wcale ze nie 1V spadku daje roznice w swieceniu. Proponuje ci najpierw popracowac nad ciut mocniejszym ladowaniem w granicy 14.4 a nastepnie przekazniki grobsze przewodu lepsza masa i efekt zaskakujacy
1. Nie. Zby duży luz (objawiający się klepaniem) nie powoduje nieszczelnosci i - przynajmniej na krótką metę - jest znacznie mniej groźny niż zbyt mały. 2. Tak. Zbyt mały luz powoduje nieszczelnosci i płomień wypala zawory, gniazda, przy skrajnym podparciu może też być spadek mocy czy wręcz wypadanie zapłonów (jeszcze zanim wypali dziury).
Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
Witam! Mam seicento 1,1 SPi ten starszy typ silników na jednopunkcie. jaseja87ns no i co z tym Vanem?? bo włąsnie mam identyczny problem, nie chodzi na 2 i 3 gar , i tez świeci kontrolka wtrysku, świece i kable równiez nowe, a co dziwne gubi istre czasami, poniewaz sprawdzałem lampa stroboskopowa :/ cewki sa dobre, bo wpinałem inne i to samo.
Witam Posiadam Seicento 900 z instalacją;, gazową założoną 4 lata temu przez poprzedniego właściciela. Od dłuższego czasu auto ma problemy z gazem. Objawia się to tym że pomimo dodawania gazu, silnik nie zawsze wchodzi na obroty a dodatkowo braku mu mocy w stosunku do jazdy na paliwie. Zauważyłem (nie wiem czy to nie przypadek), że gdy jest chłodniej...
Zalety: Jezdzisz o polowe taniej nisz na PB Wady: butla zajmuje miejsce w bagazniku, koniecznosc wymiany filtrow gazu co jakis czas (koszt niewielki), przy przegladzie troche drozej Lpg to bardzo fajna sprawa pod warunkiem ze jest zamontowana i wyregulowana prawidlowo. Nie dziwie sie wcale ludziom ktorzy narzekaja na lpg, bo jak instalator nie ma pojecia...
Tylko jak będziesz miał to zamiar zrobićto wymień w jednym czasie świece i przewody a nie najpierw jedno póżniej drugie bo to też ważne.
Witam serdecznie! Mam problem z instalacja gazową w seicento z silnikiem 1.1.(jednopunktowy wtrysk) Jest to instalacja Lovato i przejechalem juz na niej ok. 80 tyś km.ok 2 tyś kilometrów temu robilem przeglad z czyszczeniem i wymiana filterków i czegos tam jeszcze:D Jakiś miesiac temu pojawił sie proble. jeżdziłem na gazie jak zawsze i odstawiłem auto...
Uaz ma rację.Złap za wentylator na altku (jak silnik zgaszony!!!) i kręć nim-ma się też obracać wał..
Spadek w okolicach 10V, czyli chyba ok? Poboru prądu nie sprawdzałem to fakt, ale...tylko w zimne dni by coś kradło prąd? Akumulator tak do zera nigdy nie był wyładowany, zawsze zegarek działa, wszystko normalnie, tylko nie ma siły kręcić i to w zimowe dni.. Mnie to dziwi że zimą takie akcje się dzieją, przeciez jak ubywa prądu to czy latem czy zimą...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
W 1.1 jest właśnie problem na mostku z alternatora do rozrusznika,tam jest spadek napięcia.P
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
Witam, zmieniłem hydrauliczne sterowanie poziomem świateł na elektroniczne, silniczki zakupiłem używane, ale jeden nie działa z jakiegoś powodu. Sprawdziłem i silniczek sam w sobie działa. Po podpięciu napięcia kręci się do pewnego momentu, potem chyba ma jakiś ogranicznik, bo staje w miejscu. Nie mam ujemnego napięcia, aby go zakręcić w drugą stronę,...
Sprawdź przekaźnik zasilający szyby. Słaby styk powoduje spadek napięcia.
Do ilu wolt spada napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem? Może być tak, że akumulator jest już stary i podczas odpalania jest za duży spadek napięcia.
