Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
Może masz po prostu korek w baku który nie odpowietrza baku bez dziury kupiony w sklepie spożywczym sprawdź bez korka zamiast przewody ściągać no i tak jak wyżej Pisza czy masz ciśnienie 2 bar po prostu podczas włączenia kluczyka przytrzymaj palcem nie powinieneś utrzymać palcem przewodu paliwowego wchodzącego do gaźnika
Jeśli masz interfejs i program, a widzę że chyba posiadasz - posprawdzaj jaką temperaturę widzi sterownik przed odpaleniem na zimno, czy pokrywa się mniej więcej z tą zewnętrzną jaka jest aktualnie? Jeśli od strony czujników ok, to może od strony układu paliwowego? Nieprawidłowe ciśnienie paliwa, a system tego nie monitoruje w tym samochodzie. Powinno...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
A to Ci się stało po wymianie tego przewodów..., czy wcześniej się działo? Możesz jeszcze wyregulować skład mieszanki paliwowej.
Popoeiram Elektrita -> moim zdaniem to rozszczelniony smok ssący. Miałem taką sytuację w Renault. PO prostu jak jest mało paliwa to smok zassa powietrze przez co nie zapala, zwlaszcza rano jak paliwo splynie troche z przewodów. Pozdrawiam
Wypadanie zapłonów może powodować wiele rzeczy. Winny może być układ zapłonowy , układ paliwowy , układ dolotowy , mechaniczna kondycja silnika itd. itd... Więc nie mając żadnego doświadczenia w tym temacie? Być może trafisz dosyć szybko albo będziesz wymieniał części bez rezultatu. Jeśli się auto psuje to się je oddaje do warsztatu. Po to one są ....
Dokładnie takie same objawy miała moja 900. Pomogło: 1. Przedmuchanie powietrzem z kompresowa, przewodu zwrotnego paliwowego. - poprawiło się trochę choć silink na wolnych obrotach falował nadal 2. Wyczyszczenie silniczka krokowego - wszystko wróciło do normy. moj samochód to Fiat seicento 900 98r. 80tys. benzyna bez gazu.
He, powodzenia.:D P.S. Skoro nie jesteś mechanikiem to zmień opis. Ty podstawowych rzeczy nie rozróżniasz, teraz szukasz "przewodów sterowania monowtryskiem co wyglądają jak powietrzne". Chyba o podciśnienie do MAP tu chodziło albo radzącemu się z Aisanem pomyliło. A to podciśnienie się nie przeciera, to ten sztywny plastykowy wężyk z gumowym końcem....
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze chyba centrali zapłonu . Zwarcie jest na przewodzie styku jednego z przekażników 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód...
Odkręć przewód paliwowy którym paliwo idzie do silnika i przekręć kluczyk może jak nie będzie oporu powietrza w przewodzie to przeciśnie a jak nie to do tego przewodu nalej paliwa to wtedy zalejesz pompę, ale będziesz musiał posłużyć się najlepiej własnymi płucami żeby benzyna pokonała całą drogę. Można też spróbować dmuchnąć we wlew paliwa szczelnie...
Zimny pojechał,dojechałem do garażu wypiąłem jeszcze raz filtr paliwa benzynę która zleciała z przewodu łapałem do butelki plastikowej przeźroczystej przedmuchałem filtr dmuchało sie łatwo nie był zapchany ,natomiast po ustaniu sie benzyny, w butelce jest woda, na dnie butelki ,założyłem filtr i jeżdżę dzisiaj spuszczę paliwo do reszty doleje denaturatu...
cóz przyczyn swiecenia sie kontroli engine jest bardzo wiele bo od podstawowych błedów wszelkich czujników monitorujacych prace silnika jak tez złego składu mieszanki paliwowo powietrznej czy niewłasciwej pracy swiec zaplonowych najprostrza metoda jest podpiecie komputera i zczytanie wysietlanych błedów lecz to tez nie gwarantuje usuniecia usterki czesto...
no to tak: 1. odłączyłem akumulator. 2 zlałem płyn chłodniczy i olej. 3 zdemontowałem odmę, obudowę filtra powietrza, następnie odłączyłem przewody paliwowe, odpowietrzające, chłodnicze od całego korpusu wtryskiwacza. odłączyłem wiązkę wokół wtryskiwacza, termostat, przewody wysokiego napięcia, następnie zdemontowałem wtryskiwacz, itd, odkręciłem pokrywę...
Może ja czegoś nie doczytałem ale kolega nie ma iskry to może skupmy się na tym potem następne usterki.Bo jak będziemy skakać to nic nie wyjdzie z tego. Dokładnie , czujnik wału nowy , komp z immo nowy, na wtryski dochodzi napiecie , pompka paliwowa chodzi, czujnik wału opornośc okolo 1000omów i podczas krecenia rozrusznikiem waha sie 900-1400 omów,...
