No skoro czujnik Halla, to nie czujnik obrotów wału.
sprawdź zasilanie na czujniku
Jeśli sygnał zanikał, to wymiana czujnika.
A widzisz kolego. Tak jak pisałem im niższa temperatura tym czas grzania świec dłuższy. Masz prawdopodobnie zwarcie na czujniku temperatury i komputer nie załącza świec. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy lampka świeci dłużej, a wtedy zapali od obrotu.
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Może czujnik temperatury cieczy.
Moim zdaniem jest to czujnik położenia wału , znajduje się koło filtru oleju , 99 % to te czujniki są odpowiedzialne . pozdrawiam
rozumiem ze czujnik odpiales ponieważ???? był uszkodzony czy tak sobie chciales sobie go zobaczyć??? bo dziwne ze nagle takie objawy sa przez odpięcie czujnika.
:((( dziś po podpięciu vcds w ecu pojawił się następujący bląd. Tracę juz cierpliwość 16706 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0322 - 35-00 - brak sygnału gdzie ten czujnik jest?
A z czujnikiem stopu nikt nic nie mieszał?
VAG czasami zczytuje błąd czujnika obrotów wału ale znajomy elektryk twierdzi, że ten błąd loguje się w VW automatycznie. Nie sądzę :) Skoro błąd jest sporadyczny to wiązka do sprawdzenia od czujnika.
Jeszcze nie mierzyłem ciśnienia. A może to jeszcze jakiś czujnik albo coś innego?
Mam problem z Sharanem ADY (założona sekwencja). Odcina przy 4500 obrotów. Aparat dobrze ustawiony. Wymieniony czujnik Halla. Czujnik wału. Moduł zapłonowy z cewką. I nic... P.S. Jak sie go szybko wyłaczy i wlaczy to chodzi ok ...do ponownego uruchomienia...;( pomocy....co robic !!
A sprawdzałeś sygnał z czujnika oscyloskopem?
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
Problem z odpalaniem rozwiązany. Po odpięciu wtyczki czujnika silnik odpalił bez najmniejszego problemu. Zaraz po odpaleniu podpiąłem czujnik i od razu obroty delikatnie się zmniejszyły czyli jakby komputer odbierał, że silnik jest ciepły. Tylko mam jeszcze takie pytanko czy ten czujnik jest odpowiedzialny za przekazywanie informacji na deskę rozdzielczą...
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
Dobrze czytałeś. Loguje się od 1500 obrotów. Tak jak podejrzewałem, uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania G71 ale dla pewności sprawdź sobie jeszcze raz wartość w grupie 010 statycznej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika (jeśli po ponownym uruchomieniu silnika w polu "intake air press. znowu pokaże 2539.8 mbar to wymieniaj czujnik)....
Witam 515 to jest błąd czujnika wałka krzywkowego,czujnik halla. A czujnik wału to dwie różne rzeczy. Dodano po 1 Po odpięciu tego czujnika silnik powinien na chwile zmienić obroty.
Witam, auto poszlo do warsztatu powiedzieli ze rozrzad przeszkoczyl i czujnik od polozenia walu tez wymienili Pozdrawiam
Przestawiasz jedynie nastawy kiedy silnik jest zimny i nie czyta parametrów spalin tylko pracuje w trybie domyślnych nastaw sterownika. Gdy się nagrzeje dopasowuje obroty do odczytu czujnika spalin. Musiałbyś chyba zmienić mieszankę inaczej mówiąc mapę silnika ewentualnie pokręcić pompą ale to nie takie proste.
