Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Jest. Wpisz sobie w google daj obrazy to zobaczysz gdzie. (pod podszybiem.)
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
To nie jest filtr tylko zawór zwrotny,dlaczego chcesz go wymieniać ?
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
wcześniej było dobrze to ja bym obstawił filtr chyba ze ten olej to straszna gęsta mamałyga ale to mało prawdopodobne
Sprawdź filtr powietrza. Na próbę, nie hamuj silnikiem, jak zużycie oleju się zmniejszy to winna głowica. Zmień olej. Sprawdź czy wentylator się załącza. Jak będziesz robił remont silnika to nie zakładaj pierścieni olejowych trzy częściowych. Na początek wymień tylko same pierścienie i zweryfikuj głowicę.
zablokował się zawór, najlepiej jak już poprzednicy pisali odkręć kolektor ssący (kilka śrub na klucz 13 i wyjmij resztki szmaty i będzie dobrze, wiem, że tam jest ciasno, ale było uważać, dobrze, że nie wpadła jakaś śrubka... na drugi raz się będzie bardziej uważać ;) nauka kosztuje niestety poza tym niewiem jak tam zakładacie filtr stożkowy skoro...
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
Trochę kolegę rozumiem :) To zdjęcie to od d..y strony jak by stanął i otworzył maskę, to fotka TYŁU silnika ze skrzynią http://obrazki.elektroda.pl/9822458600_1... Zaraz przed grodzią silnika, nie za chłodnicą, możliwe że trzeba bardzo głęboko zanurkować w komorę silnika i porozchylać kable, rurki i inne takie, bo zasłaniają widok....
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
ten filtr raczej ma przeznaczenie niskopoziomowe, dla dużych impedancji, a wyjście radia ma niską impedancję, dużo niższą niż 4 omy i duzo niższa niż powiedzmy 10kOm, przy którym nie byłoby dudnienia. Po za tym tak w zasadzie gra subwoofer - dudni i buczy. Spróbuj z innym głośnikiem. W zasadzie najlepiej jakbyś zminimalizował wytlumienie. Po za tym...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Oto główne obszary do sprawdzenia: Układ paliwowy: Zanieczyszczony filtr paliwa może ograniczać dopływ benzyny do silnika, co powoduje spadek mocy i opóźnioną reakcję na gaz. Awaria pompy paliwa może również powodować niewystarczające ciśnienie paliwa. Układ zapłonowy: Zużyte świece zapłonowe lub uszkodzone przewody wysokiego napięcia mogą prowadzić...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Witam Chcę do swojego seicento kupić 100mm głośniki bo same syczki trochę mnie drażnią, brakuje mi średnich tonów. Jednak nie chciałbym aby grały niskie tony bo jak wiadomo z takiego głośnika żaden fajny bas nie poleci. Co zrobić aby takie głośniki nie grały basem? Jeżeli jest to oczywiście możliwe, może jakiś filtr górnoprzepustowy, zwrotnica? Od jakiego...
Układ pochłaniania oparów paliwa jest zamknięty. Filtr połączony jest ze zbiornikiem paliwa i wyrównuje w nim ciśnienie. Opary zasysane są z filtra do kolektora ssącego poprzez elektrozawór i spalane. Jak czujesz zapach paliwa na zewnątrz samochodu to pewnie gdzieś jest nieszczelność. Być może nie otwiera się zawór i nie następuje odsysanie pochłoniętych...
Witam Gdzie jest filtr paliwa w Seicento 900? Gdzie mam go szukać?
Olej wyraźnie leci spod pokrywy zaworów. Trzeba by zmienić uszczelkę. Koszt ~15zł. Co do brudzenia filtra powietrza zdejmij wąż odmy z króćca pokrywy zaworów i zobacz czy w środku węża jest tzw ,,tłumik płomienia". Taka siateczka z drutu. Jak jej nie ma to będzie brudzić filtr powietrza olejem. Taka konstrukcja tego silnika. Co do blachy to nie wiem...
patrzę pod maskę Popatrz co jeszcze zjadły , filtr w górę.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
A jak tam panie z filtrem paliwa który jest zabudowany pod spodem na ramie? Kiedy był wymieniany? Filtr wymieniałem już ale nie pomogło
tylko nie francuski. Jak bym miał polecać to tylko i wyłącznie Dodano po 14 Miałem 306 akurat 96 rok silnik 1,4 8v +lpg nie zatapialne ,,tu,, Po zakupie myślałem że będzie to pierwsze moje auto w którym za katuje silnik Na finał rozpadła się skrzynia biegów ale to zasługa haka Jeśli auto bez przygód raczej nie będzie mega zjedzone Silnik elastyczny,...
