Po wjechaniu w dziurę na jezdni Seicento nie odpala, kręci, ale nie odpala.
Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Fiat Seicento 1.1 FIRE: silnik stracił moc podczas jazdy, nie odpala, jest iskra i paliwo, nie reaguje na plaka ani holowanie. Kompresja obecna. Co sprawdzić?
Witam można to bardzo prosto sprawdzić, na rozruszniku masz ogółem 2 kable gruby najczęściej na klucz 13 i cieńki na wsuwkę albo na 8-10 kluczyk. Spróbuj podać na ten cieńki, plus z akumulatora bezpośrednio wtedy jak jest rozrusznik w porządku to będzie kręcił i będzie to oznaczało że niedochodzi ci prąd do rozrusznika. Jak nie zakręci to masz ten gruby...
Jeśli jest jak na filmie to jest kostka. MUSI być oryginalna. Jeśli kręci normalnie i nie odpala silnik to inna przyczyna.
Oczywiście, wszystko można i trzeba sprawdzić...
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Bezpieczniki za akumulatorem też sprawdziłeś?
Czy jeżeli silnik nie odpala to jest iskra i paliwo? Jakieś błędy wyskakują?
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu.
Iskry nie ma to co masz zrobić , wn do kontroli , oraz czujnik wału ewentualnie
Centralka jest nad prawym nadkolu a rozrusznik nie kręci. Jest tylko zaplon i nic więcej.
próbierka do ręki i sprawdź wtryskiwacz na jednym pinie plus na drugim przerwy masowe podczas kręcenia rozrusznikiem
jakie napiecie gdy rozrusznik kręci?
Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
Witam, mam problem z moim Seicento miesiąc temu nie kręcił rozrusznik, wyciągnąłem, sprawdziłem dobry. Odpalałem go kilkanaście razy z pychy i jechał o dziwo, doszedłem do tego że akumulator padł, w tym samym dniu jeszcze pojechałem i kupiłem nowy, wsadziłem i poszedł za pierwszym razem. Po przejechaniu 3km na nowym aku, zostawiłem go na 3h pod domem...
Silnik nie odpala bo nie kręci rozrusznik? Czy po odpaleniu na pych obroty biegu jałowego są stabilne?
Rozrusznik w ogóle wtedy nie kręci a prąd jest, wszystko cała elektryka działa.
Spadek w okolicach 10V, czyli chyba ok? Poboru prądu nie sprawdzałem to fakt, ale...tylko w zimne dni by coś kradło prąd? Akumulator tak do zera nigdy nie był wyładowany, zawsze zegarek działa, wszystko normalnie, tylko nie ma siły kręcić i to w zimowe dni.. Mnie to dziwi że zimą takie akcje się dzieją, przeciez jak ubywa prądu to czy latem czy zimą...
Do sprawdzenia pompka paliwowa. W seicento znajduje się pod kanapą.
Może dlatego przy próbie odpalania paliwo wywalało bokami przez monowtrysk? Auto jest u mechanika. Także czekam ;) No bez przesady liczę że jak mechanik który prowadzi warsztat to się zna i naprawi to ;) jak narazie kupiłem (na polecenie mechanika) nowy rozrusznik (używka za 50zl). Zlał to wszystko i zalał nowego oleju. Mówi że podłączy nowy Aku bo...
Nie pamiętam, by dziadek był na ustawianiu luzów zaworowych, a i jak tego nie wykonywałem. Z tym zapalaniem to jest, jak już wcześniej mówiłem, że na zimnym odpala dobrze, szybko, ale wystarczy ze po odpaleniu chwilę postoi i już trzeba nieźle kręcić, zanim odpali, chociaż zawsze odpala za pierwszym. Tylko wadą jest, że kręci długo zanim załapie.
