W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
AHU czyli pompa rotacyjna 90km czyli jedno z najtrwalszych 1.9 tdi. Typowo dla tych silników nieszczelności przewodów paliwowych od filtra do pompy wtryskowej. Najlepiej testowo założyć przezroczyste wężyki i przy odpalaniu obserwować czy są bąbelki powietrza czy przed odpaleniem nie zeszło z nich paliwo. Druga sprawa to świece żarowe niby nie potrzebne...
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Nieszczelność przewodów paliwowych, układ paliwowy zapowietrza się. Do przeglądu (ewentualnej wymiany) przewody od baku do filtra powietrza.
Nieszczelność przewodów paliwowych zauważy pan od razu po kałuży paliwa pompka przy baku (nie mogą sie zapowietrzać) Panie mateusz726642 .
Koledzy nigdy nie będzie czuć oparów paliwa z nieszczelnego map sensor. Jedyne wytłumaczenie jest nieszczelność przewodów paliwowych na prawym kielichu( od pasażera) , albo nieszczelność przy zbiorniku
Dalej masz nieszczelność na przewodach paliwowych.
Sorki ze tak pozno pisze ale wrocilem z urlopu. Z tego co zauważyłem to silnik tylko czasami kuleje na wolnych obrotach a czasami w przedziale do 2tys obr. Czasami pracuje równo. Zauwazyłem również na weżach z baku banki z powietrzem (niewiele). Może ta nierówna praca silnika związana jest z nieszczelnością przewodów paliwowych?
Nieszczelność połączeń przewodów paliwowych, filtrów itp. Nie musi kapać ale paliwo się cofnie. Winna może być pompka zasilająca.
Pod kompa, sprawdzać jak buduje ciśnienie na listwie. Filtry, sitko w smoku, nieszczelność na przewodach paliwowych, pompy, zawór przelewowy - przyczyn w tym silniku może być od groma.
Może nieszczelności w przewodach paliwowych ( tych od zaworka do gaźnika)? Nagłe odcięcie paliwa powoduje zastój motorka
W takim razie dobre wieści, może to tylko nieszczelność na przewodach paliwowych. Przyjrzę się temu i dam znać. Na razie dzięki.
Może zaworek zwrotny nie trzyma albo ogólnie jakaś nieszczelność na przewodach paliwowych
W pompce jest paliwo dzięki naszej pracy włożonej w pompowanie. Dalej paliwo powinno być zasysane do gaźnika, a tutaj od pompki idzie przewód paliwowy. Nie idzie prostą drogą, tylko łukiem. Kiedy łuk jest za ciasny, przewód się zamknie dla przepływu paliwa. Jeżeli nie to, pozostają nieszczelności. Albo w przewodach paliwowych, albo na mocowaniu gaźnika...
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
To nie jest ten sam silnik co w mondeo. Do zapowietrzenia układu może dojść jeśli jest bardzo niski poziom paliwa w zbiorniku lub jak jest jakaś nieszczelność na przewodach paliwowych.
Masz może nieszczelność na filtrach lub przewodach paliwowych. Podkładki miedziane wymienione czy założone stare. Przed wymianą pompki też tak było? Jeśli nie to może nie trzymają jednak zaworki. Zamień je miejscami.
Tu występuje jedna z trzech wad:nieszczelność przewodów paliwowych,uszkodzony zaworek pompy paliwowej,zabrudzony układ paliwowy. Ja proponuję założyć przezroczysty kawałek przewodu na dopływ i obserwować czy wadliwie nie ma pęcherzyków powietrza oczywiście po około 5 min. od uruchomienia silnika.Pęcherzyki oznaczają pierwszą lub trzecią wadę.Nieszczelności...
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa. Prawdopodobnie masz rozszczelnioną tandem pompę, nieszczelność na przewodach paliwowych lub filtrze, lub uszkodzony zaworek zwrotny.
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
usuń nieszczelność czyli? w przewodach paliwowych jak juz pisałem rano paliwo jest dlaczego odpala jak dostaje prąd z innego samochodu?? a na swojej bateri nie da rady?
Nie chodzi o odpowietrzanie przed pierwszym odpaleniem. Chodzi o nieszczelności na łączeniach przewodów paliwowych, które powodują stałe dostawanie się powietrza do instalacji. W czasie jazdy to powietrze jest przepychane do silnika, ale przy uruchamianiu stwarza już duży problem.
Powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej problem jest z filtrem paliwa, zaworkiem lub samymi przewodami.
