Szukaj tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Najpierw sprawdź czy wentylator się lekko kreci (może być zatarty - częsta usterka), jeśli nie zatarty to na uruchomionym silniku wypnij wtyczkę z czujnika temperatury - jak wszystko sprawne to wentylator powinien zastartować po kilku sekundach. Bezpiecznik od wentylatora masz za akumlatorem, przekaźnik po lewej stronie w komorze silnika - miłej zabawy.
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
Posprawdzaj wężyki w komorze silnika.
Być może coś nie kontaktowało,lub sprawdź przewody do impulsatora w komorze silnika.
Witam mam pytanie koledzy gdzie w komorze w Seicento zlokalizuje silnik korkowy przepustnicy ? Proszę o podpowiedz. ;)
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa . Może zrobiłeś jakieś zwarcie. Który to jest z tych trzech (2 brązowych i niebieskiego), chodzi o te koło czerwonych przekaźników w komorze silnika?
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Zrzuć w komorze silnika tapicerkę podszybia na obudowie dmuchawy znajdziesz.P
Immo w sejaku to jest taka kostka gdzieś pod osłoną kolumny kierownicy, i pierścień "czytający" kluczyk na stacyjce. Ta kostka pod osłoną kierownicy jest połączona ze sterownikiem, sprawdź po kablu od tego pierścienia na stacyjce to znajdziesz. Może to wyłącznik uderzeniowy coś miesza, bo on właśnie wyłącza pompę paliwa, jest też gdzieś pod deską rozdzielczą...
Daj spokój, przecież ta kosiarka nie ma osłony od spodu, przy jeździe 70 i więcej w komorze silnika i tak masz przeciąg.
Witam posiadam fiata uno 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
komora silnika obok centralki , a 15 to po zapłonie
Lepiej nagraj to na postoju nad otwarta komorą silnika. Wygląda na to że te silnik to jakaś kompletna padaka. Może jest coś urwane/dziurawe w wydechu bo odgłosy to jakieś takie pierdzenie
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze chyba centrali zapłonu . Zwarcie jest na przewodzie styku jednego z przekażników 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód...
Witam, zamierzam stuningować mojego malucha, w chwil obecnej jest w nim prawie seryjny silnik 899spi z fiata seicento, chce zmniejszyć komorę spalania tak żeby zwiekszyć jego moc, moje pytanie jest ile można splanować głowice w tym silniku aby nie spowodować kolizji tłoków z zaworami :?: z góry dziękuję za odpowiedź
czy slychac prace pompki paliwa ? sprawz przekazniki i bezpieczniki w komorze silnika po stronie kierowcy
Trochę kolegę rozumiem :) To zdjęcie to od d..y strony jak by stanął i otworzył maskę, to fotka TYŁU silnika ze skrzynią http://obrazki.elektroda.pl/9822458600_1... Zaraz przed grodzią silnika, nie za chłodnicą, możliwe że trzeba bardzo głęboko zanurkować w komorę silnika i porozchylać kable, rurki i inne takie, bo zasłaniają widok....
Tak , tak , można się nieźle namęczyć z tym odkłócaniem , mi się nie chciało tego robić i zastosowałem do zasilania CB dodatkowy akumulator żelowy 12ah umieszczony pod siedzeniem , do radia o poborach ~1,5/0,7 A wystarczało nocne ładowanie małym prądem. ( dobrze jest ekranować przewody zasilające i radio zamontować miedzy siedzeniami - czyli dalej od...
[quote="PETERS"]Sam mam CC704 i się zastanawiałem nad taką przeróbka-bo wiem jak te gaźniki Aisana potrafią dopiec :cry: .Inny silnik niewłożysz-CC700 ma inną komorę silnikową niż 900 albo 1.1 :cry: ..... Zmieniłem silnik w cc 700 na 903 z uno. Zrobiłem to w ciągu kilkunastu godzin w garażu. Komora silnika jest identyczna. wywierciłem dosłownie 2 dziury...
To właściwie na co reagują czujniki ultradzwiękowe i gdzie się je umieszcza (kabina czy komora silnika)? Bo czujnik uderzeniowy to chyba w przedziale silnika?!
