Witam Seicento 900 rocznik 2000, przebieg 50 kkm. Problem z wolnymi obrotami tzn. są zdecydowanie za wysokie ok 1200 – 1300. Silnik krokowy jest w porządku był czyszczony, poza tym żadnych innych objawów silnik pracuje równo ma moc. Wszystkie wężyki nie poprzecierane i szczelne. Prawdopodobnie jest zasysane „lewe” powietrze tylko gdzie...
Witam problem polega na tym, że autko ma cały czas za wysokie obroty. Czy ktoś mógłby mi doradzić coś w tej sprawie.
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
jeżeli jeżdzisz na mineralnym to zalej lotos 15w40 a co do obrotów to zmień świece i przewody wysokiego napięcia kupiłem drogie ngk i na4 szt 1 była z uszkodzoną porcelanką w środku polska iskra tylko w dobrym sklepie motoryzacyjnym
Termostat wymieniony,czujnik też nowy,nastawnik b.jałowego wyczyszczony ,ale problem pozostał.Wysokie obroty są tylko po długim okresie postoju (np.po nocy).W czasie dnia gdy jeżdźę odpalanie jest już normalne co sugeruje, że związek to ma z temperaturą silnika.Czy sonda lambda może taki objaw powodować?
Witam, mam problem ostatnio z samochodem seicento. Od jakichś dwóch tygodni zauważyłem że miał mniejszą moc ale pracował normalnie jeszcze. Wczoraj natomiast zaczęły się większe problemy - jak jechałem do rodziny przez 60km miałem problemy z pracą silnika. Na gazie mogłem jechać na wysokich obrotach (60km/h na trójce) ale pod górkę ledwo jechał przy...
Aaaaa. To masz wirnik do roboty, po prostu trzeba zdjąć pierścienie ślizgowe i zrobić co trzeba. Będzie ci też potrzebne trochę rurki izolacyjnej ( może być nawet termokurczka) i tubka Superglue. Ale co dokładnie masz na myśli? jeśli pierścienie ślizgowe były by zużyte to szczotki by mogły nie kontaktować w wyniku czego było by mniejsze pole elektromagnetyczne...
Witam Mam w swoim Fiacie CC, 900cm problem. Ostatnio wymieniałem silnik - wstawiony jest silnik o pojemnisci 900cm z fiata seicento. przy wymianie silnika Wymieniłem świece, kable wysokiego napięcia i regulator napięcia. Gdy wyrzucam na luz i obroty spadaja do niskiego pozimu samochód gasnie. gasnie równiez gdy hamuje silnikiem i tuz przed zatrzymaniem...
Witam serdecznie. Mam problem z moim seicento... 1100 MPI 2004R. (benzyna) Po dodaniu gazu "dławi się" (jakby nabierał powietrza-po czym dostaje "kopa" i frunie jakby je wypuszczał). W niektórych sytuacjach zaczynała po takim "duszeniu" mrugać ikona silnika po czym gasł samochodzik...ale czasem wchodził w obroty i jechał dalej...Raz zdarzyło się że...
Vakuometr dziś zamówiłem ma być jutro na 8. Coś podobnego jak w linku wyżej. Próbowałem sposobem ze strzykawką silnik zaczynał nabierać jeszcze większych obrotów. Co do sprawdzenia silniczka został sprawdzony, i jest sprawny. Odnośnie temperatury też o tym pomyślałem że jak będzie zaniżał wartości samochód będzie miał podwyższone obroty. Niestety temperaturę...
Witam. Mam pewien problem z moim Seicento 1.1 SPI (1999r). Otóż: Na "starym" map sensorze silnik pracuje bardzo nierówno, falują obroty, wysokie-niskie-wysokie-niskie, i tak co chwile. Po wymianie map sensora na nowy, przy próbie odpalenia samochodu świeci się kontrolka wtrysku, oraz mam problemy z odpaleniem ( Silnik momentalnie gaśnie). Może ktoś...
Cześć, czy jest możliwość regulacji położenia pedału gazu, tzn. żeby nie był taki czuły na nacisk? Denerwuje mnie to że gdy chce/musze jechać wolno to noga musi być wysoko uniesiona żeby utrzymać obroty. Niedawno musiałem wymienić linkę gazu. Wygląda krótsza od tej starej ale może się rozciagnęła? Pod maską co są dwie nakrętki na lince do mocowania,...
