wcale ze nie 1V spadku daje roznice w swieceniu. Proponuje ci najpierw popracowac nad ciut mocniejszym ladowaniem w granicy 14.4 a nastepnie przekazniki grobsze przewodu lepsza masa i efekt zaskakujacy
Uaz ma rację.Złap za wentylator na altku (jak silnik zgaszony!!!) i kręć nim-ma się też obracać wał..
Cześć wszystkim , Posiadam pewien problem z napięciem w sieci. Gdy pobór mocy jest większy niż 100Wat napięcie znacząco spada. Jestem po jednej interwencji elektryka, lecz naprawa nie pomogła na długo. Problem powtarza się. Kilka kluczowych informacji: - spadek napięcia do 160 volt -przy poborze ok. 200 Wat -spadek napięcia do 130 volt - przy poborze...
Witam serdecznie! Piszę ponieważ mam problem.. zakupiłem urządzenie które podłączone jest do jednej fazy przewodem 32A (3bolce PCE) Zasilanie doprowadziłem od siły gdzie wykorzystałem jedną fazę i zero. Problem pojawia się podczas uruchamiania maszyny - w szczytowym momencie maszyna potrzebuje 6400W. Uruchamia się ekran startowy i diody jednak kiedy...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
Witam, zmieniłem hydrauliczne sterowanie poziomem świateł na elektroniczne, silniczki zakupiłem używane, ale jeden nie działa z jakiegoś powodu. Sprawdziłem i silniczek sam w sobie działa. Po podpięciu napięcia kręci się do pewnego momentu, potem chyba ma jakiś ogranicznik, bo staje w miejscu. Nie mam ujemnego napięcia, aby go zakręcić w drugą stronę,...
Witam. W moim Seicento żarówki przednich reflektorów słabo świecą. Po zmierzeniu napięcia na włączonych światłach mam spadek napięcia ponad 2V. Słyszałem, że Seicento ma za małe przekroje kabli i wybawieniem z tego problemu jest dołożenie przekaźników świateł. Jakie przekaźniki najlepiej założyć i w jaki sposób je zamontować, aby pozbyć się problemu?
Przydały by się trochę lepsze zdjęcia. 14, 23 - masa. 15 - plus 8 - złącze diagnostyczne pin 2 9 - złącze diagnostyczne pin 3 Zanim podłączysz to sprawdź czy pin 14 i 23 ma połączenie z obudową oraz czy pomiędzy obudową a plusem jest spadek napięcia w jedną stronę (jakieś 0.6V przy teście diody na mierniku). Możesz też sprawdzić w aucie czy będzie świecić...
Masz raczej problem z elektryką - za duży spadek napięcia podczas pracy rozrusznika.
Najogólniej ujmując jest różnie. W samochodach nieco nowocześniejszych gdzie rządzi elektronika zagadnienie jest przez nią załatwiane, czyli światłą są wyłączane na czas rozruchu. W konstrukcjach starszych gzdie światłą załączane są przekaźnikiem spadek napięcia na instalacji podczas rzruchu powoduje także wyłączenie przekaźnika czyli świateł.
Ok. Doprowadź ładowanie do porządku i zobaczymy co dalej. Może to spadek napięcia powoduje że silnik gaśnie... chociaż. Będzie ładowanie będziemy dalej myśleć.
Dziesięcioletni akumulator może już być zużyty. Przede wszystkim pomiar ładowania. Czy tylko podczas włączania ogrzewania szyby następuje spadek napięcia czy również przy załączaniu świateł. Oczywiście na zgaszonym silniku.
Chcesz na kolanach wozić akumulator podpięty do gniazda zapalniczki? Dla mnie pełny odlot! Zamocuj go w bagażniku, poprowadż ładowanie jak Ci napisał strumień, przez przekażnik aktywowany ładowaniem, odzielnym przewodem. Radio zasil z dodatkowego aku. Wszędzie pomontuj bezpieczniki. Radzę zastosować hermetyczny np. żelowy. Na diodach będzie spadek napięcia...
czy na akumulatorze jest data produkcji ? nie moge jej znalesc .Napiecie na tym starym akumulatorze to 12.3V ale nie da sie na nim odpalic silnika .Czy tak nie wielki spadek napięcia jest tego przyczyna .Oprócz tego smierdzi siarka , pewni jest juz cały zasiarcziony?