Witam:) Seicento 1.1 suit dziś chciałem na głupa sprawdzić który przekaźnik jest od pompy paliwa w seicento mam takie dwa w komorze silnika obok ECU pod osłoną wyciągnąłem najpierw jeden przekręciłem zapłon kontrolki zaświeciły układ podał paliwo i zapaliłem później wyciągnąłem drugi ( i włożyłem z powrotem ten pierwszy) kontrolki tym razem zapaliły...
spróbuj odpalić autko na benzynie jeśli nie odpali to wykręć świece i zwróć uwagę na to czy poszczególne świece są mokre i jaki jest ich kolor jeśli prędzej wykręcałeś świece i czyściłeś je szczotką drucianą to je wymień na nowe bo czyszczone mają przebicie! następnie sprawdź iskrę na wszystkich przewodach najlepiej jednocześnie jeśli jest iskra to...
dmuchawa jest w komorze silnika za tym czarnym wygluszeniem a sprawdzales wlacznik od dmuchawy ?
Witam, mam problem z demontażem wiatraka nawiewu w Seicento 1.1 Znalazłem na tym forum iż do tego wiatraka dobrać się można od strony komory silnika, tak też zrobiłem. Niestety ale pokonała mnie dolna śrubka która przymocowuje ten że wiatrak do obudowy modułu nawiewu. Czy wie ktoś może jak ją odkręcić gdyż normalnymi śrubokrętami nie ma jak z racji...
Od pedału sprzęgła przechodzi przez ścianę grodziową nadwozia do komory silnika i dalej idzie do skrzyni biegów a dokładnie do obudowy sprzęgła i i tam jest mocowana do ramienia dżwigni sprzęgła Wypinasz przy pedale sprzęgła oraz od ramienia dżwigni przy skrzyni biegów następnie odkręcasz dwie nakrętki mocujące osłonę linki przy przedniej grodzi nadwozia...
samochód chodził bez jazdy jednak grzanie nie było takie powinno czy odpowietrzenie nagrzewnicy polega na odkręceniu koreczka wychodzacego z przewodu z nagrzewnicy który znajduje się po lewej stronie komory silnika , jeśli tak to na czym polega odpowietrzenie .
Wg mojej wiedzy przy silniku pandy euro 4 rozrząd jest już kolizyjny. Przy starym wielopunkcie euro 3 - panda seicento był bezkolizyjny Jeśli zmienili komorę spalanie to jest kolizyjny, jeśli nie, to nie jest kolizyjny i nie ma znaczenia jakie ma euro
Tak są włączone, jakieś propozycje schemat, który bezpiecznik, przekaźnik, jest jakiś moduł dziennych, czy może pająk pod kierownicą. Ogólnie to nie działają jeszcze przeciwmgłowe z przodu, może ma to jakiś związek z tym. Na internecie znalazlem jedynie opis bezpieczników tych w komorze silnika są tam jakieś przekaźniki tylko od czego nie ma nigdzie...
czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy Masy sprawdź, wiązka wtrysku, przykręcone od tyłu do kolektora ssącego
Witam. Mam problem z mechanizmem wycieraczek w moim Fiacie Seicento, chcę się do niego dostać, żeby sprawdzić co się dzieje. Mechanizm jest pod szybą, a od komory silnika oddziela go przykręcana osłona. Ktoś się może orientuje czy ta osłona jest dzielona - lewa i prawa, czy to jest jeden element? Na zewnątrz tego nie widać, a chodzi oto, by nie demontować...
Witam wszystkich, mam mały kłopocio z zasilaniem dla wzmacniacza :( mianowicie nalezy go podpiąć bezpośrednio do akumulatora przez bezpiecznik, a najgorsze jest to że nie mogę znajść jakiej kolwiek drogi którą mógłbym poprowadzić ten własnie kabelek z komory silnika do wnętrza auta. Mam 2 autka Seicento i Punto II i w obu mam zamiar wcisnąć wzmaki,...
