Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Przekażnik umieszcz obok skrzyneczki sterownika , przewód z 87 na siłownik klapy , masę znajdziesz z tyłu.
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Siłowniki są bez dodatkowej centralki? Jak tak to potrzebne z nich są tylko dwa przewody,niebieski i zielony. Podpinamy je pod dwa przewody z centralki. Pomarańczowy i pomarańczowoczarny do minusa,żółty i żółtoczarny do plusa a biały i białoczarny do niebieskiego i zielonego. Który z którym to sprawdż, jak naciśniesz zamknij to ma zamknąć . Co do przewodów...
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
W 6- cio Pinowym 4 jest wolna na 1 jest sygnał otwartych drzwi jak otwarte to masa (zamknięte drzwi styk otwarty) Numeracja jest od dołu 1 a u góry 6.
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
Podaj mu 12V kabelkami, zmieniając bieguny. Powinien chodzić. jak nie, to do wymiany. Możesz też zamiast siłownika w aucie podłączyć żarówkę 12V. Przy zamykaniu /otwieraniu powinna zaświecić na moment.
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
Witam! O ile radzę sobie z prostymi instalacjami, typu podłączanie halogenów itd. to tutaj nie wiem jak to ugryźć. Potrzebuję włączać/wyłączać zawór w opryskiwaczu rolniczym, teraz mam ręcznie i tylko w samej maszynie, a chciałbym sobie ułatwić i mieć możliwość sterowania w kabinie. Do tego celu chce użyć siłownika z zamka centralnego samochodu, skok...
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Do każdego auta można domontować centralny. Kup siłowniki, centralkę, sprawdź, co to za wiązki i dokąd idą i podłącz. Czy obok ręcznego masz przycisk z kłódką?
To co, ta centralka obsługuje tylko jeden siłownik??
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
Witam wszystkich.Posiadam astre w ,którejś ktoś położył nowe wiązki do centralnego padła mi centralka silicona do ,której były włączone przewody z centralnego na wielowtyku konektorowym,zakupiłem centralke cyklop ,która posiada sterowanie zamkami przy pomocy masy wszystko działa oprócz centralnego czy ma ktoś shemat jak podłączyć siłowniki aby działały...
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Zrobiłem jak powiedziales i pomoglo dzieki wielkie
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
Kup dobry siłownik ślimakowy 6kg lub specjalny siłownik do klap - opis na stronie http://www.amt-alarmy.pl w zakładce zamki centralne / siłowniki
Witam:) Właśnie dostałem od Mikołaja taki zamek:):):) Teraz mam pytanko: chciałbym zamontować go w aucie. Mam dwa siłowniki master i dwa slave. W instrukcji jest tylko jak slave podłączyć, więc ciekaw jestem jak podłączyć master, tak aby mieć możliwość otwierania z kluczyka. Plik z instrukcją jaka posiadam jest na stronie: http://www.bowi.com.pl/_0m/sterowanie-za...
To ma być podłączenie c.z. pod alarm czy zainstalowanie sterownika i siłowników :?:
Witam! Instrukcja po angielsku ale dobrze opisana... Musisz zastosować 2 przekaźniki, które będą podawały naprzemiennie 12V i masę na siłowniki. Jeżeli posiadasz sterowanie z przekaźnikami to sprawdź, które styki są zwarte i do nich podłącz rozcięty przewód biały (zamykanie) a do drugiego przekaźnika rozcięty brązowy(otwieranie). Nie kontentuj się na...
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
dłużą nóżkę diody podłączasz do plusa a krótszą do przewodu siłownika do brązowego lub białego na jednym z nich pojawi się masa przy zamkniętych drzwiach
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
Witam mam pytanie co do podłączenia takiego oto centralnego zamka. Chcę go zamontować do renault megane. I moje pytanie brzmi czy mogę bezpośrednio ten centralny podłączyć pod siłowniki czy muszę mieć coś pomiędzy. Tzn jakiś przekaźnik albo coś. W załączniku dodam schemat podłączenia. Zaznaczę że nie ma w tym aucie żadnego centralnego tzn wszystko tzn...
Coś mi się zdaje że na zamknij masz brązowy z czerwonym,na otwórz brązowy z białym,brązowy to masa. Motor to będą jakieś dwa czarne jeden chyba z niebieskim a drugi z żóltym paskiem. Na nich bedzie miał tylko wtedy napięcie jesli na sterowanie podasz mase - to bedzie krótki impuls. Sprawdż najpierw siłowniki podłącz pod jakiś zasilacz.
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
kupoięł niedawno alarm z centarlnym na allegro i wziołem sie za jego montaz, zamontowałem go i podłczymem siłowniki, z tym ze z kazdego siłownika wychodziły po 2 kabelki i w tej chwili wszystkie sa slave-ami, czy da sie je podpiąć na mastery albo chociaż jednego na mastera?? Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi - nie popełniaj błędów - nie zaniżaj...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
Kolega to wiem ale jak podłączyć jednocześnie sterowanie zamkiem centralnym i otwarcie siłownika klapy tylnej.
