Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Jest. Wpisz sobie w google daj obrazy to zobaczysz gdzie. (pod podszybiem.)
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
To nie jest filtr tylko zawór zwrotny,dlaczego chcesz go wymieniać ?
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
Sprawdź filtr powietrza. Na próbę, nie hamuj silnikiem, jak zużycie oleju się zmniejszy to winna głowica. Zmień olej. Sprawdź czy wentylator się załącza. Jak będziesz robił remont silnika to nie zakładaj pierścieni olejowych trzy częściowych. Na początek wymień tylko same pierścienie i zweryfikuj głowicę.
wcześniej było dobrze to ja bym obstawił filtr chyba ze ten olej to straszna gęsta mamałyga ale to mało prawdopodobne
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
zablokował się zawór, najlepiej jak już poprzednicy pisali odkręć kolektor ssący (kilka śrub na klucz 13 i wyjmij resztki szmaty i będzie dobrze, wiem, że tam jest ciasno, ale było uważać, dobrze, że nie wpadła jakaś śrubka... na drugi raz się będzie bardziej uważać ;) nauka kosztuje niestety poza tym niewiem jak tam zakładacie filtr stożkowy skoro...
Trochę kolegę rozumiem :) To zdjęcie to od d..y strony jak by stanął i otworzył maskę, to fotka TYŁU silnika ze skrzynią http://obrazki.elektroda.pl/9822458600_1... Zaraz przed grodzią silnika, nie za chłodnicą, możliwe że trzeba bardzo głęboko zanurkować w komorę silnika i porozchylać kable, rurki i inne takie, bo zasłaniają widok....
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
ten filtr raczej ma przeznaczenie niskopoziomowe, dla dużych impedancji, a wyjście radia ma niską impedancję, dużo niższą niż 4 omy i duzo niższa niż powiedzmy 10kOm, przy którym nie byłoby dudnienia. Po za tym tak w zasadzie gra subwoofer - dudni i buczy. Spróbuj z innym głośnikiem. W zasadzie najlepiej jakbyś zminimalizował wytlumienie. Po za tym...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Witam Chcę do swojego seicento kupić 100mm głośniki bo same syczki trochę mnie drażnią, brakuje mi średnich tonów. Jednak nie chciałbym aby grały niskie tony bo jak wiadomo z takiego głośnika żaden fajny bas nie poleci. Co zrobić aby takie głośniki nie grały basem? Jeżeli jest to oczywiście możliwe, może jakiś filtr górnoprzepustowy, zwrotnica? Od jakiego...
Układ pochłaniania oparów paliwa jest zamknięty. Filtr połączony jest ze zbiornikiem paliwa i wyrównuje w nim ciśnienie. Opary zasysane są z filtra do kolektora ssącego poprzez elektrozawór i spalane. Jak czujesz zapach paliwa na zewnątrz samochodu to pewnie gdzieś jest nieszczelność. Być może nie otwiera się zawór i nie następuje odsysanie pochłoniętych...
Witam Gdzie jest filtr paliwa w Seicento 900? Gdzie mam go szukać?
patrzę pod maskę Popatrz co jeszcze zjadły , filtr w górę.
Olej wyraźnie leci spod pokrywy zaworów. Trzeba by zmienić uszczelkę. Koszt ~15zł. Co do brudzenia filtra powietrza zdejmij wąż odmy z króćca pokrywy zaworów i zobacz czy w środku węża jest tzw ,,tłumik płomienia". Taka siateczka z drutu. Jak jej nie ma to będzie brudzić filtr powietrza olejem. Taka konstrukcja tego silnika. Co do blachy to nie wiem...
A jak tam panie z filtrem paliwa który jest zabudowany pod spodem na ramie? Kiedy był wymieniany? Filtr wymieniałem już ale nie pomogło
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
tylko nie francuski. Jak bym miał polecać to tylko i wyłącznie Dodano po 14 Miałem 306 akurat 96 rok silnik 1,4 8v +lpg nie zatapialne ,,tu,, Po zakupie myślałem że będzie to pierwsze moje auto w którym za katuje silnik Na finał rozpadła się skrzynia biegów ale to zasługa haka Jeśli auto bez przygód raczej nie będzie mega zjedzone Silnik elastyczny,...
