To nie jest filtr tylko zawór zwrotny,dlaczego chcesz go wymieniać ?
Do sterownika silnika dochodzi tylko jeden przewód z centralki immo.
(at)mariusz13011991 (at)Maximus2001 tak samo u mnie dzięki waszym postom po sprawdzeniu silnika, opornicy i przełącznika poszedłem od razu do żółtej kostki i to był dokładnie ten przewód. Dzięki
Jeśli to co pisałeś sprawdzone i jest OK, to warto obejrzeć dokładnie przewód i sam czujnik położenia wału.
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Ach, zapomniałem o tym temacie. Przewód o którym pisałem, to był przewód klaksonu, który po prostu odpadł. :) Problem rozwiązałem, gdy żona chciała strąbić gościa i zonk.
To nie jest takie proste jak Ci się wydaje... Wszystkie przewody są w jednym kolorze. Musisz przewód po przewodzie odnaleźć miejsce wpięcia do instalacji samochodu i wszystko przywrócić do stanu fabrycznego.
Czujnik masz pod pokrywą od wtrysku, idą do niego czarny i fioletowy przewód z lewej strony, jak spojrzysz od przodu auta.
podpinałem amperomierz szeregowo do akumulatora. Jak zmierzyć pobór na przewodzie memory?
przewód nr 6 to pewnie sobie ktoś antenę GPS założył !
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Witam. Smar nie ma nic do zatrzymywania się wycieraczki. Podłącz napięcie zasilania pod sam silnik i sprawdź czy pracuje normalnie bez zatrzymań, silnik ma wyprowadzenia zielony i brązowy przewód.
Witam , jestem w trakcie montażu klimatyzacji do seicento 900 , czy może ktoś mnie wspomóc jeśli chodzi o schemat podłączenia elektrycznego , dodam że klimatyzacja jest z seja 1100. Mechanicznie nie ma większego problemu , należy założyć kompresor z alternatorem dedykowany do 900 - tki (wersja 1100 ma zupełnie inną konstrukcję ,za dużo przeróbek w moim...
MAP nie jest ważny do pracy na LPG . Jego wskazania są ważne do ustaenia dawki benzyny w zależności od obiążenia silnika . Albo masz nieszczelność pod przepustnicą (przewód z evapu itp) albo uszkodzony silniczek krokowy .
Wyłącznik montujesz taki jak w drzwiach lewych. A przewód od niego dołączasz do przewodu biegnącego od lewych drzwi do lampki w jakimkolwiek punkcie.
Przekażniki to musisz sobie założyć.A jeszcze jedno, sprawdz kostki przy żarówkach często wytopiona masa-czarny przewód-.
Hmmm po pierwsze radio nie jest podłączone przez kostkę iso tylko przewody z głośników do radia, po drugie jedynym przewodem zasilającym w seicento jest przewód żółty 12V z aku. więc nie mam innego przewodu czerwonego ze stacyjki, wcześniejsze radio też tak było podłączone, ale miało zdejmowany panel więc nie było problemu, to nie ma...Aha i gdy podepnę...
Sprawdz przewód masowy silnika.
Ja bym sprawdził ale przewód masowy silnik karoseria.Raz że ładowanie może być kiepskie dwa,rozrusznik może kiepsko kręcić.Ale to się po świętach pobawicie pozdro.
jutro załatwię na podmianę czujnik,może coś się wyjaśni. Nie wiem czy to może mieć związek ale był tam też problem z masą na silniku, wymieniłem przewód.
tak jak napisano: 1) zasilanie stałe +12V 2) sterowanie - (najczęściej dostępne w alarmie jako zasilanie czujek dodatkowych minusem) 3) sterowanie + 4) i 5) znajdujemy przewód zasilający silnik na którym w czasie zamykania jest + , przecinamy i łączymy 5 do silnika i 4 w stronę przełącznika 6) i 7) TU PRAWDOPODOBNIE JEST BŁĄD NA SCHEMACIE: 4 na schemacie...
Żaden, to jedyny przewód łączący CODE z ECU, transmisja jest jednokierunkowa. Napiszesz o co Ci tak naprawdę chodzi?
Moim zdaniem to masz problem właśnie z pompą paliwa, być może już przytarta i nie daje ciśniena jak należy. Druga sprawa przewód do Map sensora czy jest szczelny i czy odpowiednio podpięty do przepustnicy (czasami można podmienić miejsce podpięcia z przewodem z odmy), ale stawiam na pompę.
