Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
sprawdż masę między silnikiem a nadwoziem,która znajduje się pop stronie akumulatora
Biedny miernik :( Z autem nic się nie przejmuj, nic tam nie mogło ucierpieć... Na przyszłość, żeby nie było takich niemiłych niespodzianek, warto zapoznać się z instrukjcą dołączoną do urządzenia :)
zwarcie miedzy płytami było naładować stary akumulator
U mnie kiedyś dostawała się woda po deszczach do pompki centralnego zamka i to powodowało zwarcie i rozładowanie akumulatora.
Ja nawet do prądu nie podłączałem prostownika, tylko klemy założyłem na akumulator i bezpiecznik padł. I to jest "dowód koronny" zamiany biegunów, niestety. Wówczas prąd akumulatora płynie bez przeszkód poprzez prostownik, jego diody dokładnie rzecz biorąc. Chyba że jeszcze coś: którymś krokodylkiem prostownikowym zrobił Kolega zwarcie. Bo samochód...
Odpala z popychu, ale nie odpala nadal po przekręceniu kluczyka, akumulator jest sprawny. Był również sprawdzany pod innym akumulatorem od samochodu, który normalnie odpala i jeździ, a samochód nadal nie odpala. Wychodzi na to, że gdzieś jest zwarcie, ale nie mogę go zlokalizować.
Sprawdź klemy czy sa dobrze założone. Jesli podczas próby zapalania gasna kontrolki to wlaśnie nielacza klemy lub siadl akumulator ewentualnie jakies zwarcie w rozruszniku (najmiej prawdopodobne) jesli nie przygasaja tylko np pyka itp. przy próbie uruchomienia to juz raczej rozrusznik (elektrowlacznik ewentualnie cos sie przycina). Stawiam na to pierwsze....
Masa to nie czerwony kabelek, bezpieczniki były za akumulatorem, może jak zrobiłeś zwarcie to wywaliło bezpiecznik. Dodano po 1 Pasek naciągnąłeś? Regulator napięcia nowy czy stary? Podaj napięcie na wolnych obrotach i podaj napięcie na wyższych obrotach np 2000tyś/obr. Miałem podobnie jak padł regulator Pisał że nowy alternator. To obstawiam bezpiecznik,...
To, że paliwo jest w zbiorniku to mało, pytanie czy jest podawane do cylindrów i czy jest iskra. Jeśli akumulator rozładował się w trakcie jazdy to musi być niesprawny alternator i być może powoduje jakieś zwarcie. Klemy bardzo iskrzą przy zakładaniu na "słupki" akumulatora? Jeśli to wersja MPI (po 2003 r.) to częste były awarie sterownika wtrysku.
Po rozebraniu silniczka problem był taki ze płytka rozdzielcza była zabardzo dociśnięta i robiło sie zwarcie teraz śmiga nawet na 10 A ale dziekuje za podpowiedz ! pozdrawiam
Sterowników nie podmieniajcie bo jeśli macie Fiata code to będzie trudno. Sprawdź ciśnienie paliwa na wtryskiwaczu - skoro program nie naprowadza na inne błędy to może tu jest problem. Powinno byc około 1 bara .Spalenie bezpiecznika Maxifuse za akumulatorem to zwarcie w instalacji wykonawczej układu wtryskwego
Nic nie trzeba przerabiać ani nawijać. Kabel sygnałowy od obrotomierza (takiego na 4 cylindry) podłączamy do komputera - pin nr 23.Nawet nie tyrzeba wtyczki ściągać, wystarczy zsunąś osłone wtyczki. Tylko trzeba akumulator odłączyć bo zwarcie i jestesmy w plecy z komupterem sterującym.
Przekaźnik,o ile mnie pamięć nie myli powinien być obok tego od kierunkowskazów. Bezpiecznik duży obok akumulatora,czujnik/termowłącznik w chłodnicy ,na dole Zwarcie przewodów od czujnika powinno załączyć wentylator. Tu jest trochę o tym. http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=234...
a to że napięcie rośnie po podłączeniu aku to normalne (wzrost napięcia skutecznego z powodu nałożenia się składowej stałej=napięcie aku i wyprostowanej sinusoidy). Zgoda ale to poniżej już nie jest normalne (autor twierdzi, że za mostkiem nie ma kondensatora) w stanie jałowym gdy ustawie 14V na wyjściu prostownika to gdy podłączyłem plus do woltomierza...
jestem za uszkodzeniem regulatora - zwarcie. pomiar napięcia powinien to wyjaśnić. przemawia za tym stan wymienionego akumulatora i zachowanie kontrolki ładowania. jak tam pomiary?
