Witam, autko jak w tytule, przyciągnęła klientka problem to brak mocy. Z tego co wiem i części które oddał jej wcześniejszy mechanik : wymieniona pompa oleju,wszystkie popychacze, głowica robiona,nowe turbo. Autko zachowuje się dziwnie. Do 3 biegu i ok 2700 obrotów kompletny brak mocy,później auto ożywa,...
mam problem vw sharan 2.8 v6 96r. automat benz-gaz sekw. silnik AAA. Po sprawdzeniu na VAGu wykazuje bląd przepływmierza masy powietrza - zwarcie do plusa lub/i do minusa. wyminiłem dwa przepływomierze i cągle to samo. wymieniłem ponadto świece, przewody wys. nap., sondę lambda. przy odpaleniu po...
Witam, otóż mam problem z Sharanem 2.0 TDI 2005r. brak mu całkowicie mocy na niskich obrotach,podłączałem vcds-a z tego co wydaje mi się podejrzane to to że egr jest cały czas otwarty na 100% przy każdej prędkości i przy każdych obrotach,dodaję logi i proszę o ich analizę,będę bardzo wdzięczny za pomoc....
Witam, problem tyczy się sharana ASZ 130KM, 2005r. Jadąc trasę zaczęło poszarpywać przy ok 3k obrotów, niezależnie od biegu. Problem jest inny niż wszystkie które znalazłem tutaj, a trochę się naszukałem. Szarpanie ustąpiło po kilku razach, było ono od ok 2,8k, do 3.2k obrotów, w pozostałym zakresie...
Od niedawna posiadam sharana i jeździłem nim do 2000 tys. obrotów ale ktoś mi powiedział że powinienem jeździć tak do 3000 tys obrotów a to dlatego żeby turbina sie nie zapiekła no i przez tydzień dawałem ognia. turbo działa bez zarzutu ale tak sobie zajrzałem dzisiaj do silnika i po zdjęciu osłony za...
Dzień dobry. Pacjent to Sharan 2003 1,9tdi 115KM. Od 2800obr do 4000obr hałas jakby wirnik turbosprężąrki ocierał o obudowę. Hałas jest taki, że słychać to nawet jadąc za nim w drugim aucie. Nagranie w załączniku z wnętrza auta w czasie jazdy. Na dzień dobry pojechało turbo do sprawdzenia (do TURBOTECa),...
Witam. Podczas ruszania pod niewielką górkę w ruchu miejskim coś mi stuknęło i nadwozie zaczęło się strasznie trząść. Kierownica, wszystkie pedały dostały drgań niezależnie czy samochód był na wolnych obrotach czy w ruchu. Pojechałem do mechanika, powiedział że to od poduszek silnika. Drgania trochę...
Witam Skoda Fabia 1.9 TDI 101KM silnik ATD 2001 rok. Alternator 120A Bosch Występuje problem z ładowaniem akumulatora. Zaczęło się od tego że 1-2 razy dziennie mignęła kontrolka ładowania. Ale ładowanie było i wszystko OK. Następnie podczas jazdy wyczerpał się akumulator "do dna". Diagnoza - brak...
Witam mam problem z vw sharan po odpaleniu zimnego silnika pracuje normalnie gdy zwiększe mu obroty zaczyna kopcić i pracuje nie na wszystkich cylindrach często zgaśnie gdy chcę od razu odpalić kręci tak jakby nie miał kompresji odczekam chwile pali normalnie silnik musi po odpaleniu chwile po pracować...
Witam Posiadam od niedawna VW SHARANa z 96r 1,9 TDI 90KM 1Z. Po przyprowadzeniu jego wymieniłem rozrząd. Problem polega na tym ze jak teraz odpalam go rano gdy jest zimny to troszkę dłużej muszę go kręcić rozrusznikiem by zapalił a jak zapali to obroty trzyma tak prawie na równi 1tyś. Po przejechaniu...
Witam. Sharan Diesel 1.9 TDI 2000r (nowy model) Mam taki problem otóż silnik nie łapie temp a co za tym idzie zimno w kabinie. Kiedy dopakuje obroty to wskazówka trochę się podniesie max do 70 stopni a jak obroty niskie to temp szybko spada. Dogrzewacz mi nie działa. Tamtej zimy działał a w tym roku...
Witam mam problem z samochodem VW Sharan rok 2001 samochód zaczyna obecnie ruszać dopiero na większych obrotach .Pojazdem jeżdziłem do znajomego na komputer który pokazał takie błędy : 0102 to jest jak mówił sprawdzający elektrozawór 0415 to nie wiem co jest za błąd lecz został skasowany Ponadto...
Witam sprawdzałem całe forum i nie mogłem nigdzie tego znaleźć a wiec do rzeczy. Mam VW. Sharana 1.9 TDI rocznik 2000 w nowej budzie i mam problem z nawiewem ciepłego powietrza gdy stoję na postoju lub jadę samochodem nie ma ciepłego nawiewu jest tylko zimny. Któregoś dnia wjechałem zimą na parking...
witam. VW Sharan 1.9TDI 90KM AHU rok 98 przebieg 296tyś 99% orginalny przebieg. Samochód mam od niedawna, zrobiłem nim około 1300km i ogólnie jest ok, zapala od strzała, moc jest, logi statyczne w normie, dynamicznych nie robiłem (raz złapał notlauf) miałem błąd przepływomierza jak na razie nie powraca. ...
Witam Mam problem z autkiem vw sharan 1,9 tdi 110km z 1999r. Mianowicie chcieliśmy z kolegą się przejechać i auto nagle szarpnęło prędkość spadła do 20km\h i obroty były ok.2000 obr\min. Kolega zgasił auto i chciał odpalić na nowo, ale się nie dało... Po kilku próbach auto odpaliło, przejechaliśmy...
Witam czy udało się rozwiązać problem? Mam sharana 2001 rok 1.9 tdi 116km na pompowtryskach i mam taki sam problem. Auto odpala i jeździ normalnie, jak zgasze silnik i chce odpalić wtedy jest brak reakcji na pedal gazu, błędy są z pedału gazu i przepływki I auto dodaje sobie samoczynnie...
Już wytrzeźwiałem więc odpisuję : olej w elektrozaworze N75 lub MAP sensorze to się zdarza, olej pochodzi z odmy silnika i będąc w dolocie dostaje się do ww. elektrozaworu jak i czujnika MAP czyli czujnika ciśnienia doładowania - olej owszem może być przyczyną złego pomiaru MAP sensora. Ten tani...