Sprawdź najpierw podstawową rzecz, czy jest iskra i czy dochodzi paliwo, Cienko to widzę po spawaniu,? :| Dodano po 29 Z twojego postu rozumiem, że rozrusznik kręci silnikiem, tylko nie odpala?
gaz jest? czy sama benzyna? rozrusznik ładnie szybko kręci? czujnik temperatury wody (niebieski na termostacie) wymienił bym najpierw nie odpala za pierwszym nawet jak go judłasz z 15sek? czy próbujesz tylko chwilkę? Sama benzyna Rozrusznik kręci dobrze Nie sprawdzałem Nie odpala wcale nawet po długim przetrzymaniu
alternator kręci normalnie Bardzo ciekawe. Silnik 0,9 czy 1,1 rocznik ??
idzie zima a Ty 15w40 lejesz? nie szkoda Ci tego silnika? spróbuj to nalać jak jest -15 na dworze ... nie bez przyczyny "ruscy" piszą "masło" nalej 10w40 i zobaczysz że i hydropopychacze nie będą tak hałasować i silnik w zimie będzie lepiej kręcić przy odpalaniu i nie mówiąc już o tym że dłużej pożyje...
Mam problem z odpaleniem fiata seicento, kręci i nic się nie dzieje, paliwo jest, tylko że ma 3 lata i jest go dość sporo, bo 1/2 baku. Przez te 3 lata samochód nie był odpalany, stał na łące. Wyczyściłem świece i nic, pryskałem dezodorantem i też nic. Stacyjki nie mam, odpalam przez kostkę, odpiąłem całkowicie immobox i tylko kręci, czek się świeci...
No bez jaj, jakie bezpieczniki skoro nawet nie kręci? Dobierz się do stacyjki, zbyt dużo czasu to nie zajmie i popatrz tam co jest czego nie ma.
Wykręć świece i zobacz czy będzie kręcił.
Witam, mam taki problem, że zakupiony został w październiku 2020 nowy akumulator Centra plus do Seicento 1,1 i obecnie przy ok -7 stopniach na zewnątrz auto odpala tak jak na załączonym filmiku: [youtube]https://youtu.be/eVCJ7m_RpN4[/y... pytanie z czego może wynikać że nie kręci zbyt ochoczo? Napięcie w spoczynku wynosi 12,48V, warto go podładować?...
Witam ponownie, Jeśli chodzi o powyższą sprawę to zostało to już rozwiązane, auto zawiezione do mechanika, który naprawił, nie wiem co dlatego niestety ale nie pochwalę się co tam było :/ Ale mam teraz drugi samochód taki sam, też seicento, 1,1 benzyna, 2006r Ten samochód cały czas chodził jak należy, bez żadnych problemów, wczoraj rano wsiadam, chcę...
Silnik kręci za lekko, zalana jest tylko jedna świeca (to SPI) - jakie można wyciągnąć z tego wnioski?
Odpala z popychu, ale nie odpala nadal po przekręceniu kluczyka, akumulator jest sprawny. Był również sprawdzany pod innym akumulatorem od samochodu, który normalnie odpala i jeździ, a samochód nadal nie odpala. Wychodzi na to, że gdzieś jest zwarcie, ale nie mogę go zlokalizować.
Witam, rok temu miałem to samo a przyczyną był skończony 5-cio letni akumulator. Po wymianie na nowy wszystko pięknie działa :D Pozdrawiam tylko dziwi mnie to bo aku trzyma napiecie i podczas odpalania nie ma duzego spadku
Seicento 900, 2001 rok Witam! Jakiś czas temu miałem problem z odpalaniem, pomagał prostownik a ostatnio wymiana Aku na taki ze złomu co rzekomo miał sprawność 85÷ a ten stary 55. Dziś wracając z pracy cały czas świeciła się ikonka kluczyka z napisem CODE. Po zgaszeniu silnika wrócił problem z odpalaniem, nie kręcił nic nie było słychać jedynie ikona...