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Filtr był zatkany
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Na kompie był, generalnie pokazywało błąd 4 czujników, nie dało rady wykasować, podczas pracy parametry ok. Problem raczej rozwiązany, przytkany filtr w wężyku odmy...:/
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . W Seycento nie ma gaźnika jest monowtrysk .
łojejku jaki syf, no jak ciśnienie rośnie, węże od chłodnicy twarde bardzo i nie grzeje to wszystko wskazuje na UPG, ale to żadna tragedia, w 900tce to bardzo prosta robota, jako że to OHV, to wystarczy tylko odkręcenie kolektora wydechowego jest nieco problematyczne, nic poza tym planowanie głowicy (ok 60zł), nowa uszczelka pod głowicę (ok 60zł), dobrze...
Witam. Ja mam podobny problem z piszczeniem w glosnikach. Probowalem juz nastepujacych rzeczy: wymiana alternatora, kondensator na alternator, wymiana chinchy, filtr na zasilanie radia. Chinche mam teraz puszczone nie progami, ale srodkiem pod wykladzina. Mam Fiata Seicento i w nim na podlodze, pod radiem jest z tego co mi sie wydaje, urz. sterujace...
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
Możesz albo kupić nowy filterek albo naprawić ten z wykorzystaniem innego filtra, mianowicie ze starego usunąć wkład papierowy należy uważać ażeby koszyczka nie połamać, i dociąć z innego filtra, np od seicento
Witam Nie dawno kupiłem Seicento van 1.1 2000r. Chciałbym się zapytać czy istnieje w tym samochodzie filtr od nawiewu (kabinowy)? Jeśli tak to gdzie jest? Oraz skąd zostaje pobierane powietrze do kabiny? (miejsce otworów) gdzie się znajdują? Z góry dziękuje za odp.
Witam wszystkich . Jestem nowy na forum. Mam problem z autem dziewczyny. Seicento z 99 roku . Zapala sie marchewa . Kable i swiece nowe. Cewki wymienione. Filtr paliwa również.Silniczek krokowy wyczyszczony. Autko dostaje zbyt bogata mieszanke, tak na moje okop bo bardzo czuc paliwem. . Kontrolka zapal sie tylko jak dodaje gazu . Na biegu jałowym nie...
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
A filtr powietrza wymieniłeś?
Filtr paliwa, częsty przypadek
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Wymieniałem olej i filtr kontrolka ciśnienia gaśnie wiec raczej to nie to
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
Oczywiście że występują, takie są prawa fizyki. I właśnie dlatego producenci podzespołów wiedząc o tym zabezpieczają te rzeczy. Nawet w tych tabelach jest podane ilekroć coś może wytrzymać impuls o danej amplitudzie. Ja wiem że jest ryzyko "upalenia" czegoś tam, dlatego napisałem że nie wolno tak robić, ale nie za każdym zdjęciem klemy nastąpi awaria....
Przy pompie jest filtr paliwa. Jeśli paliwo było stare mógł się przytkać i teraz praca pompy jest głośna. Można zerknąć do pompy wyczyścić filtr w koszu pompy. Sam wkład pompy zamiennik dostanie się za około 50 zł i to z nowym filtrem a wymiana dość prosta.
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
Zapewne brakuje mu paliwa. Filtr i pompa do sprawdzenia.
To silnik MPI? Jeśli jednopunkt, to może być też zapchany filtr paliwa na baku. Zobacz znów do pompy i do tego sitka, czy znów niezawalone. Nie wiadomo, czym ten zbiornik nowy był zakonserwowany, czy znów czymś nie zapchało smoka pompy. U mnie dawno temu rozpuściło uszczelkę pompy, część wpadła do paliwa i zapychało to notorycznie filtr pompy.