17B to żółte złącze pod nakładką na słupku A przy lewej stopie kierowcy. Zdejm nakładkę i żółte złącze tam będzie (także białe ale interesuje Ciebie żółte). Przy 9tym pinie złącza będzie przewód białoczerwony. Może tam zaśniedziało? Dalej ten przewód wychodząc za złącza rozwidla się na zapalniczkę. Masz sprawne gniazdko prądowe? Jeśli tak to złącze...
Pod podtrzymanie instalacji radia bym nie ryzykował. 15 A to dość sporo i przewód do tego powinien mieć określony przekrój. Teoretycznie można jeśli to ten sam bezpiecznik, bo jeśli inne obwody to mogą dziać się niepożądane rzeczy.
Sam nie jestem w stanie tego zrobić, ani sprzętu, ani wiedzy. Masz kabelek i program, więc możesz to zrobić, tylko Ci się nie chce... ale zapewne znalazłeś przyczynę w postaci pękniętej membrany reduktora i LPG przedostającego się przez przewód kompensacji podciśnieniowej. Sterownik masz IAW-4AF, czyli już poprawiony, one raczej się nie psuły.
Czujnik to rezystor o rezystancji zależnej od temperatury-im wyższa temperatura tym niższa rezystancja.Zdejm przewód z czujnika i zewrzyj z masą ,wskaźnik powinien wskazać wartośc maksymalną.W tym przypadku uszkodzony będzie czujnik.
to jak niby zwierałeś styki przekażnika i nieruszył to sprawdz czy na odczepie 30 masz zasilanie jeżeli nie to masz powód a jeżeli masz zasilanie a pomimo mostkowania 30 z 87 nic niedaje to masz gdzieś przewód uwalony z przekaznika do wentylatora a może poprostu masa śię straciła na silniku opcji dużo jest?
Bardzo rzadko takie przewody ktoś sprzedaje - zwłaszcza te długie przód-tył. A to dlatego, że na linii montażowej montuje się je jako jedne z pierwszych elementów do nadwozia - teraz może się okazać, że żeby założyć któryś z dłuższych przewodów w stanie gotowym, musiałbyś wyjąć silnik, zbiornik paliwa czy inne elementy z którymi przewód hamulcowy gdzieś...
Tam nie ma żadnej filozofii. Albo akumulator albo rozrusznik. . Ew. zrob nowy przewód masy z klemybpod śrubę rozrusznika. Masy się urywają w fiacie.
Przewód antenowy.
Witam serdecznie. Pozostało sprawdzić okablowanie. Jak nie będzie łączył przewód czujnik-sterownik to wyjdzie -40 stopni. W sterowniku to pin 31. Przy okazji sprawdź kable sterujące cewką. w sterowniku to 1 i 19. Pozdrawiam.
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
Sprawdź przewód gumowy idący do czujnika bezwzględnego. Pozdrawiam.
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Nic tam nie ma,tak się dzieje ze wzgledu na przewód opdpowietrzania skrzyni korbowej.
może masy nie ma?? W seicento miałem podobnie. Powód-luźny przewód masowy na podłużnicy. Sprawdź wszystkie połączenia
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Sprawdź przewód podciśnienia do MAP
Może trza by się zapalniczce przyglądnąć.
Panowie gdzie macie przelotkę z kablami w klapie secento? Toż tam wszystko jest na zasadzie styków w pasie tylnym i klapie bagażnika a jedyny przewód łączący klapę z samochodem to przewód spryskiwacza tylnej szyby Ven1906 jakie to seicento MPI SPI? bo różnie kładli ilość styków
Światła do jazdy dziennej idą z przodu więc najlepsze miejsce dla ciebie będzie znalezienie pod maską;-). Koło kielicha masz plastikową obudowę po ściągnięciu jej będą dwa bezpieczniki jeden jest stały drugi 12 po kluczyku. Jak dobrze pamiętam pomarańczowy przewód.
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Jeżeli dasz gazu to też spada??? napięcie??? Jeśli tak to mostek w alternatorze. A jeśli tylko na wolnych obrotach to regulator. (Jest on nowy? czy ze starego przełożony? Zobacz jakie jest napięcie na alternatorze. Plus miernika przykładasz do dużej śruby grze dochodzi gruby czerwony przewód a masę weź z jego obudowy. Uważaj na ręce. Będziemy wiedzieli...
