Świece oraz regulacja luzów zaworowych było robione? Konieczna wymiana świec oraz sprawdzenie luzów zaworowych na gazie co 20 tys. km.
Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Witam sprobuj przeczyscic czujnik polozenia walu. U mnie to pomoglo a mialem identyczny problem.
Alternator zardzewiał i stanął.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Taaa.... Centralny zamek w Seicento bez lampki w bagażniku..
Jak stoi na płaskim to na 4 lub 5 biegu spokojnie go przepchniesz tak aby zakręcić wałem korbowym
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Naładować aku, jak nie pomoże albo naprawić albo "wyciąć" immo. Ikonka oznacza że immobiliser nie pozwala odpalić ale jeżeli aku pada wypluwa tą samą ikonkę.
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Miałeś czyste ecu bez immo. Kolega z immo. Przyuczył się do auta kolegi i masz efekt.
. W takiej sytuacji co powinienem zrobić? Zmówić litanię do św. Pompkeusza.
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
nikt koła pasowego nie ruszał To jak rozrząd sprawdzony?
Interpretuje że kontrolką byś bardziej rzeczowo sprawdził zasilania na przekazniku pompy.Przekaznik jest wyzwalany masą z ecu.
A pomyślałeś o baterii?
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Mozliwe ze sie stalo tak jak kolega wyzej twierdzi ze sa spacjalisci w naszym kraju ze przy spawaniu nie sciagaja klem bp tweirdza ze po co skoro tyle razy to robili i n ic sie nie stalo. Ale zawsze jest ten pierwszy raz i oby to nir dotyczylo ciebie. Przypadkiem nie masz tam jakiegos alarmu ktory by odcinal rozrusznik lub jakies urzadzenie odpowiadajace...
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Witam Seicento900.Brak iskry przy rzruchu z kluczyka Z popychu odpala. O co chodzi? Pozdrawiam.
W dodatku przeczyścić cewkę zapłonową, kable WN (wysokiego napięcia ) do kontroli , fajki świec itp. Przy okazji wyczyścić CZUJNIK CIŚNIENIA MAP SENSOR https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnie...
Zacznij od sprawdzenia iskry.
Witam można to bardzo prosto sprawdzić, na rozruszniku masz ogółem 2 kable gruby najczęściej na klucz 13 i cieńki na wsuwkę albo na 8-10 kluczyk. Spróbuj podać na ten cieńki, plus z akumulatora bezpośrednio wtedy jak jest rozrusznik w porządku to będzie kręcił i będzie to oznaczało że niedochodzi ci prąd do rozrusznika. Jak nie zakręci to masz ten gruby...
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
O co może chodzić? Podłącz się interfejsem ISO-KKL z adapterem OBD2 na trzy-pinowe wejście, które masz przy sterowniku silnika. Użyj programu IAW ECU SCAN 2 https://iaw-scan2.sourceforge.net/?p=dow... Odczytaj i wykasuj błędy.
Masz serwisowy kluczyk taki większy koloru brązowego? jak nie masz to lipa. Zostaje zakup komputera z kluczem i centralką immo znajdującą się pod deską nad pedałami. Mogę też wyłączyć immo w komputerze . Jeżeli potrzebować będziesz taki zestaw to mam 120 zł kompletny z 1 kluczyk , ale lepiej proponuje się tego pozbyć imma i po kłopocie
W czujniku zderzeniowym masz trzy piny. Jeden to masa która jest połączona z drugim pinem i zasila masą pompę paliwa. Jeśli wyłacznik zadziała wtedy rozłacza masę z piny drugiego i łaczy się z pinem trzecim i podaje masę na układ w liczniku który wyświetla napis FPS ON ale wtedy nie można odpalić samochodu.Jeśli masz ten napis a samochód odpala to coś...
