Drugie cięgło idzie do stacyjki (blokada rozruchu )
W serwisie zajmujacym sie alarmami na pewno ci pomoga.
No to teraz sprawdź czy na tych świecach żarowych jest napięcie przy rozruchu silnika.
teraz na zewnątrz jest coraz zimniej wiec chyba trzeba by było sprawdzić świece żarowe bo to może być główna przyczyna ciężkiego rozruchu.
Klin koła pompy do sprawdzenia, zobacz czy średnica otworu na blokadę i w mocowaniu pompy jest taka sama. Przyspiesz pompę o ząbek na pasku i wtedy reguluj. Co do kontroli vagiem, to różnie to wychodzi w czasie rozruchu. Niestety czujnik jest niezastąpiony.
Filtr paliwa razem z zaworkiem który w nim siedzi.
Taa a zapomniałeś o świecy 20A. ........................................ Świeca lub sztyft pobiera około 10 A i grzeje jedynie przy rozruchu pieca około 2 min.
Tak zgadzam się z tobą ale jak tu pomóc jak nie mamy odpowiedzi choć jak by pasek to [chyba] by słyszał choć by przy prubie rozruchu [coś lekko]
akumulator jest naładowany naładowany nie znaczy że dobry weź miernik i zobacz jaki spadek napięcia jest przy przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu
No nie możliwe, by mechanicy podpięli świece żarowe w cylidrach pod sterownik świec grzania płynu. To właśnie grzanie płynu uruchamia się po odpaleniu i uzyskaniu przez instalacje pewnego napięcia (czyli gdy alternator zacznie pracować) to po to by nie obciążać do rozruchu akumulatora, silnik jest czas podgrzac po udanym starcie. No i te objawy to tak...
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Z mojej strony temat do zamknięcia :) Dzięki wszystkim za wypowiedzi :)
radze ci odczytac ponownie błedy ale na pracujacym silniku
Czy możesz cofnąć blokadę rozruchu ? Błędy wykasujesz w sterowniku silnika ale w zestawie wskazników będzie komunikat sprawdź poziom adblue i w zależności od wersji oprogramowania sterownika silnika blokadę rozruchu będzie można cofnąć procedurą. Przy nowszym oprogramowaniu kasowanie usterek wykasuje też komunikat w zestawie wskaźników ale usterka wróci...
Witam. Jak odpalam swojego VW Sharana 1.8 TDI 110 rano silnik zimn to przez około 1 sekundę słyszę głuche stuki w okolicy silnika. Po około 1 sekundzie pomimo że silnik jest jeszcze zimny wszystko ucicha. (olej wymieniany w grudniu 2009, od tego czasu przejechane ~ 5000 km) Jakieś pomysły co to może być?
Cześć Witam Mam problem przy rozruchu auta VW Sharan 1.9 z 2002 85KW słychać głośne stuki i rzuca trochę budą. Nie zdarza się to za każdym razem tylko co jakiś czas, poza tym od czasu do czasu po odpaleniu przez chwilę dosłownie około 5 sek silnik nie równo pracuje. Nie jestem biegły w temacie dlatego też proszę może ktoś mi coś podpowie gdzie szukać...
Szarpanie jest tylko podczas jazdy? Bo jesli podczas rozruchu tez, to moze byc uszkodzony dwumas.
Dziekuje za podpowiedź ,nie skojarzyłem skrótu. Ten przekaźnik jest pod kierownicą? I z tego co rozumiem to nie jest zwykły przekaźnik tylko jakiś sterownik ,Musi w sobie zawierać przekaźnik blokady rozruchu i jakiś elemęt sterujący światłem wstecznym.
Dzięki co to jeszcze może być ,bo problem taki ze jestem w trasie koło francji w pl będę 25 grudnia , czy dojadę ?? , a jeżeli pompki czy uszczelniacze ,to nie powinien od razu po odpaleniu telepać ,dlaczego telepie po jakiejś dłuższej chwili? w chwili rozruchu przez około min chodzi idealnie.
