Po staremu czyli z kluczyka.
Najprościej jak znajdziesz sobie schemat elektryki i sprawdzisz jakiego koloru jest przewód zasilający zapalniczkę. Ewentualnie możesz go podpatryć przy zapalniczce. Następnie wypnypnij zasilanie bezpiecznika z obwodu zasilanego po stacyjce i wepnij przed stacyjkę. Jeśli bezpiecznika nie da się wypiąć (od strony przewodów), to odepnij sam przewód i...
W moim SC nie ma imoblizajzera. SC z 98roku. Acha a co sama wkladka nic nie pomoze ?? Jak przelozenie w maluchu.?? pomagalo.
Ale mogą być zaśniedziałe, słaba masa, ale najpierw sprawdź napięcie
Alternator.
Kup ecu bez immo na al... tylko odepnij puszke immo pod kierownicą. Blokade tylko siłowo. Czyli wiertarki
Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
Witam. Seicento900.Nie zapala z kluczyka tylko trzeba go popchnąć,dlaczego? Proszę o pomoc.
Witam Seicento900.Brak iskry przy rzruchu z kluczyka Z popychu odpala. O co chodzi? Pozdrawiam.
Za 150zl kupisz komplet z kluczykiem.
Ale kluczyk trzeba przymocować w pętelce w takiej pozycji jaką przyjmuje względem niej gdy kluczyk jest w stacyjce .
Mam fiata seicento z normalnym zwyklym kluczykiem i zastanawiam sie czy fiat nie zrobil ostatnio jakiegos otwieranego ze strerowaniem centralnym i autoalarmem no i oczywiscie immobilaizerem ! jesli wiecie cos na ten temat to bede wdzieczy za info ! Acha no i jeszcze oczywiscie gdzie taki mozna kupic i za ile ? pozdrawiam ! :)
[quote="marcin p"]Można usunąć z niego immo [quote] Mógłbyś opisać dokładniej w jaki sposób chcesz to zrobić?
Załóź centralny. Kluczyki nie będą potrzebne.
Witam Musze wymienić stacyjke w Seicento. Niestety ktos ukradł kluczyki. Zastanawiam sie jak to zrobic. Ma ktos jakis pomysl? Pozdrowiam
Witam mam mam ster silnika bez immo mogę odczytać zawartość swojego lub odsprzedać cały, podaj numery z twojego
Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
czyli wystarczy sama wkładke zamka kupic ??http://alejka.pl/wklad-zamka-bagaznika... coś takiego ??
Blokada kierownicy nie trzyma. Spróbuję dorobic kluczyk i zakodowac go.
W starszych modelach autko miało dołączony czerwony kluczyk do kodowania innych. Trzeba dopisać kluczyk bo pewnie "zapamiętał" kolegi.
Witam.Mam silnika z fiata stilo 1,4 16v wraz z sterownikiem silnika,body komputerem,wiązką,antena imo.Cały ten zestaw chce uruchomić w fiacie seicento, problem polega na tym, że do tego całego zestawu brakuje mi oryginalnego kluczyka :( Idzie cos z tym fantem zrobic ? Czy serwis fiata moze zaradzić ? Jakie ewentualne koszta ?
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
pedalem gazu wprowadzisz kod .opisane jest w instrukcji obslugi
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Jeździłem seicento 1.1 2000r i wyświetlił się kluczyk (code) i zgasiłem go i już odpalic nie mogłem co to się mogło stać
numer 18 na rysunku. do zaprogramowania potrzebny czerwony kluczyk
Funkcja szukaj dziala tu znakomicie temat wałkowany kilka razy.
Z radia powinny wychodzić trzy przewody zasilające. Czerwony - plus 12V na stałe, czarny to masa i żółty - plus po stacyjce. Włączenie stacyjki bez zapłonu ( przy prawidłowym podłączeniu) powinno spowodować włączenie się radia. Po wyłączeniu stacyjki, radio powinno się też wyłączyć. Jeżeli chcemy włączyć radio bez kluczyka w stacyjce, to wystarczy wcisnąć...
Zdiagnozować diagnoskopem i będzie wiadomo gdzie jest problem.
HAHAHA Udało się, AgraFKA ZAGIęTA NA KOńCU DZIęKUJę WSZYSTKIM ZA ZA DOBRE RADY JUTRO LECE DORABIAC KLUCZYK
udało się to zrobić ale niestety z ogromną cierpliwością (czego kompletnie nie mam) i kombinowaniem :) na końcu wkładka wyszła tak jak poprzednia ale zanim udało się to zrobić to trzeba było się nakombinować z delikatnym przekręceniem złamanego kluczyka.
Jeśli kupiłeś cały komplet z innego auta to tylko przełożyć transponder z tego nowego kluczyka do starego.