Witam, Mam problem, seiciak miał zwarcie, koło drążka zmiany biegów (był tam przełącznik, urwał się kabelek przy wrzucaniu biegu wstecznego), od tego czasu nie mogę odpalić samochodu. Mruga się bardzo szybko ikonka kluczyka (code). Na początku myślałem że to coś z immo i zawiozłem do sprawdzenie komputer. Gościu jeszcze usunął jeszcze zabezpieczenie...
Witam. Posiadam seicento które sam samodzielnie zeswapowałem na silnik 1.2 16v z punto 1. Baza to Seicento 1.1 MPI. Mam problem z odpalaniem. Nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym. Czasem pali od strzała, ale zdarzają się i takie sytuacje, że musi pokręcić ok 5/6 sekund. Kręci normalnie, potem coraz szybciej aż w końcu łapie. Jak wcisnę w tym momencie...
Witam! Od pewnego czasu mam magiczne seicento 1.1 MPI z 2002 roku z lpg. Z autem jest co chwile jakiś problem i tym razem dotyczy on nierozgrzanego silnika. Gdy postoi sobie noc na dworze, rano odpala za 1-2 razem i po chwili gasnie... potem muszę go kręcić z 5 razy żeby zapalił i kiedy w końcu to zrobi, chodzi na bardzo niskich obrotach i po dodaniu...
Obawiam się , że tam nie ma gaźnika. Przyczyn może być wiele. Stawiam uszkodzony zawór zwrotny lub czujnik ciśnienia . Łatwo to sprawdzić. Przekręć kluczyk ( nie zapalaj)i sprawdz czy słychać pompę, i tak 2-3 razy. Jeżeli po tej operacji nie odpala szukaj dalej. Najlepiej odczytać błędy
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Mechanik... hmmm :/ Czy ECU widzi obroty podczas kręcenia? Jeśli tak to czy jest iskra? Czy wtryskiwacz podaje paliwo?
Mam wyjazdy do pracy na parę tygodni. Po powrocie po kilku próbach z problemami odpalał. Dzisiaj kręcę i kręcę i nic. Pomocy.
Niestety nie mogę skasować wartości wyuczonych, działają mi jedynie testy itd. Próbowałem już z akumulatorem, ostatnio miał wyjęty akumulator na cała noc bo przez to kręcenie rozładowałem go i wziąłem go do garażu żeby go naładować.
Witam, myślę że mam dość popularny problem aczkolwiek żadne z rozwiązań w necie mi nie pomogło.. Seicento S 1.1 - na parkingu przy zapalonym silniku, gdy wyłaczyłem światła nagle silnik zgasł. Od tamtej pory nie odpala.. kręci lecz nie odpala. Sprawdziłem na jednej świecy (reszty nie wykręcałem) - brak iskry - zamieniłem na nową to samo, więc darowałem...
Witam.Mam problem z Fiatem Seicento z 2001r z gazem.Rano gdy próbuje go odpalić rozrusznik kręci ,słychać pompe paliwa a silnik nie odrabia.Dopiero po długim próbowaniu silnik odpala ,bywa czasami ze nawet akumulator pada podczas próby uruchomienia pomimo tego ze jest nowy.Jak już odpali to przez cały dzien nie ma problemów,pali na dotyk ,silnik pracuje...
Witam. Mam problem z seicentem żony, samochód zgasł jej podczas jazdy i nie odpala. Rozrusznik kręci, paliwo jest podawane, brak iskry. Wymieniłem świece, przewody, cewki, czujnik położenia wału, próbowałem na innym sterowniku silnika, dalej nic. Po podłączeniu przez fiatecuscan nie wykrywa żadnych błędów, a przez iaw-scan2 też brak błędów, tylko test...
Mieliście rację mechanikowi się nie chciało uszczelka na wtrysku była rozwalona masa i cewka zostało to wymienione kolejny problem to taki, że nie odpala na ciepłym silniku co może być nie tak? Czujnik temperatury? Rano jak po nocy stanie to odpala od kopa. Proszę o pomoc ponieważ nie chce znowu jeździć po mechanikach Dodano po 14 Mieliście rację mechanikowi...
