komora silnika obok centralki , a 15 to po zapłonie
[quote="PETERS"]Sam mam CC704 i się zastanawiałem nad taką przeróbka-bo wiem jak te gaźniki Aisana potrafią dopiec :cry: .Inny silnik niewłożysz-CC700 ma inną komorę silnikową niż 900 albo 1.1 :cry: ..... Zmieniłem silnik w cc 700 na 903 z uno. Zrobiłem to w ciągu kilkunastu godzin w garażu. Komora silnika jest identyczna. wywierciłem dosłownie 2 dziury...
Szukaj tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
witam podpinam sie do tematu nie mam zasilania na pompe paliwa pompa sprawna miernikiem podczas przekręcania stacyjki mały skok napięcia potem zero gdzie w cieniaku z wtryskiem jest ten przekaźnik pompy po prawej stronie w komorze silnika mam pod czarna kopułka 2 czarne kostki i bezpiecznik 20 po stronie akumolatora nic nie znalazłem bezpieczniki w...
Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Najpierw sprawdź czy wentylator się lekko kreci (może być zatarty - częsta usterka), jeśli nie zatarty to na uruchomionym silniku wypnij wtyczkę z czujnika temperatury - jak wszystko sprawne to wentylator powinien zastartować po kilku sekundach. Bezpiecznik od wentylatora masz za akumlatorem, przekaźnik po lewej stronie w komorze silnika - miłej zabawy.
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
Po zdjęciu i założeniu głowicy przez mojego pracownika, nie dało się uruchomić autka, działa pompka paliwa dochodzi paliwo, nie otwiera sie monowtrysk i brak jest iskry, czujnik położenia wału ok, masa silnika ok. Dodano po 2 Sprawdziłem: przewód prądowy do cewki i monowtrysku, dostaje po włączeniu zapłonu prąd na ok 17-20 sek., pętla przy stacyjce...
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
niewiem co sie dzieje z sejem po odpaleniu rano w poze zimowej chodzi jak maluch pomozcie jesli wiecie co jest nietak
Witam. Problem jak w tytule dotyczy nierownej pracy silnika. Sytuacja ma miejsce zarowno na wolnych obrotach jak rowniez podczas jazdy. Na postoju obroty spadaja po czym znacznie rosna i znowu wracaja do normy. Natomiast podczas jazdy przy jednej predkosci czuć szarpanie. Dodam że świece zostały wymienione.
Seicento na wolnych obrotach chodzi ładnie po dodaniu gazu zapala się kontrolka silnika. Po opadnięciu z obrotów gaśnie.Wyrzuca błędy wtrysku,czujnika tlenui błąd00. Czas wtrysku na wolnych obrotach jest 1,28ms ale jak dodaję gazu to do 4000obr/min nie wzrasta. silnik muli i nie ma mocy. czyżby to sterownik spłatał figla?
Witam wszystkich na wstępie, mój problem polega na tym że nie moge zapalic silnika w seicento 900 ,1998r. problem, przekrecam kluczyk i zamiast uruchomienia się silnika słychać jak przekażnik terkocze i nic sie nie dzieje :cry:
Witam wszystkich. Moja Pani ma problem ze swoim seicento 900. A mianowicie jak autko postoi całą noc to rano jak jest chłodniej , przy wciśnięciu pedału gazu przerywa bądź przymula.(autko po wciśnięciu gazu dławi się nie przyśpiesza) Po lekkim dogrzaniu autka wszystko zanika. Wymieniłem: Świece na nowe NGK Kable NGK Sprawdziłem: Cewki nie ma przebicia...
Chciał bym się pobawić w taką przeróbkę silnika 1cylinder/100-250ccm, myślałem o jakiś monowtryskach z seicento. Nie znam jednak w ogóle tych konstrukcji, czy prócz linki do przepustnicy i sygnału dla wtryskiwacza te moduły jeszcze czegoś wymagają (podciśnienia, dodatkowe sterowanie, etc)?. Nie będzie problemu z tak małą wydajnością wtrysku?. Czy można...