Jest tyrkotanie przy obrotach 1500 - 1700 obrotów i właśnie sie zastanawiałem co to może być. Ze skrzynią to nie sa stuki tylko takie jakby przytarcie gumy o gumę. Wcześniej było to słychać przy przełożeniu biegu z 2 na 3 a teraz zwłaszcza przy zimnym silniku (chociaż to może nie zależy od temperatury...
Witam. Na zimnym silniku ( zaraz po odpaleniu ) samochód Passat B5 , 1,9 TDI z 2000 roku silnik ATJ zaczynają mi falować obroty. Dzieje się tak powiedzmy jeszcze na pierwszym skrzyżowaniu jak oczekuję na światło zielone ale po przejechaniu około 500 m wszystko ustaje i obroty się stabilizują. Zrobiłem...
Witam,mam problem z Sharanem,do 2500 obrotów wcale nie jedzie,jeżeli ktoś mógłby przeanalizować logi,byłbym wdzięczny. DPF off ,egr off, podmieniane przepływka, zaworek podciśnieniowy, nowe turbo...
chasiss - czyli podstawa, w naszym przypadku kawał grubej blachy, do której od spodu przykręcony jest silnik z przekładnią, a od góry elementy pantografu (cięgna wycieraczek). Kawałek tej blachy, w pobliżu osi przekładni silnika, wygięty jest do góry tak, że ... tworzy przeszkodę nie do przebycia dla...
Kolaska, udało Ci się zdobyć ten schemat? Mam podobny problem. Co prawda kupiłem STAGA300ISA, on nie wymaga cięcia przewodów od wtrysków ale szukam przewodu do właściwego przewodu na fajce świecy zapłonowej do mierzenia obrotów i sygnału z pierwszej sondy lambda. Z drugiej strony przede mną zdejmowanie...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe...
Witam mam taki problem posiadam sherkana z 96 r 2.0 +lpg i problem polega na tym iż zamula mi na gazie i trochę jakby na benzynie obroty nie falują pali normalnie i takie pytanko bo zauważyłem że nie ma podłączonego przepływomierza przy filtrze powietrza wogole brak kabli czy z LPG tak jest czy musi...
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak dużo czasu potrzeba na rozmrozenie elektr. przedniej szyby w VW, tak przy minus 4 st. U mnie w Sharanie coś to długo schodzi, a nie wiem w którym miejscu jest podpięcie, aby się dostać do konektorów, bo tam trzeba pewnie szukać przyczyny. Po włączeniu przycisku...
Panowie, dziś sprawdziłem ponownie i moim zdaniem problem leży w jakimś elektronicznym sterowniku/komputerze/czujniku - który odpowiada za "dogadywanie się" silnika i skrzyni. Bo silnik generalnie jest już sprawny, skrzynia też ale razem jakoś im "nie po drodze". Gdy ręcznie przerzucam biegi to wtedy...
Na co dzień jeżdżę Fiatem Temprą i też mam climatronic :). Fiat jest z 90 roku heh dziwne no nie? We fiacie climatronic jest firmy Bosch i powiem że nie spotkałem się od 90 roku z jakimś innym rozwiązaniem . Jest tam moduł wykonawczy który wcale nie musi stabilizować obrotów z dokładnością do jednego...
Witam, w moim samochodzie wystąpił następujący problem z skrzynią biegów, czasami, a zdarza się już to coraz częściej po włączeniu silnika i dodania gazu samochód rusz z drugiego biegu a na następne przełącza się na wyższe po osiągnięciu około 3500 obrotów silnika, oczywiście przełączenie następuje...
Dokuczliwe szarpanie całym samochodem, jest najbardziej odczuwalne w przedziale obrotów 1800-2000 przy prędkości 60-80km/h. Na wolnych obrotach ten problem nie występuje w ogóle, w wyższych zakresach i przy większej prędkości pojawia się czasem. Wydaje mi się ze głównie tuz przed zmianą biegu. Dodam,...
Co do błędu na vagu wykazuje parametr 17964 po wykasowaniu jak jest zimny można prowadzić jazdę jak mniej więcej dojdzie do około 90 stopni i przy obrotach około 3000 dochodzi do wyłączenia turbiny i w tym momencie jest muł można też kontynuować jazdę przez cały czas ale niemożna przekraczać obrotów...
a oto opisik Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole napędowym / kole przekładni pośredniczącej i kole zamachowym / korpusie sprzęgła zgadzają się. Osłona z tworzywa sztucznego paska zębatego. Zwracać uwagę na to, by pasowała pozycja na godzinę 12. Osłona metalowa...
Ja również mam anglika - Alhambra (MK1 - 1999). Miałem podobny problem z wentylatorem - działał tylko na 3 i 4 biegu. Okazało się, że spaliły się 2 rezystory w oporniku wstępnym ( 7M0 959 263G opornik wstepny = series resistor ) odpowiedzialnym za obroty dmuchawy. W moim aucie ów opornik znajduje...
Witam, mam problem z mocą w moim Sharanie 1.9tdi, 110km, AFN 1998r. Właściwie stało się to nagle: jadąc przydepnąłem dośc mocno (hmm nawet chyba bardzo mocno) wszystko było ok, kop jak zawsze. Na drugi dzien do roboty - bez zmian - wszystko w porządku - choć nie miałem potrzeby wyprzedzać czy...
Witam , jak w temacie niedawno kupiłem takie auto i widać że ktoś nie miał specjalnego śrubokręta bo rozwalił śróbkę przy przepływomierzu.Prawdopodobnie go wymieniał , chodzi mi o identyfikacje wkładu który posiadam F 00C 2G2 027 do silnika który u mnie się znajduje TDI 115KM AUY.Byłem na stacji diagnostycznej...
Witam, nie działał mi nawiew z przodu, wymieniłem szczotki i wyczyściłem komutator. Teraz sytuacja wygląda tak, że po włączeniu zapłonu dmucha cały czas na maksymalnych obrotach. Nieważne czy mam włączoną klime, ECON, czy też nawiew jest wyłączony. We wtyczce do wentylatora cały czas jest 12V. Przekaźnik...
Postanowiłem skrócić cięgno turbiny o 2 obroty i teraz logi wyglądają tak: Grupy: 011 - W samej jeździe odczuwam dużą różnicę auto z niskich obrotów szybciej startuje. Powiedzcie mi tylko czy tak można zostawić czy nie wykończy to turbiny?.