Witam, Potrzebuję schemat (a najlepiej pinout) wtyczki, która wychodzi z instalacji silnika i wchodzi do skrzynki bezpieczników w komorze silnika (tej szerokiej). Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale silnik ma sterownik Bosch-a, a nie, jak większość Magnetti Marelli. Chcę podłączyć tą instalację do Seicento, ale bez całej wiązki z Punto. Immobilizer dałem...
zobacz czy w dowodzie jest wbity gaz- to jest podstawa. Wbity był, co z tego jak tylko ma dokumenty na butle, w komorze silnika jest rzeźba że wszystko lata, nawet przewody UTP były, szkoda że zdjęcia nie zrobiłem. Zobaczymy co wyjdzie z tym czerwonym seicento:)
Wymontuj wygłuszenie od strony komory silnika (zdejmujesz uszczelkę u góry i kilka wkrętów odkręcasz). Dostaniesz się do wentylatora nawiewu a na nim jest przymocowana opornica która najprawdopodobniej się uszkodziła
Jeśli w trakcie jazdy wyrzuciło Ci miarkę oleju i "zarzuciło" wtryski problem może leżeć na uszkodzeniu uszczelki pod głowicą ( przedmuch pomiędzy komorą (komorami) spalania a otworami smarowania ( kanały olejowe) bądź poważniejszy problem - pęknięcie (lub mikropęknięcie) głowicy pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Dzieje się to często w silnikach o małej pojemności...
Sprawdziłem przewód i raczej jest Oki. Tez myślałem nad wymianą tylko nie wiem który czy ten co w komorę silnika jest w kręcony czy ten włącznik wentylatora co przy chłodnicy jest, bo niby kontrolka mruga ze zagrzany a wentylator się sam nie załącza.
czy samochód miał jakieś inne lampki ostrzegawcze w momencie wystąpienia tego problemu. to brzmi jak ecu nie nakazuje pracy pompy. kalkulator silnika może nie widzieć sygnałów z czujnika krzywki i korby. Czy słyszysz pracę pompy po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika? Dodano po 1 Dzień dobry na forum Mam benzynowy Fiat Seicento 0.9 2000, wtrysk...
Wtrysk odpada - na LPG to samo. Może podpięcie pod komputer coś naprowadzi? Tak jakby sterownik gubił zasilanie/masę. Nie wiem jak tam masz w sportingu ale w "cywilnej" wersji za zasilanie sterownika odpowiada czarny przekaźnik w komorze silnika a za elementy wykonawcze- pompę zasilanie plusem wtrysku , cewek zapłonowych odpowiada czerwony przekaźnik...
No zamieszałem:) tak stara uszczelka była poszarpana i i zatkała wlot powietrza( tam jest jeden wlot który jest połączony rurka gumową z filtrem powietrza) w tym momencie zrobiło się za duże ciśnienie w komorze silnika i wywaliło mi olej. No i właśnie po wymianie tej uszczelki i oleju itd coś sie porobiło z tymi obrotami:(
czy tylko to wszysko? Dodano po 3 Jestem w dużej kropce wg opisów złącze powinno byc w komorze silnika a ja ma pod bezpiecznikami .czy to jest obd czy obd2.
A w czym problem przerobić półosie? W wyważeniu ich potem. Sądzisz że to tylko wyciąć po kawałku ze środka i zespawać do kupy? Mam tylko poważne obawy czy ten zestaw do komory silnika się zmieści - Syrenka Porsche to i owszem, całość na ramie, budę można było dowolnie ciąć, Seicento - konstrukcja samonośna, podłużnic nie odsadzisz. Chociaż kiedyś pokazywali...
witam podpinam sie do tematu nie mam zasilania na pompe paliwa pompa sprawna miernikiem podczas przekręcania stacyjki mały skok napięcia potem zero gdzie w cieniaku z wtryskiem jest ten przekaźnik pompy po prawej stronie w komorze silnika mam pod czarna kopułka 2 czarne kostki i bezpiecznik 20 po stronie akumolatora nic nie znalazłem bezpieczniki w...
wiec stawiam na zawór odcinający nagrzewnice, padaja w nim uszczelki i płyn na niskich obrotach zamiast śmigac do nagrzewnicy znajduje krótszą droge i wraca przed nagrzewnica spowrotem , a znajduje sie na samej nagrzewnicy mocowany na dwie śruby m6 , musisz wyjąć akumlator i odkręcic osłone w komorze silnika na przedniej grodzi i powinnes go dojrzeć...