Witam W zakupiony dla córkie seicencie 900 zauważyłem pewne szarpanie silnika- objawie się ono przy zmianie biegów, przy jeździe z niskimi obrotami. Wydaje mi się, że przy zakupie nie było takich objawów, świece wyglądają dobrze, kontrolka silnika gaśnie, odpala ładnie, oprócz tego pracuje dobrze. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Co sprawdzić?
Witam . Mam problem z seicento 900 . Zaczyna szarpać gaśnie i nie chce odpalić . Jak zgaśnie traci iskrę i sterowanie wtryskiem . Jakieś impulsy z czujnika położenia wału dostaje ponieważ przy kręceniu rozrusznikiem uruchamia przekaźnik i włącza pompę . Dzisiaj było pierwszy raz gorzej auto szarpało 2 sekundy bez zasilania i znowu 2 sek ciągnie , dotelepałem...
Witam. Jestem już w końcowej fazie swapu silnika i mam problem z odpaleniem silnika. Sprawa ma się tak, że nie przekładałem całej wiązki elektrycznej a jedynie tej co idzie od silnika do komputera. Za wzór używam tego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/4784185200_1... Troszkę zmodyfikowałem schemat zasilania a mianowicie: - usunąłem...
Witam Sc 900 nie chodzi na wszystkie cylindry. W komputerze brak błędów. Cały układ zapłonowy nowy. Kompresja od 10 do 12 na każdym cylindrze. Podczas mierzenia kompresji były odkrecone wszystkie świece. Tylko podczas mierzenia kompresji na 4 cylindrze uciekala mi kompresja na 3 cylindrze. Moje pytanie czy może to być uszczelka pod głowica? Pozdrawiam
mam taki probelm z seicento 900 jakies 2tyg poszedl mi kabel masowy od silnika moze nie ma to znaczenia ale wczoraj podczas jazdy auto zaczelo sie dziwnie zachowywac dziwnie zaczal pracowac silnik zaczal sie dlawic,mocy brakowalo,szarpalo podczas puszczania sprzegla przy ruszaniu i co jakis czas cos strzelalo,tyrkotalo.moze to byc docisk???
Po wymianie ecu nie chce zapalić , jak mu podam paliwo ze strzykawki na przepustnicę to odpala, w czym problem ?
Mam problem z silnikiem.po uruchomieniu,i przejechaniu 1 km,hamujac i wysprzeglajac silnik gasnie.Po rozgrzaniu sie silnika silnik dziala bez zarzutu.Sprawdzilem silnik krokowy.jest oki.Mam wrazenie ze ssanie wylacza sie zbyt szybko.Prosze o wskazowki.
Witam szanowne grono. Mam dziwny problem w Seicento 900 z 2001 roku. Otóż auto strasznie trudno uruchomic gdy silnik jest chocby lekko cieply - sprawa narasta - im bardziej cieply silnik - tym mbardziej ciezko odpalic. W tem ok 80 - 90 stopni odpalenie auta staje sie niemozliwe. Posprawdzalem wszystkie mozliwe masy, styki itp. Sprawdzilem sterownik...
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
Witam mam pytanie koledzy gdzie w komorze w Seicento zlokalizuje silnik korkowy przepustnicy ? Proszę o podpowiedz. ;)
Posprawdzaj wężyki w komorze silnika.
Być może coś nie kontaktowało,lub sprawdź przewody do impulsatora w komorze silnika.
Zrzuć w komorze silnika tapicerkę podszybia na obudowie dmuchawy znajdziesz.P
Lepiej nagraj to na postoju nad otwarta komorą silnika. Wygląda na to że te silnik to jakaś kompletna padaka. Może jest coś urwane/dziurawe w wydechu bo odgłosy to jakieś takie pierdzenie
Trochę kolegę rozumiem :) To zdjęcie to od d..y strony jak by stanął i otworzył maskę, to fotka TYŁU silnika ze skrzynią http://obrazki.elektroda.pl/9822458600_1... Zaraz przed grodzią silnika, nie za chłodnicą, możliwe że trzeba bardzo głęboko zanurkować w komorę silnika i porozchylać kable, rurki i inne takie, bo zasłaniają widok....