No i problem rozwiazany . Uszkodzony był sterownik , załozyłem z punto . Smiga jak złoto .Tylko na biegu jałowym ma za wysokie obroty. Wymienie jeszcze kostke z mapami , moze sę ustabilizuje.
Witam! Chciałbym się kolegów poradzić, w sobotę zrobiłem z moim seju uszczelkę pod głowicą z względów wiadomych - białe tumany dymu za autem + autko odmówiło posłuszeństwa na mieście wypluwając całą wodę korkiem i zostawiając mnie na przystanku z otwartą maską. Auto poskładane, dymi dalej... Jak na mój gust to pozostały dwie opcje: uszczelniacze zaworowe...
Udało mi się uruchomić silnik.Na początku stwierdziłem brak iskry na jednej cewce,co jakis czas pojawiało sie i znikało,zapalił na ułamek sekundy i gasł. Po odłączeniu czujnika położenia wałka rozrządu silnik zapala za kazdym razem ale brak mu mocy i nie wchodzi na wysokie obroty.Może te objawy pozwolą kolegom coś zaradzić.Pozdrawiam.
Witam kolegów. Fiacik stracił moc i zgasł. Nie można go uruchomić. Brak jest napięcia sterującego na jedną cewkę. Jednak po odłączeniu czujnika położenia wałka rozrządu zapala na dotyk, ale nie wchodzi na wysokie obroty i nie ma mocy, czy może być uszkodzony ten czujnik? Proszę o pomoc. Dziękuję z góry. Poprawiono temat na regulaminowy, spacje, znaki...
Witam serdecznie, mam pewien problem z Seicentem 900 - 1993r. Auto ma wbudowany gaz. Opis problemu: Załączam autko - nie dodam gazu to zgaśnie (problemów z odpaleniem nie ma, gdy załączam na gazie to praktycznie od razu gaśnie) Po dodaniu gazu - nie zgaśnie ale też nigdzie nie zajade ponieważnie ma mocy / silnik tak choby chciał a nie mógł, co prawda...
Witam wszystkich mam problem z seicentem. Nie mogłem znaleźć nigdzie na forach takiego problemu więc stąd nowy temat. A mianowicie problem tkwi w migającej kontrolce oleju. Wspomniana kontrolka zaczyna migać przy wyższych obrotach sinika (tylko podczas jazdy) a przy niższych gaśnie. Na postoju na biegu jałowym (luz) czy obroty są wysokie czy niskie...
Witam! Od razu zaznaczam, że nie jestem laikiem w sprawach naprawy samochodów :) Mam problem z Seicento 900, polegający na niestabilnym zachowaniu się wolnych obrotów. Przy temperaturach minusowych, po postoju po nocy, podczas pierwszego uruchomienia silnik dostaje przez pierwsze 10-15 sekund obroty rzędu 2500-3500 rpm. Silnik krokowy jak i gniazdo...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Fiat seicento 1.1 z instalacją lpg Padł mi gaz (nie świeci się żadna dioda i nic się nie dzieje) nie chciał zapalić i świeciła się kontrolka kluczyka gdy poruszałem bezpieczniki prze komputerze zapalił bez problemu tylko że na luzie zaczął wchodzić na wysokie obroty i po przekręceniu kluczyka nie gasł silnik dopiero gaśnie jak wyciągnąłem dwa bezpieczniki...
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
Manometr w szereg między przewód zasilający listwe a listwe wtryskową wsadź obejrz czy nie siada ciśnienie po dodaniu gazu, może byc wina katalizatora-przyłóż ręke do wydechu zobacz czy ciśnie lub sonde wykręć, najprostsze auto do naprawy takich objawów może być jeszcze kwestia wysokiego napięcia obejrz dokładnie czy pali na wszystkie gary może sie...
Seicento 110 z 2000 roku wtrysk jednopunktowy + LPG Odpala bez problemu ale po dodaniu gazu przerywa strzela w wtrysk {Gażnik] nawet ogniem. Wymienione ŚWIECE ,KABLE ,CEWKI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU na nowe . Podmieniany map sensor używany. Sprawdzone fazy rozrządu i są ok. Wymieniona głowica kolektor ssący i urządzenie wtryskowe [gażnik tak dla orientacji...