Przymierzasz się do tego kolego, jak jeż do stosunku/ bez urazy/.Nieważne jak poprowadzisz ten kabel, ma iść w peszlu/kupisz na każdym szrocie za grosze, za starych instalacji/. Podpinasz opaskami do karoserii. Przekazniki montujesz w pozycji pionowej/ kablami do dołu/, W moim 125P nie było żadnej skrzynki-siedziały sobie przy błotniku w komorze silnika/...
Witam ponownie:) No więc tak... koledzy z forum wprowadzili mnie w błąd, ponieważ przekaźnik od wentylatora jest czerwony ale znajduje się obok ECU w komorze silnika obok przekaźnika pompy itd , przekaźnik wewnątrz jest od dmuchawy. Zwierając 30 i 87 silnik wentylatora pracuje. Cewka tego przekaźnika jest sterowana prawdopodobnie z ECU idą od niej dwa...
Witam. Problem polega na tym iż podłączone jest cd radio oraz cb radio. Po naciśnieciu nadawania wszystko słychać w głośnikach. PRzeczyściłem już wszystkie masy jakie zdołłem wyśledzić w komorze silnika i dalej nic. radio i radio cb po włożeniu do innego auta działają prawidłowo i nie kolidują ze sobą. W seicento doprowadziłem już nawet oddzielne zasilanie...
W komorze silnika nie ma nic oprócz silnika niestety. Niebieskie kropki to paliwo i powrót tak ? szary map sensor ? czerwony też ma cos wspólnego czy idzie do chłodnicy? I to wszyskie weze jakie ida? ? https://obrazki.elektroda.pl/3937745000_...
taki GT odejmie ci do setki w wersji S do 2 sekund a spalanie itd.. pozostanie bez zmian Moc w jego pakiecie to 61-65KM spore różnice ze względu na błędy fabryczne(produkcja masowa) Zwiększenie momentu dość znaczne w porównaniu do innych tuningowców, zwłaszcza w przedziale 2000-3500rpm nie ma dziury obrotów. Miałem wykresy z hamowni ale zgubiłem gdzieś...
Witam chcial bym pociagnac troche temat dalej a mianowicie.... naprawialem tylnia wyciaraczke w seicento 1.1 (standardowo zapieczona tuleja ) po naprawie i sprawdzeniu, dalej wycieraczka nie dziala i okazala sie ze przestaly dzialac elektryczne szyby w dziech jak i lewa i prawa strona, sprawdzilem wszystkie mozliwe bezpieczniki w calym samochodzie jak...
Witam serdecznie ! Poszukuję schematów Fiata Seicento / chyba już oznaczony cyfrowo jako 600 /. Silnik MPI 1108. Kopałem chyba już wszędzie. Autko się przysmarzyło w komorze silnika. Potrzebne są te schematy do odtworzenia połączeń. Może przy okazji by ktoś posiadał i inne dokumentacje seicento od 2008r. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich użytkowników.
Zajrzałeś choć do komory silnika i w okolicę czujnika, o wsadzeniu głowy pod auto nie wspominając? Odpiąłeś przewód od czujnika? Bo o sprawdzeniu czujnika i pomiarze ciśnienia oleju to pewnie nie ma co wspominać?
Jednak twoja opcja wydaje mi się mniej bezpieczna Jest to jedna z lepszych opcji, !) nie męczysz się z przeciąganiem kabli do środka samochodu, całą wiązkę do świateł łączysz i rozprowadzasz w komorze silnika. 2) zasilanie pompy i bezpiecznik są doś"silne" więc takie "światełka" za bardzo nie nadwerężą zasilania pompy. 3) obwód zasilania samych świateł,...
Sprawdź jeszcze bezpieczniki tylko nie te malutkie po 10A tylko w komorze silnika gdzieś przy ściance oddzielającej silnik od pasażera nie pamiętam czy to jest blisko akumulatora tam są bezpieczniki takie po 40, 60A i jeden z nich mógł się spalić. Sprawdź. A to co kolega pisał wyżej to prawda.