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa . Może zrobiłeś jakieś zwarcie. Który to jest z tych trzech (2 brązowych i niebieskiego), chodzi o te koło czerwonych przekaźników w komorze silnika?
Daj spokój, przecież ta kosiarka nie ma osłony od spodu, przy jeździe 70 i więcej w komorze silnika i tak masz przeciąg.
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Od pedału sprzęgła przechodzi przez ścianę grodziową nadwozia do komory silnika i dalej idzie do skrzyni biegów a dokładnie do obudowy sprzęgła i i tam jest mocowana do ramienia dżwigni sprzęgła Wypinasz przy pedale sprzęgła oraz od ramienia dżwigni przy skrzyni biegów następnie odkręcasz dwie nakrętki mocujące osłonę linki przy przedniej grodzi nadwozia...
Immo w sejaku to jest taka kostka gdzieś pod osłoną kolumny kierownicy, i pierścień "czytający" kluczyk na stacyjce. Ta kostka pod osłoną kierownicy jest połączona ze sterownikiem, sprawdź po kablu od tego pierścienia na stacyjce to znajdziesz. Może to wyłącznik uderzeniowy coś miesza, bo on właśnie wyłącza pompę paliwa, jest też gdzieś pod deską rozdzielczą...
Witam posiadam fiata uno 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze chyba centrali zapłonu . Zwarcie jest na przewodzie styku jednego z przekażników 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód...
To właściwie na co reagują czujniki ultradzwiękowe i gdzie się je umieszcza (kabina czy komora silnika)? Bo czujnik uderzeniowy to chyba w przedziale silnika?!
czy slychac prace pompki paliwa ? sprawz przekazniki i bezpieczniki w komorze silnika po stronie kierowcy
Witam, zamierzam stuningować mojego malucha, w chwil obecnej jest w nim prawie seryjny silnik 899spi z fiata seicento, chce zmniejszyć komorę spalania tak żeby zwiekszyć jego moc, moje pytanie jest ile można splanować głowice w tym silniku aby nie spowodować kolizji tłoków z zaworami :?: z góry dziękuję za odpowiedź
Tak , tak , można się nieźle namęczyć z tym odkłócaniem , mi się nie chciało tego robić i zastosowałem do zasilania CB dodatkowy akumulator żelowy 12ah umieszczony pod siedzeniem , do radia o poborach ~1,5/0,7 A wystarczało nocne ładowanie małym prądem. ( dobrze jest ekranować przewody zasilające i radio zamontować miedzy siedzeniami - czyli dalej od...
Witam, mam problem z demontażem wiatraka nawiewu w Seicento 1.1 Znalazłem na tym forum iż do tego wiatraka dobrać się można od strony komory silnika, tak też zrobiłem. Niestety ale pokonała mnie dolna śrubka która przymocowuje ten że wiatrak do obudowy modułu nawiewu. Czy wie ktoś może jak ją odkręcić gdyż normalnymi śrubokrętami nie ma jak z racji...
Jeśli w trakcie jazdy wyrzuciło Ci miarkę oleju i "zarzuciło" wtryski problem może leżeć na uszkodzeniu uszczelki pod głowicą ( przedmuch pomiędzy komorą (komorami) spalania a otworami smarowania ( kanały olejowe) bądź poważniejszy problem - pęknięcie (lub mikropęknięcie) głowicy pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Dzieje się to często w silnikach o małej pojemności...
Witam:) Seicento 1.1 suit dziś chciałem na głupa sprawdzić który przekaźnik jest od pompy paliwa w seicento mam takie dwa w komorze silnika obok ECU pod osłoną wyciągnąłem najpierw jeden przekręciłem zapłon kontrolki zaświeciły układ podał paliwo i zapaliłem później wyciągnąłem drugi ( i włożyłem z powrotem ten pierwszy) kontrolki tym razem zapaliły...
dmuchawa jest w komorze silnika za tym czarnym wygluszeniem a sprawdzales wlacznik od dmuchawy ?