Witam. mam problem z sc900 zacznę od tego że ciągle podczas jazdy jak i przy odpalaniu świeci mi się lampka wtrysku. dopóki się świeciła to silnik chodził równo, bez żadnych zastrzeżeń tyle że świeciła się ta lampka. w końcu zgasła a z nią skończyła się jazda. SC nie odpala. jak przy rozruchu dodaję mu gazu to próbuje się wkręcić na obroty ale rzadko...
witam mam seicento 1.1 rok 2006 i od jakiegoś czasu samochód zaczął przerywać przy zmianie biegow, na jedynce sie rozpędzał normalnie, wrzucam dwojke gaz i on mi gaśnie i szarpie, szybko sprzeglo, przegazowalem i na nowo sie rozpędzałem po którejś probie sie udalo i znowu jechal, ale jak znowu trojke wrzucałem znowu bylo to samo, ale później jak juz...
Wymieniając pasek musialeś fizycznie wymontowac czujnik polożenia wału. Sprawdź jego mocowanie- odstęp od kola fonicznego i czy go nie uszkodziłeś przy demontażu. Można pomierzyć go multimetrem po rozpieciu kostki (poni żej zbiornika wyrównawczego
Niestety wtrysk IAW 16F to wymysł jakiegoś nawiedzonego człowieka, częsty problem na zimnym silniku, a zwłaszcza gdy pokonuje się tym małe trasy i odpala raz na dwa dni, oczywiście temperatury obecne, możesz wymieniać i wymieniać a efekt nie będzie widoczny. Chyba że coś przeoczyłeś i ewidentnie można wskazać na uszkodzenie.
Jeśli jest jak na filmie to jest kostka. MUSI być oryginalna. Jeśli kręci normalnie i nie odpala silnik to inna przyczyna.
Po wjechaniu w dziurę na jezdni Seicento nie odpala, kręci, ale nie odpala.
panowie pilnie potrzebuje pomocy mój seiciento gasnie i p[o pół godz czekania odpala i jedzie dalej może miał ktoś taki problem?
Witam. Patrzyłem, brak prądu na świecy.
Witam jak w temacie posiadam fiata seicento 900 z 99 r. Dziś rano wyjechałem po przejechaniu około 300m auto zaczęło strasznie szarpać i zgasło. Teraz nie odpala.tzn jak by załapywał i od razu się dusił. Zepchnąłem go z powrotem na podwórko wymieniłem świece ale dalej to samo. Co może być przyczyną ?
Mam Seicento 900 z 99 roku w gazie. Odpala tylko wtedy gdy jest zimny, rozgrzany do razu gaśnie. Nie słychać pompki paliwa. Sytuacja jest taka sama i na paliwie i na gazie.
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
alternator kręci normalnie Bardzo ciekawe. Silnik 0,9 czy 1,1 rocznik ??
Witam, mam problem z fiatem Seicento 900 auto nie odpalało, wymieniłem wtrysk auto odpala tylko na gazie wciśniętym w podłogę. Raz gaśnie raz nie, jak już pali to kopci niemiłosiernie na biało. Benzyna jest w oleju, pęknięty blok?
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Problemem był przekaźnik w instalacji lpg
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . W Seycento nie ma gaźnika jest monowtrysk .
Niestety na pych również nie pali. Czy są dzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może któryś z przekaźników?
Witam Wymontowałem centralke alarmową wraz z centrlnym zamkiem, nie moge odpalic samochodu, popmpa paliwowa nie działa- podłączyłem ją na krótko, samochód dalej nie chce zapalic, nie wiem który jescze kabel zmostkowac, zasilic, może ktoś wie jak z tym probleme sobie łatwo poradzic? . Pozdrawiam
Zapalała się kontrolka silnika, więc można odczytać błędy... sterownik w MPI ma już dość rozbudowaną samodiagnostykę. Masz instalację II generacji, więc może to być problem z ECU - często ma dość specyficzne uszkodzenie, które się nie objawia przy pracy na LPG II generacji.
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
odpala seicento odpala seicento kluczyk seicento odpala drugim razem
mirekk36 dondu wymiana kondensatorów zasilacz trafo ws503
Ultraszybka dioda 1000V TO-247 – onsemi RURG, STTH, Vishay VS, IXYS DSEI, SiC Schottky Gdzie kupić układy CAC HD 02A i SDG HD 03AR?