To nie jest filtr tylko zawór zwrotny,dlaczego chcesz go wymieniać ?
To nie jest takie proste jak Ci się wydaje... Wszystkie przewody są w jednym kolorze. Musisz przewód po przewodzie odnaleźć miejsce wpięcia do instalacji samochodu i wszystko przywrócić do stanu fabrycznego.
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Do sterownika silnika dochodzi tylko jeden przewód z centralki immo.
Bardzo rzadko takie przewody ktoś sprzedaje - zwłaszcza te długie przód-tył. A to dlatego, że na linii montażowej montuje się je jako jedne z pierwszych elementów do nadwozia - teraz może się okazać, że żeby założyć któryś z dłuższych przewodów w stanie gotowym, musiałbyś wyjąć silnik, zbiornik paliwa czy inne elementy z którymi przewód hamulcowy gdzieś...
Jeśli to co pisałeś sprawdzone i jest OK, to warto obejrzeć dokładnie przewód i sam czujnik położenia wału.
Czujnik masz pod pokrywą od wtrysku, idą do niego czarny i fioletowy przewód z lewej strony, jak spojrzysz od przodu auta.
Moim zdaniem to masz problem właśnie z pompą paliwa, być może już przytarta i nie daje ciśniena jak należy. Druga sprawa przewód do Map sensora czy jest szczelny i czy odpowiednio podpięty do przepustnicy (czasami można podmienić miejsce podpięcia z przewodem z odmy), ale stawiam na pompę.
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
17B to żółte złącze pod nakładką na słupku A przy lewej stopie kierowcy. Zdejm nakładkę i żółte złącze tam będzie (także białe ale interesuje Ciebie żółte). Przy 9tym pinie złącza będzie przewód białoczerwony. Może tam zaśniedziało? Dalej ten przewód wychodząc za złącza rozwidla się na zapalniczkę. Masz sprawne gniazdko prądowe? Jeśli tak to złącze...
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Skoro nie masz czujnika a napis FPS ON się pojawił to możliwe że przewód który miał być podpięty pod czujnik zderzeniowy po prostu dotyka do masy skoro samochód odpala to pewnie pozostałe dwa przewody są połączone (masa jest przekazywana na pompę paliwa bo tylko masa przechodzi przez wyłącznik) Plus jest podawany osobno przez bezpiecznik i przekaźnik....
Sam nie jestem w stanie tego zrobić, ani sprzętu, ani wiedzy. Masz kabelek i program, więc możesz to zrobić, tylko Ci się nie chce... ale zapewne znalazłeś przyczynę w postaci pękniętej membrany reduktora i LPG przedostającego się przez przewód kompensacji podciśnieniowej. Sterownik masz IAW-4AF, czyli już poprawiony, one raczej się nie psuły.
Wyłącznik montujesz taki jak w drzwiach lewych. A przewód od niego dołączasz do przewodu biegnącego od lewych drzwi do lampki w jakimkolwiek punkcie.
Żaden, to jedyny przewód łączący CODE z ECU, transmisja jest jednokierunkowa. Napiszesz o co Ci tak naprawdę chodzi?
to jak niby zwierałeś styki przekażnika i nieruszył to sprawdz czy na odczepie 30 masz zasilanie jeżeli nie to masz powód a jeżeli masz zasilanie a pomimo mostkowania 30 z 87 nic niedaje to masz gdzieś przewód uwalony z przekaznika do wentylatora a może poprostu masa śię straciła na silniku opcji dużo jest?
Ja bym sprawdził ale przewód masowy silnik karoseria.Raz że ładowanie może być kiepskie dwa,rozrusznik może kiepsko kręcić.Ale to się po świętach pobawicie pozdro.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Jeżeli dasz gazu to też spada??? napięcie??? Jeśli tak to mostek w alternatorze. A jeśli tylko na wolnych obrotach to regulator. (Jest on nowy? czy ze starego przełożony? Zobacz jakie jest napięcie na alternatorze. Plus miernika przykładasz do dużej śruby grze dochodzi gruby czerwony przewód a masę weź z jego obudowy. Uważaj na ręce. Będziemy wiedzieli...
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Czujnik to rezystor o rezystancji zależnej od temperatury-im wyższa temperatura tym niższa rezystancja.Zdejm przewód z czujnika i zewrzyj z masą ,wskaźnik powinien wskazać wartośc maksymalną.W tym przypadku uszkodzony będzie czujnik.
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Witam serdecznie. Pozostało sprawdzić okablowanie. Jak nie będzie łączył przewód czujnik-sterownik to wyjdzie -40 stopni. W sterowniku to pin 31. Przy okazji sprawdź kable sterujące cewką. w sterowniku to 1 i 19. Pozdrawiam.
A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
Mógłbym prosić o jakieś wskazówki co do pomiarów tego zabezpieczenia? Z tej wtyczki wtyczka (zdaje się 5 przewodów) po przewodach sprawdź gdzie jest wpięta w oryginalną wiązkę auta jak znajdziesz to będziesz widział jaki przewód został przecięty aby podłączyć to zabezpieczenie. Wtedy będziesz wiedział jakie piny zmostkować aby ominąć zabezpieczenie...