Niestety byłem dziścały dzień w pracy i nei miałem czasu podjechac do elektryka na pomiar. Jednak pisze bo zauważyłem że gdy jade tym seicento to nawet wycierackzi chodzą szybciej niz na jałowym biegu !!!!! Jednak moim zdaniem to chyba jest regulator, gdyż te wycierackzi na wyższych obrotach chodzą już za szybko i nie zbierają ale chlapią wodą. Dziwne...
Cewki sprawdzone i parametry uzwojeń są ok.Jutro wymienię czujnik obrotów.Napiszę jaki będzie efekt. A może coś innego?(wtryski,zawory,uszczelka pod głowicą) Silnik po odpaleniu ma moc wchodzi na obroty,na wolnych obr. pacuje równo,ale przy dodawaniu gazu nna początku ma tendencję do lekkiego przyduszenia.To samo jest jak schodzi z obrotów tzn.przy...
Witam Jakie są prawidłowe wartości napięcia na czujniku położenia wału w seicento 900? Jest to sinusoida o napięciu około 6V na biegu jałowym, przy zwiększaniu obrotów silnika rośnie tylko do około 10V, dlaczego? Napięcia nie powinny być wyższe przy wysokich obrotach? czujnik jest na 100% sprawny (podłączony do sterownika)
Witam, najprawdopodobnie masz bogatą miesznkę na wolnych obrotach. Powinieneś przeregulować instalację: -na wysokich obrotach ( w programie BINGO M NAUKA) -na niskich obrotach kręcąc śrubą na reduktorze.( sonda powinna chodzić w lewo<-->prawo. pozdrawiam
Powiem ci inaczej. Mialem Kiedys vento 1,8, troche ponad 75KM na trasie spalanie 10,5l lpg, w miescie czasem 12, czasem 13, mialem tez omege 2,5 automat 170KM, spalanie na trasie okolo 18l, w miescie dalo sie nawet do 25 dojsc. Nie patrz tak bardzo na pojemnosc ale na moc silnika, ty masz chyba 136KM, i z mojego doswiadczenia to ci moge powiedziec ze...
Napięcia na włączonym silniku bez obciążenia: Akumulator: 14,45 D+: 14,42 B+: 14,52 Napięcia na włączonym silniku z obciążeniem (Światła, radio, wiatraczek) na niskich obrotach: Akumulator: 12,83 D+: 12,8 B+: 12,78 Napięcia na włączonym silniku z obciążeniem (Światła, radio, wiatraczek) na wysokich obrotach: Akumulator: 13,73 D+: 14,3 B+: 14,6 (oczywiście...
Witam Seicento 900 przy ruszaniu ze świateł po wciśnięciu gazu zamuli się i nie jedzie zero reakcji na gaz czasem nawet zgaśnie , chwilę to trwa wkręci się na obroty i jakoś pojedzie.Jak ruszę z wysokich obrotów jakoś pójdzie . Podczas jazdy gdy gwałtownie dodam gazu potrafi przerywać .Wymienione świece oraz filtry . Sama benzyna bez LPG .Może jakieś...
Witam. Temat odgrzewany ale dość dla mnie dziwny gdyż falują w moim aucie obroty biegu jałowego tylko na LPG na rozgrzanym silniku ale tylko wtedy gdy lekko na chwilkę musnę pedał przyspieszenia i następnie go puszczę. Dodaje że po następnym trochę większym przy gazowaniu falowanie ustaje i się nie pojawia do czasu ponownego lekkiego muśnięcia pedału...
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Hehe dobre, co to za gazownik jak każdy ma sam sobie ustawiać. Jeśli sonda działa to powinien umieć to wykorzystać. Pokrętło na wężu masz do wysokich obrotów a na parowniku prawdopodobnie jest drugie do wolnych obrotów. Możesz wkręcać tą śrubę na wężu aż poczujesz spadek mocy i wtedy ją trochę wykręcić żeby nie była za uboga mieszanka.