Jak auto długo stało to zobacz czy nie jest zaśniedziały bezpiecznik.Nie wiem jak w Seicento ,ale Ciękuś miał połączenie zasilnia po kluczyku w kostce do zasilania radia.
Pewnie jakieś zabezpieczenie sygnalizuje błąd, układ immobilisera ? U mnie zwykle wystarcza sprawdzenie i czyszczenie złącz układu, sprawna stacyjka... A u Ciebie ? Szukałeś już odpowiedzi ? http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,seic...
To już "stała tymczasówka" :D By tak zrobić, wystarczy przełącznik do styku 30 w kostce, przewód brązowy ( marrone czyli " M "). http://obrazki.elektroda.pl/4572393800_1... I otrzymujemy "postojowe" bez kluczyka lub pozycyjne.
A na marginesie seicento ma opcje obejscia imobilajzera. Polecam zajrzec do instrukcji. Pozdrawiam
Świeci kontrolka na pilocie jak naciskasz przycisk? To na pewno jest fabryczny pilot (w kluczyku)? Do wymiany baterii pilot działał, czy wymieniłeś baterię bo przestał działać?
powinienes miec tabelke kodow i czerwony kluczyk i wtedy mozna odpalic awaryjnie
Czyli na starym komputerze też świecił kluczyk?
Tak oba plusy mają napięcie 12,5v, u mnie radia działają w Seicento bez kluczyka, a w v40 po przekręceniu. W obu autach radio nie działa ;/
Witam W moim seicento nie działają światła postojowe przy wyjętym kluczyku, natomiast przy włożonym i przekręconym działają bez problemowo. Co może być powodem ?
CZujnik wału jest wymieniony na nowy. Bez efektu. Problem leży w braku iskry. Czasem jest tak, że kręcę rozrusznikiem powiedzmy 5 sekund i nie ma iskry. W pewnym momenncie iskra się pojawia i auto natychmiast zappala. Jutro jeszcze raz dokładnie sprawdzę -o ile oczywiście będzie problem z zapaleniem- czy na cewce jest 12V w momencie kręcenia rozrusznikiem....
Nie, nie było słychać nic po kluczyku.
Witam. Mam problem z wyjęciem wkładki kluczyka ze stacyjki w Seicento 900 (stacyjka bez elektroniki). Jest trudność z właczeniem zapłonu (kluczyk blokuje się). Próba z kluczykiem zapasowym też nie daje rezultatów. Z góry dziękuje za porady.
Samochodzik ten ma 6 lat. Zamontowałem w nim radio, po przekręceniu kluczyka występują duże zakłócenia w postaci szumów i charczenia, gdy przekrece kluczyk z powrotem do pozycji początkowej , stan utrzymuje sie przez ok minutę i wraca wszystko do normy. W czasie gdy silnik jest włączony zakłócenia również występują. Pomierzyłem napięcie na kostce, jeżeli...
tak
Cześć Mam pytanie - czy można gdzieś dorobić/zdobyć numer z karty kodowej imobilisera? Kuoiłem Seicento, mam kluczyk-matkę ale nie mam karty kodowej. Chciałbym się jakoś zabezpieczyć na wypdek awarii blokady. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam Krzysiek
Witam! kupilem seicento, dostalem 2 kluczyki i jeden wtyk do immobilaisera(to sie chyba fachowo nazywa transponder)mam problem, poniewaz gdybym zgubil kluczyki wraz z ta wtyczka do immobilasera nie odpale silnika. Moje pytanie brzmi czy mozna dorobic taki transponder z tego jedynego co mam??
jak zmieniles eeprom w immobilaizerze to powinien (u mojego qmpla tak bylo) nauczyc sie nowego kodu z kluczyka. jak kradna auta to korzystaja z tej metody - szykuja sobie wczesniej centralke (taka ktora jeszcze nie przypisala sobie kodu z kluczyka) i wkladaja w auto i immobilaizer "uczy sie nowego klucza"
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
A czy auto ma immobiliser? Bo mi to wyglada jakby to wlasnie on padl - a przynajmniej nie znalazl zapamietanego kluczyka.
Na 99% nie mam żadnego czerwonego kluczyka (to auto jest sprowadzone i jest powypadkowe). Kluczyk jaki jest ma kolor niebieski. Jakie są wyjścia?
Minus diody do plusa po zapłonie, plus diody do stałego plusa. Powinno działać jak chcesz.
tak, po przekręceniu kluczyka jest pompowane paliwo.
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
a jak ten kabel znaleźć?? co on załącza??
tez myslalem o kluczyku ale gasnie :/
Idziesz do punktu dorabiania kluczy i Ci to załatwią.