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
witam, Mam problem z moim autkiem. sprawa wygląda następująco. rano zapalam auto od razu gaśnie, odpalam ponownie i po chwili znowu gaśnie( pedał gazu wogóle niereaguje). i tak kilka razy aż przełączy się na gaz i wtedy chodzi jaka gitara. dodam tylko że pompa paliwa i filtr paliwa był niedawno wymieniany. świece jakieś pół roku temu NGK i przewody...
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
Witam. Posiadam Fiata Seicento 900 rocznik '99, w którym zamontowaną mam instalację gazową. Ostatnio mam problem z samochodem ponieważ nie chce mi on odpalać na benzynie. Sprawdziłem pompę paliwa, którą słychać po włączeniu zapłonu, filtr paliwa został zmieniony na nowy, bo sądziłem, że jest może zapchany. Paliwo dochodzi do wtrysku, bo sprawdziłem...
Może kawałki sniegu,lodu wpadając coś uszkodziły w dolocie. Szukaj tam gdzie filtr powietrza i ciągnie powietrze może coś zgniotło, urwało.
Można jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Z rurki przelewowej powinno zapierniczać paliwo aż miło. Usterki szukaj w baku, pompka niekoniecznie musi być uszkodzona, może być też pęknięty wężyk zasilający, zamulony filtr smoka pompy.
Wyregulować parownik u specjalisty, sprawdzić kiedy zmieniany filtr gazu, nie wiadomo - zmienić.
Przedstaw jaką masz instalację gazu( którą generację, jakiej firmy , jaki reduktor) Kiedy był wymieniany filtr powietrza i gazu?
Przedmuchanie nic raczej nie da. Ściągać głowice i czyścić. Po tym wszystkim założyć porządny filtr oleju i zalać dobry olejem.
Słychać że pompa paliwa pracuje. Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa , oraz filtr paliwa , jest w okolicy zbiornika.
Witam Niedawno założyłem instalacje STAG 4 , wtryskiwacze OMVL REG FAST, reduktor Tomasetto, przejechane dopiero około 500km, ale czasem gaśnie i szarpie na wolnych obrotach na LPG(czesciej na ciepłym niż na zimnym) a był regulowany już dwa razy i według gazownika jest ok, akurat jak u niego byłem to sie nic nie działo. Listwa wtryskowa umieszczona...
miałem kiedyś tak w seicento z aktywną tubą i pomógł filtr masy, na allegro od 15 zł się zaczynają
jeszcze jedno jak odpinam puszkę na filtr powietrza to filtr jest brudny chyba od paliwa a zakładałem nowy przed awaria
Faktycznie filtr musiał dotykać zbiornika bo był zabrudzony tylko w tym okrągłym wypuście wkładu(pompki).
Filtr oleju oczywiście wymieniany razem z olejem i na czas?
Filtr gazowy albo katalizator - od tego zacznij naprawę. Pozdrawiam.
Potwierdzam, że zastosowanie innych świec zapłonowych rozwiązuje problem szarpania. Od tamtego czasu nie wiem co to szarpanie,nie zaglądam do świec - wymieniam olej i filtr powietrza i samochód w mrozy czy chłodne dni odpala i nic się nie dzieje. pozdrawiam Artur
Nie zastanawiaj sie tylko wymien ten filtr gazu. Chyba ze byl wymieniany razem z membrama parownika?
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Na początek radził bym: 1). Może filtr paliwa przypchany. 2). Druga sprawa - radził bym wymontować pompę paliwa i dokładnie wyczyścić cały kosz pompy, siatkę filtrującą.
Witam mam problem z gazem a mianowicie gaśnie mi na małych obrotach. Byłem u gazowników, tam gdzie mi zakładali już z cztery razy, coś pokręcili i za każdym razem po około tygodniu problem wraca. Problem jest od około roku. Co mam zrobić? Przebieg na gazie około 45 tys. Filtr gazu wymieniłem, centralka to Autronic AL-/03 nigdzie nie mogę znaleźć jej...