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece najpewniej połączenie ECU-czujnik lub sam czujnik wzniosu iglicy (we wtrysku sterującym)
wszystkie czujniki zostały wymienione koszt niezbyt wysoki ale dalej nic to nie pomogło obroty jak skakały tak skacza niestety
właśnie czytałem na ten temat na jakims forum ale sygnał do sterownika gazy jest wziety od modułu cewki zaplonowej nie od czujnika, napięcie na kablu sygnałowym jest o jeden volt mniejsze niz zasilanie(12V) do czujnika i nie wiem czy to dobrze bo na niektórych forach było napisane ze ma być od 4 do 5 v wiec tg nie wiem . no i odcięcie jest przy 4,5...
witam ? Mam ptanko, jeśli webasto się nie wyłącza przy temp.90 st.to przyczyną może być czujnik temperatry silnika??? Czujnik temp. silnika nie ma nic do piecyka. A jak dojdzie do tych 90 st. to piec zwalnia obroty czy dalej grzeje na max. stopniu?[/quote] Piecyk chodzi na wolnych obrotach. Zauważyłem też,że czasem przy starcie zakopci.
podłaczłem pod kompa koles co podłanczał nic nie znalazł oprócz , tego ze zastanawiał się nad czujnikiem obrotu wału ale to i tak było sprawdzone przez omomierz , bo kom nic anic nie wykazł po długich testach ;//
Próbowałem już dziś odpalić go na spraya przez przepustnicę i nie gada... Sprawdziłem i obroty silnika na VAGa idą z czujnika wału więc on jest sprawny. Czyli czujnik Halla G40 co czasami wychodzi błąd to ten w aparacie powinien być.
Wtrącę się w temat i zasugeruje coś. Silniki diesla tdi biorą obroty z altenatora na podstawie temp silnika i obrotów ustalana jest dawka startowa . Sprawdź kolego alternator to element który może dla ciebie pracuje poprawnie i napięcie ładowania ma dobre ale dopiero jak pracuje w obrotach powyżej 800 obr/min Przy rozruchu może byc tak że ECU nie widzi...
Kolego, jaki był sens kupowania golfa 3 i to VR6 ktory nie jeździł, tylko stał? Z jakiegoś powodu tak się działo. Musisz znaleźć innego VR6, może być passat lub sharan z tym samym silnikiem i poprzekładać czujniki i komputer, inaczej zjedzą cię koszta czujników.
Może ktos podpowie. Mieli problem z rozrządem, bo na kole nie mogli znaleźć zera. Składany z 5 razy i jest dobrze, więc rozrząd odpada. Regulator dawki paliwa otwiera się do połowy stwierdzone j/w. Gaz w podłodze i 2 do 4 tyś. max. Okablowanie odpada, wszystkie sygnały są ok. Silnik po kolizji, głowica robiona. Z jakiegoś powodu ECU blokuje obroty silnika....
dziwna sprawa , wcisnąłem dziś gaz do odcinki czyli do 4500 obr, zgasiłem na chwilę zapłon w momencie kiedy obroty spadały przekręciłem z powrotem i problem znika , zaś gdy wyłączę auto i włączę z powrotem znów 4500 odcinka
Kolego masz dynamiczną kontrolę ciśnienia. Biały czujnik działa odwrotnie czyli jak nie ma ciśnienia to jest rozwarty a jak jest ciśnienie rzędu 1,6-2 bar i powyżej to jest zwarty. Sygnał z tego czujnika jest brany pod uwagę dopiero po przekroczeniu 2000obr/min. Moim zdaniem masz problem z zaworem przelewowym na pompie, zawór może się zacinać. Wkręć...
Dobra sprawdzę to w piątek, mam pompkę obiegową jest obok piecyka ale jest padnięta na 100% wyjąłem szczotki a wirnik ani drgnie dawno nie pracowała i trochę jest skorodowana, teraz pytanie czy bez tej pompki po zmostkowaniu czujnika piecyk powinien odpalić na pracującym zimnym silniku, w sumie obieg będzie z pompy silnika, zaś jeśli ta elektryczna...
Sharan 1.9TDI 98rok 110PS. Potrzebuję dwie wartości do regulacji nastawnika dawki VAGiem. 1. Ile ma wynosić apięcie z drogi przesuwu czujnika regulacyjnego(RSW)?. 2. Ile powinna wynosić dawka wtrysku na wolnych obrotach mg/skok.
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Panowie, dziś sprawdziłem ponownie i moim zdaniem problem leży w jakimś elektronicznym sterowniku/komputerze/czujniku - który odpowiada za "dogadywanie się" silnika i skrzyni. Bo silnik generalnie jest już sprawny, skrzynia też ale razem jakoś im "nie po drodze". Gdy ręcznie przerzucam biegi to wtedy samochodzik jedzie bardzo w porządku. Ma przyspieszenie...
