Wymieniałem raz linkę sprzęgła w Seicento. Niby proste. Tyle, że to było w Anglii i co się z tym wiąże musiałem odsunąć konsolę żeby to pieruństwo zza niej wytargać, bo sobie ją po ścianie grodziowej puścili.
Mnie się zdarzyło. Wyłącznik uderzeniowy był na środku za konsolą centralną, przy ścianie grodziowej w okolicy nóg.
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
Sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pompy paliwa, jest na ścianie grodziowej nad tunelem środkowym schowany za nagrzewnicą.
Tak się zastanawiam czy przewód plusowy od akumulatora do przekaźników lampy lewej lepiej jest poprowadzić po ścianie grodziowej niż po pasie przednim ?
Na tunelu środkowym, blisko ściany grodziowej, pod deską rozdzielczą jest wyłącznik inercyjny. Należy wcisnąć go od góry. (Na wierzchu jest gumowa nakładka.)
Podnieś maskę , zobaczysz tapicerkę na ścianie grodziowej że tak się wyrażę , odkręcasz śrubki na których jest zamocowana i tym samym torujesz sobie drogę do wymontowania. Nie domontujemy konsoli.
Jeżeli jest iskra to czujnik wału sprawny.Ja na dzień dobry bym sprawdził czy wyłącznik inertialny (we wnętrzu,jak ściana grodziowa,w osi symetrii samochodu) jest nie wybity
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Od pedału sprzęgła przechodzi przez ścianę grodziową nadwozia do komory silnika i dalej idzie do skrzyni biegów a dokładnie do obudowy sprzęgła i i tam jest mocowana do ramienia dżwigni sprzęgła Wypinasz przy pedale sprzęgła oraz od ramienia dżwigni przy skrzyni biegów następnie odkręcasz dwie nakrętki mocujące osłonę linki przy przedniej grodzi nadwozia...
kolego jeśli sprawdziłeś bezpieczniki i przekaźniki zamontowane pod plastikiem na ściance grodziowej i nadal brak zasilania to uszkodzony jeden z bezpieczników zamontowanych za akumulatorem (czarna skrzyneczka) pozdrawiam
spróbuj odpalić autko na benzynie jeśli nie odpali to wykręć świece i zwróć uwagę na to czy poszczególne świece są mokre i jaki jest ich kolor jeśli prędzej wykręcałeś świece i czyściłeś je szczotką drucianą to je wymień na nowe bo czyszczone mają przebicie! następnie sprawdź iskrę na wszystkich przewodach najlepiej jednocześnie jeśli jest iskra to...
Płyn został dolany wczoraj i odpowietrzony (po 3min pracy ogrzewanie na max i odkręcenie korka) Do tego są dwa odpowietrzniki. Jeden na wężyku przy nagrzewnicy(wychodzi na ścianie grodziowej, drugi na wężyku w okolicach nadkola - poniżej zbiorniczka wyrównawczego
wylacznik bezwladnosciowy znajduje sie w kabinie na koncu tunelu srodkowego pod deska przy scianie grodziowej silnika jak przesuniesz reka po tynelu do konca to go wymacasz trzeba go wcisnac
Ok Panowie, ale skoro jest wspomaganie - kontrolka czerwona kierownicy, która gaśnie, a nie ma żadnego zbiorniczka na płyn, to jakie to jest wspomaganie? Seicento miały w wersjach Sporting lub doposażonych wersjach za dopłatą. On nie ma nic, ani ABS-u, klimy, centralnego itd., ale wspomaganie ma - wersja "S". (aha i za akumulatorem przy ścianie grodziowej...
