Kup dobry siłownik ślimakowy 6kg lub specjalny siłownik do klap - opis na stronie http://www.amt-alarmy.pl w zakładce zamki centralne / siłowniki
Witam kupilem ostatnio na allegro centralne link ponizej . Nie mam pojecia jak sie za to zabrac . W zestawie są 2 silowniki master I 3 slave. Jeden pójdzie do bagażnika. Moje pytania : 1.jak mam podłaczyc te silowniki? Te mastery co mają 5 kabli podciągnąć pod centralne i podpiąć? 2czy każdy siłownik na osobnych kablach musi być podpięty do centralki...
Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
Pytanie dla montujących centralne zamki Mam ochotę wzbogacić swoją brykę o funkcję otwierania zamka bagażnika przy pomocy pilota. Zamek jest sterowany cięgnem w bowdenie. Jak podłączyć do tego siłownik ? czy są specjalne przejściówki które pozwalają na taki manewr ? Dziękuję z góry :)
Och, trochę tu nie zaglądałem, a kolega Plumpi nie wie jak zagotować wodę :D. Jeśli grzejniki są dobrze dobrane do poszczególnych pomieszczeń, obiegi są dobrze wyregulowane to temperatura w nich będzie rosła równomiernie. Jeśli wiec w danej chwili moc kotła będzie większa niż potrzeby w domu to woda się w końcu zagotuje bo termostaty się zamkną i kocioł...
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Musisz dokupić i zamontować taką centralkę i wysterować ją swoją centralką radiową, wtedy będziesz miał centralny z pilota i kluczyka https://obrazki.elektroda.pl/5432428900_...
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
Do każdego auta można domontować centralny. Kup siłowniki, centralkę, sprawdź, co to za wiązki i dokąd idą i podłącz. Czy obok ręcznego masz przycisk z kłódką?
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Skoro oryginalny zamek centralny działa to nie możesz dodatkowej centralki podłączyć pod siłowniki, a musisz podłączyć ją pod sterowanie oryginalnym zamkiem. Normalnym jest, że oba przewody od siłownika podłączone są do masy i sterownik zamka w zależności czy otwierasz czy zamykasz na jeden z dwóch przewodów podaje zamiast masy plus. Jeżeli podłączysz...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Witam wszystkich.Posiadam astre w ,którejś ktoś położył nowe wiązki do centralnego padła mi centralka silicona do ,której były włączone przewody z centralnego na wielowtyku konektorowym,zakupiłem centralke cyklop ,która posiada sterowanie zamkami przy pomocy masy wszystko działa oprócz centralnego czy ma ktoś shemat jak podłączyć siłowniki aby działały...
Kolego po pierwsze zastanów się nad samodzielnym montażem tego alarmu , bo jeśli nie wiesz cyt'' ale nie wiem czy centralny zamek jest pneumatyczny czy z siłownikiem zamka '' to nic dobrego nie wróży . Dla podpowiedzi proszę linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... tematów na audi 80 jest kilkadziesiąt i wystarczy że użyjesz wyszukiwarki...
Witam:) Właśnie dostałem od Mikołaja taki zamek:):):) Teraz mam pytanko: chciałbym zamontować go w aucie. Mam dwa siłowniki master i dwa slave. W instrukcji jest tylko jak slave podłączyć, więc ciekaw jestem jak podłączyć master, tak aby mieć możliwość otwierania z kluczyka. Plik z instrukcją jaka posiadam jest na stronie: http://www.bowi.com.pl/_0m/sterowanie-za...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
To co, ta centralka obsługuje tylko jeden siłownik??
Coś mi się zdaje że na zamknij masz brązowy z czerwonym,na otwórz brązowy z białym,brązowy to masa. Motor to będą jakieś dwa czarne jeden chyba z niebieskim a drugi z żóltym paskiem. Na nich bedzie miał tylko wtedy napięcie jesli na sterowanie podasz mase - to bedzie krótki impuls. Sprawdż najpierw siłowniki podłącz pod jakiś zasilacz.