Przyłączam sie do pytania z odcinaniem obrotów. Mam ten sam problem lecz komputer nie pokazuje ZADNYCH bledow. Wymieniona : - cewka z modułem - czujnik halla - czujnik wału aprat dobrze ustawiony na znaki i pierwszy cylinder P.S. Jak się go szybko wyłaczy i właczy ponownie..chodzi jak zegarek. Odpalenie po 5 sek...i znow odcina przy 4500 obrotów ! Pozostaje...
Witam Szwagier zakupil sharana 2.0 benz z 1996roku. Autko ma problemy z obrotami (niskie, nierowne) oraz z odpalaniem na cieply silnik. Ale po koleji Podpiolem go pod komputer i nie wyszly zadne bledy. Dopiero jak dalem na wskazania on-line to wyszla bardzo dziwna rzecz. Minowicie temperatura silnika wzrasta wraz zwcisnietym pedalem gazu. Jak odpuszczam...
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Popieram. U mnie w sharanie 1.9 TDI po 2 minutach pracy silnika czujnik wskazywał 80° C. Działo się podobnie jak opisujesz a błąd się nie zapisywał ponieważ nie było całkowitej przerwy lub zwarcia w układzie.
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
czujnik liczby obrotów prawy przód - brak osprzętu nie związany ze sprzętem g45, tak jakby coś nie łączyło, ale w kostce do czujnika (tak jak napisałem wyżej) jest napięcie około 3v, sam czujnik też wydaje się coś trybić.
witam! Mam taki problem sharan 1,9 tdi AFN (110kM)98rok bardzo ciężko pali trzeba kręcić jakieś ok.20-30s ze startera od razu chodzi, po za tym przy spokojnej jeździe na każdym biegu ok.1800obr. zaczyna bardzo szarpać. wymieniono :najpierw sterownik pompy ,potem pompę ,potem czujnik poł. wału , przepływomierz pow. i dalej nic!!! ***dziwny objaw gdy...
Okazało się że palec rozdzielacza nie był na znaku , ustawiłem wszystko na znaki i teraz ładnie się wkręca na obroty i nie przerywa. Jakiś paprok to skopał , i tak jeździłem aż do teraz. Dopóki czujnik położenia wału był popsuty komputer musiał przyjmować jakieś zmyślone dane i silnik chodził. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc.
Witam, komputer pokazał błąd pompki wody, czujnika temp , czujnika płomienia pompki nowe czujniki nowe, wykasował błędy i po włączeniu webasto to samo pokazuje , powiedział ze serwis nie bawi się w naprawy i szukaniu dziury w całym , bo to za dużo czasu stwierdził tak: wsadzić nowy piec koszt 600 euro i robocizna 800 euro policzył 10 godz po 80 euro...
Witam . Może ktoś już miał taki przypadek, lub było tu już o tym mówione. Nie jestem w stanie przeczytać wszystkich postów. A mianowicie vw sharan 2007 1.9 tdi bvk silnik w takim stanie już go kupiłem wiem nie wiem jakie było jego objawy przed tym jak się popsuł ale silnik nie pracuje prawidłowo dusi się po dodaniu gazu nie wkręca się więcej niż 1000...
00652 ogólnie monitorowanie skrzyni. Prędkość obrotowa silnika niezgodna z obrotami skrzyni sygnał nieprawdobodobny. Zacznij od wymiany oleju i sprawdzenia czujnika prędkości G 68, chociaż jeżeli inne biegi wchodzą bez problemów to może być problem s siłownikiem załączającym 3 bieg.
Obroty możesz tez dać z czujnika położenia wałka rozrządu. Możesz też z cewki a żeby sprawdzić po prostu odpal program staga i podpinaj na krótko do każdego przewodu aż pojawią się obroty jeśli nie masz innych urządzeń. Trzeba tylko oczywiście wcześniej ustawić w progr z czego ma czytać obroty. Odnośnie sondy szerokopasmowej to lepiej daruj sobie bo...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
Witam kolegów jestem tu nowy mam problem ze swoim sharikiem.Na wysokich obrotach silnika grzeje sie i wywala płyn, wentylator włancza sie,pompa wody wymieniona bo sie rozleciała, założona skf nagrzewnica prawdopodobnie przecieka bo paruja szyby .Czujnik na chłodnicy ok czujnik temperatury też ok.Objaw jest taki,do 2 tyś obrotów ok, powyrzej 2 tyś tempera...