PO co tak kombinować, założyć większy aku, jaki tam wejdzie i po sprawie. Ogrzewanie postojowe nie używa sie godzinami, tylko oszczędnie,a prądu wystarczy bez dodatkowego akumulatora. Bez pierduł aby wymieniać alternator,................. na ładowanie akumulatora idze tylko parę amper , troszkę wiecej po rozruchu a pózniej spada. Pozdr.
opis wyprowadzen przekaznika 1 - ("+" po stacyjce, jesli chcesz by szyba właczała sie tylko gdy silnik jest uruchomiony to trzeba wykorzystac plus pojawiający sie po rozruchu ) - konektor 6mm 2 - (masa - ) - konektor 6mm 3 - (wejście "+30" z szyny w skrzynce bezpieczników - ) - konektor 9mm 5 - (wyjście "+" do szyb i na kontrolkę w przycisku - ) - konektor...
Wymiana czujnika raczej nic nie da . Odłączenie czujnika podczas rozruchu powiększa dawkę sterownik widzi wtedy temperaturę silnika -35 stopni i rozruch jest łatwiejszy , co da wymiana czujnika ?
Ja miałem taki objaw tzn biała chmura po rozruchu ale palił zimny czy ciepły z półobrotu) w trochę młodszym sharanie (BVK) .Wymienione - koras turbiny, wałek rozrządu bo okazało się że poprzedni właściciel wstawił jakieś żeliwne g.... i zaczęło go podbierać , komplet pompek (moje się okazało się że mimo że były dobre w vagcom to jedna najwyrażniej komuś...
kolego yaro co ma nabijanie klimy do zegarów ? takie szarpanie wskazówek wskazuje nieraz na za duzy spadek napięcia np przy rozruchu co moze byc spowodowane słabym aku bądź, zaśniedziałymi połączeniami klemy, kabli itd itd...
A właśnie zdziwisz się bo jest. Ten temat był wałkowany miliony razy. Pomóc może: - doprowadzenie do porządku rozrusznika i akumulatora, - zmiana "mapy" w sterowniku silnika, - wymiana pompy wtryskowej, - odłączenie czujnika temperatury w chwili rozruchu. Zdania na temat szkodliwości tego ostatniego są podzielone ale nie ulega wątpliwości że wtedy też...
Nie mogę dogrzewać wnętrza bo nie mam sterownika w podsufitce (tego z zegarkiem i 4-ma przyciskami). Piszesz o opcji wentylacji samochodu - ale nie wiem o czym mówisz? Mam dogrzewanie silnika z tego urządzenia pod autem i nazwałem to Webasto - może błędnie i pomyślałeś , że mogę tym sterować i łącząc przed rozruchem silnika - ale nie nie mogę. Pizesz...
Wtrącę się w temat i zasugeruje coś. Silniki diesla tdi biorą obroty z altenatora na podstawie temp silnika i obrotów ustalana jest dawka startowa . Sprawdź kolego alternator to element który może dla ciebie pracuje poprawnie i napięcie ładowania ma dobre ale dopiero jak pracuje w obrotach powyżej 800 obr/min Przy rozruchu może byc tak że ECU nie widzi...
W Gdańsku duże minusy nie bywają ale jak skoczysz do Suwałk lub Zakopanego moze być gorzej. Zwłaszcza przy wczesnych porannych rozruchach po krótkich jazdach z nadmuchami i światłami. Koniecznie zwróć uwagę na prąd rozruchowy: nie mniej niż 700A!? wg.Forda.:) Ja mam w Sharanie 92Ah/640A i jest 3 rok dobrze. Sprawdzone i w Suwałkach i w Zakopcu. Mechanicznie...