Witam. W moim Seicento żarówki przednich reflektorów słabo świecą. Po zmierzeniu napięcia na włączonych światłach mam spadek napięcia ponad 2V. Słyszałem, że Seicento ma za małe przekroje kabli i wybawieniem z tego problemu jest dołożenie przekaźników świateł. Jakie przekaźniki najlepiej założyć i w jaki sposób je zamontować, aby pozbyć się problemu?
0,3V to żaden spadek jest
Dobra zrobiłem z tym i powodem była żarówka miała być dwuwłóknowa a dałem jedno. Ale nadal został problem z mrugajacymi światłami ten tak jakby spadek napięcia.
Tego Ci nie powiem. Miałem pożyczony kabelek ale znudziło mi się ciągłe kasowanie błędów, więc oddałem. To raczej jest problem LPG bo na PB chodzi równiej. W momencie przełączenia PB/LPG potrafi nawet zgasnąć i chodzi jak traktor. Przy normalnej jeździe jest raczej ok, chociaż czasami przy przyspieszaniu czuć spadek mocy, takie chwilowe szarpnięcie.
Masz raczej problem z elektryką - za duży spadek napięcia podczas pracy rozrusznika.
Przydały by się trochę lepsze zdjęcia. 14, 23 - masa. 15 - plus 8 - złącze diagnostyczne pin 2 9 - złącze diagnostyczne pin 3 Zanim podłączysz to sprawdź czy pin 14 i 23 ma połączenie z obudową oraz czy pomiędzy obudową a plusem jest spadek napięcia w jedną stronę (jakieś 0.6V przy teście diody na mierniku). Możesz też sprawdzić w aucie czy będzie świecić...
Samochód jest z rocznika 2001, przebieg jakieś 80 tysięcy, serwisowany regularnie, wszystko sprawne. Co kilka miesięcy następuje nagły spadek mocy, praktycznie zawsze zdarza się to na jakiejś ekspresówce - np. jadę 100km/h, gaz ledwie wciśnięty, chcę przyspieszyć a tu okazuje się, że praktycznie się nie da. Po chwili jednak moc tak spada, że trzeba...
Polecam podmienić na chwile aku od sąsiada i zobaczyć , ale tez jeśli masz go już na warsztacie wyciągnij rozrusznik (często jak szczotki się kończą (zawieszają) to ma takie wybiorcze działanie ) . Spadek na rozruchu do 9V To raczej najlepiej nie jest Z akumulatorem.
Witam kolezanke a sonda lamda byla sprawdzana ? otoz Pierwszymi objawami zepsutej sondy lambda są podwyższone zużycie paliwa oraz jednoczesny spadek mocy silnika. Spalanie może czasem wzrosnąć nawet o 50%! Przypominam Koledze o sprawdzeniu daty postów, ten jest zdecydowanie archiwalny.
Najogólniej ujmując jest różnie. W samochodach nieco nowocześniejszych gdzie rządzi elektronika zagadnienie jest przez nią załatwiane, czyli światłą są wyłączane na czas rozruchu. W konstrukcjach starszych gzdie światłą załączane są przekaźnikiem spadek napięcia na instalacji podczas rzruchu powoduje także wyłączenie przekaźnika czyli świateł.
Po zasymulowaniu tego głośnika wyszło mi coś takiego dziwnego. Czemu taki spadek mocy?
W mpi nie ma wymiennego filtra paliwa Zmienił bym paliwo w baku na czyste pojeździł trochę jak nie będzie poprawy to patrzeć czy wtryski ładnie pylą I czy sonda chodzi Jeżeli nie rysuje wykresu to silnik własnie na wolnych będzie falował podrzucał gwałtownie obroty i odczujesz spadek mocy na benzynie Przerobiłem na własnym prywatnym 1,1 mpi U mnie przepustnica...