Witam. Tata ma seicento 900 z LPG (II gen), samochód zawsze idealnie odpala na gazie, ale nie zawsze odpala na benzynie, zazwyczaj jest tak, że nie chce odpalić na benzynie, można kręcić rozrusznikiem i kręcić, potem 5-10 minut przerwy i wtedy czasem odpala na benzynie normalnie i jedzie normalnie. W momencie jak nie chce odpalić na benzynie wystarczy...
Zmierz odległość czujnika od koła fonicznego, ma być 0,9÷1mm, ja miałem przypadek, że przy 1,1mm samochód zapalał za drugim razem, za pierwszym można było kręcić do rozładowania aku bez efektów
pacjent: Fiat Punto 1.2 75 MPI '96 problem z rozrusznikiem: na początku po przekręceniu stacyjki zrobi raz yyyy i stoi, kontrolki gasną. Mam wrażenie jakby miał za ciężko. To nie jest ciężka praca spowodowana rozładowanym akumulatorem, tylko yyyyy i nagle stop i wrażenie jakby pracował mimośrodowo. ALE TEŻ SIĘ ZDARZA, ŻE: pokona opór i po yyyy zaczyna...
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z odpalaniem seicent. samochód nie odpala czasami bez względu na to czy jest ciepły czy zimny,kręci bardzo dobrze ( na "pych " pali zawsze od razu ) Po poprawieniu wszystkich przewodów masowych problem na chwile się uspokoił , wymieniłem akumulator również problem na miesiąc się uspokoił . Zastanawiam się...
Witam wszystkich serdecznie! Postaram sie przedstawić mój problem. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do połowy ,czyli do momentu w którym powinny zaświecić się kontrolki dzięje się następująca rzecz. Zapala się tylko kontrolka akumulatora , pompa paliwa pracuje cały czas nie gaśnie po kilku sekundach, nie zapala się również kontrolka...
Mam problem z Seicento 0,9. Miałem uszkodzony regulator napięcia i od tego momentu są problemy. Wymieniłem akumulator. Auto zaczęło wariować. Raz pali a raz nie. Ostatnio odpalił przejechałem 500 m. Wyłączyłem go, wróciłem ze sklepu i nie odpala. Dopiero po 4 próbie ruszył. Dzisiaj było gorzej. Ogólnie sprawa wygląda tak że nie pali, ale jak się go...
Czujnik położenia wału jest ok. ,iskra jest zawsze (nawet wymieniłem świece i przewody i jest to samo)Mój znajomy ma podobny problem ale z UNO a inny z KIA.Jak pisałem wcześniej odpalenie niedogrzanego silnika udaje się tylko przy długim kręceniu i pulsacyjnym pedału gazu.pozdrawiam
Tak silnik kręci się normalnie bez żadnych oporów i dodam ,że czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy. a jak podłączę prąd bezpośrednio z akumulatora na cewkę to wtedy iskra jest ale pompka cały czas pracuje czy jest zapłon włączony czy też nie.
Sprzęgło wymieniał uczeń, wszystko więc możliwe ;) w sumie zapomniałem o jeszcze jednym szczególe, widziałem że kręcili się tam ze spawarkąm przy wybieraku biegów - z tym że na pewno nie było wtedy podłączonego akumulatora. kompletnie nie mam już pomysłu, wezmę jutro oscyloskop i zobaczę impulsy na cewkach i wtrysku.
Witam serdecznie FIAT SEICENTO YOUNG rok 2001 pojemność 900 1) Awaria - padł wentylator. Na małych codziennych odcinkach 6 km nie zauważyłem tego. Autko kiepsko odpalało na ciepłym silniku bo był rozgrzany. Na zimnym bez kłopotu. Stawiałem na akumulator. Na odcinku 18 km zgasiłem auto, kupiłem znicz, wsiadłem i był kłopot z obróceniem wału przez rozrusznik....