Olej i filtr wymieniony . Zalałem jednak pólsyntetyk , zobaczymy jutro rano czy zaworki zagraja .
Witam W zakupiony dla córkie seicencie 900 zauważyłem pewne szarpanie silnika- objawie się ono przy zmianie biegów, przy jeździe z niskimi obrotami. Wydaje mi się, że przy zakupie nie było takich objawów, świece wyglądają dobrze, kontrolka silnika gaśnie, odpala ładnie, oprócz tego pracuje dobrze. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Co sprawdzić?
Umyłem silnik, uruchomiłem i położyłem się pod samochodem... Okazało się że olej LEJE się z filtra oleju. Filtr był skorodowany i utworzyła się w nim dziura.
Zaczął bym od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , mianowicie nalać wody do zraszacza odpalić auto po ciemku i pryskać na przewody WN , jeżeli iskry będą przeskakiwać , albo ułożyć przewody wysokiego napięcia poprawnie w plastiki lub wymienić na nowe , jeżeli nie będzie przebicia sprawdzić wszystkie świece jak wyglądają i czy iskra jest niebieska...
Może pompa nie zassać paliwa gdy będzie zapchany filtr przed pompą. Pozdrawiam.
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Moi drodzy, po małej walce udało się wszystko ogarnąć. Mam zmieniony praktycznie cały układ zapłonowy. Zmieniłem świece, przewody, uszczelniłem jeszcze filtr powietrza - nadal były strzały. Wypadanie zapłonów spowodowane było wadliwą cewką zapłonową. W seicento są dwie cewki po dwa wyjścia na świece w silniku 1.1. Po wymianie cewek (wymieniłem obie)...
Jest, jest podobnie jak w późnych wersjach seicento , jako część kosza pompy, wyjątkowo droga wymiana :} .
Aha rozumiem, czyli po nagrzaniu silnika do temperatury załączenia wentylatora, wyciagam bezpiecznik i obserwuje, ma wejść na czerwone pole. Fabryczna kontrolka przegrzania ma działać od 115 stopni, to temperatura krytyczna aby zatrzymac samochód. Wskaźnik przynajmniej pozwoli na zapobieganie takim sytuacjom np. mozna ratować się ogrzewaniem Dodano...
Rano jak wstaje to jest problem trzeba tak cykać stacyjką, żeby ruszył, jakbym kręcił rozrusznikiem cały czas to nie odpali. Może masz problem z pompą paliwa, filtrem paliwa itp. problemy. Jak "zaciągnie" paliwa to potem pali i jeździ. Po dłuższym postoju jak pompa słaba i filtr brudny to zanim pompa "dobije" odpowiednie ciśnienie to tak jest. Po przekręceniu...
Przepustnica do mycia i czyszczenia - podobnie wtrysk. Zmierz ciśnienie we wszystkich cylindrach bo te dwie zaolejone świece mogą - ale nie muszą - sugerować popękane pierścienie lub ich nadmierne zużycie. Wyjeździj paliwo do zera i zatankuj do pełna na innej (jakiejś dobrej stacji) - być może to wina kiepskiego paliwa lub nagromadzonej latami wody...
. Zauważyłem , że płyn spływa po takim czarnym pojemniku podobnym do rozrusznika . Znajduje się on naprzeciwko tego wiatraka chłodzącego Pewnie chodzi o filtr oleju. Zobacz czy nie cieknie z przewodu sztywnego układu chłodzenia który wchodzi do pompy cieczy właśnie nad filtrem oleju. Często tam się rozszczelnia w tym silniku.
Raczej nie. W koszu jest filtr paliwa tylko. Rozebrałem kosz i nic 0 regulatora.