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Sprawdź szczelność układu dolotowego: serwo hamulców, wężyki podciśnienia, odma. Podobne objawy miałem w swojej Avensis. Na zimno OK, po rozgrzaniu sporadyczne wypadanie zapłonów na jałowym, brak przejścia, powyżej 2,5 tys. obr/min ok. U mnie był pęknięty przewód odmy.
gdybyś sam podał jakie masz tam kolory byłoby może łatwiej i może ktoś by coś pomógł. Z reguły czerwony to plus z akumulatora, pomarańczowy lub różowy to plus po stacyjce a jeśli chodzi o głośniki to często jest np tak: Pierwszy głośnik to przewód koloru zielony i czarnozielony, drugi to szary i czarno szary itd.
Czesc.Tez nie dawno podłączałem centralke do kierunków.Z prawej strony od kierowcy ,pod wykładziną znajdziesz dwie kostki -żółta i biała,żółta nas nie intereuje natomiast tylko biała,śa tam dwa przewody-niebieski i niebiesko czarny (pierwsze dwa patrząc na kostke)Włącz kierunki i sprawdz sobie jeszcze dokładnie!Rozdzieliłem sygnał dwoma diodami i podłączyłem...
ok.dzięki .podłączam go seicento a pod co podpiąć biały przewód wychodzący z centralki(sterowanie światłami)
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
PO CO !!!!!!!! W seicento jest montowany wyłącznik bezwładnościowy, wyłącza on pompę (przerywa przewód masy) wystarczy przeciąć jeden przewód z wyłącznika bezwładnościowego i podłączyć wyłącznik i po sprawie !!
wa wyszła po lekkim stuknięciu lewym przodem w inny pojazd. Musiałeś odciąć (urwać) gdzieś przewód do lamp.
A nie urwał się przewód masowy pomiędzy silnikiem i karoserią?
puszczę chyba przewód zastępczy od bezpiecznika do lampy
Wiem, że temat archiwalny ale dopowiem dla potomnych. Sygnał dla obrotomierza w większości seicento jest pod osłonką słupka koło nogi kierowcy ;) Są tam dwie kostki, biała i żółta. Do żółtej od dołu wchodzi cieniutki czerwony przewód- właśnie na nim jest sygnał dla obrotomierza. Pozdrawiam
Masz zegary z mechanicznym licznikiem przebiegu czy z wyświetlaczem LCD? Kontrolka w starych zegarach ma włącznik bimetalowy i albo świeci albo nie - jeśli się żarzy to albo jest zwarcie na wiązce albo uszkodzony lub niewłaściwy czujnik. Sterownik silnika ma swój czujnik, wentylator swój, a kontrolka też swój - teraz pytanie który Ty wymieniłeś ;) Czujnik...
Skoro nie masz czujnika a napis FPS ON się pojawił to możliwe że przewód który miał być podpięty pod czujnik zderzeniowy po prostu dotyka do masy skoro samochód odpala to pewnie pozostałe dwa przewody są połączone (masa jest przekazywana na pompę paliwa bo tylko masa przechodzi przez wyłącznik) Plus jest podawany osobno przez bezpiecznik i przekaźnik....
Zdemontuj stare rurki a kasiory nie pożałuj na miedziane. Na bazie starych rurek, ich długości sklep prowadzący między innymi serwis samochodów wykona Ci rurki o długości jakie posiadały stare. Płyn hamulcowy to oczywiście DOT4. Ze względu na prowadzone modernizacje w samochodzie w trakcie produkcji zakupiony komplet przewodów hamulcowych do samochodu...
Sprawdź przewód gumowy idący do MAP sensora. Pozdrawiam
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
Okazało się że immo i pompa nie mają nic wspólnego. Po prostu "mechanik" był nieudolny i przy wymontowywaniu immo przerwał przewód idący do pompy :/
Do regulacji siłownik centralnego, bo nie przerzuca w pozycję zamknij. Albo uszkodził się przewód sygnału zamknij w przelotce drzwiowej.
Niewiele można zrozumieć z tego opisu. Czy to jakiś warszawski slang? Przede wszystkim napisz jakie masz radio? Niemal wszystkie (niededykowane do konkretnych samochodów) radia wymagają zasilania: 1. +12V na stałe (B.U.>żółty przewód); 2. +12V ze stacyjki (ACC > czerwony przewód) 3. minus (MASA > czarny przewód). Jeśli w okolicy "kieszeni" na radio...