Witam , Problem dotyczy Scanii 124/380 Po rozgrzaniu traci moc i gaśnie. wczoraj sprawdziłem błędy, i w EMS wyświetlał 3 Errors: 4,14,1. Po rozruchu zimnego silnika zauważyłem objawy jakby zapowietrzonego układu paliwowego przejrzałem przewody paliwowe i usunąłem nieszczelność w kości przewodów paliwowych na zbiorniku paliwa. Skasowałem Błędy EMS. Dzisjaj...
Albo łożyskowanie rozrusznika, jeśli nie chcesz się męczyć polecam rozrusznik z przekładnią bodajże magneton czeski, kręci zima nie zima, nawet na nieco słabych akumulatorach, sprawdziłem osobiście przez ponad 2 lata, niestety wadą takiego rozrusznika jest trudna jego regeneracja np jeśli chodzi o szczotki-niestety połączenia są lutowane. Jęśli jednak...
Zobacz w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... post nr 176 i fotografie....nie miałeś cyfr w lewym dolnym rogu ??? moje zdjęcie się przydało... a mój problem pozostał bez echa. Ponawiam więc prośbę: Cyt: Witam , Problem dotyczy Scanii R/380 Po rozgrzaniu traci moc i gaśnie. wczoraj sprawdziłem błędy, i w EMS wyświetlał 3 Errors:...
Sprawdź obecność powietrza w układzie paliwowym (odpowietrz układ). Podobny przypadek miałem trzy tygodnie temu. Zafira, silnik Y20DTH, pompa PSG16. W czasie jazdy silnik zaczął szarpać a następnie zgasł. Kody błędów: P0340, P0335. Po ich skasowaniu i próbie uruchomienia silnika ponownie pojawiały się - jeden albo drugi, albo oba na raz. Po różnych...
Proponuję zająć się pompą w zbiorniku paliwa i sprawdzić wszystkie połączenia przewodów paliwowych wiodących ze zbiornika do filtra i przewodów powrotnych aby wykluczyć nieszczelności przez,które może następować dostawanie się powietrza do przewodów paliwowych a co za tym idzie cofanie się paliwa do zbiornika.Żeby układ się napełnił trzeba trochę pokręcić...
sprawdż czy po odpaleniu wciąga ci sztangę od turbiny, jeżeli chodzi o zapowietrzanie to ja zawsze podaje ciśnienie powietrzem pod zasilanie pompy tam gdzie zasysa z filtra wtedy wykluczysz wszystkie nieszczelności pompy i przewodów, jeżeli paliwowy będzie się robiło czarne to gumki pod trawersami do wymiany
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Przyczyna może być w nieszczelności układu paliwowego,sprawdż oringi na przewodach przed pompą cr pozdrawiam.
Jak napisał Kol. Emeryt2, najprawdopodobniej pali tylko na wtrysku rozruchowym. Srebrny przekaźnik, ani czujnik temp. silnika nie ma nic do rzeczy. Skoro mostkowałeś piny (30 i 87) w podstawce przekaźnika pompy i nie pomogło, do sprawdzenia gumy pod rozdzielaczem paliwa. Możesz jeszcze odkręcić jeden z przewodów paliwowych wtrysków i zobaczyć, czy podczas...
Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
Aby cofnęło się paliwo w przewodach, musi być gdzieś nieszczelność - zasysa powietrze. Do sprawdzenia wszelkie złączki przewodów, jak i same przewody paliwowe.
Zapowietrzenie układu paliwowego, gdzieś po prostu jest nieszczelność w układzie paliwowym. Najprościej powymieniać wężyki odpowietrzyć przy samej pompie jakąś pompką żeby nie było ani bąbelka powietrza w przewodach paliwowych. A zapomniał bym o filtrze paliwa wlot i wylot, wszystko pracuje na podciśnieniu pompy wtryskowej.
Wszystko masz w pytaniu :). Nie dostaje paliwa, bo cofa się z układu - zaworek, nieszczelności na przewodach połączeniowych paliwa. Jeżeli jest pompka paliwowa w zbiorniku to często przed próbą uruchomienia wystarczy kilka razy uruchomić zapłon na 3-4sekundy bez próby odpalenia silnika i pompka powinna dobić paliwo.
Nieszczelność na przewodzie paliwowym przed pompką paliwa.
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Zapowietrzanie to niekoniecznie wina pompy, równie dobrze może być mała nieszczelność w przewodzie paliwowym. Co do wtryskiwaczy: u mnie w okolicy sprawdzają w sklepie z częściami do maszyn rolniczych, nie wiem jak u Was. Wtryskiwacze trzeba zdemontować i poszukać miejsca, gdzie je sprawdzą. Tak jak poprzednicy wspomnieli: niebieski dym bierze się ze...