Spróbuj poruszać ten stary akumulator, wstrząśnij nim, jeżeli jest zasiarczony to mu napięcie spadnie :D. Starą Centrę naładowałem było 12,4V po 2h od zakończenia a jak nim potrząsnąłem to już tylko nieco ponad 10V. Siarka powoduje zwarcie w końcu. a 12,3V to nie znaczy że jeszcze powinien kręcić, zrobiła się tzw. "przerwa" i to już koniec.
Witam czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić czujnik temperatury w seicento 1.1 MPI - mam wrażenie, że wentylator się nie włącza podczas jazdy (a chyba nie jest na tyle zimno, żeby się nie musiał uruchamiać) - niestety wentylatorem steruje centrala a czujnik jest w przy termostacie w bloku silnika. Jak zrobiłem zwarcie na tej wtyczce która jest wpięta do...
Witam Proszę o poradę starszych i mądrzejszych:) W ciągu dwóch ostatnich miesięcy w fiaciku zdarzyło mi się to trzykrotnie. Za pierwszym razem brakło prądu, kontrolki przygasały rozrusznik nie reagował. Pomyślałem padł akumulator.Auto przestało noc po czym rano ku mojemu zdziwieniu odpaliło za pierwszym bez żadnego problemu.Wytłumaczyłem sobie,że może...
Coś sie dzieje napewno z głownym zasilaniem nawet przy padnietej całkowice centralce powinien krecić jak szalony tyle ze nie odpali, poszukaj usterki w przewodach tych od akumulatora, a moze padł ci rozrusznik i robi zwarcie.,Napewno nie centralka bo tam nie ma obwodów do rozrusznika. Pozdrawiam. Mariusz:.
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Daje do sprawdzenia fachowcom Seicento na postoju 12,65V na zapalonym 14,38V pobór prądu 0,71A (10A na mierniku) doji radio czy ładowanie jest to w normie?? dodam że aku 40Ah 330
Witam! Dziękuję za pomoc ale okazało się, że problem tkwił w nie dopatrzeniu bezpieczników napięcia. Podczas wymiany łożyska, wykręcając alternator zbyt późno kapnołem się, że nie zdjąłem klemy i zrobiłem zwarcie, akumulator wydoiłem szukając przyczyny w alternatorze a wystarczyło wymienić bezpieczniki. (radio już się samo nie włącza) Dzięki za szybką...
Piszecie o jakichś milisekundach, Avr-ach i innych pierdołach, a pytanie było jasne, czy można? Odpowiem, miałem cinquecento 900i w którym, w czasie podróży padł akumulator (zwarcie celi). Po kilku godzinach jazdy smród siarkowodoru był nie do zniesienia, zatrzymałem samochód i z włączonym silnikiem rozpiąłem klemy. Do domu miałem ponad 300Km i dojechał...
witam a jak jedziesz sluchasz radyjka? masz seryjne czy nie? jakis wzmacniaczyk w samochodzie? kumpel mial taki przypadek ze radio mialo gdzies zwarcie i rozladowywalo aku. 2 przypadek moze masz za luzny pasek klinowy na alternatorze, w miare jazdy sie nagrzewa i rozszerza a w konsekwencji zaczyna sie slizgac i alternator nie laduje wystarczajaco mocno...
Witam. Mam problem z akumulatorem w SC900. Podczas postoju ładowanie jest w granicach 13,2V z chwilą kiedy zwiększe obroty to napięcie spada do 12V. i co za tym idzie aku nie jest ładowane, po dłuższej jeździe pada całkowicie. Zrobiłem taki test żeby sprawdzić alternator to po uruchomieniu silnika ściągnąłem klemy z aku - samochód dalej pracuje, włączyłem...
Jeśli akumulator daje się naładować i po kilku godzinach ładowania lekko się nagrzewa to raczej nie mam mowy o zwarciu. Posiadam akumulator który nie daje się naładować więcej nić 10V a po około 0,5 godziny zaczyna być już dość ciepły - to jest dopiero zwarcie. A to że wyłącza się radio to jest szybki spadek napięcia na akumulatorze związany z dużym...