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
Zgaduję: 1. zła regulacja wolnych obrotów 2. źle ustawiony wlot powietrza (przy hamowaniu powietrze wlatuje z inna predkoscia i chwilowo zmienia sie drastycznie sklad mieszanki) 3. zasyfiony filtr powietrza 4. zbyt bogata mieszanka (silnik lubi taką jak jest zimny, jak sie rozgrzeje to za mocno koryguje sklad bo zdjeciu nogi z gazu i gasnie) 5. nie...
Witam. Czy tojest SPI, czy już MPI ? Przyczyn może być kilka. 1. Zatkany filtr paliwa i brak wystarczającej ilości na wyższych obrotach. 2. Zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane zacierającą się pompą paliwa ( dość częsty przypadek w tych samochodach, zwłaszcza kiedy się jeździ na głębokiej rezerwie :) . 3. Poległ regulator ciśnienia paliwa. 4. Jest...
komputer nic nie pokazuje jedynie gorsze ładowanie 12,5 v ja całe podciśnienie podłączałem sam (jak zapamiętałem przy demontażu z rozbitka bo było po zaślepiane bo poprzedni właściciel usuną oryginalny filtr powietrza i dokupił całe mocowanie od mono-wtrysku żeby tylko sobie założyć filtr stożkowy może ktoś na jakiś schemat od podciśnienia bym był wdzięczny
Z treści wiadomości to nie wynika - ale dolałeś paliwa? Przyjmuje się, że rezerwa starcza na 50km ale na trasie, a nie na krótkich odcinkach po mieście... Pompę paliwa powinno być słychać po włączeniu zapłonu. Jeśli nigdy nie był wymieniany to warto wymienić filtr paliwa. Paliwa oczywiscie zalałem jestjakeis 1/2 baku, a filtry byly wymieniane jakeis...
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
Ad. 1) Być może, ale zaobserwowałem to zjawisko wczesną jesienią. Ad. 2) Tankuję praktycznie przez cały czas na tej samej stacji (fajne promocje mają :) ) Ad. 3) Filtr paliwa, oleju i powietrza - wymieniałem jakieś 15 tys. km temu. 2. To dobrze i zle, moze miejsce gdzie zaopatruje sie stacja w lpg akurat ma kiepski gaz i wtedy bedzie go wiecej spalalo....
witam kolego jedno z drugim nie ma nic wspólnego (pompa olejowa nie była odkręcana) dla wszystkich zainteresowanych odkręciłem filtr i wlałem olej do pompy oleju, następnie zakręciłem filtr i odpaliłem auto, smarowanie powróciło, dziwne ale auto śmiga. temat uważam za zakończony pozdrawiam
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
na wtrysku pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa no i musisz wstawić filtr paliwa od 900-tki.mam schemat jednak nie mam skanera mogę zrobić jedynie kserokopię.
Założyłem w seicento silnik z Punto I 1.2 16v i mam mały problem, tzn. jeśli samochód jest zimny to ma około 2000 obr. na wolnych, jak się rozgrzeje jest ok. Zauważyłem też że czasami jak ma te 2000 obr wystarczy dodać trochę gazu i puścić i spada do 900. W samochodzie nie ma LPG i jest założony filtr stożkowy.
Witam! Z praktyki wiem, że po wyjęciu pompy aż człowieka zatyka, ile w tym paliwie można "szajsu" znaleźć. Przy wymianie pompy zwróć uwagę na filtr siatkowy wstępnego oczyszczania (czy nie jest uszkodzony). Pozdrawiam.
Panowie auto benzyna dla kobiety do miasta do tej pory jeżdzi Seicento i starcza to jej .Mamy w rodzinie takie Skody jeżdzą kobiety i im to starcza .Tylko nie wiem jaki to silnik bez pokrywy filtr powietrza nad Aku.
filtr powietrza seicento seicento filtr paliwo filtr oleju seicento
onedrive android telewizor samsung d5500 układ oznaczenie nóżka
ładowarka parkside ładowarka parkside
Prędkościomierz nie działa w Hummer H2 - przyczyny i diagnostyka Jak dograć historię produkcji falownika w FusionSolar?