Podciśnienia albo pozamieniane, albo wypięte lub dziurawe.
Kolejny przykład "nie znam się na samochodach, ale za to mam fejsik!" W parametrach nic szczególnego nie widać.
One mają jakoś dziwacznie EVAP podłączony, miałem tak kiedyś że zaworek się rozszczelnił to też za wysoko obroty trzymał.
Witam problem polega na tym, że autko ma cały czas za wysokie obroty. Czy ktoś mógłby mi doradzić coś w tej sprawie.
:) mialem podobny problem w CC900
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
No i problem rozwiazany . Uszkodzony był sterownik , załozyłem z punto . Smiga jak złoto .Tylko na biegu jałowym ma za wysokie obroty. Wymienie jeszcze kostke z mapami , moze sę ustabilizuje.
Witam Jakie są prawidłowe wartości napięcia na czujniku położenia wału w seicento 900? Jest to sinusoida o napięciu około 6V na biegu jałowym, przy zwiększaniu obrotów silnika rośnie tylko do około 10V, dlaczego? Napięcia nie powinny być wyższe przy wysokich obrotach? czujnik jest na 100% sprawny (podłączony do sterownika)
hahaha!! ASO tylko błedy potrafi wykasować, ludzie nie dajcie się tak zwodzić! Każdy potrafi podłączyć kompa i wykasowac błędy ale robić nie ma komu! Debilizm.... Kolego, oddaj auto do warsztatu który naprawia a nie kasuje błedy. Sugeruje sprawdzić nastawnik biegu jałowego, oraz czy nie bierze gdzieś powietrza.
Witam Mam problem z Seicento ponieważ samochód nie równo chodzi na zimnym czy na ciepłym silniku, na benzynie jest najgorzej, na gazie w miarę. Dodam jeszcze ze map sensor wymieniłem , wszystkie nieszczelności skasowane a problem dalej jest :( proszę o pomoc Ps auto kiedy odpale chodzi na wysokich obrotach i je zwiększa dopiero kiedy dodam gazu ustaje...
Tylko spytam - co było powodem wymiany sinika krokowego? Jeśli wysokie obroty to może być nieszczelność pod przepustnicą. Wymienisz 10 silniczków i tak nie ustabilizujesz jałowych. Tym bardziej masz LPG - co prawda mikser jest nad przepustnicą ale żeby go założyć trzeba było śruby monowtrysku wymienić na dłuższe i wszystko ruszyć W starym silniczku...
Niestety byłem dziścały dzień w pracy i nei miałem czasu podjechac do elektryka na pomiar. Jednak pisze bo zauważyłem że gdy jade tym seicento to nawet wycierackzi chodzą szybciej niz na jałowym biegu !!!!! Jednak moim zdaniem to chyba jest regulator, gdyż te wycierackzi na wyższych obrotach chodzą już za szybko i nie zbierają ale chlapią wodą. Dziwne...
Witam. Temat odgrzewany ale dość dla mnie dziwny gdyż falują w moim aucie obroty biegu jałowego tylko na LPG na rozgrzanym silniku ale tylko wtedy gdy lekko na chwilkę musnę pedał przyspieszenia i następnie go puszczę. Dodaje że po następnym trochę większym przy gazowaniu falowanie ustaje i się nie pojawia do czasu ponownego lekkiego muśnięcia pedału...
Fiatowski sprzęt (examiner) ma funkcję "reset parametrów samodopasowania i siłownika biegu jałowego" Mówię tu o silniku 1,2 16V 80 KM z sterownikiem BOSCH MOTRONIC M1.5.5 Dodano po 8 Na schemacie 8 to regulator biegu jałowego a 33 czujnik położenia przepustnicy 100 sterownik silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2045310700_1...
Witam wszystkich mam problem z seicentem. Nie mogłem znaleźć nigdzie na forach takiego problemu więc stąd nowy temat. A mianowicie problem tkwi w migającej kontrolce oleju. Wspomniana kontrolka zaczyna migać przy wyższych obrotach sinika (tylko podczas jazdy) a przy niższych gaśnie. Na postoju na biegu jałowym (luz) czy obroty są wysokie czy niskie...
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Witam! Mam problem z moim uniakiem silnik 1.0 fire i.e 96' rok 45 koni. Podczas diagnostyki euroscanem , przez program visa 1.83 za każdym razem są inne błędy, mało tego, do tego wychodzi duże spalanie około 8'5-10 litrów na 100km. Jeżdżę bardzo spokojnie i oszczędnie. komputer pokładowy w moim fiacie to BOSCH. Podczas diagnostyki również gdy zwiększam...
Sonda do badania musi być podpięta i silnik rozgrzany oraz odpalony . Musisz się dostać do styku w kostce sondy (w okolicach centralki wtryskowej) - najlepiej wkłuć szpileczkę by dotknęła styku w czarnym przewodzie. Jest to przewód sygnałowy sondy (plus). Multimetr najlepiej na 2000 DCmV i mierzysz dotykając szpileczki i masy samochodu (silnika). W...
Witam! Od razu zaznaczam, że nie jestem laikiem w sprawach naprawy samochodów :) Mam problem z Seicento 900, polegający na niestabilnym zachowaniu się wolnych obrotów. Przy temperaturach minusowych, po postoju po nocy, podczas pierwszego uruchomienia silnik dostaje przez pierwsze 10-15 sekund obroty rzędu 2500-3500 rpm. Silnik krokowy jak i gniazdo...
Witam. Jakiś czas temu na rajdzie prawdopodobnie od przegrzania zapaliła mi się obudowa filtra powietrza co za tym idzie spaliło się wszystko co palne pod maską. Zakupiłem inne auto z przeznaczeniem na części, powymieniał spaleniznę, auto odpala, jeździ, ale... Falują obroty biegu jałowego, trochę pomogło czyszczenie przepustnicy, lecz dalej jest kiepsko....
No w zasadzie racja... GMP - pomyliłem oczywiście.. czujnik położenia wału. Silnik z Punto czy Seicento 1,1 faktycznie pasuje plug'n'play. Na odwrót też bo mam znajomego któremu się Punto sypnęło i zapakowali tam fabrycznie nowy silnik 1,0 dokładnie taki sam jak mój z Pandy. Ale ECU musiało być z Pandy. To od 1,1 z Punto grało ale silnik wciąż miał...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Powiem ci inaczej. Mialem Kiedys vento 1,8, troche ponad 75KM na trasie spalanie 10,5l lpg, w miescie czasem 12, czasem 13, mialem tez omege 2,5 automat 170KM, spalanie na trasie okolo 18l, w miescie dalo sie nawet do 25 dojsc. Nie patrz tak bardzo na pojemnosc ale na moc silnika, ty masz chyba 136KM, i z mojego doswiadczenia to ci moge powiedziec ze...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Witam, mam problem - od jakiegoś bowiem czasu dzieje mi się coś takiego w samochodzie (seicento sporting), że jak mi schodzi z wyższych obrotów na biegu jałowym po całkowitym zdjęciu nogi z pedału gazu wskazówka obrotomierza spada tak jak powinna, ale czasem zdarza się, że przekroczy tą granicę wartości niskich obrotów i samochód tak jakby sie wyłączał,...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
wysokie obroty jałowym wysokie obroty jałowym spadają seicento wysokie obroty
honda civic temperatura silnik rezystor cewka zapłonowa pilot evobox
drukarka laserowa poziome paski liebherr zamrażalnik
Simson słabo jedzie - możliwe przyczyny i rozwiązania Sterownik kart inteligentnych dla Windows 7 - skąd pobrać?