Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Sprawdzałem iskrę, wtrysk wkładałem od innego sprawnego a pompę sprawdziłem w ten sposób że zdjąłem przewód paliwowy z mono wtrysku i dałem na zapłon przyłożyłem immobiliser, pompuje jak poj**bana.
Witam! Posiadam Seicento 1.1 40KW z 2003, na iinych forach i pan w sklepie powiedzial ze filtr powinien sie znajdowac pod samochodem obok baku paliwa. Ku mojemu zdziwieniu nie zlokaliwoaalem go w swoim autku. Teraz moje pytanie do Was; czy taki filtr jest w oryginalnym wyposazeniu Seicento? bo moze ktos zapomnial mi go dolozyc albo poprzedni wlasciciel...
Odkręć przewód paliwowy którym paliwo idzie do silnika i przekręć kluczyk może jak nie będzie oporu powietrza w przewodzie to przeciśnie a jak nie to do tego przewodu nalej paliwa to wtedy zalejesz pompę, ale będziesz musiał posłużyć się najlepiej własnymi płucami żeby benzyna pokonała całą drogę. Można też spróbować dmuchnąć we wlew paliwa szczelnie...
Nie wiem o jaki silniczku piszesz ale myślę że tak nazywasz samą pompę paliwa reszta to obudowa do zamocowania :-) . Podam Ci szybszą metodę jeżeli napicie dochodzi zdejmij przewód paliwowy zasilający o zobaczy czy w ogóle podaje paliwo bo samego ciśnienia paliwa na pewno nie masz czym sprawdzić, zobacz czy masz iskrę bo może padł Ci czujnik na kole...
Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
Wypadanie zapłonów może powodować wiele rzeczy. Winny może być układ zapłonowy , układ paliwowy , układ dolotowy , mechaniczna kondycja silnika itd. itd... Więc nie mając żadnego doświadczenia w tym temacie? Być może trafisz dosyć szybko albo będziesz wymieniał części bez rezultatu. Jeśli się auto psuje to się je oddaje do warsztatu. Po to one są ....
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu. Dobrze ma podpięte przewody. 1-3-4-2 to kolejność zapłonów w silniku na obrót wału korbowego. Może być zapowietrzony układ paliwowy jeśli przewody...
Prawdopodobnie rozszczelniona opaska na przewodzie smoka ssącego.
Może masz po prostu korek w baku który nie odpowietrza baku bez dziury kupiony w sklepie spożywczym sprawdź bez korka zamiast przewody ściągać no i tak jak wyżej Pisza czy masz ciśnienie 2 bar po prostu podczas włączenia kluczyka przytrzymaj palcem nie powinieneś utrzymać palcem przewodu paliwowego wchodzącego do gaźnika
A to Ci się stało po wymianie tego przewodów..., czy wcześniej się działo? Możesz jeszcze wyregulować skład mieszanki paliwowej.
Jeśli masz interfejs i program, a widzę że chyba posiadasz - posprawdzaj jaką temperaturę widzi sterownik przed odpaleniem na zimno, czy pokrywa się mniej więcej z tą zewnętrzną jaka jest aktualnie? Jeśli od strony czujników ok, to może od strony układu paliwowego? Nieprawidłowe ciśnienie paliwa, a system tego nie monitoruje w tym samochodzie. Powinno...
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Dokładnie takie same objawy miała moja 900. Pomogło: 1. Przedmuchanie powietrzem z kompresowa, przewodu zwrotnego paliwowego. - poprawiło się trochę choć silink na wolnych obrotach falował nadal 2. Wyczyszczenie silniczka krokowego - wszystko wróciło do normy. moj samochód to Fiat seicento 900 98r. 80tys. benzyna bez gazu.
Filtry czyste, hamulce zostały oczyszczone niedawno. Układ wydechowy drożny. Przewody paliwowe ok, parkuje w garazu i nigdy zadnych sladow nie bylo. A z tym laniem paliwa to calkiem mozliwe, bo mam wrazenie ze troche strzela wydech na wolnych obrotach i minimalnie spaliny smierdza benzyna
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze chyba centrali zapłonu . Zwarcie jest na przewodzie styku jednego z przekażników 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód...