Witam. Jeżeli po ładowaniu prostownikiem akumulator miał 12,94V to trochę mało. Następna sprawa, jeżeli obciążamy akumulator światłami i nawiewem na biegu jałowym to napięcie może spaść do 12,20V. Proponuję dodać gazu i wtedy zmierzyć. Na instalacji jest spadek i jest to normalne , dobrze jest wykonać pomiar na końcówce B+ alternatora względem jego...
moze byc uszkodzony licznik , lub zawartosc eepromu. sprawdz czy nie ma zimnych lutow Mam podobny problem. Resetuje się licznik dzienny lub zegar podczas uruchamiania silnika. Kiedy jest ciepło i dobrze naładowany akumulator to jest OK' Natomiast obecnie często rozpoczynam jazdę od ustawiania zegara. Podejrzewam, że spadek napięcia w instalacji powoduje...
Potrzebuje lini K oraz L. K wysyła z ECU do skanera a L ze skanera do ECU. Chyba że na linia L też wysyła równolegle z K, sprawdze oscyloskopem. Skaner działa już ze sterownikami IAW 6F oraz IAW 16F są to silniki na wtrysku jednopunktowym cinquecento, seicento 900ccm, 1100 ccm oraz punto 1100 ccm. Działa odczyt błędów, parametry bieżące, kasowanie i...
Ja miałem identycznie w Seicento 0,9 KME Bingo. Okazało się, że podczas wymiany sprzęgła mechanik odciął przewody zasilające od sterownika gazu. Potem je skręcił bez lutowania i zakleił taśmą izolacyjną. Spadek napięcia na przewodzie masowym wynosił 0,5V W tej sytuacji sterownik KME odczytywał za wysoki stan sondy lambda i wzbogacał mieszankę. Znalazłem...
Witam, Mam problem z elektryką, przeszukałam forum, ale niestety nie znalazłam rozwiązania. W marcu wymieniony alternator na regenerowany. Po wymianie świeciła się kontrolka z ładowania, ale po dodaniu gazu gasła, napięcia przemierzone, były ok. Pojawił się problem z elektryką, nie działały światła stop, prędkościomierz i licznik. Ze światłami stop...
Skłaniałbym się raczej do szukania usterki w regulatorze alternatora niż szukać przyczyny w żarówkach.Problem może pojawiać się przy włączeniu obciążenia 230W-ok18Amper(dwie żarówki 60+60+55+55W).Następuje spadek napięcia i regulator zaczyna reagować podnosząc wzbudzenie alternatora.Przy jakimkolwiek niepewnym styku szczotek z pierścieniami na wirniku...
Problem z podłączeniem obrotomierza z zegarów UNO SX do Uno 899 (1999r. silnik Seicento 0,9). Próbowałem pobrać impulsy do obrotka z przekaźnika pompy paliwa (próbowałem po kolei styki 85 i 86, właściwie próbowałem wszystkich możliwych na obu przekaźnikach, później się dowiedziałem, że od pompy jest po lewej stronie, bo po jego wyjęciu nie ma charakterystycznego...
Bardzo dziękuje za wszystkie posty! Pasek się wytarł i się slizgał dlatego go wymienilem. Podejrzewam że akumulator padł dlatego ze mam kiepskie łądowanie :/ Problem jest nadal, ale może opisze go w inny sposób. Chodzi mianowicie o dosyć duży spadek napięcia na jałowym biegu. Gdy dodam gazu -> wszystko swieci mocniej, wycierackzi chodzą szybciej, dmuchawa...
Witam! Posiadam uno z 2001 z silnikiem 899 (takim jak w seicento 900) z monowtryskiem. Ostatnie usterka była bardzo dziwna i mechanicy nie mogli sobie poradzić z problemem. Mianowicie przy silnik poprawnie chodził na niskich biegach. natomiast przy zwiększaniu mocy i przełożeniu na 4 bieg zaczynał się robić problem. Auto nie miało mocy, nie dało się...
Ałuto zmieniło własciciela zamykam temat!!!!!!!!!!
Sprawdź przekaźnik zasilający szyby. Słaby styk powoduje spadek napięcia.
Do ilu wolt spada napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem? Może być tak, że akumulator jest już stary i podczas odpalania jest za duży spadek napięcia.