Witam, tak codziennie się spotykam z chichotem chochlika :D , z tego co piszesz wynika że silnik chodzi na max obrotach a zmiana biegów powoduje spadek obrotów o 1500rpm?, dzwięk może podchodzić od napędu ,czy przy stojącym samochodzie też jest ten dzwięk?.
Witam.Orientuje sie ktos,jakie prawidlowe wartosci czasu wtrysku sa dla silnika 2,0 8v 85KW w VW Sharan,bo u mnie na wolnych obrotach nie schodzi ponizej 4,5ms.A w momencie gwaltownego otwarcia przepustnicy czas wtrysku na maksa osiaga tylko 18ms a chyba powinien wiecej,i z tad pewnie brak mocy i dlawienie...
poszukuje pinoutu sterownika silnika 2.0 ADY z VW sharana z roku 1998 (sterownik SIMOS) głównie chodzi mi o pin wyjściowy którym płynie sygnał dla obrotomierza licznika ze schematów znalezionych w internecie dotyczących golf3 (i dlatego teraz szukam z sharana by porównać czy się to bedzie zgadzać)...
Problem z odpalaniem rozwiązany. Po odpięciu wtyczki czujnika silnik odpalił bez najmniejszego problemu. Zaraz po odpaleniu podpiąłem czujnik i od razu obroty delikatnie się zmniejszyły czyli jakby komputer odbierał, że silnik jest ciepły. Tylko mam jeszcze takie pytanko czy ten czujnik jest odpowiedzialny...
Witam czytałem już wszystkie posty ale nie znalazłem tego co mi się przytrafiło. Są dwa problemy 1 to czasami skrzynia nie może wrzucić 2 i do puki nie puszcze gazu do zera i znowu dodam to nie przełączy biegu z 1 na 2. Drugi problem to czasami nie może z kolei włączyć 5 i też muszę puszczać gaz żeby...
Od paru dni mam problem z wozem zaopatrzonym w instalacje LPG. Na 1 ,2 i trzecim biegu na gazie jak i na benzynie szarpie przy niskich obrotach. Wcisnę gaz, chcę przyspieszyć a tu kangur się robi i rzuca mną do przodu i tyłu i dopiero od 300 obrotów zaczyna sensownie jeździć. Na wstecznym tego nie...
Witam ponownie wszytkich, moje kłopoty się zakończyły jak wyczyściłem EGR wraz z rurą dolotową, uszczelniłem i auto odpala za pierwszym razem. Na dzień dzisiejszy auto daje dalej znać o sobie. Rano przed odpaleniem auta lub po jeździe jak silnik ostygnie po przekręceniu stacyjki obserwuję kontrolkę...
Witam A może po prostu nakręć (aparatem cyfrowym lub nawet i komórką) filmik z dźwiękiem i wrzuć na Youtube lub inną stronkę (bezpośrednio) i daj link (odnośnik) do filmu. Każdy kto będzie zaciekawiony tematem i będzie chciał to sobie obejrzy, posłucha, może coś komuś zaświta! A powiedz Kolego....
Ustawić zadowalające obroty na wentylatorze, zmierzyć na module sterującym napięcie sterujące. Zastosować przekaźnik przełączający sygnały sterujące, po przełączeniu ma podawać napięcie o interesujących nas obrotach. Wysterować HE i przekaźnik przełączający. Teoretycznie problem rozwiązany.
Witam . Następstwem odkręcenia automatu (śruby mocujące automat ,fabrycznie osadzone są na kleju do gwintów ),może doprowadzić do zasprzęglenia bendixa z wieńcem.Uszkodzi wieniec ,bendix ,nawet bywają przypadki pęknięcia głowicy rozrusznika,lub obudowy skrzyni biegów do której zazwyczaj mocowany jest...
Witam Na początku chciałem powiedzieć że poruszałem ten temat na forum Mój problem to vw sharan 2.0 gaz sterownikiem simos 97r. Autko nie wchodzi powyżej 4500 obrotów sławi się. Po podłączeniu do vag to wyskakuje błąd 515 Hall poza zakresem i 537 sonda lambda brak sterowania. Wymieniłem Halla...
:cry: Witam mam problem z automatyczna skrzynią biegów w sharanie auto po właczeniu biegu rusza ale po dodaniu gazu silnik dostaje obrotów a ale nie przyspiesza wyglada to tak jakby sie slizgało sprzegło czasami tez gdy dam na bieg auto wcale nie rusza :( po podłaczeniu do komputera wyskoczył bład...
Witam. Mam szarana i mam problem z mocą silnika,mianowicie ciężko go rozbujać do setki. Skrzynia automat .Kolega ,który robi automaty przejechał się i powiedział że wszystkie biegi pracują prawidłowo.Wcześniej były przypadki ,że czasami nie chciał zapalać,było coś z elektroniką pompy,usterka usunięta....
Witaj „maraon”. Ja mam wymianę pompki za sobą. Jak słusznie zauważyłeś ma inny kształt i oryginalne mocowanie nie będzie pasowało, również jest sporych rozmiarów a w miejscu gdzie jest zamontowana pompka to i oryginalną ciężko wsadzić, tu by jeszcze trzeba mocowanie dorobić. Wtyczka...
Nie ma impulsatorów w milach i kilometrach,w sharanie są X4,X8,czyli jeden obrót cztery lub osiem impulsów w zależności od skrzyni biegów automatyczna ,manualna .
Witam, VW Sharan 97; 1,9 tdi; 110 KM (AFN). W samochodzie jest dogrzewacz bez funkcji ogrzewania postojowego - Eberspacher. Jest to sam dogrzewacz bez regulacji przy zegarze. I tu jest problem. Dogrzewacz nie działał w ogóle. Pojechałem do fachowca i już działa, z tym że bardzo kopci. Jest to biały dym,...
VW Sharan 2,8 kat 1997 automat błąd 47124 Problem polega na tym że silnik odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie. Majster podłączył urządzenie ST 6000, które wskazało na błąd 47124 (niestety majster nie ma pojęcia co to za usterka) Po wykasowaniu błędu wszystko wraca do normy. Niestety po miesiącu...
Witam Mam problem z VW Sharan 96 TDI 90KM. Po wymianie paska klinowego (ten od pompy paliwa i wspomagania) silnik ma podwyższone obroty do 1100 i faluje. Przy 2500 obr. turbina się odłącza i auto nie może się rozpędzić nawet do 100 km/h. Tak jak by załączał się tryb awaryjny ale nie do końca. Podłączyłem...