Kiedyś miałem Fiata Seicento Sporting 1.1, auto jeździło elegancko, nie było żadnego przerywania, ale miałem problem właśnie podobnie jak Ty, zgasiłem auto po przejechaniu zwykle 20km, po 3h próbowałem odpalić, rozrusznik kręcił i kręcił ale nie mógł zapalić, oddałem go do mechanika, wymienił czujnik położenia wału, po wymianie problem minął i auto...
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
Witam! Problem polega że zawsze odpala za drugim razem!!! Załóżmy jak auto jest odpalone to po zgaszeniu nie odpali można kręcić i kręcić, ale wystarczy krótko zakręcić i wyłączyć zapłon i wtedy odpala od kopa po prostu super Zawsze włączy się pompa na chwilę, zawsze zgaśnie CODE i CHECK... i nie wystarczy włączyć zapłon i wyłączyć, trzeba zawsze zakręcić,...
Witam, mam dość dziwny problem i sam nie potrafię nawet na chłopski rozum tego rozkminic. Mianowicie w piątek pojechałem sobie moim sajakiem do roboty, do tego czasu wszystko super pali od strzala git. Rano koncze zmiane, wsiadam I krece krece nje odpala ani na gazie ani na benzynie, spróbowałem tak z 3 razy i nic mowie dobra wroce busem. W domu pomyślałem...
Witam, problem jest taki: seicento 900 dojechalo pod market i przy ponownej probie uruchomienia już nie świeciła kontrolka wtrysków (tzw. "marchewa"). Silnik kręci i nie odpala. Z obserwacji wynika że na pinie 26 wiązki sterownika pojawia się prawidłowo +12 ze stacyjki; po przekręceniu stacyjki załącza się również czerwony przekaźnik przy sterowniku...
Witam, podczas przykręcania przewodu +12V do alternatora przypadkiem dotknąłem kluczem karoserii i zrobiło się zwarcie. Problem w tym że teraz samochód nie chce odpalić, kontrolki się świecą, rozrusznik kręci ale nie odpala. Sprawdziłem wszystkie możliwe bezpieczniki i są ok. Nie działa ogrzewanie, kierunkowskazy, radio, nie słychać działania pompy...
Witam. Mój problem polega na tym że, wczoraj moja dziewczyna wróciła z pracy i jak zawsze zostawiła Fiacika w garażu dziś rano nie chciał już wgl odpalić. Zacząłem od cewki,przewodów,świeć odpinałem sonde oraz czujnik tp. bez zmian, wszystko w porządku. Po długim kręceniu w końcu załapał zaczął kopcić na biało i zaraz gaśnie jak zimny, po chwili jak...
Cześć, niedawno kupiłem fiata seicento 900 rocznik 2000, wszystko chodziło elegancko - palił na rys nawet na powaznej rezerwie (rzadko do tego dopuszczałem) niestety przedwczoraj przestał działać rozrusznik, a przynajmniej tak mi się wydawało więc odpalałem go na pych, z ciekawosci zanim na dobre stanął(zaczęło go nieco przerywać więc skojarzyłem objawy...
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
Witam, Posiadam Seicento 900 rocznik 99, tylko benzyna, i od jakiegoś czasu próbuję go naprawić. Ale może od początku. Jakiś czas temu zaczął mi piszczeć pasek klinowy, więc wymieniłem go na nowy. Jednak po wymianie, okazało się, że dalej piszczy i najprawdopodobniej jest za słabo naciągnięty. Po lepszym naciągnięciu odpalił, zdążyłem przejechać może...