Ok. Doprowadź ładowanie do porządku i zobaczymy co dalej. Może to spadek napięcia powoduje że silnik gaśnie... chociaż. Będzie ładowanie będziemy dalej myśleć.
czyli wina moze lezec tylk opo stronie skrzynki - z tym problemu nie bedzie :) jako ze jestem stolarzem meblarzem to chwila moment i zrobione. tylko ze jak zrobie ja dluzsza to zajme juz caly bagaznik w seicento :) heh
zgadzam sie 60A to zdecydowanie za mało.. 100 bedzie dobrze. kable 13 moglyby miec juz troche za duży spadek przy takiej mocy, 20mm2 bedzie w porządku
Dziesięcioletni akumulator może już być zużyty. Przede wszystkim pomiar ładowania. Czy tylko podczas włączania ogrzewania szyby następuje spadek napięcia czy również przy załączaniu świateł. Oczywiście na zgaszonym silniku.
Witam. Problem dotyczy Fiata Seicento 1.1 MPI z 2004 roku bez LPG. Mam go od 2018 r. i od początku czasami się zdarzał, ale szybko przechodził i nie zwracałem na to uwagi. Ostatnio jednak jest coraz gorzej, jak się zafiksował od początku marca tak już do dzisiaj chodzi jak chce. Istota problemu: Gdy w czasie jazdy na biegu puszczę gaz i mam w tym momencie...
Po pierwsze to tam nie ma gaźnika, po drugie sprawdź poziom oleju, jak nie wiesz kiedy ostatnio był wymieniany to go wymień. Jak sprawdzić - oddać do warsztatu, niech mechanik osłucha silnik, zmierzy ciśnienie oleju i się przejedzie. Generalnie wyznacznikiem jest ciśnienie oleju, tylko za niskie może być zarówno skutkiem jak i przyczyną - uszkodzona...
Witam Jestem po remoncie alternatora elmot a125-55e 55A. Wymieniłem łożyska, szczotki, diody wzbudzenia, pierścienie ślizgowe wirnika. Problem żarzącej się kontrolki zniknął. Niestety nie przetoczyłem po założeniu pierścieni i jest na nich wyczuwalne bicie (koło 0,5 mm). Prześledziłem prace alternatora i przy zwiększaniu obciążenia widać chwilowy spadek...
Chcesz na kolanach wozić akumulator podpięty do gniazda zapalniczki? Dla mnie pełny odlot! Zamocuj go w bagażniku, poprowadż ładowanie jak Ci napisał strumień, przez przekażnik aktywowany ładowaniem, odzielnym przewodem. Radio zasil z dodatkowego aku. Wszędzie pomontuj bezpieczniki. Radzę zastosować hermetyczny np. żelowy. Na diodach będzie spadek napięcia...
Hehe dobre, co to za gazownik jak każdy ma sam sobie ustawiać. Jeśli sonda działa to powinien umieć to wykorzystać. Pokrętło na wężu masz do wysokich obrotów a na parowniku prawdopodobnie jest drugie do wolnych obrotów. Możesz wkręcać tą śrubę na wężu aż poczujesz spadek mocy i wtedy ją trochę wykręcić żeby nie była za uboga mieszanka.
Prawdopodobnie szczotki alternatora do wymiany. Jeśli to nie pomoże do sprawdzenia będą diody i wzbudzenie. Sprawdzić też trzeba przewody od alternatora. Spalanie wzrosło być może przez spadek temperatury otoczenia. Sprawdź dokładnie ile pali samochód bo pisanie 50 zł = 80km to bardzo duże uogólnienie, -trasa czy miasto?
czy na akumulatorze jest data produkcji ? nie moge jej znalesc .Napiecie na tym starym akumulatorze to 12.3V ale nie da sie na nim odpalic silnika .Czy tak nie wielki spadek napięcia jest tego przyczyna .Oprócz tego smierdzi siarka , pewni jest juz cały zasiarcziony?