W aucie jest zainstalowany alarm firmy trzeciej, mam więc zamek centralny. Szukaj. Pewnie po lewej stronie poniżej deski. No i najważniejsze - czy jest jakiś uniwersalny sposób dokręcania siłownika do tego zamka? Nie ma, do tego kabelki. Parę razy zaadaptowałem siłownik o centralnego.
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Witam, mam pytanie jak podłączyc siłownik centralnego zamka w klapie bagaznika chodzi mi o podłączenie kabli bo mam taki schemat (dodany poniżej) i niewiem jak go podłączyc do tego czerwono-czarnego kabla jak mi z silownika wychodzą 2 kable zielony i niebieski?? Za pomoc z góry Dziękuję.
Podłączyć kierunkowskazy możesz przez diody wpinając się na kable od siłowników. Te ktorymi idzie zasilanie w momencie zamykania i otwierania. Zazwyczaj w nieorginalnych centralnych jest to zielony i niebieski. Diody muszą byc conajmniej 3A mniejsze moze popalić. I raczej wiekszy bezpiecznik na moduł od centralnego. Ten ktory jest teraz może polecieć.
Witam.Jestem tu nowy.Może ktoś mi pomoże i Podpowie jak przeprowadzić przewody ze środka samochodu do drzwi.Chcę podłączyć centralny zamek.Ducato1999r
Czego można nie wiedzieć? Czrwony plus, czarny masa, pozostałe cztery przewody to instalacja siłowników.
Masz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłość używaj SZUKAJ
generalnie musisz wysterować bezpośrednio siłowniki, załączam rozpiskę
schemat elektryczny siłowników wygląda tak(załacznik) i aby nimi sterować w pełni potrzebny jest moduł sterowania centralnym zamkiem i odpowiednie jego podłączenie z siłownikami .
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
Tak ale gdy działały by na odwrót guziki w pilocie to zamieniasz miejscami kable od siłowników.
Potrzebny sterownik centralnego zamka.
Co wspólnego ma siłownik zamka centralnego z biegiem wstecznym i uruchamianiem kamery cofania?
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
Witam, ... mam kabelek który niby do tego służy ale na nim jest około 0.5 V czyli za mało zeby ruszyć siłownik, potrzebuję przełącznika który... a skąd ten kabelek idzie? Klasyczny przełącznik przełączany prądem do przełączania centralnego zamka wygląda tak jak na niebieskiej fotce obok, pod moim nickiem :)
Kolego po pierwsze zastanów się nad samodzielnym montażem tego alarmu , bo jeśli nie wiesz cyt'' ale nie wiem czy centralny zamek jest pneumatyczny czy z siłownikiem zamka '' to nic dobrego nie wróży . Dla podpowiedzi proszę linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... tematów na audi 80 jest kilkadziesiąt i wystarczy że użyjesz wyszukiwarki...
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
No to lecimy. Przy założeniu że do cl-05 podłączasz bezpośrednio siłowniki to z el-o2 czerwony(+) wyzwalanie do przewodu siłownika na którym pojawia się + przy zamykaniu, biały stacyjka (+) do przewodu siłownika naktórym pojawia się + przy otwieraniu( w opisie jest błąd, napisali że stacyjka).Z szyb bierzesz przewody na których pojawia się + podczas...
Znalazlem opis tego alarmu i wynika z niego, że ma wbudowany kompletny centralny zamek to chyba wystarczy podłączyć siłownik i powinien nim sterować?
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Na pierwszym zdjęciu jest fabryczna centralka zamykana tylko z kluczyka Jest na 99% podłączona tak jak na schemacie. Tutaj masz odpowiedź co i jak podłączyć. Sterownik radiowy konfigurujesz na sterowanie siłownikami, podłączasz do zasilania siłowników- kable zielony i niebieski z FOXa. Podłączasz plusa i masę do centralki radiowej FOX'a bym nie wyrzucał,...
Czyli mogę podłączyć jak chce i najgorsze co może się stać to zamiast zamykać to będzie otwierał. Dodam jeszcze, że przewody mają kolor zielony i niebieski O podłączaniu tych, standartowych już, siłowników są dziesiątki tematów. Proponuję zapoznać się z zasobami działu.
A jakie czasy sterowania zaprogramowałeś w SF? Może omyłkowo wystawiłeś długi impuls zamykania (do komfotu tj. około 45 sec. )- wówczas spalisz siłowniki
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
podłączyć siłownik centralne siłownik centralne zamek podłączyć podłączyć siłownik centralne zamek
odbierać połączenie przychodzić regulacja dawka podgląd rejestrator
navitel smart mikrofon motorola
Montaż świateł przeciwmgielnych Suzuki SX4 – instrukcja, wiązka, homologacja, LED, halogen Szarpak dmuchawy spalinowej 2T – ciężka praca, Husqvarna, Stihl, zalanie, zatarcie, kompresja