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
(...) dentyczne numery. Teraz pytanie za 100 punktów: czy 1 i 2. sterownik mają takie same oprogramowanie, czy prawa i lewa są inne? Wiązki powymieniane w silniku. https://obrazki.elektroda.pl/5006022100_... Dodano po 11 Cześć, ElektrodaBot tutaj. Rozważmy twe pytania. W Touaregu 5.0 TDI, sterowniki nr 1 i nr 2 powinny mieć identyczne oprogramowanie....
Został założony tez zaworek zwrotny przed gruszką Właśnie takie rzeźby powodują tego typu problemy. Na oryginalnych przewodach paliwowych nigdy nie ma żadnych problemów z nieszczelnościami dopóki ktoś ich nie poniszczy. Te "chińskie" zaworki zwrotne więcej szkodzą niż pomagają, rzadko się trafiają szczelne a tylko dodatkowe opory stawiają.
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Gdzieś jest nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Najczęściej zapowietrza się na odstojniku, ale do sprawdzenia jest wszystko od zbiornika do pompy wtryskowej.
Masz gdzieś nieszczelność. Sprawdź przewody paliwowe i układ dolotowy. Czy przypadkiem jak cofasz to zapach się nasila? Zużycie paliwa nie wzrosło?
witam prawdopodobnie masz nieszczelności w instalacji - najwyraźniej przed pompą - ssie powietrze stąd te bąble - może to być poprostu nieszczelność na łączeniach przewodów albo niestety pompka pozdrawiam
U mnie wkrótce po zakupie auta następowało chwilowe szarpanie ( jakby przerwa w pracy silnika). Ale mój samochód i silnik jest zupełnie inny więc może nie być analogii. U mnie pomogła wymiana jednego przewodu paliwowego (podejrzewałem go o nieszczelność ) i skasowanie jednego błędu ( sporadycznego ) w komputerze. Od prawie roku się nie powtórzyło.
Czy przypadkiem autko nie zaczęło "palić" więcej ?? Przy wtrysku w przewodach paliwowych występuje spore ciśnienie i nawet niewielka nieszczelność może powodować wydostawanie się benzyny.
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Podłącz paliwo z jakiegoś naczynia przed pompką i będziesz miał pewność czy pompka jest dobra, a przewód paliwowy warto sprawdzić czy nie jest gdzieś przerwany, szukaj w tych miejscach gdzie jest mokry. Można również przedmuchać ten przewód paliwowy i też wykaże nieszczelność. Pozdrawiam.
Elektrozawór to to miejsce do którego dochodzi pojedynczy przewód bodajże koloru czerwonego (musi być na nim napięcie po włączeniu zapłonu), szuka go kolega w okolicy z której z pompy wychodzą metalowe przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Ponadto cofające się paliwo z filtra to nic innego jak nieszczelność układu paliwowego, dokręci kolega opaski na przewodach...
sprawdziłem złącza przy czujniku ciśnienia na listwie i przy regulatorze ciśnienia, przy komputerze nie sprawdzałem ale to zrobię, nie sprawdzałem także przewodu paliwowego doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia pod katem nieszczelności - też sprawdzę
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Identyczne auto mojego kuzyna- świece sprawne, automat nowy, kłopoty te same- przyczyna- pęknięty (nie spalony) bezpiecznik blaszkowy świec żarowych. Sprawdź, czy na świecach jest napięcie po załączeniu stacyjki. Wystarczy żarówka 12V między mostek świec a masę. Jak w przewodach paliwowych jest powietrze, to masz gdzieś nieszczelność, może na filtrze...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Witam. Miałem podobne objawy, dodatkowo gasł na zimnym po uruchomieniu .Później już pracował normalnie. Powodem była nieszczelność w układzie paliwowym a dokładnie na przewodzie paliwowym który znajduje się w zbiorniku paliwa ,ten pomiędzy pompą a wyjściem ze zbiornika paliwa ( była tam mała dziurka jak po igle ) i to powodowało spadek ciśnienia paliwa....
moze masz nieszczelność na przewodzie paliwowym i zaciąga powietrze a jak postoi to paliwo cofię do zbiornika a wtedy trzeba potrzymać na rozruszniku parę sekund nawed kilkanaście aż zaskoczy
Zmieniałem łączenia przewodów paliwowych z trójników na kolanka, od zbiornika do filtra. Miałem trudność z odpowietrzeniem, ale się udało. Dolewałem oleju do filtra strzykawką od strony przewodu paliwowego zasilającego i po zakręceniu przewodu włączałem piec, ale pompa nie zasysała paliwa ze zbiornika. Okazało się, że jest nieszczelność na zacisku końcówki...