To przewód odmy. Falować obrotami od tego może. Widać nawet ala sitko do łapania smalcu olejowego.
dzieki za informacje miałem przedtem inne radio i one grało nawet jak stacyjka była wyłaczona czyli chyba musze podłączyć czerwony razam z żółtym?
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Wystarczy, że ktoś zapomniał odpiąć wtyczkę przy demontażu i naciągnął przewód... Wiesz już, co masz posprawdzać?
Seicento po stacyjce ma prąd na pomarańczowym przewodzie, jest to prąd, który nie zanika po przekręceniu stacyjki w pozycję rozrusznika, a w skrzynce bezpieczników jest to przewód gruby różowy lub troszeczkę cieńszy pomarańczowo biały.
Zobacz tutaj http://www.cobra.it/COBRA_SCHEDE/SCHEDE/... . Trzeba sie zarejestrowac i opisy są w języku angielskim ale myślę że sobie poradzisz.
http://obrazki.elektroda.pl/4599267200_1... minuta w google........
RobertLodz09 masz racje, tylko wtedy przekonam się jak mają dobrze świecić światła w seicento. Żaróweczki od postojówek w5w też zmienię obie. Instalacje robiłem nową w tamtym roku, przewód 2,5mm2 i porządne przekaźniki(odpowiednik 541). Podstawki pod przekaźniki pochodza od malucha. Plus z akumulatora z bezpiecznikiem, a masę wziąłem z karoseri( niestety...
Gniazdo wyprowadziłem do bagażnika [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek... [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek... Można kupić wtyczkę do takiego gniazda?
(at)magnus27 tak właśnie rób odizoluję delikatnie każdy przewód idący do lampy bez przecinania
Komputer wykrył awarie wentylatora auto łapie temperaturę, a wiatrak się nie załącza. możliwe że spalony bezpiecznik albo gdzieś przewód nie łączy. Nie ma związku z niewłaściwą pracą silnika
Ostatnio zauważyłem u siebie problem z jazda na benzynie 1,5SOHC+ lpg autronic. Padła mi ostatnio pompa paliwa i wymieniłem ją na nową. W zasadzie kilka dni po jej wymianie zauważyłem że strasznie drga silnik na benzynie, po przełączeniu na gaz wszystko jest o.k. Po odpięciu kapturka na pierwszym cylindrze od lewej nie ma żadnej zmiany czyli nie pali...
kontrolka wtrysku nie sygnalizuje o pracy pompy...ja bym poszukał w instalacji ,np. sygnał z czujnika położenia wału (złacze , złamany przewód, plouzowanie się samego czujnika, itp), najlepszy był by komp....
Przewód masowy pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego. Często się urywają
A ja mówię ze to na bank będzie czujnik wału korbowego Jak jesteś pewny "na bank" to czemu nie wymieniłeś czujnika tylko prosisz o pomoc na forum? A przy jeździe na wstecznym już wszystko ok z czujnikiem? Jeśli nie masz czym sprawdzić błędów no to chociaż zaślep to wyjście z kolektora na serwo i będziesz wiedział więcej. Możesz też sprawdzić przewód...
w sc obrotomierza nie podpina sie bezposrednio pod cewki WN! Skorzystaj z opisu http://seicento.autokacik.pl/manuale/obr... . Mozesz miec problem z wtyczka do obrotomierza - wykonalem ja z kawalka laminatu o grubosci 1.5mm z powycinanymi czterema polami stykowymi i do nich podlutowane kabelki
To już "stała tymczasówka" :D By tak zrobić, wystarczy przełącznik do styku 30 w kostce, przewód brązowy ( marrone czyli " M "). http://obrazki.elektroda.pl/4572393800_1... I otrzymujemy "postojowe" bez kluczyka lub pozycyjne.
Zobacz połączenie ujemnego przewodu akumulator-karoseria i karoseria-silnik. Wygląda tak jakby nie było dobrej masy. Często urywa się (pęka) we fiatach przewód masowy z karoserii do silnika
Ja sprawdzałem w ten sposób że odkręciłem sztywny przewód przy parowniku i po zasileniu elektrozaworów gaz powinien gwałtownie wypływać . Zrób to ostrożnie i na bardzo krótką chwilę - nie w garażu a na wolnym powietrzu. Nieraz tak robią gazownicy przy wymianie filtra gazowego że zasilają zawory by wypłukać gazem zanieczyszczenia.Jak poleci ale słabo...