Witam. Mam problem z Sharanem 1.9 TDI 2000r. Półtora roku temu padło mi sprzęgło, gdy wyjeżdżałem z parkingu deptałem w sprzęgło i chciałem wrzucić bieg ale sprzęgło zatrzymało się w podłodze i nie chciało odbić w górę. Gdy mi je wymienili od jakiegoś czasu, gdy odpalę samochód na wolnych obrotach...
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący...
Witam wszystkich. Mam mały (mam taką nadzieje ) problem z moim sharanem jest to rocznik 2001 1,9 TDI PD 90 KM auto ma przejechane niecałe 181 tys i do przed wczoraj wszystko było super. Wieczorem gdy odpaliłem samochód po jakis 10 sekundach obroty silnika podskoczyły i ni stąd ni zowąd zaczęło działać...
WITAM Zakupiłem sharana 2.8 vr6 benzyna/gaz sekwencja ale silnik nie osiąga swojej mocy (nie wchodzi na obroty podczas jazdy przerywa/szarpie na skrzyżowaniu czasami zgaśnie). Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd sonda lambda. Poprzedni właściciel jeździł po serwisach i nie mogli dojść końca. Proszę...
Mam Sharana i mam problem od 3 miesięcy walczę ze skrzynia automatyczną naprawiłem ją już w dwóch miejscach i nie pomogło. Wymieniono już olej i tarczki i filtr sterowniki i zawory i nic nie pomogło ostatnia diagnoza komputera w miejscu gdzie naprawiałem ( SAMKO) wykazała błąd 01166 i jakieś błędy związane...
Sharan 98rok TDI. Sprzęt - X-431 Diagun, podczas próby wejścia w kanały w adaptacjach wychodzi komunikat, że pojazd nie posiada tej funkcji. Łączy się w adaptacjach jedynie z obrotami silnika kanał 02. Z resztą nie chce. VCDS wchodzi normalnie we wszystkie.
VW Sharan 98r. 1.9TDI AFN Kilka dni wcześniej zdarzało mu się za zapalił dopiero za 2-3 razem. W końcu zdechł całkiem. Rozrząd sprawdzony 2 razy i wszystko się zgadza. Odpala dopiero jak maksymalnie przyspieszę kąt na pompie ale i tak pracuje tragicznie. Jak ustawie poprawnie (wg VAG-COM) to tylko...
Witam. Mam taki problem w moim Volkswagenie Sharanie 2,0 ADY 95r. Wyskakuje błąd 515 i nie wchodzi na obroty powyżej 4500 tyś, nie dawno był wymieniany czujnik położenia wału i sprawdzałem rozrząd jest w porządku.Po wykasowaniu błędu wszystko jest w porządku, ale po wyłączeniu silnika problem powraca....
Witam serdecznie, może ktoś z was miał takie objawy w klimatronik (sharan 1,9tdi 98r.) Włączam panel sterujący klimą załącza się wiatrak nadmuchu i pracuje około 1 minuty i powoli obroty spadają aż się w ogóle zatrzymuje a z pod schowka w desce rozdzielczej słuchać odgłos przypominający pierdzenie. Wymontowałem...
Czemu zabrał mi jeszcze raz cały olej jak zalałem go po tym jak zabrał cały. Mechanicy mówili, że turbo włącza się po przekroczeniu jakieś granicy obrotów?? Proszę o wyrozumiałość ale jestem od niedawna użytkownikiem Sharana To sloganowe określenie. Przy niskich obrotach silnika ilość spalin jest...
vw sharan 1.9 tdi 81 kw przy około 3000 tys. obrotów traci moc wchodzi w tryb awaryjny proszę o analizę moich logów i informację czy to n75 czy przepływka a może czego się obawiam turbina proszę o w miarę szybką odpowiedź. oto moje logi grupa 3 oraz 11 robione na3 biegu.Po spojrzeniu na logi gr.11 widać...
Witam, Mam kłopot z Altkiem Boscha (vw numer 028 903 028E Bosch numer 0124 515 010) 120A w sharanie 19TDI AUY. Nagle przestał ładować. Wymieniłem regulator ale dalej to samo. Dochodzi do regulatora wiązka dwóch cieniutkich przewodów czarny i niebieski. Po przekręceniu stacyjki na czarnym jest 11.7V...
Sharan 99rok TDI 110PS. Jak wcisnę sprzęgło na zapalonym silniku to po kilkunastu sekundach wyczuwam delikatne (słabo słyszalne) hałasowanie, chrobotanie jakby ze skrzyni. Gdy dodam gazu i utrzymuję obroty 1500-1800 to po kilku sekundach hałas robi się już dość silny. Wystarczy że lekko popuszczę sprzęgło...
Witam serdecznie wszystkich. Mam problem ze sprzęgłem przy sharanie 1.9TDi, 115kM, 2002r. Mianowicie, w aucie znajduje się koło dwumasowe. Wiadomo że w dwumasie znajduję się tarcza cierna która po jakimś czasie się zużywa. Auto sprowadziłem z niemiec w 2008 roku wszystko ładnie śmigało aż do czasu...
Witam kolegów szukam pomocy ponieważ mam sharana 1.9 TDI 110KM AFN. Nie działa mi nawiew z przodu a prawdę mówiąc opiszę co się dzieje po kolei. Gdy odpalę samochód, włączę nawiew (dodam że mam climatronic) i uruchomię klimatyzację (słychać jak sprzęgło elektromagnetyczne się załącza) dmuchawa chodzi...
Witam, mam problem z Sharanem 2001r. 115 KM, autko dymi strasznie jak postoi chwile na wolnych obrotach, później jak ruszę to po chwili tego dymu już nie widać. Byłem już u 2 mechaników na komputerze nie pokazało nic, 0 błędów sprawdzałem wtryski w firmie która specjalizuje się w tym i są dobre, nikt...
Mam problem z moim sharanem. 1.9 tdi 110 KM Wszystko zaczelo sie pare miesiecy temu kiedy to wlałem rope od ojca z ciezarowki. W trakcie jazdy autostrada przy 140 km/h przy rownych obrotach zgasł mi silnik. Odpalilem go na nowo i za chwile znowu zgasł. Powtarzało sie to coraz czesciej przez najblizsze...