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
Układ chłodzenia odpowietrzałem, po zapaleniu silnika wszystkie kontrolki gasną (jedynie kontrolka rezerwy benzyny się pali :D ) Może tu jest problem . Nie masz LPG ?A rezerwa się świeci przy jeździe na benzynie. Może zapchany filtr paliwa przy baku jak również w baku w koszu pompy. Zdejm powrotny przewód z przepustnicy (ten od strony kabiny).Dobrze...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Ogolnie jestem za zeby go jako CPU samochodu zastosowac. Jezdze Fiatem Seicento 1.1 MPI rocznik 2001. Powiedzcie mi jak odczytac predkosc chwilowa (mam cyfrowy licznik kilometrow) ewentualnie jak zmierzyc ten czas otwarcia wtryskow (czyli obliczyc ilosc spalonego paliwa) a tak wogole to gdzie mozna poczytac o tym jak dzialaja wtryski ? Jeśli chodzi...
Sprawdzałem iskrę, wtrysk wkładałem od innego sprawnego a pompę sprawdziłem w ten sposób że zdjąłem przewód paliwowy z mono wtrysku i dałem na zapłon przyłożyłem immobiliser, pompuje jak poj**bana.
Witam! Posiadam Seicento 1.1 40KW z 2003, na iinych forach i pan w sklepie powiedzial ze filtr powinien sie znajdowac pod samochodem obok baku paliwa. Ku mojemu zdziwieniu nie zlokaliwoaalem go w swoim autku. Teraz moje pytanie do Was; czy taki filtr jest w oryginalnym wyposazeniu Seicento? bo moze ktos zapomnial mi go dolozyc albo poprzedni wlasciciel...
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
No właśnie, jest bez przelewu, ciśnienie z pompy nie jest jakieś porażające - tak normalnie sobie po prostu tłoczy paliwo, powinno być duże ciśnienie na wężu z pompy? No i teraz myślę, że najważniejsze: odpaliłem filmik, jak ktoś konserwuje Seicento, żeby popatrzeć od spodu, jak wygląda, no i oto co zobaczyłem - wężyków jest 5. Dwa idą do hamulców,...
Witam posiadam fiata uno 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze.Zwarcie jest na przewodzie styku przekażnika od pompy 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód 4mm2 brązowo biały....
Filtry czyste ? hamulce nie blokują ? Uklad wydechowy drożny ? Silnik prawidłowo rozgrzany tzn trzyma temperaturę roboczą ? Zmieniaj biegi ciut wyżej i nie przeciążaj silnika tzn nie jeździj wolno na wysokich biegach. Np na dwójce do 25, na trójce możesz śmiało ciągnąć do 45 km/h, na 4 do 65 itd. Temperatura na zewnątrz też swoje robi. Sprawdź przewody...
pompa nie podaje paliwa po odłączeniu przewodu i przekręceniu kluczyka nie leci paliwo wszystko wskazuje na to że zepsuła się cała pompa dziwi mnie tylko że tak szybko padła najpierw kupiłem to: http://www.allegro.pl/item470779051_pomp... teraz musze kupić to: http://www.allegro.pl/item468474269_pomp...
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
Witam. chciałem podzielić się swoim spostrzeżeniem. Czy aby nie było ostatnio mrozu ? Dla czego pytam? Przyczyną może być zamarzająca woda w filtrze paliwa, zaszlamiony filtr paliwa, zagięty (zmiażdzony) przewód paliwa. ja miałem podobny przypadek kiedy auto po kilometrze przestawało jechać .tzn nie reagował na przyspieszenie. Po dłuższym postoju znów...
W ten sposób możemy gadać i gadać. Czujnik może być dobry a komputer widzieć -40°C ponieważ kabelek będzie dziabnięty. Weź jedź na porządną diagnostykę, raz miałem SC z zapchaną rurką idącą do MAP, auto kopciło lepiej niż rozjechany stary diesel. Gdyby było zwarcie do masy, wtedy by zapaliła się kontrolka na stałe ta od awarii wtrysku.Rezystancja byłaby...
Witam :) I oczywiście kolega nie dostrzega faktu takiego jakim jest lobby paliwowe, w Polsce czy każdym innym kraju. Ale pomińmy. sheeeep pisze o jakimś lexusie hybrydowym. Ja jestem wrogiem pojazdów hybrydowych, chyba że mówimy o pojazdach hybrydowych drugiej generacji, które pozwalają na doładowywanie akumulatorów z sieci, co zapewnia codzienne przejechanie...
schemat przewodów paliwowych podłączenie przewodów paliwowych kolory przewodów paliwowych
hamulec grzać pralka mastercook moduł schemat zimnego nawiewu
zgrzewarka transformatorowa renault mascott
Amica Optimum 800 - pulsująca dioda i płukanie Żółta kontrolka oleju w Audi B4 po uzupełnieniu oleju