Wg mojej wiedzy przy silniku pandy euro 4 rozrząd jest już kolizyjny. Przy starym wielopunkcie euro 3 - panda seicento był bezkolizyjny Jeśli zmienili komorę spalanie to jest kolizyjny, jeśli nie, to nie jest kolizyjny i nie ma znaczenia jakie ma euro
czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy Masy sprawdź, wiązka wtrysku, przykręcone od tyłu do kolektora ssącego
samochód chodził bez jazdy jednak grzanie nie było takie powinno czy odpowietrzenie nagrzewnicy polega na odkręceniu koreczka wychodzacego z przewodu z nagrzewnicy który znajduje się po lewej stronie komory silnika , jeśli tak to na czym polega odpowietrzenie .
Tak są włączone, jakieś propozycje schemat, który bezpiecznik, przekaźnik, jest jakiś moduł dziennych, czy może pająk pod kierownicą. Ogólnie to nie działają jeszcze przeciwmgłowe z przodu, może ma to jakiś związek z tym. Na internecie znalazlem jedynie opis bezpieczników tych w komorze silnika są tam jakieś przekaźniki tylko od czego nie ma nigdzie...
spróbuj odpalić autko na benzynie jeśli nie odpali to wykręć świece i zwróć uwagę na to czy poszczególne świece są mokre i jaki jest ich kolor jeśli prędzej wykręcałeś świece i czyściłeś je szczotką drucianą to je wymień na nowe bo czyszczone mają przebicie! następnie sprawdź iskrę na wszystkich przewodach najlepiej jednocześnie jeśli jest iskra to...
Witam. Mam problem z mechanizmem wycieraczek w moim Fiacie Seicento, chcę się do niego dostać, żeby sprawdzić co się dzieje. Mechanizm jest pod szybą, a od komory silnika oddziela go przykręcana osłona. Ktoś się może orientuje czy ta osłona jest dzielona - lewa i prawa, czy to jest jeden element? Na zewnątrz tego nie widać, a chodzi oto, by nie demontować...
Witam wszystkich, mam mały kłopocio z zasilaniem dla wzmacniacza :( mianowicie nalezy go podpiąć bezpośrednio do akumulatora przez bezpiecznik, a najgorsze jest to że nie mogę znajść jakiej kolwiek drogi którą mógłbym poprowadzić ten własnie kabelek z komory silnika do wnętrza auta. Mam 2 autka Seicento i Punto II i w obu mam zamiar wcisnąć wzmaki,...
Witam, Potrzebuję schemat (a najlepiej pinout) wtyczki, która wychodzi z instalacji silnika i wchodzi do skrzynki bezpieczników w komorze silnika (tej szerokiej). Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale silnik ma sterownik Bosch-a, a nie, jak większość Magnetti Marelli. Chcę podłączyć tą instalację do Seicento, ale bez całej wiązki z Punto. Immobilizer dałem...
Wymontuj wygłuszenie od strony komory silnika (zdejmujesz uszczelkę u góry i kilka wkrętów odkręcasz). Dostaniesz się do wentylatora nawiewu a na nim jest przymocowana opornica która najprawdopodobniej się uszkodziła
zobacz czy w dowodzie jest wbity gaz- to jest podstawa. Wbity był, co z tego jak tylko ma dokumenty na butle, w komorze silnika jest rzeźba że wszystko lata, nawet przewody UTP były, szkoda że zdjęcia nie zrobiłem. Zobaczymy co wyjdzie z tym czerwonym seicento:)
Sprawdziłem przewód i raczej jest Oki. Tez myślałem nad wymianą tylko nie wiem który czy ten co w komorę silnika jest w kręcony czy ten włącznik wentylatora co przy chłodnicy jest, bo niby kontrolka mruga ze zagrzany a wentylator się sam nie załącza.