Witam posiadam od jakiegos czasu vw sharana 2.0tdi ozn silnika brt 8v moj problem polega na tym, iż podczas jazdy samochód dziwnie sie zachowuje tzn odczucie moje ... turbina się włącza i wyłącza i tak w koło pulsuje doładowanie.. dodam ,ze dpf usuniety, przeplywka podstawiana na inna, egr wymieniony,...
Witam wszystkich forumowiczow. Zanim zadam pytanie prosił bym o wyrozumiałość. Czytałem już dużo tematów na różnych forach i nadal nie wiem jakie powinno być ciśnienie sprawnej sprężarki AC przy obrotach silnika 900 ? U mnie na chwilę obecną jest około 2.5 bar na niskim i 5 bar na wysokim. A ciśnienie...
Witam posiadam vw sharan 2.0 benz.z niesprawną klimatyzacja.Przy zapalaniu wyswietlacz klimy miga dobrych kilka sek. gdy załączam na auto słychac jak obroty silnika spadają i sprzegiełko sie włącza lecz wentylator reaguje dopiero po kilku minutach i to na 2-3 sek. pożniej sie wyłącza.Popszedni własciciel...
Witam Posiadam VW Sharan 2003r typ silnika ASZ, otóż klimatyzacja od razu od zakupu słabo chłodzi, zostały wymienione wszystkie części czynne klimatyzacji: - Chłodnica - Sprężarka - Osuszacz - Parownik - Zawór rozprężny - Sterownik klimatyzacji - Czujnik ciśnienia No i dalej to samo, klimatyzacja...
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu. Mój problem dot. mrugającej kontrolni spiralki świec żarowych. Wiem o tym, że był już taki problem poruszany wcześniej ale mój jest bardziej złożony. Sharan 1996 r. silnik 1,9 TDI 1Z 90 KM. Zaczęło się ok rok...
Nie wiem jak to w innych sharanach tutaj filmik na youtube - taka kontrolka jest jak check engine . Co do immo to ma jakieś znaczenie czy jest immobox, kontrolka w sumie powinna być..? Po ściągnięciu wskazówek zauważyłem, że skaczą nie przechodzą płynnie do wyższych wartości (obrotomierz, prędkościomierz)...
Mam problem sharan 2001 tylni wentylator chodzi ale nie leci powietrze z nawiewow w podsufitowce dodam że jest climatronik wentylator chodzi płynie na niskich i wysokich obrotach a w nawiewach zero
Witam. Mam problem z tylna dmuchawą w Sharanie ponieważ nie załącza się wogule wiatrak. Wiem że to może być wina rezystora ale sprawdziłem bo i jest dobry bo zakładałem bo na przód i wszystko działa a także z przodu na tył i nic.Jak zepne na krótko dwa kable to wiatrak się załącz i chodzi na najwyższych...
Jeśli obroty spadają do 600- 700 to alternator przestaje ładować dlatego światła przygasają, wtedy bardziej trzebaby szukać przyczyny w skaczących obrotach. Spróbuj też podłączyć drugi akumulator na kablach i wtedy odpalić, jest opcja że alternator świruje z pobieraną mocą skokowo obciążając silnik,...
Witam, Sharan odpala na zimno i na ciepło, ale w trakcie nagrzewania potrafi zgasnąć, i odpala dopiero po kilku minutach. Potem już nie gaśnie. Gaśnie w momencie wrzucenia na luz w trakcie jazdy. Gdy nie odpala to słychać pompę paliwa. Nie rejestruje żadnych błędów. Co ciekawe, odpali na popych, czy...
Witam serdecznie forumowiczów. Moim problemem jest załańczajaca się kontrolka oleju w sharanie 1.8 turbo 02 rok. A teraz troszkę o temacie. Jadąc moim vw przy obrotach powyzej 2500 nie ważne czy zimnym czy ciepłym zapala się kontrolka oleju wyskakuja komunikaty po niemiecku: őldruck motor aus, betriebs...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy...
Witam. Jeżeli nie ten dział to proszę o przeniesienie tematu. Mam problem z VW Sharan 1.8T 150km AWC. Po błędzie EGR i i czujnika G62 zapaliła się kontrolka Błąd EGR i czujnika G62. Więc czyszczenie EGR i wymiana czujnika G62 7m3 919 369 bez literki A Oryginalny czujnik kupiłem w serwisie VW 116zł....
Witam! Posiadam Sharana z 2002r 1.8T z automatem, skrzynia Japońska Jatco JC7, auto już tak kupiłem. Skrzynia po dłuższym postoju lub po ostygnięciu mocno szarpie lub wrzuca na luz z 2 na 3, przy czym włożenie 3 następuje bardzo gwałtownie. Wymieniłem elektrozawór shift A i B, po złożeniu wszystkiego...
Witam . Mam taki problem w moim sharanie 2004r w pewnym momencie przestał działać centralny oświetlenie w środku wycieraczki działają tylko ma najwyższych obrotach . Ogrzewanie szyb też siadlo . Radio i otwieranie szyb działa . Pomocy!! Dodam jeszcze że auto jeździ normalnie .
Witam. Pojazd: VW Sharan 2000 FL 1.8T Skrzynia manualna. Od początku zakupu przycisk aktywacji tempomatu/przyspieszania ciężko działał i trzeba było kilka razy kliknąć by zaskoczył. Jakiś rok temu tempomat definitywnie odmówił posłuszeństwa ale tylko na 6-ym biegu niezależnie od obrotów silnika...
Witam wszystkich jestem posiadaczka vw sharan 2,8 vr6 z 2003 roku mamy od 3 lat założony gaz. Do tej pory nie było z nim problemu a teraz problem jest taki że auto najpierw nie odpalało za pierwszym razem po wizycie u gazownika i jego ustawieniach na drugi dzień Ien auto nie chciało odpalic bez przygazowania...
Siema mam problem. Posiadam liczniki z Volkswagena sharana 2.0 tdi. Robie projekt z tymi licznikami aby pokazywały prędkość i inne parametry np. obroty.paliwo.tmp. i pobrałem program SIMHUB . wszystko poustawaiałem tylko że nic z licznikami sie nie dzieje. mają podświetlenie i kilka kontrolek sie...
witam ja posiadam vw passat 2.0 z automatem typ skrzyni to 096 gdy go kupilem tez troche mi szarpal podczas zmiany biegów najwyrazniej mozna to bylo odczuc przy zmianie z 3-4 a gdy jechalem ostro tozn max moc sterownik skrzyni wchodzil w tryb awaryjny czyki tylko wsteczny i 3 bieg przyczyna okazal...