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Masz zegary z mechanicznym licznikiem przebiegu czy z wyświetlaczem LCD? Kontrolka w starych zegarach ma włącznik bimetalowy i albo świeci albo nie - jeśli się żarzy to albo jest zwarcie na wiązce albo uszkodzony lub niewłaściwy czujnik. Sterownik silnika ma swój czujnik, wentylator swój, a kontrolka też swój - teraz pytanie który Ty wymieniłeś ;) Czujnik...
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Ja sprawdzałem w ten sposób że odkręciłem sztywny przewód przy parowniku i po zasileniu elektrozaworów gaz powinien gwałtownie wypływać . Zrób to ostrożnie i na bardzo krótką chwilę - nie w garażu a na wolnym powietrzu. Nieraz tak robią gazownicy przy wymianie filtra gazowego że zasilają zawory by wypłukać gazem zanieczyszczenia.Jak poleci ale słabo...
To już "stała tymczasówka" :D By tak zrobić, wystarczy przełącznik do styku 30 w kostce, przewód brązowy ( marrone czyli " M "). http://obrazki.elektroda.pl/4572393800_1... I otrzymujemy "postojowe" bez kluczyka lub pozycyjne.
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
Ach, zapomniałem o tym temacie. Przewód o którym pisałem, to był przewód klaksonu, który po prostu odpadł. :) Problem rozwiązałem, gdy żona chciała strąbić gościa i zonk.
podpinałem amperomierz szeregowo do akumulatora. Jak zmierzyć pobór na przewodzie memory?
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Tam nie ma żadnej filozofii. Albo akumulator albo rozrusznik. . Ew. zrob nowy przewód masy z klemybpod śrubę rozrusznika. Masy się urywają w fiacie.
Wg mnie w momencie hamowania bębny powinny stać w i nie powinno się ich ruszyć. Skok jest zbyt mały by popchnąć szczęki do okładzin bębna. Na ręcznym szczęki są rozpychane i nie pozwalają ruszyć bębnów Nie zrozumiałeś. Nowa szczęka nie jest dopasowana promieniem do bębna, jest po prostu mniejsza. Pompując taki układ musisz się starać robić to w miarę...
Potwierdzam żółta kostka pin 9 przewód biało czerwony - gruby. Rozciąłem przewód ominąłem kostkę. I działa. https://obrazki.elektroda.pl/2767123400_... https://obrazki.elektroda.pl/4519007600_...
Zdemontuj stare rurki a kasiory nie pożałuj na miedziane. Na bazie starych rurek, ich długości sklep prowadzący między innymi serwis samochodów wykona Ci rurki o długości jakie posiadały stare. Płyn hamulcowy to oczywiście DOT4. Ze względu na prowadzone modernizacje w samochodzie w trakcie produkcji zakupiony komplet przewodów hamulcowych do samochodu...
przewód nr 6 to pewnie sobie ktoś antenę GPS założył !
Skoro samochód fabrycznie nie miał EPSu, a w liczniku brakowało kontrolki to zacznij od sprawdzenia czy w wiązce jest przewód sterujący tą kontrolką, a jak już go znajdziesz to weź miernik i zobacz co się na nim pojawia w momencie włączenia zapłonu.
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
gdybyś sam podał jakie masz tam kolory byłoby może łatwiej i może ktoś by coś pomógł. Z reguły czerwony to plus z akumulatora, pomarańczowy lub różowy to plus po stacyjce a jeśli chodzi o głośniki to często jest np tak: Pierwszy głośnik to przewód koloru zielony i czarnozielony, drugi to szary i czarno szary itd.
Jak coś, to powinienem taki mieć. Jak był z czerwoną główką to zapewne nie było ok, tylko czujnik był USZKODZONY więc kontrolka się nie świeciła ;) Mogłeś też usmażyć silnik nie wiedząc o tym. Posiadasz multimetr? Jak tak to jeden przewód do gwintu czujnika, drugi do wejścia na konektor i zmierz rezystancję. Powinna być nieskończoność (przerwa).
To przewód odmy. Falować obrotami od tego może. Widać nawet ala sitko do łapania smalcu olejowego.
Panowie gdzie macie przelotkę z kablami w klapie secento? Toż tam wszystko jest na zasadzie styków w pasie tylnym i klapie bagażnika a jedyny przewód łączący klapę z samochodem to przewód spryskiwacza tylnej szyby Ven1906 jakie to seicento MPI SPI? bo różnie kładli ilość styków
1.Spalona żarówka (wyjęta) 2.bezpiecznik sprawdź ten przy przekaźnikach nad sterownikiem o ile pamiętam przy czarnym przekaźniku 7.5A. Auto odpala? bo jeszcze jest bezpiecznik od całego układu wtryskowego za akumulatorem - jak pamiętam EFI i chyba 20A -bezpiecznik tzw MAXI 3. Masz LPG więc pewnie gazownik fizycznie przeciął linię od sterownika wtrysku...
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Owszem, rurki od nagrzewnicy są cały czas gorące, ale to nie "klapa" steruje odbiorem ciepła, gorący płyn nie krąży cały czas poprzez nagrzewnicę. Przy nagrzewnicy jest zawór na tych przewodach, jest to zawór tego typu, że gdy włączymy ogrzewania...
przewód hamulcowy seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
iskrzyć szczotka lutownica elektryczny 405nm laser
pompa ciepła haier pomiar energii pralka
Aktualizacja firmware Blaupunkt BS42F2242NEB Lokalizacja głównego przekaźnika Audi A4 B7 2006