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno. Silnik 900 z wtryskiem jednopunktowym (z Seicento). Wbudowałem obrotomierz w zegary i podpiąłem "+" z +12 i masę zgodnie z oznaczeniami na obrotomierzu. Okazało się, ze jest to obrotomierz z Forda Oriona z diesla. Kabel sygnałowy pociągnąłem do komory silnika lecz nie wpiąłem go jeszcze. Wiem, ze nie mam co się z...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Cykanie jest niezależnie od temperatury, jak bywało po +20 stopni to też cykało. Myślę właśnie jak to nagrać, jak to zrobię to jakoś się podzielę. Jak dzisiaj jechałem na fotelu pasażera to ewidentnie słychać cykanie tak jakby przed kierowca, z komory silnika. Może przykleję jakoś telefon w silniku i przejadę parę metrów. W sumie to możesz meila podać....
Mam pytanie może i banalne sory, ale ja nie dałem sobie rady. Potrzebuję poprowadzić wiązkę przewodów między komorą silnika a kabiną, jak to zrobić najprościej? Znalazłem jakiś przelot po prawej stronie komory ale 1.wiązka jest poklejona do przelotu, 2 leci prze dwie ścianki i wychodzi gdzieś pod wskaźnikami. próbowałem między profilami tj nad błotnikiem...
może na zimnym olej z komory sprzęgła wykapie/jest zimny a więc gęsty a potem z simeringu nacieknie nowego ciepłego oleju? miałem podobnie w CC700 :) mi się to podobało bo działało "prawie jak automat" na ciepłym puszczałem sprzęgło od razu a on ruszał płynnie, ale tam wymieniłem sprzęgło na nowe, tylko simeringu niestety nie (wymieniałem silnik, nie...
Film ok. Tylko ja się zastanawiam czy ze względu na to że jeździłem z małą ilością paliwa mogła się spalić i się nie odzywa. Czy raczej w tej sytuacji bardziej się zaciera, ale odzywać się powinna. Jutro ewentualnie sprawdzę bezpiecznik za akumulatorem a przekaźnik nie wiem jak mogę sprawdzić. Dodano po 6 Pompa się zaciera się stopniowo aż w końcu nie...
1.Jak nazywa się element (rurka) wychodząca z filtra powietrza? > Która? Tam wychodzi (a raczej wchodzi) klika rurek. Ta gruba karbowana z przodu to dolot powietrza, ta cieńsza wchodząca od spodu to odpowietrzenie komory korbowej i pokrywy rozrządu (tzw. odma). 2.Jak sprawdzić czy samochód się nie przegrzewa? > Na panelu wskaźników masz kontrolkę przegrzania,...
Witam! Posiadam Seicento 1.1 40KW z 2003, na iinych forach i pan w sklepie powiedzial ze filtr powinien sie znajdowac pod samochodem obok baku paliwa. Ku mojemu zdziwieniu nie zlokaliwoaalem go w swoim autku. Teraz moje pytanie do Was; czy taki filtr jest w oryginalnym wyposazeniu Seicento? bo moze ktos zapomnial mi go dolozyc albo poprzedni wlasciciel...
Po co chcesz dostac się do komory silnika ! 1.zdejmij osłone skrzynki bezpiecznikowej. 2.odkręć srubki 8mm. trzymające skrzynkę! 3.wyciągnij na silę skrzynkę z bezpiecznikami (nic sie nie stanie!!!) 4.czerwony gruby(jest jeden) przewód +12v (najlepiej przez bezpiecznik 15A) 5.czarny cienki,przy nużce przekaznika.(są chyba ze trzy) Sprawdzone w kilkudziesieciu...
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
Przekaźnik pompy paliwa masz w komorze silnika po lewj stronie (dwa obok siebie i dwa bezpieczniki), a przewód zasilający pompę znajdziesz w wiązce obok lewego progu wewnątrz kabiny, ostro zakończona probówka i wkłucie pomoże zlokalizować kabelek, po załączeniu zapłonu przez chwilę będzie na nim +12 a potem zniknie (to też słychać) chyba że odpalisz...