To co piszesz jest niemożliwe, obroty pompy są na pewno po jej załozeniu, we własciwą stonę, więc pewnie jest zapowietrzona, bo nowa i dlatego masz problem z odpaleniem. Nic nie trzeba przeprogramowywać. A nie pomyliłeś, wejścia / zasilania / z wyjściem / powrotem /na tej pompię ? Trzeba ją zalać...
Jestem posiadaczem Golfa TDI 110 KM. Autko kupiłem z takim samym problemem jak opisywany. Gdy długo ciągłem obroty to odcinał turbo (jak by mu jajka urwało). Po zgaszeniu i odpaleniu moc powracała. Wymieniłem przepływomierz na nowy i nic. Wymieniłem zaworek steryjący ciśnieniem doładowania i nic. Zamontowałem...
Zaczynam się skłaniać ku teorii z kołem na wale korbowym. Udało mi się ustawić prawie dobry kąt przy maksymalnie "wyprzedzonej" pompie wtryskowej- pełny opór. Ponieważ synchronizacja wałka rozrządu i pompy była idealna dolny znak na kole zamachowym widoczny z daleka i pod niezbyt dogodnym kątem postanowiłem...
Mam pytanie w imieniu mojego kolegi. Problem w jego przypadku polegi na tym iż niemoże odpalić silnika, akumulator jest naładowany a rozrusznik przekręci tylko poł obrotu i gdy otworzy drzwi włączają się światła awaryjne na pół minuty i zamyka drzwi automatycznie. Jest to rocznik bodajże 2001
A jaką metodą doszli do wniosku że to dmuchawa ? Jest możliwe że dmuchawa działa ale nie osiąga odpowiednich obrotów.
Kol. bohdanek nie masz co się martwić ładowaniem pustego aku [lekko rozładowanego ] ponieważ tak jak planujesz po uruchomieniu auta prąd z alternatora i pełnego aku będzie się równoważył pomiędzy nimi . Natomiast przepływ prądu to tak w granicach świateł reflektorowych . Swojego czasu tak doładowywałem...
a jakie ma objawy autko kiedy uwalone sa zarowe swiece jest mozliwy np ubrudzony wydech na czarno na okolo 1cm w gore ?? Po wydechu nie poznasz, ale jak zapalasz rano i jest zimny silnik, to pali nierówno /kuśtyka/ przez chwilę a pózniej juz wskakuje na równe obroty. Pozdr.
na alternatorze powinno być 14,2 -14,4 (14.6) i jeszcze kwestia obrotów silnika zawsze tak samo?, jeżeli tak to wymieniłbym regulator ( a tak w ogóle to jesteś pewien miernika ) może niskie napięcie na akumulatorze to przy dużym prądzie ładowania spadek napięcia ( i tu sprawność akumulatora ) oczywiście...
może i zapłon ale błąd być musi to dlaczego po jego skasowaniu zachowuję się ok i wchodzi na obroty i i szybko reaguje na gaz może to czujnik obrotow wału g42 jak go sprawdzić???
Prawdopodobnie zablokowany lub uszkodzony sterownik. Pompa wody to drugorzędna rzecz... wymusza obieg przy niskich obrotach silnika i po jego wyłączeniu dla wystudzenia urządzenia... powinieneś jednak to zrobić bo urządzenie (jak już będzie sprawne) będzie się przegrzewało.
Mam Sharana 98r., około pół roku temu założyłem sekwencję. Wszystko było cacy aż do tej pory. Jak tylko jest zimny zachowuje się dziwnie, po uruchomieniu pracuje równo zarówno na gazie jak i na będzynie ale jak tylko dodam gazu na ok. 2-3 tys. i przytrzymam tak kilkanaście sekund to po zwolnieniu...
Dziękuję za odpowiedź, sprawdziłem i to jest dobre, ale u mnie nie działa wentylator od nagrzewnicy wodnej, na wyświetlaczu klimy mam że powinien obracać się na pełnych obrotach a on w rzeczywistości nie kręci się.
jak szarpie to wydaje sie jakby ktos pociagnol za samochod ale obroty ida rowno w gore Regulamin pkt 10,9 proszę poprawić. goldwinger
witam! mam sharana 98r 110KM od pewnego czasu brak mocy obroty podciągam do 2500-3000tyś i samochód dopiero zaczyna jechać kiedyś było czuć jak ciągnie wystarczały obroty 2000,2500 tyś i to ciągnęło a teraz nie chce.mój samochód nie dostaje po garach staram sie go oszczedzić .moze fakt ze nie wymieniłem...
Fachowo ten impuls nazywa się GALA. Jest to impuls o stałym poziomie (jeżeli chodzi o amplitudę) zmienia się jego częstotliwość w zależności od prędkości pojazdu (a nie obrotów silnika). Wykorzystywany jest on głównie do nawigacji (starszych) i właśnie do regulacji głośności w zależności od prędkości....
Klima dwustrefowa, masz ustawienie regulacji biegu wentylatorów nadmuchu przód i tył, to nadmuch na tył wyłączysz zaniżając obroty dmuchawy z tyłu aż do wyłączenia, powinno działać tylko na przód, sterowanie elektroniczne, a manualne za kierowcą w podsufitce przełącznik do regulacji wentylatora nadmuchu.
Witam Serdecznie! Zabrałem się dziś wieczorem za wyjęcie turbo, odkręciłem 4 śruby od elastycznego odcinka rury wydechowej izdjąłem go. Mogłem zobaczyć wnętrze turbiny. To co zobaczyłem nie zdziwiło bp myślałem że zobaczę kierownice spalin sprzeżoneze sztangą. w mojej turbbinie ich nie ma a grucha...
A moża katalizator zapchany i turbina się nie wkręca na obroty.
Dodam jeszcze że auto bardzo ciężko (powoli) się wkręca na obroty na biegu jałowym dopiero po 3000 wskazówka przyspiesza.
A jak ją sprawdzić tak na szybkiego (no bo to jeszcze nie moje auto (dopiero chcę kupić). Powiedzcie jeszcze na postoju przy jakich obrotach powinno być słychać turbinę (najmocniej). Bo zauważyłem, że dopiero ją słychać przy 3000obr.
A u mnie było powietrze w paliwie. Wymieniłem filtr na taki który nie ma zaworka powrotnego i autko pali idealnie. Co ciekawe powietrze było widoczne przy podwyższonych obrotach.