Wydaje mi się, ze czujnik temperatury jest w porządku, sugeruje się załączaniem wentylatora chłodnicy. Dziś wymieniłem jeszcze świece, nigdy od nowości nie były zmieniane. Co do parametrów pod komputerem, to były dwa błędy: -nieprawidlowe napięcie zasilania -błąd czujnika podciśnienia (czy jakoś tak podobnie brzmiało) tylko, że ten czujnik już wymieniłem....
Miałem to samo, pomogła wymiana mostka prostowniczego i altek pracuje do dziś, ładowanie idealne, obroty czy niskie czy wysokie, obciążony czy nie, to w zależności w jakich warunkach mierzone prąd się wacha tylko od 14,7 do 13,8 i kontrolka już nie żarzy. koszt naprawy to chyba (dokładnie już nie pamiętam) ale koszt mostka to coś około 34 zł, i do tego...
Witam. Jakiś czas temu na rajdzie prawdopodobnie od przegrzania zapaliła mi się obudowa filtra powietrza co za tym idzie spaliło się wszystko co palne pod maską. Zakupiłem inne auto z przeznaczeniem na części, powymieniał spaleniznę, auto odpala, jeździ, ale... Falują obroty biegu jałowego, trochę pomogło czyszczenie przepustnicy, lecz dalej jest kiepsko....
Pod maską podejrzane wydało mi się że przepustnica słabo się trzyma silnika - jest dość luźna. Czy to ona jest przyczyną? Czy strzał który usłyszałem mogła wydać przepustnica? Jeżeli cała przepustnica "lata" to może i strzela, albo to że jest luźno jest wynikiem tego strzału. Jeżeli jest luźno to nieprawidłowo, może łapać "lewe" powietrze i dlatego...
Mam problem nie pali. Wszystko sprawdzone i nic. Po wyjeciu czarnego przekaznika próbuje ale nie chodzi tak jak tzeba i tylko na wysokich obrotach pomocy!!!!
Kabelek ogarnięty, podpięte sprawdzone. Wykasowałem błędy i został tylko czujnik temperatury płynu chłodzącego. Jest wymieniony, nowy wiec Hmm powinien być sprawny raczej? Sprawdziłem właśnie miernikiem ciągłość przewodów do ecu no i z tego co widzę to jest wszystko dobrze :/ zaraz sprawdzę jeszcze żarówką. Co sądzicie? Wybaczcie za chwile ciszy ;)...
taki GT odejmie ci do setki w wersji S do 2 sekund a spalanie itd.. pozostanie bez zmian Moc w jego pakiecie to 61-65KM spore różnice ze względu na błędy fabryczne(produkcja masowa) Zwiększenie momentu dość znaczne w porównaniu do innych tuningowców, zwłaszcza w przedziale 2000-3500rpm nie ma dziury obrotów. Miałem wykresy z hamowni ale zgubiłem gdzieś...
witam wszystkich pisze poniewaz mam problem.Od dwoch miesiecy jestem posiadaczem pieknego żółtego fiata seicento sporting wszystko bylo ok ale od jakiegos czasu mam problem tego rodzaju iz nie moge uzyskac wolnych obrotów silnika porostu jak jest ciepły pracuje nierowno i trzesie silnikiem do tego slychac jakies stuki w gornej czesci silnika chodzi...
Założyłem w seicento silnik z Punto I 1.2 16v i mam mały problem, tzn. jeśli samochód jest zimny to ma około 2000 obr. na wolnych, jak się rozgrzeje jest ok. Zauważyłem też że czasami jak ma te 2000 obr wystarczy dodać trochę gazu i puścić i spada do 900. W samochodzie nie ma LPG i jest założony filtr stożkowy.
Jeśli w trakcie jazdy wyrzuciło Ci miarkę oleju i "zarzuciło" wtryski problem może leżeć na uszkodzeniu uszczelki pod głowicą ( przedmuch pomiędzy komorą (komorami) spalania a otworami smarowania ( kanały olejowe) bądź poważniejszy problem - pęknięcie (lub mikropęknięcie) głowicy pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Dzieje się to często w silnikach o małej pojemności...