Oczywiście, na początku trzeba sprawdzić świece żarowe. Układ pomiarowy działa w 2 parach więc gdy świece będą walnięte na 1 i 3 lub 2 i 4 cylindrze to układ nie wykaże usterki lub gdy wszystkie będą walnięte to też nie wykaże. Po tak długim postoju i małej nieszczelności może dochodzić do zapowietrzania się układu. Jak wiemy astra 2 1,7 isuzu nie posiada...
Dobry wieczór, wszystkim dziękuję za pomoc, powoli posuwam się do przodu. Plak nie zadziałał ponieważ akumulator za słabo kręcił. Po naładowaniu akumulatora, odpala bez problemu, ale po 2-3 sekundach gaśnie. I tak można zapalać i zapalać, bez problemu za dotknięciem kluczyka zapala i znowu po 2-3 sekundach gaśnie, nie pomaga wciskanie gazu. Na plaka...
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Sprawdź czy przewodem paliwowym (z filtra paliwa do pompy) nie idą pęcherze powietrza? jak są, to znaczy ze jest nieszczelność i paliwo cofie z pompy - w 2.2CDI i 2.7CDI najczęściej na filtrze paliwa są nieszczelności - stare albo uszkodzone oringi gumowe
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy już się wiele rzeczy wyjasniło. Oprócz zgietych przewodów paliwowych oraz jednej nieszczelności na dopływie paliwa i jednej na powrocie (po usunięciu tego nic się nie zmieniło w rozruchu auta) wyszły jeszcze bardzo zużyte wtryskiwacze oraz zaawansowane zużycie pierścieni tłokowych. Już rozłożyłem silnik...
Wszystko działa rozrusznik kręci akumulatory nowiutkie a w zime zabierane do szafy w domu. Paliwo się wypuka ze zbiornika , ale i tak to nic nie pomoże zobaczymy zmienię filtry i odpowietrzę ale i tak do cylindrów nie idzie paliwo. Musi być jakaś nieszczelność chyba, bo filtry zmieniane a sam układ był odpowietrzany.
Kolega Rustin udzielił Ci już odpowiedzi - szukaj nieszczelności w wężykach paliwowych w okolicy filtra paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. W przewodach tych nie mogą być pęcherzyki powietrza ( świadczą one o cofaniu się paliwa do zbiornika ), gdyż utrudniają one uruchomienie silnika.
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
Fordowskie diesle 1.8 bez względu na zastosowany rodzaj wtrzysku zawsze cierpiały na przypadłość nieszczelności w ukłądzie zasilania i cofania się paliwa po dłuższym postoju - to raz (najczęściej z okolic filtra lub ręcznej pompki zasilającej) - sprawdź po nocy, przed kręceniem czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza. Dobrze też jest...
rob4028 - nie zgodzę się z Tobą w temacie Z tą "nieszczelnością" ,to totalna bzdura! Identyczny problem miał znajomy, identyczny problem miałem ja, wymiana przewodów paliwowych i podciśnieniowych pomogła w jednym i w drugim przypadku. Zauważ, że ten problem występuje tylko w czasie wysokich temperatur i kiedy auto stoi na "słońcu". [/quote]
Teraz doszedłem do punktu wyjścia. Wszystko podłączyłem tak jak powinno być i samochód na obroty nie wchodzi, a po odłączeniu kostki elektrycznej od pompy paliwa samochód chodzi dobrze. Powiedziałeś, że pompa jest jakaś nieszczelność w pompie, a może przewód paliwowy jest nieszczelny. Mierzyłem ciśnienie jakie daje pompa w baku i wyszło 4,2 bar. Czy...
Niestety ten egzemplarz nie posiada separatora. ciśnienie podczas jazdy jest koło 5.5 Bar jak daje gazu rośnie max do tej wartości. Na jałowym 4.9. pęcherzyki sprawdzę, na listwie z zaworu bezpieczeństwa nie ucieka paliwo ani kropla, może tu coś winić zawór m-prop czy to inna bajka?? Dodano po 2 Historia z nieszczelnością rozwiązana. Powodem była szybko...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Jeśli takie objawy są zawsze po postoju to występuje nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Sprawdź szczelność przewodów i zaworek zwrotny jeśli takowy masz. Jak z dynamiką jazdy?? spadła?? Być może poleciała pompka paliwowa.