Witam mam samochód Fiat Seicento 900 2002rok wyposażony w instalacje LPG. Teraz wiadomo upały i zaczęły się problemy. W po przyjechaniu z miasta zaparkowałem przy sklepie, zgasiłem samochód, po powrocie do samochodu odpaliłem i pojechałem(samochód odpala na benzynie, po przełączeniu się na gaz zgasł). Aby nie utrudniać innym użytkownikom życia, przełączyłem...
Witam po raz kolejny. Nie wiem dlaczego ale moj temat j/w zostal zamkniety i nie moge nic juz do niego dopisac, a jednak musze. Moze zacytuje moj pierwszy wpis do tego tematu: "Jak w temacie, ale tutaj troszkę więcej szczegółów. Od około tygodnia w czasie jazdy głównie w tracie zapala się (a dokładnie lekko żarzy) kontrolka ładowania akumulatora. Gdy...
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Widzę, że tu pomocy nie uzyskam. Więc proponuję zakończyć ten temat. Wyliczacie rzeczy, od których zaczyna sie naprawę. Przed dziesięcioma laty przestałem naprawiać samochody, ale sposobów postępowania nie zapomniałem. Liczyłem, że na tym forum znajdzie się ktoś, kto miał podobny przypadek i coś mądrego podpowie, jak mi się zdarzało. podajecie akumulator...
Nie,jest w skrzynce za akumulatorem.Mechanizm usterki jest taki-zaciera się ośka wirnika,w związku z tym rosną opory mechaniczne na wirniku,powoduje pobór znaczengo prądu przez silnik,w wyniku czego zwęgla się izolacja uzwojenia,co powoduje zwarcie i przepalenia bezpiecznika.
Już wcześniej pytałem czy jest napięcie na obu gniazdach przekaźników pod pinem 30.Czy pompa paliwa startuje po zwarciu pinów 30 i 87 w czerwonym gnieździe przekaźnika i nie znam odpowiedzi a to podstawa.Sugerowałem bezpiecznik EFI za akumulatorem.
A pomyślcie, co się stanie, jak jest zwarta jedna dioda plus prostownika głównego? I pomyślcie, nie warto o diagnozy odpiąć kabelek (zielony) idący spod plastikowej osłonki mostka do regulatora?
Witam. Pomocy! Wymieniałem alternator w seicento 900 zetknąłem chyba plus z minusem, bo się zaiskrzyło z kabelka do alternatora. Moja wina, nie odłączyłem akumulatora. Auto nie chce zapalić od tego momentu, kręci jakby chciał zapalić i nic. Pewnie coś spaliłem tym zetknięciem. Może ktoś podpowie.
Panowie a wytłumaczcie jedną rzecz, ogólnie na czwartek jestem umówiony z elektromechanikiem, ma sprawdzić rozrusznik itd. Ale ja nie rozumiem jednego, niby przewody, niby rozrusznik ale dziś zabrałem z domu ten akumulator podładowany i po włożeniu do auta, samochód pali jak nowy z salonu, jak latem (nie nagrywałem już bo chyba nie ma sensu) To jak...
Witam. Mam problem w seicento 900 z lewym kierunkowskazem. To znaczy gdy auto stoi w miejscu na zapłonie po włączeniu lewego kierunkowskazu świeci bez przerywy i wydaje dzwięk zwarcia który dobiega z bezpieczników. Ale gdy nie włączę żadnego kierunkowskazu po wciśnięciu hamulca zapala mi się i świeci kierunkowskaz. I nie zabardzo wiem co mam robić ściągałem...
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
http://obrazki.elektroda.pl/1981554500_1... Dzień dobry. Postanowiłem wrócić do przeszłości i poczuć logikę elektroniki analogowej. Na dodatek w dość interesującym dla mnie okresie, kiedy to królowały tranzystory germanowe ze wszelkimi ich zaletami i wadami. Założenie było takie aby po zamknięciu drzwi pojazdu (włącznik drzwiowy rozwarty)...
akumulator seicento seicento akumulator zwarcie instalacja seicento
airbag crash przesuniecie obrazu unitra r8040
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Wymiana trzpienia bębna w pralce czy nowa pralka? Jak otworzyć bagażnik w Renault Clio IV 2016?