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
Witam.Jestem tu nowy.Może ktoś mi pomoże i Podpowie jak przeprowadzić przewody ze środka samochodu do drzwi.Chcę podłączyć centralny zamek.Ducato1999r
Siłowniki są bez dodatkowej centralki? Jak tak to potrzebne z nich są tylko dwa przewody,niebieski i zielony. Podpinamy je pod dwa przewody z centralki. Pomarańczowy i pomarańczowoczarny do minusa,żółty i żółtoczarny do plusa a biały i białoczarny do niebieskiego i zielonego. Który z którym to sprawdż, jak naciśniesz zamknij to ma zamknąć . Co do przewodów...
Na początku do klapy dałem grubszy niż byl w zestawie bo taki miałem. Później zmieniłem na taki sam bo stwierdziłem ze za duży opór daje i dalej taka sama sytuacja
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
Potrzebny sterownik centralnego zamka.
Witam mam pytanie co do podłączenia takiego oto centralnego zamka. Chcę go zamontować do renault megane. I moje pytanie brzmi czy mogę bezpośrednio ten centralny podłączyć pod siłowniki czy muszę mieć coś pomiędzy. Tzn jakiś przekaźnik albo coś. W załączniku dodam schemat podłączenia. Zaznaczę że nie ma w tym aucie żadnego centralnego tzn wszystko tzn...
To ma być podłączenie c.z. pod alarm czy zainstalowanie sterownika i siłowników :?:
były wersje że nie było siłownika tylko przełącznik.Poniewaz jest tam na linkach ja robiłem tak że linke odpiąłem od klamki,wygiąłem w dól i ona ma taki haczyk który wykorzystałem do podłączenia siłownika.Wkretem od srodka zablokowałem dźwigienke przy klamce do sterowania zamkiem.Można też dokupić w salonie siłownik ale to koszt ok 900zł
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
Może złóż to wszystko razem do stanu fabrycznego i zacznij od sprawdzenia sygnałów. Przy sprawdzaniu upewnij się, że sterownik centralnego widzi zamknięte drzwi, bo bez tego może nie zamykać. Podaj przez kontrolkę albo żarówkę masę na niebiesko czerwony i potem na niebiesko biały, czy jest reakcja siłowników. Kolory podaję według zdjęcia. Zobacz, czy...
generalnie musisz wysterować bezpośrednio siłowniki, załączam rozpiskę
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
zasil tę proxime plusem i minusem (wiadomo), pomaranczowiy i pomaranczowoczarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa na białym i białoczarnym będa wyjścia wtedy na twój siłownik slave i łaczysz je z niebieskim i zielonym w odpowiednia stronę .
fabia = centralny zamek
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Witam chciałem założyć sobie siłownik centralnego do klapy Asterki. Centralny na pilota mam tylko do drzwi (nie oryginał). Moje pytanie gdzie należy się wpiąć w instalację żeby podłączyć siłownik i czy kupując oryginalny siłownik do klapy można go podpiąć do istniejącego zestawu. Obszukałem się podobnego tematu i nic nie mogłem znaleźć konkretnego (tylko...
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Podaj mu 12V kabelkami, zmieniając bieguny. Powinien chodzić. jak nie, to do wymiany. Możesz też zamiast siłownika w aucie podłączyć żarówkę 12V. Przy zamykaniu /otwieraniu powinna zaświecić na moment.
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Witam, Skoda rocznik 2009 posiada fabryczny centralny zamek ale bez zdalnego sterowania (pilota). Zamierzam kupić sterownik uniwersalny z pilotem. Wyszukałem że należy podać masę/ masa +180 Ohm na przewód żółto-niebieski w drzwiach kierowcy. Problem jest taki że do kostki siłownika dochodzą dwa takie przewody jeden grubszy drugi cieszy. Jak sprawdzić...
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
SH wchodzi w obydwie strony. Guzik ma konsoli centralnej otwiera i zamyka. Centralny zamek z drzwi kierowcy przez wkładkę zamka, to samo otwiera i zamyka auto. Używane kluczyki do Berlingo chodzą za grosze. W nich wykorzystujesz obudowę i płytka która steruje centralnym zamkiem. Grot i nową pastylkę imo już musisz dorobić. A u ciebie masz albo uszkodzony...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Czego można nie wiedzieć? Czrwony plus, czarny masa, pozostałe cztery przewody to instalacja siłowników.