Skoro samochód fabrycznie nie miał EPSu, a w liczniku brakowało kontrolki to zacznij od sprawdzenia czy w wiązce jest przewód sterujący tą kontrolką, a jak już go znajdziesz to weź miernik i zobacz co się na nim pojawia w momencie włączenia zapłonu.
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
A gdzie na kolektorze mam wpiąć przewód od kompensacji ciśnienia? Jest tam wyjście na to? Pozdrawiam!
A wchodziłeś pod auto bo często ten przewód puszczali pod autem bo krótsza droga i może gdzieś przerwany
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
W przypadku mojej centralki, jest to nieoryginalna centralka z dedykowanymi siłownikami do seicento, przewody pomarańczowo-biały do stacyjki i pomarańczowy do hamulców są od sterowania zamykaniem zamków podczas jazdy.
Jak coś, to powinienem taki mieć. Jak był z czerwoną główką to zapewne nie było ok, tylko czujnik był USZKODZONY więc kontrolka się nie świeciła ;) Mogłeś też usmażyć silnik nie wiedząc o tym. Posiadasz multimetr? Jak tak to jeden przewód do gwintu czujnika, drugi do wejścia na konektor i zmierz rezystancję. Powinna być nieskończoność (przerwa).
Czujnik odpowiada tylko za wskaźnik/kontrolkę. Nie ma żadnych efektów ubocznych jego niedziałania poza brakiem podglądu temperatury silnika. Jednostka sterująca silnika ma swój czujnik. Czujnik jest wkręcony w głowicę od strony rozrządu i kolektora dolotowego (czyli stojąc przed samochodem - z tyłu silnika po lewej), dochodzi do niego pojedynczy przewód...
Odpinasz linkę ręcznego, odkręcasz amortyzator, przewód hamulcowy. I zostają ci 2 śruby od tulei. Nie musisz nic tam ustawiać wymieniasz i wstawiasz i śmigasz.
Auto to FIAT Seicento :D :D ogólnie to musisz podciągnać przewód ekranowany Do DSa przewód ekranowany ???? Chyba żartujesz. Jaką dziurą kabel od czujnika przepuścić z kabiny pod maske ... Może otworami wentylacyjnymi?? :D
Mapsensor to całkiem co innego niż silniczek krokowy. Mapsensor to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli ogólnie mówiąc czujnik obciążenia silnika. Silniczek krokowy ma tylko na wolnych obrotach tak dawkować powietrze aby utrzymać stabilne obroty biegu jałowego. Dodano po 2 Z uszkodzonym lub zaciętym silniczkiem krokowym auto falowało by na...
Macie panowie racje to przewód nie jest drożny.Wystarczy go przedmuchać czy wymieniać na nowy?
To zobacz czy przypadkiem nie rozłączyłeś przewodu podciśnieniowego do mapsensora.
Spaliła się cała wiązka czy tylko przewód "+"? "+" idzie z klemy do rozrusznika i dalej do alternatora, do klemy jest też dokręcony cieńszy przewód który idzie do głównych bezpieczników i dalej do kabiny.
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Sprawdź z prawej strony chłodnicy stojąc naprzeciwko silnika, powinien do czujnika być doprowadzony czarny przewód, wydaje mi się ze w tych silnikach był on wkręcany bezpośrednio w chłodnicę
W Seicento w miejsce oryginalnej anteny zamontowałem Lemma 900, a antenę radiową w postaci metalowego pręta włożyłem między lusterko i deskę rozdzielczą równolegle do przedniej szyby. Wszystko działało, przecieków wody nie było. Od jakiegoś czasu popularne stały się takie wewnętrzne antenki przyklejane http://obrazki.elektroda.pl/1603070500_1...
przewód hamulcowy seicento seicento przewód paliwowy zawieszenie seicento seicento
iskra komputer soczewka rozpraszająca pług odśnieżanie
Wymiana tonera zamiennika w Xerox WorkCentre 6605: chip i aktywacja Pomarańczowa kontrolka żarówki w Seacie Altea - przyczyny i rozwiązania