Oczywiście , jest to normalne .Sprężarka jest napędzana spalinami i im bardziej wciśnięty gaz tym wyższe ma obroty . Przy puszczeniu gazu spreżarka wytraca obroty .
Gdy gazuję aż obrotomierz wchodzi na czerwone pole zaczyna grzać. Wygląda na to, że gdy dostanie duże ciśnienie to dopiero przepycha ciecz przez nagrzewnicę. Przy wolnych obrotach dochodzi ciepły płyn do nagrzewnicy lecz nie przepływa przez nią dopiero po mocnym gazowaniu. Już sam nie wiem czy blokowany...
Wyczyscilem rowki komutatora i poki co dziala, na kazdych obrotach dmuchawy :) dzieki i pozdrawiam
PO ROZGRZANIU PUSZCZ DYMA DZIEJE SIĘ TO WTEDY KIEDY NP STANĘ W KORKU POCHODZI CHWILĘ NA WOLNYCH OBROTACH I PODCZAS RUSZANIA PUŚCI DYMA SPALINY MAJĄ KOLOR BIAŁY I CZUĆ JE OLEJEM CO TO MOŻE BYĆ :?: według mnie uszczelniacze zaworów to raczej nie bo podczas odpalania nie puszcza dyma i jak jest zimny...
Witam wszystkich forowiczów Zaczął mi strasznie dymić - kolor siwy i zaczął nierówno pracować po podłączeniu VAG-a wykazało że jeden pompowtrysk pracuje na -2,85 a reszta oscyluje w granicach -0,4-0,7mg/h.Po wymianie na nowy(regenerowany przez boscha kupiony w sklepie) też nie pracował jak powinien...
Problem z niektórymi dieslami jest taki, że nie chcą się nagrzewać i w dodatku całkowicie odwrotnie do silników benzynowych w czasie pracy na wolnych obrotach, na przykład w korku potrafią się jeszcze wyziębiać. Pomaga zasłonięcie całej chłodnicy kartonem. Przeważnie nie jest to wina termostatu, tylko...
Witam, zrobiłem logi dynamiczne w w/w autku (statyczne też ale tam jest wszystko w porządku), proszę o ich ocenę; samochód przy około 3tyś obrotów przestaje przyśpieszać i pojawia się błąd 00575 17-10, z góry dziękuję za pomoc
Witam !!! mam problem z Klimatronik w vw sharan1.9 tdi (110KM) 1999r.... mianowicie nie moge wylaczys klimatyzacji dziala na najwyzszych obrotach gdy wciskam zeby wylaczyc to pokazuje sie off ale klima dalej dziala bez problemu moge ustawic temperature jaka chcem miec, wszystko inne dziala tylko nie...
Moj w mieście jadąc do 2000 obr/min bez klimy pali 6l na 100km. Jazda w większym zakresie z klimą to od 7 do 14l na 100. W trasie idzie się zmieścić w 5 litrach na 100 km. No i to jeszcze zależnie od turbiny, szczelności układu dolotowego do turbiny bo lewe powietrze w tym układzie ominie przepływomierz....
Witam Problem w tym szaronku nietypowy awaryjne włączają sie w czasie jazdy, czasami mają na to wpływ obroty (na postoju po dodaniu gazu załączają się). Kostki i masy sprawdzone. Zero błędów. Proszę o pomoc.
Witam Kilka dni temu przerabiałem ten temat praktycznie w swoim silniku AUY. ( Alhambra 2000 r. nowa buda, silnik TDI 1896 ). Na wolych obrotach coś głośno terkotało przy paskach. Początkowo myślałem, że to jest napinacz paska alternatora. Później jednak doszedłem do wniosku, że to musi być sprzęgiełko...
Bynajmniej nie zauważyłem spadku na bagnecie. Jak wymieniłem olej gdy go kupiłem (w sierpniu) tak zrobiłem już nim 5000km i stan mniej więcej się utrzymuje.. nie trzeba dolewać. A pytam o tą turbinę bo raczej jest w kiepskim stanie gdyż auto trochę mułowate i po wyżej 2200 obrotów turbina przestaje...
Zauważyłem, iż przy wyższych obrotach (tak od 3000) samochód przyspiesza pulsacyjne. Nie mam pojęcia co możne być tego przyczyną, może mi ktoś coś podpowie. Pozdrawiam.
Dzięki kolego jest prawie ok na tym wsadzie tzn. wskażniki działają ,kilometry ustawiłem według książki , stopnie z F na C przestawiłem , język zmieniłem jednak zaniża mi obroty o ok 300rpm/min .Licznik mam 7M2 920 820 d vdo v30.
witam wszystko wymienione ale ,pozostaje sama skrzynia takie objawy moga wskazywac na jej uszkodzenie,jest to czesta przyczyna jazdy na wysokim biegu i niskich obrotach od drgan wyrabiaja sie lozyska slizgowe,i wtedy wyglada to na sprzeglo,pozdrawiam:?:
Prosze o pomoc bo nie wiem gdzie ma tego szukac.Dzisiaj rano po przejechaniu okolo 20km puscilem gaz dojezdzajac do miejscowosci i o dziwo jakby byl zalaczony tempomat-auto ciagnelo do przodu.Wcisnalem sprzeglo i obroty skoczyly na full.Zatrzymalem sie na poboczu natychmiast i wyciagnalem kluczyk,ale...
na jakich obrotach gasnie lampka alter. 120A bosch
Pompa od wspomagania na malych obrotach wytwarza za małe cisnienie i dlatego tak sie dzieje.
To będzie problem z czytnikiem obrotów.
trzeba rozebrać turbine i wyczyścić z nagaru łopatki kierujące spaliny i wszystko wróci do normy .Sprawdz przed rozmontowaniem siłownik pneumatyczny czy jest sprawny , jeżeli jest ok to na zapalonym silniku na wolnych obrotach siłownik ma byc wciągnięty na max .Zciągaj wężyk na zapalonym silniku to zobaczysz...
no auto (Sharan) zostalo kupione w Niemczech zarejestrowane w Polsce i wyslane do USA - wiec pochodzi z europy - w USA tylko sprazedawano auta z silnikiem AHU (?) i nigdy Sharana tu nie sprzedawali. Nie pamietam czy pisalem ale wibracje paska ustaja na minute jak sie posmaruje pasek np silikonem w spray'u...
