A to wtedy by się nie grzało? Nie byłoby efektu gorących felg itd? Toczy się wg mnie normalnie. Można auto przepchnąć na biegu jałowym własnymi siłami. To skoro to tak wygląda to nie lepiej po prostu wymienić komplet? jak juz mam kupione? Foto mogę zrobić. A skąd wiecie czy tarcie nie pochodzi od bębnów co? Przecież nie napisał gdzie to tarcie słychać....
Witam Wygląda na to, że nie trzymają Ci samoregulatory na tylnych szczękach. Zamiast ustawić szczęki tak żeby były w niewielkiej odległości do bębna pozwalają im się całkiem rozsunąć pod wpływem ściągania sprężyn. Przy hamowaniach pompa musi najpierw wtłoczyć dużo płynu hamulcowego żeby rozsunąć szczęki tylnego hamulca do położenia w którym powinny...
Jak wykonać układ lub podłączenie aby przy zaciągniętym hamulcu recznym w Seicento 900 coś pikało lub brzęczało ???
Ten układ nie ma osobnego bezpiecznika.
Nie mylicie kontrolki wtrysku(tzw marchewki) z kontrolką awarii układu hamulcowego/ kontroli hamulca ręcznego.I to chyba o nią się rozchodzi? Zapewne masz mało płynu w zbiorniczku z płynem hamulcowym. Możliwy wyciek płynu - awaria układu więc skontroluj dokładnie.Inna sprawa zapalania się kontrolki to zwarcie w wyłączniku lub w instalacji od czujnika...
Spala ci 8,7 l/100km . Przyczyną może być cokolwiek, zamarzniety reczny hamulec , usterka silnika, styl jazdy.
Co do tych hamulców, ja mialem podobny przypadek we fieście. U mnie po zwolnieniu hamulca ręcznego nie cofały się szczęki z tyłu i przy ruszaniu było czuć opór.
jezeli odepniesz kostke z czujnika plynu wyeliminujesz problem niskiego poziomu plynu. jezeli kontrolka bedzie dalej migala wtedy problem lezy po stronie instalacji elektrycznej. Dodano po 3 a kabalek do czujnika hamulca recznego prawdopodobnie biegnie lewa strona samochodu w progu i na wysokosci siedzenia odbija w kierunku hamulca. oczywiscie mowimy...
Cudów nima.Postaw samochód na luzie.Zaciąg ręczny hamulec. Zewrzyj kluczem dwie śruby M8 wychodzące z wyłącznika elektromagnetycznego, powinien zagadać mimo niesprawnej stacyjki.Jeśli nie zadziała to czeka cię wyjęcie rozrusznika i jego naprawa na warsztacie.
Hej Pompy co prawda nie wyciągałem ale przeczyściła się grawitacyjnie. Ciekło grubo bo strzelił nowy cylinderek z tyłu. Przód już ok, hamuje i nie grzeje się, ale tył w ogóle. Koła mają tylko nieznaczny opór. Ręczny działa. Natomiast tylne koła w ogóle nie biorą, kręcą się do końca. Masz jakiś pomysł? Z góry dzięki.
Za akumulatorem są dodatkowe bezpieczniki dla układów montowanych jako opcja. Może tam jest utrudniony przepływ prądu itp? "Mądra" instrukcja podaje że jeśli zapala się razem kontrolka ABS i hamulca ręcznego to usterka występuje w układzie EBD. Masz wersję sporting więc troszkę wyposażenia ponad standard posiadasz w aucie Można zdiagnozować te układy...
Odczytaj błędy programem IAW SCAN2 może skasujesz. Wymiana sondy pewnie nie pomoże skoro masz uszkodzoną pamięć RAM i ROM więc pewnie nie robi korekty pod kątem wskazań sondy. Kontrolka wtrysku zgaszona jak jedziesz? Z tego co wiem uszkodzenie pamięci sterownika objawia się ciągłą pracą pompy paliwa kiedy kluczyk przekręcisz a nie odpalisz auta, kiedy...
Chyba że myślenie boli. 90% wymieniaczy wymienia tylko co tam kupi , a nie naprawia układu hamulcowego. Po wymianie szczęk i dopasowaniu hamulec robi się twardy i szybki i pedał nie wpada w ogóle. Ale jak jest rant nie zeszlifowany , albo linka ręcznego w stanie agonalnym to nie będzie sukcesu pełnego.
Mimo wszystko uważam że w amatorskich konstrukcjach lepiej dłubać w bardziej przyjaznym środowisku. Lewarek jest wewnątrz auta, wybierak skrzyni na zewnątrz, w temperaturze, wibracjach, możliwym oleju, soli, błocie i innych syfach? Co byś wybrał? Impuls z prędkościomierza, hmm, większość aut przejedzie z metr spokojnie nim to zadziała. Dużo aut ma impuls...
Na co wydaję po 2.000 zł rocznie. Nie patrząc na faktury i mówiąc z głowy, wymieniłam: 2 x elektrowentylator, świece, akumulator (już drugi raz), naprawa wahacza tylnego, 2 x wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz, 2 x wymiana tylnych szczęk (dwa razy już zardzewiały), wymiana tłumika i rury wydechowej (poprzedni właściciel wymieniał tłumik metodą...
Fiat Punto (1996r., 1,0 cmm, benzyna, ekonomiczny i w miarę wygodny, nieprzewidywalny ale do zaakceptowania, bezkolizyjny silnik w razie zerwania paska!, nieźle zabezpieczone nadwozie jak na Fiata, pali olej - 1l/1000 km od nowości ale nie przejmować się - norma w Fiatach) Nie było takiego silnika w Punto, książkowa norma to 0,3l/1000km, moje Punto...
hamulec ręczny hamulec ręczny ręczny hamulec ręczny seicento ręczny
ciężka rozruch zimne silnik derbi licznik prosty regulator prądu ładowania
projektowanie układów elektronicznych projektowanie układów elektronicznych
Wyważarka do kół startuje, ale zaraz staje - usterki Wyważarka ATS W320 - uruchamia się, ale zatrzymuje