Zrobic to zrobie sobie sam,tylko chodzi mi o wykrycie przyczyny,tak mi sie wydaje jakby ssanie nie puszczalo,chodzi na wysokich obrotach i w koncu jest spadek i spowrotem wzrost lub z silniczkiem krokowym cos sie stalo,jutro podlacze go pod komputer i wtedy sie moze dowiem co z nim nie tak
Witam. Jeżeli po ładowaniu prostownikiem akumulator miał 12,94V to trochę mało. Następna sprawa, jeżeli obciążamy akumulator światłami i nawiewem na biegu jałowym to napięcie może spaść do 12,20V. Proponuję dodać gazu i wtedy zmierzyć. Na instalacji jest spadek i jest to normalne , dobrze jest wykonać pomiar na końcówce B+ alternatora względem jego...
moze byc uszkodzony licznik , lub zawartosc eepromu. sprawdz czy nie ma zimnych lutow Mam podobny problem. Resetuje się licznik dzienny lub zegar podczas uruchamiania silnika. Kiedy jest ciepło i dobrze naładowany akumulator to jest OK' Natomiast obecnie często rozpoczynam jazdę od ustawiania zegara. Podejrzewam, że spadek napięcia w instalacji powoduje...
Witam. Gdy wrzucę na luz to czasami zgaśnie i jak trzęsie auto po dziurach to tez gaśnie. 1. Napięcie aku bez włączonego silnika 12,85V 2. Napięcie aku z odpalonym silnikiem bez obciążenia na luzie 14,40V 3. Napięcie aku z odpalonym silnikiem bez obciążenia na wyższych obrotach 14,40V 4. Napięcie aku z odpalonym silnikiem z pełnym obciążeniem na luzie...
Wszystko jednak wskazuje na to iż akumulator się nie nadaje do dalszej eksploatacji Napięcie ładowania aktualnie to 15V 1A. Pożyczyłem również hydrometr po ładowaniu akumulatora około 5 godzin. Prądem w okolicy 1A mam go nadal na czerwonym polu - według instrukcji jest podane jako akumulator rozładowany. Nie wiem co dalej myśleć poobserwuję jego zachowanie...
Przy padniętej diodzie wzbudzenia kontrolka lekko żarzy i rzeczywiście ładuje troche za dużo ale tylko przy małym obiążeniu.Włączenie większej ilości odbiorników spowoduje spadek ładowania do ok. 13.5 V.Mechanicy nagminnie przynoszą mi takie alternatory z wymienionym regulatorem i ..."nie pomogło".Podobnie starsze Lucasy.Wymieni w ciemno regulator a...
Witam Przyczepię sie do tematu, obecnie użytkuję seicento 1,1 z instalacją gazową Tomasetto. Problem polega na tym iż raz autko jeździ na gazie a raz nie, wygląda to w ten sposób iż słychać charakterystyczny klik elektrozaworu, jednak czasem wygląda to jakby gaz nie dochodził, autko gaśnie, innym razem jest ok. Na chłopski rozum to sie elektrozawór...
Potrzebuje lini K oraz L. K wysyła z ECU do skanera a L ze skanera do ECU. Chyba że na linia L też wysyła równolegle z K, sprawdze oscyloskopem. Skaner działa już ze sterownikami IAW 6F oraz IAW 16F są to silniki na wtrysku jednopunktowym cinquecento, seicento 900ccm, 1100 ccm oraz punto 1100 ccm. Działa odczyt błędów, parametry bieżące, kasowanie i...
Ja miałem identycznie w Seicento 0,9 KME Bingo. Okazało się, że podczas wymiany sprzęgła mechanik odciął przewody zasilające od sterownika gazu. Potem je skręcił bez lutowania i zakleił taśmą izolacyjną. Spadek napięcia na przewodzie masowym wynosił 0,5V W tej sytuacji sterownik KME odczytywał za wysoki stan sondy lambda i wzbogacał mieszankę. Znalazłem...
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
Ladowarki samochodowe to zwykle urzadzenia impulsowe. Przy wlaczaniu silnika w aucie zwykle nastepuje spadek napiecia (rozrusznik zre jak smok), a nastepnie gwaltowny wzrost (rusza alternator) Taka sytuacja jest bardzo nielubiana przez przetwornice impulsowe i BARDZO czesto prowadzi do puszczenia krotkiego impulsu b. wysokiego napiecia na podlaczone...
zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek zawiesić seicento seicento
renault schemat licznika scenic matryca lc420wun mercedes impulsator
samsung ue550 skuter elekryczny
QuestaSim SystemVerilog DPI-C: How to Call and Run C Functions in Testbenches Zwarcie na kablu wentylatora Indesit – dwa plusy na przewodach, przyczyny i diagnostyka