Witam. Mam drobny problem z moim VW sharanem 1,9 TDI, AFN 110KM, 1999r. Autko podczas wolnej jazdy szarpie. Szarpanie jest na każdym biegu przy obrotach około 1800 obr/min. Dochodzi nawet do takiego dławienia że auto robi kangurki. Jak wcisnę trochę gaz to do około 2000obr/min auto przyśpiesza równo ale czuć takie delikatne falowanie silnika jak by...
Pisałem wcześniej że z Allegro. Więc czy rzeczywiście mogłem coś tym spartolić? Nie chodzi też o to że ma słabą moc tylko że reaguje dopiero po kilku sekundach. Potem jak już załapie to idzie nieźle. Może jakiś czujnik powietrza bo wydaje mi się, że po wciśnięciu w pedał go brakuje. Dlatego też jak jest zimny chodzi jeszcze gorzej. Gdy jest na obrotach...
Dzięki za pomoc. Mam jeszcze pytanie: Do czego idzie jeden sygnał na A163 (AC compressor contorl module) Drugi idzie do ECM i raczej ta wiązka jest ok. Silnik widzi włączoną klime (zmiana obrotów silnika i włączenie sprzęgła sprężarki) ale moduł klimy widzi błąd czujnika ciśnienia i to raczej tu jest problem. Czy A163 to jakiś przekaźnik czy to w samym...
mam problem vw sharan 2.8 v6 96r. automat benz-gaz sekw. silnik AAA. Po sprawdzeniu na VAGu wykazuje bląd przepływmierza masy powietrza - zwarcie do plusa lub/i do minusa. wyminiłem dwa przepływomierze i cągle to samo. wymieniłem ponadto świece, przewody wys. nap., sondę lambda. przy odpaleniu po trzech skokach obroty stabilizują się, przy ruszaniu...
+12V jest jak mierze podłączając pinz ecu do masy a jak ten sam pin podłączam do plusa to jest niecały +1V w miedzy czasie dowiedziałem się się ze na na sygnale do obrotomierza jednak napięcie nie powinno być zmienne i proporcjonalne do obrotów jak pisałem wcześniej próbowałem też podłączyć obrotomierz bezpośrednio do czujnika halla ale dało to raki...
Witam, Sharan odpala na zimno i na ciepło, ale w trakcie nagrzewania potrafi zgasnąć, i odpala dopiero po kilku minutach. Potem już nie gaśnie. Gaśnie w momencie wrzucenia na luz w trakcie jazdy. Gdy nie odpala to słychać pompę paliwa. Nie rejestruje żadnych błędów. Co ciekawe, odpali na popych, czy raczej gdy zobaczę że zgasł, ale jeszcze się toczy...
Witam Nagle mój Sharan (1800cmm, benzyna + LPG) zaczął się dławić. Moc spadła, po wciśnięciu pedału gazu trzeba poczekać na przyspieszenie. Po 4 godzinnej jeździe na gazie (trasa) zaczął słabnąć. Po wjechaniu do miasta na skrzyżowaniu zaczął gasnąć. Na benzynie i na gazie jest prawie identycznie (na gazie troszeczkę mniej). Tankowałem po Polskiej stronie...
Witam. Jeżeli nie ten dział to proszę o przeniesienie tematu. Mam problem z VW Sharan 1.8T 150km AWC. Po błędzie EGR i i czujnika G62 zapaliła się kontrolka https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/neT... Błąd EGR i czujnika G62. Więc czyszczenie EGR i wymiana czujnika G62...