Witam. Mam problem z fiatem Seicento 1.1 99'. Od dłuższego czasu słabo się kręcił gdy postał przez noc na dworze choć akumulator ma zaledwie 1.5 roku. Przez 2 dni stał niejeżdzony i niestety juź wczoraj wieczorem nie odpalił. Nawet nie próbował kręcić tylko słychać było dziwne "trykanie". Podłączyłem go na kable do innego auta i odpalił za pierwszym...
Czujnik wymieniony i auto odpala za każdym razem bez gadania :) Ciągle nieco długo kręci na ciepłym (2-3s) i to nie za każdym razem tylko zupełnie losowo, ale to już chyba problem z czymś innym (może kompresja już lipna tu i ówdzie). Dzięki wszystkim za pomoc :) Stary czujnik obmierzyłem, jego oporność na zimno jest identyczna jak nowego. To dziwne,...
Witam. Mam problem z Seicento 1100. Jakiś czas temu miałem następującą sytuację: przejechałem 20km, zgasiłem silnik, po pół godziny włączyłem zapłon i wtedy zaczęła mrugać kontrolka z żółtym kluczykiem od immobilisera i było słychać z pod maski szybkie turkotanie. Wyłączyłem zapłon a po ponownym jego włączeniu wszystko wyglądało już ok, z tym że nie...
Samochod Seicento 1.1 z gazem tartarini II generacji Witam. Jak już w temacie wspomniałem samochód kręci ale nie odpala.Dwa dni temu przestały świecić kontrolki od gazu, dziś u gazownika okazało się że to tylko bezpiecznik od gazu pod maską (7,5), - został wymieniony i wyruszylem w trase ok 110 km (gdzie aktualnie jestem). 2 ulice od celu podróży samochód...
Witam. Mój problem to SC 1.1MPI 2003 benzyna 90kkm. Przebieg zdarzeń: - Problemy zaczęły się w końcu stycznia, nie kręcił przy temp. poniżej -10C. Akumulator wymieniłem - niewiele pomogło. - Jak zapalił, zdarzało się, że pracował jak traktor. Wymieniono świece i kable WN - też nie pomogło :( - Na początku lutego odstawiam do elektryka. Ponieważ ciepły...
Witam forumowiczów Otóź mam taki problem posiadam seicento 900 1999rok Jak na zimny śilnik odpalam seja to jest wszystko ok zaś jak się rozgrzeje i chce go zapalić to jest mały problem potrafię kręcić go kilka minut i dopiero zapala i to z wielką łaska czego to wina czy pompy paliwa czy może czujnika położenia wału?? Jest w nim też taki problem że czasami...
Witam wszystkich użytkowników forum mam ciekawą sytuacje z moim fiacikiem (seicento 1.1 2003 rok) jak na razie nikt nie potrafi mi pomóc dlatego postanowiłem opisać problem. Problem polega na tym iż samochód od 2 lat zaczął swoje manewry związane z zapalaniem. Na co dzień auto sprawuje się bez problemowo pali na dotyk świetnie jeździ nie ma się do czego...
Misiekk75 nie dał ostatecznego rozwiązania usterki - ja stawiam 95% na czujnik temperatury silnika. W renault Laguna 3.0 tak spotkałem, że samochód z rana jesienią nie odpalał. Potrafił kręcić aż do wyczerpania aku - czasami załapał. Jak załapał - do wieczora było ok. Rano powtórka. Banalny powód - czujnik temperatury silnika. Po wymianie - jak ręką...
Fiat seicento 1100 podczas jazdy urwał się przewód łączący masę nadwozia z silnikiem. Po zgaszeniu nie chcał ponownie odpalić (normalka bez masy nie darady). Ponaprawienu przewodu także nie chce się uruchomić . Na desce rozdzielczej pali się wtrysk oraz immobiliser.( wtrysk zapala się po 3 sek od przekręcenia kluczyka) Gdy daje się na rozruch ( rozrusznik...