A w czym problem przerobić półosie? W wyważeniu ich potem. Sądzisz że to tylko wyciąć po kawałku ze środka i zespawać do kupy? Mam tylko poważne obawy czy ten zestaw do komory silnika się zmieści - Syrenka Porsche to i owszem, całość na ramie, budę można było dowolnie ciąć, Seicento - konstrukcja samonośna, podłużnic nie odsadzisz. Chociaż kiedyś pokazywali...
czy tylko to wszysko? Dodano po 3 Jestem w dużej kropce wg opisów złącze powinno byc w komorze silnika a ja ma pod bezpiecznikami .czy to jest obd czy obd2.
Witam ponownie:) No więc tak... koledzy z forum wprowadzili mnie w błąd, ponieważ przekaźnik od wentylatora jest czerwony ale znajduje się obok ECU w komorze silnika obok przekaźnika pompy itd , przekaźnik wewnątrz jest od dmuchawy. Zwierając 30 i 87 silnik wentylatora pracuje. Cewka tego przekaźnika jest sterowana prawdopodobnie z ECU idą od niej dwa...
Wtrysk odpada - na LPG to samo. Może podpięcie pod komputer coś naprowadzi? Tak jakby sterownik gubił zasilanie/masę. Nie wiem jak tam masz w sportingu ale w "cywilnej" wersji za zasilanie sterownika odpowiada czarny przekaźnik w komorze silnika a za elementy wykonawcze- pompę zasilanie plusem wtrysku , cewek zapłonowych odpowiada czerwony przekaźnik...
czy samochód miał jakieś inne lampki ostrzegawcze w momencie wystąpienia tego problemu. to brzmi jak ecu nie nakazuje pracy pompy. kalkulator silnika może nie widzieć sygnałów z czujnika krzywki i korby. Czy słyszysz pracę pompy po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika? Dodano po 1 Dzień dobry na forum Mam benzynowy Fiat Seicento 0.9 2000, wtrysk...
Witam chcial bym pociagnac troche temat dalej a mianowicie.... naprawialem tylnia wyciaraczke w seicento 1.1 (standardowo zapieczona tuleja ) po naprawie i sprawdzeniu, dalej wycieraczka nie dziala i okazala sie ze przestaly dzialac elektryczne szyby w dziech jak i lewa i prawa strona, sprawdzilem wszystkie mozliwe bezpieczniki w calym samochodzie jak...
No zamieszałem:) tak stara uszczelka była poszarpana i i zatkała wlot powietrza( tam jest jeden wlot który jest połączony rurka gumową z filtrem powietrza) w tym momencie zrobiło się za duże ciśnienie w komorze silnika i wywaliło mi olej. No i właśnie po wymianie tej uszczelki i oleju itd coś sie porobiło z tymi obrotami:(
wiec stawiam na zawór odcinający nagrzewnice, padaja w nim uszczelki i płyn na niskich obrotach zamiast śmigac do nagrzewnicy znajduje krótszą droge i wraca przed nagrzewnica spowrotem , a znajduje sie na samej nagrzewnicy mocowany na dwie śruby m6 , musisz wyjąć akumlator i odkręcic osłone w komorze silnika na przedniej grodzi i powinnes go dojrzeć...
W komorze silnika nie ma nic oprócz silnika niestety. Niebieskie kropki to paliwo i powrót tak ? szary map sensor ? czerwony też ma cos wspólnego czy idzie do chłodnicy? I to wszyskie weze jakie ida? ? https://obrazki.elektroda.pl/3937745000_...
spalona komora silnika bezpieczniki komora silnika wilgoć komora silnika
behringer procesor efekt mikser oscyloskop sprzedam uszkodzony głośniki technics wymiana
esperanza płyta indukcyjna esperanza płyta indukcyjna
Radmor 5102: Funkcja wyłącznika gramofon/magnetofon Jak dopasować uniwersalny pilot do TV Sharp?