Witam proszę o potwierdzenie mojej teorii o uwalonej uszczelce pod głowicą a mianowicie od dłuższego czasu zmagam się z wyciekiem płynu z pod korka przy jeździe powyżej 2 tyś obrotów. Na dzień dzisiejszy wymieniłem termostat, czujnik G62 i korek a płyn dalej ucieka. Tylko że z nowy termostat który założyłem nie otwiera się pomimo temperatury 92,7 na...
[quote="bradzik" 2. Czy auto może nie odpalać przez uszkodzony czujnik położenia wału korbowego G28? Wnioskuje, że może być uszkodzony po braku działania obrotomierza w czasie holowania z włączonym zapłonem. 3. Co jeszcze może być powodem nie odpalania? Imobilizer? Alarm?[/quote] Obroty nie maja nic do holowania samochodu z włączonym zapłonem. Prędkościomierz...
t5 a skąd ta pewnosc :/ żeby nie wwalać się w koszta Jak chcesz miec pewnosc to zamiast czujnika cisnienia oleju podlacz manometr ,i zmierz cisnienie na zimnym silniku.Jesli przy wyzszych obrotach jest powyzej 7bar to pompa do wymiany .Tylko pewnie nie masz manometru a jego zakup to koszta jeszcze wieksze niz wizyta u mechanika :)
W liczniku te adresy miałem już różne: z licznika, który czyta z ABS-u; z licznika, który czyta z czujnika prędkości; z różnych roczników 2001, 2002, 2004. Nic to nie zmienia. Raczej nie muszę sprawdzać z GPS-em. Bo na 6-ym biegu przy 2300 obrotach 185km/h to trochę za dużo. Poza tym jechałem dzisiaj za nauką jazdy przy załadowanym foto radarze, więc...
Wymieniłem elektrozawór N75 jest tylko poprawa że teraz potrafi się przełączyć na tryb awaryjny przy 2800 obrotów jeżeli go utrzymam na obrotach powyżej 3000 sprężarka utrzymuje moc w miarę. Prosiłbym jeżeli Sztomel mógłby podać fotkę tego motoru ale od tyłu od strony sprężarki bo chciałbym mięć mały wgląd bo chyba bez demontażu się nie obejdzie a jest...
Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy też regulacja w zależności od testera. Wtedy komputer...
Witam Wszystkich Elektrodowiczów Temat ten był już chyba poruszany na Forum Elektrody. Jednak zapytam otóż od niedawna w moim aucie dzieje się tak że pierwsze przekroczenie 3000 obrotów to wyłączenie się turbiny i później już jest jazda bez niej. VAGa wychodzi błąd 00575-Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Poniżej podaje zrzut ekranu co pokazał VAG....
Witam Serdecznie! Nie dokończyłem pytania bo zdechło coś i rozłączyła sie elektroda. A więc podpiąłem VAG Skaner ręczny i nie pokazało błędów, tylko ten stary który już Sztomel zna, uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego G-62. Na razie go nie wymieniam bo raczej nie moze mieć na to wpływu a poza tym nie mogę znależć odpowiedniego. Czyli brak...
Witam! A u mnie całkiem odwrotna sytuacja ś.stop świecą nawet po zgaszeniu silnika czy to może być czujnik nad pedałem? I zarazem mruga kontrolka od świecy żarowej Najprawdopodobniej włącznik stop-u padł. Masz go nad pedałem hamulca i jak się powyginasz, to zdemontujesz go bez większych problemów (kręcisz w lewo ok. 1/4 obrotu), a jak zamontować nowy...
Mój za to czasami odpala się nawet gdy temeperatura na dworzu wynosi 30 stopni. Teraz gdy na dworzu jest około 15 chodzi non stop. Jak wyglada ten czujnik temeperatury i gdzie go szukać? Dodatkowo kopci jakby stare kalosze palili w piecu. A tak ogólnie to słabo grzeje U mnie faktycznie znacznie lepiej po wymianie termostatu zrobiło się (silnik osiąga...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy zimnym silniku ). Chwilowo również turbina reaguje...
Witam Na początku chciałem powiedzieć że poruszałem ten temat na forum Mój problem to vw sharan 2.0 gaz sterownikiem simos 97r. Autko nie wchodzi powyżej 4500 obrotów sławi się. Po podłączeniu do vag to wyskakuje błąd 515 Hall poza zakresem i 537 sonda lambda brak sterowania. Wymieniłem Halla na pinach 1 i 3 mam napięcie 11,4V a chyba powinno być 10V,...
