Czujnik bedzie raczej dobry, problem siedzi w sterowniku pieca. Musisz wejść w moduł 18 /ogrzewanie/, w bloki pomiarowe 08 i w bloku 001 odczytaj na zimnym silniku temperatury w oknie 2,3 i 4. Powinny być jednakowe. Zapal silnik i po uruchomieniu pieca obserwuj okno nr 2 /temperatura ognia/. Napisz co zaobserwowałeś.
Od podłączenia komputera i sprawdzenia bloków pomiarowych (opisane na forum ) , jeżeli wszystko będzie dobrze to szukanie przy podłączeniu . Często uszkodzeniu ulega manetka , szczególnie jak tempomat był dokładany i jest jakaś kiepska podróba . Dodano po 2 Tu kolego opis sprawdzenia Aktywacja tempomatu - 11463 Dezaktywacja - 16167 Sprawdzenie tempomatu...
Zaraz z gumą w karoserii masz wtyczki przeważnie trzy. Ja żeby sobie nie dodawać roboty najpierw diagnoza VCDS bloki pomiarowe odczyt parametrów i machanie drzwiami jak mechanik zmienia wartości (bez zamykania otwierania) to wiem że tam jest problem i niestety trzeba grzebać.
Tak właśnie czuje jak by turbo wolno wstawało, jutro sie wezme za ten EGR i napisze co dalej. Logów nie zrobie bo jedyne co mogę to odczytać błędy, VAG-iem sie nie podepne, a VCDS zacina się po wejściu w bloki pomiarowe.
Ten błąd nie wskazuje bezpośrednio usterki sondy. Jakby mechanik miał choć trochę wiedzy... Bloki pomiarowe, wskazania rzeczywiste sond, podciśnienia,
Podłącz vaga wejdz w odpowiednie bloki i wtedy kręcenie kopułką,, i regulacja zapłonu ma sens , cała procedura ady gdzies na necie opisane są wartości jakie mają pokazac się w blokach. Przerabiałem to mechanik nie mógł dojśc o co chodzi wydrukowałem mu tę całą procedure i zapłon sam się ustawił :D
W ostatnim posnie mialem na myśli, że nie odpala tak jak powinien. Odpala wlasciwie zawsze tyle, że trzeba długo kręcić. Czy czujnik o ktorym piszesz da się zdiagnozować VAGiem? Sprawdzałem wszystkie bloki pomiarowe silnika, wszystko wygląda normalnie.
VCDS, kanał 03 ABS i wejść w bloki pomiarowe. Ruszyć kawałek i będzie widać czy czujnik dobrze widzi prędkość wraz z innymi. Nie zmienia faktu, że jak zacisk będzie stał na prowadnicach, przewód elastyczny będzie już miał dość to efekty mogą być takie jakie masz Autorze tematu.
Jak masz dostęp do VAGa to w sekcji silnik wchodzisz w kanały 208 i 209 tam masz bloki związane z wałkami rozrządów. Wartości muszą być pomiędzy -8 a 8. Jeśli wychodzi poza zakres to oznacza wyciągnięcie łańcuchów lub zużycie kół zębatych. W kanałach 210 i 211 masz charakterystykę pracy nastawników - tam trzeba zrobić wykres wartości zadanej i faktycznej....
Ech szkoda gadac... i Ty jeszcze lubisz tego mechanika ? :) żal. vw to jeden z łatwiejszych samochodow do diagnozowania. tylko bloki pomiarowe i jedziemy w gore :)
Sprężarka ze sprzęgłem , na krótko nie próbowałem . Tak jak pisałem do sprężarki nie dochodzi napięcie . Zasilanie prawdopodobnie idzie z modułu wentylatora tylko nie wiem gdzie go szukać . Nie wiem jakie jest ciśnienie w układzie bo nie mogę w blokach podejrzeć . Układ uzupełniany był w zeszłym roku . Te autko ma bardzo okrojone bloki albo ja nie wiem...
Nie zawsze działa przekodowanie na automata. Zagrzej auto, podłącz VAGa, wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jaka jest prędkość jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce zapalić.
Coz za krociutka odpowiedz! Jaki tester? Czy takim testerem da sie odblokowac piec? Czy odczytuje kody bledow czy ma tez bloki pomiarowe? Czy obsluguje stare piece czytez i nowe z CAN? Moze kolego masz link www do opisu lub aukcji takiego testera.