Cześć! Od kilku dni mam problem z rozruchem zimnego silnika - natomista dziś po dłuższej jeździe po włączeniu zapłonu zapaliła się na stałe kontrolka świec żarowych - i mimo dłuższego oczekiwania nie zgasła. Po odpaleniu silnika zgasła. Sytuacja powtarza się za kazdym razem przy uruchaminiu silnika. Co sądzicie - świece, przekaźnik świec czy może paliwo,...
Autko jeździ normalnie ,ale po kilkuminutowym postoju lub rano nie chce odpalić.Świece,rozrząd jest Ok -wszystko sprawdzone.Mechanik sugeruje głowicę na pompie wtryskowej.Jest to dość drogi zakup i dlatego chciałbym sie upewnić czy to jest to co podejrzewa mechanik.Auto podpięte było do Vag-a i jest wszystko OK-poza tym zapalaniem na zimno,natomiast...
błąd 1266 przekaźnik świec żarowych J52 (przerwa lub zwarcie do masy).
Witam webasto musi przy gaszeniu przedmuchać piec czyli wychłodzić .Niewolno odłączyć zasilania bo spalisz piec i świece oraz termiki na piecu wysadzą .Zbadaj do ilu stopni nagrzewa się płyn morze problem jest z termostatem .PO małej przebudowie i dodaniu pompki idzie zrobić na pilota tylko piętnaście minut to długo do aku bo zimom traci moc piec pompka...
tak
Witam, Mam problem z moim sharanem 1.9 tdi, 2005r, asz, 96kw. Samochód na zimmym silniku pali idealnie, na rozgrzanym zaczynają się problemy. Nie zawsze, tylko od czasu do czasu kręci dłużej rozrusznikiem. Powiedzmy raz na 10 razy, losowo. Akumulator nowy, 90ah. Kręci jak szalony ;). Czytałem, że częstym problemem jest dawkowanie na ciepłym silniku...
No nie wiem z modułu webasto na wtyczce wychodzą dwa kable zielono-czarny i czarno- biały na których pojawia się napięcie w trakcie rozruchu. To webasto służy do wstępnego podgrzania silnika więc zastanawiam się po co uzyto według ciebie łącza cyfrowego typu can. Ale nie będe się kłócił nie jestem w tej materii fachowcem.
Miałem ten problem w golfie i w skodzie.Na ciepłym silniku trzeba kręcić ok.10 sekund.Do naprawy jest to rozrusznik na ciepłym silniku powstają w nim naprężenia,a na ucho wydaje sie ze kręci normalnie.Koszt naprawy u elektryka to ok.200zł.Mnie to pomogło i zapala normalnie. Czytaj ze zrozumieniem. Autor ma problemy z odpalaniem zimnego silnika nie...
Witam. Przeglądałem posty ale nie znalazłem nic na temat który za chwilę opiszę mianowicie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tzw"15" wycieraczki przednie robią dziwne krótkie ruchy a może drgania i to samo po rozruchu. Sprawdziłem bezpieczniki i masy wokoło są Ok, podłączyłem się VAGiem sprawdziłem wszystkie dostępne systemy i nie ma w nich...
[quote="bradzik" 2. Czy auto może nie odpalać przez uszkodzony czujnik położenia wału korbowego G28? Wnioskuje, że może być uszkodzony po braku działania obrotomierza w czasie holowania z włączonym zapłonem. 3. Co jeszcze może być powodem nie odpalania? Imobilizer? Alarm?[/quote] Obroty nie maja nic do holowania samochodu z włączonym zapłonem. Prędkościomierz...
Jak w temacie -lewy (patrząc z kabiny) wentylator chłodnicy wyje po porannym rozruchu, na zimno. Po rozgrzaniu -spokój. Czy smarowanie rozwiąże sprawę? Jeśli tak to jak dojść do łożysk najprościej. Prośba o ewentualnego linka demontażu
Witam Tak jak w temacie- potrzebuję schematu bądź sugestii odnośnie w/w problemu. Ostatnio po dłuższym postoju auta pojawił się problem z rozrusznikiem. W związku z tym, że bateria słaba wcale nie zdziwiłem się, że nie zakręcił. Podmieniłem baterię i dalej cisza. Nie zastanawiając się długo mając na względzie, że nigdy nie było problemu z dociskaniem...