Jak nowy filtr zalałeś paliwem przez założeniem i instalacja była by szczelna to sam by się odpowietrzył po chwili i po kłopocie, powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu szukaj najpierw przy filtrze prawdopodobnie nieszczelny "powrót" przy filtrze.
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Witam, kolego zainwestuj w ręczną gruszkę do pod pompowania paliwa , poszukaj wszelkiego rodzaju nieszczelności między zbiornikiem a pompą, jak i wężyki przelewów. a przede wszystkim obserwacja przewodów paliwowych po zgaszeniu i przed uruchomieniem pod kątem cofania się paliwa do zbiornika. Świece też możesz sprawdzić zwykłym kabelkiem podając plusa...
Ten przewód na foto, to główny przewód zasilający paliwo do listw "cr" jeżeli są na nim nieszczelności to jak najbardziej możliwy jest utrudniony rozruch silnika. Ten cieknący przewód wczoraj uszczelniłem przycinając go i już z niego nie leci. Jednak problemu z odpalaniem to nie rozwiązało. Bo dzisiaj znowu chechłał. Więc to może faktycznie ten zawór...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
regulacja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... warto sprawdzić/zrobić test szczelności, czy są nieszczelności komory korbowej np. uszczelka pod gaźnikiem, uszczelniacze wału. przewód paliwowy musi być szczelny. filtr musi być drożny. nalać świeże paliwko. ostatecznie podmiana gaźnika
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
odpalił , przewód paliwowy miał nieszczelność i pobierał lewe powietrze / ale dziękuje za pomoc
Miałem pod koniec lutego podobny przypadek w ciężarówce, po testach interfejsem diagnostycznym (uruchomienie samej pompki) z wężyka leciało paliwo z powietrzem. Podczas oglądania instalacji paliwowej moją uwagę zwróciła mokra plama w okolicach pompki. Po założeniu przewodu na piec z króćca pompki zaczęło strzykać paliwo. Powstała mechaniczna nieszczelność...
może ktoś rozwinąć dlaczego może mi "zabraknąć iskry na 2 cylindrach"?? Tak. I to własnie w momencie kiedy będziesz chciał wyprzedzać. Chodzi o to że iskra przeskakuje w mieszance paliwowej tym trudniej, im jest ona bogatsza. Potrzebne jest wyzsze napiecie by przeskoczyła. Kiedy przyspieszasz wciskasz mocno gaz, wzbogacasz mieszankę i napięcie przeskoku...
W jaki sposób sprawdzić tą nieszczelność gaźnika, rozkręcic go i odpiąć przewód paliwowy?
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Ten czarny gruby to podcisnienie i ten przewod nie moze sie sciskac , kurczyc czy cos podobnego . Przekroj tego przewodu nie moze ulegac zmianom . Tam nie ma plynu hamulcowego . Potrzeba jest sprawdzenie szczelnosci tego "baniaka" za pompa hydrauliczna na ktorym jest umieszczony zbiornik plynu hamulcowego .to jest tzw. serwo . Ten przewod jest podlaczony...
OM 603 to prawdziwy mercedes, szukaj głupoty ..nieszczelność układu zasilania,filtr,przewody paliwowe,opaski na nich..
Witam. Tak jak pisali wcześniej koledzy - wymień filtr paliwa, przy okazji jak już będziesz pod samochodem obejrzyj przewody paliwowe czy nie ma nieszczelności lub nie są zagniecione. Z tego co piszesz wynika że zaraz po włączeniu zapłonu auto zapala bo w tym czasie pompa paliwa przez 1 - 1,5 sekundy pracuje szybciej podając więcej paliwa aby uzupełnić...
Witam!! co do pecherzykow to nadal są. Zaciągnąłem autko do diagnosty wyskoczył błąd związany z wtryskiwaczem. Coś jakby z przewodami albo sterownikiem wtrysków we wtorek bedzie się tym bawił zobaczymy co z tego wyjdzie Dodano po 29 Witam!! co do pecherzykow to nadal są. Zaciągnąłem autko do diagnosty wyskoczył błąd związany z wtryskiwaczem. Coś jakby...
seicento przewodów paliwowych schemat przewodów paliwowych podłączenie przewodów paliwowych
zamek drzwi ibiza silnik nożyce żywopłot przebieg mercedes
Problemy z dźwiękiem w Yamaha Tyros 1: subwoofer i satelity Wymiana gąbki w drukarce Epson Stylus SX115