Witam posiadam fiata uno 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Tak chodzi o ten przewód wchodzący do pompy paliwowej ,zauważyłem właśnie tak jak już wyżej pisałeś wyciek w tym miejscu . Kolego czy mógłbyś napisać jak to naprawić ? Czy jest tam jakaś uszczelka ? Czy to trzeba całą pompe ściągać ?
Jeżeli nie słychać popychaczy to są ok. A usterkę masz nadal w układzie paliwowym. Do wyczyszczenia wszystko od zbiornika, przez pompę po przewody. Zdejmij jeszcze raz filtr i zobacz czy nie zatkany. Wyjmij pompę i sprawdź. W zasadzie pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ciśnienie paliwa w momencie zgaśnięcia.
hmmm... moze sprobuj na sluch zlokalizowac przekaznik od pompy paliwa i przewod paliwowy? jak wkladasz kluczyk i przekrecasz jak do zaplonu, nie stuka jakis przekaznik i nie slychac jak pompa paliwa pompuje? tak przynajmniej ja szukalem i znalazlem u kumpla po tym stukaniu przekaznik i przewod od pompy paliwa, sposob prymitywany, ale dobry :)
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
cóz przyczyn swiecenia sie kontroli engine jest bardzo wiele bo od podstawowych błedów wszelkich czujników monitorujacych prace silnika jak tez złego składu mieszanki paliwowo powietrznej czy niewłasciwej pracy swiec zaplonowych najprostrza metoda jest podpiecie komputera i zczytanie wysietlanych błedów lecz to tez nie gwarantuje usuniecia usterki czesto...
Mógł to być zbieg okoliczności i np. zawilgły przewody zapłonowe lub jakaś wiązka elektryczna. Mogło się coś przytkać w układzie paliwowym. Jest szansa i to spora, że usterka się powtórzy, auta zazwyczaj same się nie naprawiają, tylko objawy usterki mogą się pojawiać tylko w określonych warunkach.
He, powodzenia.:D P.S. Skoro nie jesteś mechanikiem to zmień opis. Ty podstawowych rzeczy nie rozróżniasz, teraz szukasz "przewodów sterowania monowtryskiem co wyglądają jak powietrzne". Chyba o podciśnienie do MAP tu chodziło albo radzącemu się z Aisanem pomyliło. A to podciśnienie się nie przeciera, to ten sztywny plastykowy wężyk z gumowym końcem....
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
Układ chłodzenia odpowietrzałem, po zapaleniu silnika wszystkie kontrolki gasną (jedynie kontrolka rezerwy benzyny się pali :D ) Może tu jest problem . Nie masz LPG ?A rezerwa się świeci przy jeździe na benzynie. Może zapchany filtr paliwa przy baku jak również w baku w koszu pompy. Zdejm powrotny przewód z przepustnicy (ten od strony kabiny).Dobrze...
Może ja czegoś nie doczytałem ale kolega nie ma iskry to może skupmy się na tym potem następne usterki.Bo jak będziemy skakać to nic nie wyjdzie z tego. Dokładnie , czujnik wału nowy , komp z immo nowy, na wtryski dochodzi napiecie , pompka paliwowa chodzi, czujnik wału opornośc okolo 1000omów i podczas krecenia rozrusznikiem waha sie 900-1400 omów,...
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Ogolnie jestem za zeby go jako CPU samochodu zastosowac. Jezdze Fiatem Seicento 1.1 MPI rocznik 2001. Powiedzcie mi jak odczytac predkosc chwilowa (mam cyfrowy licznik kilometrow) ewentualnie jak zmierzyc ten czas otwarcia wtryskow (czyli obliczyc ilosc spalonego paliwa) a tak wogole to gdzie mozna poczytac o tym jak dzialaja wtryski ? Jeśli chodzi...
seicento przewód passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy
nokia przestrojenie przeróbka radia samochodowego przesterowany pioneer
bosch lodowka demultiplexer schemat
Miejsce produkcji lodówko-zamrażarki Whirlpool ARC5714/1 Jak włączyć wszystkie głośniki w Pioneer VSX-322?