Dobra zrobiłem z tym i powodem była żarówka miała być dwuwłóknowa a dałem jedno. Ale nadal został problem z mrugajacymi światłami ten tak jakby spadek napięcia.
Robiłeś pomiar spadku napięciu przy odpalaniu samochodu? Akumulator może mieć i pół roku i padnie. Mierzyłeś czy coś przypadkiem nie pobiera ci prądu na postoju? Masy posprawdzane?
W CC przechodzi jeszcze przez rezystory regulujące prędkość, stąd moze ten spadek, moze silnik za bardzo obciąza i napięcie na opornikach siada do 0, ale na 3-biegu chyba przełącznik mija te rezystory-sprawdz to, jak zakręci to masz usterkę wykrytą.Pozdrawiam
jeszcze raz sprawdziłbym alternator ,są duże spadki napięcia jak sam twierdzisz może być nie doładowywany właściwie
Ale widać, że probówka coś tam miga przy kręceniu rozrusznikiem... piszesz też że test cewek z diagnostyki działa i wtedy iskra jest - można więc przyjąć, że driver w ECU jak i same cewki i reszta układu zapłonowego jest w porządku. Skoro wtryskiwacz też jest sterowany (właśnie - wtryskiwacz czy wtryskiwacze i na jakim to jest ECU) to impulsy z czujnika...
Przez "zajechany" rozrusznik i pewnie krótkie trasy, teraz na pewno akumulator jest rozładowany i trzeba go jak najszybciej naładować. Do tego pewnie spore spadki napięcia na przewodach. Jakie masz napięcie ładowania? Jak na wolnych obrotach, na akumulatorze jest poniżej 14 V to szukaj usterki.
Albo spadki napięć mierzyć. Zobaczyłbym dokładnie prądowe przewody na bezpieczniki. I na bezpiecznikach mierzył napięcia.
Kable same w sobie nie stanowią poboru prądu wszystko zależy jaki wzmacniacz zastosujesz (czym mocniejszy tym większy pobór prądu). Napewno dodanie kondensatora wyeliminuje spadki napięcia (brak przygasania świateł).
nie posiadam (...) pilota Kiedyś samochód uruchamiał się bez pilota? Kiedyś był pilot? Czy usterka nastąpiła po spadku napięcia lub wymianie akumulatora? Najprościej zrobić to co zaproponował (at)dziarskihank. Możesz też dopisać pilota (trzeba znać model alarmu) do centralki.
Tylko 22L? Nie za mało? Mi WinISD wyliczył ok 45L. Auto w jakim jest to zamontowane to... seicento więc może jest to zbyt małe auto do tego głośnika, a altek to tylko 55A a spadki napięci są do 9v przy mocnym basie...
Zacznij od kabli wysokiego napięcia. Jest to typowy objaw uszkodzenia kabli lub świec, ja bym stawiał na kable. Dodam jeszcze że auto z takim uszkodzeniem często wręcz idealnie pracuje na benzynie. Wiąże się to z tym że mieszanka gazowa ma dużo większą oporność i wtedy iskra ucieka przez uszkodzony kabel WN. Poza tym dochodzi problem wilgoci w powietrzu,...
Trzeba pomierzyć spadki napięcia, ale ba bym zrobił inaczej-odłączył bym oryginalny układ kontrolki i pomiędzy B+ a D+ podłączył bym lampke probierczą, ta droga przekonał bym sie czy wina nie w alternatorze.
Witam Jestem po remoncie alternatora elmot a125-55e 55A. Wymieniłem łożyska, szczotki, diody wzbudzenia, pierścienie ślizgowe wirnika. Problem żarzącej się kontrolki zniknął. Niestety nie przetoczyłem po założeniu pierścieni i jest na nich wyczuwalne bicie (koło 0,5 mm). Prześledziłem prace alternatora i przy zwiększaniu obciążenia widać chwilowy spadek...
Przetestuj alarm uzbrajając go "bez czujnika wstrząsu, czujnika spadku napięcia i czujnika dodatkowego" (dwa razy w ciągu 4sekund nacisnąć przycisk uzbrajania) W instrukcji obsługi powinna być opisana ta procedura włączania systemu.