Mam wielki kłopot z odpalaniem jeśli juz odpali to pochodzi z 10 sekund i zaczynają skakać obroty od 400 do 900 i gaśnie.Bardzo prosiłbym o jakąś pomoc dzięki.
Witam Jak w temacie błąd 01185. Zdjęty tylny boczek wentylator podpiety na "krótko" do akumulatora i hula aż miło Masa pojawia się na wtyczce wentylatora po przekręceniu stacyjki a masę wysterowuje w tamto miejsce prawdopodobnie (J391) rezystor wentylatora (taki w czerwonej obudowie) przykręcony do...
No i proszę :( wymieniłem.... błędy o składzie mieszanki już nie wyskakują, ale dalej szarpie. Znowu mam wrażenie, że czasami chodzi lepiej, ale ok 2200 obrotów zaczyna skubać, a dalej powyżej 2500 (3000) idzie super. Na wolnych obrotach ciągle waha się ok 680 do 720 obrotów i nie chodzi tak równo...
Witam, Po sprawdzeniu VAGiem wyskoczyło coś takiego: 1249 Wtryskiwacz cylindra 1-N30 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1250 Wtryskiwacz cylindra 2-N31 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1251 Wtryskiwacz cylindra 3-N32 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1252 Wtryskiwacz cylindra 4-N33 zwarcie...
jeśli jeszcze nie znalazłeś przyczyny tych drgań sprawdz sobie czy łapa poduszki mocowania silnika ma dostateczny luz od np. obudowy kolumny amortyzatora może to być niewielki punkt styku z karoserią a trudny do zlokalizowania i męczący miałem coś takiego u siebie i mechanik już szukał winy nawet w...
witam! Mam taki problem sharan 1,9 tdi AFN (110kM)98rok bardzo ciężko pali trzeba kręcić jakieś ok.20-30s ze startera od razu chodzi, po za tym przy spokojnej jeździe na każdym biegu ok.1800obr. zaczyna bardzo szarpać. wymieniono :najpierw sterownik pompy ,potem pompę ,potem czujnik poł. wału , przepływomierz...
Miałem ALHAMBRE ,problemem był ugnity czerwony przewód zasilający dodatkowe ogrzewanie (czarna wtyczka od autem przy webascie). Po roku padła świeca żarowa . Regulator obrotów tylnej dmuchawy jest z tyłu obok silnika.
Witam Koleżanki i Kolegów Sprawdzałem kamerą termowizyjną i wygląda na to, że przednia szyba nie grzeje. Mam auto od niedawna, może powinienem wykazać większą cierpliwość i dłużej poczekać? Co ciekawe załączając grzanie przedniej szyby wyraźnie spadają obroty silnika (na chwilę) i przygasa światło...
Witam, wczoraj miałem taki sam problem w moim sharanie 98 1.9 tdi AFN. zapalam, chodzi, chcę ruszyć, gaśnie. znów zapalam, chodzi. itd. Zacząłem macać po wtyczkach, efekt, nie zapala wcale. Podpiąłem VAGa i wyrzucł to: Sroda,16,Grudzien,2009,20:43:54:6... - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17978...
w szaranie i pochodnych to jest rozwiązanie godne pogardy jakieś 10 m przewodów wodnych odkrytych tak że z tych paru kilowatów ciepła niewiele zostaje ,są dwie wersje 3kw i 5 kw jeśli 5 to jeszcze coś zostanie a 3 to jest za mało i nawet jeśli się dołoży pompe obiegową to magrzewa się od -10 do 70 prawie...
Olej i filtr był wymieniany na nowy filtr Mann i olej półsyntetyk taki jaki był zalany w silniku. Olej i filtry wymieniam co 10000 km. Do 2000 obr można jeździć bez problemów ,dopiero powyżej 2000 zaczynają się kłopoty,mechanik stwierdził ,że najpierw musi to być sprawdzone u elektryka, silnik przed...
ostatnio mialem podobne problamy ale to wyniklo z zapowietrzenia ukladu chlodzenia dopiero po pelnym odpowietrzeniu uklad podgrzewacza zaczol dzialac normalnie a odpowietrzenie wygladalo w taki sposob ze przodem auta wjechalem na rampe na wysokosc ok 1.2 m ipotrzymalem kilka minut na srednich obrotach
ponizej masz fotke jak to działa W tym graficznym przedstawieniu działania zmiennej geometrii turbiny jest błąd, ktoś kto dokonywał opisu przy rysunkach przedstawiających pozycję łopatek zmiennej geometrii pomylił miejscami ich opis, przy niskich obrotach silnika łopatki mają być przymknięte...
Tak Kolego i możliwe że nie spotkasz ponieważ przerwa w obwodzie sygnału o prędkości idącym do ECU (urwany kabelek itp.) spowoduje odczytanie błędu o uszkodzonym obwodzie i przejście sterownika w tryb awaryjny i wszystko będzie działało dalej tak jak podczas normalnej pracy. U mnie natomiast kablowanie...
Klimatronikiem nie sterujesz webasta tylko temp w aucie. Lewa strona to przód czyli pomijam funkcję auto, przyciski z wentylatorem górny -zwiększanie obrotów wentylatora, dolny zmniejszanie, potem przycisk z czerwonym znaczkiem to cieplej a nibieskie to zimniej. A prawa strona dotyczy tyłu czyli dwa...
Witam. Problem polega na tym że po przekroczeniu 2000 obr/min auto wyrażnie słabnie i obroty dochodzą tylko do 4500 obr/min .Jazda nie przekraczająca 2000 obr/min nie powoduje żadnych objawów .Po przeskanowaniu testerem diagnostycznym wyskakuje błąd {020C}jest to błąd czujnika spalania stukowego, po...
Posiadam vw sharan 2.8 vr6 benzyna, rocznik 95. Otóż ostatnio zaczął dużo palić 16-17l. Ponadto na zimnym silniku nie można w ogóle dodać gazu bo zgaśnie i później trzeba kręcić z minutę żeby odpalił a jak już odpali to chodzi jakby na niektóre gary tylko(nierówno i rzuca silnikiem). I prawie nie ma...
Kolego yaaro mam instalację Prinsa oraz programy diagnostyczne, ale nie widzę w nich dostępu do jakichkolwiek korekt. W związku z tym mam pytanie jak uzyskać do nich dostęp - dla podglądu, bo instalacja na razie spisuje się bardzo dobrze i nie zamierzam nic w niej zmieniać. Intryguje mnie natomiast...