Witam Wszystkich Zainteresowanych;) Przed napisaniem posta przestudiowałem wszystkie możliwe lektury na wielu forach, z identycznym problemem był tu na elektrodzie lecz zamknięty zanim problem został rozwiązany. Problem następujący : błąd 515 czujnik halla poza wartościami tolerancji auto w trybie awaryjnym odcinka przy 4500. po skasowaniu błędu ładnie...
Klimatronikiem nie sterujesz webasta tylko temp w aucie. Lewa strona to przód czyli pomijam funkcję auto, przyciski z wentylatorem górny -zwiększanie obrotów wentylatora, dolny zmniejszanie, potem przycisk z czerwonym znaczkiem to cieplej a nibieskie to zimniej. A prawa strona dotyczy tyłu czyli dwa kolejne wentylatory i przyciski z czerwonym i niebieskim...
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu. Mój problem dot. mrugającej kontrolni spiralki świec żarowych. Wiem o tym, że był już taki problem poruszany wcześniej ale mój jest bardziej złożony. Sharan 1996 r. silnik 1,9 TDI 1Z 90 KM. Zaczęło się ok rok temu kiedy zacząłem odczuwać szarpanie czy też brak...
VW Sharan 1999, 110KM TDI klimatronik (podobno 2 strefowy) Witam po raz pierwszy na tym forum. Problem dotyczy przedniej dmuchawy. W ubiegłym roku pod koniec lata uszkodziłem klimatyzację (tak powiedzieli w serwisie) - rozszczelniona rurka aluminiowa, czynnik uciekł. Zostawiłem samochód do naprawy. Okazało się, że zostawiłem tam znacznie więcej pieniędzy,...
No i udalo sie ! samochod zapala OK , nawet gasnie dobrze :). Mialem szczescie bo udalo mi sie ustawic GMP tloka srubokretem wlozonym w otwor po wtryskiwaczu (w okienku przy skrzyni dalej nie widac znaku - ale tam dostep w Sharanie jest beznadziejny nawet po wyjeciu akumulatora). Sam efekt dobrego zapalania uzyskalem jednak dzieki przestawieniu pompy...
Dokuczliwe szarpanie całym samochodem, jest najbardziej odczuwalne w przedziale obrotów 1800-2000 przy prędkości 60-80km/h. Na wolnych obrotach ten problem nie występuje w ogóle, w wyższych zakresach i przy większej prędkości pojawia się czasem. Wydaje mi się ze głównie tuz przed zmianą biegu. Dodam, ze wymieniony jest filtr powietrza i paliwa, przeczyszczony...
Niemiecki czujnik Febi (podobno niezły)/ten z pudełka wyżej/ działał do dzisiaj (2 m-ce) i... skończył. Po jego rozpięciu załączają się świece i auto pali na raz. Po ponownym zapięciu miga kontrolka świec i rano pali po kilkunastu obrotach. Oddałem do reklamacji. edit 22.05.2012 Niestety ponowna wymiana czujnika na nowy nie rozwiązała problemu (czuję...
Olej i filtr był wymieniany na nowy filtr Mann i olej półsyntetyk taki jaki był zalany w silniku. Olej i filtry wymieniam co 10000 km. Do 2000 obr można jeździć bez problemów ,dopiero powyżej 2000 zaczynają się kłopoty,mechanik stwierdził ,że najpierw musi to być sprawdzone u elektryka, silnik przed wymiana sprzęgła nie miał takich problemów ,a do naprawy...
Obroty nie falują są OK. Sztanga pracuje dobrze, po odłączeniu i podłączeniu do gruchy wężyka podciśnieniowego widać jak pracuje w pełnym zakresie. Przepływka wymieniona na nową jakieś pół roku temu. Przyjżę się jeszcze temu EGR ale raczej nie jest zaślepiony a test vagiem podzespołów przeszedł pozytywnie (słychać jak się otwiera i zamyka). Dodano po...
