolotowe - benzyna...
Zalanie świec, cofnięcie się płomienia w kolektor dolotowy, uszkodzenie katalizatora.
jak w temacie - chodzi mi o czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym w seicento 1.1 MPI. Jest to ta wersja czujnika co ma w sobie od razu czujnik temperatury i 4 wyprowadzenia.
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
Witam. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Wyszczególnione części wymieniałem za poradą mechaników, ale jak widać co jeden to lepszy, więc już z wymianą czujnika temperatury chciałem zasięgnąć porady w większym gronie. Z wykształcenia jestem technikiem elektrykiem, z zainteresowania elektronikiem, więc w sumie elektryka samochodowa nie ma dla...
Witam. Autko czasem nieprzyjemnie szarpnie gdy tocząc się na dwójce lub trójce doda się zdecydowanie więcej gazu. Szukam przyczyny, powiedziano mi żeby sprawdzić ten długi wężyk który łączy kolektor dolotowy z map sensorem. Wężyk jest drożny i wydaje się w dobrym stanie, nie jest sparciały. Jest na nim coś co wygląda na zaworek zwrotny (podobny do tego...
Witam, na końcówce 18 (wtrysk) pojawia się napięcie stałe, wtrysk zalewa kolektor dolotowy i sonda Lambda wyłącza zapłon, k.18 zasilana jest ze scalaka L9150/9170 lecz nie ma ich w hurtowni (RHH w Rzeszowie); czy ktoś może mi podpowiedzieć, kto zajmuje się ewentualnie naprawą centralek sterujących???
no to tak wymieniłem filtr powietrza, sprawdziłem kostki co ida do czujników czy nie sa brudne lub zasniedziałe, pozbyłem sie katalizatora bo myslalem ze jest zatkany ale to tez nie... a i patrzyłem tez na kolektor dolotowy czy czasami nie ma w nim jakiego brudu albo czegokolwiek co by uniewożliwiało zasysanie powietrza.. a problem jak był tak jest....
Witam Mam mały problem z 306-tką na monowtrysku magnetti takim jak w punto, seicento Falują obroty na benzynie wygląda to dokładnie tak opcja zezłomuj odpada Oddaj elektrykowi też odpada bo rachunek przekroczy wartość pojazdu
Witam! Mam Fiata Panda (prawdziwa kanciata) z roku 1993 z silnikiem FIRE 999ccm , wyposażonym w jednopunktowy wtrysk paliwa WEBER / Marelli IAW 6F.SH (jednak nieco innym niż w Seicento 899 czy 1108). Latem założyłem w aucie instalację gazową LPG formy Landi Renzo o następującej specyfikacji: 1. Reduktor EC 04 2. Elektrozawór gazowy Med 3. Układ sterujący...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
dolot citroen peugeot dolot zasysać dolot
schemat elektryczny combo turbinka junkers excel format komórki
telewizor problem zdjęcia pilot samsung parowanie
Moment zaczepowy w silnikach BLDC - wartości i wpływ Piszczenie pralki Samsung WW80AA126AX - przyczyny i rozwiązania