Żeby sprawdzić co wywołało alarm trzeba wejść w bloki pomiarowe grupa 15. To Ci pomoże: http://www.vw-passat.pl/index.php?option...
Na diagnoskopie wejdź w bloki pomiarowe, na pierwszym bloku pierwsze okienko (nie zawsze czasem na pierwszych trzech blokach, na jednym z okienek) są wyświetlane powody zatrzymanie kompresora (na stojącym silniku powinna być 5, po włączeniu EKON 6, a przy odpaleniu silnika i włączeniu klimy gdy ruszy kompresor to 0) odczytaj co jest wyświetlone. Sprawdź...
dzięki za wskazówki. Podasz mi jakie bloki "odwiedzić" na VAG-u w klimatyzacji by odczytać pomiary działania klimatyzacji ? Nie do końca rozumiem opis pomiarów ciśnienia jakie zamieściłeś. Pomiar jest dokonywany na czujniku przed sprężarką czy za ? Jest za wężu HP, czyli jak dobrze rozumiem za sprężarką. Zrobiłem dziś oględziny dokładniejsze przewodów....
Witam Forumowiczów Sharan 2.0 ady 99 r. bez gazu. objawy, szarpanie na zimnym, na ciepłym troszkę mniejsze, głownie przy równej jeździe, auto mułowate vag pokazuje: grzała - przerwa lub zwarcie do + sonda - przerwa lub zwarcie do + Brak zasilania na grzałce sondy lambda, napięcie na sondzie ok 1.3v na rozgrzanym silniku Bloki pomiarowe vag pokazują...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
blok 23? Tam odczytujesz takzwane bipy
Na osłonie rozrządu masz wyklejke , tam na dole masz datę produkcji. Łacznie z godziną.
A wartości w blokach pomiarowych? Są ok?
Jeżeli z czujnikiem coś Ci pokazuje a bez niego jest 125 to raczej jest to wina czujnika bo gdyby był walnięty przewód po ko kilku minutach miałbyś lampkę alladyna a w blokach cały czas by pokazywał 125 stopni.
Odpowiadając na kolejne pytania: 1. najczęstsze przyczyny: spalona świeca, zasyfione sitko lub komora spalania, starte szczotki w pompce wody, przetarte kable przy dogrzewaczu, zgnite kable przy pompce paliwa 2. rezerwa: nie 3. płyn poniżej min. nie 4. czujnik temp: są cztery czujniki temp. istotne dla dogrzewacza Nie ma co gdybać. Trzeba podłączyć...
A w vagu w blokach pomiarowych 1-2-3-co widzi?
Witam ........wygląda na to że pada sterownik silnika lub brak komunikacji na szynie can ,albo sterownik ma jakiś problem i próbuje ci coś podpowiedzieć ........bloki danych sprawdzić parametry.......... pozdro rox.........
jak masz VCDS podaj przy maksymalnym przyspieszaniu na 3-4 biegu odczyty z bloków pomiarowych numer: 1, 3, 8, 11
Może warto zlogować kilka bloków?
Witam szanownych kolegów jestem tu nowy . Poszukuje jak niżej, przekopałem trochę internetu i odnośnie ajh nic nie znalazlem. 1.Poszukuje login silnika do vcds silnik AJH 1.8T SHARAN 1 1998 2. Najakim bloku pomiarowym sprawdzić doładowanie turbo 115 nie mogę wejść
Witam, podepnę się pod temat ponieważ dopadł mnie podobny problem. Sharan 2011r. 2.0TDI 170KM pojawiało się powiadomienie żeby dolać Adblue i odliczanie od 1050 km. program pokazuje błąd P20EE00 sprawność katalizatora NOx poniżej wartości progowej Blok 1- stałe Po wykasowaniu błąd nie wrócił na razie, ale komunikat na desce dalej widnieje. Płyn oczywiście...
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
Znalazłem dwa czujniki bezpośrednio w bloku silnika. Na rurze brak, ewentualnie niewidoczne z góry.
podłącz do kompa odczyt bloku wartości sprawdz pompowtryski
Tak na początek sprawdź w blokach działanie czujnika stopu, sprzęgła i manetki.
Witam. A czy ktoś może wie jak zakodować kluczyk w sharanie 98r za pomocą vaga? Z modułem komfortu sie nie łączy tak jak z centralnym zamkiem. Natomiast w centralnej elektryce w blokach pomiarowych wykrywa algorytm kluczyka lecz nie są dostępne żadne kanały adaptacji. Pozdrawiam ps. Odpada kodowanie poprzez wszelakie kręcenie kluczykiem w drzwiach.
