Ustawienie rozrządu sprawdź.
Rozumiem, poszukuje instrukcji lub programu zawierającego informacje na następujące tematy: Z jaką siłą należy przykręcać świece, Koła, Głowicę, Łapy silnika. Informacji z jaką siłą przykręcać i jak montować w sposób właściwy czujnik położenia wała korbowego. Dobrze by było gdybym mógł też dowiedzieć się jakie jest właściwe ustawienie rozrządu jeżeli...
Ustawiam na znaki Poprawne ustawienie jest takie aby nacięcie na kole wałka rozrządu będące na godz. 9 pokrywało się ze znakiem na skrzyni. Jeśli tak masz i auto nie pali to posprawdzaj czy podpiąłeś czujnik położenia wału i inne które musiałeś odłączyć.
Kolega artii najwyraźniej nie doczytał... AUTO ODPALA ZAWSZE, nieistotne: na benzynie, na gazie, czy zimne czy ciepłe. Odpala, za pierwszym razem! Z tym rozrządem to niegłupie, bo w sumie był wymieniany (razem ze świecami i przewodami WN), 3 dni było OK a po 3 dniach od wymiany się zwaliło... Od tego chyba trzeba będzie zacząć. Ja też jestem zdania,...
Jak nie ma, jak każda książka czy manual każdego auta z silnikiem Fire 8V (do 2000r) podaje taki sposób: http://obrazki.elektroda.pl/4536457500_1... Ustawiałem na koło zamachowe ale wtedy nie zgadzają znaczniki na pasku rozrządu ze znacznikami na kołach. Np górne koło - jest zgodność kreski na pasku ze znakiem na kole i szczerbinką na...
W takim razie na luzie spróbuje dokręcić na maksa . Jutro jeszcze pokrywe silnika ściągnę i sprawdzę luzy i uszczelniacze bo może też bym to sam zrobił jak już mam dostęp do wału żeby pokręcić. ps.To moje 1 seicento i już wiem ze nie ostatnie strasznie fajne autko . Bardzo fajne i bardzo podatne na modyfikacje. Wystarczy wrzucić lepszy zawias, hamulce,...
Skoro kompresja jest dobra, wydech drożny, samochód ma dwa systemy zasilania, a LPG zapewne II generacja to pozostaje rozrząd lub zapłon. Zapłon nie podlega regulacji, ew. może się gubić jeśli czujnik, komputer lub cewki są uszkodzone ale objawy do tego nie pasują. W pierwszej kolejności sprawdź ustawienie rozrządu.
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
A rozrząd to kolega prawidłowo ustawił?
W przerwie obiadowej. Ustawiony na znak koła zamachowego. Dałem wycięciem na 0st, nieco się to nie pokrywa ze znakami po drugiej stronie wału. Zapali od razu, ale zgaśnie po 2s potem ni cholery, trzeba dać mu z 10min. Jak ktoś ma coś ciekawego to niech pisze, ja w tym czasie go przestawie. Dodano po 2 Ok, zrobienie. Dzięki za pomoc.
Rozumiem. Dziękuję za radę. Podmienię ten czujnik, bo zdarza się, że auto strzeli w wydech. Obstawiałem także źle ustawiony rozrząd bo był zmieniany 3 miesiące temu no ale usterka pojawiła się teraz, a auto jeździło normalnie po wymianie paska.
Kolego ten silnik jaki masz w tej Pandzie Fiat ,montował w Uno ,Punto 1 i 2 oraz CC 1,1 i Seicento. Weż poszukaj książki do Punto 1 wyd. WKŁ ,w niej masz najlepiej i najdokładniej opisaną wymiane paska rozrządu. Pozdrawiam!
Samochód naprawiony wymieniony cały zestaw naprawczy lewarka co do skrzyni ustawił ale nie zdradził jakim sposobem;)napinacz lańcuszka rozrządu się rozleciał i łańcuszek uderzał o obudowe rozrządu.dzieki za pomoc
szacun dla MLQDEGO, przeskoczył rozrząd, ustawiłem go z sasiadem "na chłopski rozum" a znaczki w pdf-ach z internetu są o kant .... Dzięki wszystkim za zainteresowanie
rozrząd był sprawdzany jest ustawiony prawidłowo , na znakach . Problem z cewkami występuje wtedy gdy jest podpięty w/w czujnik . Te auto działa chyba wbrew prawą fizyki he he .