Obecnie w samochodach są montowane alternatory o mocy 1 kW lub więcej i można do samochodu wsadzić właściwie dowolnej wielkości akumulator (nawet 100 Ah dla Pandy w gazie nie będzie wyzwaniem!). Ze względu na fakt, że alternator nie ma tak naprawdę ogranicznika prądu ładowania (max. tego prądu limituje rezystancja uzwojeń akumulatora) więc duży prąd...
przypomniałeś sobie "zapomniany" kod błędu?
Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy też regulacja w zależności od testera. Wtedy komputer...
Faktycznie pokutuje takie przekonanie. Mało tego, "fachowcy" wręcz zapewniają, że akumulator uszkodzi się bardzo szybko. Prawda jest taka, że niedoładowany akumulator szybko ulega zasiarczeniu i traci swoją pojemność. Jest wiele przyczyn niedoładowania, np.- jazda na krótkich odcinkach (krótki czas ładowania aku), -nadmierne korzystanie z odbiorników...
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Tak miałem takie przypadki golf 4, bora i Sharan. Możesz to sprawdzić z pozycji zapłon bardzo delikatne przekręcać kluczyk na rozruch - licznik powinien wtedy przygasać. Za pierwszym razem trochę to trwało ale znalazłem uszkodzenie w kostce stacyjki.
Zastanawia mnie czy udało by się zrobić taki układ który załączał by świece w tedy gdy alternator ma sprawność w 90%? W tedy nie było by problemu z szybko padającym akumulatorem. Wystarczy prosty układ z rysunku nr.2, który to kontroluje początek ładowania alternatora (napięcie powyżej 13.8V). W praktyce alternator ładuje już i uzyskuje odpowiednie...
Witam, Auto trafiło do mnie po kilku macherach. Niby w czasie jazdy zgasło. Nie było iskry. 1. Sprawdziłem instalacje elektryczną najważniejszych elementów od czujników do wtyczki ecu zarówką 40w: - do halla na wale - do halla w kopułce - do cewki zapłonowej Iskry nadal nie było 2. Zmierzyłem zasilania ecu po zapłonie i w momencie rozruchu, biorac mase...
Witam Miałem automat, mam manual, alhambra 2001r. Mam padnięty czujnik prędkości. Wsadziłem licznik od Sharana 130KM i czyta prędkość z ABS-u, tylko ją zawyża. Można coś zrobić z zawyżaniem prędkości? Wiecie może, czy można jakieś adresy przepisać, żeby mój licznik, też czytał z ABS-u. Pytam bo widzę, że rozkminiacie adresy w licznikach. Jak przegrałem...
Witam , jestem nowy na forum więc proszę o zrozumiałość :) , Mianowicie posiadam auto marki VW SHaran 1.9 TDI 110 km AFN 1998 r , ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego auta . Auto w dniu dzisiejszym ma zrobione 299,650 km. Jakiś 1 miesiac temu mechanik robił mi silnik tzn.. wymienił szklanki , wszystkie uszczelki , płyny świece , no i NIESZCZĘSNY...
Dowolny czujnik z temperaturą którą sobie sam możesz wstawić. To tylko realizacja dogrzewacza po rozruchu silnika samoistnie się uruchamia jeżeli temperatura jest niższa od temperatury przyłączenia czujnika. https://obrazki.elektroda.pl/8953417400_... Najłatwiej go wyciągniesz Sharana jest na podszybiu.
prostownik rozruchem rozruchem zanik rozruchem windowsa
irfz44 zamiennik amiko miernik zębatka mała
profinet kabel wozek widlowy nissan
Proste ogrzewanie grawitacyjne - zasady i komponenty Usuwanie hasła BIOS w Asus VivoBook X515JA