Witam. Skradziono mi kluczyk do Fiata Seicento 900 rok prod. 2002. Zapasowy niebieski kluczyk (skradziony kluczyk również był niebieski) i kartę kodująca mam. Jak w tej sytuacji najtańszym kosztem zmienić kluczyk? 1) Czy muszę zakupić całą nową stacyjkę czy wystarczy wkładka? 2) Co w takiej sytuacji z kluczykami? Czy nowe kluczyki jestem w stanie sama...
Prawdopodobnie pompka się wiesza jest pod tylnią kanapą przykręcona na nakretki na kluczyk 7
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
Zdejmij obudowę kolumny kierowniczej i zobacz czy masz antenę na stacyjce, jeśli masz to po jej kablu dojdziesz do centralki CODE. Skoro masz błąd "Niezaprogramowana centralka CODE" to znaczy, że sterownik silnika jest niesparowany z centralką, więc nawet jeśli ona jest w aucie to jej połączenie ze sterownikiem silnika jest przecięte. Kontrolką CODE...
No, gdzie się podziali fachowcy ? :|
A szyby działają też bez kluczyka? Tak . Szyby przednie i tylne działają po wyjęciu kluczyka.
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Przeczyściłem styki jednak teraz nie mam swiatel postojowych wogole i swiatel stopu bez kluczyka
Za niższą cenę masz sterownik blaszak IAW4 (komplet z immo, kluczykiem itp, trzeba też wiązkę zmienić od sterownika) mniej awaryjny. Podobno serwis aso gdy usterka wystąpiła na gwarancji - wymieniał właśnie na euro4 IAW4F
Z tego, co udało mi się ustalić, to po przekręceniu kluczyka, masa się nie pojawiła. Powinna się pojawić na dwie sekundy po przekręceniu kluczyka
Radio ma dwa podł┌ączenia plusowe (+). Jedno stałe 12V+ a drugie dopiero po przekreceniu stacyjki. Nie wiem jak seicento czy jest w pierwszej pozycji mozliwe czy dopiero w pozycji zapłon. Ty masz pewnie zmostkowane razem te przewody i efekt jest jaki jest. Dodatkowo zmierzył bym pobór prądu z radioodbiornikiem i bez, bo nie wydaje mi się aby przez...
Mnie też się zaświecała i było to spowodowane kluczykiem, ogólnie stacyjką.
Ok. Rozumiem , że "zestaw rozruchowy na allegro" to : kluczyki + moduł + Komputer? np: http://allegro.pl/seicento-0-9-b-stacyjk... Dodano po 1 Wystarczy, że taki komplet kupię, wymienię i jazda? Tak. Te trzy rzeczy: sterowniki silnika, muduł immo, kluczyk z transpoderem, wszystko musi być z tego samego samochodu...
Pierwsze co leci w tym aucie po zwarciu plusa z minusem to sterownik silnika. Sprawdź czy jest iskra i czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Ten kluczyk to faktycznie nie do ruszenia? Jak Ci zostanie stary to w celach naukowych rozdłub go i napisz co widziałeś. Ostatnio robiłem kluczyk w Seicento bo zacięła się stacyjka z powodu startego kluczyka. Musiałem dorobić wyższy o 0.35 mm na stronę kluczyk, i dopiero podmieniłem wkład. Nowego kluczyka nie było jak zakodować, bo właścicielce zginął...
Witam, Ja w swoim "seicento" spokojnie wyjmuję kluczyk na zapalonym silniku i nie sądzę, że mam coś nie tak z stacyjką. Ja w "rodzinie" mam kilka seicento i w żadnym nie ma możliwości wyjęcia kluczyka przy włączonym zapłonie , tak więc masz coś nie tak ze swoja stacyjką. Odpowiadając na pytanie, to można zamknąć auto przy uruchomionym silniku blokując...
Alternator do wyjęcia i do sprawdzenia na stole.
Witam mam pytanie bo mam jeden kluczyk do auta Seicento w którym zepsuł mi się immobiliser i czy jak wymienię komputer bez immobilisera to auto będzie działać bo dorobienie kluczyka to koszt 250zł a usunięcie immobilajsera z komputera u elektryka to ten sam koszt a taniej można znaleźć komputer bez immobilajsera
Wygląda to na stały +15 który ma być dopiero po zapłonie, sprawdz cewkę przekażnika , jest ona połączona masą stałą a wzbudzona zostaję właśnie przez wyłącznik zapłonu Cewkę jak cewkę, ale jeśli na bezpieczniku jest napięcie po wyjęciu kluczyka, to zespawało styki przekaźnika.