To może rozrząd jest źle ustawiony? Może lepiej faktycznie odwiedź innego mechanika i niech to sprawdzi. U brata pali się kontrolka podczas pracy silnika?! W takim razie może równo "chodzi", ale na pewno coś jest nie tak...
Nie wiem dlaczego odradzacie seicento 1.1 czy 0.9. Spalanie w okolicach 5,5-8 litrów zależnie od nogi i miasta. Części śmiesznie tanie a i awaryjność nie na gorszym poziomie niż te Tico czy Matiz a odporność na korozje bez porównania. Koreańczyki gniją i nie można nad tym zapanować, blacha cienka jak papier a i ustawienie gaźnika w Tico to sztuka sama...
Problem po roku od ostatniej wizyty tutaj rozwiązany. Może komuś się kiedyś przyda - więc wyjaśniam, że NAJPRAWDOPODOBNIEJ wina leżała po stronie źle ustawionego rozrządu. Poprzedni właściciel jak zmieniał rozrząd, pasek ustawił o kilka zabków za daleko na kole, w normalnej jeździe nie było to odczuwalne, poza tym że silnik chodził trochę bardziej niż...
Witam. Posiadam seicento które sam samodzielnie zeswapowałem na silnik 1.2 16v z punto 1. Baza to Seicento 1.1 MPI. Mam problem z odpalaniem. Nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym. Czasem pali od strzała, ale zdarzają się i takie sytuacje, że musi pokręcić ok 5/6 sekund. Kręci normalnie, potem coraz szybciej aż w końcu łapie. Jak wcisnę w tym momencie...
To jest silnik bliźniaczy do silnika 100GL.000 OHV 903cc (45KM) z tym, że ten kręci się w lewo. To pochodna silnika 100G.000 o poj. z Fiata 850 Spezial z końca lat 60. De facto to genetyczny bliźniak silnika 899cc z Seicento czy Cinquecento / Panda Ma pojemność 896cc. Pochodzi z rynku niemieckiego Deutsche Fiat Heilbronn AG. Pojemność tu była obniżana...
Witam. Auto jak w tytule. Podczas przyspieszania czuć szarpnięcia, jest też efekt jak bym delikatnie odejmował nogę z gazu potem znowu wciskał. Jak się zagrzeje jest lepiej ale chwilami dalej jest to odczuwalne. Dzieje się to i na benzynie i na gazie. Co wymienione: -Świece. -Kable. -Czujnik położenia wału. -Czujnik położenia wałka. -Czujnik temperatury....
Blacha nie ma korozji w ogóle, silnik nie bierze kropli oleju. To szybko go wykończyłeś skoro pare dni i już w takim stanie że bierze olej. ;p Zdjęć nie masz wielozaworu i ewentualnie pływaka? Nie bierze oleju ;) Zrobiłem nim 2 tysiące kilometrów a nie dolałem nic. Jednakże cieknie spod pokrywy zaworów, spod miski olejowej, spod cewek... A także z...
Koło dolne rozrządu może mieć zerwany klin, ustawiałeś na blokadę i znak na kole zamachowym ?
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Ok , dzięki . A może kolega opisać bardziej procedurę ( do momentu ściągnięcia pokrywy zaworów jest jasna). Zapewne trzeba odkręcić wałek rozrządu . I pytanie , czy trzeba ustawiać rozrząd od nowa ?Jak zdiagnozować zużyty popychacz? Czy lepiej wymienić wszystkie od razu . Generalnie będę próbował pierwszy raz , chciałbym sam to zrobić . Satysfakcja...
Ja w swoim peugeocie mam taką: http://img.bazarek.pl/169382/16984/42560... Ale też są i takie: http://img31.olx.pl/images_tablicapl/662... Ja ustawiam na Auto, temp lekko poniżej 21 i ładnie dmucha chłodnym. Jak w nagrzanym aucie włączysz klimę, będzie mocno...
ustawienie rozrządu seicento pasek rozrządu seicento wymiana rozrządu seicento
czujnik ciśnienia oleju renault master zatkać wtrysk zawieszenie tylne laguna
czujnik temperatury sterownika pieca czujnik temperatury sterownika pieca
Czyszczenie wentylatora Termet Minimax Elegance Turbo Piski w zawieszeniu Volkswagena Passata z obniżonym zawieszeniem przednim