Witam. Gdy wrzucę na luz to czasami zgaśnie i jak trzęsie auto po dziurach to tez gaśnie. 1. Napięcie aku bez włączonego silnika 12,85V 2. Napięcie aku z odpalonym silnikiem bez obciążenia na luzie 14,40V 3. Napięcie aku z odpalonym silnikiem bez obciążenia na wyższych obrotach 14,40V 4. Napięcie aku z odpalonym silnikiem z pełnym obciążeniem na luzie...
Wszystko jednak wskazuje na to iż akumulator się nie nadaje do dalszej eksploatacji Napięcie ładowania aktualnie to 15V 1A. Pożyczyłem również hydrometr po ładowaniu akumulatora około 5 godzin. Prądem w okolicy 1A mam go nadal na czerwonym polu - według instrukcji jest podane jako akumulator rozładowany. Nie wiem co dalej myśleć poobserwuję jego zachowanie...
Sprawdź napięcie na żarówkach w czasie pracy świateł. Sprawdź spadki napięcia i stan połączenia masowego. Zrób mały eksperyment - na WŁĄCZONYCH światłach połącz zasilanie żarówki przewodem bezpośrednio z akumulatorem. Zrób obejście całej elektryki auta. Nie bój się, nic nie uszkodzisz. Jak żarówka zapali się wyraźnie jaśniej, to masz odpowiedź - spadki...
A może by tak sprawdzić połączenie przewodu łączącego akumulator z karoserią./masa/.Również złącze śrubowe na rozruszniku może być powodem słabego rozruchu. Bo skoro akumulator ,cyt:..."podłączam go do prostownika,to pokazuje,że jest prawie w 100% naładowany"...,to są zbyt duże spadki napięcia na połączeniach kabli od akumulatora do rozrusznika i od...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Przy padniętej diodzie wzbudzenia kontrolka lekko żarzy i rzeczywiście ładuje troche za dużo ale tylko przy małym obiążeniu.Włączenie większej ilości odbiorników spowoduje spadek ładowania do ok. 13.5 V.Mechanicy nagminnie przynoszą mi takie alternatory z wymienionym regulatorem i ..."nie pomogło".Podobnie starsze Lucasy.Wymieni w ciemno regulator a...
Witam. Temat odgrzewany ale dość dla mnie dziwny gdyż falują w moim aucie obroty biegu jałowego tylko na LPG na rozgrzanym silniku ale tylko wtedy gdy lekko na chwilkę musnę pedał przyspieszenia i następnie go puszczę. Dodaje że po następnym trochę większym przy gazowaniu falowanie ustaje i się nie pojawia do czasu ponownego lekkiego muśnięcia pedału...
...zgodnie z powyższym opisem - ciekawe tylko jak uruchomi ten samochód, bo nie wolno odłączać akumulatora przy pracującym silniku! Prąd w spoczynku mierzysz tak: * popuszczasz śrubę na klemie, * delikatnie podnosisz klemę, ale tak by nie otworzyć obwodu, * przykładasz jedną sondę miernika do klemy, drugą do zacisku akumulatora pod klemą, * zdejmujesz...
W 1.1 jest właśnie problem na mostku z alternatora do rozrusznika,tam jest spadek napięcia.P
Witam. Mam Fiata Uno 2001r z silnikiem 899ccm taki jak w Seicento. Problem jest w tym ze ciężko odpala tzn. czasem odpali jakby nic mu nie dolegało ale przeważnie ciężko łapie. Trzeba mu dodać gazu żeby odpalił. Problem zaczął się niedawno a niedawno miałem regenerowany alternator (szczotki i pierścienie). Jednak po czasie zauważyłem że czasem światło...
Jeśli cała instalacja do wymiany, to należy zacząc od podstaw. 1. Lokalizacja akumulatorów – najlepiej w schowku pod środkową ławką. Łódź stabilna i równo obciążona,, a co ważne przewody nie za długie i małe spadki napięcia. 2. Łódź plastikowa, a więc nie ma masy. Dlatego ciągniemy przewód ‘’-‘’ od akumulatora rozruchowego...
seicento spadek spadek napięcia rozruchu spadek napięcia agregat
klucz hazet pilot alarmu astra spolszczenie windows vista
livebox połączenie router livebox połączenie router
Seat Leon 3 (5F) – ciągle świecące światła STOP, czujnik hamulca, BCM, diagnoza Vestel 17IPS72 Power Board Software for Toshiba TVs – Firmware Info and Mainboard Models