Na ww znalazłem coś takiego " Koledzy co do prędkościomierza to pada czujnik impulsów ( ten który znajduje się na końcu linki w bloku wida go po prawej stronie ściany grodziowej nieopodal linki od sprzęgła ) ma on dwie funkcje - prędkość i obroty. ". Czyli tak jak powiedzieli koledzy wyżej.
witam, wyłącznik jest na połączeniu tunelu srodkowego ze ścianą grodziową poniżej nagrzewnicy w takim czarnym plastyku osłaniającym ale jest dostęp od góry by wcisnąć guziołka :D, najlepiej dostać sie do niego od strony pasazera, powodzenia
Sam silnik z głowicą zamontuj bez kolektora ssącego. Kolektor ssący z instalacja pozostaw to samo dotyczy alternatora i rozrusznika. Nie pamiętam jak wydechy ,jak są od strony grodziowej to tez kolektor wydechowy pozostaw swój dotychczasowy. Skrzynia biegów będzie pasować.
Zbynek, pominąłeś chyba jedną rzecz. Żeby ten silnik zmieścił sie obrócony w stronę radia to trzeba wywalić stamtąd panelik regulacji wysokości świateł. No chyba że w twoim seicencie tego nie było ale chyba każde seryjnie to ma. Panel trzeba całkowicie wywalić lub przenieś w inne miejsce, inaczej nie wyobrażam sobie żeby ten silnik tam wszedł choćby...
Pod maską przy ścianie grodziowej z lewej strony jest czarny dekiel, pod nim są 2 przekaźniki i bezpieczniki, jeden od zasilania wtrysku, drugi od pompy paliwa. Ale gdyby tam było coś nie tak, to nie zapalała by się kontrolka wtrysku i (lub) nie było by słychać pompy paliwa
Przecież już pisałem, że nie ma to kompletnie żadnego znaczenia. W Punto Sporting był ten zintegrowany czujnik w kolektorze, we wszystkich pozostałych Puntach mk.1 z silnikiem FIRE były dwa osobne czujniki - IAT przed przepustnicą i MAP przykręcony do ściany grodziowej i połączony wężykiem z króćcem w kolektorze. Ich charakterystyki są takie same. PBT-GF30...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Miejsce ogólnie wydaje sie dobre, po zdjęciu pedału sprzęgła jest idealny dostęp od strony wnętrza auta... ale wiązka w tym miejscu jest dość gruba, a otwór w ścianie grodziowej jest niewiele większy, przynajmniej z tego co zaobserwowałem... boje się w tym miejscu ciąć, nacinać czy wiercić, powiem szczerze, jedno złe cięcie i moge jakiś kabel z wiązki...
Witam serdecznie. Tak jak w temacie, w czasie jazdy przestała pracować połowa tłoków, jako że miałem 100m na podwórko dojechalem, przy wjeździe samochód zgasł, choinka na desce rozdzielczej się zapaliła, a więc pierwsza myśl to diagnostyka. Co ciekawe komputer nie miał ochoty go wykryć. Po przejrzeniu sprzętu okazało się, że bezpiecznik od pompki paliwa...
Witam wszystkich. Pdjąłem samodzielną walkę ze swoim sejem i od tygodnia nic nie idzei do przodu. Awaria- brak iskry na cewce od strony ściany grodziowej. Komputer Hybryda IAW 4af. Silnik pracuje na 2 cylindrach. Sprawdzalem kable wejściowe do cewki i okazało się, że na jedną cewkę nie dostaje sygnału od komputera. Wysłałem kompa do naprawy, ale jak...
Sprawdź szczególnie połączenia masy i zasilanie ECU - idzie przez zespolony przekaźnik (na ścianie grodziowej, nad pompą hamulcową, pod czarną plastikową osłoną mocowaną na 2 wkręty). Sterownik powinien być IAW 16F, a czy on pochodzi z Seicenta 1.1, Lancii Y czy Punta 55 nie ma większego znaczenia (nawet maże być od wersji 1.2 60KM).
ściana grodziowy zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
odblokować eberspacher mercedes lusterko prawa pralka mastercook moduł schemat
regeneracja głośników tonsil napis neonowy
Samoczynne zmienianie kanałów w VLC Player - co robić? Luz zaworowy w skuterze Peugeot Satelis 125