Witam! Mam problem z moim uniakiem silnik 1.0 fire i.e 96' rok 45 koni. Podczas diagnostyki euroscanem , przez program visa 1.83 za każdym razem są inne błędy, mało tego, do tego wychodzi duże spalanie około 8'5-10 litrów na 100km. Jeżdżę bardzo spokojnie i oszczędnie. komputer pokładowy w moim fiacie to BOSCH. Podczas diagnostyki również gdy zwiększam...
Filtry czyste, hamulce zostały oczyszczone niedawno. Układ wydechowy drożny. Przewody paliwowe ok, parkuje w garazu i nigdy zadnych sladow nie bylo. A z tym laniem paliwa to calkiem mozliwe, bo mam wrazenie ze troche strzela wydech na wolnych obrotach i minimalnie spaliny smierdza benzyna
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Cześć,myślę,że jestem w domu.Wymieniłem świece , sprawdziłem ciśnienie w cylindrach 9,5-10-9,5-10.Uważam jest względnie,wymieniłem filtr powietrza był względnie czysty nie podejrzewam go,przeczyściłem przewody wysokiego napięcia nie podejrzewam ich,natomiast filtr paliwowy po wymianie próbowałem w niego dmuchnąć okazało się,że z wielkim oporem można...
wymień sondę tą przed katem, nawet jak CJS nie zgłasza problemów, sprawdz ciśnienie na reduktorze , nie może być za niskie jak i za wysokie, nie może też za bardzo pływać. Jak dalej zle a wszystko już sprawdzone to wymień i tą drugą za katem. Potem laptop na siedzenie i w drogę STAG to potęga ale trzeba umieć go ustawić Dodano po 5 AAAAA zostawcie te...
Wybaczcie że tak długo nie pisałem, ale byłem na wycieczce za granicą :) Wracając do tematu i moich nowych odkryć, ale najpierw zdjęcia. Zdj 097 B. B/G. G. Na zdj 102 jest zwykły przekaźnik. 104 trochę mnie to dziwi ale przewody z instalacji gazowej są podpięte pod wiązkę do czujnika przewodów wysokiego napięcia albo tylko w wąż wchodzą. 105 bezpiecznik...
Dziwny przypadek nie opisany nigdzie na forum. Ale po kolei. Od pewnego czasu gnębi mnie problem przejścia przez zakres obrotów na ciepłym silniku. Kiedy odpalam włącza się ssanie obroty w miarę nagrzewania spadają i dopóki silnik nie uzyska ok. 50stopni jest ok. silnik równo przyspiesza nie szarpie, wraz ze wzrostem temperatury słabnie elastyczność...
słuchajcie udało mi się go uruchomić ,otóż podłączyłem kabel plusowy bezpośrednio z akumulatora do czarnego przekaźnika gdzie powinien według schematu plus stały i sc odpalił ale nierówno pyrka na wolnych obrotach i po chwili zapala się (marchewa) lecz jak wkręcę go na wysokie obroty pracuje całkiem normalnie i marchewka gaśnie z tym jest teraz problem.
Po co w ogóle klikałeś te regulacje? Na szczęście nie działają przy pracującym silniku, nie dotykaj ich! Podłączenie nie ma wpływu na działanie sterownika - z jednym wyjątkiem - chyba że jednak udało Ci się skasować i/lub wyłączyć autoadaptacje, sprawdź w parametrach czy są włączone, bo wyzerować to niestety raczej Ci się udało. Ciśnienie w kolektorze...
Powiedz mi, jaki jest sens mycia przepustnicy w monowtrysku? No powiedz, zdradź tą teorię... Zaglądał kolega do kanału obejściowego przepustnicy w tym samochodzie tudzież w Punto 1.1 , CC lub seicento? Zbierają tam się opary olejowe z przedmuchów silnika który jest zasysany do dolotu. Trzpień silniczka potrafi być tym oblepiony i nieprecyzyjnie pracować....
Witam mam problem z odpaleniem autka seico na rozruszniku strzela w monowtrysk ma chęć odpalić ale na tym się kończy. Po popchnięciu odpala tylko na wysokich obrotach tylko jak ujmę gazu schodzi z obrotów i gaśnie i z kluczyka już nie odpali. Silniczek krokowy wymieniłem i też nic. Rozrząd jest ok świece i przewody zapłonowe są nowe.Proszę o pomoc dziękuję...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ? falowanie tak jak by brał powietrze i pozniej wchodzi na wysokie obroty gdzie 4000 ale tylko to sie dzieje na benzynie . Dodano po 1 Nie jestem pewien ale seicento chyba gubiło ustawienia wyuczone jak się na dłuższy czas odłączyło akumulator - 20-30 minut. Niczego...
