Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu. Dobrze ma podpięte przewody. 1-3-4-2 to kolejność zapłonów w silniku na obrót wału korbowego. Może być zapowietrzony układ paliwowy jeśli przewody...
a może też przewody wys. nap. mają przebicie?
Może masz po prostu korek w baku który nie odpowietrza baku bez dziury kupiony w sklepie spożywczym sprawdź bez korka zamiast przewody ściągać no i tak jak wyżej Pisza czy masz ciśnienie 2 bar po prostu podczas włączenia kluczyka przytrzymaj palcem nie powinieneś utrzymać palcem przewodu paliwowego wchodzącego do gaźnika
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Filtry czyste ? hamulce nie blokują ? Uklad wydechowy drożny ? Silnik prawidłowo rozgrzany tzn trzyma temperaturę roboczą ? Zmieniaj biegi ciut wyżej i nie przeciążaj silnika tzn nie jeździj wolno na wysokich biegach. Np na dwójce do 25, na trójce możesz śmiało ciągnąć do 45 km/h, na 4 do 65 itd. Temperatura na zewnątrz też swoje robi. Sprawdź przewody...
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
Jeżeli nie słychać popychaczy to są ok. A usterkę masz nadal w układzie paliwowym. Do wyczyszczenia wszystko od zbiornika, przez pompę po przewody. Zdejmij jeszcze raz filtr i zobacz czy nie zatkany. Wyjmij pompę i sprawdź. W zasadzie pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ciśnienie paliwa w momencie zgaśnięcia.
Mógł to być zbieg okoliczności i np. zawilgły przewody zapłonowe lub jakaś wiązka elektryczna. Mogło się coś przytkać w układzie paliwowym. Jest szansa i to spora, że usterka się powtórzy, auta zazwyczaj same się nie naprawiają, tylko objawy usterki mogą się pojawiać tylko w określonych warunkach.
Chyba o podciśnienie do MAP tu chodziło albo radzącemu się z Ais anem pomyliło. A to podciśnienie się nie przeciera, to ten sztywny plastykowy wężyk z gumowym końcem. Ten dużo cieńszy od paliwowych, jeśli wiesz które to. I po co ta złośliwość? lepiej ci przez to? Albo nabijasz sobie postów albo masz manię wyższości.. I tobie też się coś pomyliło bo...
cóz przyczyn swiecenia sie kontroli engine jest bardzo wiele bo od podstawowych błedów wszelkich czujników monitorujacych prace silnika jak tez złego składu mieszanki paliwowo powietrznej czy niewłasciwej pracy swiec zaplonowych najprostrza metoda jest podpiecie komputera i zczytanie wysietlanych błedów lecz to tez nie gwarantuje usuniecia usterki czesto...
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
Jeśli masz interfejs i program, a widzę że chyba posiadasz - posprawdzaj jaką temperaturę widzi sterownik przed odpaleniem na zimno, czy pokrywa się mniej więcej z tą zewnętrzną jaka jest aktualnie? Jeśli od strony czujników ok, to może od strony układu paliwowego? Nieprawidłowe ciśnienie paliwa, a system tego nie monitoruje w tym samochodzie. Powinno...
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
A to Ci się stało po wymianie tego przewodów..., czy wcześniej się działo? Możesz jeszcze wyregulować skład mieszanki paliwowej.
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Sprawdzałem iskrę, wtrysk wkładałem od innego sprawnego a pompę sprawdziłem w ten sposób że zdjąłem przewód paliwowy z mono wtrysku i dałem na zapłon przyłożyłem immobiliser, pompuje jak poj**bana.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Tak iskra jest przewody też nowe założyłem Dodano po 11 Teraz wykrecilem to jest czarna i lekko pokra a z tego co wiem powinna mieć kolor jak kawa z mlekiem. Zastanawiam się nad wtryskiem czy on powinien rozpalac paliwo bo u mnie się tak saczy po przepustnicy.
Dokładnie takie same objawy miała moja 900. Pomogło: 1. Przedmuchanie powietrzem z kompresowa, przewodu zwrotnego paliwowego. - poprawiło się trochę choć silink na wolnych obrotach falował nadal 2. Wyczyszczenie silniczka krokowego - wszystko wróciło do normy. moj samochód to Fiat seicento 900 98r. 80tys. benzyna bez gazu.
Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Noo, i po tych zabiegach dalej nie wiadomo czy jest iskra i wtryskuje paliwo.
Witam! Posiadam Seicento 1.1 40KW z 2003, na iinych forach i pan w sklepie powiedzial ze filtr powinien sie znajdowac pod samochodem obok baku paliwa. Ku mojemu zdziwieniu nie zlokaliwoaalem go w swoim autku. Teraz moje pytanie do Was; czy taki filtr jest w oryginalnym wyposazeniu Seicento? bo moze ktos zapomnial mi go dolozyc albo poprzedni wlasciciel...
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Witam. Mam problem z seicentem żony, samochód zgasł jej podczas jazdy i nie odpala. Rozrusznik kręci, paliwo jest podawane, brak iskry. Wymieniłem świece, przewody, cewki, czujnik położenia wału, próbowałem na innym sterowniku silnika, dalej nic. Po podłączeniu przez fiatecuscan nie wykrywa żadnych błędów, a przez iaw-scan2 też brak błędów, tylko test...
Witam posiadam fiata uno 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
https://www.youtube.com/watch?v=BzCUIBiP... Zobacz paliwo czy dochodzi do przepustnicy. Obejrzyj przewody czarne może któryś łapie lewe powietrze, zdejmij dekiel od wtryskiwacza i wlej mu trochę paliwa zobaczysz czy załapie na chwile, jeśli nie to może iskry brak. Sprawdź masę silnika przewody przekaźnik podwójny pompy i cewek i wtryskiwacza. .
Podmieniłeś czujnik położenia wału? Nie masz czasem gazu w tym wozie? sprawdziłeś ciśnienie paliwa, oraz czy układ wtryskowy jest szczelny? może gdzieś puszcza paliwo i go zalewa.
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze chyba centrali zapłonu . Zwarcie jest na przewodzie styku jednego z przekażników 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód...
W komorze silnika nie ma nic oprócz silnika niestety. Niebieskie kropki to paliwo i powrót tak ? szary map sensor ? czerwony też ma cos wspólnego czy idzie do chłodnicy? I to wszyskie weze jakie ida? ? https://obrazki.elektroda.pl/3937745000_...
A jakie masz obroty rano po odpaleniu? Do jakich musisz przygazować żeby zaczął ładować? Moim zdaniem dłuższe kręcenie i brak ładowania ma inną przyczynę niż alternator. Obstawiam na jakieś anomalie w zasilaniu paliwem. w zasadzie to coś w tym może być. On rano jak odpala to nie wkręca się na wysokie obroty tak jak kiedyś tylko na tych niższych się...
Walczyłem z tym problemem na rózne sposoby, gdzieś wyczytałem że olej poprzez uszkodzona uszczelke pokrywy zaworów zalewa świece (2gą i 3cią, a faktycznie bywały zaolejone, zakopcone itd). Ci co znają ten temat wiedzą że głównie zakopcone, zaolejone sa właśnie te świece. Wymieniałem więc uszczelki pokrywy zaworów, uszczalniałem silikonem, kupowałem...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
przewody paliwowe passat przewody paliwowe przewody paliwowe toyota
at90s2313 zamiennik medion internetowy przepływomierz sprawdzić multimetr
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Wentylator w Technics SA-EX100 działa non-stop: przyczyny i rozwiązania Jak wymienić kontrolkę w zamrażarce Ardo?