Jeśli go źle umocowałeś będzie latał to szybko padnie od drgań. On nie lata, stoi stabilnie i jest mocno przymocowany - dokręcony seryjnymi "łapami", ale po prostu nie siedzi w kuwecie elegancko jak seryjny, mniejszy tylko lekko tak nierówno. Inaczej się nie dało, ale myślę że w takim przypadku nie będzie to wpływać na trwałość. Wg mnie powinien starczyć...
Witam. Tak jak wyżej, posiadam Fiata Seicento rocznik 98, 899 cm? bez immobilizera. Jakiś tydzień temu przyjechał do mnie kolega z takim samym autkiem tylko z immo i coś mu dziwnie pracował silnik. Po sprawdzeniu wszystkiego wyszło na to, że prawdopodobnie wina jest komputera więc postanowiliśmy przełożyć mój do jego autka. Samochód ładnie pięknie odpalił...
Witam. Mam problem z moim Seicento, jest to wersja Sporting 1.1 na jednopunkcie. Wcześniej do zapłonu nie miałem żadnych zastrzeżeń, palił "na dotyk". Ostatnio wymieniłem elektrozawór przy parowniku, wcześniej miałem elektrozawór przykręcany do parownika bezpośrednio, teraz zaś mój elektrozawór z parownikiem połączony jest przewodem gazowym (około 40cm)....
Witam - tak jak w temacie. Rano odpaliłem, przez chwilę silnik pracował tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Po około 10 sekundach wszystko się uspokoiło i pracował normalnie (takie zjawisko miało miejsce wiele razy w ciągu ostatniego roku). Przez 5 minut jechałem na benzynie. Po rozgrzaniu sam przełączył się na gaz. Minęło około 30 sekund i było...
Witam Mam problem z Seicento 1.1 '99 rok, po kilku godzinach postoju nie chce odpalić. Objawy są takie, że w zasadzie(słychać tylko jeden dzwięk na początku jakby był akumulator rozładowany) nie kręci. Akuma jest ok,mimo że auto nie odpala to działa elektryka. Jak się go uruchomi na tzw "popych" to zaskakuje i po ponownym odpaleniu działa normalnie....
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
Witam Problem pojawił się po wizycie u dwóch mechaników: wymiana układu kierowniczego oraz wymiana jakichś tam elementów przedniego zawieszenia. Do tego momentu autko odpalało na dotyk zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Bardzo sporadycznie zdarzało się minimalnie dłuższe kręcenie na ciepłym. Bywało też sporadyczne falowanie obrotów na ciepłym, ale...
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Od około dwóch tygodni mam następujący problem: Codziennie rano na zimnym silniku gdy odpalam, kręci trochę dłużej tzn. odpala za pierwszym razem, ale rozrusznik trochę dłużej pracuje niż normalnie, gdy już odpali to świeci mi się kontrolka ładowania , gdy tylko dotknę pedał gazu znika ona już na cały dzień, a samochód pali na dotyk. Akumulator mam...
Jak trochę się nagrzeje, to za pierwszym razem można kręcić do rozładowania aku, wystarczy spróbować jeszcze raz i pali "na brzęk kluczyków" Mam 3 takie teraz na hali, to zacząłem od porównania parametrów widzianych przez sterownik, identyczne, podmieniłem po kolei: czujnik wału, map, wtrysk, bez efektu :cry: Z paliwem to nie ma nic wspólnego, wymieniałem...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
Dopnę się do tematu po problem mam podobny ... Miałem problemy z przewodami masy i rozrusznikiem - objawem było głośne "strzelanie" dwóch przekaźników koło sterownika i zapalony ""CODE"" lub przekaźniki nie "strzelały" i nie było ""CODE"" tylko silnik nie kręcił. Po wyczyszczeniu rozrusznika i przewodów masy samochód odpala ale tylko przez procedurę...
Jak w temacie Fiat Seicento rok 2003 silnik 1108 cm3 40kw . Właściciel zaparkował autko pod domem , rano brak możliwości odpalenia . Brak iskry , pompa paliwowa ( nowa ) podaje paliwo . Do tej pory podmieniony czujnik wału - nowy ( na kole zębatym przy prawym kole ) , sprawdzone bezpieczniki pod kierownicą i bezpieczniki za akumulatorem . Podmienione...