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
Dobra. Podjechałem dziś do sklepu i kupiłem nowy centralny zamek razem z siłownikami (1 maser, 3 slave). Powymieniałem wszystko łącznie z przewodami. Stara centralka to było coś dziwnego, namieszane kabli i to w dodatku same czerwone. Zamek centralny na kluczyk teraz działa :) Teraz proszę o podpowiedź jak podłączyć tego BX 30. Czy wystarczy, że według...
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Nie wszystkie moduły obsługują mastery chodzi mi oczywiście o moduły pilotowe. Nie obsługują w tym sensie żę tylko zamykają i otwierają z pilota. Działa t na takiej samej zasadzie jak interfejsy centralnego zamka w alarmach. Masz tylko wyprowadzenie styków z 2 przekaźników no, com i nc. Do bezpośredniego wysterowania siłowników wystarczy. Natomiast...
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Przetwornica i siłownik wlewu to dwie różne sprawy ... jak działa centralny zamek to bezpieczniki ok ... Podłącz zamiast siłownika wlewu żarówkę 5w (dla testu) i wszystko będzie jasne ..
A jakie czasy sterowania zaprogramowałeś w SF? Może omyłkowo wystawiłeś długi impuls zamykania (do komfotu tj. około 45 sec. )- wówczas spalisz siłowniki
Znalazlem opis tego alarmu i wynika z niego, że ma wbudowany kompletny centralny zamek to chyba wystarczy podłączyć siłownik i powinien nim sterować?
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Witam ! Problem jest podwójny - centralny zamek z drzwi kierowcy wychodzą 3 kabelki - czerwono/biały, czerwono/żółty i czerwony - wprzy pompce są : czerwono/biały, czerwono/żółty i brązowy - w momencie przekręcania kluczyka raz na jednym z czerwonych raz na drugim pokazuje się napięcie, ale siłowników nie rusza, słychać jak przekaźnik w pompce tyka...
pewnie że pójdzie - na dowolnym zestawie przekaźników. A w samochodzie są siłowniki (jest jakiś centralny)?
Prawdopodobnie w drzwiach kierowcy nie ma siłownika, ale nie jestem pewien. Pozdrawiam.
schemat elektryczny siłowników wygląda tak(załacznik) i aby nimi sterować w pełni potrzebny jest moduł sterowania centralnym zamkiem i odpowiednie jego podłączenie z siłownikami .
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
te przewody co idą pod siłowniki wiem jak podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć otwarcie i zamknięcie, żeby centralny działał.
Może siłownik był mechanicznie zablokowany. Dlatego paliły się bezpieczniki. Co do odwrotnego działania, to najprawdopodobniej odwrotnie go podłączyłeś :)
Musisz wiedzieć, czym masz sterowanie w oryginalnym zamku, a następnie stosujesz właściwe z podanych rozwiązań. Więc masz sterowanie minusem (negative), plusem (positive), sterowanie bezpośrednie siłowników (stosowane przy montażu całego systemu z siłownikami)
Podłącz zgodnie ze schematem,opisywać-a niby co :?: przecież tam masz tylko dwa siłowniki i bezpiecznik.
W załączeniu schemat podłączenia legendford-a f14 z tym że na schemacie jest wersja bezpośrednio na siłowniki a ja mam fabryczny centralny i w dodatku "pneumatyk" ze zmienną polaryzacją :(
Jesli chodzi o samochody i siłowniki w drzwiach to są pneumatyczne i elektryczne , w zależnosci od tego mamy rózne czasy. W pneumatycznych siłownikach stosujemy ten czas dłuższy około 3_5 sekund , w siłownikach elektrycznych czas ten jest około 1s ( dłuższy moze nam spalic silczek od siłownika). Po uzbrojeniu na jednym z przewodów z alarmu pojawi sie...
podłączyć siłownik centralne siłownik centralne zamek podłączyć podłączyć siłownik centralne zamek
przesłuch kanał model odkurzacz zelmer wyskakiwać reklama
dobry konwerter satelitarny falownik anenji
Radio odłączone w Audi A6 C6 2004 - diagnostyka i naprawa Głośne wirowanie pralki - przyczyny i rozwiązania