Myśl o drugim słupku, masz dobrą głowicę. Najtańsze wyjście. Jak nie, to demontaż i do szlifierni z blokiem. Niech zrobią jak trzeba. Ja bym wał też zrobił i silnik na lata.
Luknij na parametry silnika w blokach pomiarowych podczas kręcenia rozrusznikiem (wcześniej dobrze naładuj akumulator).
Witam Serdecznie ! W piątek chcę się za to zabrać, myślę, że przez te 3 dni jakoś pojeżdżę i nić się więcej nie stanie. Musze się tylko przygotować teoretycznie i praktycznie do operacji wyjęcia i czyszczenia turbiny. Gdzieś przeczytałem ze nie ma tam żadnych uszczelek i nie powinno być problemów ze zlożeniem. Martwi mnie dostęp do śrub i węże z olejem,...
Wg bloku 010 nie wciskałeś do spodu. Więc może w tym problem?
Przecież masz VAGa to chyba musisz być specjalistą. Zobacz czy to zadziała. Moduł komfortu - adaptacja- kanał 5 - zmieniasz z 1 na 0 - testuj - zapisz- ok Przy VCDSie powinno podpowiadać za co odpowiada każdy blok w adaptacjach.
I jeszcze jedno jakie mogą być skutki (te najgorsze) jeżdżenia z wypaloną uszczelką w głowicy Według mnie powoduje nasilanie się przedmuchu spowodowane erozją materiału głowicy i bloku silnika, a więc konieczność głębszego planowania głowicy i nie wykluczone, że bloku. W skrajnym przypadku konieczność wymiany głowicy, ale niech na ten temat wypowiedzą...
Witam dołącze się do tematu mam sharana z 2002 roku grzebiąc w komputerze vagiem przez przypadek dezaktywowałem sobie komputer czy można go w jakiś sposub teraz aktywowac? nie moge wejśc w 8 blok i wywala mi błąd że nie widzi sprzetu. Prosze o pomoc fajnie było miec komputer.
Zrob skan wszystkich blokow , mialem podobna sytuacje i byl blad w 19 bloku (gateway ) , dopiero po wykasowaniu adaptacja zostala prawidlowo wykonana .
Ok kolego mm vaga przestawić trzeba w module 09 ale w których blokach jakby kolega przybliżył .
Różnie mówią czujnik położenia wału lub Halla.Olej nie wycieknie bo jest powyżej stanu oleju i montowany w bloku a nie w misie olejowej.
czujnik temperatury powietrza jest w obudowie filtra przed przepływomierzem Wału nie pamiętam teraz czy ten silnik ma tylko w aparacie czy też w bloku w okolicach aparatu.pozdrawiam
A tu tyle tematów o VAG i błędach z ni8m związanych...Proszę zrobic porządną diagnostyke komputerową z odczytem błędów, bloków mierzonych i analizą logów.
zapytam jeszcze o odczytałem nr. z bloku AUY i nie wiem czy to model stary czy nowszy
Pokolei przewody że świecami wspinałem do cewki i świece przykładałem do bloku na włączonym zapłonie wtedy iskra pokazywała się na świecach Dodano po 2 Po kolei przewody że świecami wspinałem do cewki i świece przykładałem do bloku na włączonym zapłonie i iskra była
Witam czy ktoś posiada kod login do ogrzewania postojowego vcds blok nr 18 w vcds
No jeśli tak to może być kłopot. Pompka w podszybiu raczej nie jest problemem. Masz racje tego silnika nie trzeba zbytnio odpowietrzać. Męcz mechanika żeby ci zbadali zawartość CO2 w płynie. Sprawdzałem raz klientowi i pokazało ładnie. wymiana UPG "jak to nazywasz" dało rezultat. Uszczelka była uszkodzona na 2 i 3 cylindrze od strony bloku z tyłu silnika.
bloki fabia bloki organizacyjne bloki wartości
dopasowanie impedancji wyjścia doktor silnika service manual pavilion
nagrzewnica remington problemy diagbox
CD-509-U2, Chronos, Gembird – brak sterownika, zamienniki dla Windows 98, obsługa USB Mass Storage Grzałka SELFA w kotle Bud-Osiek na ekogroszek – montaż w króćcu powrotu, zgodność i zabezpieczenia