Tak ma być, po przekręceniu kluczyka pompka uruchamia się na chwilę i wyłącza się (tworzy wstępnie ciśnienie w układzie), pracuje na stałe z chwilą kręcenia rozrusznikiem. Prawdopodobnie w pompce jest zły styk i tak naprawdę to jest do wymiany. Po wymontowaniu mogła działać przez chwilę, miałem takie same objawy w Citroenie.
Ok, to zrób taki test przy obecnie panujących temperaturach. 20 km to już nie jest taka krótka trasa, powiedzmy 6 km, gaszenie i odpalanie pod wieczór, znowu 6 km. 10 nie Twoje a to że go kręciłeś i spalił mniej, niż jak ktoś się kula jak typowy kierowca 126P po lekturze słynnej książki o ekonomice jazdy to całkiem inna gadka. Zresztą potwierdza tylko...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
fiat seiczento 900 nie pali na ciepłym silniku brak błędów w komputerze . Na zimnym silniku pali na dotyk a jak się rozgrzeje to nie chce zapalić ,kręci a nie zapala,brak iskry ale co ciekawe wystarczy cofnąć kluczyk i przy następnej próbie odpala.Czujnik położenia wału korbowego i temperatury silnika nowe proszę o pomoc
Witam Panowie mam problem podczas jazdy gaśnie samochód seicento 900 bez gazu. Poniżej opiszę towarzyszące temu zjaiwska: - najczęściej pomaga redukcja i samochód odpala / zwiększają się obroty i ponownie jazda jest kontynuowana. - czasami samochód muszę zatrzyamć ( redukcja nie pomaga ) kręcę i czasami odpali czasami przepchnę go trochę i dopiero odpala...
Witam wszystkich ! Jest to mój pierwszy post i założony temat na tym forum. Nie wiem co się dzieje z moim samochodem (dlatego założyłem temat) ale to zaraz napiszę po kolei o co chodzi. Mianowicie od początku to było tak.... Posiadam seicento 1108 z roku 2003 z komputerem IAW4AF.M9. Wyjechałem na święta za granicę na tydzień, auto zostawiłem w garażu...
Witam szanownych forumowiczów . Mam problem ( kolejny) z Seicentem . Otóż rozrusznik na zimnym silniku super kręci , auto odpala ze strzała ( ale z okolic bendiksa słychac charakterystyczny świst). Jeśli autko sie zagrzeje trochę , nawet po przejechaniu 2,3 km i zgaszeniu silnika , trzeba przytrzymać kluczyk troche aby odpalił. Było pare sytuacji że...
witam mam problem z seicento, nie chce odpalić, kręci rozrusznik ale nie załącza pompy paliwa. postaram się dokładnie opisac problem i prosze o pilną pomoc zacznę od początku otóż moja siostra jechała na resztkach paliwa aż auto zgasło i nie chciało odpalić, kręcił rozrusznik i załączałą sie pompa, uznałem że zatarł się silniczek pompy i go wymieniłem,...
Właśnie wróciłam z serwisu, w którym nota bene w zeszłym roku wymieniałam akumulator. Tak - to wina akumulatora. Wstawili mi zastępczy na kilka dni, żeby tamten sprawdzić, bo jest na gwarancji. Ale ponoć napięcie spada, więc raczej tylko o akumulator chodzi. We wtorek dadzą odpowiedź. Ale mimo wszystko mam stresa, że jutro rano go nie odpalę. To na...
seicento odpala megane kręci odpala scenic kręci odpala
nawiew bezpiecznik generator siglent zmywarka amica start
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Jak podłączyć stabilizator napięcia LM317? Maksymalna temperatura agregatu lodówki - wartości i przykłady