Rozumiem ze mam robic pomiar przy wlozonym przekazniku? Tak i przekręconym kluczyku ale napięcie jak pisałem pojawi się na około 2 sekundy i zniknie. Ja bym wyciągnął przekaźnik i zmostkował wejścia 30 i 87 w gnieździe grubym przewodem . Wtedy napięcie jest cały czas w przewodzie zielonoczarnym, nawet bez przekręconego kluczyka
witam wszystkich.mam problem z fiat seicento 900 po przekreceniu kluczyka swieca sie kontrolki z ladowania, oleju i recznego hamulca rozrusznik kreci ale nie pokazuje wtrysku,pompa paliwa sie nie odzywa i nie slychac pracy zadnych przekaznikow prosze o pomoc pozdrawiam
Musisz mieć matke(bordowy kluczyk).
Witam wszystkich na wstępie, mój problem polega na tym że nie moge zapalic silnika w seicento 900 ,1998r. problem, przekrecam kluczyk i zamiast uruchomienia się silnika słychać jak przekażnik terkocze i nic się nie dzieje :cry:
Odpalaj na włączonych światłach. Jak zgasną to aku szrot. W Seicento (i raczej nie tylko w Seicento) instalacja jest tak "zbudowana", że przekręcając kluczyk stacyjki na uruchamianie rozrusznika jednocześnie odłączane są wszystkie "zbędne pobieracze prądu", więc w ten sposób nie da się tego sprawdzić...
Zamontuj swoją, zakładając że średnica się zgadza. Ja z kumplem w CC Sporting zmieniliśmy z 1.1 na 1.2 z punto tyle że 8V i osprzęt został stary tylko była zabawa z kompem ponieważ nie pomyśleliśmy o pętli i kluczyku.
Witam wszystkich na wstępie, mój problem polega na tym że nie moge zapalic silnika w seicento 900 ,1998r. problem, przekrecam kluczyk i zamiast uruchomienia się silnika słychać jak przekażnik terkocze i nic sie nie dzieje :cry:
Dziękuję za pomoc kable miałem źle podłączone ale powodem dla czego nie mogłem odpalić jest imobilajzer w kluczyku zepsuł się w tym samym czasie
No fakt nieprawdopodobnie . Tak masz juz jak tylko kluczyk do stacyjki włożysz ?
2003 to MPI. Były dwa rodzaje sterowników IAW59F oraz IAW4AF. Obydwa mają immo (centralka immo musi być w komplecie z kluczykiem-transponderem i sterownikiem silnika) Sa sterowniki wylogowane i można je adaptować do swojego immo ale i tak nie masz kluczyka więc lepiej zestaw startowy z kluczykami i zamkami.
Problem tkwi w dostarczaniu napięcia do pompy. Powinno być po przekręceniu kluczyka. Idź tym tropem.
Masy jeszcze raz będę sprawdzał (samochód dalej stoi pod marketem ;)). Co do immobilisera to to seicento nie było wyposażone w immobiliser [nie ma tej kontrolki z kluczykiem i nie widze żadnego modułu od immo pod kierownicą]
Bateryjek nie ma w kluczykach. Są transpondery wysyłające kod do anteny w stacyjce ale one działają bez prądu.Jeśli zdecydujesz się na czyste ECU (bez kodu) to nie zapomnij przedtem wymontować (rozłącz ale najlepiej wymontuj) centralki Fiata code bo zmarnujesz nowa centralkę przy pierwszym przekręceniu kluczyka
No a wlaśnie jak się programuje kluczyki w tym autku?
Typowy objaw blokowania regulatora tzn. kontrolka nie świeci ale alternator też nie ładuje. Czasami da się zauważyć że po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowania nie świeci.P
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
najlepiej radio podpiąć pod aku (czerwony z żółtym a czarny na mase i po kłopocie) jak wstaje to ok jak nie to uszkodzone i krutka piłka bo w seicento może być tak że tam plus cie pojawi po przekręceni kluczyka
pytanie ... mam seicento 2001 rok van 1.1 mpi i czasem nie łapie mi imobilaizer , co tu zrobic , mam dwa kluczyki ale na obu zdarza sie tam samo
Podmień akumulator na inny. Jeśli napięcie w chwili rozruchu spada poniżej określonej wartości może być taki objaw , Dlatego jeśli odpali akumulator przez jakiś czas się podładuje i trzyma napięcie i odpala a jak trochę postoi może tracić parametry i tak w kółko. Jakie napięcie na klemach w chwili odpalania z kluczyka?
odpalać seicento kluczyk seicento kontrolka kluczyk odpala seicento kluczyk
czcionka chrome zimnego nawiewu silnik mercedes atego temperatura
rockworth ariw100 samsung ww12k8402ow
Konica Minolta Bizhub C224e - Czarny kolor na połowie kartki Radio do skutera Futuri3: Wybór i montaż