Wygląda to na uszkodzony alternator, regulator napięcia alternatora. 17-19V to stanowczo za wysokie napięcie, maksymalnie powinno wynosić 14,4V w czasie wysokich obrotów. Przy tak dużym napięciu dochodzącym do 19V !!! jest ryzyko uszkodzenia pozostałych elementów instalacji elektrycznej a jako strażak, mogę powiedzieć iż może grozić to pożarem instalacji...
Witam Posiadam Seicento 1.1. 2004 rok z gazem. Chodzi o to, że gdy silnik jest zimny a przełączy się na gaz, bo jest ustawiony na temperaturę i na obroty, to zaczyna się dławić lub gaśnie. Natomiast gdy się rozgrzeje, pracuje ok. Dodam, że samochód był na przeglądzie w firmie, która zajmuje się instalacjami gazowymi, zostały wymienione filtry, podłączono...
na początku to będę uważać żeby mnie prąd nie pierso"**** Na początku to uważaj, żeby sobie oczu ani skóry nie naświetlić... żeby Cię nie podkusiło spawać np. w t-shircie. Pracujesz w rękawicach, więc ryzyko porażenia prądem jest minimalne. No i w spawarkach nie ma wysokiego napięcia (ok. 60 V). No właśnie cykanie zaczyna sie przy jeździe +40km/h....
Witam mam taki problem. Wczoraj syn kupił pierwsze auto Seicento Sporting 1.1 2004r jeździł nim i wszystko ok. Kupił stożkowy filtr powietrza i gdy wymieniałem auto było odpalone i przy samym silniku ( tam gdzie wchodzi filtr powietrza do silnika) była szmatka i zaciśnięta gumką i auto zaciągnęło tą szmatkę do środka auto dostało wysokich obrotów i...
A czy kłopot z tą zaświecającą się kontrolką ciśnienia może mieć związek zapchanym Filtrem Oleju ? Tak mi powiedział przypadkowy Klient który zajmuje się mortoryzacją :| Czy to możliwe:?: - jak odpalam rano- kontrolka gaśnie - po ok. 10 sekundach się zapala. - jak dodam gazu, ale tylko za pierwszymi dwoma, trzema razami - gaśnie, przygasa lampka. Potem...
Chodzi o to że w wysokich obrotach nie mają juz one dokładności i luzy sie zmieniają sprawdzałem kilka razy Wstaw klawiaturę z reczną regulacją a zobaczysz zmianę w górnym zakresie obrotów Co do przepusnicy to wchodzi jeszcze wieksza ale już nie pamietam od czego scianki wtedy zostawały jakieś 1.5 mm Dla mnie to podstawą jest jeszcze wałeczek poszukaj...
Gdy uruchamiam zimny silnik jest wszystko w porządku. I cieszę się komfortem jazdy dopóki silnik nie nabierze temperatury. Wtedy, gdy tylko operuję małym gazem (silnik jest na niskich obrotach), zaczyna szarpać i pojawiają się strzały w wydech. Oczywiście ruszać muszę z wysokich obrotów, bo tylko wtedy mam szanse, że nie zgaśnie. Powyżej pewnego progu...
witam w piatek po 3 dniowym postoju odpalilem samochod przejechalem 20km po czym samochod zgasilem i stal sobie 6 godzin. Wsiadam do samochodu przekrecam kluczyk kontrolki swieca no to krece dalej i w pewnym momencie rozrusznik przestal krecic probuje jeszcze raz rozrusznik nie kreci w ogole jakby go nie bylo odczekalem chwile probuje znowu rozrusznik...
Z tym kodem to się pomyliłem Występuje błąd P0300. Przy bardzo wysokich obrotach miga kontrolka check engine. Wymiana kabli i świec nic nie dała. Mechanik zaleca wymienić jedną z cewek. Luzy zaworowe były kontrolowane 20 tyś km temu.