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Filtr był zatkany
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Na kompie był, generalnie pokazywało błąd 4 czujników, nie dało rady wykasować, podczas pracy parametry ok. Problem raczej rozwiązany, przytkany filtr w wężyku odmy...:/
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . W Seycento nie ma gaźnika jest monowtrysk .
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
Witam Nie dawno kupiłem Seicento van 1.1 2000r. Chciałbym się zapytać czy istnieje w tym samochodzie filtr od nawiewu (kabinowy)? Jeśli tak to gdzie jest? Oraz skąd zostaje pobierane powietrze do kabiny? (miejsce otworów) gdzie się znajdują? Z góry dziękuje za odp.
Możesz albo kupić nowy filterek albo naprawić ten z wykorzystaniem innego filtra, mianowicie ze starego usunąć wkład papierowy należy uważać ażeby koszyczka nie połamać, i dociąć z innego filtra, np od seicento
łojejku jaki syf, no jak ciśnienie rośnie, węże od chłodnicy twarde bardzo i nie grzeje to wszystko wskazuje na UPG, ale to żadna tragedia, w 900tce to bardzo prosta robota, jako że to OHV, to wystarczy tylko odkręcenie kolektora wydechowego jest nieco problematyczne, nic poza tym planowanie głowicy (ok 60zł), nowa uszczelka pod głowicę (ok 60zł), dobrze...
Witam. Ja mam podobny problem z piszczeniem w glosnikach. Probowalem juz nastepujacych rzeczy: wymiana alternatora, kondensator na alternator, wymiana chinchy, filtr na zasilanie radia. Chinche mam teraz puszczone nie progami, ale srodkiem pod wykladzina. Mam Fiata Seicento i w nim na podlodze, pod radiem jest z tego co mi sie wydaje, urz. sterujace...
Witam wszystkich . Jestem nowy na forum. Mam problem z autem dziewczyny. Seicento z 99 roku . Zapala sie marchewa . Kable i swiece nowe. Cewki wymienione. Filtr paliwa również.Silniczek krokowy wyczyszczony. Autko dostaje zbyt bogata mieszanke, tak na moje okop bo bardzo czuc paliwem. . Kontrolka zapal sie tylko jak dodaje gazu . Na biegu jałowym nie...
A filtr powietrza wymieniłeś?
Filtr paliwa, częsty przypadek
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Wymieniałem olej i filtr kontrolka ciśnienia gaśnie wiec raczej to nie to
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
Przy pompie jest filtr paliwa. Jeśli paliwo było stare mógł się przytkać i teraz praca pompy jest głośna. Można zerknąć do pompy wyczyścić filtr w koszu pompy. Sam wkład pompy zamiennik dostanie się za około 50 zł i to z nowym filtrem a wymiana dość prosta.
Oczywiście że występują, takie są prawa fizyki. I właśnie dlatego producenci podzespołów wiedząc o tym zabezpieczają te rzeczy. Nawet w tych tabelach jest podane ilekroć coś może wytrzymać impuls o danej amplitudzie. Ja wiem że jest ryzyko "upalenia" czegoś tam, dlatego napisałem że nie wolno tak robić, ale nie za każdym zdjęciem klemy nastąpi awaria....
filtr oleju seicento filtr powietrza seicento seicento filtr paliwo
schemat jelcz swiec sharan ciągnięcie drutu
kabel brake radio interfejs lexia
Jak połączyć telewizor z magnetowidem? SCART, RCA, RF ESP8266 NodeMCU – przykładowy skrypt Lua: serwer HTTP, sterowanie LED, Wi-Fi