Witam, Temat już wałkowany na forum lecz nigdzie nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Sterownik klimatyzacji dwustrefowej i błąd 65535-uszkodzony moduł sterujący. W moim przypadku problem jest z wiatraczkiem w tym panelu, który wciąga powietrze z kabiny auta do czujnika temperatury w sterowniku. Wiatraczek jest czysty próbuje ruszyć ale nie ma...
Mam problem z VW Sharanem 2,8l VR6 '96 ASB. Samochód stał 3 tygodnie u mechanika, który szukał przyczyny nierównej pracy silnika. Przyczyna została znaleziona. Wymieniony został czujnik Halla w aparacie zapłonowym, przepływomierz, wyjęty został kolektor dolotowy, wyczyszczona przepustnica, następnie po złożeniu wszystkiego przeprowadzona jej adaptacja....
Witam serdecznie wszystkich. Mam problem ze sprzęgłem przy sharanie 1.9TDi, 115kM, 2002r. Mianowicie, w aucie znajduje się koło dwumasowe. Wiadomo że w dwumasie znajduję się tarcza cierna która po jakimś czasie się zużywa. Auto sprowadziłem z niemiec w 2008 roku wszystko ładnie śmigało aż do czasu kiedy auto zaczęło przestawać przekazywać moc z silnika...
Witam, wczoraj miałem taki sam problem w moim sharanie 98 1.9 tdi AFN. zapalam, chodzi, chcę ruszyć, gaśnie. znów zapalam, chodzi. itd. Zacząłem macać po wtyczkach, efekt, nie zapala wcale. Podpiąłem VAGa i wyrzucł to: Sroda,16,Grudzien,2009,20:43:54:64983 5 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17978 - Start silnika uniemozliwiony przez Immobiliser...
VW Sharan 1,9 TDI 115KM, 2001r, Silnik AUY - nigdy z nim poważnych problemów nie miałem - ale teraz nadrabia za całe 7 poprzednich lat... Właśnie opadły mi ręce, kolejny dzień walki nie odniósł skutku. Sytuacja była następująca: Zatrzymałem się na skrzyżowaniu podczas normalnej jazdy, w pewnym momencie zaświeciły się wszystkie kontrolki pod prawym zegarem,...
Witam posiadam od jakiegos czasu vw sharana 2.0tdi ozn silnika brt 8v moj problem polega na tym, iż podczas jazdy samochód dziwnie sie zachowuje tzn odczucie moje ... turbina się włącza i wyłącza i tak w koło pulsuje doładowanie.. dodam ,ze dpf usuniety, przeplywka podstawiana na inna, egr wymieniony, przepustnica tez podstawiana inna , czujnik cisnienia...
Witam, mam problem z mocą w moim Sharanie 1.9tdi, 110km, AFN 1998r. Właściwie stało się to nagle: jadąc przydepnąłem dośc mocno (hmm nawet chyba bardzo mocno) wszystko było ok, kop jak zawsze. Na drugi dzien do roboty - bez zmian - wszystko w porządku - choć nie miałem potrzeby wyprzedzać czy deptać mocniej, więc może małe zmiany już były, jednak niezauważalne....
Nic nie pisałem o rozkręcaniu silnika. Przeciwnie, chodziło mi o sprawdzenie bez rozbierania. Pomiar szczelności cylindrów polega na podaniu ciśnienia (np. przez otwór po wykręceniu świecy) do cylindra. Ciśnienie podawane jest przez reduktor i dyszę pomiarową. Za dyszą mierzony jest spadek ciśnienia. Może zacznijmy inaczej. Piszesz, że w zbiorniku wyrównawczym...
Witam moje problemy to generalnie rozrząd, silnik ten który miałem nadawał się do kapitalnego remontu, duże koszty postanowiłem kupić silnik i tak pierwszy okazał się totalną porażką więcej rdzy niż silnika drugi brak ciśnienia trzeci po umówieniu się ze sprzedawcą i przejechaniu 130km sprzedawca zażądał 1000zł więcej stwierdził ze jest w idealnym stanie...