Zrobic to zrobie sobie sam,tylko chodzi mi o wykrycie przyczyny,tak mi sie wydaje jakby ssanie nie puszczalo,chodzi na wysokich obrotach i w koncu jest spadek i spowrotem wzrost lub z silniczkiem krokowym cos sie stalo,jutro podlacze go pod komputer i wtedy sie moze dowiem co z nim nie tak
Niestety problemy wróciły wraz z nadejściem ochłodzenia, ale nie pisałem o tym. Później wymieniłem rozrząd, uszczelkę pod głowicą, pompę paliwa, wyregulowałem luzy zaworowe oraz kilkukrotnie regulowałem gaz i nadal, gdy jest chłodno nie chce odpalić na benzynie. Na gazie pali, ale trzeba trochę pokręcić. Gdy zapali na gazie i popracuje trochę, to po...
Czyli po przymknięciu przepustnicy silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty?
A jakie masz obroty rano po odpaleniu? Do jakich musisz przygazować żeby zaczął ładować? Moim zdaniem dłuższe kręcenie i brak ładowania ma inną przyczynę niż alternator. Obstawiam na jakieś anomalie w zasilaniu paliwem. w zasadzie to coś w tym może być. On rano jak odpala to nie wkręca się na wysokie obroty tak jak kiedyś tylko na tych niższych się...
Witam.To jak jest teraz odpala i ma wysokie obroty czy nie odpala?bo w poście są sprzeczne informacje.
Jak to inny kaliber ? No fakt znacznie większe przepięcia, największa cewa w samochodzie i prądy rzędu kilkuset amper. W poldku kiedyś siadł mi regulator, a było to w zimę. Nie przeszkadzało mi to specjalnie bo odpalał od strzału a światła przy zwiększonych obrotach świeciły dwa razy dalej. Dopiero na wiosnę otworzyłem maskę silnika a tam wszystko białe...
Podczas pracy silnik wydaje dziwny dźwięk, coś jakby pisk, ale tylko w pewnym zakresie obrotów. Nie jest to nic związanego z paskiem alternatora, dźwięk wydaje się pochodzić z prawej strony silnika od strony cewek wysokiego napięcia. Samochód poza tym zachowuje się dobrze, przyspiesza, moc taka jak zawsze. Efekt ten zaprezentowałem na filmie niżej....
Eeee, a jak to zrobić? Obrót śrubą? Nie mam w domu tak dużej nasadki na nakrętkę (jeśli dobrze myślę o co chodzi), ale pchnąć auto na wysokim biegu? No, ale na biegu to nie idzie raczej poruszyć. ??
Tylko spytam - co było powodem wymiany sinika krokowego? Jeśli wysokie obroty to może być nieszczelność pod przepustnicą. Wymienisz 10 silniczków i tak nie ustabilizujesz jałowych. Tym bardziej masz LPG - co prawda mikser jest nad przepustnicą ale żeby go założyć trzeba było śruby monowtrysku wymienić na dłuższe i wszystko ruszyć W starym silniczku...
Nic się nie stanie jak w lutujesz tego 100V bo w samochodzie takich wysokich napięc nie uzyskujesz wazne żeby pojemność się zgadzała Też jestem takiego zdania że nic się nie stanie.Oczywiście to obrotomierz z fiata 125p więc musi mieć tak jak ma te 250v ale podstawiając dodatkowy kondensator powinno starczyć 100v max. Nie widziałem jeszcze seicento...
Witam, ostatnio mam problem z moim Seicento 900 '99 r. Przeglądałem tematy o kontrolce wtrysku, ale albo cały czas się komuś pali, albo od czasu do czasu, a moje pytania są konkretne: 1. Czy przy bardzo wysokich obrotach, np. podczas ruszania z pierwszego biegu z piskiem opon (taki drastyczny przykład) ma prawo zapalić się kontrolka wtrysku? 2. Czy...
Witam! Mam problem z Fiatem Seicento 900 z 2002 roku... obroty silnika zaraz po odpaleniu są bardzo wysokie, tak jakby ktoś dodawał gazu..... nie wiem co to może być - pomóżcie Pozdr.
One mają jakoś dziwacznie EVAP podłączony, miałem tak kiedyś że zaworek się rozszczelnił to też za wysoko obroty trzymał.