Najbardziej prawdopodobna przyczyna to nieszczelność z której wypływa płyn i na bieżąco paruje - tak jak już pisali Koledzy. Musisz dokładnie posprawdzać złącza, okolice napędu pompy, opaski które prowadzą przewody w komorze silnika (czasem węże przecierają się od drgań), później chłodnicę i nagrzewnicę czy nie ma na nich takiego białego osadu który...
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
...Wczesniej w czasie jazdy na gazie przy gwałtownym hamowaniu potrafił zgasnąć i musialem jezdzic na benzynie. "Wyleczalo" go powtorne gwałtowne hamowanie.... tzn jazda na beznynie, przelaczenie na gaz i zanim zgasł hamowałem ostro :) W tej chwili w czasie przelaczania na gaz na elektrozaworze pojawia sie naoiecie ok 12,5 V, a po chwili zanika - samochod...
Witam. Problem z napięciem powstaje przy kręceniu rozrusznikiem. Po włączeniu zapłonu na pin 23 czerwonego przekaźnika w komorze silnika na ok. 3 sekundy pojawia się 12,5v przy i kontrolka (próbnik świeci mocnym światłem), lecz gdy przekręcam na start rozrusznikiem napięcie spada do 6v i kontrolka (próbnik świeci się lekkim światłem). Na cewkach to...
Pod deską rozdzielczą w kabinie na grodzi od komory silnika jest wyłącznik iniercyjny pompy paliwa - odłącza masę na pompę paliwa by ograniczyć ryzyko pożaru. Teoretycznie musi się uruchomić od dużego wstrząsu (kolizji) ale kto wie czy pod wpływem małego wstrząsu nie zadziałał. Wystarczy go wcisnąć u góry. Jednak teraz myślę że ukłąd jaki mamy w tych...
Witam, mam problem ponieważ auto działało bez żadnych objawów usterek, aż nagle po zgaszeniu nie odpaliło. Sprawdziłem bezpieczniki - cztery duże za akumulatorem, w komorze silnika jeden od gazu, drugi w okolicy komputera oraz te w skrzynce bezpieczników w kabinie - wszystkie sprawne. Ze zmian jakie zauważyłem to: - po przekręceniu kluczyka pompa paliwa...
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
jeszcze jedna sprawa bo w tym nowym mam inny licznik nie na lince tylko na kabelkach , w starym była linka jak to połączyć żeby działało ??? Potrzebny jest chyba tylko impulsator zamiennie zamontowany przy skrzyni tam gdzie linka (pasuje chyba "plug&play") i kilka kabelków (które może dostaniesz razem z impulsatorem) aby to podłączyć. No i oczywiście...
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
Witajcie, Potrzebuje ratunku. Mianowicie wczoraj wystąpił problem. Jechałem na głębokiej rezerwie, samochód po zaparkowaniu (dostawa) i ponownym odpaleniu przygasł, tak jakby go przydusiło. Odpaliłem, przydusiło go jeszcze ze 2 razy i pojechałem na stację. Zatankowałem do pełna czyli weszło 33litry paliwa (zbiornik Seicento jest 35l). Przejechałem dobrych...
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Witam, Chciałbym się podzielić informacją, jak poradzić sobie z "rzępoląca" skrzynią biegów Fiata Pandy 2 a potem ze ślizgającym się sprzęgłem (w moim przypadku najpierw było „rzępolenie” skrzyni a potem ślizganie się sprzęgła). Przyczyną „rzępolenia” skrzyni biegów było uszkodzone łożysko wałka atakującego, które posiada 7 kulek....
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
(at)Bieda z nędzą Tłumiki były trzy 1) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... taki miał ojciec w malaczau 80 rocznik i kumpla siostra w malaczu przystosowanym dla niepełnosprawnych z którego demontowaliśmy osprzęt. 2) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
spalona komora silnika bezpieczniki komora silnika wilgoć komora silnika
amica śmierdzi pralka mastercook moduł schemat sprawność grzejnika
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Prąd z ogniwa 3,6V 3500mAh w pakiecie 24V 24Ah Czas ładowania zestawu ogniw 24V 25Ah - analiza