Witam wszystkich serdecznie i od razu przechodzę do sprawy, która spędza mi sen z powiek. Kupiłem nie dawno Sharana VR6 '96 ASB + LPG, który już w chwili zakupu nie "chodził" jak powinien, ale że cena była atrakcyjna i podejżewałem proste usterki, dokonałem zakupu. Poniżej opisuję tylko efekty jazdy na benzynie (o gazie można pomarzyć, jak nawet na...
Wlasnie posiadam Sharana 1,9 TDI 110 konnego silnik AFN i w vagu pokazuje ciagle mi blad 0522 czyli czujnik temeratury G62 ze jest uszkodzony, czy ma ktos z Was taki schemacik jak jest wyzej tylko do sharana? czy to bedzie w tym samym miejscu? chyba tak? i czy przez ten czujnik auto moze wskakiwac sam na obroty i przy przekreceniu kluczyka kontolka...
No właśnie licznik nie przyjmuje kodowania, a wpisuje tak jak jest napisane na rostechu, auto pompy abs nie posiada, tak samo jak czujników obrotu kół oraz bezpieczników od ABS. W liczniku widnieje Softcode 00122 a wsc ma bodajże same zera. Zaraz popróbuje jak koledzy radzą, czyli 00024 Dodano po 6 {Kombiinstrument -17 } Steuergerät Codierung (<...
Przypomniało mi się coś jeszcze :D Za sterowanie napięciami na termowyłączniku w chłodnicy (pośrednio na silniku wentylatora) odpowiada przekaźnik znajdujący się w komorze silnika po prawej stronie patrząc od czoła samochodu, zamocowany nad nadkolem - tuż zaraz za akumulatorem (taka podłużna skrzynka wraz z bezpiecznikiem/2 bezpiecznikami = max.30A)....
Witam! Montuje do VW Sharana tempomat z Opla Omegi i potrzebuje zwiekszyc taktowanie z czujnika predkosci z 4 (na obrot kola) na 40. Szukam osoby, ktora wykona dla mnie mnoznik czestotliwosci. radek(at)parts.com.pl Radek Proszę poprawić pisownię!
Witam szanowne grono forumowiczów.Z uwagi na to,że mam bardzo podobny problem pozwoliłem sobie dołączyć do tematu aby nie zakładać nowego.Otóż mój problem ze skrzynią ( 01P 321 105, 14 DNP 07117,sprzęgło QCDC)(pacjent vw sharan 1.9 TDI 110km afn) zaczął się jakiś rok temu. Objaw: W trakcie jazdy było coś takiego jak wysprzęglenie.Zero reakcji ze strony...
Odnośnie T5 Może ktoś z szanownego forum posiada autodate i może mi sprawdzić, co to za czujnik.?? Dzwoniłem do serwisu vw bez podpięcia nic nie zrobią. A najlepiej jak bym się wybrał do Poznania, bo tam go skręcili do kupy. Odnośnie Sharana Te błędy to dwie różna sprawy. Jak jadę spokojnie i nie przekraczam 2500 obrotów pomimo zapalenia się kontrolki...
Już wytrzeźwiałem więc odpisuję : olej w elektrozaworze N75 lub MAP sensorze to się zdarza, olej pochodzi z odmy silnika i będąc w dolocie dostaje się do ww. elektrozaworu jak i czujnika MAP czyli czujnika ciśnienia doładowania - olej owszem może być przyczyną złego pomiaru MAP sensora. Ten tani komputer w zupełności wystarczy by prawidłowo sprawdzić...
Witam Posiadam w passacie 2004 oryginalne Radio z nawigacją MCD. Problem jest z sygnałem GALA, radio odczytuje zawyżoną prędkość, mianowicie prędkość pojazdu 0 - 50km/h - radio widzi to jako 0 - 259km/h przez co źle działa regulacja głośności względem prędkości. Navi działa prawidłowo choć jej nie używam ale będąc w Niemczech z ciekawości sprawdziłem...
obrót sharan sharan obrót czujnik sharan
komputer audio synchronizacja ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora vitodens vitotrol
briggs stratton nierówna praca hulajnogi elektryczne problemy
Piec Immergas grzeje wodę, ale nie grzejniki - przyczyny i rozwiązania Resetowanie czujnika skrętu Audi A2 - procedura