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
piskaj plakiem na odpalonym silniku i nasłuchuj czy zwiększa obroty... mi to właśnie na nieszczelność wyglada
Witam, Mam problem z moim sejem. Obroty na biegu jałowym są w okolicy 1400-1500obr. Silnik jest po planowaniu głowicy - nowe uszczelki !!! Silnik pracuje równo jak jest zimny i rozgrzany. Czasami jak się odpali to kilka razy potrafi się przydusić jakby nie dostawał dawki paliwa, ale nie gaśnie. Na rozgrzanym już tego nie robi. Mogę dodać, że przed remontem...
Przez weekend udało mi się sprawę ogarnąć. Podpięty do kompa wywalał błąd sondy lambda, wymieniłem ją, ale falowanie nie ustało... okazało się że zamiennik krokowego z allegro to chłam i nie ogarnia poleceń od ecu, więc wsadziłem z powrotem stary oryginalny silniczek i okazało się że jest malinowo. Żadnych błędów na kompie trzyma ładnie obroty w okolicy...
Witam, mam pewien problem z LPG. Polega on na tym, że na wysokich obrotach auto chodzi na LPG, a na niskich wali z powrotem na Pb. Gazownik powiedział że nie zrobi nic oprócz wymiany elektryki na przełącznik b lub g, ale chce za to 200 zł (nie przełącza na gaz ani Pb na obrotach ani po rozgrzaniu, tylko wtedy kiedy tego zechce ja). Autko to seicento...
Ehhhh truciciele... truciciele, nie dość że trujecie w atmosferę, to jeszcze trujecie na forum. Porównujecie do produkcji prądu staroświeckie zacofane elektrownie węglowe, za które Unia ściga Polskę - bo nawet węgla nie potrafimy spalać, prawie nigdzie w świecie nikt nie dawkuje dopływ powietrza do pieca, tylko dawkowany jest opał a powietrze pompowane...
Witam. Mam Fiata Uno 2001r z silnikiem 899ccm taki jak w Seicento. Problem jest w tym ze ciężko odpala tzn. czasem odpali jakby nic mu nie dolegało ale przeważnie ciężko łapie. Trzeba mu dodać gazu żeby odpalił. Problem zaczął się niedawno a niedawno miałem regenerowany alternator (szczotki i pierścienie). Jednak po czasie zauważyłem że czasem światło...
Ja powiem tak...warto sobie zadać pytanie co to ma być za auto? Czy typowo miejskie na zakupy, ew. do pracy? Czy bardziej sportowe do jazdy i w miarę szybkie czy tanie w naprawach czy takie co będzie mało palić itd.. jaki segment. Nie zgodze się tez że Volkswageny są beznadziejne. Kolega kupił 2 lata temu VW Passat B5 2001 rok bodajże, był nim juz w...
No w zasadzie racja... GMP - pomyliłem oczywiście.. czujnik położenia wału. Silnik z Punto czy Seicento 1,1 faktycznie pasuje plug'n'play. Na odwrót też bo mam znajomego któremu się Punto sypnęło i zapakowali tam fabrycznie nowy silnik 1,0 dokładnie taki sam jak mój z Pandy. Ale ECU musiało być z Pandy. To od 1,1 z Punto grało ale silnik wciąż miał...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie wymaga komputera do pracy! Wszystkie komunikaty oraz...
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
Kwiecień, plecień bo przelata przyniósł zimę zamiast lata Temperatury nie sprzyjają uprawie roślin. W tym roku ogólnie ma nie być wysokich temperatur. Rośliny z terenów okołorównikowych będą miały za niską temperaturę dla prawidłowego rozwoju. Szczególnie papryka - dominująca w moich okolicach. Większości przez przymrozki zmarzła i są duże straty. Połowie...
Nie sadze aby latwo bylo znalesc odpowiedni regulator, wiec pewnie czeka cie adaptacja jakiegos podobnego regulatora. Pompy zazwyczaj pracuja (wytwazaja) przy dosc wysokich cisnieniach, wiec troche bedziesz mial roboty z dobraniem parametrow. Aby to dobrac, musisz brac pod uwage, aby moc silnika (spalinowy, elektryczny) byla wystarczajaca, do niego...